[Vodafone] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 86 Laatste
Acties:
  • 617.521 views

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-11 13:11
MensionXL schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:50:
, ik heb bijna m'n hele bundel al gedoneerd (heb toch een simkaart van de zaak ook) :)
Deze actie geldt alleen voor particuliere klanten met een Start, Smart, Red of Black abonnement.

Heb je een Prepaid, YOU, hollandsnieuwe of zakelijk abonnement, dan kun je helaas niet aan deze actie meedoen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 11:50:
Ik zag in de app bij 'Meer' dat je nu ook MB's kunt doneren. Vodafone schiet de waarde van de MB's dan door naar het Leger des Heils, toffe actie vind ik, ik heb bijna m'n hele bundel al gedoneerd (heb toch een simkaart van de zaak ook) :)

https://www.vodafone.nl/mbs-doneren/
Haha.. Ik had al 12Gb gedoneerd (12000 loten kans op de S8 & lamme duim van het klikken). Ik dacht: "laten we er weinig ruchtbaarheid aan geven, maakt m'n winkans groter". Plaats jij bovenstaand bericht :')

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

stijnec1 schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 13:54:
[...]

Deze actie geldt alleen voor particuliere klanten met een Start, Smart, Red of Black abonnement.

Heb je een Prepaid, YOU, hollandsnieuwe of zakelijk abonnement, dan kun je helaas niet aan deze actie meedoen.
Klopt, privé simkaart is helemaal leeggetrokken, gebruik voor eigen internet nu de zakelijke sim ;)
Chris.nl schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:03:
[...]

Haha.. Ik had al 12Gb gedoneerd (12000 loten kans op de S8 & lamme duim van het klikken). Ik dacht: "laten we er weinig ruchtbaarheid aan geven, maakt m'n winkans groter". Plaats jij bovenstaand bericht :')
Haha jammer joh :+ Die S8 is leuk, maar dat is het doel niet van deze actie toch? ;)

Goedkoop bellen via VoIP

• Chris.nl
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:47:
[...]

Haha jammer joh :+ Die S8 is leuk, maar dat is het doel niet van deze actie toch? ;)
True, maar stiekem hoop je zelf ook te winnen toch? ;)

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Chris.nl schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:49:
[...]

True, maar stiekem hoop je zelf ook te winnen toch? ;)
Een S8 is leuk maar ik denk niet dat ik er veel gelukkiger van word, zal me dus eigenlijk een worst wezen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door MensionXL op 07-07-2017 14:54 ]

Goedkoop bellen via VoIP

• Chris.nl
  • Niet online
MensionXL schreef op vrijdag 7 juli 2017 @ 14:54:
[...]

Een S8 is leuk maar ik denk niet dat ik er veel gelukkiger van word, zal me dus eigenlijk een worst wezen ;)
Haha alweer "True"... Ben zelf meer tevreden met m'n A5 2017 die een betere accuduur heeft... Maar als ik de S8 win dan verkoop ik die door, om met dát geld dan weer m'n Vodafone abonnement af te kopen. 'k Zit liever bij Tele2 met onbeperkt internet voor €25,= p/m O-)

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 10-11 19:13
http://imgur.com/a/nY0jB
Serieus vodafone 2015? Er gaat zo veel mis...
:(

[ Voor 6% gewijzigd door AMD and INTEL op 07-07-2017 22:51 ]

• routier_lub
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07-09 22:33
Even mijn chat ervaring delen met de klantenservice van Vodafone.

Multi data sim aangevraagd. Krijg ik bevestiging per email, staat er een duo sim in.

Direct weer gechat. Hij kon het nog annuleren. En heeft een multi data sim aangevraagd.

Gisteren post van Vodafone. En ja hoor 2 enveloppen. Dus nu in het bezit van duo sim en data sim.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zo, vandaag mijn problemen over het 4G netwerk in een officiële klacht naar buiten gebracht.

Consuwijzer gebeld en ze moeten gewoon vergoeden.

Dit heb ik geschreven naar Vodafone, ben benieuwd naar hun reactie.

Geachte heer of mevrouw,

Sinds juni heeft er een storing plaatsgevonden. Met deze brief vraag ik u om uitbetaling van de compensatievergoeding.
Wat is het probleem?

Gedurende de periode van juni tot nu toe heb ik geen fatsoenlijk mobiele internet snelheid geleverd gekregen. Mijn gemiddelde snelheid is 5 a 7 mbps. Ik kan niet eens mijn Facebook feed fatsoenlijk laden.
Hoe is dit wettelijk geregeld?
Bij een storing langer dan 12 uur, heb ik recht op een compensatievergoeding. Dit staat in art. 3.15 van de Regeling Universele Dienstverlening en Eindgebruikersbelangen. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) houdt toezicht op deze regels. Wilt u meer weten over de ACM? Kijkt u dan op de website van de ACM.
Wat verwacht ik van u?
Ik verzoek u vriendelijk om een reactie per email. En ik verzoek u om het verschuldigde bedrag uit te betalen op mijn rekeningnummer.......
Biedt u geen oplossing?

Dan dien ik hierover een klacht in bij ConsuWijzer, het consumentenloket van de ACM. Daarnaast overweeg ik om mijn klacht voor te leggen aan de geschillencommissie. Ik vertrouw erop dat het niet zo ver hoeft te komen.
Met vriendelijke groet,

Alwaysleft

Benieuwd naar de reactie, want met de eerdere klachten gebeurd helemaal niks helaas.

• alwaysleft
Bizar dit, net gemaild en nu al reactie dat ik een maand compensatie krijg.

Waarom moeten dan klachten eerst 2 weken/10 werkdagen duren? Ik hou het in de gaten, want heb nog steeds overdag maar 7 mbps.

Onwerkbare snelheid.

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik vind de details van de klacht wat beperkt. Wanneer en waar doet het probleem zich voor? Een compensatie is natuurlijk fijn maar een oplossing van de storing is natuurlijk veel fijner. Overigens lijkt jouw probleem niet direct een storing maar meer structureel van aard.

• alwaysleft
Willy84 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 17:51:
Ik vind de details van de klacht wat beperkt. Wanneer en waar doet het probleem zich voor? Een compensatie is natuurlijk fijn maar een oplossing van de storing is natuurlijk veel fijner. Overigens lijkt jouw probleem niet direct een storing maar meer structureel van aard.
Bij mijn thuisomgeving en de stad erom heen.

Check speedtest vanavond, dit is nu een maand aan de gang. Maar was gisteren in Amsterdam, ook drama. Normaal 50 mbps, nu nog maar gemiddeld 10 mbps.

Nu net gedaan, ook hoge ping: Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/pp4vc1vxkdzby.png

[ Voor 8% gewijzigd door alwaysleft op 13-07-2017 18:38 ]

Ik heb hier totaal geen last van? :?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• alwaysleft
Sorcerer8472 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:12:
Ik heb hier totaal geen last van? :?
Is per regio verschillend lijkt me ;)
alwaysleft schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:13:
[...]

Is per regio verschillend lijkt me ;)
Of per (type) abonnement/APN.

• alwaysleft
Sorcerer8472 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:16:
[...]

Of per (type) abonnement/APN.
Denk het. Voor een maand geleden haalde ik gemiddeld 40 a 60 mbps. Is niks meer van over.

• Schrudde
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-10 11:45
Met 5 tot 7 mbs moet je prima kunnen interntten hoor. Dan is er meer aan d ehand: zeer lage upload of zeer lange ping of wegvallende data.
Mijn facebookfeed deed t ook nog min of meer toen ik nog buiten bundel kon bij T-Mob, en dat was iets van 0.3 download.
Maar ik ken die hele slechte verbindibge ook wel, dan komen je paginaverzoeken nauwelijks aan en dan kan je niet veel.

• alwaysleft
Schrudde schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:24:
Met 5 tot 7 mbs moet je prima kunnen interntten hoor. Dan is er meer aan d ehand: zeer lage upload of zeer lange ping of wegvallende data.
Mijn facebookfeed deed t ook nog min of meer toen ik nog buiten bundel kon bij T-Mob, en dat was iets van 0.3 download.
Maar ik ken die hele slechte verbindibge ook wel, dan komen je paginaverzoeken nauwelijks aan en dan kan je niet veel.
Ik weet het ook niet, haal vandaag maar 1mbps. Niks laadt fatsoenlijk.

Feit is, dat wist de consuwijzer mij te vertellen, dat door deze wet https://www.rijksoverheid...sie-en-telefoniestoringen providers je gehele bundel kosten vanaf eerste moment storing minimaal gedeeltelijk moeten vergoeden.

Dat doet VF gelukkig nu ook, afgelopen maand dan.

• AMD and INTEL
YouTube: Vodafone Netherlands to offer 1Gbps 4G

Bijna een jaar geleden dit gehoort... Ben nogsteeds benieuwd...
Hopenlijk Landelijk? ( OHHHH PLS ) Net zoals t-mobile ?

Maar dan nog VEEL sneller :)

Vodafone heeft echt 4g+ nodig!

niet meer om uit te houden zo :(

Hopenlijk na zo lang wachten hebben ze een leuke verrassing 8)

[ Voor 23% gewijzigd door AMD and INTEL op 17-07-2017 18:41 ]

Zouden ze net als Tele2 ook stroom willen besparen door minder 4G+ aan te bieden? (bij Tele2 geen 4G2600 tussen 0:00 en 7:00 's in de ochtend)

[ Voor 3% gewijzigd door Sorcerer8472 op 17-07-2017 18:56 ]

• AMD and INTEL
Sorcerer8472 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 18:55:
Zouden ze net als Tele2 ook stroom willen besparen door minder 4G+ aan te bieden? (bij Tele2 geen 4G2600 tussen 0:00 en 7:00 's in de ochtend)
Zou kunnen ( groenste provider nl )

Maar alsnog 4g+ heb ik hard nodig.

Ze kunnen toch hetzelfde doen als tele2?!

[ Voor 6% gewijzigd door AMD and INTEL op 17-07-2017 19:24 ]

• alwaysleft
Bij mij nog steeds geen verbetering.

Was zaterdag in Haarlem haalde ik wel 55 mbps.

Maar in mijn omgeving dit:

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/xusvbsnegzx7g.png

Drama.

• AMD and INTEL
alwaysleft schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:40:
Bij mij nog steeds geen verbetering.

Was zaterdag in Haarlem haalde ik wel 55 mbps.

Maar in mijn omgeving dit:

[afbeelding]

Drama.
Ik vraag me wel af waarom je je in singapore bevind?

Ik heb echt problemen.. ( via vpn singapore heb ik ook son score ) de laatste 2 zijn singapore zie ik..

[ Voor 6% gewijzigd door AMD and INTEL op 17-07-2017 19:51 ]

• alwaysleft
AMD and INTEL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:47:
[...]

Ik vraag me wel af waarom je je in singapore bevind?

Ik heb echt problemen.. ( via vpn singapore heb ik ook son score ) de laatste 2 zijn singapore zie ik..
Huh, is niet in Singapore?

Heb geen VPN op mijn iPhone :)

• AMD and INTEL
alwaysleft schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:55:
[...]

Huh, is niet in Singapore?

Heb geen VPN op mijn iPhone :)
Raar .. als ik mijn vpn in singapore zet krijg ik ook .. % faster/slower as sg maar dan staat er wel een andere provider idd raar..

• alwaysleft
AMD and INTEL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Raar .. als ik mijn vpn in singapore zet krijg ik ook .. % faster/slower as sg maar dan staat er wel een andere provider idd raar..
Klopt, er staat gewoon VodafoneNL als carrier ;)

Weet heus wel wanneer ik met VPN verbonden zou zijn.

Maar het is echt een probleem aan Vodafone kant, want in Haarlem gewoon nette snelheid.

• AMD and INTEL
alwaysleft schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:59:
[...]

Klopt, er staat gewoon VodafoneNL als carrier ;)

Weet heus wel wanneer ik met VPN verbonden zou zijn ;)

Maar het is echt een probleem aa Vodafone kant, want in Haarlem gewoon nette snelheid.
Ja met 4g+ vind ik de snelheid wel prima :)

800mhz only is no go in 2017...

• jayjey
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb vandaag een vodafone red abonnement afgesloten in de vodafone winkel.
Nu kom ik er net achter dat ik helemaal geen dubbele GB en 5 euro korting krijg als Ziggo klant. Ik heb nl. nog een Ziggo abonnenemt met 25 MB/s internet en je moet minnimaal 30 MB/s hebben om in aanmerking hiervoor te komen. Ik kom er net bij toeval achter. Ik neme aan dat ik het morgen in de winkel meteen weer kan laten ontbinden?

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-11 19:24
jayjey schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:27:
Ik heb vandaag een vodafone red abonnement afgesloten in de vodafone winkel.
Nu kom ik er net achter dat ik helemaal geen dubbele GB en 5 euro korting krijg als Ziggo klant. Ik heb nl. nog een Ziggo abonnenemt met 25 MB/s internet en je moet minnimaal 30 MB/s hebben om in aanmerking hiervoor te komen. Ik kom er net bij toeval achter. Ik neme aan dat ik het morgen in de winkel meteen weer kan laten ontbinden?
Ja je kan tot 14 dagen naar je aankoop een contract ontbinden.
AMD and INTEL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:57:
[...]

Zou er iets mis gaan met routering van bepaalde IP-ranges ofzo? Want dat Singapore-verhaal is idd erg raar :?

Ook dat hij dan een server in Düsseldorf gaat gebruiken 8)7

Overigens vind ik dat nog steeds slecht aan Speedtest: als je aan de Duitse grens zit dan pakt hij sneller Düsseldorf terwijl Amsterdam beter zal presteren ivm dat alles via AMS-IX loopt... dus je speedtest zal beter zijn als je handmatig Amsterdam selecteert waarschijnlijk.

Wat betreft de 4G+-discussie: heb ik al genoeg over gezegd in het verleden, maar Vodafone bouwt nu nog steeds 800-only masten bij in stedelijke gebieden, om ze vervolgens over een jaar waarschijnlijk weer up te graden (om kabels e.d. het dak op te takelen vaak wéér een hijskraan nodig). Ze lijken totaal reactief te werken ofzo ipv dat ze een visie uitvoeren.

• jayjey
  • Niet online
Jordyz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:47:
[...]

Bedankt maar is die termijn van 14 dagen niet als je je abonnement via internet hebt afgesloten?
Ik heb het vandaag in de winkel een SIM only afgesloten....of is dit iets speciaals van vodafone?

Ik had helemaal niet gezien dat ik een te laag Ziggo abonnement heb, dat valt nou extra hard tegen, want ik denk dat als ik het contract laat doorgaan dat er dan helemaal geen verdubbeling wordt aangezet van de data en geen 5 euro korting wordt gegeven...tenminste ik denk niet dat ik daar zomaar van mag uitgaan...

[ Voor 35% gewijzigd door jayjey op 17-07-2017 22:18 ]

• Jordyz
jayjey schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:15:
[...]

Bedankt maar is die termijn van 14 dagen niet als je je abonnement via internet hebt afgesloten?
Ik heb het vandaag in de winkel afgesloten....of is dit iets speciaals van vodafone?
Iedere consument heeft en bedenktijd van 14 dagen op welk artikel die je koopt dan ook.

Als je een nieuwe laptop koopt mag je deze binnen 14 dagen retourneren zonder reden bijvoorbeeld.

• AMD and INTEL
Sorcerer8472 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:04:
[...]

Zou er iets mis gaan met routering van bepaalde IP-ranges ofzo? Want dat Singapore-verhaal is idd erg raar :?

Ook dat hij dan een server in Düsseldorf gaat gebruiken 8)7

Overigens vind ik dat nog steeds slecht aan Speedtest: als je aan de Duitse grens zit dan pakt hij sneller Düsseldorf terwijl Amsterdam beter zal presteren ivm dat alles via AMS-IX loopt... dus je speedtest zal beter zijn als je handmatig Amsterdam selecteert waarschijnlijk.

Wat betreft de 4G+-discussie: heb ik al genoeg over gezegd in het verleden, maar Vodafone bouwt nu nog steeds 800-only masten bij in stedelijke gebieden, om ze vervolgens over een jaar waarschijnlijk weer up te graden (om kabels e.d. het dak op te takelen vaak wéér een hijskraan nodig). Ze lijken totaal reactief te werken ofzo ipv dat ze een visie uitvoeren.
Dusseldorf is bij mij 3 de keus van speedtest ( daar haal ik ook nog gewoon alle speed nog wel)

Maar heb jij meer info over vdf 1 gbit lte? Zou over 2 maanden ofzo moeten komen.. hopenlijk landelijk

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Jordyz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:18:
[...]

Iedere consument heeft en bedenktijd van 14 dagen op welk artikel die je koopt dan ook.

Als je een nieuwe laptop koopt mag je deze binnen 14 dagen retourneren zonder reden bijvoorbeeld.
Enkel bij koop op afstand is wettelijk geregeld dat iedere consument die bedenktijd heeft.

• alwaysleft
Jordyz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:47:
[...]

Huh, alleen als je online hebt afgesloten toch?

• carnager
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 11:30

carnager

AmsterdamVideo

Jordyz schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:18:
[...]
Slecht voorbeeld: als je in een stenen winkel een laptop koopt is het moment dat de koop rond is, dwz dat je betaald hebt, klaar. Eventuele mogelijkheden tot ruilen of geld retour is geheel aan de coulance van de betreffende winkel. Het heeft niets met garantie te maken en de wet koop op afstand is ook niet van toepassing.

Maar aangezien het bij een sim only om een abonnement gaat is er mogelijk wel nog een uitweg aangezien dit een speciaal 'artikel' is. Hoe dat precies zit weet ik echter ook niet.

Wellicht is het anders gewoon een optie om de 25Mbit internet te upgraden naar 30Mbit, om zo alsnog de korting en dubbele data te bemachtigen. Tenzij @jayjey dat (principieel) niet wil.

Al meer dan 2000 dagelijkse videos op AmsterdamVideo ||| Bier geeft plezier! Untappd je mee?

• jayjey
  • Niet online
Dan moet ik van 30,- naar 49,- p.m. bij ziggo. Kan maar dat was allemaal niet de bedoeling, en ik vind het stom dat ze dat niet erbij zeggen dat er nog allemaal kleine lettertjes zijn. Enfin, ik ga morgen terug.

[ Voor 38% gewijzigd door jayjey op 17-07-2017 23:25 ]

AMD and INTEL schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:35:
[...]

Dusseldorf is bij mij 3 de keus van speedtest ( daar haal ik ook nog gewoon alle speed nog wel)

Maar heb jij meer info over vdf 1 gbit lte? Zou over 2 maanden ofzo moeten komen.. hopenlijk landelijk
Hoe kom jij bij die 2 maanden? Ik zou het niet weten maar hier hangen andere users rond die het wellicht wel weten

• AMD and INTEL
Sorcerer8472 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 23:24:
[...]

Hoe kom jij bij die 2 maanden? Ik zou het niet weten maar hier hangen andere users rond die het wellicht wel weten
Of iets langer
nieuws: Vodafone wil binnen een jaar 4g met 1Gbit/s mogelijk maken in Nederland

• AMD and INTEL
Vodafone wil binnen een jaar 4g met een maximale snelheid van 1Gbit/s mogelijk maken in Nederland.

Datum oktober 2016 

Dus ong 2/ 3 maanden?

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 16:53
jayjey schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:53:
.. niet de bedoeling, en ik vind het stom dat ze dat niet erbij zeggen dat er nog allemaal kleine lettertjes zijn. Enfin, ik ga morgen terug.
(1) Als de overeenkomst niet volgens jouw bedoeling tot stand is gekomen (dat heet in dit geval duidelijk dwaling) kun je hem ontbinden.
(2) Als de winkel heeft gezegd dat je dubbele data krijgt en vijf euro korting als je bij Ziggo bent dan hebben ze je iets beloofd wat niet geleverd wordt (dat heet non-conformiteit). Dan moeten ze alsnog nakomen (wat ze denk ik niet kunnen) en anders kun je weer ontbinden.
Je hebt dus twee redenen om te ontbinden.
Ontbinden is "alles wordt ongedaan gemaakt" oftewel SIM teruggeven en Vodafone mag geen rekeningen sturen.
...
Je kunt ook je rekeningadres veranderen naar dat van iemand (familie of kennissen) die wel Ziggo met 40 MB of meer heeft. Ik heb begrepen dat Vodafone daar namelijk niet zo streng in is en dan wel automatisch dubbele data en korting verleent.

[ Voor 13% gewijzigd door vw23a op 18-07-2017 09:44 ]

• Jordyz
ralph075 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 22:37:
[...]

Enkel bij koop op afstand is wettelijk geregeld dat iedere consument die bedenktijd heeft.
Ooh mijn excuses dan heb ik het fout. Ik meende dus dat dit voor alle artikelen gelde (bij contracten enzovoort).

• AMD and INTEL
Eigenlijk is Vodafone ook de enigste die geen echt 4g netwerk heeft ( 3.9 g ) landelijk dan ( kpn heeft nu ook heel veel 4g '+' ) ( 4g+ is eigenlijk gewoon 4g)
AMD and INTEL schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:32:
[...]

Vodafone wil binnen een jaar 4g met een maximale snelheid van 1Gbit/s mogelijk maken in Nederland.

Datum oktober 2016 

Dus ong 2/ 3 maanden?
Overigens wel veel werkzaamheden rondom Vodafone-locaties waar verder weinig lijkt te veranderen dus wie weet wordt er wel heel hard hieraan gebouwd en komen ze straks met een surprise announcement ;)

• AMD and INTEL
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 10:40:
[...]

Overigens wel veel werkzaamheden rondom Vodafone-locaties waar verder weinig lijkt te veranderen dus wie weet wordt er wel heel hard hieraan gebouwd en komen ze straks met een surprise announcement ;)
Hopenlijk :)

Ik hoop echt landelijk :D anders lopen ze echt 100% achter op t mobile.

En dan is het ;w Vodafone

• jayjey
  • Niet online
vw23a schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 09:39:
[...]

(1) Als de overeenkomst niet volgens jouw bedoeling tot stand is gekomen (dat heet in dit geval duidelijk dwaling) kun je hem ontbinden.
(2) Als de winkel heeft gezegd dat je dubbele data krijgt en vijf euro korting als je bij Ziggo bent dan hebben ze je iets beloofd wat niet geleverd wordt (dat heet non-conformiteit). Dan moeten ze alsnog nakomen (wat ze denk ik niet kunnen) en anders kun je weer ontbinden.
Je hebt dus twee redenen om te ontbinden.
Ontbinden is "alles wordt ongedaan gemaakt" oftewel SIM teruggeven en Vodafone mag geen rekeningen sturen.
...
Je kunt ook je rekeningadres veranderen naar dat van iemand (familie of kennissen) die wel Ziggo met 40 MB of meer heeft. Ik heb begrepen dat Vodafone daar namelijk niet zo streng in is en dan wel automatisch dubbele data en korting verleent.
In de winkel gingen ze er ook vanuit dat Ziggo en Vodafone samen OK was maar ik had op hun site op een klein vraagtekentje moeten klikken naast "Ziggo klant?" dan had ik kunnen lezen dat ik ook nog een bepaald abonnement had moeten hebben (Ziggo Start of beter). Ik wist niet eens wat voor Ziggo abo ik had. :?

Hoe dan ook, ontbinden was vanmorgen geen probleem, dus gedaan. Moet nu wel iets anders verzinnen. :?

Vodafone en Ziggo is hetzelfde en dan heb je alles van 1 bedrijf, TV, internet, vaste lijn, en mobiel, kan je op je mobieltje ook TV kijken bijvoorbeeld. Dat is dan 69,50 p.m. (47,50+22).

• AMD and INTEL
Vodafone 4g+ deed het vandaag prima in nijmegen tijdens de 4 daagse trouwens :)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

AMD and INTEL schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 18:57:
Vodafone 4g+ deed het vandaag prima in nijmegen tijdens de 4 daagse trouwens :)
Wat is prima? Komt het in de buurt van wat ik postte over de snelheid van KPN?

Hoi!

• AMD and INTEL
EWK schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:12:
[...]

Wat is prima? Komt het in de buurt van wat ik postte over de snelheid van KPN?
Kon geen speedtest doen ivm dat mijn data nogsteeds niet goed is en ik nogsteeds veel te weinig data krijg. :P

Maar websites laden gelijk en bellen ging ook meteen ( volte )

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-11 09:31
Volgend jaar ga ik studeren aan de RUG daarom wordt het tijd voor mijn eerste abbo, voornamelijk om online te blijven tijdens het heen en weer reizen. Wil graag een SIM-only omdat mijn Nexus 5 het nog veelste mooi doet. Tel daarbij op dat ik graag Game of Thrones kijk en dan kom ik vanwege ons ziggo abbonement uit bij een Vodafone SIM-only. Mijn keuze is gevallen op Start M aangezien 1GB me meer dan genoeg lijkt voor online zijn als ik onderweg ben.

Hoe zijn jullie ervaringen met Vodafone? (met name snelheid en bereik in Groningen.)

• Chris.nl
  • Niet online
Cranzai schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:28:
Hoe zijn jullie ervaringen met Vodafone? (met name snelheid en bereik in Groningen.)
Ik ben een paar dagen per week te Groningen dus denk er iets over te kunnen zeggen. Snelheid en bereik zijn 'prima', niet overal 4G+ maar aangezien je die 1Gb er toch niet in 10 minuten doorheen wil jagen lijkt me dat geen issue. M'n Tele2 ervaring in Groningen was eerlijk gezegd iets beter qua balkjes bereik, maar 't is niet zo dat ik nu niet precies hetzelfde kan doen met m'n telefoon.

• AMD and INTEL
Kan nietmeer bellen iemand die hier ook last van heeft?

Zal wel door Parookaville zijn... 80.000 mensen op een of 2 800mhz masten ( weet niet hoeveel nl zijn )

[ Voor 49% gewijzigd door AMD and INTEL op 22-07-2017 12:34 ]

• WiseDise
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:42
AMD and INTEL schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:58:

Zal wel door Parookaville zijn... 80.000 mensen op een of 2 800mhz masten ( weet niet hoeveel nl zijn )
Ik heb weer geen 4G met hollandsnieuwe. Ook VF netwerk. Op Allestoringen.nl zie ik ook een piek.

• AMD and INTEL
WiseDise schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:36:
[...]

Ik heb weer geen 4G met hollandsnieuwe. Ook VF netwerk. Op Allestoringen.nl zie ik ook een piek.
Bij mij viel net ook data uit ja... bellen kan nog steeds niet, vdf aub doe wat!

• WiseDise
AMD and INTEL schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:41:
[...]

Bij mij viel net ook data uit ja... bellen kan nog steeds niet, vdf aub doe wat!
Ik heb nog wel 2G en 3G tot mijn beschikking.

• AMD and INTEL
WiseDise schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 12:43:
[...]

Ik heb nog wel 2G en 3G tot mijn beschikking.
Ik had net niks ):

• alwaysleft
Ook geen data.

• WiseDise
Jullie hebben gelijk mannen. Komt niets door de lijn (zat op wifi, maar nu even gecheckt via 3G).

Dus: 4G is verdwenen, en geen data over 2G/3G.

• alwaysleft
Nog steeds storing, jullie?

[ Voor 17% gewijzigd door alwaysleft op 22-07-2017 14:05 ]

• WiseDise
Ja. Hij heeft me nu op 2G gezet, komt nog steeds geen lijntje door.

• Chris.nl
  • Niet online
Ben op dit moment in Epe. Gewoon 4G en ik kan bellen..
AMD and INTEL schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 10:58:

Vannacht had ik dit probleem ja, opgelost vanmiddag (toen het nog steeds speelde) door even kort naar vliegutigmodus te gaan.

• AMD and INTEL
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 17:58:
[...]

Vannacht had ik dit probleem ja, opgelost vanmiddag (toen het nog steeds speelde) door even kort naar vliegutigmodus te gaan.
Ik kan nogsteeds niet bellen );

Hij gaat 1 keer af en daarna eindigt het meteen.. :(

Vodafone A.U.B last techniek van meer dan 10 jaar geleden het doen... At least :N

[ Voor 20% gewijzigd door AMD and INTEL op 22-07-2017 18:28 ]

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-11 22:07
Hele dag nergens last van gehad, zowel met bellen als sms. Kon zojuist ook gewoon bellen.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

• alwaysleft
Hier werkt nu alles weer, bellen en internetten.

• alwaysleft
AMD and INTEL schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 18:22:
[...]

Ik kan nogsteeds niet bellen );

Hij gaat 1 keer af en daarna eindigt het meteen.. :(

Vodafone A.U.B last techniek van meer dan 10 jaar geleden het doen... At least :N
Kan je volgens de nieuwe wetgeving die is ingegaan 1 juli geld gaan terug eisen van Vodafone bij storing ;)

• AMD and INTEL
alwaysleft schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:12:
[...]

Kan je volgens de nieuwe wetgeving die is ingegaan 1 juli geld gaan terug eisen van Vodafone bij storing ;)
Kan, maar wil krijgen wat ze zeggen.
Anders houden ze zich niet aan het contract.

En dan zou ik in theorie kunnen opzeggen ( of ze fixen het :) )

Maarja beter geld terug dan niks.. :)

[ Voor 14% gewijzigd door AMD and INTEL op 22-07-2017 19:30 ]

• Aggressor
  • Laatst online: 23:28
ik heb een red abonnement. (onb bel en sms 5gb) verdubbeld naar 10. (ziggo)
Nu wil ik graag een data sim erbij ... heef dit bij vodafone multi sim?
en dit kost 5 euro per maand extra??

• snah001
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-11 18:25
Klopt, was vroeger bij de duurste Red abbo's gratis.

Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.207.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019

• Aggressor
  • Laatst online: 23:28
Dan vind ik 5 euro beat wel veelkan ik net zo goed upgraden naar een abbo van 10gb...
Kost meen ik 6 euro meer per maand. Dan is het wel gratis

• Chris.nl
  • Niet online
snah001 schreef op zaterdag 22 juli 2017 @ 19:45:
Klopt, was vroeger bij de duurste Red abbo's gratis.
Ik heb met Red Super zelfs 2 gratis extra data-simkaarten. Is gewoon een standaard optie die beschikbaar is voor alle Super en Black abbo's.

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
Wie gaat deze zomer of is al geweest op vakantie naar Turkije met een vodaphone prepaid simkaart? Las dat Vodafone Turkije ook in het UE pakket heeft genomen waardoor je de zelfde bundel als je hier kan gebruiken. Gaat me alleen op internet eigenlijk bellen doe ik weinig. Gebruik zelf Tele2 unlimited.

• TripleQ
  • Niet online
Google naar "Vodafone EU" (of "Vodafone turkije") en de eerste hit:

https://www.vodafone.nl/opreisindeeu/

Staat alles wat je wilt weten

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 09:21
TripleQ schreef op zondag 23 juli 2017 @ 12:00:
Google naar "Vodafone EU" (of "Vodafone turkije") en de eerste hit:

https://www.vodafone.nl/opreisindeeu/

Staat alles wat je wilt weten
Dit heb ik al reeds gevonden en gelezen, lees alleen nergens dat dit ook prepaid geldt. Ik wil namelijk een prepaid simkaart aanschaffen het lieft met 3GB internet hier, heb ik dan ook 3GB in Turkije.

• Willy84
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-11-2024
Wel netjes: Faeröer, Turkije, Cyprus(neem aan ook het Noordelijk deel), Albanië en Zwitserland vallen onder EU tarief. Dat is duidelijk beter dan tmobile.

Onder deze link: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/ lees ik dat er geen extra kosten zijn voor EU. Bij die eerdere link wordt aangegeven wat zij onder EU scharen.

[ Voor 36% gewijzigd door Willy84 op 23-07-2017 13:06 ]

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:01
Chris.nl schreef op zondag 23 juli 2017 @ 01:50:
[...]

Ik heb met Red Super zelfs 2 gratis extra data-simkaarten. Is gewoon een standaard optie die beschikbaar is voor alle Super en Black abbo's.
Dat klopt alleen wanneer je na 10 juli 2017 je een red super abonnement neemt / verlengd dan vervalt die gratis optie.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• Chris.nl
  • Niet online
Megapaul schreef op zondag 23 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Dat klopt alleen wanneer je na 10 juli 2017 je een red super abonnement neemt / verlengd dan vervalt die gratis optie.
Zeker? Vodafone heeft op de site staan dat het gratis is voor Super&Black. Kan me niet indenken dat iemand die nu zo'n abonnement neemt het er niet gratis bij krijgt, omdat het dus simpelweg op de site staat.

[ Voor 14% gewijzigd door Chris.nl op 23-07-2017 14:32 ]

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:06

robertwebbe

Robert Webbe

Sinds 10 juli is de gratis MultiSim vervallen voor nieuwe of verlengde Red Super abonnementen. Degenen met een bestaand Red Super of Black van de vorige generaties krijgen het nog wel.

[ Voor 32% gewijzigd door robertwebbe op 23-07-2017 20:47 ]

• Chris.nl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 23 juli 2017 @ 18:58:
Sinds 10 juli is de gratis MultiSim vervallen voor nieuwe of verlengde Red Super abonnementen. Degenen met een Red Super of Black van de vorige generaties krijgen het nog wel.
Als jij het zegt d:)b
Jammer dat de site nog een andere indruk wekt.

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11 19:02

Zorian

What the fox?

Ik heb dus even een vaag probleempje.
Tot gisteravond aan toe werkte Wifi bellen prima. Had ook altijd een extra icoontje in beeld van een telefoonhoorn met een Wifi icoon erin. Ook stond er permanent een melding dat de Vodafone Wifi IMS Service actief is.
Tot op vannacht dus. Sinds die tijd is het icoontje en de melding weg. Wifi bellen staat echter wel aan in de instellingen, en is ook preferred boven mobile networks.
Nu komt het mooie: Als ik op iemand anders zijn Wifi ga zitten werkt het wel!
Op mijn eigen echter niet. Heb de router al een factory reset gegeven, net als de modem. Werkt allemaal niet. Internet komt uitstekend door via Wifi maar Wifi bellen weigert in alle staten dienst. Iemand een idee? Kan op Google echt niets vinden over Wifi bellen...

• Chris.nl
  • Niet online
Zorian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:17:
Ik heb dus even een vaag probleempje.
Tot gisteravond aan toe werkte Wifi bellen prima. Had ook altijd een extra icoontje in beeld van een telefoonhoorn met een Wifi icoon erin. Ook stond er permanent een melding dat de Vodafone Wifi IMS Service actief is.
Tot op vannacht dus. Sinds die tijd is het icoontje en de melding weg. Wifi bellen staat echter wel aan in de instellingen, en is ook preferred boven mobile networks.
Nu komt het mooie: Als ik op iemand anders zijn Wifi ga zitten werkt het wel!
Op mijn eigen echter niet. Heb de router al een factory reset gegeven, net als de modem. Werkt allemaal niet. Internet komt uitstekend door via Wifi maar Wifi bellen weigert in alle staten dienst. Iemand een idee? Kan op Google echt niets vinden over Wifi bellen...
Dit geintje moest ik op eigen router doen
Mijn firewall blokkeert VoWiFi, welke poort(en) gebruiken jullie?
De verbinding verloopt via UDP poorten 500 en 4500. Zorg ervoor dat je firewall deze poorten niet blokkeert.
bron
'k Heb zelf mijn toestel een vast ip gegeven en die poorten naar dat ip laten verwijzen/geforward.

• Zorian

Zorian

What the fox?

Chris.nl schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:44:
[...]

Dit geintje moest ik op eigen router doen

[...]
bron
'k Heb zelf mijn toestel een vast ip gegeven en die poorten naar dat ip laten verwijzen/geforward.
Bijzonder als dat na 2 weken opeens wel moet en daarvoor nooit, maar zal het eens proberen.

• Chris.nl
  • Niet online
Zorian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:44:
[...]

Bijzonder als dat na 2 weken opeens wel moet en daarvoor nooit, maar zal het eens proberen.
Jup, dat blijft apart.. Als het werkte had het mogen blijven werken...

• Zorian

Zorian

What the fox?

Chris.nl schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:46:
[...]

Jup, dat blijft apart.. Als het werkte had het mogen blijven werken...
Poorten zijn forwarded naar mijn telefoon, alles even herstart en helaas nog steeds totaal niks. :|

//Ook eens geprobeerd met een 2e smartphone een Wifi hotspot op te zetten, ook via daar doet ie niks. De laptop omgetoverd in een hotspot werkt helaas ook niet. Echt heel vreemd dit.

//Raar maar waar, ik heb mijn CSC even omgeflashed van PHN (unbranded Nederland) naar VDF (Vodafone NL branded) en daar is ie weer. 8)7 Het is geen vereiste ofzo maar vooruit. Hij doet het weer. En weg is ie weer. So much for that. Heel vreemd dit inmiddels.

[ Voor 46% gewijzigd door Zorian op 25-07-2017 20:13 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Zorian schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 19:48:
[...]

Poorten zijn forwarded naar mijn telefoon, alles even herstart en helaas nog steeds totaal niks. :|

//Ook eens geprobeerd met een 2e smartphone een Wifi hotspot op te zetten, ook via daar doet ie niks. De laptop omgetoverd in een hotspot werkt helaas ook niet. Echt heel vreemd dit.

//Raar maar waar, ik heb mijn CSC even omgeflashed van PHN (unbranded Nederland) naar VDF (Vodafone NL branded) en daar is ie weer. 8)7 Het is geen vereiste ofzo maar vooruit. Hij doet het weer. En weg is ie weer. So much for that. Heel vreemd dit inmiddels.
Ik zal als ik rond 22.20u thuis ben VoWiFi even checken en dit bericht aanpassen... Stel je voor dat je tijdens een VoWiFi storing oid de boel aan de praat probeert te krijgen.

- edit -
VoWiFi werkt hier naar behoren, postcodegebied 1211
Stock PHN firmware (A5 2017)

[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 25-07-2017 22:26 ]

• Zorian

Zorian

What the fox?

Chris.nl schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 21:14:
[...]

Ik zal als ik rond 22.20u thuis ben VoWiFi even checken en dit bericht aanpassen... Stel je voor dat je tijdens een VoWiFi storing oid de boel aan de praat probeert te krijgen.
Een storing is het enige wat ik nog kan bedenken momenteel.
Modem, router en telefoon zijn allemaal vanaf scratch opnieuw ingesteld (ja ik heb wat tijd over :+) en het werkt nog niet. Heb het wel nodig want ik heb totaal geen mobiel bereik hier (een X door het signaal).

//Thanks voor de update. Hier helaas nog steeds niks. Enige plek waar die werkt is bij anderen op de Wifi maar niet op mijn eigen (en ook niet op hotspots). Eens kijken of ze bij Vodafone wat meer ervan weten.

[ Voor 29% gewijzigd door Zorian op 25-07-2017 23:49 ]

• timmie1
Sinds enkele dagen heb ik last van storende gesprekken. De andere kant is dan niet/nauwelijks te verstaan. Het klinkt dan heel metaalachtig of heel onduidelijk en onverstaanbaar. Ook merk ik dat er een enorme vertraging op de lijn is. Dit is bij elk gesprek met een normaal(geen 1200) nummer op het 2G en 3G netwerk en het is toestel onafhankelijk.

Hebben anderen hier ook last van?

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:59
timmie1 schreef op maandag 31 juli 2017 @ 15:25:
Sinds enkele dagen heb ik last van storende gesprekken. De andere kant is dan niet/nauwelijks te verstaan. Het klinkt dan heel metaalachtig of heel onduidelijk en onverstaanbaar. Ook merk ik dat er een enorme vertraging op de lijn is. Dit is bij elk gesprek met een normaal(geen 1200) nummer op het 2G en 3G netwerk en het is toestel onafhankelijk.

Hebben anderen hier ook last van?
Kan het zijn dat je WiFi belken hebt aangezet. Ik herken je omschrijving als de kwaliteit waar ik bij Vodafone WiFi bellen mee te maken krijg.

Als het het gewone netwerk is, dan zou ik als ik jou was toch eens de klantenservice benaderen met een lijstje data met tijden, locaties en toestellen. Het klinkt als een te lage datadoorvoer bij je verbinding.

• timmie1
ucsdcom schreef op maandag 31 juli 2017 @ 21:03:
[...]

Kan het zijn dat je WiFi belken hebt aangezet. Ik herken je omschrijving als de kwaliteit waar ik bij Vodafone WiFi bellen mee te maken krijg.

Als het het gewone netwerk is, dan zou ik als ik jou was toch eens de klantenservice benaderen met een lijstje data met tijden, locaties en toestellen. Het klinkt als een te lage datadoorvoer bij je verbinding.
Helaas kan ik niet gebruikmaken van WiFi bellen of VoLTE omdat Vodafone mijn toestel met OxygenOS niet ondersteunt. Dat zal dus inderdaad een lijstje met data en locaties voor de technische dienst worden . :(

• Jordyz
Je kan vanaf vandaag dus blijkbaar MB's doneren voor het goede doel. Een leuke functie als je het mij vraagt.
Wie gaat er nog meer gebruik van maken? Overgebleven MB's kun je omzetten naar loten en een smartphone winnen?

• Frozenhands
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-10 20:10
Vandaag een mooie ervaring met Vodafone!

Huidige situatie:
Momenteel betaal ik €29 per maand voor een 1 jarig Red Super abonnement (24 GB data + onbeperkt bellen/sms).

Nieuwe situatie:
In mijn nieuwe situatie ga ik naar €14 per maand voor een Red Essential 1 jarig abonnement (6 GB data + onbeperkt bellen/sms). Hierbij aangevende dat ik wel een Ziggo abonnement heb voor de extra's.

Aangezien ik bijna overal toegang heb tot een Wifi verbinding, weinig naar het buitenland ga en niet meer dan 5 GB per maand gebruik is dit een mooie deal.

Deze aanbieding heb ik alleen gekregen om door met Vodafone zelf te bellen. Hierbij heb ik aangegeven dat ik al jarenlang klant ben, dat ik het huidige aanbod wat op de website wordt aangeboden niet reëel vind met wat de concurrentie aanbied en dat ik minder wil betalen.

In eerste instantie kon de beste meneer mij niet helpen maar zou mij doorverbinden met een andere collega (die hoger in de pikorde staat?) die mij wellicht wel kon helpen. Nadat zij een minuutje had gesproken met een leidinggevende kon ze mij de aanbieding hierboven geven... daar hoefde ik niet langer over na te denken natuurlijk. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Frozenhands op 09-08-2017 12:10 ]

"That's what I do. I drink and I know things."

• Jordyz
Frozenhands schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:09:

Huidige situatie:
Momenteel betaal ik €29 per maand voor een 1 jarig Red Super abonnement (24 GB data + onbeperkt bellen/sms).

Nieuwe situatie:
In mijn nieuwe situatie ga ik naar €14 per maand voor een Red Essential 1 jarig abonnement (6 GB data + onbeperkt bellen/sms). Hierbij aangevende dat ik wel een Ziggo abonnement heb voor de extra's.

Aangezien ik bijna overal toegang heb tot een Wifi verbinding, weinig naar het buitenland ga en niet meer dan 5 GB per maand gebruik is dit een mooie deal.

Deze aanbieding heb ik alleen gekregen om door met Vodafone zelf te bellen. Hierbij heb ik aangegeven dat ik al jarenlang klant ben, dat ik het huidige aanbod wat op de website wordt aangeboden niet reëel vind met wat de concurrentie aanbied en dat ik minder wil betalen.

In eerste instantie kon de beste meneer mij niet helpen maar zou mij doorverbinden met een andere collega (die hoger in de pikorde staat?) die mij wellicht wel kon helpen. Nadat zij een minuutje had gesproken met een leidinggevende kon ze mij de aanbieding hierboven geven... daar hoefde ik niet langer over na te denken natuurlijk. _/-\o_
Dat is een hele mooie aanbieding.

Hier €15 per maand voor onbeperkt bellen/sms en 1,5GB (+ 1,5GB verdubbeling).
Ook niks mis mee maar dan heb je het wel heel goed uit onderhandeld!
3CA met LTE2600 is nu actief bij Utrecht CS! Ben benieuwd of het op meerdere plekken geactiveerd gaat worden nu, lijkt te maken te hebben met capaciteit in dit geval aangezien het nogal een drukke plek is.

LTE2100 nog steeds nergens gespot.

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 09-08-2017 14:44 ]

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-10 11:16
Dacht even Blox Beperkt Internet aan te zetten, zodat na bundelverbruik een lagere snelheid gaat gelden en geen extra kosten worden berekend. Deze Blox is gratis maar er zit toch een klein addertje onder het gras: Als je dit aan zet, worden de Ziggo korting en dubbele data uitgezet. 8)7

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:34

aex351

I am the one

Frozenhands schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 12:09:

Huidige situatie:

Nieuwe situatie:

Dus zonder Ziggo korting (werkelijke prijs) 19 euro? Vind het wel een mooi aanbod. Via https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly betaal je 19 euro (met Ziggo Korting) voor een 2 jaar contract. Terwijl 1 jaar 20 euro is (met Ziggo Korting). Hoe heb je ze 6 euro extra omlaag gekregen?

< dit stukje webruimte is te huur >

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 18:46
baldyman schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:42:
Dacht even Blox Beperkt Internet aan te zetten, zodat na bundelverbruik een lagere snelheid gaat gelden en geen extra kosten worden berekend. Deze Blox is gratis maar er zit toch een klein addertje onder het gras: Als je dit aan zet, worden de Ziggo korting en dubbele data uitgezet. 8)7
Gister heb ik dit nietsvermoedend geactiveerd voor mijn moeder, wat nu? Dit stond nergens in de app vermeld.
8)7

• Chris.nl
  • Niet online
baldyman schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:42:
Dit is niet waar/zoals het in de voorwaarden van Vodafone staat. Denk dat je te maken hebt met een bug. Als ik jou was zou ik het meldden op hun forum oid.

Ik heb zelf de extra Ziggo blox en daarbij beperkt internet geactiveerd, gewoon zoals het hoort te kunnen.

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-10 11:16
Vodafone Blox Beperkt Internet

• Chris.nl
  • Niet online
Klopt, dat is dom omschreven van Vodafone, ze zetten hem aan en uit maar per saldo gebeurt er niets.
Had te maken met een bug van afgelopen zomer. Blijkbaar hebben ze het met zo'n omweg gefixt dat jij hierdoor nu (terrecht) in twijfels bent gebracht.

Als je de beperkt internet blox daadwerkelijk activeert zal je zien dat je dubbele blox behouden blijft.

[ Voor 8% gewijzigd door Chris.nl op 09-08-2017 18:57 ]

Pagina: 1 ... 53 ... 86 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over Prepaid horen thuis in: [Vodafone Prepaid] Ervaringen & Discussie.