Vandaag een mooie ervaring met Vodafone!
Huidige situatie:
Momenteel betaal ik €29 per maand voor een 1 jarig Red Super abonnement (24 GB data + onbeperkt bellen/sms).
Nieuwe situatie:
In mijn nieuwe situatie ga ik naar €14 per maand voor een Red Essential 1 jarig abonnement (6 GB data + onbeperkt bellen/sms). Hierbij aangevende dat ik wel een Ziggo abonnement heb voor de extra's.
Aangezien ik bijna overal toegang heb tot een Wifi verbinding, weinig naar het buitenland ga en niet meer dan 5 GB per maand gebruik is dit een mooie deal.
Deze aanbieding heb ik alleen gekregen om door met Vodafone zelf te bellen. Hierbij heb ik aangegeven dat ik al jarenlang klant ben, dat ik het huidige aanbod wat op de website wordt aangeboden niet reëel vind met wat de concurrentie aanbied en dat ik minder wil betalen.
In eerste instantie kon de beste meneer mij niet helpen maar zou mij doorverbinden met een andere collega (die hoger in de pikorde staat?) die mij wellicht wel kon helpen. Nadat zij een minuutje had gesproken met een leidinggevende kon ze mij de aanbieding hierboven geven... daar hoefde ik niet langer over na te denken natuurlijk.
[
Voor 3% gewijzigd door
Frozenhands op 09-08-2017 12:10
]
"That's what I do. I drink and I know things."