Wailing_Banshee schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 07:44:
Gisteren maar gedaan wat hierboven gezegd was. M'n longbow gepakt en op auto-attack gezet. Verder niets meer gedaan dan dodgen... Als Anet dat zo graag wil, doe ik dat toch? Dat de rest niets meer aan mij heeft, tja, daar kan ik niets aan doen.
[...]
Die solo instance vond in wel weer leuk, en het einde verrassend. Ik had zoiets dergelijks wel verwacht, maar niet zo!
Die andere portal teleport je rechtstreeks naar Scarlet, zonder dat je tegen de drie Knights en de Hologram hoeft te vechten. Ik ben benieuwd of je de solo instance nog steeds leuk vind als je het vaker doet.
Gisteravond ArenaNet verdedigt tegen negatief ingestelde guild members die beweerden dat deze release vol met bugs zaten. Vandaag (vannacht) is er een patch uitgebracht en heeft ArenaNet gereageerd op kritiek op de verschillende achievements.
De laatste bug-patch heeft twee belangrijke componenten. Ten eerste heb je vanaf nu de juiste attunement nodig om een Knight te beschadigen en kunnen er maar 50 spelers tegelijk dezelfde attunement hebben. Een anti-zerg maatregel.
De tweede wijziging is dat je nu een loot chest krijgt nadat het event klaar
en je betrokken bent geweest bij het killen van een Knight. Helaas moet je dat laatste letterlijk nemen: Je moet persoonlijk betrokken zijn bij de kill van een Knight om loot te krijgen. Dus gaan we eerst met 150 man de Red Knight killen voor de loot zoals we dat de laatste dagen al deden. Wat nog leuk kan worden want je moet natuurlijk wel de juiste attunement hebben om damage te kunnen doen. Dus krijgen we een strijd om de attunement voordat het event begint.
En volgens ArenaNet zijn alle achievements te halen. Alleen zijn ze erg lastig. Zo is damage van pets, minions, turrets, etc. die gedaan wordt terwijl jij niet de juiste attunement hebt al genoeg om die achievement te laten falen. AoE damage die nog tikt nadat je attunement weg is: jammer, helaas. Het ontwijken van alle zichtbare attacks van de Hologram(s) is niet genoeg want sommige AoE fields blijven langer actief dan de visuele indicatie. En als je in de instance teleport als het gevecht al begonnen is heb je een redelijk grote kans dat je middenin een veld bent terechtgekomen en kun je de achievement al meteen op je buik schrijven.
Conclusie: Dit event zit niet vol met bugs; het zit vol met slecht uitgedachte, slecht geïmplementeerde events en achievements. Wat is erger?