Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bouli schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:57:
Let wel, de explorer mode is een tikje pittiger dan de Story mode.
En meestal ook 5 levels hoger dan dan de story....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Ok, dus ik moet (als het al kan) niet met iemand van lvl 28 samen de explorer mode van AC gaan doen? :-P

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 13:28
DFKT schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:36:
Ok, dus ik moet (als het al kan) niet met iemand van lvl 28 samen de explorer mode van AC gaan doen? :-P
Dat kan volgens mij niet, omdat je het lvl 30(of 35, Explorable mode schijnt 5 lvls hoger te zijn :P) hoort te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt een dungeon Explorer mode alleen starten als je het juiste level hebt, maar iedereen kan meedoen. Dus als jij met een level 35 karakter AC Exporer mode start kun je iemand van level 28 meenemen. Zou ik niet doen, maar het kan wel.

Wat betreft de verschillende dungeon paden:
  • Explorer mode is niet altijd moeilijker dan Story mode. Dat ligt aan de dungeon.
  • Weet je zeker dat je Story mode hebt gedaan? In de LFG tool wordt meestal voor Explorer mode gezocht. De story start met Rytlock (grote boze Char) die op zoek is naar Eir (grote Norn met wolf). In Explorer mode help je Durmand Priory leden en doen Rytlock en Eir niet mee.
  • Explorer levert meestal meer op dan story. Story mode geeft je wel een soulbound helm.
  • Aetherpath (Twilight Arbor) is level 80, dus je zult nog wat langer met je sleutels moeten rondlopen :)
  • Doorrennen in dungeons komt veel voor, vooral in explorer mode. Soms wordt dat al duidelijk in de LFG tool doordat er over een speed run wordt gesproken, maar lang niet altijd. Ik denk zelf dat het beter is om een dungeon pad minstens één keer rustig te doen zodat je enig idee hebt wat er precies gebeurd. Nu ben ik sowieso al geen liefhebber van speed runs, maar ook ik skip bepaalde mobs in CoF p1. Dat is het dungeon pad dat het vaakst gedaan wordt, ook door mij.
  • Geef als je aan een (nieuwe) dungeon begint altijd even aan dat je nog geen ervaring hebt met de dungeon. Dan kan de rest van de party daar rekening mee houden. En leggen ze waarschijnlijk ook wat meer uit :)
Mocht je andere dungeon paden willen doen kun je mij altijd in game een berichtje sturen. Ik heb nog wel een paar karakters die story mode moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DFKT schreef op maandag 29 september 2014 @ 15:36:
Jawel, net zoals je met een lvl5 in een lvl80 gebied kunt komen. Of je er wat aan hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

RoseSolane schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 09:29:

• Geef als je aan een (nieuwe) dungeon begint altijd even aan dat je nog geen ervaring hebt met de dungeon. Dan kan de rest van de party daar rekening mee houden. En leggen ze waarschijnlijk ook wat meer uit :)

Hele post van Rose is goed advies, maar dit is echt belangrijk inderdaad! Je zal altijd alsnog mensen tegen komend ie je meteen kicken zodra je zegt dat je nieuw bent, maar veel mensen willen best helpen, als je het vooraf maar even kenbaar maakt. :) Met wat geluk heb je dan iemand in je party die je uitlegt wat er te doen staat. En als je nieuw bent de speedruns beter even mijden, dat scheelt nare ervaringen.

Verder is mijn ervaring idd ook dat het fijn is om de dungeon eerst een keer/keren gewoon op je gemak te doen, dus geen speedruns, maar bijvoorbeeld met guildmates of met anderen die ook de tijd willen nemen. Dan krijg je iets van het verhaal er achter mee (als dat je interesseert natuurlijk) en heb je de tijd om aan de mechanics te wennen en hol je niet met je inventory open om ruimte te maken achter de rest aan zonder door te hebben waar je bent enzo omdat je ondertussen dingen probeert te salvagen. :P

Voor je inventory: je kan in noodgevallen van ruimtegebrek iemand ook items mailen en diegene het terug laten sturen. Wel iemand die je voldoende vertrouwt natuurlijk. :P Maar bijvoorbeeld green items die je aan de merchant wilt verkopen maar die je eigenlijk even kwijt moet om ruimte te maken kan je even naar een vriend mailen ofzo. Als diegene jouw mailtje met de items dan retour stuurt staan ze gewoon even in je mail inbox en nemen ze geen plek in. Kan natuurlijk niet eindeloos maar voor noodgevallen vind ik dat altijd wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Een grote PvE community als Guild zoeken is ook wel handig natuurlijk. Ik weet niet op welke server je zit, maar ik zit in [VILE]. Aardig veel mensen online altijd, zullen altijd bereid zijn om iemand te helpen. Dus dat is wel fijn :)

Ik kwam trouwens laatst iemand tegen in WvWvW van [GoT], ik dacht van de server Baruch Bay(?), weet het niet meer zeker hoor. Bedankt nog voor je Heavy Loot Bag. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik dacht heel even dat jij DFKT was haha, allebei een avatar met roodharige bebrilde figuur en hoofdletters als naam. Was echt even in de war. :P

Zag net dat ik de WvW kills monthly nog niet heb, dat ga ik vandaag dan nog maar even proberen te halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Vluuks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:20:
Ik dacht heel even dat jij DFKT was haha, allebei een avatar met roodharige bebrilde figuur en hoofdletters als naam. Was echt even in de war. :P

Zag net dat ik de WvW kills monthly nog niet heb, dat ga ik vandaag dan nog maar even proberen te halen. :D
Haha. :)

Ah, die is makkelijk te halen, ik vind een Monthly vaak te makkelijk. Je hebt er een maand de tijd voor, en ook voor mensen die minder spelen moet die te halen zijn, maar als je je er op focust heb je hem zo binnen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:38:
[...]

Haha. :)

Ah, die is makkelijk te halen, ik vind een Monthly vaak te makkelijk. Je hebt er een maand de tijd voor, en ook voor mensen die minder spelen moet die te halen zijn, maar als je je er op focust heb je hem zo binnen haha.
Yep, zodat de casual player die niet elke dag 3 uur speelt het ook kan halen! (vind ik een goed ding, want daardoor kan ik het ook halen op m'n tweede account...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ja idd, ben ik ook wel blij mee hoor! Al blijven de WvW kills bij mij altijd wel als laatst over. :P
Fractals skip ik altijd helemaal, heb een hekel aan fractals haha.

Mag ik vragen waarom je twee accounts hebt? Extra bank space of meer character slots voor minder geld ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 07:50:
[...]

Yep, zodat de casual player die niet elke dag 3 uur speelt het ook kan halen! (vind ik een goed ding, want daardoor kan ik het ook halen op m'n tweede account...)
Ik snap dat hij ook haalbaar moet zijn voor mensen die weinig kunnen spelen. Maar kom op, de Monthly is gewoon veel te makkelijk te halen, ook voor de niet casual player. De monthly heb ik vaak in 2 - 3 dagen binnen zonder echt veel te spelen.
Vluuks schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
Ja idd, ben ik ook wel blij mee hoor! Al blijven de WvW kills bij mij altijd wel als laatst over. :P
Fractals skip ik altijd helemaal, heb een hekel aan fractals haha.
Fractals doe ik zelf ook niet, ook nooit echt aan begonnen om eerlijk te zijn. WvW-kills heb ik vaak vrij snel. Aangezien ik toch meer WvW doe dan PvE. Maar daar wil ik met mijn Necro wat meer afwisseling in gaan brengen :P . Ik ben nu weer bezig om voor de 3e keer 100% te halen, en na tijdenlang geen area's te hebben gecomplete is het toch wel best leuk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 13:43:
[...]

Ik snap dat hij ook haalbaar moet zijn voor mensen die weinig kunnen spelen. Maar kom op, de Monthly is gewoon veel te makkelijk te halen, ook voor de niet casual player. De monthly heb ik vaak in 2 - 3 dagen binnen zonder echt veel te spelen.
Op m'n tweede account (speel ik alleen op vrijdag, zaterdag en zondag mee) ben ik meestal een week of 3 bezig. Hij was in September makkelijk, aangezien ik wat scrolls had liggen voor de skill points (2 jarigen) en ook salvagable materialen gespaard had :p
Vluuks schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 11:09:
Mag ik vragen waarom je twee accounts hebt? Extra bank space of meer character slots voor minder geld ofzo? :)
Hij was voor m'n echtgenoot, die uiteindelijk niet lang gespeeld heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wailing_Banshee schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:14:
[...]
Op m'n tweede account (speel ik alleen op vrijdag, zaterdag en zondag mee) ben ik meestal een week of 3 bezig. Hij was in September makkelijk, aangezien ik wat scrolls had liggen voor de skill points (2 jarigen) en ook salvagable materialen gespaard had :p
Gewoon eventjes WvWvW doen, als je WvWvW doet ben je met een aantal achievements tegelijk bezig. Vorig maand was dat dan:

- Veteran Hunter (100 Veterans doden)
- Monthly Completionist (4x Daily completen)
- Monthly Salvage (500x salvagen, makkelijk met je loot uit WvWvW)
- Monthly Events (100 Events)
- Monthly WvWvW Killers (50 players)
- Skill Point Amasser (40 Skillpoints).

Al deze achievements doe je tegelijkertijd als je World versus World aan het spelen bent. Zo lang duurt het completen van een Monthly dus niet. Speel een keer een avondje World versus World, volg de blue-commander en je komt al heel erg ver ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:38:
[...]

Gewoon eventjes WvWvW doen
Tenzij het binnen 5 minuten gaat, laat dan maar hangen. Ik doe niet aan WvW. Ik ben dat na 5 minuten al zo zat dat ik mijn client afgesloten heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-08-2020
Even een vraag.. Ik zit nu met m'n warrior op level 75 en heb zerker green/yellow/exotic gear op hetzelfde level. Momenteel ben ik in Frostgorge Sound en m'n warrior is echt een kitten, heel weinig damage en mobs duren een eeuwigheid. Traitpunten heb ik in strength en arms en zo offensief mogelijk, maar nog steeds heel weinig damage. Dit is trouwens niet opeens zo met het gebied, het ging vanaf level 55 oid al steeds langzamer en moeilijker, maar nu is het gewoon buiten proporties langzaam en weinig damage. Eerst waren veterans simpel en snel te doen, nu doe ik het uberhaupt niet meer omdat het minutenlang duurt (eerst was dit 20 seconden). Dit zijn m'n stats nu:

http://imgur.com/PYdlSDP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Je hebt geen oorbellen! :9 Dus daar mis je sowieso wat stats als je die al de hele tijd niet hebt.

Gooi anders dolyak signet er uit als je stability niet per se nodig hebt en neem for great justice en ook signet of rage als elite. Might stacks + fury helpt wellicht wat. Heb je een sigil of bloodlust (major) in je wapen? Zo nee, zou ik die er ook in doen inclusief major sigil of fire als je dat nog niet hebt.

Zitten er upgrades in je armor? Zo nee kan je daar ook nog wat stat puntjes meepakken. :)

[ Voor 109% gewijzigd door Vluuks op 01-10-2014 20:45 . Reden: verkeerde smiley ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Vluuks schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:20:

Lol. Heet in GW2 ook DFKT of DFekt, afhankelijk van mijn character. Ik ben overigens extreme casual, als ik aan de 4u/week kom, is het veel. Heb afgelopen maand dan ook mijn monthly net gemist :9 Was ook vooral met personal story en dailys bezig, ging te laat pas op mijn monthlys letten.

Nog geen WvW gespeeld, zou ook niet weten hoe dat werkt. Al die extra werelden, pvp, you name it, allemaal nog niet gedaan. Ja dat gebeuren met blabla "mists", naar binnen gewandeld en er weer uit gewandeld :p

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wat voor armour heb je precies? (Stats)

Misschien ligt het er ook aan welk soort armour je hebt. Er zijn verschillende soorten armour, ze geven allemaal bonussen aan verschillende dingen. Maar het ene is natuurlijk weer beter als Warrior zijnde dan het andere.

Ik denk dat je het beste vooruit kan met beserker's armour. Dit geeft de bonussen Power, Precision, Ferocity. Dit armour is volgens mij wel wat duurder dan ander armour.

Als goed alternatief zou je Soldiers (?) armour kunnen nemen. Dit geeft de bonussen Power, Toughness, Vitality.

Ik kan begrijpen dat als je met bijvoorbeeld Apothecary's rondloopt, wat de bonussen Healing, Toughness en Condition Damage geeft je minder damage zal doen dan de twee die ik hier boven genoemd heb.

Dit geldt ook voor je jewelry en weapons. Als je hier de minst goede stats op hebt zitten zullen deze minder sterk zijn dan met de goede stats. Je zal dit verschil niet merken op 1 armourdeel, maar zodra je een complete set + wapens + jewelry ervan hebt is het verschil wel aardig groot.

Succes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 18:23:
Even een vraag.. Ik zit nu met m'n warrior op level 75 en heb zerker green/yellow/exotic gear op hetzelfde level. Momenteel ben ik in Frostgorge Sound en m'n warrior is echt een kitten, heel weinig damage en mobs duren een eeuwigheid. Traitpunten heb ik in strength en arms en zo offensief mogelijk, maar nog steeds heel weinig damage. Dit is trouwens niet opeens zo met het gebied, het ging vanaf level 55 oid al steeds langzamer en moeilijker, maar nu is het gewoon buiten proporties langzaam en weinig damage. Eerst waren veterans simpel en snel te doen, nu doe ik het uberhaupt niet meer omdat het minutenlang duurt (eerst was dit 20 seconden). Dit zijn m'n stats nu:

http://imgur.com/PYdlSDP
Ik speel zelf geen Warrior dus heel specifiek advies kan ik je niet geven (zie de reactie van Vluuks daarvoor). Maar als je berserker stats hebt op je wapens en een deel van je armor zouden de meeste mobs geen probleem moeten zijn.

Het enige dat ik kan bedenken is dat Frostgorge Sound officieel een level 70-80 gebied is. In de praktijk start het gebied met level 73. Probeer je misschien mobs van level 80 te doden? Want dat kan als level 75 een beetje tegenvallen. Hoe gaat het als je naar Snowden Drifts gaat (kan in de grotten in het zuidwesten)? Of naar Fireheart Rise (portal in het oosten)? Dat zijn gebieden die een lager level hebben. Daar zou je niet heel veel problemen met veterans moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Bedankt voor de tips. Uiteindelijk is het prima gelukt met wat betere gear en nu level 80. Ik ben alle dungeons aan het doen om voor exotic sets te sparen, weet alleen nog niet welke stats ik dan het beste kan nemen. Waarschijnlijk vooral pve en een beetje WvW als ik eenmaal goeie gear heb. Dan lijkt berserker me niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Paws schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 18:27:
Bedankt voor de tips. Uiteindelijk is het prima gelukt met wat betere gear en nu level 80. Ik ben alle dungeons aan het doen om voor exotic sets te sparen, weet alleen nog niet welke stats ik dan het beste kan nemen. Waarschijnlijk vooral pve en een beetje WvW als ik eenmaal goeie gear heb. Dan lijkt berserker me niet verstandig?
Berserker kan, maar dan ben je wel erg 'squishy'. Het is net wat je fijn vind, ik zou je als je toch wat meer allround wilt zijn Power, Toughness, Vitality nemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik zou voor berserker gaan eerst en daarmee dungeons farmen, Ascalonian Catacombs wordt veel gefarmd en die heeft met tokens ook Soldier's gear te koop (PVT idd). Dan kan je die set gebruiken in WvW bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Dan ben je wel 2x zo lang bezig natuurlijk he. :P Je moet voor die zerker gear ook de dungeons farmen dan.

[ Voor 36% gewijzigd door Paws op 02-10-2014 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Als je van plan bent om na het bij elkaar sparen van je zerker set nooit meer dungeons te doen dan kan je beter meteen een pvt set bij elkaar sparen ja. Maar dungeons zijn een stabiele bron van inkomsten dus... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Daar heb je een punt. Heb nu 4/6 delen van die zerker temple set in Orr te kopen, de rest heb ik nog wat karma voor nodig.
Nog een vraag: waarom farmen mensen events en champions zoveel? Ik heb best wat meegelopen nu en het levert alleen wat mats op en middelmatige loot (voornamelijk masterwork/fine gear) dat voor weinig verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Paws schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:55:
Daar heb je een punt. Heb nu 4/6 delen van die zerker temple set in Orr te kopen, de rest heb ik nog wat karma voor nodig.
Nog een vraag: waarom farmen mensen events en champions zoveel? Ik heb best wat meegelopen nu en het levert alleen wat mats op en middelmatige loot (voornamelijk masterwork/fine gear) dat voor weinig verkoopt.
Je kan je masterwork/fine gear ook salvagen. Maak je maar mijn mening meer geld mee dan het te verkopen. Ik heb zo'n Copper-Fed Salvage-o-Matic gekocht, zo kan je altijd salvagen voor maar 3Copper / Salvage. Beste aankoop ever :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paws schreef op donderdag 02 oktober 2014 @ 22:55:
Met een level 80 karakter heb je kans op rare items in champion bags. Fine gear salvage ik altijd, masterwork gaat in de Mystic Forge tenzij het light armor is. Je hebt een 20% kans op een rare item als je masterwork items in de MF gooit en dat levert bijna altijd meer op dan 4 masterwork items verkopen. En meestal ook meer dan het te salvagen, behalve voor de light armor dus dat salvage ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
RoseSolane schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 10:49:
[...]

Met een level 80 karakter heb je kans op rare items in champion bags. Fine gear salvage ik altijd, masterwork gaat in de Mystic Forge tenzij het light armor is. Je hebt een 20% kans op een rare item als je masterwork items in de MF gooit en dat levert bijna altijd meer op dan 4 masterwork items verkopen. En meestal ook meer dan het te salvagen, behalve voor de light armor dus dat salvage ik.
Moet je dan niet errug vaak langs de MF, of heb jij gewoon heel veel bags? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paws
Weten jullie trouwens nog een guild die veel dungeons runt en ook de paths aan een beginner uit wil leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JST94 schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:20:
[...]

Moet je dan niet errug vaak langs de MF, of heb jij gewoon heel veel bags? :D
Ik heb de standaard 5 bag slots. Al mijn karakters hebben een 20 Slot Fractal Uncommon Equipment Box. Dit is de goedkoopste van de drie bags die je bij BUY-4373 in de Fractals of the Mist kunt kopen (150 fractal relics). Zolang deze niet vol is gaan masterwork (green) items hier in. Erg handig en ik heb veel fractals gedaan in het verleden dus de fractal relics zijn geen probleem.
Daarnaast heeft elk karakter minstens één 12 slots invisible bag. De starter bag heeft 20 slots, dus ik heb minstens 60 bag slots (20 starter + 20 fractal + 12 invisible + 2*4 standaard) per karakter.
Paws schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 13:26:
Weten jullie trouwens nog een guild die veel dungeons runt en ook de paths aan een beginner uit wil leggen?
Je kunt me altijd in de game whisperen of mailen (zelfde naam als hier, 's avonds, woensdag en in het weekend ook overdag). Er zijn verschillende leden in mijn guild die graag dungeon paths doen op een relaxte manier en het niet erg vinden om wat uit te leggen. Het is wel een internationale guild, dus de uitleg zal meestal in het Engels zijn. Als ik zelf tijd heb ga ik graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:04:
[...]

Ik heb de standaard 5 bag slots. Al mijn karakters hebben een 20 Slot Fractal Uncommon Equipment Box. Dit is de goedkoopste van de drie bags die je bij BUY-4373 in de Fractals of the Mist kunt kopen (150 fractal relics). Zolang deze niet vol is gaan masterwork (green) items hier in. Erg handig en ik heb veel fractals gedaan in het verleden dus de fractal relics zijn geen probleem.
Daarnaast heeft elk karakter minstens één 12 slots invisible bag. De starter bag heeft 20 slots, dus ik heb minstens 60 bag slots (20 starter + 20 fractal + 12 invisible + 2*4 standaard) per karakter.
Daar zou ik het zeker niet mee redden!

Elk van mijn character heeft de 20-slot starter en 3x 18 (1x normaal, 1x invisible, 1x een specialty (junk of crafting mats) bag) Daarnaast heeft mijn main een extra bag slot en een tweede 20-slot bag (karka event)...

Maar ik ben een verzamelaar en heb soms moeite dingen weg te gooien... (die LS event dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wailing_Banshee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Elk van mijn character heeft de 20-slot starter en 3x 18 (1x normaal, 1x invisible, 1x een specialty (junk of crafting mats) bag) Daarnaast heeft mijn main een extra bag slot en een tweede 20-slot bag (karka event)...

Maar ik ben een verzamelaar en heb soms moeite dingen weg te gooien... (die LS event dingen).
Ik heb een 1x die starter bag en de rest 15-bag slots. Gaat uitstekend hoor, maar ik salvage dan ook alles, op golds na. Die verkoop ik indien de prijs goed is, anders salvage ik die ook voor de ecto. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:38:
[...]

Voor verzamelingen heb je de bank! Daar heb ik laatst maar weer eens een slot bijgekocht (en die is ook al weer bijna vol >:) ). En ik heb een personal guild met een guild bank.
Daarnaast, het woordje minstens 60 slots stond er niet voor niets. Ik heb karakters met meer dan 60 slots (inderdaad, karka event bag :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:04:
[...]

Voor verzamelingen heb je de bank! Daar heb ik laatst maar weer eens een slot bijgekocht (en die is ook al weer bijna vol >:) ). En ik heb een personal guild met een guild bank.
Daarnaast, het woordje minstens 60 slots stond er niet voor niets. Ik heb karakters met meer dan 60 slots (inderdaad, karka event bag :) ).
hmmm, nog meer guild banks... Ik heb er al twee op volle sterkte en een derde die alleen nog de laatste moet :P En mijn persoonlijke bank is op de een of andere manier ook altijd vol!

Ik zat twee weken geleden weer eens in GW1 (we hebben UW geprobeerd met het guild, helaas gefaald in het bone thresher's gebied, 4 horsemen ging natuurlijk wel perfect...). Ik vroeg me af hoe ik dat toen deed, want je hebt daar echt bijna geen storage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik heb op mijn 3 characters die ik het meest speel wel alle bag upgrades gekocht en die heb ik op 2 ook helemaal vol met 20 slot bags en 1 invisible bag van 15 of 18. Ik ben niet echt georganiseerd ofzo dus zit altijd vol met troep, heb de ruimte hard nodig. :P

Maar de rest heeft dat niet, ik heb er nu 20 dus wordt een duur grapje als ik alles 20 slots moet geven aangezien ik en Fractals géén match zijn. ;(

Heb wel ooit ook bag upgrades gekocht op mijn necro na launch, dikke spijt van speel hem nooit dus die is nu ascended material opslag. :')

[ Voor 29% gewijzigd door Vluuks op 06-10-2014 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:16:
Ik heb op mijn 3 characters die ik het meest speel wel alle bag upgrades gekocht en die heb ik op 2 ook helemaal vol met 20 slot bags en 1 invisible bag van 15 of 18. Ik ben niet echt georganiseerd ofzo dus zit altijd vol met troep, heb de ruimte hard nodig. :P

Maar de rest heeft dat niet, ik heb er nu 20 dus wordt een duur grapje als ik alles 20 slots moet geven aangezien ik en Fractals géén match zijn. ;(

Heb wel ooit ook bag upgrades gekocht op mijn necro na launch, dikke spijt van speel hem nooit dus die is nu ascended material opslag. :')
Daarom heb ik 18-slot bags... Die zijn nog enigszins betaalbaar (heb pas twee maanden geleden ofzo m'n laatste gemaakt) ik zit nu op 24 characters....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Wailing_Banshee schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 19:56:
[...]

Daarom heb ik 18-slot bags... Die zijn nog enigszins betaalbaar (heb pas twee maanden geleden ofzo m'n laatste gemaakt) ik zit nu op 24 characters....
Ik zag dat ik gister 4x een 15-slot Linen bag had op me Necro 8)7. Ik heb nu wat bags gekocht met specs die mij wel handig leken. In ieder geval een bag waarmee je inventory niet gestorteerd raakt als je op Compact drukt. Wat doe ik dat vaak fout zeg, dan druk ik perongelijk op Compact ipv Materials to Storage. :( :( :( :(

Dat is gelukkig nu opgelost ! :) Ik ga denk ik nog wel voor 400 Gems een extra bag-slot kopen. Je kan er beter teveel dan teweinig hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:28
Heeft er iemand nog wat tips voor een beginneling? Heb het spel meer dan een jaar geleden gekocht (was een enorme GW fan) maar snap nog lang niet alles.

Ben atm rustig bezig met een lvl 11 Guardian en zit een beetje world events te doen in combinatie met de storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cenahej schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:28:
Heeft er iemand nog wat tips voor een beginneling? Heb het spel meer dan een jaar geleden gekocht (was een enorme GW fan) maar snap nog lang niet alles.

Ben atm rustig bezig met een lvl 11 Guardian en zit een beetje world events te doen in combinatie met de storyline.
Bedoel je met World events de dynamic events en de hartjes? Want dat is wat ik zou adviseren, dus als je dat al doet gewoon mee doorgaan. Verzamel je ook de stenen, hout en planten? Want dat levert naast XP ook het materiaal op voor craften. En craften levert heel veel XP op. De storyline zou ik ook zeker blijven doen.

Maar het belangrijkste advies is gewoon spelen. GW2 is meer gericht op de weg dan op het einddoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cenahej
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:28
RoseSolane schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 11:40:
[...]

Bedoel je met World events de dynamic events en de hartjes? Want dat is wat ik zou adviseren, dus als je dat al doet gewoon mee doorgaan. Verzamel je ook de stenen, hout en planten? Want dat levert naast XP ook het materiaal op voor craften. En craften levert heel veel XP op. De storyline zou ik ook zeker blijven doen.

Maar het belangrijkste advies is gewoon spelen. GW2 is meer gericht op de weg dan op het einddoel.
Ja klopt, daar ben ik vooral mee bezig! Overal wat rondlopen, dingen ontdekken en daar de plaatselijke missies doen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:51
Ben ook weer aan het spelen geslagen sinds ongeveer één jaar. Had er toentertijd enorm veel plezier. Voor mijn gevoel hebben er veel veranderingen plaats gevonden.

Mijn warrior is uitgedost met Armageddon setje armor. Geloof dat ik dat met karma bij elkaar gesprokkeld heb in Cursed Shore. Kan ik ook nog ergens accessoires van hetzelfde kaliber krijgen met karma? Of op een andere manier? Ga nu eerst voor 100% map om het gevoel van het spel wat terug te krijgen.

Ben overigens ook nog zoekende naar een Guild. Speel op Gandara. Geen idee of dat nog van enige waarde is met dit mega server gebeuren.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjufke schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 14:28:
Ben ook weer aan het spelen geslagen sinds ongeveer één jaar. Had er toentertijd enorm veel plezier. Voor mijn gevoel hebben er veel veranderingen plaats gevonden.

Mijn warrior is uitgedost met Armageddon setje armor. Geloof dat ik dat met karma bij elkaar gesprokkeld heb in Cursed Shore. Kan ik ook nog ergens accessoires van hetzelfde kaliber krijgen met karma? Of op een andere manier? Ga nu eerst voor 100% map om het gevoel van het spel wat terug te krijgen.
Ik weet in ieder geval dat je daar ook backpacks kunt krijgen, voor de rest weet ik het niet zeker...
Ben overigens ook nog zoekende naar een Guild. Speel op Gandara. Geen idee of dat nog van enige waarde is met dit mega server gebeuren.
Hangt er van af of je WvW speelt of niet. Want dan heeft het nog wel waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 15:23:
[...]

Ik weet in ieder geval dat je daar ook backpacks kunt krijgen, voor de rest weet ik het niet zeker...
Dank voor je reactie.
Ik zal het eens uitpluizen. Heb redelijk wat karma te spenderen en te weinig coin en tijd om gear bij elkaar te gamen op dit moment.
[...]

Hangt er van af of je WvW speelt of niet. Want dan heeft het nog wel waarde.
WvW ben ik over het algemeen veel in te vinden. Ik begrijp dat je nog steeds vecht voor je server, maar verder weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjufke schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 18:41:
[...]
WvW ben ik over het algemeen veel in te vinden. Ik begrijp dat je nog steeds vecht voor je server, maar verder weet ik het niet.
Als je op zoek bent naar een guild om WvW mee te spelen dan is de server belangrijk. Want het schiet natuurlijk niet op als je samen met guildies wilt WvWen en jullie zitten op verschillende servers. Dan kun je niet met elkaar spelen, alleen tegen elkaar. Als je een guild zoekt voor PvE en/of PvP dan doet de server er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-06 14:53
Vraagje, onlangs in een update is de wardrobe onderhanden genomen. Zo is er een miniature tab bij gekomen waar je miniatures kunt toevoegen zonder dat deze slot ruimte innemen. (http://wiki.guildwars2.com/wiki/Hero_panel#Miniatures_tab)

Nu heb ik via The Hall of Monuments de Orange Tabby Cat (http://wiki.guildwars2.com/wiki/Miniature_Orange_Tabby_Cat) ooit gekregen. Deze zie ik hier niet terugkomen en moet ik dus via mijn inventory aanroepen en meenemen. Is dit een bug of hebben ze dit express gedaan? Kan mij niet echt bedenken waarom ze dit zo gedaan hebben..

[ Voor 5% gewijzigd door PuddingNL op 09-10-2014 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuddingNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:52:
Vraagje, onlangs in een update is de wardrobe onderhanden genomen. Zo is er een miniature tab bij gekomen waar je miniatures kunt toevoegen zonder dat deze slot ruimte innemen. (http://wiki.guildwars2.com/wiki/Hero_panel#Miniatures_tab)

Nu heb ik via The Hall of Monuments de Orange Tabby Cat (http://wiki.guildwars2.com/wiki/Miniature_Orange_Tabby_Cat) ooit gekregen. Deze zie ik hier niet terugkomen en moet ik dus via mijn inventory aanroepen en meenemen. Is dit een bug of hebben ze dit express gedaan? Kan mij niet echt bedenken waarom ze dit zo gedaan hebben..
Mijn tabby is gewoon aanroepbaar via m'n wardrobe. Je moet hem er wel eerst even instoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Wailing_Banshee schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:05:
[...]

Mijn tabby is gewoon aanroepbaar via m'n wardrobe. Je moet hem er wel eerst even instoppen!
Hmm is dat het.. Hoe doe je dat dan? Zelfde als een skin unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuddingNL schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:35:
[...]

Hmm is dat het.. Hoe doe je dat dan? Zelfde als een skin unlocken?
Als het goed is wel, dus gewoon rechter muisknop en toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy669
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:29
Komt er eigenlijk nog een halloween event? En wanneer zou die dan bekend worden gemaakt denken jullie, morgen of volgende week dinsdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Er komt een halloween event, hoogstwaarschijnlijk wordt die morgen aangekondigd.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 11-09 14:37
Ik ben benieuwd wat ze dit keer verzonnen hebben. Ben sinds een aantal weken ook weer behoorlijk actief na een hele tijd niet gespeeld te hebben. Er is flink wat verandert. Ik moet nogsteeds een beetje in ascended gear komen en snap de infusion slots nog niet helemaal. Je hebt drie verschillende soorten, wat stop je nu in welk slot? En welke kun je het beste gebruiken?

Ben begonnen aan wat fractals en dit is een leuke afwisseling. Verder wil ik world completion halen en de dungeon master achievement :) Uiteindelijk een legendary, maar zo ver zijn we nog lang niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:43

Bouli

9000 rpm

Timmetjuhs schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:39:
Ik ben benieuwd wat ze dit keer verzonnen hebben. Ben sinds een aantal weken ook weer behoorlijk actief na een hele tijd niet gespeeld te hebben. Er is flink wat verandert. Ik moet nogsteeds een beetje in ascended gear komen en snap de infusion slots nog niet helemaal. Je hebt drie verschillende soorten, wat stop je nu in welk slot? En welke kun je het beste gebruiken?

Ben begonnen aan wat fractals en dit is een leuke afwisseling. Verder wil ik world completion halen en de dungeon master achievement :) Uiteindelijk een legendary, maar zo ver zijn we nog lang niet.
Offensive infusion slot: Hierin kan je een resilient infusion stoppen en offensive infusions (verkrijgbaar bij laurels vendors)

Defense infusion slot: Hierin kan je een resilient infusion stoppen en defensive infusions (verkrijgbaar bij laurels vendors)

Agony infusion slot: Hierin kan je agony infiusions stoppen (deze slot krijg je als je items infused) Hierover kan je beter de wiki raadplegen.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 11-09 14:37
Thnx! :)

Heb zelf nog even op de wiki gekeken en onderstaande link bied eigenlijk antwoord op mijn meeste vragen.

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Infusion

Stom dat ik deze pagina niet eerder tegen was gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
Timmetjuhs schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:39:

Zit in precies hetzelfde schuitje. Ben recent ook weer begonnen. Heb een nieuwe toon gemaakt (guardian) en eergisteren level 80 bereikt. Nu druk bezig om alle Traits bij elkaar te zoeken (waarom hebben ze dit aangepast :? ). Zag dat je ze voor het grootste gedeelte ook kunt kopen, maar aangezien ik toch al moeite heb om coin te genereren ga ik ze liever zoeken.

Dan komt het zoeken naar pug groepjes voor dungeons. Heb naast een handvol fractels nergens ervaring in. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
sjufke schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:15:
[...]

Zit in precies hetzelfde schuitje. Ben recent ook weer begonnen. Heb een nieuwe toon gemaakt (guardian) en eergisteren level 80 bereikt. Nu druk bezig om alle Traits bij elkaar te zoeken (waarom hebben ze dit aangepast :? ). Zag dat je ze voor het grootste gedeelte ook kunt kopen, maar aangezien ik toch al moeite heb om coin te genereren ga ik ze liever zoeken.

Dan komt het zoeken naar pug groepjes voor dungeons. Heb naast een handvol fractels nergens ervaring in. :o
Je kan gewoon opzoeken waar ze te krijgen zijn om vervolgens dan naar de plek te gaan hè. Ervaring in Dungeons is niet zo belangrijk, als ik iets niet weet join ik gewoon een groep en loop ik ze achterna. Als ik iets fout doe hoor ik het vanzelf. >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Vanavond voor het eerst iets met WvW gedaan, om precies te zijn EotM met de Tweakers guild. Bizar hoeveel XP, karma en loot het oplevert als het goed gaat, vooral met boosts aan. :D

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ja op voorwaarde dat je groen bent of voldoende volk op kan trommelen wil dat wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Vluuks schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 16:30:
Ja op voorwaarde dat je groen bent of voldoende volk op kan trommelen wil dat wel. :P
Jep, we waren groen en met veel, heel veel. :P Had na een 3 uur run 80 champion bags en ongeveer 12-15 ranks erbij.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Gister is de Halloween: Blood and Madness patch uitgekomen met een collectors achievement! Nu zou ik graag die mini wel willen hebben:

http://dulfy.net/2014/10/...treats-collections-guide/

Maar ik ben verre weg Chef lvl 400... Is het mogelijk dat spelers je hierbij kunnen helpen? Dus dat je het spul uit de Black Lion koopt of dat je guild ([GoT]) wat spul in de guild bank heeft liggen die je even in je inventory kunt stoppen en vervolgens weer in de bank voor andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
PuddingNL schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 08:53:
Gister is de Halloween: Blood and Madness patch uitgekomen met een collectors achievement! Nu zou ik graag die mini wel willen hebben:

http://dulfy.net/2014/10/...treats-collections-guide/

Maar ik ben verre weg Chef lvl 400... Is het mogelijk dat spelers je hierbij kunnen helpen? Dus dat je het spul uit de Black Lion koopt of dat je guild ([GoT]) wat spul in de guild bank heeft liggen die je even in je inventory kunt stoppen en vervolgens weer in de bank voor andere?
Als je op de wikipagina van een item kijkt kan je makkelijk zien of ze op de Trading Post worden verkocht, in dit geval is dat bij bijna alle items zo. Tot wanneer zijn deze achievements eigenlijk haalbaar?

[ Voor 3% gewijzigd door g0tanks op 22-10-2014 10:48 ]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermoed 4 November, aangezien dan de nieuwe update komt voor de LS

Edit:

En die cook naar 400 brengen is niet zo moeilijk (of duur). Die corn cobs, plastic fangs, nougat centers en chattering skulls kunnen nogal in de papieren lopen...

En dan heb je nog die drie items die puur RNG zijn.

[ Voor 62% gewijzigd door Wailing_Banshee op 22-10-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Vergeet trouwens allemaal niet om een gratis Bloody Prince's Toy Chest te kopen bij de Black Lion Weapons Specialist om de Bloody Prince's Toybox collection te unlocken. De wapens in de collection zijn stervensduur, maar je krijgt sowieso 1 AP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Hahaha hebben ze daar een achievement van gemaakt. Omg. xD Arme completionists.
Oh wacht ik dacht dat het voor die van 2012 was. Dat valt al weer iets mee, alsnog duur maar niet zó duur. :P

De gold to gems en omgekeerd exchange pagina is nu trouwens echt lame. ;(

[ Voor 58% gewijzigd door Vluuks op 22-10-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:11:
De gold to gems en omgekeerd exchange pagina is nu trouwens echt lame. ;(
Yep. Daar is dan ook al flink over geklaagd op het forum. Blijkbaar niet in de gewenste taal want ArenaNet klaagde weer over ons geklaag :) Maar op hun verzoek zijn er wat suggesties voor verbetering gedaan. Terugdraaien lijkt geen optie, want de nieuwe lay-out is volgens ArenaNet beter. De lay-out is inderdaad beter, de oude was slecht, maar de de functionaliteit is wel achteruit gegaan. De suggestie die ik heb ondersteund is om een extra regel aan beide kanten toe te voegen waarbij je zelf het gewenste aantal gems of gold kan invullen. Dat had natuurlijk gewoon in de nieuwe lay-out moeten zitten.
Wailing_Banshee schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 10:49:
En dan heb je nog die drie items die puur RNG zijn.
Ja, die RNG items voor een collection kunnen zwaar irritant zijn. Ik ben nu al dagen bezig om een Jormag Claw Fragment te krijgen om de Jormag Defense Guide collection te kunnen activeren. Sinds maandag doe ik Claw of Jormag world boss meerdere keren per dag en nog steeds geen geluk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Door middel van tokens is het RNG-probleem makkelijk op te lossen door ANET.
Voor sommige dingen (zoals dungeons en WvW) hebben ze dat al gedaan en spaar je gewoon zodat je na een tijdje een "waardevolle" item kan krijgen.

Dit zou voor alle waardevolle items zo moeten zijn. Dus geen Precursor en Ascended Chest drops meer maar tokens waarmee je dat item dan later kan halen.

Iedere keer ik iemand aan een legendary zie werken zegt hij/zij mij dat het lastigste deel de precursor verkrijgen is, en dat vind ik niet normaal want dat is puur luck en geen achievement zoals dit wel zou moeten zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door AndrewBourgeois op 23-10-2014 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:49:
Voor sommige dingen (zoals dungeons en WvW) hebben ze dat al gedaan en spaar je gewoon zodat je na een tijdje een "waardevolle" item kan krijgen.

Dit zou voor alle waardevolle items zo moeten zijn. Dus geen Precursor en Ascended Chest drops meer maar tokens waarmee je dat item dan later kan halen.

Iedere keer ik iemand aan een legendary zie werken zegt hij/zij mij dat het lastigste deel de precursor verkrijgen is, en dat vind ik niet normaal want dat is puur luck en geen achievement zoals dit wel zou moeten zijn.
En voor mij is dat die dungeon.... Ik heb een precursor (van de forge), maar voor de legendary moet ik Deadly Blooms hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

En voor mij is dat die dungeon.... Ik heb een precursor (van de forge), maar voor de legendary moet ik Deadly Blooms hebben...
Ik begrijp dat je geen fan bent van de Twilight Arbor dungeon :) Je krijgt minstens 60 Deadly Blooms (en vaak 63 of 66) voor elk van de twee explorer paden per dag. Je hebt er 500 nodig, dus zelfs als je maar één pad per dag doet ben je in 8 dagen klaar. Ik vind Leurent's Path (up) zelf wel te doen, zeker als je een Guardian meeneemt voor de Volatile Blossoms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouli
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:43

Bouli

9000 rpm

Deadly Blooms zijn echt makkelijk om te halen....Goede zerker party en je sprokkelt er +- 180 per dag bij.

Zet ook je pvp track reward op TA en je krijgt extra deadly blooms.

K20A daily :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Wailing_Banshee schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 18:44:
[...]

Misschien moet je het eens overwegen om een grote PvE guild te joinen.
Binnen Guild Of Tweakers zijn er groepen die dagelijks wat dungeons doen. Als je TeamSpeak wilt gebruiken dan denk ik dat je makkelijk een party zult vinden en dan heb je zo die tokens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cityhunter
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-08-2022
Kan ik de GOT guild joinen? Terug een beetje actiever op GW2 en in mijn oude guild zijn gemiddeld 3 mensen actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:19:
[...]

Ik begrijp dat je geen fan bent van de Twilight Arbor dungeon :) Je krijgt minstens 60 Deadly Blooms (en vaak 63 of 66) voor elk van de twee explorer paden per dag. Je hebt er 500 nodig, dus zelfs als je maar één pad per dag doet ben je in 8 dagen klaar. Ik vind Leurent's Path (up) zelf wel te doen, zeker als je een Guardian meeneemt voor de Volatile Blossoms.
Bouli schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:39:
Deadly Blooms zijn echt makkelijk om te halen....Goede zerker party en je sprokkelt er +- 180 per dag bij.

Zet ook je pvp track reward op TA en je krijgt extra deadly blooms.
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:22:
[...]

Misschien moet je het eens overwegen om een grote PvE guild te joinen.
Binnen Guild Of Tweakers zijn er groepen die dagelijks wat dungeons doen. Als je TeamSpeak wilt gebruiken dan denk ik dat je makkelijk een party zult vinden en dan heb je zo die tokens.
Ik heb gewoon een hekel aan die dungeons. De hele speelstijl is niets voor mij. Ik heb die in Frostgorge een aantal keer gedaan voor Frenzy, en Ascalon omdat ik een deel van het light armor wilde, maar ik moet me er echt voor "overhalen" om het te doen (hetzelfde geld voor Mawdrey, ik moet alleen nog die pristine fractal relics hebben...)

En PvP doe ik helemaal niet. Alleen al bij het denken dat ik PvP zou gaan doen, sluit ik m'n client... Ik vind PvP in elke vorm vreselijk (en niet alleen in GW, maar ook IRL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Cityhunter schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:49:
Kan ik de GOT guild joinen? Terug een beetje actiever op GW2 en in mijn oude guild zijn gemiddeld 3 mensen actief.
Als je je via guildoftweakers.org aanmeld, krijg je meestal binnen een dag een invite.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 15:49:

Tokens zijn ook maar gewoon een currency en imo zit er al te veel currency grind in. Dan vind ik RNG veel leuker maar dan moet het wel zo zijn gedaan dat je er specifiek naar toe kunt werken en het dus ook binnen het redelijke vallen. Zo'n pre-cursor is niet een RNG waar je op een redelijke manier naartoe kunt werken op 'n RNG manier dus dan gaan mensen eerder goud grinden. (waarbij het goud dus eigenlijk de taak heeft van jou tokens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:40

Anno

Griefmaker#2862

Na mijn eerste paar dagen in GW2 ben ik nu level 26. En ik zit nu met een aantal skill points. Maar ik weet eigenlijk niet goed of ik ze moet uitgeven of niet. Ik heb in ieder geval voor elke hotkey een skill geunlocked. Maar de rest van points heb ik bewaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 08:45:
Na mijn eerste paar dagen in GW2 ben ik nu level 26. En ik zit nu met een aantal skill points. Maar ik weet eigenlijk niet goed of ik ze moet uitgeven of niet. Ik heb in ieder geval voor elke hotkey een skill geunlocked. Maar de rest van points heb ik bewaard.
Je krijgt uiteindelijk genoeg skill points om alles te unlocken (en dat zou ik persoonlijk ook zeker doen!), maar tijdens het levelen, zou ik alleen die skills unlocken die je werkelijk wilt gebruiken. Ik zoek meestal een stuk of wat skills uit die handig zijn tijdens levelen (speedboost, condition removal, dat soort dingen) en de rest komt vanzelf wel als ik skill points over heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wailing_Banshee schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:00:
[...]

Je krijgt uiteindelijk genoeg skill points om alles te unlocken (en dat zou ik persoonlijk ook zeker doen!), maar tijdens het levelen, zou ik alleen die skills unlocken die je werkelijk wilt gebruiken. Ik zoek meestal een stuk of wat skills uit die handig zijn tijdens levelen (speedboost, condition removal, dat soort dingen) en de rest komt vanzelf wel als ik skill points over heb.
Oké bedankt, dan kijk ik nog even naar de tooltips of er nog skills zijn die beter zijn dan die ik heb.

Kun je trouwens ook de skills aan andere keys binden. Ik heb een bepaalde order waarmee ik altijd vecht. Maar vooral die op 9 zit te ver weg. Het liefst zou ik gewoon de 5 die ik altijd gebruik op 1 t/m 5 willen hebben. Dat zijn drie weapon skills en 2 andere skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:07:
[...]

Oké bedankt, dan kijk ik nog even naar de tooltips of er nog skills zijn die beter zijn dan die ik heb.

Kun je trouwens ook de skills aan andere keys binden. Ik heb een bepaalde order waarmee ik altijd vecht. Maar vooral die op 9 zit te ver weg. Het liefst zou ik gewoon de 5 die ik altijd gebruik op 1 t/m 5 willen hebben. Dat zijn drie weapon skills en 2 andere skills.
Ja, dat staat ergens in opties volgens mij. Zelf gebruik ik de skills1 t/m 5 met mijn toetsenbord. Heb ik mijn heal skill (Skill 6) op de toets E zitten, vervolgens heb ik twee utility skills ( Skill 7 & 8 ) op mijn muis zitten. Ik heb bij mijn duim 4 knoppen, twee knoppen hiervan zijn dus voor skill 7 & 8. Mijn elite zit op de toets Q.

Dit vind ik persoonlijk het fijnste spelen, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. :+ Gewoon even een tijdje mee rommelen en dan kijken wat je zelf het fijnste vind spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

JST94 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:20:
[...]

Ja, dat staat ergens in opties volgens mij. Zelf gebruik ik de skills1 t/m 5 met mijn toetsenbord. Heb ik mijn heal skill (Skill 6) op de toets E zitten, vervolgens heb ik twee utility skills ( Skill 7 & 8 ) op mijn muis zitten. Ik heb bij mijn duim 4 knoppen, twee knoppen hiervan zijn dus voor skill 7 & 8. Mijn elite zit op de toets Q.

Dit vind ik persoonlijk het fijnste spelen, maar dat verschilt per persoon natuurlijk. :+ Gewoon even een tijdje mee rommelen en dan kijken wat je zelf het fijnste vind spelen !
Bedankt, dan ga ik daar vanavond eens mee spelen. Q en E is een goede tip die ga ik zeker gebruiken. De andere kijk ik nog even.

Hoe werkt het craften ? Ik heb nu heel wat materials en ik heb o.a. leatherworking geleerd. In het craft menu staat dat ik x aantal items kan maken. Maar ik zie geen knop om dit daadwerkelijk te doen. Moet dit op een speciale plek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:24:
[...]

Bedankt, dan ga ik daar vanavond eens mee spelen. Q en E is een goede tip die ga ik zeker gebruiken. De andere kijk ik nog even.

Hoe werkt het craften ? Ik heb nu heel wat materials en ik heb o.a. leatherworking geleerd. In het craft menu staat dat ik x aantal items kan maken. Maar ik zie geen knop om dit daadwerkelijk te doen. Moet dit op een speciale plek ?
Craften kan je bij een specifiek crafting station. Zie de wiki voor een lijst met locaties: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Crafting_station

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:24:

[...]

Behalve key binding veranderen kun je ook zelf bepalen welke skills aan 7, 8 en 9 zitten. Maar dat heb je waarschijnlijk zelf al gezien :)

Bedoel je met het craft menu de Discovery tab? Of de Production tab? Op de Production tab kun je gewoon op een recipe aan de linkerkant klikken en dan zie je aan de rechterkant wat je nodig hebt.

Op de Discovery pane moet je items van de linkerkant naar de rechterkant slepen. Nadat je de het eerst item hebt gesleept zie je hoeveel recipes je kunt ontdekken met dat item. Voor de meeste crafting disciplines geldt dat een recipe eigenlijk altijd dezelfde formule gebruikt. Als voorbeeld voor leatherworking:
Er zijn drie componenten nodig, twee componenten die bepalen wat voor iets je maakt (bv een coat) en één component die bepaald wat voor eigenschappen het krijgt (bv Power). Voor een Mighty Seeker Coat heb je een Rawhide Chestguard Padding, een Rawhide Chestguard Panel en een Mighty Jute Insignia nodig. Volgens mij staan de recipes voor al deze drie componenten al in de Production tab. Als je van alle drie er één heb gemaakt kun je ze combineren op de Discovery tab. Kijk anders eens op de wiki naar Leatherworking/ Novice recipes. Je kunt in-game naar de leatherworking page van de wiki gaan door in de chat /wiki leatherworking te tikken.

Nadat je eenmaal je eerste item hebt gecraft werkt het voor bijna alle items op dezelfde manier. Jewelery heeft een iets afwijkende recipe structuur. Chef (cooking) is helemaal anders, daar gooi je gewoon random ingredienten in de Discovery pane en dan zie je het wel. De wiki is voor cooking recipes je grootste vriend.
Wailing_Banshee schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:55:
Ik heb gewoon een hekel aan die dungeons. De hele speelstijl is niets voor mij. Ik heb die in Frostgorge een aantal keer gedaan voor Frenzy, en Ascalon omdat ik een deel van het light armor wilde, maar ik moet me er echt voor "overhalen" om het te doen (hetzelfde geld voor Mawdrey, ik moet alleen nog die pristine fractal relics hebben...)
HotW (de dungeon in Frostgorge) is waarschijnlijk de minst interessante dungeon die er is. AC (Ascalon) is weliswaar de starter dungeon, maar is daar eigenlijk niet erg geschikt voor.
Twiligth Arbor (TA), de dungeon die je nu moet doen, vind ik veel leuker. Je hebt wel een goede groep nodig. Niet zo zeer een groep die goed in GW2 is, maar een groep die rekening houdt met alle party members. Want content skippen door er snel langs te rennen kan wel, maar dan moet je wel weten wat je doet. Volatile Blossoms zijn dodelijk. Niet voor de eerste die ze activeert door er hard langs te rennen, maar wel voor degene die er achter zit! Maar de dungeon zelf is erg mooi (vind ik :) )

[ Voor 21% gewijzigd door RoseSolane op 27-10-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bedankt g0tanks en RoseSolane het is nu weer een stukje duidelijker.

Wel grappig die gems en keys voor lockboxes (treasurechest) kwamen me heel bekend voor. In Neverwinter heb je die ook. Daar zitten exclusieve mounts en gear in de boxes. Hoe zit dat in GW2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:34:
Bedankt g0tanks en RoseSolane het is nu weer een stukje duidelijker.

Wel grappig die gems and keys voor lockboxes (treasurechest) kwamen me heel bekend voor. In Neverwinter heb je dit ook. Daar zitten exclusieve mounts en gear in de boxes. Hoe zit dat in GW2 ?
Black Lion Chest kunnen hele leuke items bevatten. Maar de kans is niet groot. Als ik een key krijg open ik een BL chest. Maar ik koop geen extra keys met gems.

Exclusieve items kunt je craften, kopen met gems in de gem store, kopen met (veel) goud op de TP (trading post) en je vindt ze in reward chests als je events doet en mobs killed (vooral champions). Zo kreeg ik gisteren de Resonator als reward. Zoals iemand in de guild zei: Leuke naam, lelijke skin :) Het is een sword in de vorm van een stemvork. Maar wel redelijk uniek en een paar goud waard op de TP.

Oh, en paarden zijn er niet in GW2. Wel vliegende tapijten en bezemstelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

RoseSolane schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Black Lion Chest kunnen hele leuke items bevatten. Maar de kans is niet groot. Als ik een key krijg open ik een BL chest. Maar ik koop geen extra keys met gems.

Exclusieve items kunt je craften, kopen met gems in de gem store, kopen met (veel) goud op de TP (trading post) en je vindt ze in reward chests als je events doet en mobs killed (vooral champions). Zo kreeg ik gisteren de Resonator als reward. Zoals iemand in de guild zei: Leuke naam, lelijke skin :) Het is een sword in de vorm van een stemvork. Maar wel redelijk uniek en een paar goud waard op de TP.

Oh, en paarden zijn er niet in GW2. Wel vliegende tapijten en bezemstelen >:)
Zijn items op level 80 puur cosmetisch voor PVE en PVP ?

Zijn guilds ook server onafhankelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:53:
[...]

Zijn items op level 80 puur cosmetisch voor PVE en PVP ?
PvP gear heeft altijd dezelfde stats, daar is het verschil echt cosmetisch. Voor PvP is het grotendeels cosmetisch. Exotic items hadden bij de release de beste stats. Daarna is er nog een Ascended level bijgekomen, maar de stat verschillen zijn voor de meeste PVE niet van belang.
Zijn guilds ook server onafhankelijk ?
Sinds kort bijna volledig. Alleen WvW is nog steeds server gebonden. De server is dus erg belangrijk als je een WvW guild joined! Voor PvE en PvP maakt het niets meer uit. Mocht je een guild willen joinen kijk eens in de topic warning voor een aantal opties.

NB: Er is nog wel een strikte scheiding tussen EU en US servers. Om over de Chinese servers te zwijgen, maar daar wil je echt niet op spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

RoseSolane schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:03:
[...]

PvP gear heeft altijd dezelfde stats, daar is het verschil echt cosmetisch. Voor PvP is het grotendeels cosmetisch. Exotic items hadden bij de release de beste stats. Daarna is er nog een Ascended level bijgekomen, maar de stat verschillen zijn voor de meeste PVE niet van belang.

[...]

Sinds kort bijna volledig. Alleen WvW is nog steeds server gebonden. De server is dus erg belangrijk als je een WvW guild joined! Voor PvE en PvP maakt het niets meer uit. Mocht je een guild willen joinen kijk eens in de topic warning voor een aantal opties.

NB: Er is nog wel een strikte scheiding tussen EU en US servers. Om over de Chinese servers te zwijgen, maar daar wil je echt niet op spelen.
... ben wel benieuwd naar de level 80 PVE content. Maar dat duurt nog wel even. Ik hoorde iets over living world story of zo.

Bedankt voor de guilds tip.

[ Voor 23% gewijzigd door Anno op 27-10-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:12:
[...]

... ben wel benieuwd naar de level 80 PVE content. Maar dat duurt nog wel even. Ik hoorde iets over living world story of zo.

Bedankt voor de guilds tip.
Level 80 PvE content is niet zo afwijkend van de content op lager niveau. Je kunt ook al dungeons doen op een lager niveau. Er zijn ook al World Bosses die je op een lager niveau kunt doen. Het grote verschil is dat op level 80 alle open world content voor je beschikbaar is. Dus ook world bosses als Tequatl en Evolved Jungle Wurm. En high level gebieden in Orr.

Living World is een soort Personal Story. Het speelt qua verhaal na de Personal Story. Living World is ook een manier voor ArenaNet om de wereld van GW2 dynamisch te houden. Ik weet niet wanneer je bent begonnen met spelen, maar Lion's Arch zag er bijvoorbeeld een jaar geleden heel anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

RoseSolane schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:32:
[...]

Level 80 PvE content is niet zo afwijkend van de content op lager niveau. Je kunt ook al dungeons doen op een lager niveau. Er zijn ook al World Bosses die je op een lager niveau kunt doen. Het grote verschil is dat op level 80 alle open world content voor je beschikbaar is. Dus ook world bosses als Tequatl en Evolved Jungle Wurm. En high level gebieden in Orr.

Living World is een soort Personal Story. Het speelt qua verhaal na de Personal Story. Living World is ook een manier voor ArenaNet om de wereld van GW2 dynamisch te houden. Ik weet niet wanneer je bent begonnen met spelen, maar Lion's Arch zag er bijvoorbeeld een jaar geleden heel anders uit.
Dungeons waren vanaf level 30 had ik gelezen. Nou ik ben wel benieuwd. Eerst moet ik nog wel wat levels spelen. Ik ben vorige week donderdag begonnen en ik ben nu level 26 (Thief).

PvP zal ik me ook nog wel een keer aan wagen. Eerst maar rustig levelen tot 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:40:
[...]

Dungeons waren vanaf level 30 had ik gelezen. Nou ik ben wel benieuwd. Eerst moet ik nog wel wat levels spelen. Ik ben vorige week donderdag begonnen en ik ben nu level 26 (Thief).
De eerste story dungeon (Ascalon) is vanaf 30, de eerste explorable (ook Ascalon) 35 (geloof ik). Maar dat wil niet zeggen dat die dungeons voor een lvl80 makkelijk zijn, dankzij de terugschaling. (wel makkelijker, maar dat komt ook door ervaring, en dingen als weapon stats, armor stats, etc die niet altijd evenveel teruggeschaald worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Ik zie dat deze hier nog niet gedeeld is:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik speel sinds kort GW2 weer. Heb het bij de release een weekje gespeeld, maar toen kon het me niet zo bekoren (wat vooral kwam doordat MoP uitkwam).

Ben momenteel lvl 27 op m'n Norn Warrior (boost gebruikt naar lvl 20).

Ik had alleen even een vraagje, ik level nu in een gebied voor lvl 15-25 (dacht ik), en ik ben dus constant lagere quests aan het doen dan ik aan zou kunnen. Nu weet ik dat de boel gescaled wordt. Geldt dat dan ook voor xp? Dus maakt het dan niet uit dat ik bijvoorbeeld een level 15 quest doe op level 27?

Ik wil namelijk wel alles exploren, daarom doe ik die ''lowbie'' zones nog.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
Las Vegas schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:51:
Ik speel sinds kort GW2 weer. Heb het bij de release een weekje gespeeld, maar toen kon het me niet zo bekoren (wat vooral kwam doordat MoP uitkwam).

Ik had alleen even een vraagje, ik level nu in een gebied voor lvl 15-25 (dacht ik), en ik ben dus constant lagere quests aan het doen dan ik aan zou kunnen. Nu weet ik dat de boel gescaled wordt. Geldt dat dan ook voor xp? Dus maakt het dan niet uit dat ik bijvoorbeeld een level 15 quest doe op level 27?

Geen idee hoe het met dat XP zit. Maar niet druk om maken joh. Als je toch alles wilt exploren word je vanzelf wel level 80, of dat nou 10 uur kost, of 12 uur maakt niet uit. (

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Las Vegas schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 13:51:

Zoals JST94 al aangeeft hoef je je om XP niet echt druk te maken. Zo snel mogelijk levelen levert in GW2 niet zo veel op.

Scaling werkt in GW2 op verschillende manieren. Je karakter schaalt naar het level van de zone waarin je rondloopt. Dat maakt dat bijna alle zones even moeilijk aanvoelen. De starter zones zijn een uitzondering wat mij betreft. Die voelen op een level 80 karakter toch altijd wat makkelijker aan. De high level zones in Orr voelen weer wat moeilijker aan maar dan hebben we het over level 75 en hoger.

Loot levelt maar voor een (heel) klein deel. Als ik met een level 80 karakter in een low level gebied rondloopt krijg ik meestal loot op mijn level en soms iets op het level van de zone. Ik denk zelf dat als ik honderd items verzamel in een low level gebied er misschien 5 het level hebben van het gebied en de rest is level 75+. Er zijn specifieke beloningen die levelen naar de content. Zo krijg je bijvoorbeeld een hoofddeksel als je een story dungeon doet (kan vanaf level 30). Die hoofddeksels hebben altijd het level van de dungeon. Maar van dit soort specifieke beloningen zijn er niet heel veel.

XP scaling is wat lastig uit te leggen. Als ik een event doe met mijn level 80 karakter in een 15-25 gebied krijg ik meer XP dan jij met je level 27 karakter. Maar ik heb meer XP nodig om een level omhoog te gaan dan jij met je level 27 karakter. Als wij samen dezelfde content doen zul jij eerder een level omhoog gaan dan ik. Je levelt dus het snelst als je altijd events doet die hetzelfde level hebben als je karakter. Maar er moet wel een erg groot verschil in level zijn voordat je dit zult merken. In de praktijk zul je het verschil pas merken als je al level 80 bent en iets doet in een startergebied. Maar dan ben je al 80 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RoseSolane schreef op donderdag 06 november 2014 @ 09:56:
[...]

Zoals JST94 al aangeeft hoef je je om XP niet echt druk te maken. Zo snel mogelijk levelen levert in GW2 niet zo veel op.

Scaling werkt in GW2 op verschillende manieren. Je karakter schaalt naar het level van de zone waarin je rondloopt. Dat maakt dat bijna alle zones even moeilijk aanvoelen. De starter zones zijn een uitzondering wat mij betreft. Die voelen op een level 80 karakter toch altijd wat makkelijker aan. De high level zones in Orr voelen weer wat moeilijker aan maar dan hebben we het over level 75 en hoger.

Loot levelt maar voor een (heel) klein deel. Als ik met een level 80 karakter in een low level gebied rondloopt krijg ik meestal loot op mijn level en soms iets op het level van de zone. Ik denk zelf dat als ik honderd items verzamel in een low level gebied er misschien 5 het level hebben van het gebied en de rest is level 75+. Er zijn specifieke beloningen die levelen naar de content. Zo krijg je bijvoorbeeld een hoofddeksel als je een story dungeon doet (kan vanaf level 30). Die hoofddeksels hebben altijd het level van de dungeon. Maar van dit soort specifieke beloningen zijn er niet heel veel.

XP scaling is wat lastig uit te leggen. Als ik een event doe met mijn level 80 karakter in een 15-25 gebied krijg ik meer XP dan jij met je level 27 karakter. Maar ik heb meer XP nodig om een level omhoog te gaan dan jij met je level 27 karakter. Als wij samen dezelfde content doen zul jij eerder een level omhoog gaan dan ik. Je levelt dus het snelst als je altijd events doet die hetzelfde level hebben als je karakter. Maar er moet wel een erg groot verschil in level zijn voordat je dit zult merken. In de praktijk zul je het verschil pas merken als je al level 80 bent en iets doet in een startergebied. Maar dan ben je al 80 :)
Super post, ik dank jullie (ook de poster boven je) hartelijk!

Ben inmiddels al level 51, en heb het nog aardig naar m'n zin. Warrior is wel lekker slaan :D

Gister blijkbaar 1 van de kutste puzzle games gedaan, die leverde de Not So Secret achievement op in Genderran Fields. Toch wel geinig.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Las Vegas schreef op donderdag 06 november 2014 @ 23:58:
[...]

Super post, ik dank jullie (ook de poster boven je) hartelijk!

Ben inmiddels al level 51, en heb het nog aardig naar m'n zin. Warrior is wel lekker slaan :D

Gister blijkbaar 1 van de kutste puzzle games gedaan, die leverde de Not So Secret achievement op in Genderran Fields. Toch wel geinig.
Ik heb die jumping puzzle ook gehaald dankzij een mesmer die zo vriendelijk was om mensen er heen te portallen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op vrijdag 07 november 2014 @ 00:56:
[...]

Ik heb die jumping puzzle ook gehaald dankzij een mesmer die zo vriendelijk was om mensen er heen te portallen. :p
Zijn er dan ook andere manieren :D

Ik heb hem "zelf" gesprongen, maar had het zonder een vriendelijke mesmer niet kunnen doen. Vooral dat stuk achterin, waarbij je op liggende buizen moet springen. Daar faalde ik per definitie. En had ik gelukkig die vriendelijke mesmer bij de hand om me weer naar boven te brengen (voorbij die hindernis :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ha, Not So Secret. Ik moest even opzoeken welke dat was maar dat is natuurlijk de Aetherblade JP. Dat is één van de twee lastigste JP's in de game. De andere is in Southsun Cove (lvl 80 gebied dat je kunt bereiken via een Portal in LA). Dat gebied heeft twee JP's. De eerste is naast de portal en is makkelijk. Deze kun je ook doen op een lager level karakter want je komt geen mob tegen. De lastige JP is aan de andere kant van de map en was totdat Not So Secret in de game kwam zeker de lastigste JP.

Heb je in de Aetherblade grot trouwens ook de Diving Goggles gedaan? Daarvoor moet je vlak voor het einde van de JP nog verder naar boven en dan goed mikken als je springt (of eigenlijk valt :) ).

Iets anders: Ik heb gisteravond het laatste deel van de huidige LW gedaan (Hidden Arcana). Ik ben daar twee uur mee bezig geweest :( Ik was al niet blij met de eerste drie bosses, maar de laatste boss sloeg alles. Ondertussen begrijp ik dat ik één van de ongelukkigen ben die tegen bugs aanliep bij deze boss, maar op dat moment was ik de wanhoop nabij. Ik wil niet teveel spoilers geven, maar het duurt een eeuwigheid om de laatste 25% van deze boss naar beneden te krijgen als er geen crystals spawnen. Of in de muur. En om op die 25% te komen is het ook wel fijn als crystals niet allemaal in de dodelijke AoE spawnen.

In plaats van ontspanning was GW2 gisteravond alleen maar frustrerend. Dit was de slechtste GW2 sessie ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA

Ik dacht dat het wat drukker zou worden hier met de introductie van The Silverwastes, maar het is erg stil de afgelopen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JST94
g0tanks schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:37:
[video]

Ik dacht dat het wat drukker zou worden hier met de introductie van The Silverwastes, maar het is erg stil de afgelopen tijd.
Ik ben gestopt met het spelen van GW2 voor de komende tijd. Ik weet mezelf niet meer te motiveren om nog iets te doen in het spel, paar keer nog wel GW2 opgestart, 5 minuten voor me uit gestaard en weer afgesloten. :+

Ik ben over gestapt naar World of Warcraft, dat is nog helemaal nieuw voor me. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja ik denk dat voor veel mensen de LS het niet helemaal doet. Er waren altijd al veel klachten over en het is zeker verbeterd maar uiteindelijk voegt de LS niet heel veel echt toe aan de game. Een stukje verhaal en daarnaast grind grind grind (voornamelijk voor goud).

Die methodiek is waar ik al heel lang geleden voor waarschuwde dat het niet geweldig werkt op de langere termijn. Dus ik denk dat veel mensen wachten op iets echt nieuws zoals een expansion. Zelfs een lorefreak zoals WoodenPatatoes die dus helemaal happy zou moeten zijn met de LS heeft het nu al telkens over een expansion.

Een expansion geeft de mogelijkheid echt nieuwe dingen toe te voegen waar mensen mee bezig kunnen zijn. Mini-battles, housing, guild-halls, mounts enz. Al blijft daar natuurlijk wel het gevaar dat als ook die nieuwe dingen vooral draaien op gold grind grind grind dat men er ook weer snel op is uitgekeken.

Daarbij komt nog dat ik het idee heb dat de aanpassingen die moesten zorgen dat nieuwe spelers langer bleven hangen niet werken. Tenminste dat is was ik in de guild zie met nieuwe spelers die we uitnodigen. Die haken net zo snel, zo niet sneller af als voorheen (met spelen).

Zelf heb ik vorige maand ook een gratis weekje WoW gespeeld en dan zie je toch dat zo'n traditionele quest ook echt dingen toevoegen terwijl het verkennen van een map niet het afwerken van een lijstje waypoints, vista's, PoI's en hearts is.

Waarschijnlijk ga ik dus ook even een maandje WoW spelen nu met hun 10 jarige jubileum. Niet dat ik het blijf spelen maar GW2 staat echt even op een lager vuurtje in afwachting op een expansion die dan hopelijk ook echt wat nieuws brengt en waarbij het grinden voor goud (of andere currency) een beetje verdwijnt.

Ik ben overigens ook wel benieuwd na de feature pack die waarschijnlijk komt na het einde van season 2. We zullen zien.
Pagina: 1 ... 11 ... 35 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het ~[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic