[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.950 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in elk geval 1 Aurora MR plus, 1 Reclaimer en 1 890 Jump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 17:31

Fordox

00101010

Beetje jammer dat je alleen je Aurora kan bewonderen in de hangar :P

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:36

Case_C

[Team Carrack]

roepie88 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:24:
[...]

Is toch alleen een kwestie van deze lijst updaten?

stealthgun in "[PC] Star Citizen - Deel 2"

Volgens mij gebeurt dat ook door Stealthgun.
Laatste wijziging is van 10-10
Ik denk niet dat die lijst een volledige weergave gaat geven, niet iedereen staat erin. En wat je zegt de laatste update is van 10-10 dus het kan zijn dat best veel mensen nieuwe schepen hebben gekocht.

Hopelijk gaat de web-development na de star-map door met de organisatie specs zoals de fleet viewer :) .

Nog 130K te gaan voor de 58miljoen :) , dus de LftC gaat goed gevuld zijn aankomende dinsdag :) .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 12-10-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wow, geweldig dat je nu alle schepen tijdelijk kan vliegen :D
Niet om er in te vliegen, nee dat zeker niet...

De Gatling cannons van de Hornet passen namelijk op mijn 315P 8) Aww Yeah!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7MA5bvPl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OAlmF5Xl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4xZALeel.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B6hjToal.jpg
(klikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-09 12:34
Case_C schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:38:
[...]

Ik denk niet dat die lijst een volledige weergave gaat geven, niet iedereen staat erin. En wat je zegt de laatste update is van 10-10 dus het kan zijn dat best veel mensen nieuwe schepen hebben gekocht.
Eueuh, 10-10 was eergisteren :P
Ik weeet dat het snel gaat met de tijdelijke ship sales. maar als het overzicht 2 dagen oud is, noem ik het nog best wel actueel.

Het hoeft nu ook weer niet een real time overzicht te worden met een rechtstreekse deeplink naar de ship database van alle GoT leden.
(hoewel dat best wel mooi zou zijn).

Actueel houden van oude data is even een uitdaging. Voorheen werd dat via een DM aan Stealthgun snel geactualiseerd maar met het groeiend aantal leden kan dit een intensief taakje worden.

Maar iets is beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

roepie88 schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:20:
[...]

Eueuh, 10-10 was eergisteren :P
Ik weeet dat het snel gaat met de tijdelijke ship sales. maar als het overzicht 2 dagen oud is, noem ik het nog best wel actueel.

Het hoeft nu ook weer niet een real time overzicht te worden met een rechtstreekse deeplink naar de ship database van alle GoT leden.
(hoewel dat best wel mooi zou zijn).

Actueel houden van oude data is even een uitdaging. Voorheen werd dat via een DM aan Stealthgun snel geactualiseerd maar met het groeiend aantal leden kan dit een intensief taakje worden.

Maar iets is beter dan niets.
:P Vandaag en gisteren zijn er toch behoorlijk veel nieuwe schepen gekocht/ingeruild ;) . Maar totdat CIG met een beter alternatief komt is het DM'en van je schepen nog de beste optie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Reclaimer is omgesmolten om een tweede 890 Jump te kunnen kopen, immers als ik twee Jumps bij me heb ben ik veiliger tegen een piraat in een Cutlass als wanneer ik slechts met 1 zo'n ding onderweg ben. :)

Afbeeldingslocatie: http://i1133.photobucket.com/albums/m585/peterniesen/starcitizen12-10-2014_zps3f2fa121.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 20:57:
De Reclaimer is omgesmolten om een tweede 890 Jump te kunnen kopen, immers als ik twee Jumps bij me heb ben ik veiliger tegen een piraat in een Cutlass als wanneer ik slechts met 1 zo'n ding onderweg ben. :)

[afbeelding]
:9 nu met een lasploegje die 2 aan elkaar knopen om er een stretched versie van te maken :) Limousine style :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:01:
[...]

:9 nu met een lasploegje die 2 aan elkaar knopen om er een stretched versie van te maken :) Limousine style :p .
West Coast Customs in space :P

En voor de lijst met schepen van GoT members is het misschien een idee om een Google Doc aan te maken waarin iedereen het zelf bij kan houden, meest makkelijk en snelst en misschien ook fijner voor Stealthgun sinds er alleen maar meer members komen word het straks nog een dagtaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Case_C schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 19:38:
[...]

Hopelijk gaat de web-development na de star-map door met de organisatie specs zoals de fleet viewer :) .

Nog 130K te gaan voor de 58miljoen :) , dus de LftC gaat goed gevuld zijn aankomende dinsdag :) .
Daarbij komt ook nog dat die lijst ook mensen laat zien die niet lid zijn van de organisation, maar wel hier op Tweakers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

WimPliers schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:07:
[...]

West Coast Customs in space :P

En voor de lijst met schepen van GoT members is het misschien een idee om een Google Doc aan te maken waarin iedereen het zelf bij kan houden, meest makkelijk en snelst en misschien ook fijner voor Stealthgun sinds er alleen maar meer members komen word het straks nog een dagtaak
Ik kan natuurlijk wel een formatje opstellen waarin iedereen zijn schepen kan aangeven. Maar ik geloof niet dat 100% van de leden dat gaat doen, mensen kunnen er overheen lezen of er gewoon geen zin in hebben.

Verder willen we als org dingen gaan doen die de leden leuk vinden, daarvoor zitten we nog verschillende opzetjes te maken om die samenhang/aansturing goed te laten verlopen :) . Verder is het natuurlijk allemaal nog alpha, en moeten we ons eigenlijk nog nergens druk om maken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is denk ik even wachten op de org forum/messaging mogelijkheid. Die lijst op pag 1 is niet zo geschikt inderdaad. Die is niet alleen voor de org.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Je hebt op de RSI site onder ORG toch een lijst van schepen? pas daar gewoon de rechten op aan en dan kunnen alle members het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:30

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Die functie is toch nog niet beschikbaar? Fleet view is bij mij in ieder geval nog grijs

[ Voor 36% gewijzigd door Ircghost op 12-10-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ashrah schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 22:30:
Je hebt op de RSI site onder ORG toch een lijst van schepen? pas daar gewoon de rechten op aan en dan kunnen alle members het zien.
Wat Ircghost zegt, die functionaliteit is voor ons ook nog greyed out. Dus we moeten gewoon wachten tot CIG het implementeerd. Dan denk ik dat iedereen/got leden het wel in kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Hmm raar bij OPPF (op pitchfork) werkt het wel ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Bij hun werkt het ook niet. Als je daar iets kan zien, is het iets wat ze zelf gemaakt hebben, en geen functionaliteit van de website (aangezien die functionaliteit nog niet bestaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
Nog 5K te gaan en we staan op de 58 miljoen :D . Op naar de 60 :p .

Blijkbaar lopen ze in Amerika voor op ons, ook met info verschaffing?
https://forums.robertsspa...ace-ship-also-be-unlocked

Heb het wel vaker met alles wat gepost word, als ik iets nieuws zie verschijnen staat er alsnog posted 12 hours ago... Waar kan dat aan liggen?

[ Voor 61% gewijzigd door Case_C op 13-10-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:59
Ik zeg $65 miljoen aan het eind van het jaar!

Edit: $58 miljoen inmiddels gehaald!

[ Voor 30% gewijzigd door Snoz Lombardo op 13-10-2014 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22083389/humor/890wak.jpg

lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Haha die had ik ook al gezien op de RSS forums, prachtig :D
Nog 1 member, en we hebben er 200 :)

[ Voor 31% gewijzigd door Fordox op 13-10-2014 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Gisteren voor het eerst even met de Hornet gevlogen. Is wel wennen in vergelijking met m'n 300i..
Had meer moeite om de vijand te volgen, maar als ik de vijand eenmaal in het vizier had was hij ook een stuk sneller dood.
Nou moet ik wel zeggen dat ik alleen maar de mouse aim lasers en missiles gebruik.

Ben in ieder geval nog steeds blij met m'n keuze voor de 300i, welke ik uiteindelijk wel upgrade naar de 325a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Metalkai schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 23:31:
Bij hun werkt het ook niet. Als je daar iets kan zien, is het iets wat ze zelf gemaakt hebben, en geen functionaliteit van de website (aangezien die functionaliteit nog niet bestaat).
Raar want ik heb hem al zien werken daar .... zal wel bug zijn geweest dan (of hebben ze het weer uitgezet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ashrah schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Raar want ik heb hem al zien werken daar .... zal wel bug zijn geweest dan (of hebben ze het weer uitgezet?)
Hopelijk heb je gelijk, en heb je hem heel even zien werken :P . Dat zou kunnen betekenen dat de back-end ervoor bijna gereed is, en we het binnenkort kunnen verwachten :) . Het is wel gaaf als je in 3d alle schepen kan zien natuurlijk. Gok dat we als Tweakers toch al minstens 400 a 600 schepen hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ashrah schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

Volgens mij is die feature nog nooit gebouwd/released. Er zijn zat orgs die een afbeelding van hun fleet hebben maar da's eigen werk. (Zijn zelfs tools voor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:38:
[...]

Volgens mij is die feature nog nooit gebouwd/released. Er zijn zat orgs die een afbeelding van hun fleet hebben maar da's eigen werk. (Zijn zelfs tools voor.)
Dat lijkt me waarschijnlijker ja, als je op het forum zoekt krijg je inderdaad zat voorbeelden van spreadsheets e.d. ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stender83 schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:32:
Gisteren voor het eerst even met de Hornet gevlogen. Is wel wennen in vergelijking met m'n 300i..
Had meer moeite om de vijand te volgen, maar als ik de vijand eenmaal in het vizier had was hij ook een stuk sneller dood.
Nou moet ik wel zeggen dat ik alleen maar de mouse aim lasers en missiles gebruik.

Ben in ieder geval nog steeds blij met m'n keuze voor de 300i, welke ik uiteindelijk wel upgrade naar de 325a.
Ja, wel mooi dat we nu alle schepen kunnen proberen. De M50 is echt heel vet met racen, maar wat zuigt dat ding met combat zeg (met joystick dan). Ook voor het eerst de 300i gevlogen, die vliegt inderdaad beter dan de Hornet, maar mist heel erg de firepower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

Ja, wel mooi dat we nu alle schepen kunnen proberen. De M50 is echt heel vet met racen, maar wat zuigt dat ding met combat zeg (met joystick dan). Ook voor het eerst de 300i gevlogen, die vliegt inderdaad beter dan de Hornet, maar mist heel erg de firepower.
ik ben erg benieuwd hoe de gladius het gaat doen in combat. Heb eigenlijk voor de patch met de hangars voor het laatst gevlogen en vond toen de 300i het lekkerst vliegen van de 3 die er toen waren.

racen niet zo mijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:11:
[...]

ik ben erg benieuwd hoe de gladius het gaat doen in combat. Heb eigenlijk voor de patch met de hangars voor het laatst gevlogen en vond toen de 300i het lekkerst vliegen van de 3 die er toen waren.

racen niet zo mijn ding :)
Hij gaat zowieso beter zijn dan de M50 :+ . De Gladius was toch cheapskate fighter? Dan mag je wel redelijke prestaties verwachten/gelijk aan een 300i of net iets beter.

Wat mij opvalt bij de grote van de verschillende schepen, is dat de Avenger behoorlijk kleiner is dan de Hornet of overige schepen. Dat gaat op zich ook nog wel uitmaken met dogfights, nu zal de Avenger niet zo moeilijk te raken zijn als een M50. Maar ben dus erg benieuwd hoe dat gaat uitmaken in de AC... mede omdat de Avenger nog een redelijk behoorlijke cargo bay heeft :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:19:
[...]
Wat mij opvalt bij de grote van de verschillende schepen, is dat de Avenger behoorlijk kleiner is dan de Hornet of overige schepen. Dat gaat op zich ook nog wel uitmaken met dogfights, nu zal de Avenger niet zo moeilijk te raken zijn als een M50. Maar ben dus erg benieuwd hoe dat gaat uitmaken in de AC... mede omdat de Avenger nog een redelijk behoorlijke cargo bay heeft :) .
En een big ass nose cannon 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:19:
[...]

Hij gaat zowieso beter zijn dan de M50 :+ . De Gladius was toch cheapskate fighter? Dan mag je wel redelijke prestaties verwachten/gelijk aan een 300i of net iets beter.

Gladius is de "voorganger" van de hornet, dus een gevechtvliegtuig (zelf plaats ik hem net iets beter dan de 325 en net iets slechter dan de hornet)

De avenger is inderdaad erg compact, ik vraag me dan ook af hoe hij presteert. Wat je al zei hij heeft een cargobay en is volgens mij zelfs kleiner dan een 300.

Wat we nu alleen nog niet goed kunnen testen in AC Is hoe extra mass de besturing van een schip beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ben overigens in dubio, wel of geen blue upgrade nemen voor mijn cutlass. Enige echte meerwaarde is het schild die een slag groter is, althans voor mij en mijn beoogde rol voor de cutlass. Hoewel slave transport wellicht ook lucratief kan zijn. En gezien 90% van de traders toch al zegt dat ze hun schip gaan self destructen verwacht ik dat er nog wel aardig wat pods met slaves. rondvliegen nadat die scheepjes boem hebben gedaan. En ook de blue heeft een tractorbeam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:26:
[...]

Gladius is de "voorganger" van de hornet, dus een gevechtvliegtuig (zelf plaats ik hem net iets beter dan de 325 en net iets slechter dan de hornet)

De avenger is inderdaad erg compact, ik vraag me dan ook af hoe hij presteert. Wat je al zei hij heeft een cargobay en is volgens mij zelfs kleiner dan een 300.

Wat we nu alleen nog niet goed kunnen testen in AC Is hoe extra mass de besturing van een schip beïnvloed.
De mass is natuurlijk nog niet helemaal mee genomen, maar wanneer een deel van je schip eraf is geblazen reageert het toch anders dan toen het nog helemaal heel was. Dit kan natuurlijk te maken hebben met het feit dat je een thruster mist, maar toch :P .
Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:28:
ben overigens in dubio, wel of geen blue upgrade nemen voor mijn cutlass. Enige echte meerwaarde is het schild die een slag groter is, althans voor mij en mijn beoogde rol voor de cutlass. Hoewel slave transport wellicht ook lucratief kan zijn. En gezien 90% van de traders toch al zegt dat ze hun schip gaan self destructen verwacht ik dat er nog wel aardig wat pods met slaves. rondvliegen nadat die scheepjes boem hebben gedaan. En ook de blue heeft een tractorbeam.
Het mooiste is nog dat je met de zwaailichten aan je slave-transport kan uitvoeren xD , dat geld natuurlijk ook voor de ambulance. (Dat is in mijn ogen nog mooier :P ) Maar dat soort praktijken kan je natuurlijk beter niet in UEE controlled space uitvoeren als je nog een beetje reputatie wil houden :P .

Ik denk trouwens ook niet dat je rep. gereset word zodra je dood gaat. Met het dead of a spaceman mechanisme denk ik zo dat je toch een deel van de rep. van je voorganger over neemt :p . Eens een pirate altijd een pirate :) .
Nu maar hopen dat die 2 suckerpunches onder de vleugels nog om te bouwen zijn naar gatlings :P . 2x class 1 / size 2 . Maar volgens mij vallen de gatlings onder de class 2 :-( .

Class 1 is trouwens toch een fixed gun? Dus ideaal voor de joystick, maar een nadeel voor de toetsenbord/muis combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
[b]Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:39:Eens een pirate altijd een pirate :) .
Maar je bent alleen een pirate als iemand het kan navertellen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:41:
[...]

Maar je bent alleen een pirate als iemand het kan navertellen })
Klopt, maar zodra een beacon een s.o.s. krijgt van jouw daad ben je het haasje :P . Of je moet communicatie in een system of rond een bepaalde locatie uit kunnen schakelen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:42:
[...]

Klopt, maar zodra een beacon een s.o.s. krijgt van jouw daad ben je het haasje :P . Of je moet communicatie in een system of rond een bepaalde locatie uit kunnen schakelen :) .
Daar hoop ik nog steeds op. dat je inderdaad communicatie voor een bepaalde tijd kan "scrambelen"

Edit:hoeft niet het hele systeem maar gewoon dat de beacon het niet doet

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 13-10-2014 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:45:
[...]

Daar hoop ik nog steeds op. dat je inderdaad communicatie voor een bepaalde tijd kan "scrambelen"
Dan denk ik / hoop ik erop dat je toch eerst lang een comm-sat moet vliegen om deze a) te hacken / b) kapot te knallen :) alvorens je je gangetje kan gaan. Nu wil ik ook niet dat het kapot schieten zonder consequenties is :) ,misschien komt er dan een repair crew/ police patrol langs om de boel te controleren. Met hacken komt er dan slechts een repair droid, (als de hack slecht is) Wanneer hij goed is merken ze hem natuurlijk niet op :) .

Zoveel toffe ideën die ze ongetwijfeld al wel aan het uitdenken zijn bij CIG :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:49:
[...]

Dan denk ik / hoop ik erop dat je toch eerst lang een comm-sat moet vliegen om deze a) te hacken / b) kapot te knallen :) alvorens je je gangetje kan gaan. Nu wil ik ook niet dat het kapot schieten zonder consequenties is :) ,misschien komt er dan een repair crew/ police patrol langs om de boel te controleren. Met hacken komt er dan slechts een repair droid, (als de hack slecht is) Wanneer hij goed is merken ze hem natuurlijk niet op :) .

Zoveel toffe ideën die ze ongetwijfeld al wel aan het uitdenken zijn bij CIG :) .
In principe moet je "alleen" voorkomen dat de beacon zijn signaal uit stuurt, in zo verre dat het niet aan jou schip te linken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

De blue moet je alleen halen als Bounty hunten echt iets is wat je wilt doen.
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:51:
[...]

De gatling cannons van de hornet kun je op de 300i serie gooien, zie mijn plaatjes van een paar posts terug :9
Ik heb er nog niet mee gevlogen, maar hopelijk werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:08:
De blue moet je alleen halen als Bounty hunten echt iets is wat je wilt doen.

[...]

De gatling cannons van de hornet kun je op de 300i serie gooien, zie mijn plaatjes van een paar posts terug :9
Bounty hunting is natuurlijk wel een hele leuke 'vrije' tijd hobby in de PU :P , iets wat je kan doen om te ontspannen.
Bornhald schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:51:
[...]

In principe moet je "alleen" voorkomen dat de beacon zijn signaal uit stuurt, in zo verre dat het niet aan jou schip te linken is.
Dat bedoel ik, doelde alleen wat meer op de manieren waarop je het beacon kan disablen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk dat het aardig frustrerend kan zijn soms. Pirates vliegen ook in cutlasses he ;) Het kan dus aardig spannend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

nieuws: Star Citizen-ontwikkelaar toont nieuwe gameplay
Star Citizen weer op de FP :P , dat is ook al weer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Woop, beetje face time is altijd goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Even afwezig geweest, maar wat is er een hoop veranderd zeg :D
Laat ons zeggen dat de laatste twijfels over het al dan niet slagen van het project weg zijn, dit wordt een pareltje.

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Sorki schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:39:
Even afwezig geweest, maar wat is er een hoop veranderd zeg :D
Laat ons zeggen dat de laatste twijfels over het al dan niet slagen van het project weg zijn, dit wordt een pareltje.
Jup, er is veel veranderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:12:
Ik denk dat het aardig frustrerend kan zijn soms. Pirates vliegen ook in cutlasses he ;) Het kan dus aardig spannend worden.
Pirates vliegen ook (kijkt in zijn hangar):
Avengers, Caterpillars, Banu Merchantmen, Reclaimers, Gladius's en Aquila's naast hun Cutlasses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En die zijn makkelijk te kapen met 1 cutlass? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 890 Jump is nog niet eens uitverkocht en toch staan ze nu al voor zulke prijzen op e-bay. de verleiding om een van de mijne straks vlak voor de feestdagen ook op e-bay to gooien wordt zo wel heel groot. Eigenlijk heb ik ze gekocht om zelf mee te spelen, 1 is aan mijn account verbonden dus daar ga ik sowieso mee spelen in de PU, maar stel dat het meezit en iemand is daadwerkelijk zo gek om $1200,- aan mij te betalen voor een 890, dan zou dat betekenen dat ik gratis een 890 Jump met LTI heb. :) Ik begin nu toch serieus te twijfelen.

http://www.ebay.nl/itm/St...Games&hash=item259715a655

http://www.ebay.nl/itm/St...in_77&hash=item1c477b7d94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Je kan er toch maar 1 tegelijk vliegen ;) je kan schepen wel uitlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 12:08:
Hmm dat klinkt wel leuk :D Deze week maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Sinds LTI nog te krijgen was stonden die dingen al super inflated op ebay. Ik denk niet dat er veel verkocht gaan worden op via ebay. Mijn educated guess is dat de 890 tussen de 700-750 gaat zijn zodra ze uitverkocht zijn op de site wanneer je ze via Reddit gaat kopen, naar verloop van tijd kan dit nog best een beetje omhoog richting de 1000 afhankelijk of ze nog een keer beschikbaar komen en of je er uiteindelijk ook een met LTI kan krijgen via cc upgrading.

Maar als je de prijzen wil weten vind ik zelf Reddit betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:06:
En die zijn makkelijk te kapen met 1 cutlass? :P
Met 1 Cutlass en alleen is er sowieso weinig te kapen omdat je voor beide schepen een piloot moet hebben en ik had begrepen dat een nachtje piloot niet volstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Je hebt ook gewoon NPC's als je niet genoeg crew hebt he ;) Of die zelf een volledige schip kunnen vliegen die je net gekaapt hebt weet ik niet...

[ Voor 42% gewijzigd door Fordox op 13-10-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:16:
Je hebt ook gewoon NPC's als je niet genoeg crew hebt he ;) Of die zelf een volledige schip kunnen vliegen die je net gekaapt hebt weet ik niet...
Ik heb een hele tijd terug begrepen van niet, maar kan zijn dat ik het gewoon verkeerd begrepen had.Waar het op neer kwam was dat voor het kapen je minimaal 2 pcs nodig had. 1 moet achter blijven in het schip waar vanuit je aan het kapen bent en de andere in het te kapen schip.

Persoonlijk zou ik zeggen dat een NPC afdoende zou moeten zijn indien je een schip wil kapen. dat je zelf als PC de boarding actie uitvoert (Eventueel met andere NPCs) maar dat er dus altijd 1 persoon niet mee doet aan de actie.

Kan nu even niet de bron zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En als je een schip kaapt, krijg je die dan in je hangar? Ben benieuwd hoe moeilijk/makkelijk een schip kapen dan wordt... Anders kun je alle aurora schepen in je hangar hebben terwijl je begint met een cutlass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
om een schip te kapen moet je de motors uitschakelen en de thrusters.
wanneer hij dan stil is kan je docken en hem aanvalen/kapen

dan moet (je wanneer je kaping slaagt) het schip weer in vliegbare staat brengen en kan je hem naar bepaalde systemen vliegen. Het serienummer van het schip staat dan geregistreerd als gestolen dus je moet er niet mee proberen "high sec" in te vliegen.

Je kan hem dan weer volledig laten repareren en de serienummers laten vervalsen maar dat is dan weer een dure grap.

Zo is het ooit gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
om een schip te kapen moet je de motors uitschakelen en de thrusters.
wanneer hij dan stil is kan je docken en hem aanvalen/kapen

dan moet (je wanneer je kaping slaagt) het schip weer in vliegbare staat brengen en kan je hem naar bepaalde systemen vliegen. Het serienummer van het schip staat dan geregistreerd als gestolen dus je moet er niet mee proberen "high sec" in te vliegen.

Je kan hem dan weer volledig laten repareren en de serienummers laten vervalsen maar dat is dan weer een dure grap.

Zo is het ooit gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:22:
En als je een schip kaapt, krijg je die dan in je hangar? Ben benieuwd hoe moeilijk/makkelijk een schip kapen dan wordt... Anders kun je alle aurora schepen in je hangar hebben terwijl je begint met een cutlass.
Alleen wordt een gekaapt schip wel geflagd, dus je mogelijkheden ermee zijn wel beperkt (iig binnen de UEE).

Maar misschien zijn er zoals Bornhald zegt mogelijkheden om serienummer aan te passen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

refresh foute bornhald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
ff snel gegoogled:
http://starcitizen.wikia.com/wiki/Boarding
Players can dock to other ships and board and capture them, though there are two limitations on docking.

1) The target ship must be completely disabled before it can be boarded.

2) Docking requires the attacking player to dedicate credits and slots to several gate technologies, including a docking collar and a tractor beam.

In Star Citizen, the player needs to knock down the enemy ships’ shields and then (without causing a hull breach) pick off the individual thrusters before being able to dock and board them.

Also note that docking mechanics do not apply to ships with a single crewman or certain smaller bombers; the general rule is that if there’s not room to walk around then only the salvage mechanic can apply to it. You need a crewed ship to board in the first place and you can only board crewed ships which are larger than your own (in crew size.)
ja lijkt het een beetje op ja... :F

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 13-10-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Wel een beetje vreemd dat je niet kan boarden bij gelijke schepen in crew grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Als je in een piraten systeem zit maakt de serienummer denk ik geen hol uit :P
Maar het is wat precies schieten, spul fixen waar je even druk mee bezig bent, vliegen zonder legit serienummer en dan wat ingame geld er tegenaan gooien.
Ben benieuwd of dit dan goedkoper/makkelijker is dan een schip op de legale manier te krijgen.
you can only board crewed ships which are larger than your own (in crew size.)
Volgens mij moet je dan al met een groep schepen komen om het slachtoffer schip te kunnen kapen, gezien grotere schepen vaak sterker zijn dan de kleinere. Interesting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ircghost schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:31:
Wel een beetje vreemd dat je niet kan boarden bij gelijke schepen in crew grootte.
Ach het is een hele tijd geleden zo gesteld, ik denk dat ze ook eerst moeten zien hoe het allemaal werkt enz. wellicht dat ze er nog op terug komen wanneer blijkt dat het niet goed werkt. Maar ik sluit me voor de rest aan bij jou conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk ook dat het te maken heeft met een beetje balancing.
Anders raak je regelmatig je 300i kwijt aan een cutlass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Case_C schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 07:45:
Heb het wel vaker met alles wat gepost word, als ik iets nieuws zie verschijnen staat er alsnog posted 12 hours ago... Waar kan dat aan liggen?
Volgens mij uploaden ze het artikel maar zetten ze het als onzichtbaar voor ons wat hen de tijd geeft om het artikel te reviewen/te wachten tot er een youtube video geupload is/...
Snoz Lombardo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 08:00:
Ik zeg $65 miljoen aan het eind van het jaar!

Edit: $58 miljoen inmiddels gehaald!
En een groot deel hiervan zal van de Hull C komen gezien héél véél traders hier op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb heel erg interesse in de Carrack, maar ik ben bang dat deze ook te duur zal zijn. Dan maar halen in de PU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:39:
Ik heb heel erg interesse in de Carrack, maar ik ben bang dat deze ook te duur zal zijn. Dan maar halen in de PU.
Dat is inderdaad ook "het" schip waar ik op aan het wachten ben. Ben ook benieuwd wat die gaat doen qua prijs. Maar zolang de huidige prijzen ervoor zorgen dat ze toch nog miljoenen ophalen verwacht ik inderdaad niet dat hij goedkoper zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ircghost schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:31:
Deze 'regel' is trouwens een tijdje geleden alweer geschrapt. Op dit moment is het zo dat je een schip kan boarden en stelen zolang het schip een docking port heeft, ongeacht hoeveel crew-slots het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Mooi om te horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metalkai schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:51:
[...]

Deze 'regel' is trouwens een tijdje geleden alweer geschrapt. Op dit moment is het zo dat je een schip kan boarden en stelen zolang het schip een docking port heeft, ongeacht hoeveel crew-slots het heeft.
Goed nieuws, heb ik even gemist maar zou het wel logischer maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

The Herald lijkt me ook wel een gaaf dingetje :)
Hij is de helft lichter dan een M50 en 7 meter langer en met 1x een TR4 engine ipv 2x TR2. Klinkt letterlijk als een speer die schijt irritant is om te raken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als je het al kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zie eigenlijk het voordeel van de M50 totaal niet als ik het concept van de Gladius er ook bij pak...
De Gladius is nmlk hetzelfde schip die 2300 kilo lichter is en een stuk breder arsenaal aan wapens heeft. Daarintegen is hij maar een klein stukje groter.

De Herald lijkt me een geweldig schip om mee vooruit te scouten als je met een transport vloot mee vliegt om te kijken of de weg wel veilig is. Dat ding is namelijk aardig taai en is alweer weg voordat je de kans had om te mikken. Een lucky shot kan gemakkelijk opgevangen worden door de schilden. De Gladius lijkt me geweldig om schepen af te leiden met zijn snelheid en arsenaal aan wapens.
De M50 heeft alleen zijn snelheid en iets kleiner profiel, maar thats it...

Owja: Als je een constillation in de vloot hebt zitten, heb je ook nog eens Merlins die die taken kunenn uitvoeren...

Ik voel wellicht een rebalance aan komen.

[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 13-10-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
't Is maar net wat je doel in het spel is. Als je een racer wilt zijn of andere rollen wil vervullen waarbij snelheid de hoogste prio is (bv. information running) dan kan de M50 juist wel erg nuttig (of zelfs de beste) zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nou... als je 'power to weight' vergelijkt, lijken de Gladius en de Herald toch sneller dan de M50, laat staan even snel én met meer functie.

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 13-10-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M50 is gewoon een pure racer, ik zou het nergens anders voor aanschaffen. Je merkt dat als je in de racetrack overstapt van Hornet/aurora naar M50 dat het echt verschil van dag en nacht is. Het racen wordt dan ook opeens veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik vergelijk de M50 ook neit met de Hornet of Aurora.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qu6YzfBl.png
(klikbaar)

Kijk eens goed door, zelfs qua snelheid en mobiliteit is hij inferieur/gelijk aan de andere.
Ik snap trouwens niet hoe het mogelijk is dat de M50 zwaarder is dan de Gladius... Dit wordt denk k wel aangepast bij release.

[ Voor 10% gewijzigd door Fordox op 13-10-2014 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Je moet de stats van elk schip dat nog niet speelbaar is met een korreltje zout nemen. Zelfs de schepen die al wel speelbaar zijn worden nog constant veranderd, dus is het nog niet erg nuttig om dit te gaan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja klopt, maar toch is het opvallend. Het geeft me niet echt bepaald de kriebels de M50 te kopen (als hij ooit weer eens in de winkel terug komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Voordeel dat ik heb is dat ik de schepen koop op basis van hoe ze eruit zien :P Ik vind bijvoorbeeld de M50 er een stuk beter uitzien dan de Gladius, dus is het voor mij een goede koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja oke, flair van het schip is ook een factor :) 1 van de redenen wat me tegenhoud om de Cutlass te kopen... Ik zou nooit kunnen wennen aan de asymmetrische indeling van die cockpit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:26:
Ja oke, flair van het schip is ook een factor :) 1 van de redenen wat me tegenhoud om de Cutlass te kopen... Ik zou nooit kunnen wennen aan de asymmetrische indeling van die cockpit.
Je bedoelt de stoelen die nu links staan als je instapt? Volgens mij schuift dat allemaal netjes naar het midden als je gaat vliegen :) Cockpit is gebaseerd op de HIND en daar schijnt dat ook zo te werken. Je hebt op manier optimaal zicht zonder dat de cockpit heel breed hoeft te zijn. Kan alleen geen bron vinden voor dit verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom doet ie dat dan nu niet in de hangar module? Het is namelijk al mogelijk bij turrets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Metalkai schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:06:
Voordeel dat ik heb is dat ik de schepen koop op basis van hoe ze eruit zien :P Ik vind bijvoorbeeld de M50 er een stuk beter uitzien dan de Gladius, dus is het voor mij een goede koop.
Ha de looks is juist de reden dat ik de gladius heb en geen m50 meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Fordox schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 16:52:
Waarom doet ie dat dan nu niet in de hangar module? Het is namelijk al mogelijk bij turrets.
Omdat ie nu nog vliegt. En omdat de modellen nog niet af zijn, er mist wel meer aan knopjes en functies. Zo doet die ventilator het nu ook niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Vandaar dat het zo warm is in mijn cockpit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 890 jumps zijn bijna uitverkocht, er zijn er nog 125 over, dus ik heb voor de zekerheid maar een derde gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://i1133.photobucket.com/albums/m590/rokenisstoer/starcitizen13-10-2014_zps716f4c7b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thinkingaboutit
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-11-2024
lol wat moet je met 3x 890's? (behalve dan mogelijk wat centjes verdienen op de grijze markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Zal dat laatste wel zijn. Ik vond 1 al behoorlijk gestoord voor paar pixels :P verklaarde mijzelf voor gek maar 3 :o. Loterij gewonnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Oef, vind ik zelf wel heel veel geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Hoeveel airmiles levert dat wel niet op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Haha, goed bezig peter. Vind het bijzonder dat je juist van dit schip zoveel haalt aangezien het van alle schepen toch het minste daadwerkelijke nut heeft in de verse, maar voor resellen/omsmelten natuurlijk handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:06:
De 890 Jump is nog niet eens uitverkocht en toch staan ze nu al voor zulke prijzen op e-bay. de verleiding om een van de mijne straks vlak voor de feestdagen ook op e-bay to gooien wordt zo wel heel groot. Eigenlijk heb ik ze gekocht om zelf mee te spelen, 1 is aan mijn account verbonden dus daar ga ik sowieso mee spelen in de PU, maar stel dat het meezit en iemand is daadwerkelijk zo gek om $1200,- aan mij te betalen voor een 890, dan zou dat betekenen dat ik gratis een 890 Jump met LTI heb. :) Ik begin nu toch serieus te twijfelen.

http://www.ebay.nl/itm/St...Games&hash=item259715a655

http://www.ebay.nl/itm/St...in_77&hash=item1c477b7d94
Maar waarom zou iemand zulke bedragen betalen voor een schip wat veel goedkoper op de RSI site te krijgen is... :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: thingingaboutit
lol wat moet je met 3x 890's? (behalve dan mogelijk wat centjes verdienen op de grijze markt)
Eén exemplaar is aan mijn account gebonden en kan sowieso niet op de greymarket, dus daarmee wil ik daadwerkelijk spannende avonturen gaan beleven in de PU, over die andere twee twijfel ik nog. Op het forum van de officiele SC site doen er geruchten de ronde dat het vervangen van een schip als de 890 wel een maand kan duren als je die hebt verloren. Of dat een maand in echte tijd of ingame tijd is, is mij nog niet duidelijk. Een reserve 890 zodat ik na respawn direct weer met een 890 in actie kan komen zou dan wel fijn zijn.

Echter als over een tijdje blijkt dat ik twee 890's voor $900,- per stuk zou kunnen verkopen op de greymarket dan zou de verleiding om dat te doen wel erg groot worden. Immers, dan zou ik straks in de PU kunnen spelen met een grote 890 met LTI, waar ik niets voor betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Help!!!! schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:28:
[...]

Maar waarom zou iemand zulke bedragen betalen voor een schip wat veel goedkoper op de RSI site te krijgen is... :?
Denk dat nijna iedereen dat zich afvraagt, dat hele LTI grey market verbaasd me nog steeds.

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtPoen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:44
Wat concept art van de 85x

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ksKBY2L.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ajWuZdT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
die is wel vet, daar zitten er standaard 2 van in?

[ Voor 56% gewijzigd door Bornhald op 13-10-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel Lamborghini Countach achtig zo.
(maar dan met echte vleugels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 07:49
En weer een nieuwe TftC:

Hieronder de transcript voor mensen op werk:
Klik!

EDIT: Wat een vragen ook weer :') : "We have seen companies that specialize in making starships, ground rovers and hangars, but will there be "Retro" companies that specialize in "vintage" vehicles like prop planes and sports cars?" Effe serieus?

EDIT2: Nieuwe plaatje op Sandi haar Facebook, geen idee waar ik naar aan het kijken ben.

En een betere kwaliteit filmpje (met supposedly een aantal seconde extra footage) van het hele landingsgebeuren.

[ Voor 67% gewijzigd door batumulia op 14-10-2014 07:34 ]

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-09 18:16

TNJ

Frugalite

Tja, een gang van een MISC schip. Is de Freelancer al in de hangar? Geen idee of deze gang daar in zou passen. Starfarer en Hull C blijven anders over.
Pagina: 1 ... 68 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.