[PC] Star Citizen - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 100 Laatste
Acties:
  • 255.943 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:40

Case_C

[Team Carrack]

Tylocke schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:32:
[...]

Ik miste hem ook al, dacht dat het aan mijn vliegkunsten lag dat ik steeds maar geen missile kon afschieten. Ik heb wel behoorlijk wat meer moeite in de Drone Sim met de Vanduul dan voorheen, maar volgens mij was dat ook de bedoeling toch met deze update?

Gisteren trouwens een poging gedaan om in een Public Match te komen maar na een half uur maar opgegeven. Fijn dat je in een queue wordt gezet om na 2 minuten wachten de melding 'No Host Found' te krijgen :( Het zal het tijdstip wel geweest zijn ofzo of gewoon botte pech.

Die tip van de boost gebruiken in de bochten tijdens het racen was een goeie! Ik heb nu met mijn 300i een rondetijd van 1:39 nogwat dus ik ben wel tevreden :)
Nog een klein beetje sneller en je kan met de top mee á 1 minuut en een beetje.

https://robertsspaceindus...mode=RU&map=OLD-VANDERVAL

Die leaderboards zijn best geinig zeker omdat je ook kan zoeken op organisatie :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:01
Case_C schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:03:
[...]

Die leaderboards zijn best geinig zeker omdat je ook kan zoeken op organisatie :) .
Da's wel leuk, vanavond even proberen :)

Je ziet trouwens wel dat Old Vanderval op dit moment het meest gespeeld wordt, van de racing maps in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:03:
[...]

Ik denk dat ik nog heel wat moet oefenen dan. Mijn ronde was echt voor mijn gevoel het max wat ik op dit moment uit de 300i weet te persen. Met wat oefenen misschien 10 seconden eraf maar dan zit ik nog niet bij de leaders in de buurt helaas. En die leaders weten dit ook 3 rondes achter elkaar vol te houden, dat lukt me nog niet. Veel oefenen nog!

Ik merk wel dat de boost op de logitech op een erg onlogische plek zit; op de knop het meest linksvoor terwijl de throttle middenachterop de joystick zit. Ik kan niet wachten tot je de keys kan rebinden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik haal 2:18 met mijn Aurora op de eerst map :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 15:32:
Ik haal 2:18 met mijn Aurora op de eerst map :P
Dan word je dus in de eerst ronde al gelapt door de 350r en de M50 :p , lijkt me wel vet als die langs scheuren terwijl je zelf rustig naar de finish tuft :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

They see me rolling, they faster xD

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindus...-Letter-From-The-Chairman

En weer een letter from the chairman :)

Ik twijfel nog tussen de powerplant en de shield generator... waar gaan jullie voor?

[ Voor 25% gewijzigd door Case_C op 17-09-2014 07:53 ]

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 17:58
Ik heb gestemd op de Arrestor raketten. Lijkt me gaaf om eens met EMP te spelen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 07:53:
Ik heb gestemd op de Arrestor raketten. Lijkt me gaaf om eens met EMP te spelen.
Zolang EMP maar niet te OP word.. Hooguit dat een direct hit de stroomtoevoer op de geraakte onderdelen sterk kan beperken voor een bepaalde tijd. Niet dat je schip gelijk dead in the water is..

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 16:09:
[...]

Dan word je dus in de eerst ronde al gelapt door de 350r en de M50 :p , lijkt me wel vet als die langs scheuren terwijl je zelf rustig naar de finish tuft :) .
Pffft, man ik ga gewoon in de laatste ronde gelapt worden in mijn 300i zoals ik nu vlieg. Na behoorlijk wat rondjes gevlogen te hebben gisteren kom ik echt niet verder dan een 1:38 nogwat. Dit zou inhouden dat ik in een normale match gewoon net voordat ik mijn ronde 3 in ga gelapt wordt door de M50's en 350r's :(

Ik hoop dan toch echt dat mijn 315p iets sneller is dan de stock 300i.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tylocke schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:37:
[...]

Pffft, man ik ga gewoon in de laatste ronde gelapt worden in mijn 300i zoals ik nu vlieg. Na behoorlijk wat rondjes gevlogen te hebben gisteren kom ik echt niet verder dan een 1:38 nogwat. Dit zou inhouden dat ik in een normale match gewoon net voordat ik mijn ronde 3 in ga gelapt wordt door de M50's en 350r's :(

Misschien komen ze nog met een engine upgrade voor de 300 series in de komende updates :) . Die nu in de LftC staan hebben wel voornamelijk invloed op combat, maar dat heeft een engine naar mijn mening ook. En als ik goed tel kom ik maar aan 9 ship-parts in plaats van de 10 die CR noemt. Dus wie weet komt er ook nog een engine/afterburner upgrade :p .

Wat ik wel jammer vind is dat alles gekocht moet worden... in Wingmans Hangar hebben ze het er nog diverse keren over de werking van Arena Commander en Alpha gehad. Daarin hadden ze het over 'in-game' credits welke verdient konden worden met het spelen van AC en daarmee kon je dan wapens kopen om die dan weer te testen. Dit alles zou dan wel tijdelijk zijn voor de duur van alpha, maar nu is alles gewoon te koop voor gebruik in de PU..

Ik snap dat ze het geld nodig hebben, maar ik vind het wel jammer. Die andere manier van testen had me meer aangesproken.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:52:
[...]

Misschien komen ze nog met een engine upgrade voor de 300 series in de komende updates :) . Die nu in de LftC staan hebben wel voornamelijk invloed op combat, maar dat heeft een engine naar mijn mening ook. En als ik goed tel kom ik maar aan 9 ship-parts in plaats van de 10 die CR noemt. Dus wie weet komt er ook nog een engine/afterburner upgrade :p .

Wat ik wel jammer vind is dat alles gekocht moet worden... in Wingmans Hangar hebben ze het er nog diverse keren over de werking van Arena Commander en Alpha gehad. Daarin hadden ze het over 'in-game' credits welke verdient konden worden met het spelen van AC en daarmee kon je dan wapens kopen om die dan weer te testen. Dit alles zou dan wel tijdelijk zijn voor de duur van alpha, maar nu is alles gewoon te koop voor gebruik in de PU..

Ik snap dat ze het geld nodig hebben, maar ik vind het wel jammer. Die andere manier van testen had me meer aangesproken.
Oh absoluut, hierboven stond volgens mij nog iemand die sprak over hoe moeilijk het is om tegen een M50 te dogfighten. Ik geloof dat graag. Bewegelijkheid is zeer belangrijk in dogfighting. Ik denk dat ik een van de komende avonden wel een keer een potje ga racen hoor, al is het alleen maar om de andere schepen te zien (voor een paar seconden :P).

