Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 07:57:
[...]
Dus als ik hem goed begrijp:
M'n Guardian heeft al 2 skills maxed out, een warrior ook nog eentje.
Als ik op m'n elementalist de rest doe, heb ik dus die title, aangezien de achievements al verdiend zijn op de andere chars, en dus account bound zijn?
Gister overigens eventjes Edge of the Mists gecheckt. Erg leuk, 2 leveltjes gescoord in no-time.
Opzich moet ik dat na verloop gaan tijd sowieso gaan doen, want ik heb die badges of honor nodig.

Ik heb een paar uurtjes Edge of Mist gedaan en heb nu 500 van die badges... ik vroeg me af wat je ermee kon... Sowieso is het wellicht handig om eens een lijstje te maken met alle currencies en wat je ermee kunt. Iets voor de OP? Ik vraag me alleen af hoe andere spelers de currencies gebruiken.

Coin (Copper, Silver, Gold,) is het meest voorkomende betaalmiddel. Te verkijgen via loot en rewards voor het behalen van Quests en Achievements.

Gems: Met Gems kun je items kopen in de Gemstore. Je kunt gems kopen met echt geld. Je kunt Gems echter ook inruilen bij de Black Lion Trading Company's voor Coin (gold, silver, copper), je bank uitbreiden en een server switch doen.

Met Karma kunt je speciale items kopen bij Karma-merchants. Te verdienen door mee te doen in Dynamic Events, Personal Storyline, Dungeons en WvW of EoTM.

Laurels kun je verkrijgen door op bepaalde dagen in te loggen. (login reward system) Je kunt ze spenderen bij Laurel-merchants maar beter kun je ze spenderen i.c.m. Honor Badges in WvsW. Het zijn dezelfde high-end items echter scheelt het je per aankoop al snel 10 laurels wanneer je ze in WvsW spendeert i.c.m. Honor Badges.

Honor Badges zijn te verkijgen uit chests rewards wanneer je mee doet aan WvsW events. Je kunt ze spenderen aan WvsW - equiptment zoals siegeweapons. Je kunt ze tevens (i.c.m. laurels) spenderen aan high end gear. Vooral de Amulets omdat deze anders niet te verkrijgen zijn.

Fractal Relics kun je verkrijgen in Fractals of The Mist. Je kunt ze bij BUY-4373 inruilen voor een aantal specifieke items zoals 20-slot-bags, ascended rings en exotic backpieces.

Guild recommendations kun je verdienen in Guild missies. Je kunt ze vervolgens gebruiken om Guild gerelateerde items mee aan te schaffen zoals guildbanners, equiptment etc.
Dungeon currency:currency wat men kan verdienen in bepaalde dungeons. Je kunt er specifieke dungeon items mee kopen:

Ascalonian Tear

Seal of Beetletun

Deadly Bloom

Manifesto of the Moletariate

Flame Legion Charr Carving

Symbol of Koda

Knowledge Crystal

Shard of Zhaitan
[
Voor 4% gewijzigd door
FloydRaalte op 27-01-2015 11:43
]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.