Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb de heroic edition gekocht voor 28 euro bij g2a.comkivanco schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:22:
Een maat wilt ook GW2 kopen, maar hij heeft de 10 euro actie gemist. Iemand die misschien nog weet waar ik het voor die prijs kan kopen?
Pas wel op hiermee, heb al meerdere mensen horen zeggen dat hun account geblokkeerd is, g2a is bezig met shady praktijken.zamory schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:31:
[...]
Ik heb de heroic edition gekocht voor 28 euro bij g2a.com
Serieus? Meeste keysellers heb ik niet zoveel vertrouwen in maar ik dacht dat g2a nog wel ''legit'' was.Bauwden schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 09:11:
[...]
Pas wel op hiermee, heb al meerdere mensen horen zeggen dat hun account geblokkeerd is, g2a is bezig met shady praktijken.
Nu maar hopen dat ze mijn account niet afpakken dan

EDIT; Ik probeer net in te loggen en hij zegt dat mijn account niet meer werkt! Allemachtig denk je het spel wat goedkoper, maar toch legaal te kunnen kopen krijg je dit. Probeer nu contact op te nemen met GW2 en anders g2a, wat baal ik hier van!
Ik koop anders nooit van key site, nou dit was dan ook zeker de laatste keer. Daar gaat mij 28 euro, en een leuke evaring van de game. Want in die ene dag dat ik kon spelen heb ik mij meesterlijk vermaakt!
[ Voor 36% gewijzigd door zamory op 26-02-2015 10:52 ]
Je moet echt even het Tweakers nieuws rondom G2A in de gaten houden. Zie ook de 3 gerelateerde nieuwsberichten aan de rechterzijde:zamory schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 10:09:
[...]
Ik koop anders nooit van key site, nou dit was dan ook zeker de laatste keer. Daar gaat mij 28 euro, en een leuke evaring van de game. Want in die ene dag dat ik kon spelen heb ik mij meesterlijk vermaakt!
nieuws: G2A gaat gamers die key verloren door Ubisoft compenseren
Zal het even door lezen bedankt, ik heb inmiddels wel bericht van G2A dat mijn geld wordt terug gestort. Wel een goeie klanten service dusStarWolfer schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:20:
[...]
Je moet echt even het Tweakers nieuws rondom G2A in de gaten houden. Zie ook de 3 gerelateerde nieuwsberichten aan de rechterzijde:
nieuws: G2A gaat gamers die key verloren door Ubisoft compenseren
EDIT: zodra ik het geld terug heb maar via de officiële site kopen
[ Voor 5% gewijzigd door zamory op 26-02-2015 12:04 ]
G2A is blijkbaar wat geschrokken van alle negatieve publiciteit de laatste maand. Ze waren niet zo heel snel met geld terugstorten toen het om Ubisoft keys ging. Dat is nu geloof ik wel opgelost. Er is een topic specifiek gewijd aan online gamekeys kopen.zamory schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Zal het even door lezen bedankt, ik heb inmiddels wel bericht van G2A dat mijn geld wordt terug gestort. Wel een goeie klanten service dus
Ik hoop dat je straks nog veel plezier zal hebben van het spelen van GW2.
Je kan ook nog op Reddit proberen/vragen om een key te bemachtigen, mocht je je geld natuurlijk niet terug krijgen.zamory schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Zal het even door lezen bedankt, ik heb inmiddels wel bericht van G2A dat mijn geld wordt terug gestort. Wel een goeie klanten service dus
Er zijn vaak wel aardige mensen die een aantal keys hebben gekocht toen Guild Wars een joetje (10 euro) was en geven af en toe aan nieuwe mensen die willen spelen.
Thnx voor de reactie, ik lees het nu pas. Ik moest er wel om lachen al die reacties achterelkaar XD, maar ik ben wel blij dat het gelukt is met G2a.zamory schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 12:03:
[...]
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Verwijderd
Was zo blij als een klein kind haha, hoop dat dit vaker voorkomt.
Werkt SW ook met event timers, of moet je gewoon al die forten securen, die voorbereidingswerken doen en dan hup? Door die events heb ik veel keys gekregen, moet dus een map zien te vinden waar ik een chest run kan doen. Idk waar ik het kan vinden though
Heb daardoor ook m'n Huntsman op 400, moet nog maar 2 skills en dan heb ik eindelijk Master Crafter. Kijk er enorm naar uit. Al m'n gear is ook al oranje - ascended ? - dus dat is mooi meegenomen ^^
Geen vaste tijden timers. Vandaar dat je in de LFG-tool ook vaak dingen zult zien als SW 40% om aan te geven hoever het event op die specifieke map gevorderd is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:55:
Werkt SW ook met event timers, of moet je gewoon al die forten securen, die voorbereidingswerken doen en dan hup? Door die events heb ik veel keys gekregen, moet dus een map zien te vinden waar ik een chest run kan doen. Idk waar ik het kan vinden though
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Heel fijn om te horen, dankje. Vanavond als ik tijd heb maar eens kijken voor een LFG map met chests.MatHack schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 18:24:
[...]
Geen vaste tijden timers. Vandaar dat je in de LFG-tool ook vaak dingen zult zien als SW 40% om aan te geven hoever het event op die specifieke map gevorderd is.
Zit midden in een verhuis, kan helaas weinig spelen
Verwijderd
Erg netjes. Wat kosten die krengen momenteel?NoFearz schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 23:12:
Eindelijk mijn eerste legendary Sunrise af. Dit heeft toch al gauw een half jaar geduurd met wat pauzes tussendoor.
Gister ook nog wat lopen rondhangen op SW / DT. Had een DT key gekregen, maar kreeg natuurlijk weer pure crap. Al met al door effe in SW rond te rennen een goeie 14G verdient in items. Moet wel zeggen dat het me verbaast hoe 'teleurstellend' de items zijn die je krijgt v/d chests. Het is maar zeldzaam dat ik een yellow krijg, ik doe alles qua greens e.d. salvagen met een master kit. Natuurlijk snap ik het ergens wel, anders zou het TE makkelijk zijn.
Of doe ik iets fout?
Enigste wat ik niet goed weet is wat ik met die sigils moet wat je krijgt met het salvagen. Ik verkoop ze momenteel gewoon aan een merchant als ik zie dat ze niks waard zijn @ TP. Craft materials hou ik, spaart me veel geld uit i.v.m. Master Crafter. Ik verzuip alleen in die bloodstone handel ;3 stacks van 250 stuks. Doel is momenteel rond de 50G-100G in cash verdienen - wat niet te lang moet duren heb ik het idee - , en dan meteen de Master Crafter title pompen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 15:16 ]
Ik salvage alle rares met een Mystic Salvage Kit of een Black Lion Salvage Kit en exotics verkoop ik op TP. Alles onder geel salvage ik met een Copper-Fed Salvage-o-Matic of een Basic Salvage Kit.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Erg netjes. Wat kosten die krengen momenteel?
Gister ook nog wat lopen rondhangen op SW / DT. Had een DT key gekregen, maar kreeg natuurlijk weer pure crap. Al met al door effe in SW rond te rennen een goeie 14G verdient in items. Moet wel zeggen dat het me verbaast hoe 'teleurstellend' de items zijn die je krijgt v/d chests. Het is maar zeldzaam dat ik een yellow krijg, ik doe alles qua greens e.d. salvagen met een master kit. Natuurlijk snap ik het ergens wel, anders zou het TE makkelijk zijn.(Dit is gebaseerd op grofweg ~70 keys)
Of doe ik iets fout?
Enigste wat ik niet goed weet is wat ik met die sigils moet wat je krijgt met het salvagen. Ik verkoop ze momenteel gewoon aan een merchant als ik zie dat ze niks waard zijn @ TP. Craft materials hou ik, spaart me veel geld uit i.v.m. Master Crafter. Ik verzuip alleen in die bloodstone handel ;3 stacks van 250 stuks. Doel is momenteel rond de 50G-100G in cash verdienen - wat niet te lang moet duren heb ik het idee - , en dan meteen de Master Crafter title pompen.
Per 100 kistjes heb je sowieso 10-15 gold.
Verwijderd
Inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Punt is dat je dan een black lion kit nodig hebt right? En die heb ik dus niet, en ook geen idee momenteel hoe ik er aan kom. Alles moet dus met een master kit.NoFearz schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:25:
[...]
Ik salvage alle rares met een Mystic Salvage Kit of een Black Lion Salvage Kit en exotics verkoop ik op TP. Alles onder geel salvage ik met een Copper-Fed Salvage-o-Matic of een Basic Salvage Kit.
Per 100 kistjes heb je sowieso 10-15 gold.
Waarom kies je voor een Basic Salvage Kit en niet voor een Master? Heeft dat geen effect op de hoeveelheid materials die je krijgt?
De cost per use is hoog bij andere kits die je kunt kopen bij de merchant. Als je grijze/witte/blauwe/groene items salvaged met een dure kit heb je bijna geen winst.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:31:
[...]
Inderdaad, zo had ik het nog niet bekeken. Punt is dat je dan een black lion kit nodig hebt right? En die heb ik dus niet, en ook geen idee momenteel hoe ik er aan kom. Alles moet dus met een master kit.
Waarom kies je voor een Basic Salvage Kit en niet voor een Master? Heeft dat geen effect op de hoeveelheid materials die je krijgt?
Een Black Lion Salvage Kit is moeilijk te krijgen als je niet wilt betalen met gems. Een Mystic Salvage Kit kun je maken in de Mystic Forge. Deze kits moet je niet bij items lager dan geel gebruiken.
[ Voor 26% gewijzigd door Nfear op 01-03-2015 16:48 ]
Ik vraag me af of het het waard is om die BLK ook op gewone rares te gebruiken, dan doe ik daar liever gewoon de mystic kit voor.
Verwijderd
Goeie redenering, ik ga je advies opvolgen. Dan maar met een basic inderdaad, maar wel meer profit. ^^NoFearz schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:46:
[...]
De cost per use is hoog bij andere kits die je kunt kopen bij de merchant. Als je grijze/witte/blauwe/groene items salvaged met een dure kit heb je bijna geen winst.
Een Black Lion Salvage Kit is moeilijk te krijgen als je niet wilt betalen met gems. Een Mystic Salvage Kit kun je maken in de Mystic Forge. Deze kits moet je niet bij items lager dan geel gebruiken.
Geld is geld.
Die luck gebruik ik overigens wel. Zit op 33% magic find ofzoiets momenteel. Is niet veel, maar ach, het is iets. Het gaat gestaag omhoog.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2015 17:34 ]
Ik moet toch eens die enorme hoeveelheid BLK weg werken... En het aantal rares en exotics wat ik krijg kan ik per maand op 1 hand tellen (die gegarandeerde van SW niet meegeteld) dus ik had zo'n 10 kits liggen. Pas met SW ben ik ze sneller gaan gebruiken dan dat ik ze krijg...Vluuks schreef op zondag 01 maart 2015 @ 16:55:
Ik vraag me af of het het waard is om die BLK ook op gewone rares te gebruiken, dan doe ik daar liever gewoon de mystic kit voor.80 Green en blue leather, green heavy doe ik naar de merchant, de rest salvage ik met de basic kit. Geen idee of het optimaal is, maar essence of luck boeit me niet zo, dus dan ga ik bv geen medium armor dingen salvagen alleen daarvoor.
Liever een silver van de merchant dan dat ik met die leather squares a 9 copper opgescheept zit.
Alle light armour salvage ik met een standaard kit, alle groene (en hoger) wapens en heavy en medium (groen) armour gaan de toilet in... Heb al aardig wat skins gekregen op die manier. Rare armour van 75 en hoger salvage ik of met een BLK of met een mystic kit (afhankelijk welke ik op dat moment beschikbaar heb...)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Met die sigils bedoel je zeker de minor sigils (en runes) die je van het salvagen van greens kreeg? De meeste daarvan zijn niets waard en kun je inderdaad het beste verkopen aan een merchant. Of per 4 in de Mystic Forge gooien. Of je gaat basic salvage kits gebruiken (zoals je blijkbaar nu ook gaat doen), want dan krijg je veel minder vaak een sigil of rune.Verwijderd schreef op zondag 01 maart 2015 @ 12:39:
[...]
Bloodstone Dust hoopt inderdaad op. Je hebt het nodig om ascended wapens en armor te maken. Het is ArenaNet niet ontgaan dat veel spelers teveel Bloodstone Dust hebben dus hebben ze een item gemaakt die Bloodstone Dust eet (Mawdrey II). En dan is er natuurlijk nog Sous-Chef Seimur Oxbone. Op maandag staat hij in zijn eigen stad (Hoelbrak, vlak bij de Great Lodge). Misschien moet je eens een praatje met hem maken
Ik begin ook eindelijk een beetje door mijn Black Lion Salvage Kits heen te raken, dus ik heb maar wat Mystic Salvage kits gemaakt. De BL salvage kits gebruik ik nu weer alleen voor exotics die een component bevatten die veel goud waard is. Een dure Superior rune of sigil, of een dure Insignia. Voor rares kijk ik op de TP wat ze waard zijn en als dat niet genoeg is (op dit moment boven de 30 tot 32 silver) dan salvage ik ze met een BL salvage kit. Greens gooi ik in de Mystic Forge, behalve light armor, die salvage ik. De rest salvage ik met een basic salvage kit.Wailing_Banshee schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:34:
[...]
Ik moet toch eens die enorme hoeveelheid BLK weg werken... En het aantal rares en exotics wat ik krijg kan ik per maand op 1 hand tellen (die gegarandeerde van SW niet meegeteld) dus ik had zo'n 10 kits liggen. Pas met SW ben ik ze sneller gaan gebruiken dan dat ik ze krijg...
Alle light armour salvage ik met een standaard kit, alle groene (en hoger) wapens en heavy en medium (groen) armour gaan de toilet in... Heb al aardig wat skins gekregen op die manier. Rare armour van 75 en hoger salvage ik of met een BLK of met een mystic kit (afhankelijk welke ik op dat moment beschikbaar heb...)
Ik heb nu zo'n vreter voor dust en fragments. Nu nog een voor ore... Die dingen beginnen zich nu ook op te stapelen (ben nog steeds blij dat ik mijn fragments en dust nooit weggegooid heb, je krijgt niet veel terug, maar alles is beter dan niets!)RoseSolane schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
[...]
Bloodstone Dust hoopt inderdaad op. Je hebt het nodig om ascended wapens en armor te maken. Het is ArenaNet niet ontgaan dat veel spelers teveel Bloodstone Dust hebben dus hebben ze een item gemaakt die Bloodstone Dust eet (Mawdrey II). En dan is er natuurlijk nog Sous-Chef Seimur Oxbone. Op maandag staat hij in zijn eigen stad (Hoelbrak, vlak bij de Great Lodge). Misschien moet je eens een praatje met hem maken
Verwijderd
Moet ik dat maar eens bekijken. Heb al gekeken of ik geen bloodstone bricks kan maken (hoor daar veel over voor high-level gear), maar die andere materialen heb ik niet. Dus oftewel die shit hoarden en m'n bank clearen als een malle, of naar die mafkees in Hoelbrak gaan, en kijken wat hij voor me kan doen. Van dat laatste heb ik namelijk geen idee wat hij voor me kan doen. Gister weer een goeie 14G verdient met effe op SW rond te huppelen, excl de 80 keys die ik nog heb.RoseSolane schreef op maandag 02 maart 2015 @ 08:56:
[...]
Met die sigils bedoel je zeker de minor sigils (en runes) die je van het salvagen van greens kreeg? De meeste daarvan zijn niets waard en kun je inderdaad het beste verkopen aan een merchant. Of per 4 in de Mystic Forge gooien. Of je gaat basic salvage kits gebruiken (zoals je blijkbaar nu ook gaat doen), want dan krijg je veel minder vaak een sigil of rune.
Bloodstone Dust hoopt inderdaad op. Je hebt het nodig om ascended wapens en armor te maken. Het is ArenaNet niet ontgaan dat veel spelers teveel Bloodstone Dust hebben dus hebben ze een item gemaakt die Bloodstone Dust eet (Mawdrey II). En dan is er natuurlijk nog Sous-Chef Seimur Oxbone. Op maandag staat hij in zijn eigen stad (Hoelbrak, vlak bij de Great Lodge). Misschien moet je eens een praatje met hem maken![]()
[...]
Zit op 1/4e van m'n goal, denk dat ik eerst de golden title van 100G ga halen, en dan pas Master Crafter. Materialen heb ik ondertussen grotendeels al door SW, dus dat scheelt wel.
Ik doe ze idd verpatsen aan een merchant, omdat ik alle bags van SW spaar tot ik 1 of 2 complete runs klaar heb. Dan wordt het een behoorlijk werkje om iedere keer die sigils in m'n bank te proppen die zo al gigantisch vol zit - heb momenteel niet financieel de mogelijkheid om gems te kopen / om te zetten met in game curreny om bank boosters te kopen - waardoor ik dus de hele tijd heen en weer blijf lopen.
Ik weet dat er een merchant bij The Giant Toilet zit, maar idk of deze salvage kits heeft. Zo ja, dan wil ik het best overwegen. Nu doe ik het in het oosten van Lion's Arch, bij de portals/crafting benches.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2015 13:11 ]
In het gebied rond de Mystic Forge zijn ook crafting benches, een bank, TP en meerdere vendors. Het is het gebied in LA met de meeste services, alleen guild services ontbreken hier. Daarvoor ga ik altijd naar het Traders Forum (in het noorden).
Verwijderd
Dan ga ik daar maar eens wat rondhangen. Misschien levert het nog eens iets opRoseSolane schreef op maandag 02 maart 2015 @ 15:06:
Ik moet je teleurstellen: Sous-Chef Seimur Oxbone kan je niet helpen om wat aan je overschot aan Bloodstone Dust te doen. Het is een grapje van ArenaNet. Ik weet niet in hoeverre zijn huidige dialoog duidelijk is als je niets van zijn achtergrond weet. Hij had een rol in de laatste episode van de Living World en in de laatste Wintersday. Mocht zijn huidige dialoog nergens opslaan zoek hem dan eens op in de wiki.
In het gebied rond de Mystic Forge zijn ook crafting benches, een bank, TP en meerdere vendors. Het is het gebied in LA met de meeste services, alleen guild services ontbreken hier. Daarvoor ga ik altijd naar het Traders Forum (in het noorden).
Verwijderd
Ben er bijna, moet alleen Chef nog, en nu zijn m'n funds op. Heb voor 375-400 artificer,250-400 Weaponsmith en 0-400 Armorsmith een dikke 44G erdoor geramd. Was iets duurder als verwacht.
Straks/vanavond dus maar nog wat runs op SW doen,en dan Chef grinden. ^.^
Zou daarna alleen echt niet meer weten wat ik dan met m'n geld moet. Iemand een idee waar ik voor kan sparen/werken?
Verwijderd
True point. Ik heb gewoon graag een doel haha. Denk dat het ascended gear wordt ofzo. Ik weet dat het ziek duur is, maar dan heb ik iets om naar toe te werken.Wailing_Banshee schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:29:
Goud is alleen belangrijk als je iets mooi vind en wilt kopen. Ik ben aan het sparen voor m'n Predator (legendary) en daar zal heel veel geld in gaan zitten. Ben nu bezig met PvP om de dungeon tokens te pakken te krijgen. Gelukkig krijg je ook voortgang als je verliest.... (anders had ik het al lang opgegeven). Heb er nu 120, dus nog 380 te gaan
Verwijderd
Voelde me gisteravond net Gordon Ramsey. Was meer aan 't schelden als wat anders omdat ik die materials niet vond. (Had 0-400 banked)
Weet niet goed wat ik nu moet, zal wel gewoon cash verdienen worden ofzo.
http://buy.guildwars2.com...html/pbPage.buyguildwars2
van 6 maart tot 8 maart kost het spel slechts €10,00!
Must buy
Succes boys!
(ik speel op Gandara server, best veel NL hier)
edit;zit ook veel NL op Far Shiverpeaks
Volgens mij zijn die 4 items die jij bij deluxe krijgt tijdelijk. Zoals een personal bank system voor 14 dagen etc. Niet echt waard imo.Saybia schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:32:
Top! Kan alleen niet kiezen. Deluxe pakket is vijf euro duurder, is dat het echt waard? Of kan ik beter die vijf euro in een flessie drank stoppen voor bij het gamen? Ken het spel alleen maar van horen zeggen. Heb jaren WoW gespeeld maar daar ben ik wel klaar mee.
Kijk lekker twitch streams of wat youtube vids voor dit spel. Graphics zijn geweldig.
PvE heeft het iets minder te bieden als wow. Er zijn wel dungeons, en een soort greater rift systeem zoals bij diablo 3 als endgame pve.
Dit spel heeft wel geweldige pvp. 5 vs 5 games, tournament games maar vooral WvW (server tegen server tegen server) .. 3 servers die tegen elkaar op grote terreinen vechten is awesome.
Je pakt elkaars torens / kastelen etc heel vet
De mini en elite skill zijn wel permanent. De andere items zijn consumables, waarbij bank golem twee weken te gebruiken is. Aan de mini heb je niet zoveel. De elite skill heeft leuke animaties, maar er zijn betere skills.Baelrog schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:38:
[...]
Volgens mij zijn die 4 items die jij bij deluxe krijgt tijdelijk. Zoals een personal bank system voor 14 dagen etc. Niet echt waard imo.
Kijk lekker twitch streams of wat youtube vids voor dit spel. Graphics zijn geweldig.
PvE heeft het iets minder te bieden als wow. Er zijn wel dungeons, en een soort greater rift systeem zoals bij diablo 3 als endgame pve.
Dit spel heeft wel geweldige pvp. 5 vs 5 games, tournament games maar vooral WvW (server tegen server tegen server) .. 3 servers die tegen elkaar op grote terreinen vechten is awesome.
Je pakt elkaars torens / kastelen etc heel vet
Je kan voor 2000 gems de upgrade kopen als je geen deluxe editie hebt. Dit heb ik vlak na release gedaan toen gems nog heel erg goedkoop waren om met gold te kopen (~5g). Nu is het beter om die vijf euro extra neer te leggen of je moet heel wat gold farmen (~320g). Aan jou de keuze of dit het waard is.
[ Voor 12% gewijzigd door Nfear op 06-03-2015 17:08 ]
Aaah bedankt voor de uitleg, Level 10 inmiddels in de human starting area op Gandara server !NoFearz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:02:
[...]