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Case_C schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:52:

Dit staat trouwens nog steeds op de planning. Ze zijn er gewoon nog niet aan toegekomen om dit systeem verder te ontwikkelen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Metalkai schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:33:
[...]

Dit staat trouwens nog steeds op de planning. Ze zijn er gewoon nog niet aan toegekomen om dit systeem verder te ontwikkelen.
Oke dat is wel mooi om te horen :) , ze hebben inderdaad nog lang genoeg om dit te implementeren :p . 2.0 is still a long way away.

https://robertsspaceindus...149-Galactic-Guide-Bremen
Uit de laatste Galactic Guide: De Caterpillar kan dezelfde functionaliteit als de Starfarer krijgen, als fuel-station/refinery :D . Dat gaan nog leuke varianten worden :)
Unfortunately, raw refueling operations at Bremen IV are nigh impossible, owing to the lack of clear gas fields. It is not uncommon to find the wreckage of stubborn Starfarers or Caterpillars that have attempted this, in decay orbits around the world.

[ Voor 41% gewijzigd door Case_C op 17-09-2014 13:02 ]

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Tylocke schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:37:
[...]

Is dan weer jammer dat het er nu op lijkt dat er een of andere gun gaat winnen met het stemmen op het item wat je bij 55 mil krijgt. Anders had je kunnen zien of het uitmaakt wanneer je er een andere engine in zet. Op z'n minst of je dan sneller bent dan nu.
Case_C schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:53:
[...]

Oke dat is wel mooi om te horen :) , ze hebben inderdaad nog lang genoeg om dit te implementeren :p . 2.0 is still a long way away.

https://robertsspaceindus...149-Galactic-Guide-Bremen
Uit de laatste Galactic Guide: De Caterpillar kan dezelfde functionaliteit als de Starfarer krijgen, als fuel-station/refinery :D . Dat gaan nog leuke varianten worden :)

[...]
is er al meer bekend over de status van de caterpillar? tijdje terug was er concept art, dus doet mij vermoeden dat hij pas na de gladius zal komen.

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 17-09-2014 14:59 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:58:

is er al meer bekend over de status van de caterpillar? tijdje terug was er concept art, dus doet mij vermoeden dat hij pas na de gladius zal komen.
Volgens mij nog niet veel, maar ik weet niet of er misschien nog in de Vault wat is langsgekomen.
Mocht hij nog een keer in de sale gaan vind ik het wel een erg gaaf schip om misschien op over te stappen/erbij te nemen. :)

Hoe dan ook denk ik niet dat die snel in de AC 2.0 te vinden zal zijn. De prio ligt wel denk ik bij de connie, freelancer en cutlass. En dan nog, een freighter is niet zo nuttig in gevechten :p .

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:58:
[...]

Is dan weer jammer dat het er nu op lijkt dat er een of andere gun gaat winnen met het stemmen op het item wat je bij 55 mil krijgt. Anders had je kunnen zien of het uitmaakt wanneer je er een andere engine in zet. Op z'n minst of je dan sneller bent dan nu.
Ik heb even gezocht en kwam een competitie op reddit tegen. De snelste tijden daar waren:

350r 1:01:79
M50 1:05:75
300i 1:24:15
Hornet 1:33:25
Aurora 2:02:89

Nu zie ik niet zo'n probleem erin hoor dat een veel duurdere M50 en 350r het winnen van niet racemonsters, al had ik gehoopt dat de verschillen iets minder groot zijn. Het is idd jammer dat engines en boosters voorlopig niet beschikbaar komen om dit te testen. Ik heb er wel vertrouwen in dat de balancing uiteindelijk wel goed komt, de grote kopzorgen zijn nu bijvoorbeeld al dat de servers slecht te bereiken zijn. Dan heb ik veel liever dat ze daar nog even wat aan gaan werken!

Ik heb blijkbaar nog wel wat te doen want ik zie dat er nog 14 seconden af kunnen! Ik moet sowieso op de 1:30 komen.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Beste mensen,

Ik ben echt totaal nieuw wat betreft Star Citizen. Wat raden jullie aan? Kan ik het al spelen? Ik zag dat je diverse 'packages' kan kopen wat betreft schepen en bijgeleverde content.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

BvanOsch schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:52:
Beste mensen,

Ik ben echt totaal nieuw wat betreft Star Citizen. Wat raden jullie aan? Kan ik het al spelen? Ik zag dat je diverse 'packages' kan kopen wat betreft schepen en bijgeleverde content.
Hoi en welkom!

Star Citizen is op dit moment nog in Alpha. Om dit te kunnen spelen moet je minimaal kiezen voor het Aurora Starterspakket (daar staat ook bewust bij dat de Arena Commander erbij hoort). Deze is op dit moment $45 dollar.

Als je echt wil beginnen maar nog niet meteen diep in je buidel wil tasten is deze optie prima, je krijgt het uiteindelijk singleplayer spel Squadron 42 en toegang tot de Star Citizen Persistent Universe (PU) bij. Dit laatste is de MMO kant van het spel.

Je starterschip kan je tot het spel start upgraden naar een beter/groter/snelle/luxer schip voor echt geld. Dit hoeft niet per se want als het spel uiteindelijk start kan je dit ook kopen met ingame geld.

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Tylocke schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:56:
[...]
Hoi en welkom!

Star Citizen is op dit moment nog in Alpha.
Alpha is deze in wel niet echt de moeite waard om het te kopen. Spelen nu betekent rondvliegen, soort van capture the flag en racen. Niet echt iets waar je uren mee zoet gaat zijn.
Ik althans niet.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Beste mensen,

Hallo en welkom :) ,
Tylocke schreef op woensdag 17 september 2014 @ 15:56:
[...]

Hoi en welkom!

Star Citizen is op dit moment nog in Alpha. Om dit te kunnen spelen moet je minimaal kiezen voor het Aurora Starterspakket (daar staat ook bewust bij dat de Arena Commander erbij hoort). Deze is op dit moment $45 dollar.

Als je echt wil beginnen maar nog niet meteen diep in je buidel wil tasten is deze optie prima, je krijgt het uiteindelijk singleplayer spel Squadron 42 en toegang tot de Star Citizen Persistent Universe (PU) bij. Dit laatste is de MMO kant van het spel.

Je starterschip kan je tot het spel start upgraden naar een beter/groter/snelle/luxer schip voor echt geld. Dit hoeft niet per se want als het spel uiteindelijk start kan je dit ook kopen met ingame geld.
Het is inderdaad zowieso niet verstandig om met de grootste pledge te starten, een Aurora is prima om te kijken of je het spel leuk lijkt. Dan zou je indien gewenst deze kunnen inruilen voor een pakket met een leuker schip.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Beste mensen,

In aanvulling op de reacties hierboven is er nog weinig te spelen van de uiteindelijke game. Je hebt nu de Arena Commander waarin je kunt racen of tegen waves van enemies kunt spelen. Ik speel het zelf niet/amper en vind het jammer dat ze tijd stoppen in een race-module. Staat wat mij betreft heel ver af van wat Star Citizen bij mensen enthousiast maakt. Ik zie persoonlijk liever dat ze aan de uiteindelijke game werken (het universum, missies etc.) want dat gaat al lang genoeg duren eer dat het MMO-gedeelte speelbaar wordt.

Dan is Elite:Dangerous verder, maar ook die game is nog niet final (maar wel nog dit jaar en nu al redelijk goed speelbaar in de uiteindelijke vorm).

Ik zou als ik jou was nog even wachten als je naar een game op zoek bent om nu te spelen.

• BvanOsch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09-09 15:27
Grotman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:02:
[...]

In aanvulling op de reacties hierboven is er nog weinig te spelen van de uiteindelijke game. Je hebt nu de Arena Commander waarin je kunt racen of tegen waves van enemies kunt spelen. Ik speel het zelf niet/amper en vind het jammer dat ze tijd stoppen in een race-module. Staat wat mij betreft heel ver af van wat Star Citizen bij mensen enthousiast maakt. Ik zie persoonlijk liever dat ze aan de uiteindelijke game werken (het universum, missies etc.) want dat gaat al lang genoeg duren eer dat het MMO-gedeelte speelbaar wordt.

Dan is Elite:Dangerous verder, maar ook die game is nog niet final (maar wel nog dit jaar en nu al redelijk goed speelbaar in de uiteindelijke vorm).

Ik zou als ik jou was nog even wachten als je naar een game op zoek bent om nu te spelen.
Thanks! Ja, ik wacht lekker tot full-release van de game.

• Bornhald
BvanOsch schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:07:
[...]

Thanks! Ja, ik wacht lekker tot full-release van de game.
Volgens mij was het wel de intentie dat de uiteindelijke release van het spel duurder zou zijn dan de $45 die je nu zou betalen. Ik zou gewoon rustig YouTube en de website bekijken

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:02:
[...]

Volgens mij was het wel de intentie dat de uiteindelijke release van het spel duurder zou zijn dan de $45 die je nu zou betalen. Ik zou gewoon rustig YouTube en de website bekijken
Inderdaad gewoon rustig alle informatie die beschikbaar is opzoeken, voor mijzelf heeft het ook wel een aantal maanden geduurd voor ik daadwerkelijk een game-package heb gekocht. Eerst een hele tijd informatie opzoeken en inlezen, dan kan je vanzelf beslissen wat je er mee wilt :) .

• Ircghost

Ircghost

Iemand nog de behoefte een verjaardscadeau te geven? :P

• stealthgun
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 18:59
Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:02:
Iemand nog de behoefte een verjaardscadeau te geven? :P
:D gefeliciteerd... en voor kadotjes eerst taart he ;)

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Ircghost

Ircghost

Sorry ik was even vergeten dat er weinig HK'ers zitten hier, daar staat namelijk al taart klaar sinds vannacht haha!

Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-1N9Rdxw8ECA/T8p8XChujrI/AAAAAAAABis/ldKv1_mzQwM/s1600/IMG_2518.JPG

Alsjeblieft :+

• TNJ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 18:00

TNJ

Frugalite

Goh, niet gedacht dat jij een "Britt" was. :P

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:06:
Sorry ik was even vergeten dat er weinig HK'ers zitten hier, daar staat namelijk al taart klaar sinds vannacht haha!

[afbeelding]

Alsjeblieft :+
Gelefilicteerd, alweer 6 jaar geworden joh ? :+
Doe je jezelf nog een mooie Avenger cadeau? :P

• Ircghost

Ircghost

oh hahaha, dat had ik nog niet eens gezien xD

• stealthgun
Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:21:
oh hahaha, dat had ik nog niet eens gezien xD
En ben je 6 geworden??

haha :) maar wel leuke taart hoor :D zelf gemaakt? 8)

[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 18-09-2014 11:27 ]

Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.

• Ircghost

Ircghost

nee mijn paspoort verteld mij dat ik op deze heugelijke dag in de bieb, 24 ben geworden :P en Google heeft de taart gemaakt xD

• Bornhald
nou dan ook een avenger cadeau voor jou, Gefeliciteerd Britt O-)

Afbeeldingslocatie: http://img4.wikia.nocookie.net/__cb20130628172049/starcitizen/images/thumb/e/eb/Avenger_07.jpg/640px-Avenger_07.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 18-09-2014 11:40 ]

• Ircghost

Ircghost

Jeeej, thanks :D! Krijg ik er ook een Hello Kitty skin bij xD?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:39:
nou dan ook een avenger cadeau voor jou, Gefeliciteerd Britt O-)

[afbeelding]
Er was op een live-stream van RTV ook nog een wedstrijd aangekondigd voor de Avenger, de opdracht was om een goede Avenger variant te verzinnen. (Heb al 2 goede verzonnen, maar die verklap ik niet :X ) Daarvan worden er 20 uitgekozen, die in een poll worden gezet.

Ik kan de link niet zo snel meer vinden, het was ergens op het forum... als ik hem vind zal ik hem posten.
https://forums.robertsspa...ept-and-win-prizes#latest
Nog een beetje informeel, maar zulke dingen worden best goed opgepikt door CIG :)
Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:57:
De Hello-Kitty-Avenger, :p

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 18-09-2014 12:45 ]

• Ircghost

Ircghost

Haha het lijkt mij vreselijk kut, maar ook wel weer grappig :P. (in tegenstelling tot mijn taart heb ik volstrekt niks met dat hele hello-kitty gebeuren ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:58:
[...]

Er was op een live-stream van RTV ook nog een wedstrijd aangekondigd voor de Avenger, de opdracht was om een goede Avenger variant te verzinnen. (Heb al 2 goede verzonnen, maar die verklap ik niet :X ) Daarvan worden er 20 uitgekozen, die in een poll worden gezet.

Ik kan de link niet zo snel meer vinden, het was ergens op het forum... als ik hem vind zal ik hem posten.
https://forums.robertsspa...ept-and-win-prizes#latest
Nog een beetje informeel, maar zulke dingen worden best goed opgepikt door CIG :)

[...]

De Hello-Kitty-Avenger, :p
Ook gevonden en ook een variant verzonnen, dacht allen dat je er maar 1 mocht verzinnen
😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC upgrade voor deze game binnenkort gaat zo te zien Geforce 970 worden. :)
De grote klapper is wat ons betreft echter de GeForce GTX 970: deze € 325 kostende kaart is vrijwel net zo snel als de gemiddeld ruim € 600 kostende GeForce GTX 780 Ti en véél zuiniger. En ter vergelijk met de concurrentie: de GTX 970 is ook sneller dan de duurdere Radeon R9 290X. In Full HD met Ultra settings is de GTX 970 gemiddeld 10% sneller dan de R9 290X, in Ultra HD met Medium settings nog altijd zo'n 3%. Geen groot verschil: maar sneller, zuiniger én goedkoper maakt de keuze toch vrij gemakkelijk.
http://nl.hardware.info/r...w-incl-ultra-hd-conclusie

Mooie timing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:00:
[...]

Ook gevonden en ook een variant verzonnen, dacht allen dat je er maar 1 mocht verzinnen
😊
Nadat ik alle 4 de pagina's had doorgebladerd zag ik mijn beide ideeën minstens 3x per stuk langskomen :p , Assault Dropship en Armored Transport :( . Dan begin ik er niet aan om het nog een keer erbij te zetten.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 08:37:
Mijn PC upgrade voor deze game binnenkort gaat zo te zien Geforce 970 worden. :)

[...]

Een mooie upgrade inderdaad :) , die moet wel voldoende zijn om SC te gaan trekken.

Het zijn inderdaad echt gigantisch indrukwekkende specs met die energiebesparing :D . Ik ga denk ik wachten op de productie op 20nm, (misschien de GTX980ti ?? ) dit kan er alleen maar voor zorgen dat er nog meer uit die GPU te persen is :) .

Zijn jullie ook benieuwd naar het classe-schip wat volgende week in RTV bekend gemaakt gaat worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Oeh mooi kaartje :) Misschien wanneer 13e maand komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipkruide
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-06 12:44
zou er maar meteen 2 kopen mijn 290x die doet in de nieuwe hangers 20-40 fps, afhankelijk van hoeveel schepen er in beeld zijn,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kipkruide schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:55:
zou er maar meteen 2 kopen mijn 290x die doet in de nieuwe hangers 20-40 fps, afhankelijk van hoeveel schepen er in beeld zijn,...
Je moet niet upgraden op basis van een ongeoptimaliseerde alpha. :) Vergeleken met de performance "in space" zijn de hangars redelijk dramatisch ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

kipkruide schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 09:55:
Ik denk niet dat de voordelen van SLI gaan opwegen tegen de bugs de problemen die er nog mee zijn in SC :p . Hoewel de TDP van die kaarten zorgt er wel voor dat je voor SLI niet eens je voeding hoeft te upgraden, wanneer je een 290x hebt :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
Case_C schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 10:12:
[...]

Ik denk niet dat de voordelen van SLI gaan opwegen tegen de bugs de problemen die er nog mee zijn in SC :p . Hoewel de TDP van die kaarten zorgt er wel voor dat je voor SLI niet eens je voeding hoeft te upgraden, wanneer je een 290x hebt :p .
Moet zeggen dat 2x GTX 770 SC prima werkt met een 750 wat voeding :)

Maar moet SC wel single GPU draaien :D want anders clipt ie als een gek

[ Voor 7% gewijzigd door stealthgun op 19-09-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:12

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

stealthgun schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:16:
[...]
Maar moet SC wel single GPU draaien :D want anders clipt ie als een gek
Klopt SLi en Cross Fire support is er nog (geheel) niet. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stealthgun
_Dune_ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 11:22:
[...]

Klopt SLi en Cross Fire support is er nog (geheel) niet. :)
Single GTX 770 kan het ook prima aan :)
Heb ook 2 omdat ik ook veel in de unreal 4 engine edit... dan merk je echt dat je kaarten het soms zwaar hebben zelfs met high-end kaarten :D

[ Voor 5% gewijzigd door stealthgun op 19-09-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

https://robertsspaceindus...ander-Patch-Released-1302

13.02 gereleased :p , nou dat zal wel weer een update van 1 Gb zijn, voor een relatief kleine fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was iets van 7 Mb of zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20:01
Viel idd mee, duurt wel even om te applyen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Ik vraag me nu toch af hoe het zit met boarding en self destruct.
Als je het SC forum leest dan hoor je veel merchants dat ze hun schip gaan opblazen wanneer ze geboard worden. Dit is in de 3.5 mil strechgoal als optie genoemd. Ben heel benieuwd hoe het zit en of dat deel al verder is uitgewerkt. Met name vanwege de naderende FPS module die natuurlijk geënt is op het hele boarding principe.

Jammer dat ik geen subscirber ben anders had ik wel een vraag voor 10ftcm geformuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:35:
Als je het SC forum leest dan hoor je veel merchants dat ze hun schip gaan opblazen wanneer ze geboard worden. Dit is in de 3.5 mil strechgoal als optie genoemd. Ben heel benieuwd hoe het zit en of dat deel al verder is uitgewerkt. Met name vanwege de naderende FPS module die natuurlijk geënt is op het hele boarding principe.

Jammer dat ik geen subscirber ben anders had ik wel een vraag voor 10ftcm geformuleerd.
Even aan Metalkai oid meegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dit zal waarschijnlijk alleen op grotere schepen kunnen, wanneer dit met FPS te maken heeft. Verder zal dit wel een hacking-mini game worden, die je moet completeren alvorens je compleet geboard bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:45:
[...]

Dit zal waarschijnlijk alleen op grotere schepen kunnen, wanneer dit met FPS te maken heeft. Verder zal dit wel een hacking-mini game worden, die je moet completeren alvorens je compleet geboard bent. :)
Dat vraag ik me af, in de 3 mil strechgoal wordt nadrukkelijk gezegd dat je eerst een schip moet uitschakelen, en alleen single seaters niet geboard kunnen worden.
daarna moet je een airlock kapot maken om erin te komen (waarschijnlijk altijd dezelfde, maar hoe zit het dan met de cutlass die daar weer iets voor heeft..) en dan heeft de verdedigende kant nog point defence etc om zich te verdedigen en blijkbaar dus een deadman's switch
Defending players will have upgrade options that can help put the battle in their favor: a self destruct process, a dead man’s switch, automated miniguns they can position in the cockpit and so on. It’s going to be a challenge to get onboard a targeted ship successfully, one that you’ll need to work with your friends to accomplish.
het lijkt mij persoonlijk vrij suf dat je dus eerst zorgvuldig alle engines en thrusters hebt uitgeschakeld en dat je EINDELIJK binnen staat en dat de verdediger dan de deadman's switch los laat en het direct boem is. (kan me wel voorstellen dat er dan een timer gaat lopen en dat je dan met hacking de timer uit kan schakelen en voilá je hebt een schip)

en naast de standaard boarding is er ook nog (de 4 mil strech goal) zero-g combat bij uitgeschakelde single seaters zonder docking collar. ook daar gaat het op. Wanneer je dus al die moeite hebt gedaan (schilden uitschakelen, thursters disabelen, engines disabelen zonder grote structurele schade) en je vijand ziet het niet meer zitten en boem, weg is alles..

of ik interpreteer je post verkeerd :D dat je zegt dat daarna altijd de minigame van speler tegen self destruct gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: rac-rolec

quote:
De grote klapper is wat ons betreft echter de GeForce GTX 970: deze € 325 kostende kaart is vrijwel net zo snel als de gemiddeld ruim € 600 kostende GeForce GTX 780 Ti en véél zuiniger. En ter vergelijk met de concurrentie: de GTX 970 is ook sneller dan de duurdere Radeon R9 290X. In Full HD met Ultra settings is de GTX 970 gemiddeld 10% sneller dan de R9 290X, in Ultra HD met Medium settings nog altijd zo'n 3%. Geen groot verschil: maar sneller, zuiniger én goedkoper maakt de keuze toch vrij gemakkelijk.

Ik heb deze in mijn PC zitten en ik had gehoopt dat die goed genoeg is om SC een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.

pricewatch: MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo

Formuleer maar een vraag, ik post 'm wel voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 13:56:
[...]

of ik interpreteer je post verkeerd :D dat je zegt dat daarna altijd de minigame van speler tegen self destruct gaat. :)
Ik dacht in eerst instantie van de activatie van de self-destruct, maar waarschijnlijk is het beter om de mini-game te hebben om de self-destruct te deactiveren. Dat geeft toch een extra barrier om een schip "makkelijk" te stelen.

Als je de skills niet hebt, kan je in de minuut die je hebt een gedeelte van de cargo looten. Maar als je alles wilt moet je toch tijd investeren in het deactiveren van de self-destruct. Het zou wel geinig zijn als je dit als PvP element/mini-game kan afhandelen. Dus met een hacking-spelletje je schip proberen te laten ontploffen om hem niks te gunnen/ op te blazen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:20:
[...]

Formuleer maar een vraag, ik post 'm wel voor je. :)
Recently there have been several debates about piracy/ship boarding. Most topics end with the stance of the merchant being; "I'll fight them as long as I can and when i see no way out i'll just self destruct my ship. Inflicting heavy damage on the pirates while leaving the surviving pirates with nothing but salvage."

Now it also has been stated that salvaging a ship will yield very little (It is not like a trader's ship is a pinata that, when it is destroyed, will spill out all its goodies near the wreck) and that the whole boarding is very hard; taking out shields, engines and thrusters while trying to keep as much of the hull in tact as possible during this process.

So when the would be boarders did all this, docked their ship with the merchant's ship and finally boarded him the merchant just releases the dead man's switch an boom.. byebye ship. This sounds a bit unbalanced. So in the light of these "very early pitch" ideas i have several questions regarding boarding and ship self destruction:

- When can the self destruct be activated? (just at any time or do certain preconditions have to be met)
- Will the activation of the dead man's switch instantly explode the ship or will it start a countdown where the attackers can still try and stop the self destruct?
- Will there be a penalty for self destructing your ship?

En bedankt voor het aanbod!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:44:
[...]

Recently there have been several debates about piracy/ship boarding. Most topics end with the stance of the merchant being; "I'll fight them as long as I can and when i see no way out i'll just self destruct my ship. Inflicting heavy damage on the pirates while leaving the surviving pirates with nothing but salvage."

Now it also has been stated that salvaging a ship will yield very little (It is not like a trader's ship is a pinata that, when it is destroyed, will spill out all its goodies near the wreck) and that the whole boarding is very hard; taking out shields, engines and thrusters while trying to keep as much of the hull in tact as possible during this process.

So when the would be boarders did all this, docked their ship with the merchant's ship and finally boarded him the merchant just releases the dead man's switch an boom.. byebye ship. This sounds a bit unbalanced. So in the light of these "very early pitch" ideas i have several questions regarding boarding and ship self destruction:

- When can the self destruct be activated? (just at any time or do certain preconditions have to be met)
- Will the activation of the dead man's switch instantly explode the ship or will it start a countdown where the attackers can still try and stop the self destruct?
- Will there be a penalty for self destructing your ship?

En bedankt voor het aanbod!! :)
Da's een flinke vraag :P Heb 'm gepost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:51:
[...]

Da's een flinke vraag :P Heb 'm gepost!
tsja, je moet wel een beetje context hebben om een vraag goed beantwoord te krijgen denk ik zo. Hoewel ik een beetje het idee heb dat deze vraag of te lang is of dat ze hier zelf nog geen goed idee van hebben maar dat het er op neer komt dat hij niet beantwoord wordt.
Desalniettemin bedankt voor het posten! Niet geschoten is in ieder geval altijd mis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 14:53:
[...]

tsja, je moet wel een beetje context hebben om een vraag goed beantwoord te krijgen denk ik zo. Hoewel ik een beetje het idee heb dat deze vraag of te lang is of dat ze hier zelf nog geen goed idee van hebben maar dat het er op neer komt dat hij niet beantwoord wordt.
Desalniettemin bedankt voor het posten! Niet geschoten is in ieder geval altijd mis :D
Een mooie vraag, hopelijk nemen ze nu eens de tijd om deze goed te beantwoorden ipv de gebruikelijke vraagjes waar iedereen het antwoord al op weet. Zulke vragen geven toch meer inzicht in de gameplay die de PU ons gaat bieden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mohy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 10:41

Mohy

Star Citizen

Ircghost schreef op donderdag 18 september 2014 @ 11:57:
Alstu... (Avengers waren uitverkocht ;) )

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/H2t3qgS.jpg

(kwam ik toevallig tegen op RSI forum)

[ Voor 7% gewijzigd door Mohy op 19-09-2014 15:04 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

hahaha woohoo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:00:
[...]

Een mooie vraag, hopelijk nemen ze nu eens de tijd om deze goed te beantwoorden ipv de gebruikelijke vraagjes waar iedereen het antwoord al op weet. Zulke vragen geven toch meer inzicht in de gameplay die de PU ons gaat bieden. :)
Ik hoop het ook, hoewel ik weinig vertrouwen heb dat ze het gaan doen juist in acht nemend de eerdere vragen die beantwoord zijn. Wat jij ook al aangeeft 9 van de 10 keer zijn het vragen waarvan het antwoord toch al bekend is. Maar ik heb geen idee wat voor een vragen er normaal gesteld worden door de subscribers. Wellicht dat dit altijd al complexere vragen zijn maar dat de makkelijker er uit gepakt worden.
Maar ik hoop dat ze een antwoord formuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:11:
[...]

Ik hoop het ook, hoewel ik weinig vertrouwen heb dat ze het gaan doen juist in acht nemend de eerdere vragen die beantwoord zijn. Wat jij ook al aangeeft 9 van de 10 keer zijn het vragen waarvan het antwoord toch al bekend is. Maar ik heb geen idee wat voor een vragen er normaal gesteld worden door de subscribers. Wellicht dat dit altijd al complexere vragen zijn maar dat de makkelijker er uit gepakt worden.
Maar ik hoop dat ze een antwoord formuleren.
Misschien is het verstandig om deze ook te posten in de Ask a Dev part of the Forums? PU Design moet deze vraag toch wel kunnen beantwoorden zou je zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 15:28:
[...]

Misschien is het verstandig om deze ook te posten in de Ask a Dev part of the Forums? PU Design moet deze vraag toch wel kunnen beantwoorden zou je zeggen?
ook maar gedaan :)
althans ik hoop dat het in het juiste topic is gedaan
https://forums.robertsspa...istent-universe-design/p9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
https://robertsspaceindus...Future-Concept-Sale-Plans
^ LTI op de schepen die ze tot nu toe nog niet verkocht hebben tijdens de eerste sale wat ze "Concept Sale" noemen. Daarna geen LTI en andere goodies meer (limited schepen verkopen ze altijd nog eens wanneer ze hangar-ready zijn en nog eens wanneer ze Arena Commander ready zijn).

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 14:03

Cogency

Ginnunga

Ugh, ik had gehoopt op de Orion. Hebben al genoeg exploration meuk. :P

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10
Hopelijk is de HULL C niet extreem duur! Ik kan wel 2 andere schepen 'melten' om geld terug te krijgen maar mijn Constellation wil ik graag behouden.

Met 9000 gargo units moet je toch serieus in game geld kunnen verdienen.
(Alhoewel ik in het begin waarschijnlijk niet eens genoeg credits heb om 9000 units aan cargo te kopen...)

Wellicht zijn er ook betaalde missies voor alleen het vervoeren van andermans cargo?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Tefflar schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 09:00:
Hopelijk is de HULL C niet extreem duur! Ik kan wel 2 andere schepen 'melten' om geld terug te krijgen maar mijn Constellation wil ik graag behouden.

Met 9000 gargo units moet je toch serieus in game geld kunnen verdienen.
(Alhoewel ik in het begin waarschijnlijk niet eens genoeg credits heb om 9000 units aan gargo te kopen...)

Wellicht zijn er ook betaalde missies voor alleen het vervoeren van andermans gargo?
Ik zat er ook naar te kijken, en dat probleempje met de cargo zorgt er wel voor dat het geen goede starter kan worden :P . Wie weet ga ik een schip aanschaffen/omsmelten om een van deze schepen te nemen :) .

Maar als ik het goed begrijp worden deze 'concepten' met LTI verkocht? :D En ze zijn daarna niet meer om te smelten naar een ander schip?

Denk eigenlijk wel dat deze schepen 'allemaal' erg aan de prijs zijn, weet iemand nog wat de originele prijzen waren voor deze concepten back in the day? Of waren ze geen van alle nog bekend?
The Lowest Price – backing earlier helps the production process the most, so it stands to reason that early backers should get the lowest price for their ships. Future Hangar-ready and flight-ready sales will increase the cost of a ship hull slightly.
. Ik ben benieuwd hoe duur ze gaan zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 20-09-2014 10:32 ]

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10
Die 'Lowest Price' gaat over het heden! Maar dus alleen voor nieuwe schepen waar nog niet veel meer dan plannen en concept art voor bestaat. Schepen die dus nog niet ver zijn uitgewerkt.

Als het goed is krijgen we volgende week dus concept art te zien en dan moet je beslissen of je overstag gaat en hem dus het goedkoopst aanschaft. Wacht je liever af tot hij en de plannen verder zijn uitgewerkt dan moet je wacht to hij weer te koop is en dan zal hij ook duurder zijn.

Omdat de HULL C zeker niet multi purpose is hoop ik dat hij maximaal hetzelfde kost als de Constellation Phoenix.

Op het officiële forum is nu een apart topic over de Hull C waar ik ook al wat gepsot heb:

https://forums.robertsspa...ad-the-misc-hull-c#latest

Verwijderd

Misschien handig om even te onthouden dat ze alle schepen gebalanceerd willen maken en houden. Dus een ultiem schip wat alles kan zonder nadelen is er niet.
Als je een grote vervoerder hebt dan zul je waarschijnlijk snel support erbij moeten hebben voor verdediging. Of je pakt een wat minder grote vervoerder die zich zelf kan verdedigen tegen een paar baddies.
Oftewel het rock, paper, scissors in het kwadraat.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 12:28:
Misschien handig om even te onthouden dat ze alle schepen gebalanceerd willen maken en houden. Dus een ultiem schip wat alles kan zonder nadelen is er niet.
Als je een grote vervoerder hebt dan zul je waarschijnlijk snel support erbij moeten hebben voor verdediging. Of je pakt een wat minder grote vervoerder die zich zelf kan verdedigen tegen een paar baddies.
Oftewel het rock, paper, scissors in het kwadraat.
Daarbij moet je ook rekening houden dat speciale/luxe/grote schepen niet 1,2,3, weer terug in je Hangar staan wanneer ze kapot zijn. Daar kan gerust een 'week' levertijd op zitten ;)

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Grotman schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:02:
[...]

Zo ver staat het niet van Star Citizen af. Racen zal een onderdeel zijn van het universum, zoals de Formule 1 een onderdeel is van ons huidige wereldse bestaan. Of je er wat mee hebt, is natuurlijk wat anders, maar het zal gewoon een onderdeel van Star Citizen zijn om spelers mee bezig te houden (al dan niet in competitief verband). Zelfde geldt ook voor Arena Commanders gevechts simulatie. Die zul je straks 1 op 1 terug moeten gaan vinden in Star Citizen, zodat mensen in PvP combat kunnen gaan zonder hun werkelijke schepen op het spel te zetten. Goed voor PvP competitie en ook voor skill-practice.

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik was ook ff aan het kijken hoeveel het nu koste om te spelen maar voor 45 dollar plus leuk bootje wacht ik nog wel even en hopen dat het goedkoper word.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:25
Goedkoper zal het de komende tijd niet worden. Het spel is nog lang niet af en tot die tijd zullen ze niet zakken in de prijs denk ik

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

dudee schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:05:
Ik was ook ff aan het kijken hoeveel het nu koste om te spelen maar voor 45 dollar plus leuk bootje wacht ik nog wel even en hopen dat het goedkoper word.
Die 45 dollar is de goedkoopste optie die er gedurende de backing periode gaat zijn. En die kan nog wel 1.5 jaar of langer duren. Ik denk niet dat die prijs verder omlaag gaat...

• Metalkai
Zelfs na die tijd zal het waarschijnlijk niet zakken. Volgens mij was het de bedoeling om het uiteindelijke spel voor $60 te verkopen, en dan krijg je er geen schip bij. Die zal je dan moeten krijgen door geld te verdienen in Squadron 42, crew posities bemannen in de PU, of een lening afnemen in de PU.
Bedenk ook dat $45 maar €35 is.

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 15:11
Zo.. die nieuwe hangar ziet er heel gaaf uit. Draait als een zonnetje op high - en dat ging eerst hooguit op medium. En eindelijk kan ik mijn schip fatsoenlijk belicht zien.

Nu nog custom keybinds en het wordt wat de moeite waard.

Gaat de goeie kant op hoor.

Verwijderd

Voor de mensen die de laatste keer een Gladius of Xi'an Scout hebben gekocht:

Deze krijgen alsnog LTI.

We will however, be adding LTI retroactively to the Gladius and Xi'An Scout if they were purchased during their respective concept sales.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
Metalkai schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 22:19:
Zelfs na die tijd zal het waarschijnlijk niet zakken. Volgens mij was het de bedoeling om het uiteindelijke spel voor $60 te verkopen, en dan krijg je er geen schip bij. Die zal je dan moeten krijgen door geld te verdienen in Squadron 42, crew posities bemannen in de PU, of een lening afnemen in de PU.
Bedenk ook dat $45 maar €35 is.
Inderdaad tripple A is snel 50 euro, maar voor iets wat nog totaal niet af is het veel geld want er zit bij het pakket niet een erg goed schip als ik dat zo zie. Geen flauw idee als dat geld ook wat waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

dudee schreef op zondag 21 september 2014 @ 04:59:
[...]
... want er zit bij het pakket niet een erg goed schip als ik dat zo zie.
IIRC krijg je bij het spel ook geen schip. Na het doorlopen van het Squadron 42 deel zou je een schip moeten kunnen kopen van je gage/soldij, of voor het eerste schip geld moeten verdienen door bij te klussen.

Als je dat niet wil doen, zul je met echt geld een schip moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
TNJ schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:14:
[...]

IIRC krijg je bij het spel ook geen schip. Na het doorlopen van het Squadron 42 deel zou je een schip moeten kunnen kopen van je gage/soldij, of voor het eerste schip geld moeten verdienen door bij te klussen.

Zal niet mogelijk zijn voor echt geld een schip te kopen wan eer het spel uit is, (tenzij cig weer eens van gedachten veranderen)
Het gaat alleen mogelijk zijn om voor een bepaald bedrag uec te kunnen kopen met een capaciteit hoe veel per maand.
Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 23:37:
Voor de mensen die de laatste keer een Gladius of Xi'an Scout hebben gekocht:

Deze krijgen alsnog LTI.

[...]

;)
was ook blij toen ik het las, krijgt mijn gladius toch nog LTI. Snap alleen niet waarom de Xian het ook krijgt, deze is daarvoor namelijk wel als LTI variant verkocht. Zal ergens rond november vorig jaar zijn geweest.

[ Voor 30% gewijzigd door Bornhald op 21-09-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNJ

TNJ

Frugalite

Bornhald schreef op zondag 21 september 2014 @ 10:44:
[...]

Zal niet mogelijk zijn voor echt geld een schip te kopen wan eer het spel uit is, (tenzij cig weer eens van gedachten veranderen)
Het gaat alleen mogelijk zijn om voor een bepaald bedrag uec te kunnen kopen met een capaciteit hoe veel per maand.
OK, dat was ik vergeten. Heeft dudee nog meer reden om niet te wachten, alhoewel UEC's kopen een verkapte manier kan zijn om en schip te kopen.

Zelf ben ik van plan om te werken voor grotere schepen en ik hoop dat het niet zo snel gaat als bij EuroTruckSimulator 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
[...]

Wat is IIRC?

Maar ik wou anders deze kopen https://robertsspaceindus...s/Arena-Commander-Starter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
If I Recall Correctly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Als je nu meteen wilt beginnen met spelen, en niet teveel wilt betalen, is die package inderdaad de beste keuze. Het is misschien niet het beste schip, maar je moet wel in gedachten houden dat elk schip in het uiteindelijke spel in-game te verdienen is. Ook zal er (als ze alles goed voor elkaar krijgen) nooit een "beste" schip zijn. Tenminste, niet 1 schip dat goed is in alle dingen. Je zult schepen hebben die goed zijn in het mijnen van asteroïden, schepen die goed zijn in combat, schepen die goed zijn in goederen verschepen, etc.

Dat is dan weer het voordeel van de Aurora. Met upgrades zal dit schip veel verschillende taken uit kunnen voeren, al zal het zeer waarschijnlijk nergens heel erg goed in zijn. Hierdoor kan je echter wel ontdekken wat je leuk vind om te doen in het spel, en zo een schip aanschaffen die hier beter in is.
Dat scheelt je een hoop geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Vergeet ook niet dat je de Aurora in je Package nog kan upgraden via Cross Chassis Upgrades indien je toch iets anders wilt.Die upgrades kan je hier terugvinden: https://robertsspaceindus...edge/extras?product_id=66

BTW: Zouden ze in het uiteindelijke spel nieuwere modellen van bestaande schepen uitbrengen na een jaar ofzo die de huidige modellen waardeloos maken net zoals de huidige Volkswagen Polo beter is dan die van 10 jaar geleden?
't zou logisch zijn moesten ze dit doen maar veel mensen hechten veel waarde aan hun pledge dus daar kan nog veel gezeur over komen.
Is dit geen 10ftC material? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
oh, en weet niet of iemand het nog gemeld heeft, maar betaal in dollars via paypal of een creditcard, stuk goedkoper dan euros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Daar hebben ze een tijd geleden al iets over gezegt. Ze zijn inderdaad van plan om in de loop van de tijd steeds nieuwe versies van de bestaande schepen te maken, maar dit zou niet betekenen dat de oudere versies waardeloos zouden worden. De nieuwe versies kunnen bijvoorbeeld een iets betere engine hebben, maar daarentegen zouden ze meer hitte genereren. Of ze krijgen een extra hardpoint, maar daarvoor moesten de thrusters wat ingekort worden op kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Heb je een bron met de volledige uitleg? Het lijkt mij wel raar want anno 2014 hebben we dus al automodellen die dezelfde naam behouden maar veel beter zijn dan hun vorige generatie en dat is niet een "variant" zoals je het maar gewoon beter.

In-game zouden ze dus nieuwe, lichtere of sterkere materialen kunnen uitvinden waardoor je null-cargo mass kleiner wordt, je hull gewoon steviger wordt of je hull gewoon langer meegaat. Ze zouden nieuwe hardpoints kunnen toevoegen of weing-gebruikte kunnen verwijderen/verplaatsen zodat je er meer mee kunt doen (wat je nu niet kan doen ook niet met varianten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Ik zou graag een source willen geven, maar ik heb eigenlijk geen zin om 2 jaar van comm-links, Wingman's Hangars en 10 for the Chairmans door te gaan spitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
[...]

Ik vraag me af waar dit toch vandaan komt. Is er ergens een link waarin CR of CIG in zijn algemeen dergelijke informatie verstrekt? Ik heb het namelijk nog nooit gezien. Bovendien worden de Aurora en de Mustang als starter schepen aangeduid. Daarbij mag je dan ook bedenken dat als ze het spel voor 50-60 dollar willen verkopen, na release, dat mensen heel snel gaan steigeren als ze niet eens direct aan de slag kunnen.

Chris Roberts heeft tijdens de orginele crowdfunding periode ook herhaaldelijk gezegd dat mensen die helemaal geen single-player campaign willen doen, daar ook geheel niet toe worden gedwongen, maar dat er wel een beloning tegenover staat (toen werd het getal van 5000 credits genoemd, iets wat me op dit moment niet genoeg lijkt om uberhaupt een schip te kunnen kopen). Maar als mensen eerst 50-60 dollar neer moeten leggen voor het spel (logisch), om vervolgens ook nog eens ~30 dollar neer te moeten leggen om een eerste schip te kunnen kopen, dan zal CIG een storm van kritiek over zich heen krijgen.

Hoe het ook zij, als het werkelijk zo is dat bij het uiteindelijke spel geen schip wordt meegeleverd, dan zie ik daar maar al te graag eens een officieel statement over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben inmiddels ook om. I will join the GoT crew :)

Mensen nog tips of waar te beginnen met inlezen behalve dan de info in de ts? Goede guide video's?

[ Voor 49% gewijzigd door ReQuiem83 op 21-09-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
dahakon schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:01:
[...]

Ik vraag me af waar dit toch vandaan komt. Is er ergens een link waarin CR of CIG in zijn algemeen dergelijke informatie verstrekt? Ik heb het namelijk nog nooit gezien. Bovendien worden de Aurora en de Mustang als starter schepen aangeduid. Daarbij mag je dan ook bedenken dat als ze het spel voor 50-60 dollar willen verkopen, na release, dat mensen heel snel gaan steigeren als ze niet eens direct aan de slag kunnen.

Chris Roberts heeft tijdens de orginele crowdfunding periode ook herhaaldelijk gezegd dat mensen die helemaal geen single-player campaign willen doen, daar ook geheel niet toe worden gedwongen, maar dat er wel een beloning tegenover staat (toen werd het getal van 5000 credits genoemd, iets wat me op dit moment niet genoeg lijkt om uberhaupt een schip te kunnen kopen). Maar als mensen eerst 50-60 dollar neer moeten leggen voor het spel (logisch), om vervolgens ook nog eens ~30 dollar neer te moeten leggen om een eerste schip te kunnen kopen, dan zal CIG een storm van kritiek over zich heen krijgen.

Hoe het ook zij, als het werkelijk zo is dat bij het uiteindelijke spel geen schip wordt meegeleverd, dan zie ik daar maar al te graag eens een officieel statement over.
Dit is een hele lang tijd geleden uitgelegt. Of het nog steeds het geval is weet niemand, maar we gaan er vanuit van wel.
Het idee is dat als je Squadron 42 doet, je genoeg credits krijgt om een schip te kunnen kopen. Dit zal dan de Aurora of Mustang zijn, waardoor deze als starter-schepen worden aangeduid. Het is immers het eerste schip dat je zult kunnen betalen.
Als je ervoor kiest om Squadron 42 over te slaan, zal je credits moeten verdienen door crew-positions in te nemen op NPC/Player schepen of een lening te nemen bij de UEE.
In geen enkel geval zal een speler nog extra geld hoeven te betalen, het zal namelijk niet eens meer mogelijk zijn om een schip met echt geld te kopen zodra het spel 'af' is.

Source 1
Let vooral op de zin "The Aurora is definitely not a free starter ship", en dan met name op het woord "free".
Nu is deze post nog op meerdere manieren op de vatten, en daarvoor hebben wij dan deze post.

Source 2
(klik wel even op "show previous quotes") Dit heldert volgens mij een hoop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Metalkai schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:25:

Source 2
(klik wel even op "show previous quotes") Dit heldert volgens mij een hoop op.
De quote van Roberts zelf is en blijft zo vaag als maar kan, maar de tweede quote, van Lesnik, geeft een duidelijker beeld, al is het 'tussen haakjes', want hij weet het ook niet precies, danwel zeker. Hoe dan ook, ingame een lening afsluiten om je eerste schip te kopen en die langzaam afbetalen, is nog wel min of meer te verdedigen en in ieder geval uit te leggen met behulp van wat lore. Het geeft forum-trolls echter ook een handvat om CIG weg te zetten als geldwolven etc natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
Yep, bedenk ook dat dit posts zijn van een jaar geleden, dus in de tussentijd kan er al een hoop veranderd zijn. Aangezien dit niet aan ons is doorgegeven, kunnen we niks anders doen dan er vanuitgaan dat het hetzelfde is gebleven.
Ik meen te herinneren dat er meer informatie voor dit onderwerp in verschillende interviews is gegeven, maar die zijn nog lastiger te vinden, en alweer, mogelijk out-of-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
ReQuiem83 schreef op zondag 21 september 2014 @ 20:06:
Ik ben inmiddels ook om. I will join the GoT crew :)

Mensen nog tips of waar te beginnen met inlezen behalve dan de info in de ts? Goede guide video's?
De FAQ op Reddit en de eerste reactie onder die post bevat ook een hoop informatie.
http://www.reddit.com/r/s...k_and_ask_questions_here/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Die FAQ behandelt niet alles, maar hij is wel duidelijk geschreven. Wel goed gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:49
En we zitten alweer op bijna (/edit :+) 54 miljoen. Toch best indrukwekkend dat het na 2 jaar nog steeds zoveel geld ophaalt.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorrie op 22-09-2014 09:45 ]

Star Citizen

Pagina: 1 ... 59 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.