Ik. En daarom vind ik de HoT update ook te duur, een heleboel wijzigingen komen al in de core vanwege de update volgende week.
WvW speel ik niet
PvP alleen voor de dungeon skins, en die nieuwe map vind ik vreselijk
PvE geeft alleen die ene kaart met 3 niveaus
Je krijgt extra masteries en daar heb ik het de afgelopen 3 jaar ook zonder gedaan, dus ik zie het nut nog niet zo...
Devata schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 10:12:
Bij ons gaan we gewoon netjes met zijn alle in overleg over de hoe we de Guild-hall gaan inrichten, een Pippi Langkous is zeker bespreekbaar, dus stuur ze maar naar onze guild
Uiteraard kan ik niet beloven dat het er gaan komen maar ze mogen het bespreken.
Ik sta ook open voor alles, maar geen roze! Paars vond ik wel goed

(waarom mensen denken dat vrouwen alles mooi vinden zolang het maar roze is, snap ik nog steeds niet

)
Wat betreft de komende patch, dat waren toch vooral veranderingen het combat-systeem, dat soort patches interesseren me altijd wat minder. Ik heb niet veel builds, meer met skills, dus als ik eenmaal een build heb blijft dat meestal zo, ongeacht alle veranderingen. Hoe veel van zulke patches in grote of kleinere mate hebben we niet al gehad over de laatste 3 jaar?
Er komen veel wijzigingen in hoe skills en traits werken door die masteries. Vind ik persoonlijk ook niet zo heel erg interessant (ben nooit een min/maxer geweest). Het enige wat ik wel heel prettig vind is die uitbreiding van de wallet...
Nee ik heb mijn focus vooral gehad op de Guild-Halls en dat ziet er best goed uit, ben alleen een beetje bang dat het nog te veel op currencies gebaseerd is in plaats van specifieke guild-challenges on iets te unlocken.
Zo lijkt het mij bijvoorbeeld veel leuker om een portal naar een WvW map te unlocken door in die map een tower of keep voor een bepaalde periode geclaimd te hebben. (een suggestie die ik ook in de CDI heb gedaan).
Maar misschien dat we zulke soort activiteiten krijgen om de acceswaren vrij te spelen.
Hmm, meerdere typen currencies, voor elke pilaar 1? En die kun je verdienen door iets te doen wat betrekking heeft op die pilaar. Me likes!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.