• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

retlaw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 16:50:
Misschien hebben mensen hier nog wel wat voor je... Ik misschien nog wel.
En gold is wel handig als je wilt gaan craften! Shoulders, bracers, gloves en amuletten kunnen allemaal erg goed rollen.

Ik zat laatst ook te kijken op de RMAH voor een mempo of EF... maar van die prijzen wordt je niet vrolijk! Mooie mempo is zomaar EUR 100,-!
Gold om te craften pak je gewoon op van de grond, dat hoef je echt niet te kopen, ik zit op 500m gold opgeraapt ofzo.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Paragon 2 :) Ik heb nu skillset van internet gepakt en dat werkt wel heerlijk! Ik ga er vloeiend doorheen, mp1 :)

Soundcloud!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:40
Is iedereen gestopt met Diablo 3 ofzo? Op T.Net ook maar weinig activiteit. Vroeger altijd op Teamspeak met zijn allen, exp/item runs doen :)

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Ik had het inderdaad wel een beetje gehad (ben paragon 74) ... en met het nieuws dat de expansion eraan komt, redeneren velen vermoedelijk om het voorlopig wat te laten rusten... we hebben het wel gezien voorlopig. allee, ik toch

[ Voor 14% gewijzigd door SideShow op 06-11-2013 20:21 ]

Ik ga even wat VOTA + oasis runs doen op MP10, voor keys en DE's. Als iemand mee wil doen: join gerust.
Zonet nog een Act I run met Retlaw en Shao Kahn gedaan (barb, pull monk en CoB WD). Dat is ook een ijzersterke combi zeg. Gaat retesnel door Act I.

Was overigens zeer verrast toen ik door Ret's pull werk + Brawler en BBV eventjes 1.1M dps in mijn spec sheet zag verschijnen. 8)

• Luukwa

Luukwa

o/

Winst geboekt vandaag, MP2 is ook netjes te doen :)

Soundcloud!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Deadsmell schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:18:

Was overigens zeer verrast toen ik door Ret's pull werk + Brawler en BBV eventjes 1.1M dps in mijn spec sheet zag verschijnen. 8)
Daar zou een achievement voor moeten zijn :)
Geldt de +20% van mass confusion - paranoia niet ook voor alle partyleden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-12 14:50
Ik zat zojuist deze speed leveling guide te lezen:
http://www.diablofans.com...peed-leveling-compendium/

Nu vraag ik me af of deze nu nog werkt en of iemand mij dan misschien morgenavond kan helpen?
Ik heb ondertussen een Cain set + dure gem in head item. Ik ben alleen nog op zoek naar een Leoric Signet, deze kosten alleen 20+ mil en ik heb nog maar 800k :(

Ik run nu solo wel alleen op MP10.

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:13

Grin

Ride si sapis.

Had ik vandaag ff een top D3 avond! d:)b

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247

Die quiver heb ik gevonden *O* oOo _O- _/-\o_
Iets rond de 800 miljoen gold…..

NewsBlur || My Fujifilm gear

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Kupauw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:26:

Nu vraag ik me af of deze nu nog werkt en of iemand mij dan misschien morgenavond kan helpen?
Ik heb ondertussen een Cain set + dure gem in head item. Ik ben alleen nog op zoek naar een Leoric Signet, deze kosten alleen 20+ mil en ik heb nog maar 800k :(

canes set and loric op mp10 ????

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

RedHat schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:13:
Is iedereen gestopt met Diablo 3 ofzo? Op T.Net ook maar weinig activiteit. Vroeger altijd op Teamspeak met zijn allen, exp/item runs doen :)
tja me vrienden lijst is ook niet meer wat het was in diablo 3 mensen online ...

Shao Kahn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:15:
[...]

Daar zou een achievement voor moeten zijn :)
Geldt de +20% van mass confusion - paranoia niet ook voor alle partyleden?
Zou mooi zijn. :)

Niet helemaal. Net als Mantra of Conviction met Overawe, heeft MC + Paranoia alleen effect op vijanden. Het netto effect is min of meer hetzelfde, maar je ziet het niet terug in je dps.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 12:56
Ik speel het op de Xbox. Persoonlijk vind ik het daar een stuk beter dan de pc.geen ah is echt een verademing. Ben nu level 41. Nog een stukkie te gaan dus.
Kupauw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:26:

Werkt nog steeds, maar je hebt niet persé al die items nodig. Als je jezelf tot level 15 brengt en een helm met high level ruby erin draagt (ook Hellfire ring, als je die hebt) en bij 25 je Cain's set aan trekt, dan is dat voldoende om je in ca. twee uur naar de 60 te brengen.

Ik wil je vanavond wel boosten, maar heb nog geen idee wanneer ik online ben. Kan best laat worden.

@Grin: Prachtige find die quiver!! :9~

• Kupauw
Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:14:
[...]

Werkt nog steeds, maar je hebt niet persé al die items nodig. Als je jezelf tot level 15 brengt en een helm met high level ruby erin draagt (ook Hellfire ring, als je die hebt) en bij 25 je Cain's set aan trekt, dan is dat voldoende om je in ca. twee uur naar de 60 te brengen.

Ik wil je vanavond wel boosten, maar heb nog geen idee wanneer ik online ben. Kan best laat worden.

@Grin: Prachtige find die quiver!! :9~
Ik ben ook laat vanavond :)
Hellfire ring was gisteren niet te vinden op gold AH, vanavond nog is zoeken.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:43
Hallo mede Tweakers,

Na maanden dit topic te hebben gevolgd toch maar besloten Diablo 3 weer op te starten en lekker met jullie mee te lullen :).

Heb Diablo al zo'n 3/4 maanden niet meer aangeraakt na het laaste debacel met mijn HC char. Helaas ging ik AFK op een plek waar ik dit beter niet had kunnen doen en ging mijn WD ten gronde.

Toch maar besloten om opnieuw een HC te levelen.

Mochten er mensen zijn die met een SC char willen spelen dan ben ik daar uiteraard voor te vinden.

Als ik mensen eventueel kan helpen met eea dan hoor ik het natuurlijk ook graag!

*edit* ik speel overgens op de PC

[ Voor 3% gewijzigd door Br3wmaster op 07-11-2013 08:54 ]

PSN: Brwmaster

• Shao Kahn
Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:57:
[...]

Zou mooi zijn. :)

Niet helemaal. Net als Mantra of Conviction met Overawe, heeft MC + Paranoia alleen effect op vijanden. Het netto effect is min of meer hetzelfde, maar je ziet het niet terug in je dps.
Ah duidelijk dus effectief bied je je party toch tijdelijk 50 % damage met paranoia en slam dance tegelijk.

Het monster dat onder invloed van beide effecten is, ontvangt 50% meer damage. Subtiel verschil. :)

Foutje. Als het monster onder invloed van MC + paranoia is, en jij onder invloed van BBV, dan ontvangt het monster 50% meer damage. :P

Maar je biedt je party 30% meer damage, omdat MC niet van invloed is op je party. Om maar even te muggeziften. ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Deadsmell op 07-11-2013 10:10 ]

• Kupauw
Ah vandaar :) Ben langere tijd uit D3 geweest dus vandaar.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:18

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:18:
Zonet nog een Act I run met Retlaw en Shao Kahn gedaan (barb, pull monk en CoB WD). Dat is ook een ijzersterke combi zeg. Gaat retesnel door Act I.

Het is een leuke build, die alleen maar kan in een party dus als je alleen bent, moet je alles weer omgooien...
Zeker icm met een WD is de buff echt lache. Er is nog ruimte zat voor verbetering, maar de monk kan nu aardig tanken op mp10. Nog niet alles helaas.. Een healthpool van 94K kan ook heel snel leeg!

@Grin: Gefeliciteerd met je vondst!

Battle.net || Strava

• desjaak909
  • Laatst online: 18-12 18:58
retlaw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:32:
[...]
Een healthpool van 94K kan ook heel snel leeg!
precies, veel life hebben is ook overrated, je kan beter wat meer mitigation + LS/LoH hebben dan super veel life, zeker met een CoB WD merk je goed dat tegen een paar RD mobs al je life zo weg kan zijn

Movies: letterboxd

• Luukwa

Luukwa

o/

Zo item verkocht voor 250k op AH, gelijk een ander zwaard gekocht :)
Zit nu aan 48k health and iets van 35k damage MP level 2.

Soundcloud!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

LuukwaHD schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:38:
Zo item verkocht voor 250k op AH, gelijk een ander zwaard gekocht :)
Zit nu aan 48k health and iets van 35k damage MP level 2.
Doe eens je battle tag in je signature of link die op een andere manier in je post, dat maakt het een stuk makkelijker om er iets van te vinden.

Verwijderd

Hi all,

het blijft hier wel leven he :-d

Zijn er toevalig nog uber HC spelers die me kunnen/willen helpen aan een hellfire ring??
wil n tweede char gaan levelen dus zou de ring wel fijn zjin..
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik alleen act 1 keys heb en geen recepten enzo

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 13:10 ]

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:

Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik alleen act 1 keys heb en geen recepten enzo
Het is wel handig als je eerst zelf ook wat keys en het machine plan haalt (zal ik dat ook doen, evt samen), dan kunnen we daarna wel even wat uber runnetjes plannen

Verwijderd

desjaak909 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:17:
[...]

Het is wel handig als je eerst zelf ook wat keys en het machine plan haalt (zal ik dat ook doen, evt samen), dan kunnen we daarna wel even wat uber runnetjes plannen
Dat zou heel fijn zijn !! :-d natuurlijk ben ik bereid de geinvesteerde tijd te vergoeden ;-)

K zal eerst zelf voor wat zaakjes zorgen ;-) spam ik je erna wel als ik compleet ben..
3 machines heb k nodig he ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 13:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:

Moet zelf alleen nog wat Act 3 keys fixen maar als ik dat heb gedaan help ik wel mee met ubers.

• desjaak909
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:18:
[...]

Moet zelf alleen nog wat Act 3 keys fixen maar als ik dat heb gedaan help ik wel mee met ubers.
freeze wiz erbij is altijd welkom :9~

• Luukwa

Luukwa

o/

Moet zeggen, het gaat erg lekker! Paragon level 4 :)

Ik snap 1 ding niet, hoe kan je in gods naam MP10 aan :o? Voor mn gevoel heb ik nu al best wel goede gear..

Soundcloud!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

mensen die actief spelen graag mij adden :) ArchangelINC#2253

Aaaah, op die manier! Dan zal ik wel een actieve zijn. :P

@LuukwaHD: zet je MP eens op niveau 5 en luister dan nog eens naar je gevoel. ;)

• desjaak909
je hebt nu iets van een TR build maar dan met dual wield, dat werkt niet echt, kan je beter deze build gebruiken bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#akgeSX!bZX!YaYbYb

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

TR leuk wat je daar post maar niet mee eens :P

• Kupauw
Iemand zin mij te boosten? ben momenteel lvl 37 en heb me +exp items. Je kan me addon op Kupauw#2976

• Kupauw
Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:22:
Ik help je wel even. Ben over een paar minuten online.
Ok top, had je al ge-add.

edit: Ondertussen lvl 60 met dank aan deadsmell! in 2 uur 23 levels gedaan, nu gear verzamelen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Kupauw op 07-11-2013 22:24 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:22:
Ik help je wel even. Ben over een paar minuten online.
was gezellig gister :)

Verwijderd

Gister lekker wat key runs gedaan :-)

Heb in elkgeval mn machine recept en n act 2 key extra :-d
tussenstand 4x act 1 key 1x act 2 key

Sjaak en de rest allemaal bedankt voor het meerennen :-)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Samen met een vriend nu de PS3 versie gekocht, best vermakelijk op de console (grafisch wat minder, maar met controller speelt het bijzonder netjes), eerste 4 acts nu klaar.

Met z'n 2en op 1 console is soms irritant (er kan er maar 1 per keer skills/salvage/sellen), maar drops zijn wat makkelijker te vergelijken.

Vervolgens op Hard I (gaat tot V) diablo nog eens gedaan, maar drops waren marginaal beter (99% was veruit minder) dan waar we al mee rondlopen. We zijn nu 31/32, heeft het dan nog nut Diablo op Hard V te proberen voor wat leuke drops, of gewoon doorstomen richting Infero (50+?)?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

ApOE schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:57:
[...]

Beste goede trailer eigenlijk...
Vandaar ja, met name dat alles nu direct bereikbaar is bevalt me bijzonder. Geen gezeur meer met act1runs only of zoiets dergelijks

Verwijderd

Trailer ziet er goed uit !!
Heb er zin in
Inderdaad! :) En nuttige tips gekregen ook! Ik was best wel huiverig om mijn Unity in te wisselen voor een SoJ, want ik zag mijn paperdoll dps met 61k naar beneden crashen, maar ik heb werkelijk het idee dat ik met SoJ sneller door de mobs heen ga. En elites ook. Vandaag nog maar eens verder testen.

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/Unity-SoJ.png
Far more valuable indeed.

Kupauw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:23:
[...]

Ok top, had je al ge-add.

edit: Ondertussen lvl 60 met dank aan deadsmell! in 2 uur 23 levels gedaan, nu gear verzamelen :)
Graag gedaan. Btw, als ik tijdens de laatste runs een beetje raar leek te doen, dan kwam het omdat ik bijna in slaap viel. Was een lange dag. :P

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Nou ja niemand zegt dat je die soj altijd moet gebruiken :) maar vind het beter met de fear en Michael kan je daar ook wel wat over zeggen. verder heb je daar geen attack speed op die ring dus mis je dat ook niet . Met ubers is het zeker handig :) en voor DE farmen lekker door de elite heen voor trash mobs ..mhh weet niet of het veel sneller gaat of niet maar door de cold heb ik het gevoel dat je toch sneller er door heen gaat .

[ Voor 51% gewijzigd door cybergi op 08-11-2013 10:35 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Welke features krijg je eigenlijk als je RoS niet koopt?

Soundcloud!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

LuukwaHD schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:42:
Welke features krijg je eigenlijk als je RoS niet koopt?
De uitbreiding is voornamelijk enkel de extra act en de extra class, evenals de extra levels. Loot 2.0 systeem, unlimited Para levels en dergelijke komen in een patch voor iedereen die het basisspel heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-11-2013 11:07 ]

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Hoe unlimited is unlimited paragon eigenlijk, ontaard het in oneindig grinden, met uiteindelijk 1 level per maand, volgende duurt dan 2 maanden.
Krijg je dan teams die gezamelijk non-stop een character verder levelen, zoals ooit tijdens de ladderruns in D2?

Cititzen of Ladonia

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

http://www.worldsfactory....iablo-iii-reaper-of-souls

als er een clan optie gaat komen ben ik bij deze op zoek naar clan members :) hehehe :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Die trailer ziet er inderdaad wel vet uit! Jammer dat ie niet gelijk uit komt...

Clan ben ik ook wel voor in!

Battle.net || Strava

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

retlaw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:40:
Die trailer ziet er inderdaad wel vet uit! Jammer dat ie niet gelijk uit komt...

Clan ben ik ook wel voor in!
ik post dan nog een keer als het zo ver zou zijn :)

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
clans is een heerlijke optie als je niet iedereen aan je real id wilt toevoegen en snel party's wilt zoeken , heerlijke feature!

Diablo 3 Profiel

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Angeloonie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:48:
Lol komen ze nu nog met clansupport :P

Al die moeite voor de release gedaan om GoTD3 van de grond te krijgen, bleek er 0 clan support in te zitten -.-
Voorwerk dus al gedaan is het halve werk straks ;)

Diablo 3 Profiel

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Ik ga er vanuit dat we gewoon een GoT Clan oprichten. Eventueel ben ik ook wel bereid om daar het voortouw in te nemen. Maar een volledige clan met actieve nederlanders (en de gemiddelde GoT'er snapt het spelletje toch een heel stuk beter dan de gemiddelde D3'er) is zeker niet mis.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Mooie trailer! Begin steeds meer zin in de expansion te krijgen. En bij een Tweakers clan sluit ik me zeker aan. :)

• Shao Kahn
Count me in.

Even voor de CoB WD's onder ons: Weet iemand zo wanneer het bij WD's beter om een Emerald te gebruiken ipv Ruby?
Heb 34 % critrate en vermoed dat dit te laag is om een emerald effectief te maken.

(Whitelist policy op werk dus heb geen acces tot de benodigde sites momenteel :D)

• EricNL
Shao Kahn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:42:
(Whitelist policy op werk dus heb geen acces tot de benodigde sites momenteel :D)
Off-topic:
En Tweakers staat dus wel op jullie white-list o.O?

• Shao Kahn
EricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
[...]

Off-topic:
IT werkomgeving plus heb wel een beetje invloed hier 8)

Echter niet genoeg om Rawr of d3up gewhitelisted te krijgen -O-

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Shao Kahn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:42:
Count me in.

Even voor de CoB WD's onder ons: Weet iemand zo wanneer het bij WD's beter om een Emerald te gebruiken ipv Ruby?
Heb 34 % critrate en vermoed dat dit te laag is om een emerald effectief te maken.

heb je char in D3Up geladen:

Op RS nivo doet Emerald beter voor jouw WD, + 700 DPS :D

Op Marquise nivo is Ruby weer beter, Rudy + 3345, tegenover Emerald met + 2227.

Er zijn veel factoren die meespelen, AS en vooral +% wapen damage op je wapen en inderdaad CD/CC op je gear. Alleen op CC kan je niet zo snel tot een goeie conclusie komen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Shao Kahn
Mofkees schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:02:
[...]

heb je char in D3Up geladen:

Op RS nivo doet Emerald beter voor jouw WD, + 700 DPS :D

Op Marquise nivo is Ruby weer beter, Rudy + 3345, tegenover Emerald met + 2227.

Er zijn veel factoren die meespelen, AS en vooral +% wapen damage op je wapen en inderdaad CD/CC op je gear. Alleen op CC kan je niet zo snel tot een goeie conclusie komen.
Helder, ik ga ermee aan de slag. Zal ook eens testen met zowel 1h als 2h.

Bedankt voor de moeite!

Verwijderd

Ik kan me goed voorstellen dat t ook heel anders speelt. Spikey damage met de emerald met ZOMG critical hits (leuk!), of safe and sound ruby met constantere damage (en dus ook life steal). Vooral in combo met reflect damage packs heb k mezelf wel eens weten te killen met m'n eigen crit. :|

Verwijderd

Gister trouwens voor de eerste keer met een pull monk meegenomen ...
Werkt erg cool met twee meatgrinder WD erbij :-) super vet

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:48:
Gister trouwens voor de eerste keer met een pull monk meegenomen ...
Werkt erg cool met twee meatgrinder WD erbij :-) super vet
Pull monk hier :)
Samen met een freeze wiz, en een WD is dat een heerlijke combo.
En een clan zou wel erg cool zijn @RoS; count me in! d:)b

Verwijderd

Grin schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:56:
[...]

Pull monk hier :)
Samen met een freeze wiz, en een WD is dat een heerlijke combo.
En een clan zou wel erg cool zijn @RoS; count me in! d:)b
Was het met jou dat ik gister meegespeeld heb dan ? sorry ken de mensen hier nog niet zo goed?

Clan zou ik ook graag meedoen !

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:04
Weet iemand wat je eigenlijk nog met je hardverdiende geld kan doen in Diablo 3, nu de auction house weg gaat!?
EricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
[...]

Off-topic:
Same here. Tweakers is gewoon te belangrijk om niet bij te kunnen op je werk. :P

Hey Grin, als je nog eens een 'freeze barb' erbij wilt hebben, dan roep je maar. Mijn nieuwe SoJ doet het erg goed in coop en ik fear bijna niet (10% op off-hand). ;)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:14:
[...]

Same here. Tweakers is gewoon te belangrijk om niet bij te kunnen op je werk. :P

Hey Grin, als je nog eens een 'freeze barb' erbij wilt hebben, dan roep je maar. Mijn nieuwe SoJ doet het erg goed in coop en ik fear bijna niet (10% op off-hand). ;)
Een Barb kan nog nuttig zijn met Warcry Impunity... Beetje extra res en armor kan nooit kwaad...
Helaas dit weekend weer niet veel tijd om te spelen, maar probeer tussendoor nog wel wat XP te farmen.
Gister 88, dus nog 12 te gaan... (dat klinkt veel minder dan het is helaas)

Battle.net || Strava

Hehe, ik ken het. Zonet 87 gehaald. Heb trouwens War Cry vervangen door Rend en dat speelt ook erg lekker. Voel ik me wel minder onsterfelijk door, maar mobs en elites gaan ook een stuk sneller neer. Maar ik kan tijdens coop WC wel aan zetten, als je daar behoefte aan hebt. :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:14:
[...]

Freeze brab?
Die zijn er dus blijkbaar ook?
Ik heb nog veel te leren, hehehe
Volgens mij zijn wij al vriendjes, ik vind alles prima zolang ik maar niet in mijn eentje door MP10 moet huppelen.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

BlizzCon® 2013 Has Begun! http://bit.ly/1hhBOUZ

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Die clans zien er wel gaaf uit, ook die characters onderin, zoals bij D2

• RedHat
Ik ga vanavond weer beetje grinden. Als mensen zin hebben om mee te doen op MP4/5, mits je het natuurlijk wel een beetje aankan, dan lijkt het mij gezellig.

Meestal Vault en Keywarden runs.

• Luukwa

Luukwa

o/

RedHat schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:22:
Ik ga vanavond weer beetje grinden. Als mensen zin hebben om mee te doen op MP4/5, mits je het natuurlijk wel een beetje aankan, dan lijkt het mij gezellig.

Meestal Vault en Keywarden runs.
MP4/5 kan ik helaas nog net niet aan, kan het wel proberen natuurlijk.

Soundcloud!

• Luukwa

Luukwa

o/

Heel even met retlaw gespeeld deze avond, was leuk!
Moet wel merken dat ik echt aan mn DPS moet werken, alhoewel 't best aardig gaat :)

Soundcloud!

Verwijderd

Gameplay vanaf de PS4. Wat is de nieuwe area duister, terug naar vroeger?

Diablo 3 wordt stevig aangepakt zoals met de adventure mode, random dungeons en clansupport. Het is te merken dat er wat wisselingen in het team zijn geweest. Vers bloed op z'n tijd kan geen kwaad.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Hoppa (Wizzy) derde char op Plvl100 :D Nu nog 23 Plevels met de WD en 48 met de DH. Die laatste 10 Plevels pffff, daar doe je echt het langst over. En dan te bedenken dat ik mijn Barb nog voor Patch 1.08 naar 100 heb gebracht. Daar heb ik 4 keer zo lang over gedaan :+
Er word dus even niet meer gefreezed, maar de Vleesmolen is beschikbaar :9

Battle.net tag

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

stingray2012 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:58:
Hoppa (Wizzy) derde char op Plvl100 :D Nu nog 23 Plevels met de WD en 48 met de DH. Die laatste 10 Plevels pffff, daar doe je echt het langst over. En dan te bedenken dat ik mijn Barb nog voor Patch 1.08 naar 100 heb gebracht. Daar heb ik 4 keer zo lang over gedaan :+
Er word dus even niet meer gefreezed, maar de Vleesmolen is beschikbaar :9
Gefeliciteerd!
Het maakt eigenlijk niet uit met welk char jij speelt, alles gaat plat en als een speer naar plvl 100!

Battle.net || Strava

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Reaper of Souls™ First Look: Adventure Mode
http://us.battle.net/d3/e...-adventure-mode-11-8-2013

Verwijderd

Begrijp ik het goed dat je niet meer alle 4 de acts hoeft te doen als je een nieuw karakter aanmaak? Je zou dan keer op keer bv de farmroutes van nu kunnen doen en act IV overslaan.

Als ik het zo lees gaat er vrijwel niemand meer voor de normale mode als ie max leveled is. Dit zal, mits het lootsysteem goed uitgewerkt wordt, voor heel veel replayability zorgen.
En dat laatste fragment in dat filmpje, een kamer vol met treasure goblins :9

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 10:59 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

difficulties gaan ook veranderen

Normal - Hard - Expert - Master - Torment

• RedHat
Ben weer Vault of Assain aan het grinden en dan KW... MP5-6, wil je meedoen? Add me.

Liefst wel 100k dps+, anders gaat het zo langzaam :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

RedHat schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:37:
Ben weer Vault of Assain aan het grinden en dan KW... MP5-6, wil je meedoen? Add me.

Liefst wel 100k dps+, anders gaat het zo langzaam :)
Wellicht heb ik nu geen lag… ;)
Eens ff kijken.

Zojuist ff met RedHat gespeeld, wat die gast op MP7 doet is mij een raadsel….
Volgende keer maar MP8/9 proberen, dit ging veel te snel! ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Grin op 09-11-2013 18:07 ]

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-12 15:18

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Weet niet wat er aan de hand is maar die stream loopt hier continu vast... :(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

• Kleinratje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik zit zwaar vast met me Monk Paragon 30 het lijkt alsof ik helemaal geen dmg meer doe en niks overleef terwijl ik toch in mijn ogen vrij goede gear heb zou iemand me kunnen helpen met wat uitleg met me monk.

Kleinratje# 2137

bedankt alvast

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Kleinratje schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:03:
Ik zit zwaar vast met me Monk Paragon 30 het lijkt alsof ik helemaal geen dmg meer doe en niks overleef terwijl ik toch in mijn ogen vrij goede gear heb zou iemand me kunnen helpen met wat uitleg met me monk.

Kleinratje# 2137

bedankt alvast
Link in het vervolg even je character waar je vragen over hebt, voor ons wel zo makkelijk.
Op welk monster power level speel jij?
Een aantal snelle tips:
  • Zorg voor meer attack speed (iAS), heeeeel belangrijk voor een Monk.
  • Weinig dexterity, amulet kan veel beter, moet dex hebben als mainstat.
  • Gooi je critical hit damage (CHD) omhoog.
  • Natalya's boots en ring.
  • Op een aantal items mis je all res, op je hands en ring stack je aardig wat cold res (voor One With Everything) maar je all res is te laag. Zorg voor minimaal 4 items met gemiddeld 70 all res, ik tel er 2 bij jou, dat is echt te weinig als je MP3-4 wilt gaan spelen. Een snelle win @ all res zijn bracers en belt, die zijn wel te vinden/te koop voor een goede prijs.

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 10-11-2013 12:01 . Reden: iAS is toch wel het belangrijkste, dat benadrukt. ]

• Mofkees
Grin schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:54:
[...]
  • Zorg voor meer attack speed (iAS), heeeeel belangrijk voor een Monk.
  • Weinig dexterity, amulet kan veel beter, moet dex hebben als mainstat.
  • Gooi je critical hit damage (CHD) omhoog.
  • Natalya's boots en ring.
  • Op een aantal items mis je all res, op je hands en ring stack je aardig wat cold res (voor One With Everything) maar je all res is te laag. Zorg voor minimaal 4 items met gemiddeld 70 all res, ik tel er 2 bij jou, dat is echt te weinig als je MP3-4 wilt gaan spelen. Een snelle win @ all res zijn bracers en belt, die zijn wel te vinden/te koop voor een goede prijs.
goeie tips :) Daarnaast
- LS op DPS 70k is niet zo effectief. Neem dan EEN wapen met 800+ LOH. (gems in je armor en wapen wisselen :D)
- Ik zie dat de top gems nog te duur zijn. Zoek dan wapens met CHD (80%+) en veel dex (200+) erop. Kan je voor weinig kopen.
- Je hebt 57% + life, is op zich erg mooi, mja op 587 vit schiet dat echter niet op natuurlijk. Ga proberen wat meer vit gems te gebruiken. Craft anders wat VIT bracers of gloves, voordat je betere spullen kunt betalen. Zo kan je ook in je helm een Ruby gebruiken om sneller aan plvls te komen.
- Grin zegt al, als je OWE gebruikt, moet je proberen EEN bepaalde res te stacken. In jouw geval zou je naar physical kunnen kijken omdat je best wel een aardige HF ring hebt. Andere items zijn dan makkelijk erop af te stemmen.

[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 10-11-2013 12:39 ]

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-12 20:29
Mofkees schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:37:
[...]

[...]

goeie tips :) Daarnaast
- LS op DPS 70k is niet zo effectief. Neem dan EEN wapen met 800+ LOH. (gems in je armor en wapen wisselen :D)
- Ik zie dat de top gems nog te duur zijn. Zoek dan wapens met CHD (80%+) en veel dex (200+) erop. Kan je voor weinig kopen.
- Je hebt 57% + life, is op zich erg mooi, mja op 587 vit schiet dat echter niet op natuurlijk. Ga proberen wat meer vit gems te gebruiken. Craft anders wat VIT bracers of gloves, voordat je betere spullen kunt betalen. Zo kan je ook in je helm een Ruby gebruiken om sneller aan plvls te komen.
- Grin zegt al, als je OWE gebruikt, moet je proberen EEN bepaalde res te stacken. In jouw geval zou je naar physical kunnen kijken omdat je best wel een aardige HF ring hebt. Andere items zijn dan makkelijk erop af te stemmen.
Is boven de 50k damage LS niet effectiever dan LoH?

• Mofkees
spookz0r schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:40:
[...]

Is boven de 50k damage LS niet effectiever dan LoH?
ik geloof dat ~100k de magische grens is :)

Neem deze case als een voorbeeld:

LS
Hij heeft ~65k dps, FoT/TC doet 110% en dus ~72k. 3% LS is maar 0,6% in Inferno. Thunderclap geeft dus 72k*0,6%=450 life per seconde terug.

LoH
hij heeft iets van 1,8 APS. TC heeft en proc coefficient van 0,75 per hit. Als je 800 LOH hebt, krijg je per seconde dus 800*0,75*1,8=1080 life terug.

Om 800 LOH te evenaren, moet hij dus meer dan 2x zoveel DPS doen, met 3% LS.

Aan de andere kant werkt LS altijd, maar Cyclone proc't b.v. geen LOH en bells hebben maar een proc coefficient van 0.111. Dit werkt allemaal weer in het voordeel van LS.

Dus 100k DPS lijkt wel een redelijke schatting om van LOH naar LS te switchen.

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:56
Heeft er iemand toevallig trek in een paar rondjes farmen? MP 9-10?

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cfern schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
Een ZDPS monk, altijd leuk, zal je vanavond ff toevoegen!

• EricNL
cfern schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
Ik heb je toegevoegd! Meatgrinder WD hier :)!

• Luukwa

Luukwa

o/

65k DPS nu, Thanks HappyMoos :D!

Soundcloud!

Pagina: 1 ... 32 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]