• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
LuukwaHD schreef op maandag 02 december 2013 @ 14:07:
Is dat xbox? Zo niet: Join ik ook wel met mn monk.
Nope geen Xbox, wel hardcore

Movies: letterboxd

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Denk dat ik vanavond ook maar weer eens een potje ga knallen in Diablo op de PC.
Misschien even HC proberen :)
Heeft iemand tijd en zin om mijn nieuwe barb een stukje te boosten? Ben al level 21 en heb vanaf 23 124% bonus xp, dus moet aardig snel gaan. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 02-12-2013 21:12 ]

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Deadsmell schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:12:
Heeft iemand tijd en zin om mijn nieuwe barb een stukje te boosten? Ben al level 21 en heb vanaf 23 124% bonus xp, dus moet aardig snel gaan. :)
Spreek me maar aan als je online bent.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Hoppa, dankzij boosts van desjaak, Sollemnis en Shao Kahn mijn tweede barb naar level 60! Thanks guys! :)

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Gister nog bijna door deze dude ge-PK'd op MP5. Dus die zijn degelijk ook op hogere MP's actief.

http://eu.battle.net/d3/e...gsugga-2322/hero/29316679

Hij was samen met een wiz, smash, maar b.tag weet ik niet weer precies.

was al erg laat en ik ging op hem porten in Leoric ground (mooi dacht ik nog, fresh pub game :D ). Gast heeft bijna het hele pleintje vol met mobs en voordat ik uberhaupt iets kon zien/doen, proc'te SV al. Had geluk dat er op dat moment niet veel poison lag en de elites (dikke koeien en die human dudes zowiezo, misschien nog een paar meer) geen jail/wall hadden/deden. Ik had in de paniek SW/potion gebruikt en de brug stond ook vol.

Kon met SW nog net een lege plek bereiken en gelukkig bleven de meeste mobs bij de barb en mijn "fysiek lichaam". Toen gingen de SW CD seconden echt langzaam af zeg. Dan is zombie bear toch handig om van afstand wat mobs te killen zodat de CD sneller weg is. Was wel in een hoek en met de geresette SW kon ik maar net door de 2374892374 mobs de ingang bereiken van Manor.

Binnen werd ik nog door een boel human dudes opgewacht, daar nog een paar klappen gehad waardoor scherm rood werd. Helaas voor hem geen e's daar en kon ik gewoon CoB casten en manor gecleard.

Heb op zich al een paar PK'ers gehad in pub games, maar meestal in fields en door de ruimte kan ik meestal juist alle mobs killen en de PK'er verpesten. Deze keer was het echter wel close.

Pub games met barb kunnen altijd link zijn, altijd oppassen dus.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

kan iemand mij vertellen welke quest ik het beste kan pakken om zo snel mogelijk op locatie te komen voor The Key of Terror will drop from Xah'Rith the Keywarden in Act III - Stonefort en The Blacksmithing Plans will drop from Nekarat the Keywarden in Act IV - Silver Spire Level 1

ik speel net weer een beetje Diablo naar lange tijd

edit: oh en kan je meerdere keys of destruction hebben? daar je meerdere keren een portal moet doen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 11:50 ]

Quest maakt niet veel uit, zolang het juiste waypoint er maar in zit. Ik pak altijd het Stonefort waypoint en vanuit daar vooruit door het level. Maar die kw kan volgens mij overal in Stonefort zitten, dus maakt denk ik niet veel uit als je het volgende waypoint pakt en terug speelt. Geen idee eigenlijk welke je in Act IV moet hebben. Probeer Silver Spire level 1 eens. ;)

Blacksmith plans hoef je maar één keer te halen. Keys kan je zoveel van halen als je wilt. Voor elke machine heb je er drie verschillende nodig. Zoek op battle.net eens naar een blog post met de titel 'Infernal Machine Event'. Daarin staat alle info die je nodig hebt.

Ubers overigens altijd met meerdere personen doen (minimaal drie). Dan kost een ring je maar één machine.

[ Voor 33% gewijzigd door Deadsmell op 04-12-2013 12:47 ]

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 11:46:
kan iemand mij vertellen welke quest ik het beste kan pakken om zo snel mogelijk op locatie te komen voor The Key of Terror will drop from Xah'Rith the Keywarden in Act III - Stonefort en The Blacksmithing Plans will drop from Nekarat the Keywarden in Act IV - Silver Spire Level 1

ik speel net weer een beetje Diablo naar lange tijd

edit: oh en kan je meerdere keys of destruction hebben? daar je meerdere keren een portal moet doen
Quest maakt niet uit, je moet alleen zorgen dat je 5 stacks Nevalem valor hebt

editvraag: ja dat stacked gewoon

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:24:
[...]

Quest maakt niet uit, je moet alleen zorgen dat je 5 stacks Nevalem valor hebt

editvraag: ja dat stacked gewoon
ok das handig te weten... maar welke waypoint is het handigst?

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-12 16:51
Verwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 13:36:
[...]

ok das handig te weten... maar welke waypoint is het handigst?
die van stonefort pak ik altijd en dan eerst de keywarden zoeken.
vaak heb je dan 1-3 stacks door de elites die je tegenkomt bij het zoeken.
Vervolgens de rest ophalen op de brug.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben achievements aan het hunten en ik miss nog de co-op kill op Azmodan op nightmare. Het enige probleem is alleen dat al mijn mannetjes al level 60 zijn en ik dus geen public nightmare games kan joinen en om nu een nieuw mannetje te maken en te levelen tot nightmare act 3 vind ik een beetje zonde van mijn tijd. Zijn er hier mensen die willen helpen?

• LUH-3417
  • Niet online
Al geprobeerd. Levert opvallend weinig random joins op :)

[ Voor 15% gewijzigd door LUH-3417 op 04-12-2013 16:12 ]

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 18-12 11:32
Mijn Barb is lvl 45 en zit op Nightmare act 3. Ik moet nog even voor ik bij Azmodan ben maar ik kan je wel helpen lijkt me. Ik heb vanavond heel de avond de tijd ;)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:56
LUH-3417 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:12:
Al geprobeerd. Levert opvallend weinig random joins op :)
Zal voor een deel met de specifieke quest en level te maken hebben :) Maar ik heb ook wel wat avonden gehad dat er helemaal niemand joinde op mijn gewone MP5 Inferno 60 Act I run - zitten er bugs in het Public Game instellen?

Edit: helaas geen characters rond dat level op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door Hafermaut op 04-12-2013 17:02 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Timmetjuhs schreef op woensdag 04 december 2013 @ 16:34:
Mijn Barb is lvl 45 en zit op Nightmare act 3. Ik moet nog even voor ik bij Azmodan ben maar ik kan je wel helpen lijkt me. Ik heb vanavond heel de avond de tijd ;)
Nice. Ik heb je toegevoegd. Geen idee hoelaat ik vanavond offline ben, maar we treffen elkaar vast wel een keer. :)

• Timmetjuhs
Yes, heb het gezien. Ik ben over een uurtje weer online. Ik moet nog snel even weg.

Verwijderd

jeez heb de eerste 2 sleutels maar de 3e en die plans die droppen maar niet na de weet ik hoeveelste poging weer geen drop met 274% MF moet dat toch eens lukken zou je zeggen :(

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:52:
jeez heb de eerste 2 sleutels maar de 3e en die plans die droppen maar niet na de weet ik hoeveelste poging weer geen drop met 274% MF moet dat toch eens lukken zou je zeggen :(
MF heeft er geen enkele invloed op. Je moet gewoon 5NV hebben en dan is de dropkans 5% op MP0, 10% op MP1, 20% op MP2 ... 100% op MP10.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Rone schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:18:
[...]

MF heeft er geen enkele invloed op. Je moet gewoon 5NV hebben en dan is de dropkans 5% op MP0, 10% op MP1, 20% op MP2 ... 100% op MP10.
ahhh das mooi beroerd dan... ik speel op inferno en ben net terug hoe zie/verander ik MP ? en iemand die me kan helpen om op hoog MP die key en recipe te halen? ik heb demon hunter met 94k DPS
Voeg me maar toe. Ik wil je morgen wel even aan die key en het plan helpen. Monster Power settings vind je onder het 'Change Quest' knopje op het hoofdscherm.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12 01:11
Rone schreef op donderdag 05 december 2013 @ 22:18:
[...]

Let wel, dit geld hetzelfde voor de "Ubers" HF ring onderdelen ;(
Onder de MP5 is het niet echt verstandig om de Ubers te doen.....

Apsie's profiel

Verwijderd

Ff een vraagje voor de Crypt run experts/EXP junkies hier:

Ik zat gister in een 4man party waarbij
1 crypt prepte
1 woods (voor teh stacks)
1 fields prept
1 wollow prepte

Ik was vrij snel klaar met woods en stond in town. Opeens skyrocket mn ping naar 2000ms, vanwege iemand die bezig was in wollow. Diegene die wollow prepte ging ff t hoekie om, maar daarna was de ping weer ok.

Toen we echter na woods en crypts, fields en wollow wilde cleanen kregen we weer last van die lag. En met 2s reactietijd verloopt het cleanen niet echt vlotjes. Duidelijk server lag overigens.

In principe wel op 130M exp uitgekomen voor 1 run, maar k vraag me toch af hoe anderen dat doen, en of ze ook zoveel last hebben bij een geprepte wollow/fields?

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:14:

1 crypt prepte
1 fields prept
1 wollow prepte

Ik was vrij snel klaar met woods en stond in town. Opeens skyrocket mn ping naar 2000ms, vanwege iemand die bezig was in wollow. Diegene die wollow prepte ging ff t hoekie om, maar daarna was de ping weer ok.

Toen we echter na woods en crypts, fields en wollow wilde cleanen kregen we weer last van die lag. En met 2s reactietijd verloopt het cleanen niet echt vlotjes. Duidelijk server lag overigens.

In principe wel op 130M exp uitgekomen voor 1 run, maar k vraag me toch af hoe anderen dat doen, en of ze ook zoveel last hebben bij een geprepte wollow/fields?
Daarom farm ik xp alleen, dit is serverlag omdat er teveel data heen en weer wordt gestuurd.

Eigenlijk te triest voor woorden dit.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:14:

1 crypt prepte
1 fields prept
1 wollow prepte

Nooit last van gehad. Als ik crypt runs doe, dan prept één iemand de crypt, de rest prept Weeping Hollow. Daar haal je altijd wel drie stacks of meer, dus Fields en Weeping Hollow zijn dan niet nodig. Gebeurt wel eens dat we Fields daarna pakken, maar dan zonder preppen. Meestal is het een crypt run en dan repeat. Op die manier haal je veel meer xp per uur.

Waarom gebruik je eigenlijk Hex in plaats van MC? Met MC + Paranoia pakken vijanden 10% meer damage.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 06-12-2013 11:38 ]

Verwijderd

Deadsmell schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:35:
[...]

Nooit last van gehad. Als ik crypt runs doe, dan prept één iemand de crypt, de rest prept Weeping Hollow. Daar haal je altijd wel drie stacks of meer, dus Fields en Weeping Hollow zijn dan niet nodig. Gebeurt wel eens dat we Fields daarna pakken, maar dan zonder preppen. Meestal is het een crypt run en dan repeat. Op die manier haal je veel meer xp per uur.

Waarom gebruik je eigenlijk Hex in plaats van MC? Met MC + Paranoia pakken vijanden 10% meer damage.
Bizar dat je nooit last van hebt gehad. Maar misschien check je ijverig altijd t server IP? Heb toch t idee dat die serverproblemen niet 100% zijn opgelost.

Ik vind Hex zelf net wat handiger werken tegen packs/KW/Kulle die continu wegrennen en/of irritante affixes hebben. Vooral omdat je als CoB WD stilstaat is t handig dat piggy ook stilstaat (zolang er geen malloot met een EF op slaat). En voor die zombies heb je die 10% niet echt nodig, me dunkt. :P

Enkel als ik een stuk of 5 knockback mobs tegenkom, mis ik MC. Meer een solo probleem, want in party gaat dat nog wel.

• Mofkees
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:20:
[...]

Bizar dat je nooit last van hebt gehad. Maar misschien check je ijverig altijd t server IP? Heb toch t idee dat die serverproblemen niet 100% zijn opgelost.

Ik vind Hex zelf net wat handiger werken tegen packs/KW/Kulle die continu wegrennen en/of irritante affixes hebben. Vooral omdat je als CoB WD stilstaat is t handig dat piggy ook stilstaat (zolang er geen malloot met een EF op slaat). En voor die zombies heb je die 10% niet echt nodig, me dunkt. :P

Enkel als ik een stuk of 5 knockback mobs tegenkom, mis ik MC. Meer een solo probleem, want in party gaat dat nog wel.
Mee eens!

zeker in HC vinnik persoonlijk HEX veel handiger. elk % + DPS telt natuurlijk, mja niks doet meer DPS dan dat je als WD ergens still kan staan.

Hex is super handig tegen de vogels/kikkers/KW, en als je de gele elite steeds buiten spel kan zetten, is het ook goed voor je zekerheid.

Voor de rest nog nooit lag gehad zoals je beschreven hebt, sinds de lag problemen weg waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Mofkees op 06-12-2013 14:59 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:20:
[...]

Interessant! Ga ik ook maar eens mee spelen dan, in solo games. Knockback is echt de meest irritant affix voor mijn WD. Maar coop gaat er voor mij denk ik niets boven MC. Ik gebruik het alleen op elites en daarbij is wat extra damage wel welkom, zeker in een volle party. Gelukkig zit daar ook vaak een freeze wiz bij. :)

Legolas_1973, heb je je laatste key en het plan al? Vanochtend kwam het me niet zo goed uit ivm een crypt run, maar ik heb later vanavond wel tijd om die items met je te halen. Kunnen we wat mij betreft ook wel ubers doen. Heb je ook meteen een ring.

[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 06-12-2013 18:57 ]

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Mijn Barb is paragon lvl.100 daarom ben ik nu maar een monk aan het levelen, speelt erg leuk moet ik zeggen. Lekker paragon grinden nu ROS er aan zit te komen :).

Toevallig iemand online die mijn monk even van 51 naar 60 wil boosten :). jeefke#1575

Verwijderd

ik heb key set en wil graag een ring hebben :P iemand die met MP 10 mee wil doen? deadsmell is er ook bij :) mijn tag is Ellendras#2772

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 20:39 ]

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

:( Ik zat net even te spelen, en probeerde MP10 ubers te doen. Toen vroeg iemand in General chat om ook ubers te doen, ik voeg hem toe. En op een gegeven moment speel ik alleen nog maar met hem, en die kerel of misschien wel hatelijke dame begint alleen maar hatelijk te doen en te schelden enzo. Over me gear te zeuren enzo, komt er nog iemand anders erbij. Kicken ze mij, hij vroeg ook of het spelletje wel open stond eerst. Ipelix#2739 is z'n naam, ik hoop niet iemand van hier. Had al een portal geopend omdat ik toch zat van die sleutels heb en weinig echt goede ringen. Mijn barb is nu ruim 200k dmg buffed met battle rage en wrath of the berseeker, ze zijne was iets van 280k.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Verwijderd

edit laat maar ook al waardeloos :(

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2013 01:00 ]

Pentiummania schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:37:
:( Ik zat net even te spelen, en probeerde MP10 ubers te doen. Toen vroeg iemand in General chat om ook ubers te doen, ik voeg hem toe. En op een gegeven moment speel ik alleen nog maar met hem, en die kerel of misschien wel hatelijke dame begint alleen maar hatelijk te doen en te schelden enzo. Over me gear te zeuren enzo, komt er nog iemand anders erbij. Kicken ze mij, hij vroeg ook of het spelletje wel open stond eerst. Ipelix#2739 is z'n naam, ik hoop niet iemand van hier. Had al een portal geopend omdat ik toch zat van die sleutels heb en weinig echt goede ringen. Mijn barb is nu ruim 200k dmg buffed met battle rage en wrath of the berseeker, ze zijne was iets van 280k.
Tja, dat soort mensen heb je. Is een simpele oplossing voor: alleen met mensen van hier spelen. Als jij MP10 speelt, dat zijn hier genoeg vrijwilligers voor een potje te vinden. :)

Kan je je profiel eens linken?

• desjaak909
ja zonder 9+ CHC en 30+ block zijn die dingen waardeloos

Jay-v schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:55:
Mijn Barb is paragon lvl.100 daarom ben ik nu maar een monk aan het levelen, speelt erg leuk moet ik zeggen. Lekker paragon grinden nu ROS er aan zit te komen :).

Toevallig iemand online die mijn monk even van 51 naar 60 wil boosten :). jeefke#1575
Heb nu ook een Monk op 60 en nu met DH bezig.

Moet juist eerlijk zeggen dat ik de Monk tot nu toe een van de minst leuke classes vond. DH tot nu toe een van de leukere stom genoeg.

Maar blijft niks boven een WD gaan natuurlijk :+

• desjaak909
Bosmonster schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:45:
[...]

Moet juist eerlijk zeggen dat ik de Monk tot nu toe een van de minst leuke classes vond. DH tot nu toe een van de leukere stom genoeg.

Maar blijft niks boven een WD gaan natuurlijk :+
de class zelf is wel leuk, probleem is alleen dat je nog geen deuk in een pakje boter schiet...

Zeker in vergelijking met een WD, heb die van mij gisteren over de magische grens van 200k dps gekregen :9
http://www.diabloprogress...ael-2678/SweaPea/31923201

• Timmetjuhs
Als eerste char ben ik ook als WD begonnen. Na een keer door de storyline heengelopen te hebben had ik het even gehad met D3. Uitendelijk weer begonnen met spelen en een DH aangemaakt. Deze heb ik toen naar lvl 60 gebracht alleen de gameplay is niet zo spectaculair in mijn ogen. Hierna een barb begonnen met als doel om deze te gebruiken om te farmen. Deze is nu lvl 48 en staat op een laag pitje want ook deze vond ik niet spannend genoeg. Nu weer lekker met mijn WD verder en dit bevalt super :) Toch een leukere class om te spelen dan de DH en de barb.

Vanavond maar weer snel verder, wil toch vlotjes op lvl 60 zitten (nu 51).

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

desjaak909 schreef op maandag 09 december 2013 @ 09:59:
[...]

de class zelf is wel leuk, probleem is alleen dat je nog geen deuk in een pakje boter schiet...

Zeker in vergelijking met een WD, heb die van mij gisteren over de magische grens van 200k dps gekregen :9
http://www.diabloprogress...ael-2678/SweaPea/31923201
Dat is minder, had hem juist gemaakt om wat paragon te grinden voor RoS :-). Welke class zou je aanraden? Vooral het snel farmen van XP is dus een must. Las op Reddit een verhaar van iemand die zijn WD in 49 uur naar paragon lvl 100 had gekregen. Impressive!

• desjaak909
Als je snel wilt lvl'en kan je het beste in een groep spelen met 1 pull monk en 3 wd's

Verwijderd

Ben ook maar begonnen aan mn 2e WD, ben benieuwd of het mogelijk is om geen Zuni set te gebruiken. Iemand hier ervaring mee?.

• Apsie
Jay-v schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:53:
[...]

Dat is minder, had hem juist gemaakt om wat paragon te grinden voor RoS :-). Welke class zou je aanraden? Vooral het snel farmen van XP is dus een must. Las op Reddit een verhaar van iemand die zijn WD in 49 uur naar paragon lvl 100 had gekregen. Impressive!
Uiteraard ligt dat allemaal aan je gear :)
Volgens mij is een Barb het snelst (http://eu.battle.net/d3/en/profile/Det0x-2856/ in 30 uur!)
Echter het heeft hem, naar verluid, duizenden euries gekost :'(
Ook heb je daarvoor een aantal goede medecompanen nodig, de snelheid moet er wel in zitten....

Uiteraard is het leuk om te levelen maar het moet wel leuk blijven!

Succes!

Apsie's profiel

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:12
Zit nu op 12 uur en ben lvl 71 :p. Elke run die ik doe zit boven de 400 gemiddeld met 3 rend barbs en ik als pull wd

• Apsie
nubys schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:53:
Zit nu op 12 uur en ben lvl 71 :p. Elke run die ik doe zit boven de 400 gemiddeld met 3 rend barbs en ik als pull wd
Wauw, bijna op de helft, wordt er één onder de 30! Netjes hoor! _/-\o_

Apsie's profiel

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 09 december 2013 @ 11:56:
Als je snel wilt lvl'en kan je het beste in een groep spelen met 1 pull monk en 3 wd's
of dit:

YouTube: Diablo 3: Level 1 to Paragon level 100 in 34 hours, featuring a average 405mil xp per hour run (met nubys!). Gezien de gebruikte gear set kan niet iedereen dit zomaar nadoen denk ik :)

200k DPS op HC is trouwens wel vet zeg. Merk dat man zonder AS de DPS echt heel moeilijk omhoog krijgt. Dealtjes op AH worden ook moelijk, nu bijna alle open bids met 0 eindigen...

@Hugo9201
je kunt de regen op zich opvangen door op je wapen en helm die stats te nemen. Voor SC kan je natuurlijk SV ditchen voor een mana passive. tis zeker te doen.

Of 0-dog spelen, waar helemaal geen mana/LS issues zijn. denk trouwens dat dat DE WD uberbuild wordt in ROS.

Verwijderd

Mofkees schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:14:
[...]

of dit:

YouTube: Diablo 3: Level 1 to Paragon level 100 in 34 hours, featuring a average 405mil xp per hour run (met nubys!). Gezien de gebruikte gear set kan niet iedereen dit zomaar nadoen denk ik :)

200k DPS op HC is trouwens wel vet zeg. Merk dat man zonder AS de DPS echt heel moeilijk omhoog krijgt. Dealtjes op AH worden ook moelijk, nu bijna alle open bids met 0 eindigen...

@Hugo9201
je kunt de regen op zich opvangen door op je wapen en helm die stats te nemen. Voor SC kan je natuurlijk SV ditchen voor een mana passive. tis zeker te doen.

Of 0-dog spelen, waar helemaal geen mana/LS issues zijn. denk trouwens dat dat DE WD uberbuild wordt in ROS.
Wellicht maar eens zo'n 0-dog build :) Ben ze nog nooit in multiplayer tegengekomen, wellicht omdat iedereen tijdens de sessie al kotsend acher zn PC zit waarschijnlijk :o

• desjaak909
[...]

ja ik zie eigenlijk ook niet echt meer upgrade mogelijkheden nu, elke upgrade gaat nu of 2b kosten of lever ik ehp in, en zit nu al op minimale ehp, naja iig weer bijna 100, kan ik aan de volgende beginnen

zit alleen nu met het probleem dat ik geen slots meer vrij heb, zou ik straks mijn plvl100 wd dood kunnen laten gaan en archiven zonder de xp straks kwijt te zijn?

• Mofkees
desjaak909 schreef op maandag 09 december 2013 @ 13:29:
[...]

ja ik zie eigenlijk ook niet echt meer upgrade mogelijkheden nu, elke upgrade gaat nu of 2b kosten of lever ik ehp in, en zit nu al op minimale ehp, naja iig weer bijna 100, kan ik aan de volgende beginnen

zit alleen nu met het probleem dat ik geen slots meer vrij heb, zou ik straks mijn plvl100 wd dood kunnen laten gaan en archiven zonder de xp straks kwijt te zijn?
Ze hebben altijd gezegd dat de heroes in graveyard wel meetellen. echt 100% zeker zijn ze zelf ook nog niet, heb ik begrepen...

of SC wiz del'en? Boosten in ROS wordt nog makkelijker denk ik, en jij gaat waarschijnlijk niet zo snel met een wiz spelen op de eerste dagen :D

"gelukkig" ga ik zo vaak dood dat ik dat probleem iig niet heb :D

• desjaak909
ja wiz deleten is denk ik wel de veiligste keus inderdaad, blijkt dat blizz nog niks heeft besloten hierover:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9882180021

met zo'n antwoord kan je namelijk ook niet veel:
I see this question popping up in several places, including my email inbox from coworkers so I thought I'd chime in.

When the Paragon 2.0 system is released our current plan is to take all the experience players have currently accumulated and sum that into a single value, well two values really, HC and non HC. If you have 5 paragon level 100 characters on your account in soft core that we will add that total experience earned into a single value and your soft core paragon level will be equal to whatever that amount of experience translates to into levels.

The current plan is to do the same thing with all of your hc characters. We are still discussing what we do with dead vs active characters but I'm leaning towards including experience of dead hc heroes as well.

The purpose of the paragon 2.0 system is the reward players who want to invest lots of time as opposed to specific characters. Under that philosophy I don't see any reason to deny hc players experience they previously earned.

[ Voor 76% gewijzigd door desjaak909 op 09-12-2013 13:52 ]

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

[...]

of dit:

@Hugo9201

Jeez, dat gaat SNEL! Mensen die samen paragon willen grinden op deze manier? Ik heb redelijke barb gear maar ben best bereid wat gold te investeren om dit verder op te hogen :). Moet ik wel effe een nieuwe Barb naar 60 levelen.
Even snel doorgeskipt. Is toch gewoon met drie barbs en een WD stacks halen op de gebruikelijke manier en dan een crypt run plus fields incl. scavenger's den clearen? Crypt leek me op het eerste gezicht niet voorbereid, dus de grote klap xp zit hem puur in de snelheid waarmee ze er doorheen vliegen? Op zich niet zo bijzonder, lijkt me. Of mis ik iets? :)

Anyway, ik ben wel in voor wat high speed grindwerk. Heb een barb, WD en kan eventueel ook wel een Monk inzetten als ik mijn helm terug vraag. :P

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Deadsmell schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:27:
Even snel doorgeskipt. Is toch gewoon met drie barbs en een WD stacks halen op de gebruikelijke manier en dan een crypt run plus fields incl. scavenger's den clearen? Crypt leek me op het eerste gezicht niet voorbereid, dus de grote klap xp zit hem puur in de snelheid waarmee ze er doorheen vliegen? Op zich niet zo bijzonder, lijkt me. Of mis ik iets? :)

Anyway, ik ben wel in voor wat high speed grindwerk. Heb een barb, WD en kan eventueel ook wel een Monk inzetten als ik mijn helm terug vraag. :P
Klopt, plus dat ze enorm goede gear hebben. 420k unbuffed dps op die barb :X

• nubys
Deadsmell schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:27:

In fields loopt de wd voorop en pullt ie alle mobs al naar zich toe zodat de barbs op alle mobs tegelijk rend kunnen zetten en je moet een beetje de goede weg pakken in de decaying crypt zodat je niks mist.
hier ook nog een run dat we 500m per uur hadden, ook met die detox als barb
YouTube: Diablo 3: Advance group xp farm netting us over 500 mil xp per hour (not cherry picked run)

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12 17:22
Is er iemand die mij kan helpen met de ubers. Ben na zeer lange tijd weer begonnen en las ergens heel het verhaal over de ubers. Heb inmiddels 3 van ieder key en het plan, maar denk dat ik wel wat hulp nodig heb met de ubers :|

MonkeyLord#2419 op softcore

Verwijderd

Mas-ih schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:40:
Is er iemand die mij kan helpen met de ubers. Ben na zeer lange tijd weer begonnen en las ergens heel het verhaal over de ubers. Heb inmiddels 3 van ieder key en het plan, maar denk dat ik wel wat hulp nodig heb met de ubers :|

ik wil wel maar ben meer last dan een zegen :D anyway vergeet niet dat je hellfire ring plan moet kopen voor 2 mil gold en dus plan van machine. je moet een machine maken en als je er 3 hebt met machine kan je direct alle portals doen.

Verwijderd

iemand hier een barb build voor me (mp10)? ik kom er maar niet uit, 54k life en 150k dmg is blijkbaar niet genoeg :P

lvl 60 paragon 40
nubys schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:39:
[...]

In fields loopt de wd voorop en pullt ie alle mobs al naar zich toe zodat de barbs op alle mobs tegelijk rend kunnen zetten en je moet een beetje de goede weg pakken in de decaying crypt zodat je niks mist.
hier ook nog een run dat we 500m per uur hadden, ook met die detox als barb
YouTube: Diablo 3: Advance group xp farm netting us over 500 mil xp per hour (not cherry picked run)
Dat ziet er geinig uit! Maar ik vraag me af of dat effectiever is dan met freeze wiz, pull monk en twee CoB WD's. Probeer het graag eens uit.

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 08:17:
iemand hier een barb build voor me (mp10)? ik kom er maar niet uit, 54k life en 150k dmg is blijkbaar niet genoeg :P

lvl 60 paragon 40

• nubys
Met monks en een freeze wiz moet je steeds stil staan. Bij barbs blijft het gewoon door rennen, daar zit het meeste verschil ook in

Verwijderd

Thx Walter voor de monk gear die je gedropped hebt :) Mijn monk gaat nu als een malle.

• JobRos
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-04 21:32
Mas-ih schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:40:

Ik denk aan hetzelfde MonkeyLord. Ik speel ook op softcore met een aantal lvl 60's wel alles selffound vandaar dat t niet al te snel gaat.
Add me als je mij kunt helpen met Uberruns, heb 4 machines klaar liggen.
1 material heb ik volgens mij al.
Normaal heb ik niet veel tijd maar vanavond heel de avond dus als iemand tijd en zin heeft dan zou ik dat erg op prijs stellen

batteltag: JobRos#2441
:+

JobRos#2441

• Mofkees
Add mij maar, kan jullie vanavond helpen met ubers. ~1900 ofzo.

• wolfchild
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-12 08:36
Op welk MP level is het verstandig om de uber runs te doen ?
Kan nu Mp6/7 doen of is het beter om te wachten op betere gear zodat de drop change hoger is ?
ben nu bezig met key farming, maar wil deze graag optimaal benutten

• Mas-ih
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-12 17:22
Ik wacht wel tot ik het zelf kan op MP10 OF dat iemand mij kan helpen. Zou het zonde vinden om geen drops te krijgen, na alle tijd om de keys (en het plan) te verzamelen. Dus persoonlijk zou ik nog ff wachten.

Gisteren was ik beetje aan het grinden maar vond de eiltes nogal sterk en duurde lang voordat ik ze dood kreeg. Bleek dat ik per ongeluk op MP8 had gezet :+

[ Voor 5% gewijzigd door Mas-ih op 10-12-2013 15:55 ]

• desjaak909
wolfchild schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:48:
Kan nu Mp6/7 doen of is het beter om te wachten op betere gear zodat de drop change hoger is ?
Je kan het op zich ook wel op lagere mp's doen, maar zorg dan wel dat je in een groep zit en iedereen machines heeft

Verwijderd

wolfchild schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:48:
logischerwijs is 10 het handigst daar je dan 100% drop rate hebt. maar onder de 5 is het zeer zeker niet rendabel is mij verteld. met wat hulp kan je het wel op MP10 doen hoor

ik wil ook nog wat uber runs doen heb nu 2 machines en mijn eerste ring was teleurstellend :S

• JobRos
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JobRos-2441/
Zelf zit ik rond de 60k dps (unbuffed).... ofwel niks maar mp 4 gaat opzich.

Voor diegene die mij willen helpen met vanavond met ubers, alvast bedankt!

JobRos#2441

• desjaak909
ik wil ook wel helpen, ben alleen pas rond 22.00 uur online, maar anders freezed mofkees jullie er wel doorheen

• Mofkees
nog iemand die ubers wil doen nu? mij adden graag :)

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:07:
[...]

ik wil ook nog wat uber runs doen heb nu 2 machines en mijn eerste ring was teleurstellend :S
Dat zijn ze bijna allemaal. :P Heb er al tientallen gemaakt en nog geen enkele fatsoenlijke.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

PTR Beta is nu in plaats van Soon, verry soon :)

Soundcloud!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Met de nadering van 2014 en ROS ook maar weer eens D3 opgestart na enkele maanden.
beetje gelezen, maar uiteraard weinig veranderd.

Weer even archon low lvl gedaan, maar voelde toch wat traag aan voor mijn gevoel, dus vanavond maar weer naar een cm build omswappen en dan maar kijken of we nog wat plvl exp kunnen farmen voordat ros uitkomt.

Misschien ook maar even kijken of ik nog een str hellfire ring kan craften voor gebruik op de crusader straks :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Deadsmell schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:05:
[...]

Dat ziet er geinig uit! Maar ik vraag me af of dat effectiever is dan met freeze wiz, pull monk en twee CoB WD's. Probeer het graag eens uit.

[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/31499946
:)
Je life en armor zijn voldoende, maar je damage bij lange na niet. Als je die flink weet te verhogen, dan werkt je LS een stuk beter en blijf je wellicht wel overeind op MP10. Als ik jou was zou ik eerst eens wat meer chc gaan halen, want daar kan je een flinke dps gain door krijgen. Superstition hoef je niet te gebruiken, want je hebt voldoende resall (tenzij je het voor de fury doet?). In plaats daarvan zou ik Weapons Master nemen. Dat levert je volgens d3rawr.com 26k dps op. Die extra crits leveren je ook meer fury op, als je Into the Fray als Battle Rage rune neemt.

En wat je echt moet hebben is de Thrive on Chaos rune op WotB. Als je voldoende fury binnen krijgt, dan kan je die bijna permanent up houden en dat levert je continu een flinke dps boost op.

Ik snap alleen niet helemaal waarom je Seismic Slam gebruikt. Ik zeg niet dat het niet handig is, maar ik zie het nooit bij barbs. Die knockback lijkt me vervelend spelen. Bovendien doet HotA meer damage en kost minder fury.
Bokkie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 08:17:
Met de nadering van 2014 en ROS ook maar weer eens D3 opgestart na enkele maanden.
beetje gelezen, maar uiteraard weinig veranderd.

Weer even archon low lvl gedaan, maar voelde toch wat traag aan voor mijn gevoel, dus vanavond maar weer naar een cm build omswappen en dan maar kijken of we nog wat plvl exp kunnen farmen voordat ros uitkomt.

Misschien ook maar even kijken of ik nog een str hellfire ring kan craften voor gebruik op de crusader straks :P
2.01 (paragon patch) komt wel redelijk binnenkort zoals het er nu uitziet. RoS uiteraard niet voor 18 maart nog steeds.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-12 09:45
Kan iemand me vanavond (of in de loop vd week) aub helpen met het boosten van een nieuw mannetje? Ik heb cain's set en hellfire ring etc.. Ben lvl 7 op het moment. Wil graag mijn gear transferen van mijn main barb naar een 2e barb gezien de eerste max para is en ik heel graag barb speel :-P
Mijn account: Phaex#2738

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:33:
[...]

2.01 (paragon patch) komt wel redelijk binnenkort zoals het er nu uitziet. RoS uiteraard niet voor 18 maart nog steeds.
Ik zag het, daarom nu maar beginnen om nog wat exp te verzamelen alles is meegenomen. Zelf verwacht ik de pre-ros patch pas in januari eigenlijk, maar alles wat ik nu nog kan meepakken is meegenomen. Als die eerder komt vind ik het ook best, Feit blijft dat je gewoon tot RoS komt dan nog steeds paragon kan farmen toch? Want de nieuwe lvl cap komt pas met RoS mee.

Wel jammer dat de AH verdwijnt, rmah geef ik niet zo veel om, maar ben zelf met D2 ook nooit fan geweest van het direct traden, maar als Loot 2.0 zo werkt als ze het adverteren dan vind ik het ook wel best. :)

Phaex schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:36:
Kan iemand me vanavond (of in de loop vd week) aub helpen met het boosten van een nieuw mannetje? Ik heb cain's set en hellfire ring etc.. Ben lvl 7 op het moment. Wil graag mijn gear transferen van mijn main barb naar een 2e barb gezien de eerste max para is en ik heel graag barb speel :-P
Mijn account: Phaex#2738
Als ik vanavond online ben help ik je wel even. Heb je die Scrimshaw speer ook? Dat is een handige merkte ik laatst, want die geeft je extra ms. :)

[ Voor 59% gewijzigd door Deadsmell op 11-12-2013 09:53 ]

• Timmetjuhs
Vanavond tik ik de level 60 met mijn WD aan en ren ik snel door naar inferno. Dan kan het echte farmen met mijn WD beginnen. Ik ben benieuwd, eerst maar wat gear craften want anders komen we niet ver gok ik zo.

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-12 09:45
Deadsmell schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
[...]

Als ik vanavond online ben help ik je wel even. Heb je die Scrimshaw speer ook? Dat is een handige merkte ik laatst, want die geeft je extra ms. :)
Thanks maat!
Die speer heb ik wel niet. Ik zal em mss ff van AH plukken?
Of lenen van iemand. Ik heb geen idee hoe duur hij is op AH. Leoric's signet ring is ook wel handig.
Bokkie schreef op woensdag 11 december 2013 @ 09:52:
[...]

Ik zag het, daarom nu maar beginnen om nog wat exp te verzamelen alles is meegenomen. Zelf verwacht ik de pre-ros patch pas in januari eigenlijk, maar alles wat ik nu nog kan meepakken is meegenomen. Als die eerder komt vind ik het ook best, Feit blijft dat je gewoon tot RoS komt dan nog steeds paragon kan farmen toch? Want de nieuwe lvl cap komt pas met RoS mee.

Wel jammer dat de AH verdwijnt, rmah geef ik niet zo veel om, maar ben zelf met D2 ook nooit fan geweest van het direct traden, maar als Loot 2.0 zo werkt als ze het adverteren dan vind ik het ook wel best. :)
Ik vind het persoonlijk juist niet interessant meer om paragon te levelen voor de patch. Want dalijk kan ik dat gewoon doen met mijn heerlijk gegearde en favoriete WD die nu al 100 is. Nu kan ik het alleen met mijn middelmatig gegearde en toch al saaie Barb :P

• JobRos
Mofkees schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:38:
nog iemand die ubers wil doen nu? mij adden graag :)
Zeer bedankt nog Mofkees! 2 Hell Fire rings in een zeer korte tijd gisteravond! O-)
Nu kan ik pas xp gaan farmen. Ik moet nu toch een keuze gaan maken of Monk of Barb.
Ik ga denk ik de 2e HF ring Dex maken voor de monk zodat hij hem 'optimaliseer'.
Als iemand nog tips heeft omtrent het upgraden voor mn monk (ZONDER AH) dus doormiddel van Craften tips zijn welkom! http://eu.battle.net/d3/en/profile/JobRos-2441/
Daarnaast farm ik xp op MP3 act 1 mbv de aoe Bell's en veel spirit regen (2hander).

JobRos#2441

• JobRos
Ik weet niet of ik op die link mn beste gear aan heb... Zit namelijk op t werk.

JobRos#2441

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:30:
[...]

Ik vind het persoonlijk juist niet interessant meer om paragon te levelen voor de patch. Want dalijk kan ik dat gewoon doen met mijn heerlijk gegearde en favoriete WD die nu al 100 is. Nu kan ik het alleen met mijn middelmatig gegearde en toch al saaie Barb :P
Mja ik heb dus een plvl71 monk en een plvl 49 wizard dus voor mij is het nog wel eenbeetje nuttig :) En tevens gewoon weer beetje in de game komen enzo.

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

pmania#2623, zal nog wel even kijken voor volledige URL's
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pmania-2623/ Ik zal eens kijken of ik me set kan completen, had pasgeleden geen gold meer om te repairen. Maar toen heb ik wel me DPS opgekrikt gekregen en stats zoals AR+CHC ook voldoende weten te houden. MP10 lukt nu wel weer aardig als ik te vaak dood ga, stop ik er even mee en naar MP0-5 voor gold.

[ Voor 46% gewijzigd door Pentiummania op 11-12-2013 11:35 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

[...]

2e WD maken, gear over en problem solved :)

Bnet pindle#2913

Mjah, dan mis ik weer alle stat-voordelen van para-100. En dat is dalijk mooi opgelost!

Tot die tijd moet ik nog mn DH naar de 60 levelen, dus daar ben ik nog even zoet mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 11-12-2013 11:37 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
[...]

Ja ik ben ook niet aan het paragon levelen, je haalt ze net zo makkelijk in RoS straks en dan wel met nieuwe loot.
Pentiummania schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:24:
[...]

pmania#2623, zal nog wel even kijken voor volledige URL's
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pmania-2623/ Ik zal eens kijken of ik me set kan completen, had pasgeleden geen gold meer om te repairen. Maar toen heb ik wel me DPS opgekrikt gekregen en stats zoals AR+CHC ook voldoende weten te houden. MP10 lukt nu wel weer aardig als ik te vaak dood ga, stop ik er even mee en naar MP0-5 voor gold.
Je reageert op een vraag van mij aan Srooij, of zijn jullie dezelfde persoon? :P

Over welk karakter heb je het eigenlijk? Als je te vaak dood gaat op MP10, kan je beter naar een niveau gaan waar je redelijk snel doorheen gaat zonder dood te gaan. Dat levert je potentieel het meeste op, want meer kills/u is meer drops/u. En verkopen van gear levert ook in de huidige AH-economie veel meer op dan gold oprapen (mits je fatsoenlijke drops hebt. :P).

• Mofkees
JobRos schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:33:
[...]

Zeer bedankt nog Mofkees! 2 Hell Fire rings in een zeer korte tijd gisteravond! O-)
Nu kan ik pas xp gaan farmen. Ik moet nu toch een keuze gaan maken of Monk of Barb.
Ik ga denk ik de 2e HF ring Dex maken voor de monk zodat hij hem 'optimaliseer'.
Als iemand nog tips heeft omtrent het upgraden voor mn monk (ZONDER AH) dus doormiddel van Craften tips zijn welkom! http://eu.battle.net/d3/en/profile/JobRos-2441/
Daarnaast farm ik xp op MP3 act 1 mbv de aoe Bell's en veel spirit regen (2hander).
Als je veel bells doet, kan je kijken naar een "nirvana" build, zoek maar gewoon via google.

Voor de rest had jij mij vaker revived dan ik jou, dus jouw bijdrage was minstens net zo groot :)

@Bosmonster, je barb en en WD zullen gelijk aantal p-points hebben, in die zin heb je dus niet zoveel verschil hoor. Moet vooral zien wat voor gear er dropt dan, en ik maak mij echt veel zorgen over de stash ruimte...

• desjaak909
Mofkees schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:03:
[...]

Voor de rest had jij mij vaker revived dan ik jou, dus jouw bijdrage was minstens net zo groot :)
Doodgaan is natuurlijk ook een van jouw core competenties >:)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:07:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Mofkees
desjaak909 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:07:
[...]

jaja dat is goed voor de economie he, ik doe 't natuurlijk graag voor de community :D

Gold sink en in HC zelfs een grote item sink. Heb nog een paar plekken in me graveyard dus 't kan nog ff verder.

Trouwens door al die gold spammers is mijn ignore list zelfs vol en die gasten blijven maar komen, echt irri zeg.

• wolfchild
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-12 08:36
Kan iemand me nog wat gear tips geven ?
http://eu.battle.net/d3/e...fchild-2756/hero/33260111
heb op moment helaas maar 5miljoen te besteden, maar wil graag weten wat ik het beste kan upgraden.
DPS vind ik op moment niet zo belangrijk, maar wil graag een zo hoog mogelijk MP level doen voor de ring drops.
Doe nu zonder veel problemen MP6/7

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat is tegenwoordig een beetje het meetingoint waar bijv organ runs worden geregeld? irc is redelijk dood :P
Heb 12 machines, ik heb een monk en een wiz waarmee ik solo 6/7 kan farmen.

Denk niet dat ik vanavond nog runs ga doen, maar als er een plek is waar mensen samen zitten, desnoods een channel ingame waar wat dingen eventueel nog georganiseerd worden?

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12 19:00

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed, ook hier weer eens om advies vragen :)
Allereerst nog een mededeling, mijn barb is na >400 uur spelen, ook eindelijk PL100....

Nu heb ik ook nog een leuke monk en nog 70M budget. Op dit moment speel ik tempest rush. Extreem grappig, maar ik kom niet boven MP3 uit.

De grote vraag is ook: Wat is een leuke build om te gaan spelen, en lukt me dat om voor 70M deels nieuwe gear te kopen. Heb wat gelezen over nirvana, maar hoor graag opties.

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Pagina: 1 ... 41 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]