[Vodafone] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 86 Laatste
Acties:
  • 616.022 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Jassy schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 21:13:
Mijn vriendin met Red Essential heeft deze mail nog niet gehad. Zit er willekeur in of kan ze ergens zien of ze in aanmerking komt? 3GB ipv 1,5GB is natuurlijk altijd goed..
Vreemd inderdaad. Mijn vriendin heeft ook een Red abonbement maar ook geen e-mail gehad. We zijn beide langer dan 5 jaar klant, echter heeft zij altijd een 1 jaar nieuwer abonnement. Wellicht dat daar al de aangepaste roaming op is toegepast?

Heb het verder als nieuwssubmit naar Tweakers gestuurd maar er is (nog) geen artikel verschenen.

Meer mensen die de mail hebben gehad hier en die eral op gereageerd hebben? Ik durf nog niet helemaal. Ik kan geen gekke verschillen bedenken, maar als ze gratis data zouden willen weggeven dan zouden ze dat sowieso gewoon kunnen doen zonder dat je iets moet accepteren voor een bepaalde datum lijkt me. Ik ben dus een beetje huiverig.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 15:00
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 14:45:
De uitzonderingslanden zijn ook veranderd: de oude Wereld-bundel (30 MB data voor 5 euro) kon je ook in Cuba gebruiken, bij de nieuwe is Cuba ineens een uitzonderingsland waar je € 7,50 per MB betaalt. Aan de andere kant kost gebeld worden wel ineens maar € 0,10 per minuut nu :+

Denk wel dat de nieuwe deal beter is, tenzij je vaak in Australië / NZ / Japan komt, of data wil gebruiken in een land dat vroeger geen uitzonderingsland was, zoals Cuba.

Waarschijnlijk is voice daar (Cuba o.a.) erg duur voor Vodafone maar data niet, waardoor ze de nieuwe bundels waar voice in zit niet meer kunnen aanbieden in Cuba. Jammer dat ze geen nieuwe data-only bundels hiervoor hebben want ik ga binnenkort wellicht richting Cuba en da's nu alleen betaalbaar als je op T-Mobile USA rondom Guantanamo Bay zit :p
Ga er maar niet van uit dat je daar 3g internet gaat krijgen, tenzij je op een resort wil zitten maar dan kun je net zo goed wifi aanzetten.
(Zie ook https://www.digicelcubaroaming.com/; ook al gestopt)

Je hebt er wifi kaartjes en dat heb je op alle grote pleinen wel, niet snel maar best prima voor wat Facebook.

Gelukkig heb je daar geen internet nodig, genoeg te doen!

(maar dat geheel offtopic :-P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Kecin schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 02:22:
[...]

Vreemd inderdaad. Mijn vriendin heeft ook een Red abonbement maar ook geen e-mail gehad. We zijn beide langer dan 5 jaar klant, echter heeft zij altijd een 1 jaar nieuwer abonnement. Wellicht dat daar al de aangepaste roaming op is toegepast?
Het kan zijn dat ze dergelijke mailing over een aantal dagen verspreiden om te voorkomen dat de website overbelast raakt door de hoeveelheid simultane bezoekers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Bender schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:04:
[...]

Het kan zijn dat ze dergelijke mailing over een aantal dagen verspreiden om te voorkomen dat de website overbelast raakt door de hoeveelheid simultane bezoekers.
Zou heel goed kunnen, maar gezien het ultimatum wat ze stellen verwacht ik toch een snellere mailing. Vooral als ik zie dat ik bij een V&F aanbieding meer dan 600 keer dezelfde mail krijg binnen een half uur :P.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Kecin schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:28:
[...]

Zou heel goed kunnen, maar gezien het ultimatum wat ze stellen verwacht ik toch een snellere mailing. Vooral als ik zie dat ik bij een V&F aanbieding meer dan 600 keer dezelfde mail krijg binnen een half uur :P.
Ik ben het er mee eens dat het een erg korte termijn is.

Ben overigens geneigd om het niet te doen omdat ik er weinig voordeel uit haal.
(heb momenteel 12GB, zou naar 20GB gaan.. niet echt bijzonder)

[ Voor 10% gewijzigd door Bender op 14-03-2018 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 21:56
Misschien inderdaad vertraging, de Vodafone website is erg traag (trager dan normaal, ik zal je vast voor wezen). Benieuwd of dan de Ziggo verdubbeling meegenomen gaat worden, 40GB zou mooi zijn...

Vorige maand voor het eerst over de 24GB heen, dat krijg je als je mobiele verbinding sneller is dan je vaste lijn en je wilt in dat eindelijk gevonden uurtje even gamen en er moet een update binnengehaald worden van tig GB.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bender schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 10:56:
[...]

Ga er maar niet van uit dat je daar 3g internet gaat krijgen, tenzij je op een resort wil zitten maar dan kun je net zo goed wifi aanzetten.
(Zie ook https://www.digicelcubaroaming.com/; ook al gestopt)

Je hebt er wifi kaartjes en dat heb je op alle grote pleinen wel, niet snel maar best prima voor wat Facebook.

Gelukkig heb je daar geen internet nodig, genoeg te doen!

(maar dat geheel offtopic :-P)
In Havana en een paar andere grote steden genoeg 3G-dekking geloof ik, en ze testen zelfs met 4G. Met die bundel is het voor wat Whatsappen goedkoper dan die wifi-kaartjes die per minuut lopen.

Verder eens met dat je niet met internet bezig zou moeten zijn daar!!

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Sorcerer8472 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:55:
[...]

In Havana en een paar andere grote steden genoeg 3G-dekking geloof ik, en ze testen zelfs met 4G. Met die bundel is het voor wat Whatsappen goedkoper dan die wifi-kaartjes die per minuut lopen.

Ik zou er niet teveel van verwachten ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-07 21:56
Ik kreeg vandaag het volgende smsje:
Je hebt de BloX Beperkt Internet aanstaan. Als je databundel leeg is verlaagt de BloX je internetsnelheid, zodat je gratis internet tot de nieuwe maand. Vanaf 23 april 2018 geldt dit niet alleen voor Nederland, maar ook voor je datagebruik in de overige EU landen. Wil je meer informatie? Kijk op www.vodafone.nl/fup.

Langzaam wordt het allemaal steeds beter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
-MD- schreef op woensdag 21 maart 2018 @ 14:26:
Langzaam wordt het allemaal steeds beter :Y
Misschien juich je iets te vroeg, er lijkt namelijk een prijs verhoging aan te komen.

Kreeg onderstaande mail vandaag :
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1yEah3l.png

Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.

Dit zou per 3 Mei 2018 ingaan.
Mijn Abbo loopt tot 7 Mei dus dit word na ruim 12 jaar Vodafone afscheid nemen.
Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan, Youfone en Simpel zien er wel aantrekkelijk uit.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:33

SebasFM

BOFH

Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:18:
[...]

Misschien juich je iets te vroeg, er lijkt namelijk een prijs verhoging aan te komen.

[afbeelding]

Zelfde abbo kost op dit moment €13,- per maand. Hoe ze bij die €6,- korting komen weet ik trouwens niet.

Kreeg je vroeger nog leuke telefoons met redelijke korting of €2,- p/m extra korting als bestaande klant, nu krijg je echt niets meer jammer genoeg. Dus tijd om dan zelf maar naar de koopjes toe te gaan, Youfone en Simpel zien er wel aantrekkelijk uit.
Damn, dat is wel duur! Heb RED Essential SIM only voor 2 jaar afgesloten in de eerste week van december via F&F. Dat leverde mij 2 euro extra korting op en i.c.m. Ziggo heb ik nu onbeperkt bellen met 6GB data in de EU voor slechts 14 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostglas
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 27-07 00:12
Sorcerer8472 schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 11:55:
[...]

Alle grotere steden (soms zelfs wat grotere dorpen) op Cuba hebben 3g, maar dit is geen HSPA ofzo maar gewoon oldschool umts 1e generatie (dus een snelheid van 384kbits). Voor de rest is er overal wel EDGE maar daarmee kun je natuurlijk niet zoveel. Ik was er begin 2016, ik denk niet dat er in de tussentijd heel veel veranderd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

LTE2600 lijkt op veel plekken in het centrum van Rotterdam actief te zijn. 2100MHz mogelijk ook maar daar heb ik geen verbinding mee gehad. Het antenneregister zegt er nog niks over, maar Vodafone lijkt stevig meters te maken :)

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RSB
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:25

RSB

MensionXL schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:00:
LTE2600 lijkt op veel plekken in het centrum van Rotterdam actief te zijn. 2100MHz mogelijk ook maar daar heb ik geen verbinding mee gehad. Het antenneregister zegt er nog niks over, maar Vodafone lijkt stevig meters te maken :)
Je ziet ook dat Vodafone op veel plekken in Rotterdam onderhoud uitvoert op hun werkzaamheden / storing kaart! Ik word wel blij van die 2600Mhz.

Voor zover ik weet is volgens mij 2100Mhz alleen nog actief bij de mast bij Rijndam Revalidatie aan de Westersingel.

-RSB, Vergeet je me niet te quote'n als je een reactie op mijn bericht heb? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex_esco
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11-2021
Ik reis sinds kort met de trein op t traject Alkmaar Noord - Amsterdam centraal.
Man man wat een slechte dekking. Voornamelijk 3G wat de helft van de tijd niet werkt. Drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommels2010
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:35
Per vandaag 4G+ in centrum van Castricum met Vodafone. Erg prettig. Is een echte verbetering van de verbinding en de snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vodafone in Utrecht zit ook lekker te klussen zeg. Ik weet nog niet wat ze allemaal gedaan hebben maar allerlei locaties staan nu weer op de default settings. Dan zie je dat er 15 MHz op band 3 wordt gebruikt (om de paar zeldzame plekjes indoor GSM1800 te beschermen).

Ben benieuwd of op die locaties nu ook band 1 en 7 zijn toegevoegd. Gisteren iig nog niet, dus moet misschien nog worden geactiveerd ofzo? Als ze dat de komende week doen zijn ze nog op tijd voor Koningsdag ;)

Op andere plekken is alleen band 3 toegevoegd. Overigens is volgens mijn telefoon hier nog UMTS op minimaal 2 carriers actief dus band 1 duurt wellicht nog even.

Waar ik trouwens nog even aan dacht, maar wat vast niet gebeurt: stel dat ze 5 MHz GSM verhuizen naar de 1800-band, en 5 MHz op de 900 MHz-band inzetten voor LTE. Dat kan best wel een nuttig idee zijn, zeker icm het activeren van band 1 en 7 (dan mis je 3 ook net wat minder), al doen ze het alleen in de stad. Extra ruimte onderin en meer performance indoor. Maar zal wel niet gebeuren ;)

Op het Antenneregister zie ik een locatie waar ze alleen band 3 hebben toegevoegd recent. Die locatie heeft een oudere datum (terwijl het echt pas net is toegevoegd). Andere locaties waarvan ik weet dat iig band 7 is toegevoegd, staan er nog niet in. Dus lijkt erop dat er iets niet helemaal lekker gaat met updates, al ruim 2 maanden lang...

[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 21-04-2018 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommels2010
Dommels2010 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 19:04:
Per vandaag 4G+ in centrum van Castricum met Vodafone. Erg prettig. Is een echte verbetering van de verbinding en de snelheid!
Helaas was het van korte duur. Wellicht dat ze hier aan het testen waren ofzo...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raider095
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-11-2021
Dommels2010 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 14:12:
Helaas was het van korte duur. Wellicht dat ze hier aan het testen waren ofzo...
Dat kan... Op het moment dat het wordt bijgebouwd dan wordt het even aan gezet om te zien of er radiotechnisch geen alarmen verschijnen. Vervolgens gaat het weer uit om alles goed in het netwerk te zetten. Niet alleen die nieuwe site moet 'zijn plek in het netwerk' weten, ook omliggende sites moeten weten dat ze er een buurman bij hebben gekregen. Voorts wordt de site weer tijdelijk aan gezet voor een test rondom de site. Hoe zijn de verbindingen, hoe is de datasnelheid, etc. Ook komen dan verkeerd aangesloten antennekabels naar voren. Sector 1 op antenne van sector 2 aangesloten bijvoorbeeld, of een kruising tussen sectoren. Dat geeft geen alarmen, maar geeft wel een mindere performance. Als alles OK is, mooi, dan kan hij binnenkort aan. Komen er restpunten uit, dan moet men terug om dit op te lossen voordat de site definitief on air kan.

Alle operators werken +/- op deze wijze en verklaart waarom het even kan duren voordat een nieuwe site daadwerkelijk draait en waarom hij soms wel, soms niet actief is en dit kan dan ook weer per systeem (frequentie) verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 14:08
Zertaxka schreef op donderdag 22 maart 2018 @ 13:18:
[...]

[afbeelding]

Bellen met de melding dat je wilt overstappen naar Simpel helpt. Ze hebben mij een top aanbieding gedaan zojuist toen ik aangaf anders naar Simpel Onbepertkt/5GB over te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werd tijd, een antenneregister-update! Ben benieuwd naar de wijzigingen na verwerking op 4gmasten.nl!

De nieuwe configuratie draait nu ook op 3511MJ, 3582KE en 3512EB in Utrecht! Vreemd genoeg staat 3738JZ er nog niet bij, die is namelijk al een tijdje live (compleet nieuwe locatie bij Maartensdijk).

Heb met m'n S7 nog niet op band 1 gezeten op deze sites, vraag me af of die band al wel in de lucht is voor LTE. Zo ja dan is hij nogal achtergesteld geconfigureerd (ik zou verwachten dat hij voorrang krijgt op band 20 maar dat is nog niet zo).

Als band 1 ook erbij zit dan heeft Vodafone hiermee op deze locaties dus maar liefst 60 MHz aan FDD LTE in de lucht. Da's meer capaciteit dan T-Mobile en KPN per mast in de lucht hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:16
Sinds vandaag is mijn nummer actief op het VF netwerk. Helaas krijg ik WiFi bellen niet aan de praat. Ik heb een ziggo aansluiting met een connectbox. Ik heb een iPhone SE die draait op iOS 11.3.1. Ik heb de iPhone al een vaste ip gegeven en de poorten 500 en 4500 opengezet, maar helaas zonder resultaat.

Iemand nog suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:16
Untouchablezz20 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:40:
Sinds vandaag is mijn nummer actief op het VF netwerk. Helaas krijg ik WiFi bellen niet aan de praat. Ik heb een ziggo aansluiting met een connectbox. Ik heb een iPhone SE die draait op iOS 11.3.1. Ik heb de iPhone al een vaste ip gegeven en de poorten 500 en 4500 opengezet, maar helaas zonder resultaat.

Iemand nog suggesties?
Welk abonnement heb je? Ik kan mij van een tijdje geleden bij mezelf nog herinneren dat het alleen met recente abonnementen werkt.

Heb je deze instructies ook gevolgd? https://support.apple.com/en-us/HT203032

[ Voor 6% gewijzigd door oohh op 02-05-2018 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
oohh schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:58:
[...]

Welk abonnement heb je? Ik kan mij van een tijdje geleden bij mezelf nog herinneren dat het alleen met recente abonnementen werkt.

Heb je deze instructies ook gevolgd? https://support.apple.com/en-us/HT203032
Red essential. Ja, ook al geprobeerd. De vriendin heeft Tele2, en daar werkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
Untouchablezz20 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 22:02:
[...]

Red essential. Ja, ook al geprobeerd. De vriendin heeft Tele2, en daar werkt het wel.
Ik denk persoonlijk dat je even geduld moet hebben. Ook al ben je met Wi-Fi verbonden, dat betekent helaas niet dat je via VoWiFi belt. Bij mij schakelt hij de ene keer wel over en de andere keer niet. Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat mijn vriendin haar iPhone 6 Plus hier wel gebruik van maakt terwijl mijn iPhone 7 Plus dat op hetzelfde moment en locatie niet doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Untouchablezz20 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 21:40:

Iemand nog suggesties?
Je moet nog een carrier update ontvangen voordat het kan zover ik weet, kan zijn dat je die update even handmatig moet draaien, en anders wachten totdat hij spontaan binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
Sorcerer8472 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:43:
[...]

Je moet nog een carrier update ontvangen voordat het kan zover ik weet, kan zijn dat je die update even handmatig moet draaien, en anders wachten totdat hij spontaan binnenkomt!
Goede, je kunt dit forceren door naar Settings -> General -> About te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Sorcerer8472 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 07:43:
[...]

Carrier update heb ik ontvangen. Via de iPhone de optie aangezet. Had verwacht dat het 'plug and play' zou zijn, maar helaas is dat niet het geval.

[ Voor 8% gewijzigd door Untouchablezz20 op 03-05-2018 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu werkt het dus wel? Of begrijp ik dat verkeerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 02:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSB

RSB

Ik zie wat meer 2600 en 2100Mhz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RDKN-Steven schreef op maandag 7 mei 2018 @ 09:28:
Ik zie wat meer 2600 en 2100Mhz :D
Ja, hier in de buurt staat het nu ook aan! Alleen nog geen band 1 gezien in de stad (A'dam, Utrecht). Wel band 1 gezien op de A12 ergens in de buurt van waar de N11 ervan afsplitst (daar weer geen band 7 gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36
Vodafone is ook flink 2CA aan het uitrollen, eindelijk....

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Sorcerer8472 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:18:
Nu werkt het dus wel? Of begrijp ik dat verkeerd?
Na wat rommelen aan mijn modem, werkt het op sommige momenten. Ik vind het prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSB

RSB

Jassy schreef op maandag 7 mei 2018 @ 10:57:
Vodafone is ook flink 2CA aan het uitrollen, eindelijk....
Hopen dat er meer 4G+ beschikbaar komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 989849

Ik ben sinds gisteren overgestapt naar Vodafone. En ik heb 2-3 streepjes van de 4 WiFi signalen.

Ik heb dit nog nooit in me leven gezien. Bij Tmobile,KPN en Ben mobile heb ik altijd volle 4 strepen gehad.

Ik heb al op verscihllende locaties in mijn woonlocatie Rotterdam al geprobeerd maar ik heb max 3 streepjes.

En haal 20mb van de beloofte 100mb snelheid. Als het 70mb had gehaald prima maar 20 mb vind ik best weinig.

Iemand die verklaring hiervoor kan geven? Is dit normaal? Volgens een Vodafone medewerker is dit normaal namelijk...

Had ik net zo goed bij Ben mobile kunnen blijven. Met de trage netwerk daar behaalde ik ook 20mb. Dat was veel goedkoper en per maand opzegmaar -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSB

RSB

Anoniem: 989849 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 09:00:
Ik ben sinds gisteren overgestapt naar Vodafone. En ik heb 2-3 streepjes van de 4 WiFi signalen.

Ik heb dit nog nooit in me leven gezien. Bij Tmobile,KPN en Ben mobile heb ik altijd volle 4 strepen gehad.

Ik heb al op verscihllende locaties in mijn woonlocatie Rotterdam al geprobeerd maar ik heb max 3 streepjes.

En haal 20mb van de beloofte 100mb snelheid. Als het 70mb had gehaald prima maar 20 mb vind ik best weinig.

Iemand die verklaring hiervoor kan geven? Is dit normaal? Volgens een Vodafone medewerker is dit normaal namelijk...

Had ik net zo goed bij Ben mobile kunnen blijven. Met de trage netwerk daar behaalde ik ook 20mb. Dat was veel goedkoper en per maand opzegmaar -_-
Ik heb hetzelfde maar ik zie wel steeds vaker volle bak bereik (Dus alle streepjes).
Overigens zegt het bereik bij Vodafone gek genoeg niet zoveel aangezien ik recent maar 1 streepje had maar nog met een down snelheid 70Mbps data naar binnen kon trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 12:56

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zag mij te verbazen over het volgende, zojuist van de vodafone website gehaald:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LGzuxMP.png

Voordeel naar de EU:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OnpRBd1.png

Bel & SMS

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jHTflyT.png

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:13
Ik moet zeggen dat Vodafone de laatste dag ook wel wat trager is. Normaal haal ik de rond de 40Mbit, nu net geen 15. Laagste wat ik haal is 8Mbit. Op 4G+...

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/3902551350.png

Nu is het een goedkoop abonnementje voor m'n ma, dus ik maak me er niet druk om, maar ik denk dat VF wel wat aan zijn netwerk moet gaan doen.. 4G+ en dan dit..

Ik haal bij KPN nu 100Mb down, is toch wel een verschil. Dus aan de speedtest server lijkt het niet te liggen.

Snap niks van die locatie, ik zit 30km van Groningen af. Hoe die bij 100mijl komt.. :+

[ Voor 12% gewijzigd door krakendmodem op 09-05-2018 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSB

RSB

Volgens het jaar verslag van Vodafone is tegen het eind van dit jaar (2018) het netwerk 'vol'.
Ook zeggen ze dat er verbeteringen zullen plaats vinden (Er word alleen CA vermeld in dit verslag).

Ik zoek momenteel de link van het verslag.
edit: Gevonden! KLIK
VodafoneZiggo verwacht dat het huidige
4G-netwerk eind 2018 zijn grenzen bereikt, te
beginnen op de drukste plekken en momenten.
Om dat ogenblik vóór te zijn, breiden we
onze netwerkcapaciteit op veel locaties uit. Dat doen we onder andere met een techniek die we
‘carrier aggregatie’ noemen. Hiermee bundelen
we de capaciteit van de verschillende frequentiebanden.
Bij elkaar opgeteld, creëren die meer
capaciteit en meer snelheid. Op die manier
kunnen steeds meer klanten gelijktijdig gebruikmaken
van een snelle internetverbinding,
oplopend tot 1Gbps.

[ Voor 65% gewijzigd door RSB op 09-05-2018 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raider095
RDKN-Steven schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 19:49:
Volgens het jaar verslag van Vodafone is tegen het eind van dit jaar (2018) het netwerk 'vol'.
Ook zeggen ze dat er verbeteringen zullen plaats vinden (Er word alleen CA vermeld in dit verslag).
Jij schrijft het net wat anders... Vodafone zegt "als we niets zouden doen, dan zit het eind 2018 vol", maar ze zijn flink bezig met uitbreidingen waarbij in veel gevallen 4-CA wordt ingezet (800+1800+2100+2600)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:29
En ik maar hopen dat Vodafone/kpn, net zoals tele2 en tmobile zouden volgen met een unlimited abonnement.

Dat heeft er dus eigenlijk nooit ingezeten, en dat terwijl veel telecomexperts dat wel hadden voorspeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vodafone en KPN gaan dat niet doen vermoed ik. Dan slibt het netwerk wel redelijk snel dicht vrees ik. T-Mobile gebruikt nu al op allerlei plekken de maximumhoeveelheid aan bandbreedte. Dat zal wellicht ook een reden zijn waarom de abonnementen daar ook wat duurder zijn geworden nu: het moet niet zo zijn dat straks iedereen daar zit en ze weer hetzelfde probleem als met 3G vroeger gaan meemaken.

Vodafone breidt wel snel uit. Ze bieden niet alleen 4CA maar doen dat op hun nieuwe mast-configuraties ook met meer bandbreedte dan T-Mobile en KPN. In de stad heb ik nog geen 2100 MHz in gebruik gezien trouwens, terwijl het wel in het Antenneregister staat. Snelheden zijn wel lekker rond de 150 Mbps overdag rond spitsuur met 3CA. Gaat nog lekkerder worden als de 2100 MHz-band erbij komt!

Op de oude AIR-plekken die zijn omgebouwd wordt vaak alleen de antenne voor hoge frequenties vervangen door een nieuw paneel dat ook 2600 MHz ondersteunt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een korte vraag. Enkele weken geleden heb ik bij Vodafone verlengd met een nieuw toestel. Het nieuwe abbonement gaat pas over ongeveer een maand in, je kan als ik het goed heb al enkele maanden van tevoren verlengen.

Het toestel wordt echter maar niet geleverd, en eigenlijk wil ik zowel het toestel annuleren (dat is gewoon mogelijk) als het abbonement, om bij een externe winkel opnieuw bij Vodafone te verlengen met een ander toestel dat Vodafone zelf niet aanbiedt. Heeft iemand een idee of dit gewoon mogelijk is of zit ik aan het abbonement vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:22
Thomas schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:34:
Ik heb een korte vraag. Enkele weken geleden heb ik bij Vodafone verlengd met een nieuw toestel. Het nieuwe abbonement gaat pas over ongeveer een maand in, je kan als ik het goed heb al enkele maanden van tevoren verlengen.

Het toestel wordt echter maar niet geleverd, en eigenlijk wil ik zowel het toestel annuleren (dat is gewoon mogelijk) als het abbonement, om bij een externe winkel opnieuw bij Vodafone te verlengen met een ander toestel dat Vodafone zelf niet aanbiedt. Heeft iemand een idee of dit gewoon mogelijk is of zit ik aan het abbonement vast?
Wat zei de klantenservice?

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Martinusz schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 22:38:
[...]

Wat zei de klantenservice?
Die is nu niet open, vandaar dat ik het hier vraag. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die in een soortgelijke situatie heeft gezeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yunghui
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:06
Volgens mij heb je 14 dagen bedenktijd en volgens mij gaat hij in als je het toestel pas in je handen hebt, maar je moet het even checken bij vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ryan1981 schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 14:05:
Ik zag mij te verbazen over het volgende, zojuist van de vodafone website gehaald:

[afbeelding]

Voordeel naar de EU:

[afbeelding]

Bel & SMS

[afbeelding]

Wat vinden jullie?
Wat is er hier zo bijzonder om verbaast te zijn dan?

Wat míj verbaast is dat het nog zo belachelijk duur is om vanuit Nederland naar Europa te bellen&smsen.

Stel je bevind nu zich in Nederland. Bel je of sms je naar België, moet je geld neerleggen, en dat is niet goedkoop ook.

Maar ben je ff over de grens, in Duitsland en dan bel je of sms je vanaf daar naar België, dan is het gewoon onbeperkt, net zoals je in Nederland bent gewent en naar Nederlandse nummers belt of smst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-07 04:00
GentiLi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:30:
[...]Maar ben je ff over de grens, in Duitsland en dan bel je of sms je vanaf daar naar België, dan is het gewoon onbeperkt, net zoals je in Nederland bent gewent en naar Nederlandse nummers belt of smst...
Volgens mij is dit toch niet het geval? Je belt met je NL nummer naar een buitenlands nummer. Als je dan in België zit en je belt met je NL nummer dan betaal je toch gewoon hetzelfde tarief als in Nederland? Bellen in Belgie naar een anders Nederlands nummer is wel onbeperkt/gratis afhankelijk van je abo.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
nadroJ schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:07:
[...]

Volgens mij is dit toch niet het geval? Je belt met je NL nummer naar een buitenlands nummer. Als je dan in België zit en je belt met je NL nummer dan betaal je toch gewoon hetzelfde tarief als in Nederland? Bellen in Belgie naar een anders Nederlands nummer is wel onbeperkt/gratis afhankelijk van je abo.
Nee, dat is niet zo. Vanuit België betaal je het lagere tarief omdat dat geldt naar bellen van alle nummers binnen de EU.

Ik heb bij Vodafone een onbeperkt abo waar ook EU in zit, da's toch wel heel fijn hoor! En bij Vodafone UK en DE heb je ook al HD Voice nu bij het bellen, zowel als je in die landen bent (roaming) als wanneer je vanuit Nederland naar mobiele nummers van deze landen belt, echt superfijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Ah oké. dat wist ik niet joh. Dan is dit
Wat míj verbaast is dat het nog zo belachelijk duur is om vanuit Nederland naar Europa te bellen&smsen.
inderdaad wel erg raar.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:38
nadroJ schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 12:15:
Ah oké. dat wist ik niet joh. Dan is dit
[...]
inderdaad wel erg raar.
Eigenlijk is het niet raar. De regulering van de EU heeft alleen invloed op roamende EU gebruikers, zij hebben (en willen) geen invloed op het thuis netwerk hebben, omdat daarmee de marktwerking binnen dat land wordt verstoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
True. Bedoelde meer vooral gewoon cru/beetje gek.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

GentiLi schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 10:30:
[...]

Wat is er hier zo bijzonder om verbaast te zijn dan?

Stel je bevind nu zich in Nederland. Bel je of sms je naar België, moet je geld neerleggen, en dat is niet goedkoop ook.

Maar ben je ff over de grens, in Duitsland en dan bel je of sms je vanaf daar naar België, dan is het gewoon onbeperkt, net zoals je in Nederland bent gewent en naar Nederlandse nummers belt of smst...
De bundel voordeel naar EU is 50 sms of bel minuten voor 6 euro. De bundel Bel & Sms is 75 belminuten en sms voor 5 euro.

M.a.w. je betaald voor de EU bundel 1 euro meer en krijgt 25 sms/belminuten minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GentiLi
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Ryan1981 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 16:47:
[...]

De bundel voordeel naar EU is 50 sms of bel minuten voor 6 euro. De bundel Bel & Sms is 75 belminuten en sms voor 5 euro.

M.a.w. je betaald voor de EU bundel 1 euro meer en krijgt 25 sms/belminuten minder.
Daarom ook mijn bericht, goed lezen... :Y

De eerste optie gaat hier over:
Van Nederland naar EU, duurder dus.
Ik heb RedPlus, dat is onbeperkt, en daar krijg ik nog 100 minuten per maand van NL naar EU bij. SMS hoort niet bij, dan kost het € 0,35/SMS.

De tweede optie gaat hier over:
In EU naar EU of in NL naar NL.
Als ik in EU ben, dan pas mag ik naar alle EU-landen (inclusief Nederland) onbeperkt bellen en SMS-en net zoals thuis. ;)

tyson69 legt uit hoe het zit. Had ik niet aan gedacht, maar het klinkt logisch.
tyson69 schreef op vrijdag 25 mei 2018 @ 13:08:
[...]

Eigenlijk is het niet raar. De regulering van de EU heeft alleen invloed op roamende EU gebruikers, zij hebben (en willen) geen invloed op het thuis netwerk hebben, omdat daarmee de marktwerking binnen dat land wordt verstoord

[ Voor 22% gewijzigd door GentiLi op 26-05-2018 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

GentiLi schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 00:34:
[...]

Daarom ook mijn bericht, goed lezen... :Y

De eerste optie gaat hier over:
Van Nederland naar EU, duurder dus.
Ik heb RedPlus, dat is onbeperkt, en daar krijg ik nog 100 minuten per maand van NL naar EU bij. SMS hoort niet bij, dan kost het € 0,35/SMS.

De tweede optie gaat hier over:
In EU naar EU of in NL naar NL.
Als ik in EU ben, dan pas mag ik naar alle EU-landen (inclusief Nederland) onbeperkt bellen en SMS-en net zoals thuis. ;)

tyson69 legt uit hoe het zit. Had ik niet aan gedacht, maar het klinkt logisch.

[...]
Nee nee er mogen geen extra kosten meer in rekening gebracht worden voor bellen naar de EU. Beide bundels zijn dus voor alle nummer binnen EU landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tyson69
Ryan1981 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 09:16:
[...]

Nee nee er mogen geen extra kosten meer in rekening gebracht worden voor bellen naar de EU. Beide bundels zijn dus voor alle nummer binnen EU landen.
Ik vrees dat jou aaname niet correct is.
Voor bellen vanaf het VF NL netwerk gelden niet de EU roaming regels en mag VF zelf de tarieven bepalen (ze blijven gelukkig baas in eigen huis, we wonen niet in China). Ze bieden daarom ook een speciale EU bundel aan, waarmee je best goedkoop, in vergelijking met ander aanbieders, vanuit NL naar de EU kunt bellen. De 2e bundel is bij gebruik in NL echt alleen voor bellen naar NL nummers, alle andere nummers zitten niet in deze bundel.
Het wordt allemaal anders als je gaat roamen, dan geldt namelijk wel de EU regulering en bel je met de 2e bundel naar alle EU nummers (inclusief NL) vanuit die bundel. Mocht je in een grensregio wonen dan kun je hier fantastisch gebruik van maken door met een bundel voor NL gebruik even op het netwerk van het buurland aan te loggen, dan bel je ineens iedereen in de EU vanuit je bundel. Dit geldt overigens voor alle providers en hun bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

tyson69 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 10:49:
[...]

Ik vrees dat jou aaname niet correct is.
Voor bellen vanaf het VF NL netwerk gelden niet de EU roaming regels en mag VF zelf de tarieven bepalen (ze blijven gelukkig baas in eigen huis, we wonen niet in China). Ze bieden daarom ook een speciale EU bundel aan, waarmee je best goedkoop, in vergelijking met ander aanbieders, vanuit NL naar de EU kunt bellen. De 2e bundel is bij gebruik in NL echt alleen voor bellen naar NL nummers, alle andere nummers zitten niet in deze bundel.
Het wordt allemaal anders als je gaat roamen, dan geldt namelijk wel de EU regulering en bel je met de 2e bundel naar alle EU nummers (inclusief NL) vanuit die bundel. Mocht je in een grensregio wonen dan kun je hier fantastisch gebruik van maken door met een bundel voor NL gebruik even op het netwerk van het buurland aan te loggen, dan bel je ineens iedereen in de EU vanuit je bundel. Dit geldt overigens voor alle providers en hun bundels.
Ok dit is voor mij idd verwarrend. Even alle details opgezocht en idd:

Geldt niet voor bellen van Nederland naar EU-nummers

Maargoed ik vraag me nog wel af waarom ze daar nu weer onderscheid in kunnen maken nu dat roaming kosten afgeschaft zijn. Is het dan weer niet mogelijk om via een omweg het basis tarief naar europese nummers een stuk hoger te maken? Of zit daar nu ook een opgelegde max aan door de EU.

[ Voor 15% gewijzigd door Ryan1981 op 26-05-2018 12:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tyson69
Ryan1981 schreef op zaterdag 26 mei 2018 @ 11:47:
[...]

Ok dit is voor mij idd verwarrend. Even alle details opgezocht en idd:

Geldt niet voor bellen van Nederland naar EU-nummers

Maargoed ik vraag me nog wel af waarom ze daar nu weer onderscheid in kunnen maken nu dat roaming kosten afgeschaft zijn. Is het dan weer niet mogelijk om via een omweg het basis tarief naar europese nummers een stuk hoger te maken? Of zit daar nu ook een opgelegde max aan door de EU.
Die verwarring zie ik in meerdere fora hier, vandaar dat ik ook regelmatig uitleg post.
Het is eigenlijk simpel: zit je op je eigen netwerk, dan bepaalt de provider wat je betaalt en of het in je bundel zit. Ben je niet op je thuisnetwerk (en in een EU land) dan is de EU regulering van kracht

Nog een aanvulling, had je laatste vragen gemist: de EU kan en wil zich niet mengen in de nationale markten. In NL heb je zelf de keus om naar een aanbieder te gaan die voor jou de beste prijzen heeft. Daar heb je geen EU voor nodig, dat is marktwerking.
En eerlijk is eerlijk, veel providers gebruiken nu deze tarieven om misgelopen roaming inkomsten te compenseren.

[ Voor 18% gewijzigd door tyson69 op 26-05-2018 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sorcerer8472 schreef op maandag 5 maart 2018 @ 15:00:
Maartensdijk heeft ineens een nieuwe Vodafone-mast met band 3+7+20 (en misschien ook 1, maar die zie ik niet). Heeft even mogen duren maar dan heb je ook wat!
Update: deze stond er dus alleen voor de P3-test. Is nu weer weg en nu is er weer cq is er nog steeds een dekkingsgat daar. Zo nu en dan is er tijdens een VoLTE-call ook een korte hapering te horen rond het moment dat je daar rijdt.

Volgens mij is dit ook gedaan bij de P3-test vorig jaar. Beetje vreemd maar er zal vast een goede reden zijn waarom het nog steeds niet permanent gefixt is? (en waarom dat tijdelijke ding niet langer kan blijven staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ik wil het woord "sjoemelen" maar niet in de mond nemen.. maar even een mastje neerzetten om zo hogere scores te halen vind ik wel een beetje scheef.

Maar misschien doen de andere providers dat ook wel :P. Geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raider095
krakendmodem schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 21:03:
Ik wil het woord "sjoemelen" maar niet in de mond nemen.. maar even een mastje neerzetten om zo hogere scores te halen vind ik wel een beetje scheef.

Maar misschien doen de andere providers dat ook wel :P. Geen idee.
Tijdens P3 trekken alle operators alle middelen uit de kast voor de "momentopname"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Snap ik, maar daar gaat een klant met slechte dekking weinig mee opschieten.

"Wij hebben een goede dekking, alleen niet in uw omgeving".

Daarom vind ik de P3 test ook geen realistische test. Buitengebieden worden amper meegenomen, terwijl daar vaak de verbeteringen nog doorgevoerd moeten worden. Nu worden tijdens die test alleen de steden en snelwegen een beetje meegenomen. Ik heb als inwoner op het platteland weinig aan een dekking in een grote stad waar ik nooit kom. Totdat je er een keer moet zijn natuurlijk ;).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Misschien zou Tweakers eens een test op moeten zetten daarvoor. Of juist P3 inhuren daarvoor (maar ws maken ze dan geen vriendjes met de providers zie ze allemaal betalen, behalve met KPN ;))

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:41

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

De nieuwe update van Vodafone op 4gmasten.nl staat gereed.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 09:47:
In de stad heb ik nog geen 2100 MHz in gebruik gezien trouwens, terwijl het wel in het Antenneregister staat. Snelheden zijn wel lekker rond de 150 Mbps overdag rond spitsuur met 3CA. Gaat nog lekkerder worden als de 2100 MHz-band erbij komt!
Heeft (had) te maken met het vrijmaken van UMTS2100. Op korte termijn zal er aardig wat LTE2100 live worden gezet (en nog steeds bijgebouwd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:12
The_Wireless_Guy schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 16:23:
De nieuwe update van Vodafone op 4gmasten.nl staat gereed.
Het gaat nog steeds erg langzaam daar bij Vodafone.
In mijn regio (West Friesland) al tijden geen upgrade of verbetering gezien mbt netwerk en dekking. :|

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Ik ben benieuwd wat VF gaat doen met de 4G800 installaties. inmiddels hebben op onze locatie alle providers 4G+, Vodafone als enige niet. In de hele regio zijn de 4G+ sites van Vodafone op 1 hand te tellen.

Zelfs de grotere plaatsen (+- 50.000 inwoners) biedt Vodafone op enkele plekken 4G+, kom je maar net buiten het centrum, dan zit je al weer op 4G800, terwijl de rest inmiddels 4G+ heeft. (9203)

Vodafone heeft hier dus ook ongeveer gemiddeld de laagste snelheid, verder dan 40Mbit kom ik niet.

Tuurlijk heeft KPN hier ook nog veel 4G800 sites staan, maar wel fors minder dan Vodafone inmiddels.

Ben over de 4G dekking wel te spreken, maar als ik over enkele jaren weer kan verlengen en het kan goedkoper en sneller als nu, dan neem ik dat wel mee in de overwegingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
krakendmodem schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:25:
Ik ben benieuwd wat VF gaat doen met de 4G800 installaties. inmiddels hebben op onze locatie alle providers 4G+, Vodafone als enige niet. In de hele regio zijn de 4G+ sites van Vodafone op 1 hand te tellen.
Er wordt al enige tijd flink uitgebreid en bijgebouwd, maar die keuze kan per locatie verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het ziet eruit alsof Vodafone nu ook 800+1800+2100+2600 uitrolt in landelijke gebieden. Op plekken die ik niet zou verwachten. En vanuit één groot spierwit antennepaneel trouwens.

Zou Vodafone ook een onbeperkt-aanbod willen gaan lanceren..? Of iets die kant op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Sorcerer8472 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 05:51:
Het ziet eruit alsof Vodafone nu ook 800+1800+2100+2600 uitrolt in landelijke gebieden. Op plekken die ik niet zou verwachten. En vanuit één groot spierwit antennepaneel trouwens.

Zou Vodafone ook een onbeperkt-aanbod willen gaan lanceren..? Of iets die kant op?
nieuws: 'Vodafone-abo biedt vanaf maandag gedeelde 160GB-bundel aan Ziggo-kla...

ziet er wel interessant uit, echter nagenoeg geen toestelkorting

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
Sinds vandaag ja : *knip*. Referral link verwijderd. https://www.vodafone.nl/together/

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 18-06-2018 10:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 23:39
Vind het maar een tegenvallend aanbod, dat Red Together.

160GB is natuurlijk heel wat, maar rekenen met 4 personen heb je voor nagenoeg hetzelfde bedrag (85 vs 90) ook 4 Unlimited abonnementen bij T-Mobile (zit zelf niet bij T-Mobile). Netwerk is verder ook eigenlijk superieur vergeleken met het vollopende 800MHz netwerk van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Fuwor schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:22:
Vind het maar een tegenvallend aanbod, dat Red Together.

160GB is natuurlijk heel wat, maar rekenen met 4 personen heb je voor nagenoeg hetzelfde bedrag (85 vs 90) ook 4 Unlimited abonnementen bij T-Mobile (zit zelf niet bij T-Mobile). Netwerk is verder ook eigenlijk superieur vergeleken met het vollopende 800MHz netwerk van Vodafone.
Klopt, maar met T-Mobile heb ik alleen geen ontvangst thuis

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Sorcerer8472 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 05:51:
En vanuit één groot spierwit antennepaneel trouwens.
Die ken ik nog niet... Foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raider095 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 22:45:
[...]

Die ken ik nog niet... Foto?
Ben daar over een paar weken weer, zal m'n Nikon meenemen voor goeie foto! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 19:59
In het verleden had Vodafone voor het buitenland Passport, waarmee je in het buitenland(EU+landen met Vodafone netwerk) korting kreeg. Passport bestaat inmiddels niet meer, maar bestaat er nog een of andere regeling voor korting op andere Vodafone netwerken, zoals bijvoorbeeld Vodafone NZ?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
timmie1 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:53:
In het verleden had Vodafone voor het buitenland Passport, waarmee je in het buitenland(EU+landen met Vodafone netwerk) korting kreeg. Passport bestaat inmiddels niet meer, maar bestaat er nog een of andere regeling voor korting op andere Vodafone netwerken, zoals bijvoorbeeld Vodafone NZ?
Nope volgens mijn niet meer behalve dit: https://www.vodafone.nl/s...rdeel-buiten-europa.shtml

Het is niet meer zoals vroeger, waarom durf ik niet te zeggen maar als ik het aanbod zie voor € 8,50 krijg je 100 MB, 100 belminuten en 100 sms'jes tja.. niet echt veel..

Met Vodafone kan je wel in Turkije als EU gebruiken en nog 1 of 2 landen maar dat is alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchnltweaker schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 10:09:
[...]

Nope volgens mijn niet meer behalve dit: https://www.vodafone.nl/s...rdeel-buiten-europa.shtml

Het is niet meer zoals vroeger, waarom durf ik niet te zeggen maar als ik het aanbod zie voor € 8,50 krijg je 100 MB, 100 belminuten en 100 sms'jes tja.. niet echt veel..

Met Vodafone kan je wel in Turkije als EU gebruiken en nog 1 of 2 landen maar dat is alles.
Het punt is o.a. dat je in die landen ook op andere netwerken terecht kunt komen. In Australië bijvoorbeeld, omdat het Vodafone-netwerk daar weliswaar in steden het beste presteert, maar in de outback kun je pech hebben...

Overigens vind ik het geen slechte deal, hij is beter dan die van KPN en T-Mobile afhankelijk van je gebruikspatroon. Voor het mijne is het perfect bijvoorbeeld. Echter absoluut niet geschikt om video mee te kijkren, daar heb je echt wifi voor nodig.

In veel landen is een prepaid simkaartje kopen wel goedkoper trouwens. In andere landen (zoals China) is dat juist onhandig omdat je dan achter de Chinese firewall terechtkomt, dan is Vodafone juist superhandig.

[ Voor 14% gewijzigd door Sorcerer8472 op 19-06-2018 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-07 09:46
krakendmodem schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 10:25:

Zelfs de grotere plaatsen (+- 50.000 inwoners) biedt Vodafone op enkele plekken 4G+, kom je maar net buiten het centrum, dan zit je al weer op 4G800, terwijl de rest inmiddels 4G+ heeft. (9203)

Vodafone heeft hier dus ook ongeveer gemiddeld de laagste snelheid, verder dan 40Mbit kom ik niet.

Tuurlijk heeft KPN hier ook nog veel 4G800 sites staan, maar wel fors minder dan Vodafone inmiddels.

Ben over de 4G dekking wel te spreken, maar als ik over enkele jaren weer kan verlengen en het kan goedkoper en sneller als nu, dan neem ik dat wel mee in de overwegingen.
Sterker nog: er is hier net een oude 2g mast vervangen door een 4g-800 only mast, hoewel er volgens mij ook 2g-800 vanaf komt. 3g dekking heeft Vodafone hier nog nooit gehad dus stevige 4g dekking is op zich goed. Maar......nu is de 4g+ dekking die er beperkt, maar redelijk stabiel was van omliggende masten weg en is de snelheid flink omlaag gegaan. Niet alle vernieuwing en uitbreiding is ook een verbetering. Komen er in het algemeen op de 4g-800 panelen ook de andere frequenties er bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:00
Tijdje bij Vodafone klant en eigenlijk altijd tevreden geweest.. Helaas afgelopen maanden hier wat problemen met de dekking, gebeld naar Vodafone, klantenservicemedewerker heeft enkele dingen gecontroleerd maar dit was een probleem wat doorgespeeld moest worden naar het hoofdkantoor. Nu gaat Vodafone volgende week hier in de buurt meetingen verrichten om te kijken waarom het signaal zo beroerd is.

Waarschijnlijk mag ik mijn abonnement stopzetten en verhuizen naar een andere provider. Dan gaat het KPN maar worden.. Beetje jammer van de combideals die dan wegvallen want iedereen zat hier sinds kort bij Vodafone. Wordt vervolgd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raider095
ucsdcom schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 00:40:
Sterker nog: er is hier net een oude 2g mast vervangen door een 4g-800 only mast, hoewel er volgens mij ook 2g-800 vanaf komt. 3g dekking heeft Vodafone hier nog nooit gehad dus stevige 4g dekking is op zich goed. Maar......nu is de 4g+ dekking die er beperkt, maar redelijk stabiel was van omliggende masten weg en is de snelheid flink omlaag gegaan. Niet alle vernieuwing en uitbreiding is ook een verbetering. Komen er in het algemeen op de 4g-800 panelen ook de andere frequenties er bij?
Een 2G mast doet nu alleen 4G-800 only? Dat kan hooguit tijdelijk zijn. 900 zal weer terug komen maar bij elke ombouw kan er iets mis gaan. Als er voorheen geen 3G stond dan zal dit na de ombouw ook niet het geval zijn. Vermoedelijk komen er dan wel meer 4G frequenties bij, maar elke frequentieband moet getest worden alvorens deze 'live' kunnen. Daarom kan het zijn dat sommige frequenties even op zich laten wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Raider095 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 11:53:
[...]

Een 2G mast doet nu alleen 4G-800 only? Dat kan hooguit tijdelijk zijn. 900 zal weer terug komen maar bij elke ombouw kan er iets mis gaan. Als er voorheen geen 3G stond dan zal dit na de ombouw ook niet het geval zijn. Vermoedelijk komen er dan wel meer 4G frequenties bij, maar elke frequentieband moet getest worden alvorens deze 'live' kunnen. Daarom kan het zijn dat sommige frequenties even op zich laten wachten..
Thanks. Ben intussen terug van vakantie en de 900 frequentie is inderdaad nu ook weer actief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:15
Weer een Vodafone ervaring rijker na contact met de klantenservice. Het is als niet-Ziggo klant bijna onmogelijk om nog een interessante sim-only aanbieding te krijgen voor verlenging. Ik betaalde voor Smart L 25 Euro per maand met 5GB data. Volgens Vodafone zou het nieuwe aanbod maar liefst 26 Euro per maand kosten met maar 3GB aan data. Of 30 Euro voor 10GB data. Ik heb uiteraard vriendelijk bedankt voor dit "interessante" aanbod en ben inmiddels overgestapt naar Simpel. Al jaren trouwe klant bij Vodafone maar blijkbaar doet men tegenwoordig niet meer aan klantenbinding. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Laatst online: 27-07 17:53
Dutchy88 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:05:
Weer een Vodafone ervaring rijker na contact met de klantenservice. Het is als niet-Ziggo klant bijna onmogelijk om nog een interessante sim-only aanbieding te krijgen voor verlenging. Ik betaalde voor Smart L 25 Euro per maand met 5GB data. Volgens Vodafone zou het nieuwe aanbod maar liefst 26 Euro per maand kosten met maar 3GB aan data. Of 30 Euro voor 10GB data. Ik heb uiteraard vriendelijk bedankt voor dit "interessante" aanbod en ben inmiddels overgestapt naar Simpel. Al jaren trouwe klant bij Vodafone maar blijkbaar doet men tegenwoordig niet meer aan klantenbinding. :?
Haha, hier hetzelfde verhaal. Zonder Ziggo thuis is het niet echt aantrekkelijk meer nee. Ik heb ook een Smart L abonnement, via de opzeglijn dat vorig jaar na de Ziggo korting voor €15,- per maand afgesloten. Vier euro hiervan was 'loyalty korting' die na een jaar weer vervallen is. Nu betaal ik dan €19,06 voor 150 minuten en 10 GB en is mijn abonnement maandelijks opzegbaar. Eind mei werd ik gebeld met een spetterende aanbieding, het Start XL abonnement met 300 minuten en 4 GB voor €20,- bij een 1 jarig contract. Na verteld te hebben wat ik nu voor abonnement had, moest ik dat maar houden >:)

Gisteren zag ik dan weer een leuke aanbieding bij de Mediamarkt, het 1 jarige RED abonnement met onbeperkt bellen en 20 GB voor €22,-. De laatste tijd ben ik wat meer gaan bellen, dus op zich wel een prima deal. Ik was wel benieuwd of de opzeglijn hier nog onder kon gaan zitten, maar die kwamen niet verder dan €24,- voor een 1 jarig RED of €14,- voor Start L met 10 bonus GB's. Wel kon er nog wat vanaf als ik een nieuw toestel zou nemen, maar ja mijn S8 werkt nog als een zonnetje.

Toch denk ik wel bij Vodafone te blijven, het ontbreken van VoLTE bij Youfone en Simpel weerhoudt mij ervan over te stappen. Daarnaast zijn de Ziggo extra's en de goede buitenlandse roamingpartners ook wel een reden om te blijven en niet naar bijvoorbeeld Tele2 te gaan. Vorige week haalde ik in het Zillertal in Oostenrijk op het A1 netwerk 88,2 Mbps down en 51,6 Mbps up, zulke snelheden heb ik Nederland nog nooit gehaald :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
Sirhc_95 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:36:
[...]

Haha, hier hetzelfde verhaal. Zonder Ziggo thuis is het niet echt aantrekkelijk meer nee. Ik heb ook een Smart L abonnement, via de opzeglijn dat vorig jaar na de Ziggo korting voor €15,- per maand afgesloten. Vier euro hiervan was 'loyalty korting' die na een jaar weer vervallen is. Nu betaal ik dan €19,06 voor 150 minuten en 10 GB en is mijn abonnement maandelijks opzegbaar. Eind mei werd ik gebeld met een spetterende aanbieding, het Start XL abonnement met 300 minuten en 4 GB voor €20,- bij een 1 jarig contract. Na verteld te hebben wat ik nu voor abonnement had, moest ik dat maar houden >:)

Gisteren zag ik dan weer een leuke aanbieding bij de Mediamarkt, het 1 jarige RED abonnement met onbeperkt bellen en 20 GB voor €22,-. De laatste tijd ben ik wat meer gaan bellen, dus op zich wel een prima deal. Ik was wel benieuwd of de opzeglijn hier nog onder kon gaan zitten, maar die kwamen niet verder dan €24,- voor een 1 jarig RED of €14,- voor Start L met 10 bonus GB's. Wel kon er nog wat vanaf als ik een nieuw toestel zou nemen, maar ja mijn S8 werkt nog als een zonnetje.

Toch denk ik wel bij Vodafone te blijven, het ontbreken van VoLTE bij Youfone en Simpel weerhoudt mij ervan over te stappen. Daarnaast zijn de Ziggo extra's en de goede buitenlandse roamingpartners ook wel een reden om te blijven en niet naar bijvoorbeeld Tele2 te gaan. Vorige week haalde ik in het Zillertal in Oostenrijk op het A1 netwerk 88,2 Mbps down en 51,6 Mbps up, zulke snelheden heb ik Nederland nog nooit gehaald :P
Ik haal met Vodafone 4G+ net iets meer dan 100Mbit down en zo'n 40Mb op. Gewoon in Nederland ;). Alleen is hier vrijwel geen 4G+ en dan is Vodafone gewoon traag...

Maar in het dorp waar ik woon, halen we met Vodafone 4G ook "maar" iets van max 20 Mbit down en 15 Mb up. Momenteel haal ik dit.

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/4028834040.png

KPN doet het hier dan weer iets beter :+

Afbeeldingslocatie: https://www.speedtest.net/android/4028828727.png

We wonen midden op het platteland van Friesland, DSL doet hier 50Mbit down max. En 4G is gewoon minimaal 3x sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Kreeg een mail over Red Together, een gigabundel van 160GB als je met 3 of meer een gezinsabbo neemt. Ik vraag mij dan af wat je in godsnaam met 160GB moet, maar wellicht snap ik dat over een paar jaar wel als dochterlief aan de mobiel gaat :P (op dit moment is Red Together nog ver van interessant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 03:51
https://telefoonabonnemen...nl/sim-only?articles=2622

Kloppen deze prijzen van vodafone wel?
Bv red 10gb onb sms en bel.
Kom je op 18 euro per maand uit....

Als je lid bent van ziggo..

Volgens mij wordt de 5 euro van ziggo er dubbel afgehaald?
Kan iemand dit nachecken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Aggressor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:32:
https://telefoonabonnemen...nl/sim-only?articles=2622

Kloppen deze prijzen van vodafone wel?
Bv red 10gb onb sms en bel.
Kom je op 18 euro per maand uit....

Als je lid bent van ziggo..

Volgens mij wordt de 5 euro van ziggo er dubbel afgehaald?
Kan iemand dit nachecken?
Wat let je om de vodafone website zelf te bezoeken? :?
Red 10gb komt op 21 overigens op de link die je geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dutchy88 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:05:
Wat apart, ik heb recentelijk met dezelfde vraag gebeld. Ik had nog een echt antiek bel-web-sms-smart abonnement.

Ik kreeg een smart L met 11GB data, 150 minuten en onbeperkt sms'en voor 11 euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 03:51
Martinusz schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:35:
[...]

Wat let je om de vodafone website zelf te bezoeken? :?
Red 10gb komt op 21 overigens op de link die je geeft.
Heb ik gedaan..
Misschien is het een fout van mediamarkt?
Misschien dat iemand het weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy88
  • Laatst online: 23:15
Brilsmurfffje schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 15:36:
[...]

Wat apart, ik heb recentelijk met dezelfde vraag gebeld. Ik had nog een echt antiek bel-web-sms-smart abonnement.

Ik kreeg een smart L met 11GB data, 150 minuten en onbeperkt sms'en voor 11 euro in de maand.
Tja, ik ben niet de enige hoor ik ook van mensen uit mij omgeving. Ook diverse keren met de klantenservice van VF gesproken, maar het was allemaal niet mogelijk.

Weet je zeker dat het slechts 11 Euro is? Dan heb je volgens mij bijzonder veel geluk gehad. Zelfs Simpel zit met de huidige actie al op 18 Euro voor 10GB data en 100 bel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Laatst online: 27-07 17:53
Aggressor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:24:
[...]

Heb ik gedaan..
Misschien is het een fout van mediamarkt?
Misschien dat iemand het weet
Met je link kom ik op een sim only abonnement uit voor 21 euro per maand na de Ziggo korting. Als je de gratis Nokia 2 erbij doet is een 2 jarig RED (20 GB) abonnement zelfs maar 18 euro per maand. Dit las ik op pepper.com, je krijgt dan ook nog extra toestelkorting. Ik ga het zelf niet doen omdat er dan hier weer een telefoon werkloos in een laatje ligt, slecht voor het milieu vind ik O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Sirhc_95 op 28-06-2018 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Dutchy88 schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 16:28:
[...]

Tja, ik ben niet de enige hoor ik ook van mensen uit mij omgeving. Ook diverse keren met de klantenservice van VF gesproken, maar het was allemaal niet mogelijk.

Weet je zeker dat het slechts 11 Euro is? Dan heb je volgens mij bijzonder veel geluk gehad. Zelfs Simpel zit met de huidige actie al op 18 Euro voor 10GB data en 100 bel minuten.
Ik had gebeld en kreeg een verdubbeling vanuit ziggo van 500mb naar 1GB. Toen kreeg ik van Vodafone gratis 10GB data

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
Sirhc_95 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:36:
[...]

Dat laatste is omdat je bij Vodafone zit :) (Nee, even serieus: Vodafone had op veel plaatsen het traagste 4G netwerk van Nederland. Ze zijn nu echter flink aan het upgraden en frequenties aan het uitbouwen. Je gaat die snelheden dus over niet al te lange tijd vermoedelijk ook in Nederland wel terug zien.

Houdt Mediamarkt met zijn aanbiedingen een beetje in de gaten. Je kan er zeker van zijn dat de aanbieding die ze tonen vaak al inclusief Ziggo korting en allerhande andere voordelen en kortingen berekend is. Nieuwe klanten kunnen tijdens actieweken bij ketens soms extra korting krijgen. Het ook kan best zijn dat Mediamarkt zijn online verkoop kanaal even flink wil pluggen tijdens de smartphone weken en dat de korting reeel is. Maar waarom dan nog op de Vodafone klantenservice gaan hopen. Juist bij Vodafone is het heel wisselend wat ze voor vaste klanten willen of kunnen doen. Bij een flink meergebruik etc. kunnen ze altijd meer doen, dan bij een echte budget user natuurlijk. En bij Vodafone kan je het beste schermen met aanbiedingen van KPN ter vergelijking. Maar dan moeten die wel gunstiger zijn. En als je Ziggoklant bent, waarvan de contractduur niet verlopen is en wat niet synchroon loopt met je Vodafone mobiel abonnement, dan vinden ze de extra combivoordelen die je hebt vaak al genoeg reden om in te schatten dat een klant uiteindelijk toch niet snel weg zal gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Juni update van Vodafone is geplaatst op 4gmasten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LTE2100 zie ik nu ook live bij Vodafone in Utrecht. Draait alleen nog niet mee in de CA-handel zo te zien, heel soms kom ik erop terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raider095
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 17:49:
LTE2100 zie ik nu ook live bij Vodafone in Utrecht. Draait alleen nog niet mee in de CA-handel zo te zien, heel soms kom ik erop terecht.
Live is een groot woord. Het kan zijn dat 1 of meerdere sites (zoals eerder gezegd) in een soort testmodus draaien. Het kan zijn dat deze dan wel, niet, hetzij gedeeltelijk voor het publiek beschikbaar zijn en na de test weer tijdelijk 'uit' gaan tot de laatste administratieve puntjes op de i zijn gezet.

Er is al aardig wat LTE2100 gebouwd en zoals eerder gezegd wordt dat langzaam maar zeker 'live' gezet. Of en hoe dat in CA meedraait daar durf ik geen uitspraken over te doen, ik weet het simpelweg niet en hou me daar ook niet mee bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommels2010
Sinds kort staat er een zendmast van Vodafone bij Camping Bakkum (1901 NZ).
Zie bijgesloten foto's (url's).
Dit lijkt niet op een 'definitieve' mast, maar meer op een tijdelijke.
De mast wordt nu ook vermeld op de 4Gmasten.nl-site en daar wordt aangegeven dat ie 4G op de 800 en op de 1800 mhz zou uitzenden. Hij doet dit echter alleen op de 800 mhz.
Kan iemand hieruit opmaken of er tzt een andere mast geplaatst zal worden, of is het gangbaar dat zo'n mast ook voor langere tijd zo blijft staan?

http://s1146.photobucket....tvu0n.jpg.html?sort=3&o=0

http://s1146.photobucket....6wzil.jpg.html?sort=3&o=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Dommels2010 schreef op woensdag 11 juli 2018 @ 19:10:
Sinds kort staat er een zendmast van Vodafone bij Camping Bakkum (1901 NZ).
Zie bijgesloten foto's (url's).
Dit lijkt niet op een 'definitieve' mast, maar meer op een tijdelijke.
De mast wordt nu ook vermeld op de 4Gmasten.nl-site en daar wordt aangegeven dat ie 4G op de 800 en op de 1800 mhz zou uitzenden. Hij doet dit echter alleen op de 800 mhz.
Kan iemand hieruit opmaken of er tzt een andere mast geplaatst zal worden, of is het gangbaar dat zo'n mast ook voor langere tijd zo blijft staan?

http://s1146.photobucket....tvu0n.jpg.html?sort=3&o=0

http://s1146.photobucket....6wzil.jpg.html?sort=3&o=1
Dat is een duidelijk een tijdelijke mast. Tijdelijk betekend dat er uiteindelijk een definitieve zal komen maar dat kan lang duren.

Wat er in het antenneregister staat is wat Vodafone zelf heeft opgegeven.

Pagina: 1 ... 57 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over Prepaid horen thuis in: [Vodafone Prepaid] Ervaringen & Discussie.