Dat is zeker waar. Voor een 1080p scherm is het denk ik de beste keuze. Met een R9 290X op 1080p kun je denk ik wel mooie frame rates neer zetten voor dit scherm.Zeara schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:20:
[...]
Ik wil ook niet meer lager sinds mijn 1440p scherm. Maar 120 Hz op 1440p.... Daar heb je een flinke kaart voor nodig, alhoewel een 290x komt misschien een heel eind.
Maar het blijft wel een interessant scherm. Goede beeldkwaliteit + hoge refresh rate
Tja ieder zijn ding.Werelds schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:27:
Die gaat wel wat hoger liggen dan een TN modelletje ja
En wat de resolutie betreft, zal het ze door geven. 1080p is vooral ook een marketing verhaal, Full HD valt bij de gemiddelde gamer gewoon goed
Ik zit er zelf niet zo mee; ik neem eerder genoegen met iets minder pixels per inch dan met die schijt kwaliteit van TN, of de hoge respons tijd van veel 2560x* schermen
Voor mij staat op 1: Kleur reproductie, 2: resolutie en dus scherpte, 3: kijkhoek (met een 30"scherm wel belangrijk als je er dicht op zit), 5: Aansluit mogelijkheden 6: respons time en op 7: de refresh rate en op 8 stroomverbruik.
Bij andere zal dit rijtje anders zijn.
Ik ben benieuwd wat die R9 290X kaarten straks out of the box gaan kunnen. Met handpicking is 1100 standaard geen probleem. Met hogere voltages schijn je makkelijk 1200+ te halen. Volgens mij had ik ook al 1300 gezien en 1400+ LN2.t!n0 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 11:38:
Dacht dat dit het Radeon nieuws topic was? Blijkt ineens een Eizo nieuws topic te zijn.
@Astennu, inderdaad het nieuwe design met 3 fans doel ik op. Zeer goed ontvangen.
Van wat ik tot nu toe heb meegekregen presteert een 290X op 1200mhz hetzelfde als een 780 op 1400mhz, dat beloofd mooie dingen voor de non-reference, factory OC kaarten.
Het belooft inderdaad wel wat
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....