Krijg je nog een beloning wanneer je Kryte of een andere 'provincie' of 'ras-map' compleet hebt? Of alleen per map en worldcompletion? De laatste tijd ben ik meer bezig met dungeonruns i.p.v. mapcompletion. Ik heb een groot gedeelte van Kryta en een stuk van ShiverPeak. Toen was ik level 80 en verder ben ik niet gegaan. Dat had ik beter wel kunnen doen want nu kom ik slecht mee met de guild wanneer we WorldBosses gaan doen. Laatst helemaal van LA naar Orr gelopen.... dat is toch wel een half uurtje banjeren.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:41:
[...]
Jij hebt hem.Heb op het einde nog snel de world event van Giant Wyrm eventjes meegenomen voor ik ging slapen, alleen was dat natuurlijk weer niks waard.
Heb gister op m'n ele gelukkig wel al level 50 gehaald cq ik kan verder met m'n story. Ga ik straks mee beginnen, eventjes een pauze van 3-4 missies van de area grind.
EDIT: Zit hier eventjes te kijken op de world map, denk dat ik ga proberen om vanavond alsnog de rest van Kryta af te werken. Zijn 2 area's, zou normaal moeten lukken.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.