"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
[ Voor 14% gewijzigd door SideShow op 06-11-2013 20:21 ]
Was overigens zeer verrast toen ik door Ret's pull werk + Brawler en BBV eventjes 1.1M dps in mijn spec sheet zag verschijnen.
Daar zou een achievement voor moeten zijnDeadsmell schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:18:
Was overigens zeer verrast toen ik door Ret's pull werk + Brawler en BBV eventjes 1.1M dps in mijn spec sheet zag verschijnen.
Geldt de +20% van mass confusion - paranoia niet ook voor alle partyleden?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
http://www.diablofans.com...peed-leveling-compendium/
Nu vraag ik me af of deze nu nog werkt en of iemand mij dan misschien morgenavond kan helpen?
Ik heb ondertussen een Cain set + dure gem in head item. Ik ben alleen nog op zoek naar een Leoric Signet, deze kosten alleen 20+ mil en ik heb nog maar 800k
Ik run nu solo wel alleen op MP10.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247
Die quiver heb ik gevonden
Iets rond de 800 miljoen gold…..
canes set and loric op mp10 ????Kupauw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:26:
Ik zat zojuist deze speed leveling guide te lezen:
Nu vraag ik me af of deze nu nog werkt en of iemand mij dan misschien morgenavond kan helpen?
Ik heb ondertussen een Cain set + dure gem in head item. Ik ben alleen nog op zoek naar een Leoric Signet, deze kosten alleen 20+ mil en ik heb nog maar 800k
tja me vrienden lijst is ook niet meer wat het was in diablo 3 mensen online ...RedHat schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:13:
Is iedereen gestopt met Diablo 3 ofzo? Op T.Net ook maar weinig activiteit. Vroeger altijd op Teamspeak met zijn allen, exp/item runs doen
Zou mooi zijn.Shao Kahn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:15:
[...]
Daar zou een achievement voor moeten zijn![]()
Geldt de +20% van mass confusion - paranoia niet ook voor alle partyleden?
Niet helemaal. Net als Mantra of Conviction met Overawe, heeft MC + Paranoia alleen effect op vijanden. Het netto effect is min of meer hetzelfde, maar je ziet het niet terug in je dps.
Werkt nog steeds, maar je hebt niet persé al die items nodig. Als je jezelf tot level 15 brengt en een helm met high level ruby erin draagt (ook Hellfire ring, als je die hebt) en bij 25 je Cain's set aan trekt, dan is dat voldoende om je in ca. twee uur naar de 60 te brengen.Kupauw schreef op woensdag 06 november 2013 @ 23:26:
Ik zat zojuist deze speed leveling guide te lezen:
Ik wil je vanavond wel boosten, maar heb nog geen idee wanneer ik online ben. Kan best laat worden.
@Grin: Prachtige find die quiver!!
Ik ben ook laat vanavondDeadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:14:
[...]
Werkt nog steeds, maar je hebt niet persé al die items nodig. Als je jezelf tot level 15 brengt en een helm met high level ruby erin draagt (ook Hellfire ring, als je die hebt) en bij 25 je Cain's set aan trekt, dan is dat voldoende om je in ca. twee uur naar de 60 te brengen.
Ik wil je vanavond wel boosten, maar heb nog geen idee wanneer ik online ben. Kan best laat worden.
@Grin: Prachtige find die quiver!!
Hellfire ring was gisteren niet te vinden op gold AH, vanavond nog is zoeken.
Na maanden dit topic te hebben gevolgd toch maar besloten Diablo 3 weer op te starten en lekker met jullie mee te lullen
Heb Diablo al zo'n 3/4 maanden niet meer aangeraakt na het laaste debacel met mijn HC char. Helaas ging ik AFK op een plek waar ik dit beter niet had kunnen doen en ging mijn WD ten gronde.
Toch maar besloten om opnieuw een HC te levelen.
Mochten er mensen zijn die met een SC char willen spelen dan ben ik daar uiteraard voor te vinden.
Als ik mensen eventueel kan helpen met eea dan hoor ik het natuurlijk ook graag!
*edit* ik speel overgens op de PC
[ Voor 3% gewijzigd door Br3wmaster op 07-11-2013 08:54 ]
PSN: Brwmaster
Ah duidelijk dus effectief bied je je party toch tijdelijk 50 % damage met paranoia en slam dance tegelijk.Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 07:57:
[...]
Zou mooi zijn.
Niet helemaal. Net als Mantra of Conviction met Overawe, heeft MC + Paranoia alleen effect op vijanden. Het netto effect is min of meer hetzelfde, maar je ziet het niet terug in je dps.
Foutje. Als het monster onder invloed van MC + paranoia is, en jij onder invloed van BBV, dan ontvangt het monster 50% meer damage.
Maar je biedt je party 30% meer damage, omdat MC niet van invloed is op je party. Om maar even te muggeziften.
[ Voor 61% gewijzigd door Deadsmell op 07-11-2013 10:10 ]
Ah vandaarDeadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 08:40:
Hellfire ring kan je niet kopen, alleen maar zelf craften.
http://eu.battle.net/d3/en/blog/10057535
Het is een leuke build, die alleen maar kan in een party dus als je alleen bent, moet je alles weer omgooien...Deadsmell schreef op woensdag 06 november 2013 @ 22:18:
Zonet nog een Act I run met Retlaw en Shao Kahn gedaan (barb, pull monk en CoB WD). Dat is ook een ijzersterke combi zeg. Gaat retesnel door Act I.
Zeker icm met een WD is de buff echt lache. Er is nog ruimte zat voor verbetering, maar de monk kan nu aardig tanken op mp10. Nog niet alles helaas.. Een healthpool van 94K kan ook heel snel leeg!
@Grin: Gefeliciteerd met je vondst!
Battle.net || Strava
precies, veel life hebben is ook overrated, je kan beter wat meer mitigation + LS/LoH hebben dan super veel life, zeker met een CoB WD merk je goed dat tegen een paar RD mobs al je life zo weg kan zijnretlaw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 10:32:
[...]
Een healthpool van 94K kan ook heel snel leeg!
Movies: letterboxd
Zit nu aan 48k health and iets van 35k damage MP level 2.
Doe eens je battle tag in je signature of link die op een andere manier in je post, dat maakt het een stuk makkelijker om er iets van te vinden.LuukwaHD schreef op donderdag 07 november 2013 @ 11:38:
Zo item verkocht voor 250k op AH, gelijk een ander zwaard gekocht
Zit nu aan 48k health and iets van 35k damage MP level 2.
Verwijderd
het blijft hier wel leven he :-d
Zijn er toevalig nog uber HC spelers die me kunnen/willen helpen aan een hellfire ring??
wil n tweede char gaan levelen dus zou de ring wel fijn zjin..
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik alleen act 1 keys heb en geen recepten enzo
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 13:10 ]
Het is wel handig als je eerst zelf ook wat keys en het machine plan haalt (zal ik dat ook doen, evt samen), dan kunnen we daarna wel even wat uber runnetjes plannenVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik alleen act 1 keys heb en geen recepten enzo
Verwijderd
Dat zou heel fijn zijn !! :-d natuurlijk ben ik bereid de geinvesteerde tijd te vergoeden ;-)desjaak909 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:17:
[...]
Het is wel handig als je eerst zelf ook wat keys en het machine plan haalt (zal ik dat ook doen, evt samen), dan kunnen we daarna wel even wat uber runnetjes plannen
K zal eerst zelf voor wat zaakjes zorgen ;-) spam ik je erna wel als ik compleet ben..
3 machines heb k nodig he ?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 13:59 ]
Verwijderd
Moet zelf alleen nog wat Act 3 keys fixen maar als ik dat heb gedaan help ik wel mee met ubers.Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:04:
freeze wiz erbij is altijd welkomVerwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:18:
[...]
Moet zelf alleen nog wat Act 3 keys fixen maar als ik dat heb gedaan help ik wel mee met ubers.
Ik snap 1 ding niet, hoe kan je in gods naam MP10 aan
Ik voeg je vanavond wel toe!
@LuukwaHD: zet je MP eens op niveau 5 en luister dan nog eens naar je gevoel.
je hebt nu iets van een TR build maar dan met dual wield, dat werkt niet echt, kan je beter deze build gebruiken bijvoorbeeld: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/monk#akgeSX!bZX!YaYbYb
Ok top, had je al ge-add.Deadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:22:
Ik help je wel even. Ben over een paar minuten online.
edit: Ondertussen lvl 60 met dank aan deadsmell! in 2 uur 23 levels gedaan, nu gear verzamelen
[ Voor 20% gewijzigd door Kupauw op 07-11-2013 22:24 ]
was gezellig gisterDeadsmell schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:22:
Ik help je wel even. Ben over een paar minuten online.
Verwijderd
Heb in elkgeval mn machine recept en n act 2 key extra :-d
tussenstand 4x act 1 key 1x act 2 key
Sjaak en de rest allemaal bedankt voor het meerennen :-)
Met z'n 2en op 1 console is soms irritant (er kan er maar 1 per keer skills/salvage/sellen), maar drops zijn wat makkelijker te vergelijken.
Vervolgens op Hard I (gaat tot V) diablo nog eens gedaan, maar drops waren marginaal beter (99% was veruit minder) dan waar we al mee rondlopen. We zijn nu 31/32, heeft het dan nog nut Diablo op Hard V te proberen voor wat leuke drops, of gewoon doorstomen richting Infero (50+?)?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Vandaar ja, met name dat alles nu direct bereikbaar is bevalt me bijzonder. Geen gezeur meer met act1runs only of zoiets dergelijks
Inderdaad!

Far more valuable indeed.
Graag gedaan. Btw, als ik tijdens de laatste runs een beetje raar leek te doen, dan kwam het omdat ik bijna in slaap viel. Was een lange dag.Kupauw schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:23:
[...]
Ok top, had je al ge-add.
edit: Ondertussen lvl 60 met dank aan deadsmell! in 2 uur 23 levels gedaan, nu gear verzamelen
[ Voor 51% gewijzigd door cybergi op 08-11-2013 10:35 ]
De uitbreiding is voornamelijk enkel de extra act en de extra class, evenals de extra levels. Loot 2.0 systeem, unlimited Para levels en dergelijke komen in een patch voor iedereen die het basisspel heeft.LuukwaHD schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 10:42:
Welke features krijg je eigenlijk als je RoS niet koopt?
[ Voor 6% gewijzigd door BlaSfem0n op 08-11-2013 11:07 ]
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
Krijg je dan teams die gezamelijk non-stop een character verder levelen, zoals ooit tijdens de ladderruns in D2?
Cititzen of Ladonia
als er een clan optie gaat komen ben ik bij deze op zoek naar clan members
Clan ben ik ook wel voor in!
Battle.net || Strava
ik post dan nog een keer als het zo ver zou zijnretlaw schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:40:
Die trailer ziet er inderdaad wel vet uit! Jammer dat ie niet gelijk uit komt...
Clan ben ik ook wel voor in!
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 21:09
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
Al die moeite voor de release gedaan om GoTD3 van de grond te krijgen, bleek er 0 clan support in te zitten -.-
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voorwerk dus al gedaan is het halve werk straksAngeloonie schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 11:48:
Lol komen ze nu nog met clansupport
Al die moeite voor de release gedaan om GoTD3 van de grond te krijgen, bleek er 0 clan support in te zitten -.-
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Even voor de CoB WD's onder ons: Weet iemand zo wanneer het bij WD's beter om een Emerald te gebruiken ipv Ruby?
Heb 34 % critrate en vermoed dat dit te laag is om een emerald effectief te maken.
(Whitelist policy op werk dus heb geen acces tot de benodigde sites momenteel
Off-topic:Shao Kahn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:42:
(Whitelist policy op werk dus heb geen acces tot de benodigde sites momenteel)
En Tweakers staat dus wel op jullie white-list o.O?
IT werkomgeving plus heb wel een beetje invloed hierEricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
[...]
Off-topic:
Echter niet genoeg om Rawr of d3up gewhitelisted te krijgen
heb je char in D3Up geladen:Shao Kahn schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:42:
Count me in.
Even voor de CoB WD's onder ons: Weet iemand zo wanneer het bij WD's beter om een Emerald te gebruiken ipv Ruby?
Heb 34 % critrate en vermoed dat dit te laag is om een emerald effectief te maken.
(Whitelist policy op werk dus heb geen acces tot de benodigde sites momenteel)
Op RS nivo doet Emerald beter voor jouw WD, + 700 DPS
Op Marquise nivo is Ruby weer beter, Rudy + 3345, tegenover Emerald met + 2227.
Er zijn veel factoren die meespelen, AS en vooral +% wapen damage op je wapen en inderdaad CD/CC op je gear. Alleen op CC kan je niet zo snel tot een goeie conclusie komen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Helder, ik ga ermee aan de slag. Zal ook eens testen met zowel 1h als 2h.Mofkees schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:02:
[...]
heb je char in D3Up geladen:
Op RS nivo doet Emerald beter voor jouw WD, + 700 DPS![]()
Op Marquise nivo is Ruby weer beter, Rudy + 3345, tegenover Emerald met + 2227.
Er zijn veel factoren die meespelen, AS en vooral +% wapen damage op je wapen en inderdaad CD/CC op je gear. Alleen op CC kan je niet zo snel tot een goeie conclusie komen.
Bedankt voor de moeite!
Verwijderd
Verwijderd
Werkt erg cool met twee meatgrinder WD erbij :-) super vet
Pull monk hierVerwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:48:
Gister trouwens voor de eerste keer met een pull monk meegenomen ...
Werkt erg cool met twee meatgrinder WD erbij :-) super vet
Samen met een freeze wiz, en een WD is dat een heerlijke combo.
En een clan zou wel erg cool zijn @RoS; count me in!
Verwijderd
Was het met jou dat ik gister meegespeeld heb dan ? sorry ken de mensen hier nog niet zo goed?Grin schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:56:
[...]
Pull monk hier
Samen met een freeze wiz, en een WD is dat een heerlijke combo.
En een clan zou wel erg cool zijn @RoS; count me in!
Clan zou ik ook graag meedoen !
Same here. Tweakers is gewoon te belangrijk om niet bij te kunnen op je werk.EricNL schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 12:44:
[...]
Off-topic:
Hey Grin, als je nog eens een 'freeze barb' erbij wilt hebben, dan roep je maar. Mijn nieuwe SoJ doet het erg goed in coop en ik fear bijna niet (10% op off-hand).
Een Barb kan nog nuttig zijn met Warcry Impunity... Beetje extra res en armor kan nooit kwaad...Deadsmell schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:14:
[...]
Same here. Tweakers is gewoon te belangrijk om niet bij te kunnen op je werk.
Hey Grin, als je nog eens een 'freeze barb' erbij wilt hebben, dan roep je maar. Mijn nieuwe SoJ doet het erg goed in coop en ik fear bijna niet (10% op off-hand).
Helaas dit weekend weer niet veel tijd om te spelen, maar probeer tussendoor nog wel wat XP te farmen.
Gister 88, dus nog 12 te gaan... (dat klinkt veel minder dan het is helaas)
Battle.net || Strava
Freeze brab?Deadsmell schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 14:14:
[...]
Same here. Tweakers is gewoon te belangrijk om niet bij te kunnen op je werk.
Die zijn er dus blijkbaar ook?
Ik heb nog veel te leren, hehehe
Volgens mij zijn wij al vriendjes, ik vind alles prima zolang ik maar niet in mijn eentje door MP10 moet huppelen.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Meestal Vault en Keywarden runs.
MP4/5 kan ik helaas nog net niet aan, kan het wel proberen natuurlijk.RedHat schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 19:22:
Ik ga vanavond weer beetje grinden. Als mensen zin hebben om mee te doen op MP4/5, mits je het natuurlijk wel een beetje aankan, dan lijkt het mij gezellig.
Meestal Vault en Keywarden runs.
Verwijderd
Diablo 3 wordt stevig aangepakt zoals met de adventure mode, random dungeons en clansupport. Het is te merken dat er wat wisselingen in het team zijn geweest. Vers bloed op z'n tijd kan geen kwaad.
Er word dus even niet meer gefreezed, maar de Vleesmolen is beschikbaar
Gefeliciteerd!stingray2012 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 09:58:
Hoppa (Wizzy) derde char op Plvl100Nu nog 23 Plevels met de WD en 48 met de DH. Die laatste 10 Plevels pffff, daar doe je echt het langst over. En dan te bedenken dat ik mijn Barb nog voor Patch 1.08 naar 100 heb gebracht. Daar heb ik 4 keer zo lang over gedaan
![]()
Er word dus even niet meer gefreezed, maar de Vleesmolen is beschikbaar
Het maakt eigenlijk niet uit met welk char jij speelt, alles gaat plat en als een speer naar plvl 100!
Battle.net || Strava
http://us.battle.net/d3/e...-adventure-mode-11-8-2013
Verwijderd
Als ik het zo lees gaat er vrijwel niemand meer voor de normale mode als ie max leveled is. Dit zal, mits het lootsysteem goed uitgewerkt wordt, voor heel veel replayability zorgen.
En dat laatste fragment in dat filmpje, een kamer vol met treasure goblins
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2013 10:59 ]
Normal - Hard - Expert - Master - Torment
Liefst wel 100k dps+, anders gaat het zo langzaam
Wellicht heb ik nu geen lag…RedHat schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:37:
Ben weer Vault of Assain aan het grinden en dan KW... MP5-6, wil je meedoen? Add me.
Liefst wel 100k dps+, anders gaat het zo langzaam
Eens ff kijken.
Zojuist ff met RedHat gespeeld, wat die gast op MP7 doet is mij een raadsel….
Volgende keer maar MP8/9 proberen, dit ging veel te snel!
[ Voor 19% gewijzigd door Grin op 09-11-2013 18:07 ]
http://serienstreams.com/...tream_kostenlos_free/0-39
Weet niet wat er aan de hand is maar die stream loopt hier continu vast...Cthulhu schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 20:24:
Stream gaat nu over D3, Blizzcon
http://serienstreams.com/...tream_kostenlos_free/0-39
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Kleinratje# 2137
bedankt alvast
Link in het vervolg even je character waar je vragen over hebt, voor ons wel zo makkelijk.Kleinratje schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:03:
Ik zit zwaar vast met me Monk Paragon 30 het lijkt alsof ik helemaal geen dmg meer doe en niks overleef terwijl ik toch in mijn ogen vrij goede gear heb zou iemand me kunnen helpen met wat uitleg met me monk.
Kleinratje# 2137
bedankt alvast
Op welk monster power level speel jij?
Een aantal snelle tips:
- Zorg voor meer attack speed (iAS), heeeeel belangrijk voor een Monk.
- Weinig dexterity, amulet kan veel beter, moet dex hebben als mainstat.
- Gooi je critical hit damage (CHD) omhoog.
- Natalya's boots en ring.
- Op een aantal items mis je all res, op je hands en ring stack je aardig wat cold res (voor One With Everything) maar je all res is te laag. Zorg voor minimaal 4 items met gemiddeld 70 all res, ik tel er 2 bij jou, dat is echt te weinig als je MP3-4 wilt gaan spelen. Een snelle win @ all res zijn bracers en belt, die zijn wel te vinden/te koop voor een goede prijs.
[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 10-11-2013 12:01 . Reden: iAS is toch wel het belangrijkste, dat benadrukt. ]
goeie tipsGrin schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:54:
[...]
- Zorg voor meer attack speed (iAS), heeeeel belangrijk voor een Monk.
- Weinig dexterity, amulet kan veel beter, moet dex hebben als mainstat.
- Gooi je critical hit damage (CHD) omhoog.
- Natalya's boots en ring.
- Op een aantal items mis je all res, op je hands en ring stack je aardig wat cold res (voor One With Everything) maar je all res is te laag. Zorg voor minimaal 4 items met gemiddeld 70 all res, ik tel er 2 bij jou, dat is echt te weinig als je MP3-4 wilt gaan spelen. Een snelle win @ all res zijn bracers en belt, die zijn wel te vinden/te koop voor een goede prijs.
- LS op DPS 70k is niet zo effectief. Neem dan EEN wapen met 800+ LOH. (gems in je armor en wapen wisselen
- Ik zie dat de top gems nog te duur zijn. Zoek dan wapens met CHD (80%+) en veel dex (200+) erop. Kan je voor weinig kopen.
- Je hebt 57% + life, is op zich erg mooi, mja op 587 vit schiet dat echter niet op natuurlijk. Ga proberen wat meer vit gems te gebruiken. Craft anders wat VIT bracers of gloves, voordat je betere spullen kunt betalen. Zo kan je ook in je helm een Ruby gebruiken om sneller aan plvls te komen.
- Grin zegt al, als je OWE gebruikt, moet je proberen EEN bepaalde res te stacken. In jouw geval zou je naar physical kunnen kijken omdat je best wel een aardige HF ring hebt. Andere items zijn dan makkelijk erop af te stemmen.
[ Voor 6% gewijzigd door Mofkees op 10-11-2013 12:39 ]
Is boven de 50k damage LS niet effectiever dan LoH?Mofkees schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:37:
[...]
[...]
goeie tipsDaarnaast
- LS op DPS 70k is niet zo effectief. Neem dan EEN wapen met 800+ LOH. (gems in je armor en wapen wisselen)
- Ik zie dat de top gems nog te duur zijn. Zoek dan wapens met CHD (80%+) en veel dex (200+) erop. Kan je voor weinig kopen.
- Je hebt 57% + life, is op zich erg mooi, mja op 587 vit schiet dat echter niet op natuurlijk. Ga proberen wat meer vit gems te gebruiken. Craft anders wat VIT bracers of gloves, voordat je betere spullen kunt betalen. Zo kan je ook in je helm een Ruby gebruiken om sneller aan plvls te komen.
- Grin zegt al, als je OWE gebruikt, moet je proberen EEN bepaalde res te stacken. In jouw geval zou je naar physical kunnen kijken omdat je best wel een aardige HF ring hebt. Andere items zijn dan makkelijk erop af te stemmen.
ik geloof dat ~100k de magische grens isspookz0r schreef op zondag 10 november 2013 @ 12:40:
[...]
Is boven de 50k damage LS niet effectiever dan LoH?
Neem deze case als een voorbeeld:
LS
Hij heeft ~65k dps, FoT/TC doet 110% en dus ~72k. 3% LS is maar 0,6% in Inferno. Thunderclap geeft dus 72k*0,6%=450 life per seconde terug.
LoH
hij heeft iets van 1,8 APS. TC heeft en proc coefficient van 0,75 per hit. Als je 800 LOH hebt, krijg je per seconde dus 800*0,75*1,8=1080 life terug.
Om 800 LOH te evenaren, moet hij dus meer dan 2x zoveel DPS doen, met 3% LS.
Aan de andere kant werkt LS altijd, maar Cyclone proc't b.v. geen LOH en bells hebben maar een proc coefficient van 0.111. Dit werkt allemaal weer in het voordeel van LS.
Dus 100k DPS lijkt wel een redelijke schatting om van LOH naar LS te switchen.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Een ZDPS monk, altijd leuk, zal je vanavond ff toevoegen!cfern schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
Heeft er iemand toevallig trek in een paar rondjes farmen? MP 9-10?
Ik heb je toegevoegd! Meatgrinder WD hier :)!cfern schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:56:
Heeft er iemand toevallig trek in een paar rondjes farmen? MP 9-10?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]