Heb gisteren via belsimpel.nl een overstap van nu Telfort naar Vodafone Start L abonnement aangevraagd met nummerbehoud... Dan ga ik ook mijn S7 edge telefoon in gebruik nemen.
Ging vrij snel en vlot eigenlijk: niet wat ik verwachtte. Alles via belsimpel.nl gelopen; erg recht-toe-recht-aan allemaal.
Kreeg zelfs op mijn nummer een SMS van Telfort dat ze aanvraag van overstap hebben goedgekeurd. Ook en SMS van Vodafone, voor ontvangst en soort van welkom...
Overgang zal zijn begin of eerste week van april (rond 6 april) las ik in de PDFs die ik kreeg via belsimpel.nl
Weet alleen niet hoe en wat zal gebeuren met gratis extra TV pakket wat ik kan hebben bij Ziggo. dat is de hoofdreden voor mijn overstap.
Heb nu zelf Ziggo Sport Totaal al, waar ik voor betaal; maar dat kan dan later gratis... Ben benieuwd hoe ik dat kan regelen... dat is dus de reden waarom ik overstap: spaar ik op die manier 15 € per maand of iets in die zin uit; en dat kan tellen.
Alleen waar ik beetje moeite mee heb, is betalen straks via automatische incasso. Ik heb liever acceptgiro zoals ik nu al heb bij Telfort; ben ik in control.
Kan het later wel omzetten als ik wil heb ik begrepen, maar tegen extra kosten. WTF

; nja voorlopig maar op automatische incasso laten...
[
Voor 12% gewijzigd door
mindwarper op 06-03-2018 14:31
]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW