Denk je een joystick echt nodig te hebben? En wat zou je dan aanraden?catfish schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:36:
ik hoop alleen wel dat het project lukt (als CR fan heb ik er wel vertrouwen in), maar ik zie sommige mensen best veel geld uitgeven, veel meer dan men normaal zou doen
als het spel dan niet leuk zou blijken (sommige backers blijken nog nooit een joystick-space-sim gespeeld te hebben!), zou dat zeker jammer zijn
Het zal geen vereiste zijn, muis + tobo zal ook gewoon werken, maar kan me goed voorstellen dat het de immersie verhoogd. Heb zelf ook nooit dergelijke controllers gehad maar wil het met SC zeker proberen.
Ik geloof dat onderstaande controllers populair zijn op dat gebied (volgorde goedkoop > duur):
Logitech Extreme 3D Pro
Saitek X-52
Saitek X-52 Pro
Thrustmaster Hotus Warthog
Ik geloof dat onderstaande controllers populair zijn op dat gebied (volgorde goedkoop > duur):
Logitech Extreme 3D Pro
Saitek X-52
Saitek X-52 Pro
Thrustmaster Hotus Warthog
[ Voor 56% gewijzigd door Snoz Lombardo op 24-10-2013 12:47 ]
Controller werkt ook. Maar voor de meeste immersion wil je wel een joystick hebben.chrisistweak schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:36:
[...]
Denk je een joystick echt nodig te hebben? En wat zou je dan aanraden?
Voor meer features kom je bij het Saitek spul idd.
Het grappige is juist dat ze zelf nauwelijks / niet aan marketing en PR doen. Het feit dat ze record na record breken wat crowdfunding betreft genereert gewoon een heleboel aandacht. Daarnaast is de community erg actief bezig om SC te adverteren. Dat is natuurlijk mooi, maar ze hebben er zelf nauwelijks controle over. Of ze zouden moeten stoppen met de brochures en de commercials, maar dan zouden ze weer een groot deel van de community op hun dak krijgen.Help!!!! schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 21:32:
Zou misschien goed zijn als CR gewoon even een tijdje stopt met zijn marketing/propaganda en zegt: Bedankt backers, wij zijn even bezig het komende half jaar en iedereen full speed ahead alleen bezig met de game zelf.
Het grootste gevaar schuilt hem dan ook in hun eigen succes. Dat genereert gewoon hele hoge verwachtingen bij backers EN niet-backers. Er zullen ongetwijfeld nog vertragingen aankomen, maar na 1 jaar liggen ze nog wel op schema en hebben ze zelfs meer afgeleverd dan beloofd. De Jump Point issues zouden origineel 3 of 4 pagina's beslaan, terwijl dat nu meestal boven de 50 ligt.
Maar diezelfde stroom aan informatie heeft ervoor gezorgd dat de crowdfunding teller staat waar die nu staat. Het levert ongetwijfeld meer op dan dat het kost. De reden dat mensen zoveel geld erin stoppen is vanwege het vertrouwen dat ze krijgen uit alle updates die CIG dagelijks voorschotelt.catfish schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:36:
ook de voortdurende stroom aan informatie kost geld, van mijn part horen we er niets meer van tot 2015
Ik vind alleen het getuige zijn van het development proces en de interactie met de developers al mijn geld waard. Het is voor het eerst dat ik dat van zo dichtbij mee maak. Je leert ook alle developers persoonlijk kennen (voor zover mogelijk). Ze zijn niet langer anonieme kluizenaars. Dat vind ik supertof. Ik moet er zelf niet aan denken dat we tot 2015 niets meer te horen zouden krijgen. Ik vermoed dat er ook een aantal mensen heel erg ongerust zouden worden over het geld dat ze aan CIG hebben toevertrouwd
Uiteindelijk is dat natuurlijk hun eigen verantwoordelijkheid. Nou is verantwoordelijkheid vaak ver te zoeken op het internet, maar ik denk dat er ook een hoop mensen zijn zoals ik die dagelijks erg genieten van de community en de interactie met developers.sommige backers blijken nog nooit een joystick-space-sim gespeeld te hebben!
Modulairiteit is ongeveer het belangrijkste speerpunt wat Chris had voor aanvang van de ontwikkeling, dus dat zit wel goed denk ik. Daarnaast is het nog veel te vroeg om te praten over SC2, en ik denk dat die er ook nooit gaan komen (misschien over een jaar of 15). 1 van de redenen dat de systeemeisen vrij pittig zijn is omdat het de bedoeling is dat SC nog jaren na de launch door gaat evalueren. En met de huidige community denk ik dat dat zomaar 10 a 15 jaar door kan gaan.ik hoop wel dat ze het mooi modulair opbouwen met het zicht op de toekomst, zoals bv DCS
zo wordt een "nieuw" spel in de toekomst goedkoper om te ontwikkelen (want laten we eerlijk zijn, het spel zal al HEEL erg goed moeten zijn om bij SC2 opnieuw zo'n som bij elkaar te krijgen)
Mooi schip inderdaadik heb trouwens al een Hornet, nog steeds tevreden ermee
zo'n Super Hornet lijkt mij wel wat (ben ook fan van de F/A-18E), maar die spaar ik wel bij elkaar in game (wat moet je anders nog?)
Verwijderd
Precies, doordat de developers eerlijk en open zijn blijven mensen flink investeren. Ik ging van een Digital Scout in oktober vorig jaar naar een Super Hornet gisteren.Pb Pomper schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Maar diezelfde stroom aan informatie heeft ervoor gezorgd dat de crowdfunding teller staat waar die nu staat. Het levert ongetwijfeld meer op dan dat het kost. De reden dat mensen zoveel geld erin stoppen is vanwege het vertrouwen dat ze krijgen uit alle updates die CIG dagelijks voorschotelt.
Ik vind alleen het getuige zijn van het development proces en de interactie met de developers al mijn geld waard. Het is voor het eerst dat ik dat van zo dichtbij mee maak. Je leert ook alle developers persoonlijk kennen (voor zover mogelijk). Ze zijn niet langer anonieme kluizenaars. Dat vind ik supertof. Ik moet er zelf niet aan denken dat we tot 2015 niets meer te horen zouden krijgen. Ik vermoed dat er ook een aantal mensen heel erg ongerust zouden worden over het geld dat ze aan CIG hebben toevertrouwd![]()
[...]
Uiteindelijk is dat natuurlijk hun eigen verantwoordelijkheid. Nou is verantwoordelijkheid vaak ver te zoeken op het internet, maar ik denk dat er ook een hoop mensen zijn zoals ik die dagelijks erg genieten van de community en de interactie met developers.
[...]
Modulairiteit is ongeveer het belangrijkste speerpunt wat Chris had voor aanvang van de ontwikkeling, dus dat zit wel goed denk ik. Daarnaast is het nog veel te vroeg om te praten over SC2, en ik denk dat die er ook nooit gaan komen (misschien over een jaar of 15). 1 van de redenen dat de systeemeisen vrij pittig zijn is omdat het de bedoeling is dat SC nog jaren na de launch door gaat evalueren. En met de huidige community denk ik dat dat zomaar 10 a 15 jaar door kan gaan.
[...]
Mooi schip inderdaadIk heb zelf een Aurora LX en ik ga ook niet nog een ander schip halen. Ik wil echt van onderaan beginnen, daar ligt voor mij de fun. Op het moment zit ik zeer krap bij kas, maar als ik straks een goede baan heb dan zal ik zeker meer inchippen. Waarschijnlijk fysieke items of skins en dergelijke.
Chris heeft ook altijd gezegd dat de "droom" van SC niet voor iedereen hetzelfde is en dat hij er maar 1 versie werkelijkheid kan maken; en dat is zijn eigen versie. Dat is ook de enige manier, omdat hij dan niet partijdig overkomt. Het is dus essentieel dat hij dat blijft doen en niet zijn oren teveel laat hangen naar "gezeur" van bepaalde groeperingen binnen de community.thinkingaboutit schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 09:37:
Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijke resultaat gaat worden, Hele slimme marketing heeft een enorme veelzijdige groep opgeleverd van "pokemon-verzamelaars", mensen die een nieuwe "makkelijke" mmo willen, rts/rpg/fps fans, ingewikkelde flight simulator junkies, highres joystick space shooter liefhebbers etc etc... zoveel mensen, zoveel wensen dat het onmogelijk lijkt te worden om iedereen ook maar enigszins tevreden te stellen...
Voor 34 euro kan je je daar zeker geen buil aan vallen. Ik heb zelf de X52 Pro en die is zo'n honderd euro duurder. Nog steeds redelijk betaalbaar als je dat vergelijkt met een redelijk stuurtje (heb zelf de G25 a 250 euro). Wat vooral opvalt aan de X52 is de shitload aan knoppen. Daar zal je in ieder geval geen gebrek aan hebbenVerwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:50:
[...]
Controller werkt ook. Maar voor de meeste immersion wil je wel een joystick hebben.Ik heb zelf de Extreme 3D pro uit Lombardo's lijstje. Goede basis joystick als je niet teveel geld wilt uitgeven, ook met gashendel en horizontale as voor rolbewegingen.
Voor meer features kom je bij het Saitek spul idd.
Ik zat zelf te kijken naar één van de volgende joysticks:
Thrustmaster T-Flight Hotas X Zwart
MadCatz Cyborg F.L.Y 5 Flight Stick
Maar die zouden jullie dus niet aanraden?
Die Hotas X zou ik persoonlijk wel aanraden, is een fijn ding. Heb em zelf een tijdje gehad, maar ingeruilt voor de kleinere variant: http://www.thrustmaster.com/nl_NL/producten/tflight-stick-x
Die lijkt echter een stuk slechter te zijn qua precisie , dus díe zou ik niet aanraden.
Die lijkt echter een stuk slechter te zijn qua precisie , dus díe zou ik niet aanraden.
Ik zat ook te denken om mijn Hornet te upgraden naar Super Hornet, maar toch wel prijzig (55 dollar). Ik wil de cargospace in mijn basis hornet ook graag houden. Dus ik denk dat ik die super hornet er ook bij verdien in game.catfish schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:36:
ik heb trouwens al een Hornet, nog steeds tevreden ermee
zo'n Super Hornet lijkt mij wel wat (ben ook fan van de F/A-18E), maar die spaar ik wel bij elkaar in game (wat moet je anders nog?)
Mag ik jullie een enorme noob vraag stellen ?
Ik hoorde vandaag pas van deze te gekke game in aanbouw. Ik heb zojuist de 'Next Generation Aurora' gekocht voor 45 dollar.. Daar stond bij dat er 1000 in game credits bij zaten en alpha access... Waar kan ik dit nou downloaden? Ik zie bij mn Billing&subscription ook nog 0UEC staan. Het schip staar er wel tussen bij my hangar..
Heb ik wat verkeerd gedaan of duurt dit effe ofzo??
Ik hoorde vandaag pas van deze te gekke game in aanbouw. Ik heb zojuist de 'Next Generation Aurora' gekocht voor 45 dollar.. Daar stond bij dat er 1000 in game credits bij zaten en alpha access... Waar kan ik dit nou downloaden? Ik zie bij mn Billing&subscription ook nog 0UEC staan. Het schip staar er wel tussen bij my hangar..
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Er is nog geen alpha of beta access. Alleen de hangar is aanwezig. Weet alleen niet of je daar met je non-alpha toegang recht op hebt...Wilde schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:28:
Die UEC die bij packages zit, komt pas beschikbaar wanneer het spel uit is gekomen. UEC die je in de store kan kopen en die je gratis krijgt als je de hangar module download (zeker doen dus!) is wel meteen beschikbaar en is dan ook te zien bij Billing&Subscription. De hangar module kan je via de site downloaden. De Dogfight alpha komt pas over een maand of 2 uit.Wilde schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:28:
Hij heeft wel alpha toegang (meer dan 40 dollar betaald).Basekid schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:30:
[...]
Er is nog geen alpha of beta access. Alleen de hangar is aanwezig. Weet alleen niet of je daar met je non-alpha toegang recht op hebt...
Je kan de hangar hier downloaden, daar kan je je schip in bekijken (zolang je een PC met DX11 hebt), verder is er nog geen release zoals al gezegd:
https://robertsspaceindustries.com/hangar-module
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2013 19:32 ]
Ik denk dat het bedoelde dat er nog geen alpha of beta is, dus valt er weining access voor te hebben. Voor de hangar zelf heb je namelijk ook geen alpha of beta nodig.Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 19:32:
[...]
Hij heeft wel alpha toegang (meer dan 40 dollar betaald).
Je kan de hangar hier downloaden, daar kan je je schip in bekijken (zolang je een PC met DX11 hebt), verder is er nog geen release zoals al gezegd:
https://robertsspaceindustries.com/hangar-module
Ik heb nog een oude MS Sidewinder Force Feedback 2. Deze is niet stuk te krijgen! Het centreermechanisme zijn de force feedback motoren, dus geen mechanisme veer die uitrekt (zelfs de X52 heeft hier na een paar jaar last van).BartKers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:58:
Hij is alleen nog 2e hands te koop. Op ebay gaan ze voor meer geld over de toonbank dan wat ze oorspronkelijk nieuw gekost hebben, zeker als hij nog in goede staat is en geen krassen en dergelijke heeft.
Het enige nadeel is de beperkte knoppen: 8 stuks. Verder is het een super dingetje
bij een space sims maak je over het algemeen snellere bewegingen met de joystickBartKers schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 14:58:
(soms ook vrij hevig)
de Thrustmaster Warthog is daarom minder geschikt denk ik omdat die vrij stroef is (je kan de stick wel modden natuurlijk)
de Cyborg FLY5 vind ik ook minder geschikt omdat die niet zo stabiel is (3 poten) wat bij snellere actie irritant is (mijn mening)
de Thrustmaster T-Flight is zeker ok, maar ik zou ook de T1600 overwegen, die is volledig programmeerbaar (wel niet zo eenvoudig, maar bij een dergelijk spel zal je wel een script kunnen vinden op internet) en ook voor linkshandigen
de X52pro is wellicht de meest ideale stick voor SC
ik zei gisteren nog tegen mijzelf ik ga even geen games meer kopen tot gta 5 voor de pc, maar ik zit nu toch wel zwaar te twijfelen!
Ik ga waarschijnlijk voor minimale aanschaf, maar ga een dezer dagen wel backen (even laten berusten
). Zijn de prijzen de laatste tijd nog veranderd? En gaat er binnenkort iets wijzigen waardoor het voordelig is om voor een bepaalde datum het aan te schaffen?
Ik ga waarschijnlijk voor minimale aanschaf, maar ga een dezer dagen wel backen (even laten berusten
Mocht je een package met LTI willen (middels LTI laundering) moet je dat voor 26 november regelen. Verder zijn er volgens mij geen speciale acties.
Thanks! Ik snap dat veel nog giswerk is, maar als je schip kapot gaat en je hebt geen verzekering en je hebt nauwelijks ingame geld, wat moet je dan?
Net mijn advanced hunter package naar engessa gestuurd en die heeft hem weer met LTI teruggestuurd. Nogmaals bedankt!
Ik denk dat je dan weer genoeg geld moet verdienen om weer een nieuwe schip te kopen(als je dat wilt) door bij anderen op hun schip te gaan werken als schutter/radio en raketten bediener/soldaat. Er zullen waarschijnlijk ook nog andere mogelijkheden zijn.Ircghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:17:
Thanks! Ik snap dat veel nog giswerk is, maar als je schip kapot gaat en je hebt geen verzekering en je hebt nauwelijks ingame geld, wat moet je dan?
[ Voor 69% gewijzigd door Motions op 24-10-2013 22:20 ]
Het allergoedkoopste is het Digital Scout pakket. Als nieuwe backer kost die 30 dollar maar deze is echter zonder alpha/beta toegang. Een Original Backer (iemand die vorig jaar de kickstarter gesteund heeft) kan echter een Digital Scout LTI pakket van 35 dollar kopen met alpha/beta en een Aurora met LTI.Ircghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 21:58:
Ik ga waarschijnlijk voor minimale aanschaf, maar ga een dezer dagen wel backen (even laten berusten). Zijn de prijzen de laatste tijd nog veranderd? En gaat er binnenkort iets wijzigen waardoor het voordelig is om voor een bepaalde datum het aan te schaffen?
Wat ik al voor meerdere mensen heb gedaan is hun Digital Scout pakket plus een skin aan mij laten giften en dat omzetten naar Digital Scout LTI pakket. LTI stopt, zoals hierboven al staat, echter per 26 november.
Er wordt gepraat over verschillende manieren om geld te verdienen zonder schip. Bijvoorbeeld door crew te zijn op iemand ander's schip, een lening te nemen en daarvan een schip te kopen of missies te doen die je een leenschip geven.Ircghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:17:
Er zullen genoeg mogelijkheden zijn in ieder geval.
Afvragen waarom je geen verzekering had natuurlijkIrcghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:17:

Haha dat sowieso, maar dat is weer een ander verhaal
.
Ik startte net even battestar gallactica op, maar tering wat is dat lelijk zeg. Heb daar ook nog eens geld ingestoken waar ik niks mee heb gedaan
@Engessa, indien dit een indirect aanbod om het ook voor mij te doen dan alvast bedankt, zal het zeker meenemen in mijn besluit.
Ik startte net even battestar gallactica op, maar tering wat is dat lelijk zeg. Heb daar ook nog eens geld ingestoken waar ik niks mee heb gedaan
@Engessa, indien dit een indirect aanbod om het ook voor mij te doen dan alvast bedankt, zal het zeker meenemen in mijn besluit.
Dat.chiIIed schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:40:
[...]
Afvragen waarom je geen verzekering had natuurlijk
Kan ik evt. ook doen mocht je dat willen.Ircghost schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 22:44:
Mochten er mensen zijn die hun non LTI packages willen laten omzetten naar LTI packages stuur me maar een DM (kost je niets extra's). Alleen de Digital Scout Package omzetten kan ik niet, dat is alleen voor Original Backers en ik ben een Veteran Backer.
LTI is geen benodigt iets, basic insurance ingame gaat niet veel kosten hebben ze gezegt echter is het wel handig om te hebben + je kan nooit vergeten iig een basic insurance te hebben.
[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 25-10-2013 09:25 ]
Zo, heb me niet kunnen inhouden en toch maar de Digital Bounty Hunter aangeschaft 
Dit is de eerste keer dat ik betaal voor een spel wat nog niet uit is, maar als groot fan van het
genre kon ik het toch niet laten.
Alleen de frame-rate is best wel laag in de hangar, komt dat omdat de hangar nog in pre alpha is of komt het door mijn videokaart?
Ik heb een i7 920 met een ati radeon 6850.
Ik ben bang dat de kaart het gewoon niet aankan.
Dit is de eerste keer dat ik betaal voor een spel wat nog niet uit is, maar als groot fan van het
genre kon ik het toch niet laten.
Alleen de frame-rate is best wel laag in de hangar, komt dat omdat de hangar nog in pre alpha is of komt het door mijn videokaart?
Ik heb een i7 920 met een ati radeon 6850.
Ik ben bang dat de kaart het gewoon niet aankan.
Blaat het niet dan schaapt het niet
https://forums.robertsspa...aptop-run-star-citizen/p1, vergelijk je kaart anders met degene die zij als minimale aanraden!
Bedankt, ik heb even gekeken en hij zit net boven het minimum, dus ik ga toch maar even voorzichtig naar een nieuwe kijken aangezien ik hem toch wel met toeters en bellen wil spelen.Ircghost schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:26:
https://forums.robertsspa...aptop-run-star-citizen/p1, vergelijk je kaart anders met degene die zij als minimale aanraden!
toet toet toeter op je ruimtescooter ? 
Ik zit gelukkig op 3x het minimale, maar zelfs ik maak mij zorgen. Crysis 3 draai ik net op very high namelijk, wat je eigenlijk wel wil natuurlijk. Als je dan ook nog eens bedenkt dat ze met Star Citizen de lat hoger leggen..
Ik zit gelukkig op 3x het minimale, maar zelfs ik maak mij zorgen. Crysis 3 draai ik net op very high namelijk, wat je eigenlijk wel wil natuurlijk. Als je dan ook nog eens bedenkt dat ze met Star Citizen de lat hoger leggen..
Ja, straks krijg je een ongeluk omdat je videokaart net de claxon niet kan berekenenIrcghost schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:40:
toet toet toeter op je ruimtescooter ?
Maar ik heb even zitten zoeken en deze kaart ligt qua prijs wel in mijn budget:
http://tweakers.net/price...-3gb-gddr5-oc-dual-x.html
Het is een directx 11.2 kaart maar zou dat voldoende zijn of zou ik meer moeten inversteren ?
Hij komt ook niet in de lijst voor om te vergelijken.
Die 280x kan je goed mee spelen volgens RSI.
Wacht lekker af tot het spel echt uitkomt, en kijk dan hoe je het beste je hardware kan upgraden, zou ik zeggen.
2014/2015 is nog een heel eindje van ons af.
Ik wacht zowiezo totdat we de alpha kunnen spelen met upgraden, want loop verder nog nergens tegen aan.JurGor schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:30:
Wacht lekker af tot het spel echt uitkomt, en kijk dan hoe je het beste je hardware kan upgraden, zou ik zeggen.
Dit, en de AMD R9 290X videokaart gaat deze maand uitgebracht worden, wat de prijzen van bestaande kaarten wellicht ook weer doet slinken.Standby schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Ik wacht zowiezo totdat we de alpha kunnen spelen met upgraden, want loop verder nog nergens tegen aan.
Daarnaast houd ik alvast rekening met een 'tweede upgrade ronde' rond de beta/release van Star Citizen
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Aangezien het inderdaad nog heel lang duurt voordat het spel echt uit is zou ik wachten met een aanschaf tenzij je het echt kwijt kan en ook andere dingen doet.. voor de prijs waar je nu die kaart haalt haal je zometeen misschien wel een 1.5x zoveel betere kaart.
Geen probleem zolang de LTI er is doe ik het graag voor mensen.
Ik ga vanavond de standaard editie kopen, engessa zal ik je zo even dm'en als je aanbod nog steeds openstaat? Dan kunnen we even over de details gaan etc
.
Voor de mensen die LTI willen ruilen, let wel even op met wie je dit doet. Doe zelf even onderzoek naar die gene
.
Er is al iemand 'bedrogen' die een DM kreeg. Let dus goed op met wie je zaken doet.
Ashrah is bv al lang lid met veel berichten. Zulke mensen kan je beter vertouwen
Dan: [Verwijderde gebruiker] geen berichten, geen karma en net geregistreert. Hij heeft al iemand bedrogen op dit forum.
Let dus goed op
voorkom teleurstellingen.
*einde postbus 51 bericht*
Er is al iemand 'bedrogen' die een DM kreeg. Let dus goed op met wie je zaken doet.
Ashrah is bv al lang lid met veel berichten. Zulke mensen kan je beter vertouwen
Dan: [Verwijderde gebruiker] geen berichten, geen karma en net geregistreert. Hij heeft al iemand bedrogen op dit forum.
Let dus goed op
*einde postbus 51 bericht*
[ Voor 8% gewijzigd door stealthgun op 25-10-2013 15:40 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Is dit van toepassing op Engessa? Anders dan vraag ik het ook liever aan Ashrah natuurlijk..
Je mag natuurlijk ook naar mijn staat van dienst kijken, ben redelijk positief bekend op t.net
.
Je mag natuurlijk ook naar mijn staat van dienst kijken, ben redelijk positief bekend op t.net
engessa is naar mijn idee ook te vertrouwen
zelfde verhaal als Ashrah, ik zeg vooral doe even onderzoek voordat je op een voorstel ingaat 
engessa heeft bv ook 3 zeer goede V&A boordelingen.
[ Voor 21% gewijzigd door stealthgun op 25-10-2013 15:45 ]
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.
Engessa is ook een oude bekende van Tweakers dus dat zal wel goed zitten. Engessa zit al 12 jaar op Tweakers ik al 10, dus ik mag hopen dat je bij ons goed zit 
Maar zoals Stealthgun zegt, mochten er anderen zijn die zoiets aanbieden eerst goed kijken of ze al lang tweaker zijn, wat ze zoal doen etc.
Dus nog een maandje.
Maar zoals Stealthgun zegt, mochten er anderen zijn die zoiets aanbieden eerst goed kijken of ze al lang tweaker zijn, wat ze zoal doen etc.
code:
1
2
| Any ship purchased before November 26th 2013 will have LTI at which point LTI will no longer be offered |
Dus nog een maandje.
[ Voor 29% gewijzigd door Ashrah op 25-10-2013 16:00 ]
Gebruik altijd mijn gezond verstand gelukkig, had hem ook al bekeken daar niet van.stealthgun schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:44:
engessa is naar mijn idee ook te vertrouwenzelfde verhaal als Ashrah, ik zeg vooral doe even onderzoek voordat je op een voorstel ingaat
Voor die paar dollar ga ik mijn username en e-reputatie niet te grabbel gooien, iedereen die LTI nodig heeft of goedkoper het spel wil (sommige packages zijn goedkoper voor Original Backers) mag mij een DM sturen.
Iedereen die ik help geeft geld aan het spel uit waar ik ook weer beter van wordt (meer stretchgoals!).
Iedereen die ik help geeft geld aan het spel uit waar ik ook weer beter van wordt (meer stretchgoals!).
[ Voor 28% gewijzigd door engessa op 25-10-2013 17:11 ]
Dat is toch alleen de Rear Admiral (en hoger) en de originele Digital no wat van $35?engessa schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:09:
Voor die paar dollar ga ik mijn username en e-reputatie niet te grabbel gooien, iedereen die LTI nodig heeft of goedkoper het spel wil (sommige packages zijn goedkoper voor Original Backers) mag mij een DM sturen.
Nee hoorAshrah schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 17:39:
[...]
Dat is toch alleen de Rear Admiral (en hoger) en de originele Digital no wat van $35?
Het is behoorlijk onoverzichtelijk dus kijk goed wat je betaald hebt voor je pakket maar vooral op de duurdere pakketten (>100 dollar) is er een voordeel te halen.
[ Voor 7% gewijzigd door engessa op 25-10-2013 17:59 ]
Haha nee hoor
maar als ik zelf ergens nog geld kan besparen omdat hij original backer is en ik veteran ben wil ik het verschil ook wel weten
Op je Arbiter pakket zit geen prijsverschil.Ashrah schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 18:00:
Haha nee hoormaar als ik zelf ergens nog geld kan besparen omdat hij original backer is en ik veteran ben wil ik het verschil ook wel weten
Net even gekeken en ik zie dat ze trackir 5 ook gaan ondersteunen naast Oculus Rift, mooi om te horen!
Haha nee dat probeerde ik die prutser ook duidelijk te maken
Is een Freelancer voor een Original Backer goedkoper dan $110 of is het voor een OB even duur als voor een VB en voor een nieuwe backer ?
Antwoord al gevonden door het linkje van een aantal reacties terug te checken.
Antwoord al gevonden door het linkje van een aantal reacties terug te checken.
[ Voor 25% gewijzigd door Haay op 25-10-2013 20:59 ]
Ik ben een OBer en voor mij is de Freelancer inderdaad $110.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
Bij mij (OB) in de store kost een freelancer (los) met LTI 88€ en de digital versie met alpha/beta ook 88€. En da's dus 110$ en geen £110.
£ en $ had ik reeds gecorrigeerd. 😉Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:09:
Bij mij (OB) in de store kost een freelancer (los) met LTI 88€ en de digital versie met alpha/beta ook 88€. En da's dus 110$ en geen £110.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
De package is echter wel goedkoper voor original backers. Deze is $110 voor OB en $125 voor de rest. Wat dus betekend dat voor OB de add-on net zo duur is als de package, dus kunnen ze net zo goed de package nemen.
Volgens die Ship and Package Prices kost een Freelancer Pledge voor OB $125 en voor nieuwe backers $140. Dus het verschil tussen de Pledge en de losse Freelancer is dan $15 ...Metalkai schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:14:
De package is echter wel goedkoper voor original backers. Deze is $110 voor OB en $125 voor de rest. Wat dus betekend dat voor OB de add-on net zo duur is als de package, dus kunnen ze net zo goed de package nemen.
Ik ben dus wel van plan om een Freelancer te kopen. Voor mij kost dat dus $110, maar het geeft wel een HOOP meer leuke goodies bij de Pledge.
Alleen ...... Als een OB een Freelancer Pledge koopt en die vervolgens gift aan iemand anders, waar worden de fysieke items (Deluxe Green Collector's Box, Spaceship-shaped USB Drive, CD of Game Soundtrack, Glossy Fold-up Star Map en Hardback Engineering Manual) dan naartoe gestuurd ? Naar het adres van degene die het als eerste gekocht heeft (de OB dus), of naar degene aan wie die pledge package gegift is ?
Naar de persoon die de package in zijn bezit heeft.
Bij mij kost de Freelancer package maar $110 o_O Ik heb een paar dagen geleden nog mijn Freelancer add-on ingeruild voor de package omdat er toch geen verschil in prijs zat.Haay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:25:
[...]
Volgens die Ship and Package Prices kost een Freelancer Pledge voor OB $125 en voor nieuwe backers $140. Dus het verschil tussen de Pledge en de losse Freelancer is dan $15 ...
Volgens mij halen jullie twee packages door elkaar, namelijk de Freelancer - LTI en Digital Freelancer - LTI, de laatste is nogaltijd ¤110.
Ik zat vandaag op mijn weg naar huis mijn twee dingen af te vragen
1) Hoe gaan ze in vredesnaam alle debris verwerken als er honderden mensen in 1 galaxy aan het vechten zijn? Ik neem namelijk aan dat destruction bestaat (ik had al gezien dat delen kapot kunnen, maar ik neem aan dat ze ook echt losraken). Ze zouden natuurlijk een hele snelle despawn tijd kunnen instellen, maar dat doet wel af. Daarnaast zie je bij Planetside 2 (waar ook enorme veldslagen zijn) dat zelfs met een snelle despawn er voor veel mensen lag ontstaat
2) Hoe gaan ze de servers online houden? Ik snap dat ze nu 'veel' geld hebben, maar als straks de servers draaien en het spel ontwikkelt is en de meesten hebben hun geld uitgegeven hoe lang kunnen ze die servers online houden..
1) Hoe gaan ze in vredesnaam alle debris verwerken als er honderden mensen in 1 galaxy aan het vechten zijn? Ik neem namelijk aan dat destruction bestaat (ik had al gezien dat delen kapot kunnen, maar ik neem aan dat ze ook echt losraken). Ze zouden natuurlijk een hele snelle despawn tijd kunnen instellen, maar dat doet wel af. Daarnaast zie je bij Planetside 2 (waar ook enorme veldslagen zijn) dat zelfs met een snelle despawn er voor veel mensen lag ontstaat
2) Hoe gaan ze de servers online houden? Ik snap dat ze nu 'veel' geld hebben, maar als straks de servers draaien en het spel ontwikkelt is en de meesten hebben hun geld uitgegeven hoe lang kunnen ze die servers online houden..
Liefst micro transacties betreft skins en andere personificatie gevallen oid, misschien een paar leuke Pin-ups ofzo.
Zolang het maar niet pay 2 win word.
Zolang het maar niet pay 2 win word.
Wat ik begrepen heb, is dat je alleen in-game credits zal kunnen kopen met echt geld, voor de rest is alles in-game te verdienen. Er zal ook een dagelijks en maandelijks limiet zitten aan de hoeveelheid credits je zal kunnen kopen.
Er zijn voor nieuwe backers op het moment 2 manieren om aan een Freelancer te komen:Metalkai schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:19:
Bij mij kost de Freelancer package maar $110 o_O Ik heb een paar dagen geleden nog mijn Freelancer add-on ingeruild voor de package omdat er toch geen verschil in prijs zat.
1. enkel het schip (plus hangar) --> https://robertsspaceindustries.com/store/89-misc-freelancer = $110
2. als complete pledge (voor nieuwe backers) --> https://robertsspaceindustries.com/store/74-freelancer = $140 incl. fysieke items die naar je huis gezonden worden.
Voor een Original Backer is optie 1. ook $110.
Optie 2 is voor Original Backers voor zover ik begrijp beschikbaar in 2 uitvoeringen: met fysieke goodies ($125), en alleen digitaal ($110).
Heb ik zo alle varianten van de Freelancer packages goed samengevat?
Waar hun verwarring over gaat is het verschil tussen de digital package (110 dollar) en de package met fysieke goodies (125 dollar). Dit zijn OB prijzen.Haay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:50:
[...]
1. We gaan niet allemaal in de zelfde 'instance' spelen. Het wordt dus geen echte MMO.Ircghost schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:54:
Ik zat vandaag op mijn weg naar huis mijn twee dingen af te vragen
2. Ze zitten niet vast aan een publisher. Ze hoeven niet miljoenen met het spel te verdienen, Chris doet dit omdat hij het wil. Denk dat ze hiermee de servers veel langer online kunnen houden (mischien houden ze de subs er wel bij met wat extra's)
1. Ik weet dat we niet allemaal in dezelfde instance gaan spelen, daarom had ik het ook over honderden en niet over (tien)duizenden. Ik neem namelijk aan dat je wel hoofdhubs en dergelijke gaat krijgen waar veel activiteit is.stealthgun schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 00:14:
[...]
1. We gaan niet allemaal in de zelfde 'instance' spelen. Het wordt dus geen echte MMO.
2. Ze zitten niet vast aan een publisher. Ze hoeven niet miljoenen met het spel te verdienen, Chris doet dit omdat hij het wil. Denk dat ze hiermee de servers veel langer online kunnen houden (mischien houden ze de subs er wel bij met wat extra's)
Laten we stellen dat het zelfs maar tientallen zijn, zelfs dan kan je met de cryengine enorm veel destructie toestaan...
2. Ik heb inderdaad al een hoop over hem gelezen en gezien, maar feit blijft dat hij ondertussen al een aardig team heeft dat er voor nog 1.5 jaar aan gaat werken en naar ik aanneem betaald krijgen.. + alle facilitaire en licentiekosten. Ik zeg niet dat het niet kan, sterker nog ik zeg dat het kan. Ik vraag me af voor hoe lang
Ondanks dat ze geen maandelijkse fees hebben denk ik dat ze toch goed gaan verdienen aan mensen die in-game credits kopen. De community bestaat uit veel iets oudere mensen met baan etc. die niet de tijd hebben om alles in game vrij te spelen, maar wel het geld om erin te stoppen.
Die debres komen wel goed, dat houden we allemaal in een database bij.
Je moet ook niet vergeten dat de cryengine wel een vast beste engines is, ze gaan straks ook nog van de nieuwe gebruik maken.
Ik maak me daar niet zo druk om, zijn veel MMO's met veel corpses/debries (eve bv) waarbij het ook prima gaat.
Je moet ook niet vergeten dat de cryengine wel een vast beste engines is, ze gaan straks ook nog van de nieuwe gebruik maken.
Ik maak me daar niet zo druk om, zijn veel MMO's met veel corpses/debries (eve bv) waarbij het ook prima gaat.
Verwijderd
Je kan het beste hopen maar het is technisch een flinke uitdaging.
Als je heel veel spelers in een instance wilt laten dan wordt het lastig om alle gameplay berekeningen aan de server kant te laten doen. Als je het aan de client kant (gedeeltelijk) doet dan wordt cheaten weer een mogelijkheid.
En ze hebben het over een persistant universe maar is dat automatisch ook single sharded? Want wat dat betreft hoop ik wel dat ze gaan sharden en dat je een max aantal spelers per shard krijgen.
Als je heel veel spelers in een instance wilt laten dan wordt het lastig om alle gameplay berekeningen aan de server kant te laten doen. Als je het aan de client kant (gedeeltelijk) doet dan wordt cheaten weer een mogelijkheid.
En ze hebben het over een persistant universe maar is dat automatisch ook single sharded? Want wat dat betreft hoop ik wel dat ze gaan sharden en dat je een max aantal spelers per shard krijgen.
Van wat ik heb gehoord wordt de persistent universe 1 grote shard, maar als een plek te druk worden players over instances verdeelt. Je kunt ook je eigen server opzetten en in je eentje spelen of met vrienden. Ik verwacht dat ze in de persistent universe wel goed hebben nagedacht over cheaters en dat de belangrijke dingen serverside zijn.
In het volgende filmpje legt chris roberts het zelf uit:
http://vimeo.com/73365240
In het volgende filmpje legt chris roberts het zelf uit:
http://vimeo.com/73365240
[ Voor 32% gewijzigd door Meatbag op 26-10-2013 02:52 ]
Ze gaan het idd automatich doen, met een maximun van (ongeveer) 100 spelers.Verwijderd schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 02:23:
Je kan het beste hopen maar het is technisch een flinke uitdaging.
Qua geld en het in de lucht houden van severs: na de launch is het gewoon mogelijk om een private server te starten met daarop een persistent universe (hetzelfde als met Freelancer mogelijk was). Er kunnen dus altijd users zijn die de boel draaiend houdend. Daarnaast, maar dat is nog speculatie, kun je altijd schepen en credits blijven kopen wat geld oplevert en is het sowieso mogeljik om een 'subscriber' te worden. Dat kan nu al maar ik denk dat dat in de toekomst nog meer voordeel op gaat leveren.
De PU wordt niet draaiende gehouden door private servers. In principe is dat gewoon 1 centrale server. Wat je op private servers kan draaien is gewoon de content van de PU zodat je er je eigen ding mee kan doen. Maar op private servers wordt "progress" in de universe niet bijgehouden, dat gaat allemaal centraal. Dus zelfs als er veel private servers komen zal CIG zelf de PU draaiende moeten houden.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2013 09:03 ]
Er zijn vast genoeg scavengers die de debris opruimen. Ik ben iedergeval van plan zoiets te doen.
[ Voor 28% gewijzigd door Alien B.O.B. op 26-10-2013 11:04 ]
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
in Battlestar Galactica Online losten ze dat deels op doordat je Debris kon binnenhalen, dan kreeg je schroot en onderdelen die je weer kon verkopen.
Debris kan je ook laten opruimen door het naar een gravity well te laten 'vallen', dus een hemellichaam zoals een planeet of een ster die het systeem stofzuigt als het ware.
Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
Optie 2 is er voor Original en voor Veteran Backers, voor VB kost die $125 (dus $15 meer dan voor OB)Haay schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:50:
[...]
Er zijn voor nieuwe backers op het moment 2 manieren om aan een Freelancer te komen:
1. enkel het schip (plus hangar) --> https://robertsspaceindustries.com/store/89-misc-freelancer = $110
2. als complete pledge (voor nieuwe backers) --> https://robertsspaceindustries.com/store/74-freelancer = $140 incl. fysieke items die naar je huis gezonden worden.
Voor een Original Backer is optie 1. ook $110.
Optie 2 is voor Original Backers voor zover ik begrijp beschikbaar in 2 uitvoeringen: met fysieke goodies ($125), en alleen digitaal ($110).
Prijzen van optie 1 en 2 zijn voor Veteran Backers gelijk aan die voor New Backers alleen krijgen VB er dus LTI bij.
Had trouwens gisteren gevonden hoeveel alpha slots er nog beschikbaar zijn, kan het nu alleen niet meer vinden.. jullie wel?
Juist... de main page. Ik keek letterlijk overal behalve daar.
Juist... de main page. Ik keek letterlijk overal behalve daar.

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 26-10-2013 15:20 ]
gaat nu wel weer lekker snel. volgens mij stond de alpha/beta slots ticker gisteren (eergisteren) nog in de 5000 nu 3000.
Had wel gelezen/gehoord ergens dat er alpha/beta sloten bij zouden komen binnenkort. Waarschijnlijk hangend aan een stretchgoal.
Had wel gelezen/gehoord ergens dat er alpha/beta sloten bij zouden komen binnenkort. Waarschijnlijk hangend aan een stretchgoal.
Life is like living only without the peaches
Jup, als ze het volgende doel halen (nog 120k) te gaan dan komen er extra alpha slots. Ik heb zojuist de boel aangeschaft en naar engessa gegift.
Wel leuk weer paar duizend nieuwe mensen bijgekomen. Gisteren nog even gemiddelde genomen van pledge amount. Zat gisteren op 89 dollar de man.
Nu 87 dollar de man. Als het gros, wat zeer waarschijnlijk lijkt, de minimale pledge MET alpha/beta access heeft dan is er een significant percentage wat buitensporig aan het pledgen is
In mijn boekje noem ik buitensporig pledgen 200+ dollars. Kan mij niet heugen dat mensen het zelfde hebben gepledged voor een ander spel. Voel je vooral niet aangesproken want als mijn financiele situatie het toeliet zou ik hetzelfde hebben gedaan. Alleen hoop ik niet dat mensen die alle schepen in de hangar hebben het spel snel beu zullen zijn straks. Maar iig bedankt aan alle pledgers groot of klein! Kan echt niet wachten verdikkie.. PEWPEWPEW @ you in december!!!
Nu 87 dollar de man. Als het gros, wat zeer waarschijnlijk lijkt, de minimale pledge MET alpha/beta access heeft dan is er een significant percentage wat buitensporig aan het pledgen is
In mijn boekje noem ik buitensporig pledgen 200+ dollars. Kan mij niet heugen dat mensen het zelfde hebben gepledged voor een ander spel. Voel je vooral niet aangesproken want als mijn financiele situatie het toeliet zou ik hetzelfde hebben gedaan. Alleen hoop ik niet dat mensen die alle schepen in de hangar hebben het spel snel beu zullen zijn straks. Maar iig bedankt aan alle pledgers groot of klein! Kan echt niet wachten verdikkie.. PEWPEWPEW @ you in december!!!
Maak gewoon een soort Junk yard hier of daar, en dat spelers nog hier en daar leuke onderdelen of restuaratie projecten kunnen maken oid.roepie88 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:52:
Oplossing voor space debris
[afbeelding]
Ik zie een nieuwe rol met bijbehorend schip aankomen in SC
Mijn eerste bevinding van vanavond is dat het er mooi uit ziet en dat de animaties al leuk gedaan zijn (bijvoorbeeld hoe je het bed in kruipt in de aurora) echter de animatie van het rondkijken vanuit de stoel is wel echt heel sloom. Dacht dat het aan mijn instellingen lag, maar heb een prima framerate (42) maar zodra je in die stoel zit lijkt bewegen heel langzaam te gaan.
Heb dus ook LTI op mijn Aurora dankzij engessa
Funds raised: 24,993,811
Sinds de Hornet varianten beschikbaar werden wordt er flink gepledged.
Sinds de Hornet varianten beschikbaar werden wordt er flink gepledged.
dat is de belangrijkste stretchgoal voor mij
Dit topic is gesloten.