fl2001 schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 10:57:
[...]
Ik heb bij vodafone echt nog nooit te maken gehad met zomaar verdwijnende beltegoeden...
Je kan overigens wel degelijk bij de klantenservice vragen waar het beltegoed aan op is gegaan.
Er staat trouwens wel gewoon op de site, dat de bundels automatisch worden vernieuwd hoor (
https://mobiel.vodafone.nl/prepaid )
Op dit moment is vodafone prepaid 1 van de goedkoopste prepaid aanbieders voor data. Zowel qua prijs als qua grote van bundel.
Dus ik ben het niet met je eens. Bepaalde dingen kunnen natuurlijk wel beter, maar als ik het vodafone prepaid aanbod bv vergelijk met dat van KPN, dan wint vodafone het echt ruim.
Ik heb inmiddels al contact opgenomen. Het is mij als volgt uitgelegd:
-- Bundel stond aan.
-- Bundel ging op (zonder dat ik het door had).
-- Ik laad tegoed bij om de bundel opnieuw te activeren.
-- Opnieuw activeren kan niet. Ik krijg sms terug: bundel is al geactiveerd.
-- Dus ik denk: mooi das gelukt. Maar eigenlijk was er dus nog steeds een bundel geactiveerd die al op was.
-- Ik vrolijk verder internetten denkende dat ik een nieuwe bundel aan het opgebruiken ben: boem tegoed op verbruikt.
En dat x2, omdat ik super dom ben en dacht dat het de eerste keer misschien door mijn onoplettendheid niet gelukt was.
Dan zet je toch de bundel uit en weer aan hoor ik je denken? Dat kan dus niet. Je kunt niet zelf een bundel UIT zetten bij Vodafone. Alleen de helpdesk kan dat. Je kunt dus ook niet 2x dezelfde bundel kopen (of zelfs helemaal niet 2 bundels kopen?).
Ik snap niet dat je dit probleem nog nooit tegengekomen bent.
Voor bellen en sms bestaat maar 1 bundel en die is voor 100 minuten per maand. Gaat die op? (antwoord: ja altijd) dan kan je dus op geen enkele manier een bundel kopen met meer minuten. Tenzij je de helpdesk elke keer opnieuw vraagt om die bundel uit te zetten, zodat je hem zelf weer aan kunt zetten.
Zelfde dus voor data.
Wat?! *facepalm head desk etc*
Nogmaals ik snap niet hoe je hier geen last van kunt hebben tenzij je of nooit data gebruikt of nooit smst en belt en/of altijd de duurste data bundel gebruikt en constant heel veel euros overmaakt naar je tegoed?!
Of bel je elke maand (of elke keer dat je tegoed op is) de Vodafone helpdesk met de vraag of ze de bundels allemaal uit kunnen zetten?
[
Voor 6% gewijzigd door
GeoBeo op 09-10-2019 21:57
]