Dan zou er een optie moeten zijn waar je de voorkeur kan wijzigen. Die zag ik toen niet op de iPhone.rinkel schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:14:
[...]
Dat zou nog kunnen, soms 1 a 2 streepjes. Is er niet een mogelijkheid om dit te forceren?
Ik heb vandaag een uur met de helpdesk van vodafone (en daarna nog eens apple) aan de tefeloon gezeten. Die hebben aangegeven dat alles goed staat en zou moeten werken.
Als ik m op vliegtuigmodus zet met wifi aan kan ik niet bellen.
Googlen op "iPhone wifi calling priority " en krijg allemaal Amerikaanse klanten die soortgelijke problemen hebben.
Je kan op de telefoon van je vriendin een hotspot aanzetten, daar mee verbinden en kijken of je dan wel over wifi kan bellen. Zo niet, dan lijkt de verbinding thuis uitgesloten. Ik kan zelfs over een hotspot bellen met mijn KPN sim. (Onzinnig, maar het werkt).
Of een android telefoon zien te vinden en daar je simkaart in duwen. Werkt het daar dan ook niet op, dan zou het toch je abonnement kunnen zijn.
Is het een zakelijke abonnement voor grote bedrijven? Heb je een telecombeheerder die er misschien iets met van weet?
Ik kon voor heel veel (+1000 nrs) T-Mobile sims de abonnementen wijzigen. Bellen over wifi en 4g bellen zat daar toen niet in. Ook de zakelijke KPN abonnementen hebben deze optie niet. Het zou mij niet verbazen als Vodafone ook voorkeur geeft voor 3G. Alleen weet ik niet of je al kan bellen op 4G..
[ Voor 11% gewijzigd door krakendmodem op 03-04-2019 20:54 ]