Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

[Vodafone Prepaid] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• vw23a
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 24-04 21:28
Vodafone heeft een prepay abonnement "You", waarbij je ook extra bundels kunt kopen. Sommige bundels zijn los en lopen dan vanzelf af, maar je kunt ook bundels kiezen die zolang je beltegoed voldoende is automatisch elke maand verlengd worden.

Bundels kunnen worden besteld via een SMS of via de MyVodafone app. Met de SMS bijvoorbeeld: "YOU S REPEAT AAN" of "YOU L AAN" naar 4000. Status opvragen gaat ook per SMS: "STATUS" naar 4000.

Alles bij elkaar een heel flexibel geheel.

En als extratje zijn er op vrijdag de "Fantastic Friday" aanbiedingen: steeds weer iets anders, zoals bijvoorbeeld 2 GB voor een week voor 1, of een weekend 200 minuten bellen voor 2.-.

Als je de link hierboven volgt blijkt dat Vodafone ook in het prepay domein mee doet met de "tot 50% korting" akties van februari 2017:
een sim inclusief een maand de "You S" bundel kost 5 - deze is normaal ook 5 voor 200 MB + 20 min.
een sim inclusief een maand de "You M" bundel kost nu 6 - deze is normaal 10 voor 500 MB + 50 min.
een sim inclusief een maand de "You L" bundel kost nu 7.50 - deze is normaal 15 voor 1 GB + 100 min.

vw23a wijzigde deze reactie 17-02-2017 11:11 (38%)
Reden: aanvullingen

• vw23a
Maar ... ik heb vanmorgen om ongeveer 8 uur een FF bundel 2GB voor een week gekocht, en ik heb een bundel 3 GB voor het weekend gekregen. Ik heb wat zitten kijken en op Facebook en Twitter heb ik mensen met dezelfde klachten gevonden.

Vodafone heeft zijn zaakjes niet helemaal op orde - het is natuurlijk ook wel echt erg moeilijk om op de site en in app alle gegevens tegelijkertijd helemaal precies kloppend te houden...

vw23a wijzigde deze reactie 17-02-2017 11:19 (1%)
Reden: probleem duidelijker gemaakt

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17:45
Wanneer ik kijk op Fantastic Friday zie ik, wat data betreft, alleen die weekend/3GB deal staan: https://www.vodafone.nl/fantasticfriday/
Was die andere bundel misschien een aanbieding van vorige week? FF aanbiedingen kun je alleen maar op die betreffende vrijdag claimen.

Marly wijzigde deze reactie 17-02-2017 15:55 (14%)

• vw23a
quote:
Marly schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:54:

Was die andere bundel misschien een aanbieding van vorige week?
Ja, denk ik ook. Maar die stond vrijdag deze week nog wel tot een uur of 8 's-ochtends vermeld in de app. Ik dacht "Oh, leuk". Maar toen ik hem kocht kreeg ik de nieuwe, die ik niet uit mezelf zou hebben genomen.

En ik ben niet de enige: zie bijvoorbeeld Frank, en ook op Facebook zag ik hierover klachten voorbijkomen.

Het is kennelijk heel moeilijk om alles kloppend te krijgen - in de link van Marly moet volgens mij bijvoorbeeld niet meer "komende week" staan maar "afgelopen week."

vw23a wijzigde deze reactie 18-02-2017 14:23 (12%)
Reden: aanvulling

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17:45
quote:
vw23a schreef op zaterdag 18 februari 2017 @ 14:18:

Het is kennelijk heel moeilijk om alles kloppend te krijgen - in de link van Marly moet volgens mij bijvoorbeeld niet meer "komende week" staan maar "afgelopen week."
Nee hoor, de app heb ik niet, maar op de website staat het wel correct: die deals kunnen immers alleen op die betreffende vrijdag geclaimd worden, en gelden dan voor de komende week, de week na die vrijdag dus.
Wie een, of meerdere van de deals geclaimd heeft, die afgelopen vrijdag op de site stonden, kan er dus nu, dwz deze lopende week, gebruik van maken, niet afgelopen week.

• vw23a
Dit is wat ik bedoel:

• vw23a
En nu is er weer een ander foutje gemaakt. Op Vodafone.nl/extrategoed staat:
"Sms, voordat je een opwaardering doet, EXTRA TEGOED AAN naar 4000. Dan ontvang je bij de eerstvolgende opwaardering 25% extra tegoed. Bij de tweede opwaardering krijg je vervolgens 50% extra tegoed en bij de derde opwaardering 100% extra tegoed."

Best een leuk aanbod...

Maar als ik het probeer krijg ik als reactie op mijn SMS: "Helaas, de door jou opgegeven code is niet bekend."
Pagina: 1

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*