De mini en elite skill zijn wel permanent. De andere items zijn consumables, waarbij bank golem twee weken te gebruiken is. Aan de mini heb je niet zoveel. De elite skill heeft leuke animaties, maar er zijn betere skills.
Je kan voor 2000 gems de upgrade kopen als je geen deluxe editie hebt. Dit heb ik vlak na release gedaan toen gems nog heel erg goedkoop waren om met gold te kopen (~5g). Nu is het beter om die vijf euro extra neer te leggen of je moet heel wat gold farmen (~320g). Aan jou de keuze of dit het waard is.
Elementalist gekozen
THANKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Baelrog schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:09:
Guildwars 2 sale!!
http://buy.guildwars2.com...html/pbPage.buyguildwars2
van 6 maart tot 8 maart kost het spel slechts €10,00!
Must buykan je niet laten liggen eigenlijk. Prijs staat gelijk aan 1 maandje van WoW en dit spel heeft zoveel te bieden
Succes boys!
(ik speel op Gandara server, best veel NL hier)
edit;zit ook veel NL op Far Shiverpeaks
Zoals eerder vermeld in dit topic had ik een slechte start met het spel
Dit weekend was de deluxe 500 gems. Heb ik maar gedaan voor m'n tweede account. Kreeg ik ook nog een armour skin en een 18-slot box bij. (die heroic edition betstond nog niet met de pre-orders...)NoFearz schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:02:
[...]
6x level 20 boosts liggen. Dus gelijk gebruikt op een Necro en een Mesmer.
Man oh man, wat een heerlijk spel. Gelijk maar in uurtje of 2 van 20 naar 22 gegaan met m'n vrouw door de Norn 1-15 voor 40% te doen. Kan niet wachten om te gaan knallen vanavond.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Elke keer denk ik: vandaag even niet, maar dan ben ik toch weer bezig met armour skins te spelen...lanerios schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:42:
En toen was ik weer terug. Wat een heerlijk spel blijft het ook. Heb nu;
6x level 20 boosts liggen. Dus gelijk gebruikt op een Necro en een Mesmer.
Man oh man, wat een heerlijk spel. Gelijk maar in uurtje of 2 van 20 naar 22 gegaan met m'n vrouw door de Norn 1-15 voor 40% te doen. Kan niet wachten om te gaan knallen vanavond.
Ik heb vorige week toch maar eens de Predator gemaakt, had de Hunter al meer dan een jaar liggen. Ik weet alleen nog niet wat ik ermee wil... verkopen of houden...
Via fractal -en bijvoorbeeld guild vendors kun je ascended gear kopen. Waar zit het schil in tussen de vendors? Alleen de betaalvorm, of misschien stats, of soort gear?
Let wel op: er is voor de ascended trinkets (amulet, accessories, rings) maar één trinket met de unieke stats, en deze kunnen niet naast elkaar gedragen worden. Hierin wordt wel onderscheid gemaakt tussen offensive & defensive infusion slot, dus het is wel mogelijk om (bijv.) volledige ascended stats op je trinkets te hebben, maar koop dan 1 ring met berserker stats + offensive infusion slot en 1 ring met berserker stats + defensive infusion slot.
Tip. De WvW laurel vendor, als je veel WvW badges hebt is die vaak goedkoper dan de PvE laurel vendor.
There's no place like 127.0.0.1
Heerlijk hoe ik door gewoon low level dingen nog steeds goede xp krijg. Vooral omdat ik elke dag meer met de daily achievement bezig ben dan echt met levellen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Er zijn ondertussen heel veel verschillende vendors die ascended items verkopen. Ik kijk altijd op de wiki pagina voor ascended equipment voor een snel overzicht van waar je welke trinkets kunt kopen. Op deze pagina kun je ook door klikken naar List of ascended trinkets voor een overzicht van welke trinkets er zijn (inclusief de stats).Xeiji schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 16:10:
Ik ben na een lange pauze weer eens begonnen met Guild Wars 2. Mesmer net een paar dagen op level 80 en fractals aan het doen voor o.a. het mooie backslot item.
Via fractal -en bijvoorbeeld guild vendors kun je ascended gear kopen. Waar zit het schil in tussen de vendors? Alleen de betaalvorm, of misschien stats, of soort gear?
De meeste Daily achievements geven een Writ of Experience om je verder te helpen met levelenlanerios schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:33:
Woop! level 26 gehaald gister.
Heerlijk hoe ik door gewoon low level dingen nog steeds goede xp krijg. Vooral omdat ik elke dag meer met de daily achievement bezig ben dan echt met levellen
Nu de volgende;
Elementalist
Mesmer
Necromancer
Tricky, tricky ><
https://forum-en.guildwar...Increased-Bleeding-Stacks
Waar farmen jullie om geld te verdienen en hoe verdienen jullie geld?
Anders een Karka train (die bloods verkopen voor 55S a piece)
Anders platinum oid farmen
Of via Laurels T6 mats kopen, en deze verkopen op de black lion. En dan loop je binnen
Laurels als in de "non-tradeable currency"?lanerios schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:46:
Ik join event trains (choochoo!). Daar krijg je meestal wel wat gold uit.
Anders een Karka train (die bloods verkopen voor 55S a piece)
Anders platinum oid farmen
Of via Laurels T6 mats kopen, en deze verkopen op de black lion. En dan loop je binnen
Waarom zou je snel willen levelen?Silence schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:38:
Eergisteren ook gekocht, ben nu level 17 na 2 avondjes. Hoe kan ik een beetje snel levelen?
Ik speel dungeons om zowel gold te farmen als nieuwe chars snel te levelen. Als je bijvoorbeeld AC speelt (alle paden) kun je jouw chars tot 3 levels hoger brengen en makkelijk 5G+ verdienen.PuddingNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:43:
Ik ben momenteel bezig mijn crafting naar 500 te brengen maar dit kost aardig wat gold...
Waar farmen jullie om geld te verdienen en hoe verdienen jullie geld?
Of is het alleen maar een skin
[ Voor 8% gewijzigd door Silence op 08-04-2015 15:01 ]
Alleen maar een skin. Die je 1x gratis kan toepassen en dan ook gelijk in je wardrobe wordt geplaatst. Als je hem daarna weer wilt toepassen (op een nieuw armour) dan kost het je transformation crystals (die je krijgt voor bijv. map completion en PvP)Silence schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:01:
Ik heb trouwens de Heroic Edition en dan krijg je een heroic armor maar wat houd dit in? is die dan qua level gebonden want anders wacht ik er wel mee als ik lvl80 ben.
Of is het alleen maar een skin
Ook voor die specifieke skins? Sommige skins kun je altijd gratis toepassen. Zoals die skins die je krijgt via GW1 en Zenith skins.Wailing_Banshee schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:44:
[...]
Alleen maar een skin. Die je 1x gratis kan toepassen en dan ook gelijk in je wardrobe wordt geplaatst. Als je hem daarna weer wilt toepassen (op een nieuw armour) dan kost het je transformation crystals (die je krijgt voor bijv. map completion en PvP)
Waarom niet? Ik had er 2 op 80, alle overige hangen maar rond de 15-20, vanaf dat punt was m'n aandacht alweer tot 0 gezakt
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De zones zijn zeker niet leeg... Juist die Orr zones kom ik nooit iemand tegen ...SinergyX schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:03:
[...]
Waarom niet? Ik had er 2 op 80, alle overige hangen maar rond de 15-20, vanaf dat punt was m'n aandacht alweer tot 0 gezaktZou leuk zijn als ik gewoon lekker rond kan bashen in die 70+ zones ipv uren lang solo in lege zones rond te hangen. (Snap ook niet waarom er een dungeonqueue bestaat, alsof er ooit iemand is).
Probleem met dungeons is dat ik vaak niet mee mag en langer bezig ben met het zoeken naar een group dan de dungeon zelf..viperkesvp schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:21:
[...]
Ik speel dungeons om zowel gold te farmen als nieuwe chars snel te levelen. Als je bijvoorbeeld AC speelt (alle paden) kun je jouw chars tot 3 levels hoger brengen en makkelijk 5G+ verdienen.
Filmpje gezien over het farmen in de cursed shore events. Een keer gedaan en beviel mij wel. Grote groep ook.
Steam: Grim
Via LFG kan je vaak wel een groep vinden waar je mee mag hoor. Er zijn inderdaad een aantal eikels die je beoordelen aan de hand van je Achievement Points maar bij de meeste groepen kan je gewoon vrij aansluiten. Voorwaarde is meestal wel dat je een level 80 char gebruikt. Om mijn andere chars toch te kunnen levellen ga ik meestal net voor de eindbaas mijn char switchen.PuddingNL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:41:
[...]
Probleem met dungeons is dat ik vaak niet mee mag en langer bezig ben met het zoeken naar een group dan de dungeon zelf..
Dat filmpje is uit 2012. Als je al gaat farmen in een map, kun je het beste naar Silverwastes gaan. CS heb ik een tijdje gedaan en ik wou graag dat ik al veel eerder was overgestapt naar SW. Het levert veel meer op.PuddingNL schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:41:
[...]
Probleem met dungeons is dat ik vaak niet mee mag en langer bezig ben met het zoeken naar een group dan de dungeon zelf..
Filmpje gezien over het farmen in de cursed shore events. Een keer gedaan en beviel mij wel. Grote groep ook.
[video]
Wat betreft het niet mee mogen doen met dungeons. Ik doe zelf eigenlijk alleen nog maar dungeons met mensen uit mijn guild en daar hebben we dit probleem nooit. Het helpt waarschijnlijk dat wij dit soort gedrag niet erg op prijs stellen en dat ik guild leader ben
Voor de meeste dungeons is het level van je karakter niet zo heel erg belangrijk, zolang je maar boven het minimum level van de dungeon zit. Wat dat betreft is het wel jammer dat de snelste dungeon path CoF p1 is, met een min level van 75. Hoe goed je met je karakter kunt spelen is veel belangrijker net als hoe goed je kunt communiceren. Als iemand met een lager level karakter op TS komt en goed luistert kan deze best mee met een run. En sommige spelers hebben zoveel ervaring dat die altijd wel mee mogen. Maar voor een pug run neem ik liever ook geen lower level spelers mee.
/edit: En Silverwastes is nu inderdaad beter voor farmen dan Cursed Shore. Heeft ook als voordeel dat ik in SW weet dat er farm trains zijn en daar rekening mee kan houden. In CS ben ik wel eens dood gegaan, omdat een commander opeens met een zerg verscheen in een event dat ik had gestart en halverwege verdween. Dat vind ik dus niet leuk

[ Voor 11% gewijzigd door RoseSolane op 09-04-2015 14:08 ]
Eens kijken...Silence schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:52:
Hoe zit het met die skill points? Kan ik gewoon alle skills unlocken of kom ik dan op het einde te kort?
lvl 20, 26 en 32 geven elk 8 skill points, dus dat is 24.
lvl 38, 44, 50 en 56 geven er 7, dus dat is 28.
lvl 62, 68, 74 en 80 geven er 6, dus dat is 24.
Dus met levelen krijg je 76 skill points.
Er zijn 186 skill points (of waren het er 189?) in de wereld (zonder rekening te houden met WvW, dat zijn er nog eens 12 extra).
Als je Norn bent, heb je 232 punten nodig om al je skills te unlocken (de rest heeft er minder nodig). Dus je hebt genoeg skill points om al je skills te unlocken, ervan uitgaande dat je nooit extra skill points zou krijgen door levelen en scrolls (die je bijvoorbeeld tegenkomt in boss reward chests).
Nu krijg je ook nog een skill point elke keer als je "leveled" boven de 80 (je max level is wel 80, maar je blijft wel XP krijgen en dat wordt elk "level" omgezet naar een skill point). Dit gaat wel veranderen met de DLC, maar hoe is mij nog niet helemaal duidelijk.
Ok dan ga ik ze vanavond eens unlocken want spaarde ze nu op omdat ik nog niet wist welke skills ik moest gaan gebruikenWailing_Banshee schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:16:
[...]
Eens kijken...
lvl 20, 26 en 32 geven elk 8 skill points, dus dat is 24.
lvl 38, 44, 50 en 56 geven er 7, dus dat is 28.
lvl 62, 68, 74 en 80 geven er 6, dus dat is 24.
Dus met levelen krijg je 76 skill points.
Er zijn 186 skill points (of waren het er 189?) in de wereld (zonder rekening te houden met WvW, dat zijn er nog eens 12 extra).
Als je Norn bent, heb je 232 punten nodig om al je skills te unlocken (de rest heeft er minder nodig). Dus je hebt genoeg skill points om al je skills te unlocken, ervan uitgaande dat je nooit extra skill points zou krijgen door levelen en scrolls (die je bijvoorbeeld tegenkomt in boss reward chests).
Nu krijg je ook nog een skill point elke keer als je "leveled" boven de 80 (je max level is wel 80, maar je blijft wel XP krijgen en dat wordt elk "level" omgezet naar een skill point). Dit gaat wel veranderen met de DLC, maar hoe is mij nog niet helemaal duidelijk.
Zodra je level 80 bent kunt je nog steeds 'levelen'. Wanneer je XP balk vol is krijg je een extra skillpoint (niets anders). Je hebt namelijk een hoop skillpoints nodig als je een legendary gaat maken. Deze verkrijg je dan hoofdzakelijk via het levelen nadat je 80 bereikt hebt.Silence schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 11:37:
[...]
Ok dan ga ik ze vanavond eens unlocken want spaarde ze nu op omdat ik nog niet wist welke skills ik moest gaan gebruiken
Geen paniek dus dat je niet alle skills kunt unlocken.
Steam: Grim
i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG
werkt deze link voor jullie? ik kan 'm niet kopen.. pagina blijft refreshen..AndrewBourgeois schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:50:
Je kan GW2 dit weekend voor 10 EUR aanschaffen via hun website (http://buy.guildwars2.com/).
Wat een coordinatie, timing en planning is er nodig om deze dingen te halen zeg. Je kan niet zo maar even rushen en het afmaken.
Voorbeelden:
1.) Een 5 wave fight waarin je in een klein gebied moet vechten. Veel AOE, veel zooi.
2.) Bomb Hallway (perfecte timing nodig) je moet langs een zooi bommen rennen met zeer zeer strakke timing.
3.) Boulder Hallway. Pak een vlam op, ontwijk een zooi boulders, en steek 3 braziers tegelijk aan! Dus 3 spelers moeten dit goed doen.
4.) Gate fight (Path 1). 4 mensen staan in een koepel om een gate open te houden, de laatste moet een gate inrennen, en een gate switch afmaken.
overigens, wordt je bij 2 of 3 geraakt, ben je insta dood.
En dan wordt CoF path 1 algemeen gezien als de speed run pad (nummer 3 en 4 in jouw opsomming)lanerios schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:43:
Zo, en dan zit je dus opeens in een Explorable FLame Citadel. All paths gedaan, en degene die zegt dat de game minder lastig is dan de raids in andere MMO's, gelukkig niet.
Wat een coordinatie, timing en planning is er nodig om deze dingen te halen zeg. Je kan niet zo maar even rushen en het afmaken.
Voorbeelden:
1.) Een 5 wave fight waarin je in een klein gebied moet vechten. Veel AOE, veel zooi.
2.) Bomb Hallway (perfecte timing nodig) je moet langs een zooi bommen rennen met zeer zeer strakke timing.
3.) Boulder Hallway. Pak een vlam op, ontwijk een zooi boulders, en steek 3 braziers tegelijk aan! Dus 3 spelers moeten dit goed doen.
4.) Gate fight (Path 1). 4 mensen staan in een koepel om een gate open te houden, de laatste moet een gate inrennen, en een gate switch afmaken.
overigens, wordt je bij 2 of 3 geraakt, ben je insta dood.
Ook is helaas de Living Story Season 2 pack niet in de store gekomen door bugs
Ik neem aan dat ze die nogmaals gaan toevoegen... Toen ik inlogde kon ik gewoon naar de store, een half uur later zat die op zwart en waren er een paar stylesheets verloren gegaan bij de Trading Post...lanerios schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:33:
Ook is helaas de Living Story Season 2 pack niet in de store gekomen door bugsZat daar juist echt op de hopen.
Dus power, meer power, en nog iets meer power
Power
Precision
Ferocity
Helaas is dat de enige echt goede prefix op het moment
Hangt ervan af wat je wilt gaan doen, welke wapens en utility skills je wilt gebruiken en hoe goed je net de klasse kunt spelen (hoe zeker je je voelt). Zoals lanerios al aangeeft is Berserker (Po,Pr,Fe) de "standaard". Maar condition damage kan ook prima werken met de necromancer skills. Maar als je vaak doodgaat met je necro kun je misschien beter wat toughness en vitality opnemen in je armor.Silence schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:42:
Op wat voor status moet ik letten bij armor voor een necromancer? (power, thoughness, condition damage etc?)
Ik ben zelf op mijn eerste karakter (een ranger) begonnen met berserker wapens en een combinatie van berserker, toughness en vitality in mijn armor. Dit omdat ik toen nog niet zo goed met haar kon spelen. Die toughness en vitality heb ik daarna langzaam vervangen door berserker toen het beter ging. Op mijn laatste karakter (toevallig een necro) had ik niet echt meer vitality en toughness nodig.
Doet de store het eindelijk weer?lanerios schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:16:
En hij staat in de store! Ik heb dus nu uiteindelijk living story season 2 erbij. WOOP!
Hoeveel was het geheel nu eindelijk? (ik heb altijd ingelogd in de tijd dat het gratis was...)
Ja, het is accountwide maar ze worden pas beschikbaar als je lvl80 bent, je hoeft niet je personal story doorlopen te hebben en je hoeft ze ook niet in de "juiste" volgorde te spelen.Vluuks schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 18:34:
Voor je hele account volgens mij (lijkt me wel iig, aangezien de andere unlocks ook account wide zijn), maar je moet waarschijnlijk wel level 80 zijn om de episodes door te kunnen lopen.
Geniet... Probeer niet te rushen, laat alles maar komen, als je geen zin hebt om hier naar toe te gaan, ga dan daar naar toe.P-Nut schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:38:
Ik heb sinds lange tijd weer GW2 geïnstalleerd! Ik was niet bepaald onder de indruk dit omdat het totaal niet aan mn verwachtingen toen ik van GW1 kwam. Ik had beetje doelloos gevoel toen ik eraan begon. Anyways nu een nieuwe pc zodat ik kan genieten van de gehele GW2 experience, iemand nog tips voor een 'beginnende' GW2 speler.
En goud maakt meer kapot dan je lief is... (hoeveel mensen wel niet gestopt zijn met spelen omdat ze niet snel genoeg goud kunnen verdienen...)
the feels!
Kan niet wachten op The dragon's Reach part 2 te gaan doen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Wat mij betreft brengen ze dat ding eerder gisteren dan vandaag weer terug... Er zijn zat mensen die het niets vonden ("lore breaking", wie wil nou zoiets doen in een MMO) maar ik vond het vanaf het begin fantastisch. Vooral de lore die ze erbij verzonnen hebben (Asurans die een holodek maken!). En het heeft mijn jumping skills echt wel verbeterd.boe2 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:24:
Ik las daarnet over de Super Adventure Box, wat me erg leuk lijkt. Wat is de kans dat nieuwe spelers deze in de nabije toekomst nog eens kunnen spelen?
Verwijderd
Iemand een mening over de beta portal hunt? Wel een orginele manier om de beperkte toegang tot een beta te verdelen. Alleen nu voel ik me genoodzaakt om net zolang in de Maguuma Wastes (Silverwastes/Dry Top) te farmen totdat ik dat ding heb.
Ik vind het een goed idee. Moet je tenminste echt iets doen om in de beta te komen. En als je al die moeite gedaan hebt, is de kans ook kleiner dat je op het laatst denk: ach, het hoeft van mij toch niet zo.RoseSolane schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:53:
Iemand een mening over de beta portal hunt? Wel een orginele manier om de beperkte toegang tot een beta te verdelen. Alleen nu voel ik me genoodzaakt om net zolang in de Maguuma Wastes (Silverwastes/Dry Top) te farmen totdat ik dat ding heb.
Ik ga er niet mijn best voor doen, vooral omdat we niet weten wanneer die beta is. Je zult zien dat wanneer ik er echt voor ga, dat hij midden in mijn vakantie valt
De beta portal is binnen! En ik heb er niet echt op gejaagd. Ik had dinsdag nog wat tijd over en heb een rondje Silverwastes gedaan. Nadat de Mordrem Vinewrath verslagen was had ik de portal. Geen idee uit welk kistje het gekomen is. Nu moet ik dus wel serieus aan de beta gaan meedoenWailing_Banshee schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:47:
[...]
Ik vind het een goed idee. Moet je tenminste echt iets doen om in de beta te komen. En als je al die moeite gedaan hebt, is de kans ook kleiner dat je op het laatst denk: ach, het hoeft van mij toch niet zo.
Ik ga er niet mijn best voor doen, vooral omdat we niet weten wanneer die beta is. Je zult zien dat wanneer ik er echt voor ga, dat hij midden in mijn vakantie valt
Zeggen ze dat ze de originele rollback datum die ze mij aangeboden hadden (hebben ze helemaal niet gedaan) niet meer hebben

Krijg bijna de neiging om er maar gewoon mee te gaan stoppen, zo heb ik er ook geen zin meer in en dat terwijl ik pas vanaf begin april aan het spelen ben
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Ja maar ik moet dan nu met een naakte char gaan spelen (heb er maar 1), geen weapons en armor meer. Zo goed als al mijn crafting materials weg, bijna allemaal bewaard vanaf level 1AndrewBourgeois schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:53:
100 gold en level 80 heb je zo terug.
https://help.guildwars2.c...157-Mobile-Authentication
Mobile authentication heb ik ook nu aanstaan
[ Voor 8% gewijzigd door bAdmuTs op 08-05-2015 10:09 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Tot je level 80 bent heb je genoeg aan masterwork (= groene) rarity gear.bAdmuTs schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:59:
[...]
Ja maar ik moet dan nu met een naakte char gaan spelen (heb er maar 1), geen weapons en armor meer. Zo goed als al mijn crafting materials weg, bijna allemaal bewaard vanaf level 1. Maar eens kijken of ik de moed kan verzamelen om verder te gaan.
Mobile authentication heb ik ook nu aanstaan.
Om de 10 levels kost je dat max 50 silver als je dat op de trading post koopt. Runes en sigils ben je niets mee tot level 80.
[ Voor 51% gewijzigd door AndrewBourgeois op 08-05-2015 10:37 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic