Ryack schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:42:
[...]
Ik kan ook maar 2 uurtjes per dag spelen en ik vind per dag 0 tot 1 legendaries. In de laatste 5 dagen heb ik 1 upgade gevonden. Het probleem is niet dat ik zo'n goede gear heb. Dat heb ik namelijk helemaal niet (290k dps). Het gaat gewoon heel heel erg langzaam en 99% van de spullen die droppen is een downgrade. Je mag blij zijn met zoveel legendaries en recipes per dag.
Ik ben ook zeker tevreden over mijn drops, lang niet slecht.
Op dit moment zit ik op 320 dps, veel geluk gehad met amu en gloves die allemaal Dex, Vit, crit damge en crit chance hebben.
Op dit moment probeer ik een Diabo te vinden met veel spirit regen en een socket. Dit omdat ik een build met Tempest Rush en Epiphany wil maken.
Mijn spirit spender is Wave of Light, met Spirit cost reduction rune. Op dit moment one-shot die zo'n beetje alles behalve elites. Maar als je de Mythic Rhythm goed timed doet Wave of Light er veel damage.
En als ik ooit die Diabo nog vindt met 50% CDR op 7-sided strike met sustained attack rune dan wordt dat mijn nieuwe spirit spender.
Met genoeg extra CDR, Beacon of Ytar heb je om de 7 á 10 seconden 7-sided strike.