Ik moet even nadenken of ik ook die hoorntjes met heirlooms nog ga halen, heb de halo al. Sowieso ff kijken of ik dat nog red haha.
Zo ik heb mijn thief maar is onder stof vandaan gehaald. Best leuke klas eigenlijk
Wow hey, m'n schoonmoeder gaat ook eens aan Guild Wars 2
. Ze vond het nog wel ingewikkeld, maar wellicht krijgt ze het onder de knie.
De downed state is waardeloos. Stealth werkt bij mij vaak niet, terwijl die zelfs automatisch gestart word en ik niet snap waarom niet. Teleport is wel handig opzich maar vaak rennen enemies dan gewoon achter je aan en attack heb je alleen wat aan als de enemy wel erg ver af is meestal. Of je moet in een gebied zitten waar je flink overleveld bent.Boomhunta schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:30:
Zo ik heb mijn thief maar is onder stof vandaan gehaald. Best leuke klas eigenlijk
Dat is waar, het is echt ruk helemaal vergeleken met de downstate van een ranger lick wounds is vrij sterk. En dan nog eens een daze erbij.LOTG schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:44:
[...]
De downed state is waardeloos. Stealth werkt bij mij vaak niet, terwijl die zelfs automatisch gestart word en ik niet snap waarom niet. Teleport is wel handig opzich maar vaak rennen enemies dan gewoon achter je aan en attack heb je alleen wat aan als de enemy wel erg ver af is meestal. Of je moet in een gebied zitten waar je flink overleveld bent.
Necromancer is ook sterk, die kan ook nog health steal doen.
Ik vind guardian downed state in PvE toch wel echt het meest waardeloos, de damage is echt om te janken zelf in full zerker, de symbol is wel chill maar dan nog.
Necro is idd sterk, ook in PvP vind ik, soms haal ik gewoon anderen alsnog downed puur met die #1 en #3, maar als ze stability hebben en niet feared worden is het natuurlijk meteen over.
[ Voor 5% gewijzigd door Vluuks op 13-03-2014 21:44 ]
Wauw exp boosters zijn vandaag in de sale zie ik. Had eigenlijk wel iets meer van die sales verwacht.
Inderdaad. Gratis of goedkopere boosters waar ik al in om kom in mijn bank en vrijwel nooit gebruik, dat schiet niet op nee. Alleen de enorm goedkope set van 5 keys van laatst gekocht, ze waren in verhouding heel veel goedkoper dan 1 key of de set van 25 keys, was een foutje gok ik.Boomhunta schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:47:
Wauw exp boosters zijn vandaag in de sale zie ik. Had eigenlijk wel iets meer van die sales verwacht.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik hoop nog op character expansion en die level 80 transmutation stones.
Verwijderd
Bij wie moet ik zijn voor een guild invite? Ben sinds deze week weer begonnen met GW2 en ben op het moment me elementalist aan het levelen. Zou graag de tweakers guild joinen
.
Dan moet je even op www.guildoftweakers.org kijken.Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:03:
Bij wie moet ik zijn voor een guild invite? Ben sinds deze week weer begonnen met GW2 en ben op het moment me elementalist aan het levelen. Zou graag de tweakers guild joinen.
Die zijn vandaag in de sale! Had niet genoeg gems voor de 25 maar heb wel een setje van 10 gekocht, kan ik weer eventjes vooruit.Boomhunta schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 10:05:
Ik hoop nog op character expansion en die level 80 transmutation stones.
Ik hoop dat ze de bag slot expansion ook nog in de sale doen, al is dat niet zo goed voor mijn portemonnee.
Ik heb een beetje goud ingeruild voor gems zodat ik precies genoeg had voor een set van 10 en 5. Bag slots kun je toch nooit genoeg van hebben dus ik begin er niet aan om die dingen te kopen, of is het accountbound? Dan zou ik het misschien overwegen... Kopen jullie de gems gewoon via ingame of via webshops zoals hier: http://www.g2play.co.nl/c...wars-2-eu-2000-gems-code/? Dit is trouwens wel goedkoper dan 2000 gems ingame kopen.Vluuks schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:37:
[...]
Die zijn vandaag in de sale! Had niet genoeg gems voor de 25 maar heb wel een setje van 10 gekocht, kan ik weer eventjes vooruit.
Ik hoop dat ze de bag slot expansion ook nog in de sale doen, al is dat niet zo goed voor mijn portemonnee.
Bagslot unlocks zijn per character, dus mijns inziens alleen waard op een character als je echt één vaste main hebt.
There's no place like 127.0.0.1
Ik heb vandaag ook sinds hele lange tijd weer eens GW2 gespeeld
.
We zijn even bezig geweest in lion's arch. Het is wel een heel stuk rustiger dan het was toen ik een jaar geleden speelde.
Echt een doel had ik niet, maar gewoon weer een beetje rond lopen was wel weer leuk
Ooit had ik het doel om alle dyes te sparen, maar ik ben mijn lijstje kwijt waar ik alles bij hield.
We zijn even bezig geweest in lion's arch. Het is wel een heel stuk rustiger dan het was toen ik een jaar geleden speelde.
Echt een doel had ik niet, maar gewoon weer een beetje rond lopen was wel weer leuk
Ooit had ik het doel om alle dyes te sparen, maar ik ben mijn lijstje kwijt waar ik alles bij hield.
[ Voor 34% gewijzigd door Mjetterd op 16-03-2014 19:01 ]
VILF | Yeti
Naja ik ben beetje pvp aan het proberen dus ben mijn thief nu aan het levelen dus dat is nu meer mijn main.MatHack schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:09:
Bagslot unlocks zijn per character, dus mijns inziens alleen waard op een character als je echt één vaste main hebt.
Ik heb ze tot nu toe altijd on-game gekocht, maar ik zal eens naar die link kijken.Boomhunta schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:46:
[...]
Kopen jullie de gems gewoon via ingame of via webshops zoals hier: http://www.g2play.co.nl/c...wars-2-eu-2000-gems-code/? Dit is trouwens wel goedkoper dan 2000 gems ingame kopen.
Ja, ik heb tot nu toe 1 bagslot gekocht, en dat is voor mijn echte main. Voor de rest vind ik het zonde.MatHack schreef op zondag 16 maart 2014 @ 17:09:
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Oh nee ik vind het echt wel chill om ze te hebben dus ik unlock dat stukje bij beetje gewoon. Maar is ook meer een long term goal. Ik heb 16 characters dus die ga ik niet allemaal volstoppen met die dingen. Heb het wel in het begin op mijn ranger en necro gedaan, zo veel spijt van haha ik speel die classes nooit meer. :'D
16 characters toe maar. Allemaal level 80 full exoticVluuks schreef op maandag 17 maart 2014 @ 17:07:
Oh nee ik vind het echt wel chill om ze te hebben dus ik unlock dat stukje bij beetje gewoon. Maar is ook meer een long term goal. Ik heb 16 characters dus die ga ik niet allemaal volstoppen met die dingen. Heb het wel in het begin op mijn ranger en necro gedaan, zo veel spijt van haha ik speel die classes nooit meer. :'D
Oef, niet te doen zeg dat Lions Arch gebeuren. Tenminste, we hebben nog weinig bereikt en het is me nog nooit gelukt om verder te komen. Zelfs met relatief grote groepen krijgen we die champions niet neer. Het zou fijn zijn als ze de moeilijkheidsgraad aanpassen per wereld ofzo.
Gisteren ook nog wat WvW gedaan!
We stonden er niet zo goed voor, veel vechten bij de keep. Wij hadden als Guild Veloka helemaal onder handen genomen, dat heeft het lang gehouden. Maar toen Ruins of Surmia onze (Whiteside Ridge) keep innam, waren we Veloka ook zo kwijt. Een enorm leger ten opzichte van ons leger, misschien wel 5 van hun op 1 van ons. Reinforced gates verdwenen als sneeuw voor de zon
.
Wat ik niet snap; waarom breiden ze dat WvW niet wat meer uit. Er valt zoveel meer uit te halen! Ook jammer dat je als guild niet een eigen logo kunt uploaden. Gemiste kans!
Gisteren ook nog wat WvW gedaan!
Wat ik niet snap; waarom breiden ze dat WvW niet wat meer uit. Er valt zoveel meer uit te halen! Ook jammer dat je als guild niet een eigen logo kunt uploaden. Gemiste kans!
Aanpassen moeilijkheidsgraad per server is misschien wel een goed idee. Want mijn eerste gedachte toen ik dit las was: Wat? Ze hebben de Knights makkelijker gemaakt! Op prime time knal je nu zo door die Knights heen, gisteravond nog gedaan. Maar dat geldt dus duidelijk niet voor alle servers.TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:55:
Oef, niet te doen zeg dat Lions Arch gebeuren. Tenminste, we hebben nog weinig bereikt en het is me nog nooit gelukt om verder te komen. Zelfs met relatief grote groepen krijgen we die champions niet neer. Het zou fijn zijn als ze de moeilijkheidsgraad aanpassen per wereld ofzo.
Ook de Hologram is op Piken Square main server een makkie aan het begin van de avond. Gisteravond vooral passief staan kijken hoe anderen de Hologram aan het mollen waren in de hoop de achievement voor alleen schade doen met het juiste kleurtje nog even binnen te halen (mislukt
hehe dan heb ik je misschien gisteren afgemaakt... Ruins of surmia is flink bezig deze week met wvw.TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:55:
Gisteren ook nog wat WvW gedaan!We stonden er niet zo goed voor, veel vechten bij de keep. Wij hadden als Guild Veloka helemaal onder handen genomen, dat heeft het lang gehouden. Maar toen Ruins of Surmia onze (Whiteside Ridge) keep innam, waren we Veloka ook zo kwijt. Een enorm leger ten opzichte van ons leger, misschien wel 5 van hun op 1 van ons. Reinforced gates verdwenen als sneeuw voor de zon
.
Nee haha, dat nog niet. Staat wel in de planning! Er zijn er nu 12 level 80 waarvan 10 echt goed gegeared zijn. De rest moet nog even wachten want ik heb een ernstig gebrek aan dungeon tokens voor berserker gear en ook nog map completion te doen.Boomhunta schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 09:22:
[...]
16 characters toe maar. Allemaal level 80 full exotic?
En ja met die knights/prime holo moet je net een beetje het geluk hebben dat er genoeg mensen zijn. Ze zouden dat idealiter wat aan moeten passen, want Aurora Glade is wel dichtbevolkt maar een server als Vabbi maakt veel minder kans. Je kan natuurlijk wel guesten maar toch.
Naja ik hoef niet zoveel characters te hebben
Ik ga gewoon voor 1 character per klasse 1 character.
Ik zou dat niet kunnen.... Ik zou naar de AA moeten! (altaholic anonymous...)Boomhunta schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:25:
Naja ik hoef niet zoveel characters te hebbenIk ga gewoon voor 1 character per klasse 1 character.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Waarom zou je 2 characters per klasse willen hebben? Ja eventueel verschillende builds. Maar zijn er eigenlijk hier mensen die een eigen guild hebben voor extra bank opslag? Ik kwam die tip ergens op het forum tegen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:50:
[...]
Ik zou dat niet kunnen.... Ik zou naar de AA moeten! (altaholic anonymous...)
Meer outfits maken op andere rassen!
Ik moet ook naar de Altoholics Anonymous. Ik vind het gewoon te leuk om armor combinations te maken en daarom heb ik er zo veel.
Weet niet dat wordt voor mij dan teveel een grind om naar level te gaan keer op keer.
Oh ik vind naar 80 echt wel meevalen, met de daily schiet het wel op, ik doe gewoon de daily altijd op een lowbie en als je met anderen de wereld verkent schiet het wel op. Dus dat is voor mij geen punt.
Ik word de world completion nu wel een beetje zat na zo veel characters, maar een character voelt echt pas compleet voor mij met 100% map dus dat wordt nog ff doorzetten.
Nou succes. Ik doe sommige gebieden voor 3de keer en het begint me toch echt al wel te vervelen.
Die Knights inderdaad, nee die krijgen we niet neer. Heb al enkele keer gekeken, ook met wat vrienden, maar geen één keer neer gekregen. Erg zonde, want zo komen we nooit bij de rest van de content. Misschien dat we maximaal 10% van de health van zo'n Knight (de blauwe, daar ben ik meestal) afgesnoept hebben, maar meer niet. Erg deprimerend...RoseSolane schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:13:
[...]
Aanpassen moeilijkheidsgraad per server is misschien wel een goed idee. Want mijn eerste gedachte toen ik dit las was: Wat? Ze hebben de Knights makkelijker gemaakt! Op prime time knal je nu zo door die Knights heen, gisteravond nog gedaan. Maar dat geldt dus duidelijk niet voor alle servers.

Zou goed kunnen!Boomhunta schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:22:
[...]
hehe dan heb ik je misschien gisteren afgemaakt... Ruins of surmia is flink bezig deze week met wvw.

Ik denk dat wij gewoon allemaal moeten wisselen van server beun. Dat kan toch 1 keer ofzo?TheNephilim schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:52:
[...]
Die Knights inderdaad, nee die krijgen we niet neer. Heb al enkele keer gekeken, ook met wat vrienden, maar geen één keer neer gekregen. Erg zonde, want zo komen we nooit bij de rest van de content. Misschien dat we maximaal 10% van de health van zo'n Knight (de blauwe, daar ben ik meestal) afgesnoept hebben, maar meer niet. Erg deprimerend...
Het is echt onmogelijk om ze dood te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mjetterd op 18-03-2014 16:09 ]
VILF | Yeti
Je kan op dit moment gewoon verhuizen van homeserver ja, maar dat kost wel gems.
Maar binnenkort (volgens mij zelfs met de patch van vandaag als ik de pagina die ik gelinkt heb moet geloven) komt met WvW spring tournament ook een verandering in de manier waarop die kosten worden berekend, in plaats van op populatie word het berekend aan de hand van de plaats in de WvW ranking van de betreffende server.
https://www.guildwars2.co...w-spring-tournament-2014/
[ Voor 3% gewijzigd door Vluuks op 18-03-2014 16:21 ]
Je kunt gratis guesten naar een andere server. Dan kun je PVE gewoon doen zonder transfer.Mjetterd schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:05:
[...]
Ik denk dat wij gewoon allemaal moeten wisselen van server beun. Dat kan toch 1 keer ofzo?
Het is echt onmogelijk om ze dood te krijgen.
Nou ja of dat een betere optie is. Ze kunnen ook gewoon wat doen aan de te lage populatie op die servers en er voor zorgen dat events schalen naar het aantal spelers in een regio. Dat kan gewoon dynamisch door als er meer mensen mee gaan doen of weg gaan de moeilijkheid mee te schalen. Nu word je gewoon genaaid om dat er gewoon niet genoeg mensen zijn.Vluuks schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 16:17:
Je kan op dit moment gewoon verhuizen van homeserver ja, maar dat kost wel gems.Maar binnenkort (volgens mij zelfs met de patch van vandaag als ik de pagina die ik gelinkt heb moet geloven) komt met WvW spring tournament ook een verandering in de manier waarop die kosten worden berekend, in plaats van op populatie word het berekend aan de hand van de plaats in de WvW ranking van de betreffende server.
Blijkbaar is heel het gebeuren in lion's arch nu wel afgelopen
https://forum-en.guildwar...pdate-Notes-March-18-2014
https://forum-en.guildwar...pdate-Notes-March-18-2014
Oh nee een betere optie is het zeker niet hoor, ik doelde vooral op de WvW, ik dacht dat het daar over ging. Waarschijnlijk verkeerd begrepen, sorry!
Want die events moeten inderdaad gewoon meescalen, dat moet toch te doen zijn, ze zouden het in ieder geval kunnen proberen. Of gewoon instanced maken, ik weet niet waarom ArenaNet daar zo huiverig voor is. Sure, het heeft wel iets gaafs met een hele map in open world content op zoiets inhakken, maar ik vond de instances van Molten Facility enzo eigenlijk leuker dus als ze een 50 man instance zouden maken ofzo...
100% ga ik zeker niet halen voor al mijn characters. Ik heb een bloedhekel aan PvP, in elke vorm. Dus ik probeer altijd zoveel mogelijk van WvW weg te blijven...Vluuks schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 15:04:
Oh ik vind naar 80 echt wel meevalen, met de daily schiet het wel op, ik doe gewoon de daily altijd op een lowbie en als je met anderen de wereld verkent schiet het wel op. Dus dat is voor mij geen punt.Ik word de world completion nu wel een beetje zat na zo veel characters, maar een character voelt echt pas compleet voor mij met 100% map dus dat wordt nog ff doorzetten.
Ohh ik ben ook geen fan van WvW hoor, maar ik probeer gewoon telkens als we een kleur hebben zo veel mogelijk mee te pakken, stukje bij beetje. Dan gaat het wel. Maar dat is inderdaad het meest vervelende deel van world completion, vooral als je geen geluk hebt met de kleurrotatie.

Ja, zo heb ik toch een paar weken moeten wachten voordat we groen waren... Maar afgelopen weekend op twee characters WvW afgerond (de ene moest alleen nog de groene keep in EB hebben, de andere de bovenkant van de groene borderland...) Dus 4 van de 19 characters hebben nu WvW volledig gedaanVluuks schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 19:37:
Ohh ik ben ook geen fan van WvW hoor, maar ik probeer gewoon telkens als we een kleur hebben zo veel mogelijk mee te pakken, stukje bij beetje. Dan gaat het wel. Maar dat is inderdaad het meest vervelende deel van world completion, vooral als je geen geluk hebt met de kleurrotatie.
Ik vind wvw wel leuk alleen niet continu in zo'n mega zerg mee lopen beetje roamen in een groepje rond de map veel leuker.
Vind ik ook! Met 5 man de camps en patrols van de vijand aanvallen levert vaak veel meer op, dan de verschillende keeps pakken om die 3 minuten later weer kwijt te zijn.Boomhunta schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 20:28:
Ik vind wvw wel leuk alleen niet continu in zo'n mega zerg mee lopen beetje roamen in een groepje rond de map veel leuker.
Echt, de meeste commanders zijn verre van strategisch bezig. Gisteren pakte onze commander SM, heel leuk natuurlijk. Echter rent hij daarna weer vrolijk verder ergens anders heen. Als hij met de hele zerg nou eens supply gaat rennen en de boel opbouwt, is het best een tijdje te verdedigen.
Sowieso, dat aanvallen van de zerg met een commander is waardeloos. Als ze nou ook eens strategisch verdedigen opbouwen...

Ik vind WvW juist een van de leukere dingen aan GW2. Vooral met een relatief kleine guildgroep raiden is leuk.
PSN ID: Beest41
De eerste bug fix voor deze patch is released. Op de laatste fix na allemaal voor de Aftermath cinematics die niet werkte voor velen.
Bug Fixes:
Bug Fixes:
- Added an option to Laranthir’s conversation to replay the Battle for Lion’s Arch: Aftermath cinematic.
- Fixed an issue in which the loading screen was covering the cinematic when players loaded into Lion’s Arch.
- Fixed an issue in which the cinematic was not playing for all players.
- Fixed a bug that caused random crashes on the Mac client.
Volgens mij staat Laranthir in de Vigil Keep.
Laranthir staat inderdaad bij die Asura gate hub zoals RoseSolane aangeeft hieronder. (Gate Hub Plaza Waypoint en dan over de brug)
Laranthir staat inderdaad bij die Asura gate hub zoals RoseSolane aangeeft hieronder. (Gate Hub Plaza Waypoint en dan over de brug)
[ Voor 60% gewijzigd door SCARfaceE op 20-03-2014 13:39 ]
ik heb dat hele filmpje nooit gezien... En ik heb toch echt ingelogd met een hele serie 30+ characters!
Daar is de bug fix dus voorWailing_Banshee schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:16:
ik heb dat hele filmpje nooit gezien... En ik heb toch echt ingelogd met een hele serie 30+ characters!
Normaal gesproken wel, al kan hij ook in je home instance opduiken als je de PS hebt afgesloten. Maar met deze patch staat hij blijkbaar hier:SCARfaceE schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 12:14:
Volgens mij staat Laranthir in de Vigil Keep.
Laranthir the Wild (excuse me if the name's slighly incorrect), is standing near the old Asura Gate hub in LA.
Wat betekent dat ik gisteravond hem gepasseerd ben en hem niet gezien heb. Je zou toch denken dat een Sylvari een Second Born zou groeten, maar blijkbaar mijn Ranger niet
Ik had inderdaad ook geen enkele keer de cinematic gekregen, dus ben benieuwd.
Er komt een hoop nieuwe shit, die geen story zijn.
Dat er een feature pack zou komen was al lang bekend
Ze mogen wel eens wat aan hun Engels gaan doen. abr? Abril? Viva Espana?
Eindelijk instant refund traits. Nu nog een Save systeem en ik ben helemaal happy.
Met save systeem bedoel je meerdere traits sets hebben waar je on the fly tussen kunt switchen? Zodat je niet continu moet refunden voor nieuwe build? Mij spreekt de nieuwe manier van het unlocken voor sommige traits wel aan.
Op zich wel. Dat je straks niet meer een boek hoeft te kopen om traits te unlocken is goed. Dat je straks buiten combat gratis al je traits kan aanpassen is goed. En er komen nieuwe grandmaster traits.Verwijderd schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 14:58:
nieuw traits system ziet er goed uit!!!
Maar daar staat tegenover dat de major traits straks niet meer automatisch unlocked zijn op nieuwe karakters. Voor iedere major trait moet je een straks boek vinden of er een kopen bij een trainer. Op zich zie ik een trait hunt wel zitten, maar het betekent ook dat je sommige major traits niet kunt unlocken tenzij je ze koopt. En daar moet je wel goud voor hebben (als dat tenminste de currency is, want dat weten we niet). Als ik naar het voorbeeld in de afbeelding kijk dan moet je voor Read The Wind (nieuwe grandmaster trait voor een Ranger) een mob mollen bij de Gates of Arah. Daar is mijn vierde karakter nog helemaal niet geweest. En voor de WvW haters: Ook WvW wordt genoemd als een plek waar bepaalde boeken te vinden zijn!
Voor een definitief oordeel over deze wijziging is het nog veel te vroeg. Misschien zijn de meeste traits wel eenvoudig te vinden. Bovenstaande trait is een nieuwe grandmaster trait en die zullen waarschijnlijk wat moeilijker te krijgen zijn. En als de prijs meevalt dan kun je nog altijd de traits kopen waarvoor je de hunt niet ziet zitten.
Hebben ze ondertussen al door dat infusion en sigils ook stats zijn op een legendary en gaan ze dit ook switchable maken, of moet ik hiervoor op de forums gaan zeiken?
Het zou leuk zijn moest je sigils en infusions kunnen blijven toevoegen om dan te kiezen welken je echt wil gebruiken (= ik vraag dus niet dat het allemaal plots gratis is).
Het zou leuk zijn moest je sigils en infusions kunnen blijven toevoegen om dan te kiezen welken je echt wil gebruiken (= ik vraag dus niet dat het allemaal plots gratis is).
Traits veranderen out of combat klinkt leuk, maar je traits zijn behoorlijk verbonden met de armor en weapons die je gebruikt. Als ik met mijn necro meer in condition traits steek, dan moet ik niet het armor blijven dragen van mijn power necro. Als ik bonussen voor dagger kies dan moet ik geen axe meer blijven rondzwiepen. Maar het lijkt me toch ook niet de bedoeling dat ik hele gear sets ga lopen meeslepen voor als ik wil/moet switchen?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Er zijn ook geruchten over een PvE wardrobe systeem een beetje zoals de PvP locker, dus misschien dat dat er dan ook later nog bij komt. Maar het is inderdaad niet echt handig, mijn guardian heeft ook meerdere sets maar zo'n berg armor in je inventory is het toch niet helemaal.
Ik heb altijd een Zerk set en een set voor meer survivability bij me inderdaad. Voor mij niet echt een probleem, en er komt wel een wardrobe systeen ja, ben benieuwd hoe dat gaat werken.
Je kunt ook kleinere wijzigingen maken. Bijvoorbeeld een necro die condition damage blijft doen, maar soms een staff gebruikt (wells) en minions. En mogelijk wordt specialistisch spul iets minder populair omdat dat vaak aan 1 build gekoppeld is...Weakling schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:40:
Traits veranderen out of combat klinkt leuk, maar je traits zijn behoorlijk verbonden met de armor en weapons die je gebruikt. Als ik met mijn necro meer in condition traits steek, dan moet ik niet het armor blijven dragen van mijn power necro. Als ik bonussen voor dagger kies dan moet ik geen axe meer blijven rondzwiepen. Maar het lijkt me toch ook niet de bedoeling dat ik hele gear sets ga lopen meeslepen voor als ik wil/moet switchen?
Ik vind het een hele positieve verbetering. Ik heb nu voor de meeste van mijn characters geen reden om bijvoorbeeld naar Orr te gaan. Alleen voor map completion (de personal story kan mij niet meer zoveel schelen, na lvl30, dus het echte persoonlijke spul).RoseSolane schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:14:
[...]
En daar moet je wel goud voor hebben (als dat tenminste de currency is, want dat weten we niet). Als ik naar het voorbeeld in de afbeelding kijk dan moet je voor Read The Wind (nieuwe grandmaster trait voor een Ranger) een mob mollen bij de Gates of Arah. Daar is mijn vierde karakter nog helemaal niet geweest. En voor de WvW haters: Ook WvW wordt genoemd als een plek waar bepaalde boeken te vinden zijn!
Voor een definitief oordeel over deze wijziging is het nog veel te vroeg. Misschien zijn de meeste traits wel eenvoudig te vinden. Bovenstaande trait is een nieuwe grandmaster trait en die zullen waarschijnlijk wat moeilijker te krijgen zijn. En als de prijs meevalt dan kun je nog altijd de traits kopen waarvoor je de hunt niet ziet zitten.
En er komen nog meer blogposts. Er is er 1 die mij bijzonder interesseert, diegene die over accountbound gaat...
https://www.guildwars2.co...orty-new-traits-and-more/
Zit ik die nieuwe traits te lezen, denk je 'oh leuk spul'.
Kom je bij Warrior:
This trait will increase your attack speed by ten percent when wielding an off-hand axe, mace, or sword.
Mag toch hopen dat de rest een stuk interessanter wordt.
Ik lees nog veel op de wiki en blog, in de hoop het ooit nog een keer beter wordt (gezien de populatie in GW1, denken er meer zo over), maar het blijft allemaal wat marginaal gehannes in de puntjes.
Kom je bij Warrior:
This trait will increase your attack speed by ten percent when wielding an off-hand axe, mace, or sword.
Ik lees nog veel op de wiki en blog, in de hoop het ooit nog een keer beter wordt (gezien de populatie in GW1, denken er meer zo over), maar het blijft allemaal wat marginaal gehannes in de puntjes.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kijk vooral uit naar de art of combat vandaag. Ik hoop dat er wat gedaan word aan de mogelijkheid om meer te bewegen zonder in de knoop te raken. Die active combat mod leek wel iets dat in het spel mag worden geintegreerd.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:46:
[...]
Je kunt ook kleinere wijzigingen maken. Bijvoorbeeld een necro die condition damage blijft doen, maar soms een staff gebruikt (wells) en minions. En mogelijk wordt specialistisch spul iets minder populair omdat dat vaak aan 1 build gekoppeld is...
[...]
Ik vind het een hele positieve verbetering. Ik heb nu voor de meeste van mijn characters geen reden om bijvoorbeeld naar Orr te gaan. Alleen voor map completion (de personal story kan mij niet meer zoveel schelen, na lvl30, dus het echte persoonlijke spul).
En er komen nog meer blogposts. Er is er 1 die mij bijzonder interesseert, diegene die over accountbound gaat...
Ik ben echt niet blij met die trait hahaha, ik heb The Flameseeker Prophecies op mijn warrior, het was al niet echt optimaal voor DPS build tegenover andere offhands, maar nu verlies ik misschien ook nog attack speed straks als ik dat ding vast wil blijven houden.SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:45:
https://www.guildwars2.co...orty-new-traits-and-more/
Kom je bij Warrior:

Ik ga gokken op skill points, want die hebben nu behoorlijk weinig nut en je hebt er al snel een berg van.RoseSolane schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:14:
En daar moet je wel goud voor hebben (als dat tenminste de currency is, want dat weten we niet).
Tuurlijk kan dat, maar als het maar kleine wijzigen kunnen zijn (necro was maar een voorbeeld), dan is het nut van traits resetten ook ver te zoeken vind ik. Hopelijk komt er inderdaad een goed wardrobe systeem.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 07:46:
Je kunt ook kleinere wijzigingen maken. Bijvoorbeeld een necro die condition damage blijft doen, maar soms een staff gebruikt (wells) en minions. En mogelijk wordt specialistisch spul iets minder populair omdat dat vaak aan 1 build gekoppeld is...
Oh, en wat betreft een wardrobe systeem: laat ze dan ook meteen looks en stats scheiden zodat ik makkelijk het uiterlijk van mijn gear kan wisselen zonder steeds weer te mutaten en oude skins kwijt te raken (tenzij je zo'n splitter in de winkel koopt).
Je kunt nu niet switchen tussen verschillende trait lines zonder dat je betaald aan een trainer. Dat kan straks wel. Dat zul je misschien niet tussen twee gevechten doen, maar ik kan me voorstellen dat je wel eens een totaal andere build wil proberen. En daarvoor hoef je echt niet altijd je armor te vervangen. Misschien wel als je min/max speler bent, maar de 99% van de GW2 spelers die dat niet zijn zullen hier best wel blij mee zijn. Niet dat de meesten het veel zullen gaan gebruiken, maar dit neemt een barrière weg om het te doen.Weakling schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:37:
[...]
Ik ga gokken op skill points, want die hebben nu behoorlijk weinig nut en je hebt er al snel een berg van.
[...]
Tuurlijk kan dat, maar als het maar kleine wijzigen kunnen zijn (necro was maar een voorbeeld), dan is het nut van traits resetten ook ver te zoeken vind ik. Hopelijk komt er inderdaad een goed wardrobe systeem.
Oh, en wat betreft een wardrobe systeem: laat ze dan ook meteen looks en stats scheiden zodat ik makkelijk het uiterlijk van mijn gear kan wisselen zonder steeds weer te mutaten en oude skins kwijt te raken (tenzij je zo'n splitter in de winkel koopt).
Maar op eind-gear zit je toch wel qua focus op 1 specifieke stat, qua gear en traits. Zit je bv op Necro volledig op power (of hoe die heet) en je wil naar een condition damage, heeft je volledig gear wel een behoorlijk invloed op een andere spec goed te kunnen proberen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Misschien als je een min/maxer bent, maar mijn eindgear kan over het algemeen veel kanten op. Als ik mijn ranger pak, kan ik conditions doen met mijn pet, maar ik zou net zo goed traps kunnen neerleggen. Of mijn bogen gebruiken. Allemaal met condition-focused gear...SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:03:
Maar op eind-gear zit je toch wel qua focus op 1 specifieke stat, qua gear en traits. Zit je bv op Necro volledig op power (of hoe die heet) en je wil naar een condition damage, heeft je volledig gear wel een behoorlijk invloed op een andere spec goed te kunnen proberen.
Ik heb zelf nog geen Necro dus ik kan niet goed oordelen hoeveel je in je traits kunt veranderen zonder de switch te maken van power naar condition damage. Want voor alle klassen zal wel gelden dat switchen van power naar condi niet eenvoudig zal gaan zonder een verandering van gear.SinergyX schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 17:03:
Inderdaad. Ik zie het aanpassen van traits vooral als kleinere wijzigingen in de manier waarop je wilt gaan spelen. Niet power <-> condi switch. En ik denk dat voor de meeste klassen die kleinere aanpassingen goed te maken zijn.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 18:01:
[...]
Misschien als je een min/maxer bent, maar mijn eindgear kan over het algemeen veel kanten op. Als ik mijn ranger pak, kan ik conditions doen met mijn pet, maar ik zou net zo goed traps kunnen neerleggen. Of mijn bogen gebruiken. Allemaal met condition-focused gear...
Zelf moet ik toch echt eens op mijn power/crit-based Ranger kijken naar andere traits. Dat wordt straks een stuk makkelijker. Vergeet ook niet dat de wijzigingen in de traits maar één van de wijzigingen is in de komende patch. Ik denk dat we de totale impact van de patch pas kunnen bepalen nadat we alles gezien hebben.
/edit:
RoseSolane schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:14:
[...]
En daar moet je wel goud voor hebben (als dat tenminste de currency is, want dat weten we niet).
We lijken beide gelijk te krijgenWeakling schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 15:37:
[...]
Ik ga gokken op skill points, want die hebben nu behoorlijk weinig nut en je hebt er al snel een berg van.
[ Voor 16% gewijzigd door RoseSolane op 24-03-2014 13:40 ]
Ik vind eigenlijk dat de traits en skills die ze toevoegen gewoon meteen beschikbaar moeten zijn in sPvP. Ik vind het unlocken van extra traits en skills niet echt iets wat bij dat onderdeel van het spel hoort. Hopelijk zijn ze niet zo achterlijk duur als die healing skills of op zijn minst account wide. 
Waaaaaaaaaaah announcement voor het wardrobe systeem. Mijn ultieme droom in GW2.
I'm so excited!
Waaaaaaaaaaah announcement voor het wardrobe systeem. Mijn ultieme droom in GW2.
[ Voor 15% gewijzigd door Vluuks op 25-03-2014 15:36 ]
Wardrobes en dyes accountbound!
Is het al 15 april?
Is het al 15 april?
Helaas nog niet! Aaah dit is echt de leukste update in tijden! Zit me er helemaal op te verheugen hahaha. 
Ik ben ook echt zoo dicht mijn volgende AP chest die ik graag wil, ik zit echt punten te sprokkelen nu.
Ik ben ook echt zoo dicht mijn volgende AP chest die ik graag wil, ik zit echt punten te sprokkelen nu.
Pre-tournament sale (March 18-27)
*Prices will be based on the rankings on March 14.
Tournament pricing (March 28-May 30)
*Prices will be based on rankings at the start of the tournament, March 28.
Region | World Rating* | Transfer Cost (gems) |
NA and EU | 1-12 | 2400 |
NA | 13-15, and 20-24 | 0 |
EU | 15-18, and 23-27 | 0 |
NA | 16-19 | 800 |
EU | 13-14, and 19-22 | 800 |
*Prices will be based on the rankings on March 14.
Tournament pricing (March 28-May 30)
Region | World Rating* | Transfer Cost (gems) |
NA | 13-15, and 22-24 | 1000 |
EU | 7-9, 16-18, and 25-27 | 1000 |
NA | 4-6, 10-12, and 19-21 | 1400 |
EU | 4-6, 13-15, and 22-24 | 1400 |
NA | 1-3, 7-9, and 16-18 | 2400 |
EU | 1-3, 10-12, 19-21 | 2400 |
*Prices will be based on rankings at the start of the tournament, March 28.
Ik heb er net 1 gehad, moet nog 400 punten ofzoVluuks schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:26:
Helaas nog niet! Aaah dit is echt de leukste update in tijden! Zit me er helemaal op te verheugen hahaha.
Maar je weet dat PvP skins ook automatisch overgaan naar je wardrobe?
Ik heb daar wel leuke skins in zitten die ik niet eens weet waar je die zou kunnen krijgen! (helaas niet die ene PvP armour skin, die "witch doctor"....)
Ooh chill! Ik heb Wings of Dwayna of hoe het ook heet, die longbow met veertjes in PvP, dus die wil ik wel in PvE want die kost daar vet veel gold en hij is super mooi.
En ik heb hem binnen hoor! Was een massive achievement chest dus nog lekker gold er bij ook.
En ik heb hem binnen hoor! Was een massive achievement chest dus nog lekker gold er bij ook.
Echt chill idd!
En omg dit:
There are a few other general changes to daily achievements. There will be a limit of 10,000 daily and 5,000 monthly achievement points, rotations have been updated, and several relevant achievements have been updated to function in PvP.
(https://www.guildwars2.co...cks-and-gear-unification/)
Vind ik echt super fijn zelf.
Cap op maximum AP dat je van dailies etc kan krijgen.
Wat ik wel minder vind is dat je runes en traits kan unlocken voor gold in PvP (en skill points in het geval van de traits) ik zou het eerlijker vinden als het gewoon meteen voor iedereen beschikbaar is, dat was wel het eerste idee achter sPvP dacht ik.
En omg dit:
There are a few other general changes to daily achievements. There will be a limit of 10,000 daily and 5,000 monthly achievement points, rotations have been updated, and several relevant achievements have been updated to function in PvP.
(https://www.guildwars2.co...cks-and-gear-unification/)
Vind ik echt super fijn zelf.
Wat ik wel minder vind is dat je runes en traits kan unlocken voor gold in PvP (en skill points in het geval van de traits) ik zou het eerlijker vinden als het gewoon meteen voor iedereen beschikbaar is, dat was wel het eerste idee achter sPvP dacht ik.
[ Voor 38% gewijzigd door Vluuks op 28-03-2014 17:56 ]
Leuke veranderingen in PvP, en er zijn nu eindelijk mensen met Rank 80. Ik vind het wel enigzinds jammer dat looks tussen PvE en PvP niet meer gescheiden zijn, vond het wel leuk om er anders uit te zien in Heart of The Mists.
Het belooft in ieder geval een mooie patch te worden met veel QoL veranderingen. Ben benieuwd over de artikelen van komend week, 3x Facilitating Friendly Play.
Het belooft in ieder geval een mooie patch te worden met veel QoL veranderingen. Ben benieuwd over de artikelen van komend week, 3x Facilitating Friendly Play.
Je kan natuurlijk een ander karakter maken voor PvP, met de infinite use skins is dat best te doenSCARfaceE schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 19:01:
Leuke veranderingen in PvP, en er zijn nu eindelijk mensen met Rank 80. Ik vind het wel enigzinds jammer dat looks tussen PvE en PvP niet meer gescheiden zijn, vond het wel leuk om er anders uit te zien in Heart of The Mists.
Maar die gaan verdwijnen per 15 april. Vanaf dat moment moet ook de sPvPer gaan betalen voor het uiterlijk.windwarrior schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:11:
[...]
Je kan natuurlijk een ander karakter maken voor PvP, met de infinite use skins is dat best te doen
Grote bobbleheads

Edit:
En Megaservers!
https://www.guildwars2.co...ng-the-megaserver-system/
Edit:
En Megaservers!
[ Voor 67% gewijzigd door SCARfaceE op 02-04-2014 17:32 ]
De opgeblazen hoofden waren leuk. Ik zat gistermiddag een Youtube filmpje te kijken met een GW2 dungeon run en zat me gedurende de eerste minuut af te vragen wat er mis was. Toen realiseerde ik me dat het filmpje op 1 april was geschotenSCARfaceE schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:41:
Grote bobbleheads![]()
Edit:
En Megaservers!
Maar veel belangrijker: Megaservers!
Op papier een goed idee. Hoe het zal uitpakken zal afhankelijk zijn van de implementatie van het logaritme om de server te bepalen. Voor Piken Square is dat extra belangrijk voor de role players. En TSS-achtige guilds die world bosses willen verslaan zullen ook wel meer willen weten. Waarschijnlijk weten we later vandaag al meer na de volgend blog post.
En dan het belangrijkste: WvW.
Waarom verliezen wij (Piken Square) van Far Shiverpeaks? Wij zijn (ok, waren) veel beter! Maar even serieus: Heeft Far Shiverpeaks een toestroom van goede WVW-ers (en -guilds) gehad?
Gisteren heb ik op verschillende momenten WvW gespeeld en op elk moment ging het slecht. Specifiek gisteravond op EB werden we ingemaakt door FS (en Gandara). Voor een deel ligt dit aan crappy commanders aan onze kant, maar dat verklaart lang niet alles. Ik heb zelf wel flink kunnen werken aan de kill achievement, maar alle meer tactische achievements waren onmogelijk.
Lol ik speel al een half jaar niet meer maar ik zit op FS en toen ik nog speelde waren wij echt R*k in WvW. Wel grappig om te zien dat er enige verbetering in zit? Of hadden jullie misschien je dag nie? +)RoseSolane schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:19:
[...]
De opgeblazen hoofden waren leuk. Ik zat gistermiddag een Youtube filmpje te kijken met een GW2 dungeon run en zat me gedurende de eerste minuut af te vragen wat er mis was. Toen realiseerde ik me dat het filmpje op 1 april was geschoten
Maar veel belangrijker: Megaservers!
Op papier een goed idee. Hoe het zal uitpakken zal afhankelijk zijn van de implementatie van het logaritme om de server te bepalen. Voor Piken Square is dat extra belangrijk voor de role players. En TSS-achtige guilds die world bosses willen verslaan zullen ook wel meer willen weten. Waarschijnlijk weten we later vandaag al meer na de volgend blog post.
Waarom verliezen wij (Piken Square) van Far Shiverpeaks? Wij zijn (ok, waren) veel beter! Maar even serieus: Heeft Far Shiverpeaks een toestroom van goede WVW-ers (en -guilds) gehad?
Gisteren heb ik op verschillende momenten WvW gespeeld en op elk moment ging het slecht. Specifiek gisteravond op EB werden we ingemaakt door FS (en Gandara). Voor een deel ligt dit aan crappy commanders aan onze kant, maar dat verklaart lang niet alles. Ik heb zelf wel flink kunnen werken aan de kill achievement, maar alle meer tactische achievements waren onmogelijk.
PSN: Brwmaster
Precies, jullie waren altijd matig in WvW en wij goed. Nu is FS ietsje beter en PS een stuk slechter. Want we hebben het hier over de nummers 11 en 12 in EU.Br3wmaster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:21:
[...]
Lol ik speel al een half jaar niet meer maar ik zit op FS en toen ik nog speelde waren wij echt R*k in WvW. Wel grappig om te zien dat er enige verbetering in zit? Of hadden jullie misschien je dag nie? +)
Wij stonden voor het begin van seizoen 1 op de 2e/3e plaats in EU. Maar door het wat minder gunstige loting in seizoen 1 vonden een aantal WvW guilds het een goed idee om daarna maar met opzet te verliezen. Ik vermoed dat daarop een aantal meer serieuze guilds PS hebben verlaten.
Het vervelende is dat ik vooral een hoop geklaag zie/hoor op onze server over domme PVE-ers en dat Gandara en FS samenspannen tegen ons. Ik zie helaas weinig constructieve opmerkingen over hoe wij kunnen verbeteren. Vooral zoeken naar de oorzaak in anderen en niet naar jezelf kijken. Dat lijkt de mentaliteit te zijn het laatste half jaar op PS in WvW.
Dat is erg zonde inderdaad. Ik vond WvW altijd (ondanks dat we bijna altijd verloren) wel een van de leukere dingein in GW2. Of lekker met wat Guilds Aanvallen/Verdedigen of gewoon met wat vrienden de grote zergs ontwijken en lekker sneaky wat kills maken en Depots overnemen. Ah die goede oude tijd.RoseSolane schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:34:
[...]
Precies, jullie waren altijd matig in WvW en wij goed. Nu is FS ietsje beter en PS een stuk slechter. Want we hebben het hier over de nummers 11 en 12 in EU.
Wij stonden voor het begin van seizoen 1 op de 2e/3e plaats in EU. Maar door het wat minder gunstige loting in seizoen 1 vonden een aantal WvW guilds het een goed idee om daarna maar met opzet te verliezen. Ik vermoed dat daarop een aantal meer serieuze guilds PS hebben verlaten.
Het vervelende is dat ik vooral een hoop geklaag zie/hoor op onze server over domme PVE-ers en dat Gandara en FS samenspannen tegen ons. Ik zie helaas weinig constructieve opmerkingen over hoe wij kunnen verbeteren. Vooral zoeken naar de oorzaak in anderen en niet naar jezelf kijken. Dat lijkt de mentaliteit te zijn het laatste half jaar op PS in WvW.
Overigens is dat denk ik de mentaliteit van de totale maatschappij. Iedereen doet het verkeerd behalve wijzelf. Grappig dat je dat in games ook terug ziet komen
Ik was voor mij reactie ook geïnspireerd door een column dat Ronald Koeman eens wat minder moet kijken naar zaken die hij niet kan beïnvloeden en wat meer naar zijn eigen ploeg (en functioneren). Feyenoord heeft volgens deze column daardoor zeker 12 punten verspeeld. Het gat met Ajax is 8 punten. Je ziet het dus niet alleen terug in computer games, maar ook in het spelletje voetbalBr3wmaster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:36:
[...]
Dat is erg zonde inderdaad. Ik vond WvW altijd (ondanks dat we bijna altijd verloren) wel een van de leukere dingein in GW2. Of lekker met wat Guilds Aanvallen/Verdedigen of gewoon met wat vrienden de grote zergs ontwijken en lekker sneaky wat kills maken en Depots overnemen. Ah die goede oude tijd.
Overigens is dat denk ik de mentaliteit van de totale maatschappij. Iedereen doet het verkeerd behalve wijzelf. Grappig dat je dat in games ook terug ziet komen
Ah nog is kijken of ik die collum terug kan vinden. Lijkt me wel leuk om te lezen dan. Krijg nu stiekem wle weer zin in een potje WvW eigenlijk +)
Ik weet dat er een aantal goede WvW guilds van Aurora Glade naar Far Shiverpeaks zijn gegaan. Wij (van Aurora Glade) merken het wel, want wij verliezen nu continue van onze tegenstanders... (Ik noem dit competitie vervalsing, maar ANet is daar blijkbaar niet mee eens, anders zouden ze geen server transfers toestaan (en zelfs aansporen) vlak voor de competitie...)RoseSolane schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:19:
[...]
Over de mega servers.... Ik weet het nog niet zo... ik voorzie alleen maar grotere zergs. IK ga nu juist naar die gebieden die leeg zijn.
Is dat hele mega server wel zo 'nieuw'? City of Heroes en GW1 hadden soortgelijk channel systeem, alleen niet het automatisch indelen obv taal/settings/etc. Ik verwacht sommige zones dan nog steeds vrij leeg zullen zijn, als er 5 man op elke server rondhuppelen heb je per saldo ook ~40-50 man in zo'n world copy zitten.
Mega server als concept is zeker niet nieuw. Ook The Elder Scrolls Online (ESO) gebruikt een vorm van mega server. Het gaat meer om de implementatie. Hoe gaat dat automatisch indelen werken.SinergyX schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:31:
Is dat hele mega server wel zo 'nieuw'? City of Heroes en GW1 hadden soortgelijk channel systeem, alleen niet het automatisch indelen obv taal/settings/etc. Ik verwacht sommige zones dan nog steeds vrij leeg zullen zijn, als er 5 man op elke server rondhuppelen heb je per saldo ook ~40-50 man in zo'n world copy zitten.
Bij ESO kun je volgens mij aangeven wat voor type speler je bent/hoe je wilt spelen. Bijvoorbeeld role player, raider, casual, AvA (= de WvW van ESO). Volgens ArenaNet heeft GW2 dat niet nodig want het logaritme moet slim genoeg zijn om je met de juiste mensen te matchen. Ze hebben wel aangegeven dat het logaritme aangepast zal worden als het niet goed werkt.
Bank en bag slots zijn in de uitverkoop. En de digital deluxe upgrade is nu ook voor het helft van het geld.
Dat komt omdat het spel zelf ook in de aanbieding is.\Boomhunta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:14:
Bank en bag slots zijn in de uitverkoop. En de digital deluxe upgrade is nu ook voor het helft van het geld.
deluxe vind ik zelf het geld niet waard (misschien nu wel, ik weet niet wat hij nu kost).
1000 gems dus iets meer dan 10 euro als je via gemstore de gems koopt of dat je ze ergens goedkoper krijgt.
http://www.g2play.net/cat...wars-2-eu-2000-gems-code/ zoals hier heb je 2000 gems voor 19 euro terwijl je normaal 20 euro 1600 gems hebt.
http://www.g2play.net/cat...wars-2-eu-2000-gems-code/ zoals hier heb je 2000 gems voor 19 euro terwijl je normaal 20 euro 1600 gems hebt.
Bij ons worden ze meestal voor de portal naar EB gezet.... Alsof ze verwachten dat er een enorme uit gaat komen 
(niet zoveel als op die screenshots van jou...)
(niet zoveel als op die screenshots van jou...)
Voor het eerst het maar eens aan recorden / editten gewaagd.
Gewoon een testvideotje
YouTube: ◘ Guild Wars 2 ◘ Closed Raid Highlights ◘ 9-4-2014
Zelf deze raid nogal prut gespeeld omdat ik de gehele raid maar constant op teamspeak moest uitleggen hoe mensen de music bot konden muten / volume aanpassen. Uiteindelijk uit irritatie de music bot maar uitgepleurt..
Gewoon een testvideotje
YouTube: ◘ Guild Wars 2 ◘ Closed Raid Highlights ◘ 9-4-2014
Zelf deze raid nogal prut gespeeld omdat ik de gehele raid maar constant op teamspeak moest uitleggen hoe mensen de music bot konden muten / volume aanpassen. Uiteindelijk uit irritatie de music bot maar uitgepleurt..
Zo characterslots on sale gelijk maar 3 gekocht. nu heb ik slot voor alle classes en 1 slot voor een blacklion key farm.
Ik had er dit weekend nog één gekocht
No sig!
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic