• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Morrar schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:01:
[...]

Mja goed om te weten dat soort zaken. Die guide is wel echt heel gedetaileerd over wat wel en niet werkt voor de fetishes. Ook het verschil tussen FA en FS fetishes maakt nogal uit en is niet altijd even logisch.

Verder qua gear dus wel ff zoeken; vooral AS en CHC worden dus belangrijk en CHD een stuk minder. Daarnaast stats om je pets levend te houden (en jezelf).
hehe ja, ik ga vanavond aardig wat omgooien. _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Jup, die bedoel ik. Bedankt!

Edit: Voor de duidelijkheid, de set en die items zijn allemaal wat ik bedoelde.

[ Voor 59% gewijzigd door Smitovic op 02-04-2014 17:25 ]

Douweegbertje schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:51:
Ik heb nu een vrij leuke Crusader. ~18m thoughness en rond de 950k dps. Leuk voor lage torment en grote packs, maar tegen 1 elite/boss ben je nogal nutteloos. Een elite pack op T1 heb ik in één burst wel dood, alleen met zo'n boss dan zit je zooi weer in CD na één keer casten en doe je in verhouding bagger DPS.
Moet nog zien of ik verder crusader blijf spelen. Elke andere class heeft wat meer potentie, puur vanwege de betere diversiteit.
Enige manier om Crusader nog beetje interessant te maken is heel veel CDR stacken. Je kunt al een begin maken met een diamantje in je helm en P-points (22.5% bij elkaar als ik me niet vergis).

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

WD _O_ Zo vet! Heb nu 3 classes op 70 (Crusader, DH, Barb) en allemaal wel over de 1m dps gehad maar tot nu toe nog lang niet zo veel plezier als op m'n WD. Dat belooft wat voor als ik hier ook 70 op ben :D

Afbeeldingslocatie: http://i231.photobucket.com/albums/ee102/blistering11/th_Screenshot003_zpsfec8d473.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door London op 02-04-2014 17:54 ]

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Julias heb ik voor lvl 60, is erg leuk. Maar op lvl 70 zijn de overige stats hopeloos.

Hoop die van lightning of poison te vinden, daar heb ik de meeste problemen mee. fire en arcane zijn nog wel te ontwijken.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Las Vegas schreef op woensdag 02 april 2014 @ 17:52:
WD _O_ Zo vet! Heb nu 3 classes op 70 (Crusader, DH, Barb) en allemaal wel over de 1m dps gehad maar tot nu toe nog lang niet zo veel plezier als op m'n WD. Dat belooft wat voor als ik hier ook 70 op ben :D

[afbeelding]
Mijn favoriete HC Class :P
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/005df5c6cc423e761979b290f5df0c52.png

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Heb geen officiële bron, maar dit is een quote van het diablofans forum.
Gaat over de dropkansen van legendary materials (die je nodig hebt om leg/set items te craften):

"Normal: 5
Hard: 6
Expert: 7,2
Master: 8,6
Torment I: 10,4
Torment II: 12,4
Torment III: 14,9
Torment IV: 17,9
Torment V: 21,5
Torment VI: 25,8"

Alles is in procenten dus.
Happy farming! :P

• Astratuner
  • Laatst online: 19:07
Ik zit al een paar dagen op T1 te grinden maar nog steeds geen Bottomless Potion of... gedropped voor mij.

Bij jullie ook zo?

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
Astratuner schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:59:
Ik zit al een paar dagen op T1 te grinden maar nog steeds geen Bottomless Potion of... gedropped voor mij.

Bij jullie ook zo?
Je vindt dat die binnen een paar dagen T1 moet droppen?

• Smitovic
Stravincy schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:12:
Heb geen officiële bron, maar dit is een quote van het diablofans forum.
Gaat over de dropkansen van legendary materials (die je nodig hebt om leg/set items te craften):

"Normal: 5
Hard: 6
Expert: 7,2
Master: 8,6
Torment I: 10,4
Torment II: 12,4
Torment III: 14,9
Torment IV: 17,9
Torment V: 21,5
Torment VI: 25,8"

Alles is in procenten dus.
Happy farming! :P
Procenten van wat? Ik krijg niet elke 8 kills op T2 een leg crafting material hoor

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12 19:26
Kunnen jullie inloggen? Ik word er steeds uitgemieterd.

Steam/XBL: Avioto

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-12 18:34
Avioto schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:45:
Kunnen jullie inloggen? Ik word er steeds uitgemieterd.
Ik werd zonet in de queue gezet toen ik wilde inloggen op Battle.net client.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Smitovic schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:44:
[...]

Procenten van wat? Ik krijg niet elke 8 kills op T2 een leg crafting material hoor
Procenten van de (mini)bosses die leg mats kunnen droppen.

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12 06:25
Beste forumleden,

Ik heb wat hulp nodig bij mijn bij het bouwen van een BB tanky.

Wat zijn de min. eisen of waar ik extra op moet letten?

Wil graag een BB die T4/5 aan kan.

Maar weetniet wat goed van pas is, Life on hit or life regen

Graag hulp

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:28

vhal

ಠ_ಠ

Was bezig met mijn vijfde bounty in A4..... Freeze....DC...en kon weer overnieuw beginnen ;(

Strava

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 22:16

Rem

Net een uurtje bezig geweest om het record van een andere DH te verbeteren, nu de snelste azmodan T6 kill! 37,5 seconden.

Erg grappig om te doen, en best wel trots! :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:39
Astratuner schreef op woensdag 02 april 2014 @ 20:59:

Bij jullie ook zo?
Nope,
Heb er 2
http://eu.battle.net/d3/e...omless-potion-of-kulleaid
http://eu.battle.net/d3/e...mless-potion-of-the-tower

Gebruik nu de tower, Survival of........the one with the most armor :)

Apsie's profiel

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12 06:25
Wat is eigenlijk " kite "

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Een vlieger :P

Nee, dat is damage doen terwijl je aan het wegrennen bent zonder geraakt te worden. Iets wat eigenlijk vrij normaal is als je een squishy caster speelt :D

Mijn YouTube

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

kevz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 01:49:

Een vlieger :P

Nee, dat is damage doen terwijl je aan het wegrennen bent zonder geraakt te worden.
Waardoor je dus 'vliegert' met een tros vijanden die achter je aan zitten. Een semi-pro kan ook stuttersteppen, maar als echte baas loot je natuurlijk gewoon even een stokje waarmee je alles in een keer omver blaast. :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:19
Gisteren eindelijk een tweede set pieces van "Raiment of a Thousand storms" mogen looten op mn monk. Echter bij de enchanter zag ik dat de Dex op de legs tot 750 kon rollen, waarbij mijn legs 429 dex hadden. Dus in plaats van de crippling wave skill te rollen naar iets nuttigs ben ik voor de dex gegaan. Echter blijken deze legs maar tot 500 Dex te kunnen gaan en heb ik iets of wat teveel verspild voor niets :+

Geen probleem, ben eindelijk over de 1 mil sheet DPS heen en erg blij met deze set. Kom maar op met al die lightning damage. Op mn bracers 20% lightning damage gerolled in plaats van de movement speed. Een redelijke "Thundergods vigor" geloot wat mijn lightning skills 34% extra damage geeft. Nu die 4 set bonus zien te krijgen, Thunderfury en een head/neck met lightning damage increase >:)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/roewl-2116/hero/13270310

[ Voor 3% gewijzigd door Riven op 03-04-2014 07:13 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gistereavond thorns geprobeerd, elitedmg is goed maar trash gaat wel weer langzamer
tesla build is leuk maar ik daar teveel block voor :(

dus maar weer terug naar Maximus build

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zou gisteren stoppen en toch maar even nog een rift meegedaan. Dropped er echt een heerlijke Tal Rasha's Allegiance. +14% dps erbij :) en uit de horadric caches die ik verzameld had uit die bounties droppen gloves of Worship :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Mad-Matt
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Smitovic schreef op woensdag 02 april 2014 @ 21:44:
[...]

Als je een beetje opgelet hebt bij wiskunde snap je dat er een fout in jouw gedachtegang zit :P

Elk percentage wordt apart bekeken. Heel veel geluk en er droppen er 3 achter elkaar, heel veel pech en er dropt 100x niets.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12 09:35
Ik kan maar 2 uurtjes per dag spelen of zo, vindt gemiddeld 3 á 4 legendaries of een plan.
Meestal doe ik bounties + een paar dungeons, caves and elites in de omgeving voordat ik doorga naar de volgende bounty.

Hoe doen jullie het trouwens met Sweeping Wind? Ik gebruik de rune van 15 seconden i.p.v. 6. Anders kost het mij teveel spirit. Maar ik zie dat veel monks de Cyclone rune gebruiken. Als ik die gebruik dan moet ik te vaak mijn Sweeping Wind activeren en dat kost veel spirit.

En hoeveel spirit regen is aan te raden voor een monk met een lightning build?

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:42
Gister dus de barb weg door de lagspike, had op escape gedrukt maar blijkbaar al te laat.
Gelukkig de 2 net verkregen items in de stash (str fury met ias/+dmg en belt met ias).
Dus mis eigenlijk alleen mijn goeie gloves straks...

https://d4armory.io/Player/803500

• Riven
Xanthian schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:25:
Ik kan maar 2 uurtjes per dag spelen of zo, vindt gemiddeld 3 á 4 legendaries of een plan.
Meestal doe ik bounties + een paar dungeons, caves and elites in de omgeving voordat ik doorga naar de volgende bounty.

Hoe doen jullie het trouwens met Sweeping Wind? Ik gebruik de rune van 15 seconden i.p.v. 6. Anders kost het mij teveel spirit. Maar ik zie dat veel monks de Cyclone rune gebruiken. Als ik die gebruik dan moet ik te vaak mijn Sweeping Wind activeren en dat kost veel spirit.

Gebruik ook de cyclone rune inderdaad, gewoon zorgen dat je van pack naar pack dashed en zorgen dat sweeping wind niet uitgaat :9

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:31
pstalman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:27:
Gister dus de barb weg door de lagspike, had op escape gedrukt maar blijkbaar al te laat.
Gelukkig de 2 net verkregen items in de stash (str fury met ias/+dmg en belt met ias).
Dus mis eigenlijk alleen mijn goeie gloves straks...
Tof hea. Zo verloor ik mijn 52 Crusader. Nu is dat gelukkig iets minder erg dan een lvl 70 char maar toch.. zaten wel wat uurtjes in.

Wel nice dat je net je gear in de stash had gedumpt :)

PSN: Brwmaster

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rem schreef op woensdag 02 april 2014 @ 22:44:
Net een uurtje bezig geweest om het record van een andere DH te verbeteren, nu de snelste azmodan T6 kill! 37,5 seconden.

[video]

Erg grappig om te doen, en best wel trots! :)
Ok

Vanavond gaat mijn dh van 60 naar 70 :P
maar serieus, eergisteren wiz gedaan, gisteren crus van een maat naar 70 geboost
vanavond dus mijn DH, daarna alleen nog de WD en als laatste de barb.

Na lange tijd hopelijk vanavond een mooie terugkeer van mijn eerste D3 char die lvl 60 was en die helaas door de Crus van de 1e plek is verstoten als leukste char :P

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Geen :P Ik heb geen spirit regen. Maar ik heb verder ook geen grote spirit spenders. Als spirit spender gebruik ik exploding palm - burning essence. Kost 40 spirit en duurt 9 seconden. En grote groepen trash hoef je maar een of twee mobs te taggen met exploding palm voor een vuurzee. En bij elites tag ik alle elites en dan opnieuw als het nodig is na 9 seconden.

Verder let ik er op dat ik aan het einde van een groep monster genoeg spirit overhoud om weer sweeping winds te starten bij de volgende.

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Ik kan ook maar 2 uurtjes per dag spelen en ik vind per dag 0 tot 1 legendaries. In de laatste 5 dagen heb ik 1 upgade gevonden. Het probleem is niet dat ik zo'n goede gear heb. Dat heb ik namelijk helemaal niet (290k dps). Het gaat gewoon heel heel erg langzaam en 99% van de spullen die droppen is een downgrade. Je mag blij zijn met zoveel legendaries en recipes per dag.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:59

KipCurreh

Nightcrawler

Vind dit ook al een aardig aantal legendaries/plans in vergelijking met mijn drops :)

Momenteel doe ik 't net hetzelfde als jij hier vermeldt, dus de hele omgeving + dungeons vooraleer ik de bounty doe, en heb ik 1-2 legendaries max...
Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog maar aan men eerste char zit (lvl 59) en nu op expert speel, heeft hier wrs ook wel mee te maken

Ik speel ook maar een 2-tal uur per dag, en dus op 't moment heb ik nog niet echt te klagen qua beleving etc... naarmate de gear omhoog gaat moeten zal 't wrs moeilijker worden om de nodige stukken te vinden in zo'n (relatief) korte tijd, maar we zien wel... Vind 't nog altijd leuk spelen, en das 't voornaamste toch >:)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Ryack schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:42:
[...]

Ik kan ook maar 2 uurtjes per dag spelen en ik vind per dag 0 tot 1 legendaries. In de laatste 5 dagen heb ik 1 upgade gevonden. Het probleem is niet dat ik zo'n goede gear heb. Dat heb ik namelijk helemaal niet (290k dps). Het gaat gewoon heel heel erg langzaam en 99% van de spullen die droppen is een downgrade. Je mag blij zijn met zoveel legendaries en recipes per dag.
Dit is nogal waar :) De ene persoon heeft gewoon veel meer geluk dan de ander, zo is het altijd al geweest. Ik loop op mijn monk+wiz ook nog rond met een beperkt aantal legendaries. Op mijn wiz al wel 2 set pieces gevonden die ook bruikbaar waren na enchanten, maar bijv. nog 0 bruikbare legendary weaps/sources. Gemiddeld per avond vind ik waarschijnlijk 1 of 2 legs in 1,5-2 uur gamen. En ik ga met 700k dps niet langzaam door mobs heen op T1. Er komt vanzelf een avond waarop je meer geluk hebt ;)

• Xanthian
Ryack schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:42:
[...]

Ik ben ook zeker tevreden over mijn drops, lang niet slecht.
Op dit moment zit ik op 320 dps, veel geluk gehad met amu en gloves die allemaal Dex, Vit, crit damge en crit chance hebben.

Op dit moment probeer ik een Diabo te vinden met veel spirit regen en een socket. Dit omdat ik een build met Tempest Rush en Epiphany wil maken.

Mijn spirit spender is Wave of Light, met Spirit cost reduction rune. Op dit moment one-shot die zo'n beetje alles behalve elites. Maar als je de Mythic Rhythm goed timed doet Wave of Light er veel damage.

En als ik ooit die Diabo nog vindt met 50% CDR op 7-sided strike met sustained attack rune dan wordt dat mijn nieuwe spirit spender.
Met genoeg extra CDR, Beacon of Ytar heb je om de 7 á 10 seconden 7-sided strike.

• NastyNick
Gisteren 5 legs in twee uurtjes dat gebeurd me ook niet vaak. Ook drie ringen maar allemaal waardeloos.

• Smitovic
Mad-Matt schreef op donderdag 03 april 2014 @ 08:03:
[...]

Als je een beetje opgelet hebt bij wiskunde snap je dat er een fout in jouw gedachtegang zit :P

Elk percentage wordt apart bekeken. Heel veel geluk en er droppen er 3 achter elkaar, heel veel pech en er dropt 100x niets.
Ik heb wel een beetje opgelet bij wiskunde hoor :) Het lijstje gaf procenten aan, maar procenten van wat? Als je dat niet weet kan je er alsnog niks mee.
Dat procenten een kans aangeeft wil niet zeggen dat je er geen statistiek aan kan knopen, als ik 10000'en mobs kill die 12,4% kans geeft op een legendary crafting item dan zou de kans heel klein zijn dat ik er nog maar een paar gekregen heb ;)

Dat er later bij gezegd word dat het om (mini)bosses gaat helpt dan weer wel voor de duidelijkheid.

• hexta
Een gemiddelde van 1 leg per 3 tot 5 uur hier.

• hexta
Welk level moet je zijn om sockets in je wapens te kunnen krijgen? Op level 9 lijkt het met nog geen enkel uitrustingstuk mogelijk bij de mystic.

Verwijderd

hexta schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:08:
Welk level moet je zijn om sockets in je wapens te kunnen krijgen? Op level 9 lijkt het met nog geen enkel uitrustingstuk mogelijk bij de mystic.
dacht vanaf lvl 15

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
hele loot systeem ligt in duigen momenteel weet niet wat ze uitspoken bij blizz, gisteren 4.5uur gespeelt 1 leg drop dus dat spoort niet!

• Xanthian
Ik ga al mijn horadrim caches eens opsparen. Kijken hoelang ik het volhoud.
Kunnen Horadrim caches ook gewone legendaries droppen, naast de specifieke legendaries voor caches?

• hexta
Thnx :)
oostland33 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:09:
hele loot systeem ligt in duigen momenteel weet niet wat ze uitspoken bij blizz, gisteren 4.5uur gespeelt 1 leg drop dus dat spoort niet!
Beetje raar ja, sinds ze legs op torment 1 "geboost" hebben vind ik amper meer iets :')

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

_O-
Xanthian schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:10:
Ik ga al mijn horadrim caches eens opsparen. Kijken hoelang ik het volhoud.
Kunnen Horadrim caches ook gewone legendaries droppen, naast de specifieke legendaries voor caches?
Ja, alles behalve torment only legendaries :)
Je kan het volhouden zolang je stashruimte hebt :+

Ik open ze altijd meteen :P maar dat komt omdat ik op jacht ben naar gloves of worship :9

• NastyNick
Ik hoop die caches gewoon op totdat ik geen zin meer in D3 en dan open ik ze allemaal achterelkaar. Leuk dat '*cling* *cling* *cling* geluidje ;)

• oostland33
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:14:
Ik hoop die caches gewoon op totdat ik geen zin meer in D3 en dan open ik ze allemaal achterelkaar. Leuk dat '*cling* *cling* *cling* geluidje ;)
op welke difficulty farmen jullie de caches?

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:23
Gisteren kwam ik er achter dat T6 Act 3, de route naar Azmodan bizzar veel legendarys geeft. Heb het 1 uur gedaan en er dropte 7 legendarys.

Vanavond nog maar eens proberen.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Xanthian
Ik heb nog gloves of worship in mijn stash liggen, met Dex.
Kan je die tegenwoordig nog ruilen of niet meer?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Ik op normal. Gaat het snelst.

Wellicht dat Hard even snel gaat voor meer XP, eens proberen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik farm op T1, gister ook even T2 geprobeerd maar dat duurde te lang dus niet efficient. Ik speel met 500k DPS en rond de 4m toughness.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• oostland33
alleen je krijgt geen imperial gems meer als je op normal de bounties doet had ik ergens gelezen?

• NastyNick
Ik doe normal splitbounties afwisselend met T1 bounties.

• _Peter2_
Toen ik net level 70 was werd ik op T1 afgeslacht. Wellicht dat het nu beter gaat.

Zou mijn wizard T1 nu aankunnen?

• Smitovic
Ja, moet wel lukken denk ik. Gewoon proberen en kijken of de snelheid je bevalt is doorgaans het beste:)

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Ik heb ook een leuke. Nu loot 2.0 uit is gekomen dropt er veel meer gear voor jezelf dan voor andere classes.
Echter ben ik een einzelganger in diablo en maak ik gebruik van mijn follower.
Daar dropt nu al twee weken helemaal niets voor. Ja een staf. Maar ringen met int. Niets.
Helaas kan je de ringen die droppen omvormen van strenght naar int. Iemand een idee hoe je nu je follower zou kunnen buffen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• NastyNick
_Peter2_ schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:23:
Toen ik net level 70 was werd ik op T1 afgeslacht. Wellicht dat het nu beter gaat.

Zou mijn wizard T1 nu aankunnen?
Als je een socket in je wand enchant en er een dikke gem in gooit wel.

• Riven
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:25:
Ik heb ook een leuke. Nu loot 2.0 uit is gekomen dropt er veel meer gear voor jezelf dan voor andere classes.
Echter ben ik een einzelganger in diablo en maak ik gebruik van mijn follower.
Daar dropt nu al twee weken helemaal niets voor. Ja een staf. Maar ringen met int. Niets.
Helaas kan je de ringen die droppen omvormen van strenght naar int. Iemand een idee hoe je nu je follower zou kunnen buffen?
Weet niet of meer mensen deze tactiek gebruiken. maar de items die ik op mn monk vindt geef ik aan mn scoundrel, de items die ik op mn wizard vindt gaan naar mn enchantress. Op die manier krijg ik wel de main stat die mn followers nodig hebben. Of rerollen van oude items van jezelf waavan je toch al een upgrade hebt.

Hoeveel dps heeft jullie scoundrel/enchantress btw ?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Onbedoeld nu '+131% extra gold from monster', 'picking up gold grants experience' en 'opening a chest grants 134% increased damage for 10 seconds',

Echte treasurehunter :)

• _Peter2_
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:27:
[...]
Als je een socket in je wand enchant en er een dikke gem in gooit wel.
Ik weet alleen niet of die wand goed genoeg is om te rerollen (als het een Rare was dan zou ik het proberen, maar de special van de wand (+19% disintegrate damage) is voor mijn build niet van toepassing.

Veel legendary mats heb ik ook nog niet voor de reroll tombola.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Toch wel raar. Voor de hotfix van Blizz haalde ik makkelijk 1 leg per uur gemiddeld, daarna komt er dus een hotfix die de leg droprate boost en ik vind echt beduidend minder.. :+ Mag van geluk spreken als ik nu 1 leg vind in 2-3 uurtjes.

Zelfde verhaal met de bloodshards: Voor de hotfix 3 legendaries uit gehaald, sinds de hotfix 0..

Vind het verder geen probleem trouwens, ik vermaak me wel. Maar vreemd is het wel..

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Riven schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:28:
[...]

Weet niet of meer mensen deze tactiek gebruiken. maar de items die ik op mn monk vindt geef ik aan mn scoundrel, de items die ik op mn wizard vindt gaan naar mn enchantress. Op die manier krijg ik wel de main stat die mn followers nodig hebben. Of rerollen van oude items van jezelf waavan je toch al een upgrade hebt.

Mijn enchantress heeft rond 250K DPS..
--

Gisteren eindelijk een nieuw wapen gevonden, de one-handed mace die om de 10 kill een burst doet van zoveel weapon dmg. Heerlijk wapen. Zit buffed nu op 650K dmg op mijn wizard.. Gaat langzaam omhoog. :)

I'm an Ironman!

• NastyNick
Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:30:
[...]

Toch wel raar. Voor de hotfix van Blizz haalde ik makkelijk 1 leg per uur gemiddeld, daarna komt er dus een hotfix die de leg droprate boost en ik vind echt beduidend minder.. :+ Mag van geluk spreken als ik nu 1 leg vind in 2-3 uurtjes.

Zelfde verhaal met de bloodshards: Voor de hotfix 3 legendaries uit gehaald, sinds de hotfix 0..

Vind het verder geen probleem trouwens, ik vermaak me wel. Maar vreemd is het wel..
Toch een kwestie van geluk denk ik. Ik heb in totaal nog maar 1 leg uit de alle bloodshards gekregen.

Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:30:
[...]

Welkom in de wondere wereld van RNG. Ik had gisteren een goede dag op T1. Stuk of tien binnengehakt in de Act uitspelen en één rift. :)

Mijn eerste sc karakter lvl 70 karakter een beetje ontwikkeld gisteren. Ging echt retesnel met de dps. Is sc een stuk gemakkelijker dan hc, of had ik gewoon geluk?

• Xanthian
Riven schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:28:
[...]

Ik vind op mijn Monk bovengemiddeld veel crossbows. Leuk voor mijn Scoundrel follower, maar die heb ik gedismissed. Vindt nog steeds erg veel crossbows. Meer crossbows dan fist weapons....

Scoundrel heeft hier 55k dps.
Scoundrel heeft iets van 500 dps denk ik :+

Heeft nog de oude freeze-gear en nu een onsterfelijkheids token. De DPS is toch verwaarloosbaar, maar zo blijft ie in ieder geval alles freezen.

Gister mn crusader in de ijskast gezet en mn wiz weer opgepakt. Binnen een uur zat ik op 1.1M dps en rende ik door T1... :O

• NastyNick
Deadsmell schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
[...]

Welkom in de wondere wereld van RNG. Ik had gisteren een goede dag op T1. Stuk of tien binnengehakt in de Act uitspelen en één rift. :)

Mijn eerste sc karakter lvl 70 karakter een beetje ontwikkeld gisteren. Ging echt retesnel met de dps. Is sc een stuk gemakkelijker dan hc, of had ik gewoon geluk?
Dat van die legs is gewoon geluk maar bij SC stamp je gewoon door en bij HC pas je toch bij elke elite even op ik tenminste wel. Helemaal door die disconnects tegenwoordig.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Deadsmell schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
[...]

Ja weet ik ook wel, en nogmaals ik vind het ook geen probleem. Snap alleen niet dat Blizz zegt de leg droprate 'significantly increased' te hebben terwijl de algemene ervaring hier op het forum sinds de hotfix juist het tegenovergestelde is.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10:50

Madstorm

Derping all the way!

NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:37:
[...]

Dat van die legs is gewoon geluk maar bij SC stamp je gewoon door en bij HC pas je toch bij elke elite even op ik tenminste wel. Helemaal door die disconnects tegenwoordig.
Heb precies hetzelfde.. Ik ben net wat op T1 begonnen. Als ik dan sommige elites tegenkom denk ik echte van: NOPE NOPE NOOOOOPE.. Teleport en Ragequit xD

I'm an Ironman!

• Riven
Bosmonster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:37:

Heeft nog de oude freeze-gear en nu een onsterfelijkheids token. De DPS is toch verwaarloosbaar, maar zo blijft ie in ieder geval alles freezen.

Gister mn crusader in de ijskast gezet en mn wiz weer opgepakt. Binnen een uur zat ik op 1.1M dps en rende ik door T1... :O
Die freeze gear werkt inderdaad wel leuk, erg makkelijk alleen ik heb ik de pech dat ik deze gear niet heb :'( . Toch even gekeken wat de scoundrel aan dps kan toevoegen, op moment heeft deze 260k dps, leuke toevoeging

• _Peter2_
Xanthian schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:35:
[...]
Scoundrel heeft hier 55k dps.
Bij mijn Wiz heeft mijn enchantress iets van 177k dps

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:38
Volgens mij mis ik iets maar waarom is iedereen hier geobsedeerd over legdrops?

• Riven
Raven__NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:48:
Daar draait het spel toch om :+

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Raven__NL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:48:
leg=legendary :) en niet leg als pants, heb die fout ook wel eens gemaakt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Yerap op 03-04-2014 09:50 ]

• Smitovic
Omdat we geobsedeerd zijn over de beste gear en leg de beste gear is?

• NastyNick
Kun je je daarbij meteen vragen waarom iedereen zo geobsedeerd is over D3 ;)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

En je krijgt toch wel een goed gevoel als dat geluidje weerklinkt en je die oranje straal de lucht in ziet gaan.

• Smitovic
Vooral als er naast die oranje straal uit dezelfde drop ook een groene straal de lucht in gaat :)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Phuncz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:51:
En je krijgt toch wel een goed gevoel als dat geluidje weerklinkt en je die oranje straal de lucht in ziet gaan.
En bij een groene begin ik te hyperventileren :)...... Totdat ik zie dat het een low level set plan is, zucht FML.

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:38
Yerap schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:49:
[...]

leg=legendary :) en niet leg als pants, heb die fout ook wel eens gemaakt :)
aaaaahh makes sense, een beetje ;)
ik was aan leg/pants aan het denken 8)7 _/-\o_

• NastyNick
Het is ook spannend als er bij anderen in je party een legendary valt en je ziet ineens een grote ster op je map. Loop je erop af en dan zie je ineens een groene straal :)

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 16:16
Anno schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:52:
En bij een groene begin ik te hyperventileren :)...... Totdat ik zie dat het een low level set plan is, zucht FML.
Och, ik ben wel blij met een low level set plan. Dan kan die alvast niet meer droppen voor mij.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Moet je even bedenken hoe dit in het begin was, toen legendaries slechts dropten na ettelijke dagen, om maar van set items te zwijgen. En van een straal en een sterretje op je minimap was helemaal geen sprake. Enkel een oranje/bruin kleurtje op de grond, dus als je het gemist had dikke pech :P

Kwam dan nog eens bij dat de kans op een goede legendary en een goede roll ook minimaal waren.

Anyway, times have changed :)
Volgens mij vindt D3 mij niet helemaal aardig lol... Van alle leg drops de afgelopen dagen was 75% plans of legendary materials :P Geloof ik 3 of 4 items gevonden (forgotten souls waardig). Heb wel met bloodshards een nieuwe boog kunnen gamblen, na wat moeite (5 rerolls) een socket gekregen. Nu lekker kippen schieten :P

Wel jammer dat er dan niet een lvl 70 bow rolled, maar volgens mij droppen die enkel op T1 en kan je die niet gamblen :+ Unbound Bolt :~

Of Windforce met een lvl 70 roll :~

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Smitovic
Kan je plans dubbel gedropt krijgen? Hopelijk nu niet meer, maar heb nog een aantal dubbele liggen van voor RoS.

• oostland33
ach, als er teveel leg dropt gaan we ook zeuren, we blijven nederlanders

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-12 16:16
Smitovic schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:00:
Kan je plans dubbel gedropt krijgen? Hopelijk nu niet meer, maar heb nog een aantal dubbele liggen van voor RoS.
Je kunt de pech hebben dat je plan X vindt en nog voordat je naar town bent gegaan om hem aan je blacksmith/jeweler te voeren dezelfde dropt. Als je dat soort pech hebt, koop dan maar een lot.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
in principe niet, maar ik had binnen de 30 seconden 3 keer het flawless royal topaz plan. Dus misschien zolang je het patern niet kent kan het nog is droppen? Gezien ze accountbound zijn doe je er wel niks mee.
Kon ze zelfs niet droppen in de party voor iemand anders :(.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
nee dat kan niet meer. Ik heb al 3 dagen geen plan meer geloot, dat betekent iig dat ik gene low level plan meer mis ;) . Enkel droppen de nieuwe plan ook niet en heb nu 10 type legendary craft mats waar ik geen recipes van heb :o (13 Adventurs journals )

Diablo 3 Profiel

• NastyNick
Als je je plan nog niet hebt ingeleverd wel maar daarna niet meer.

• Smitovic
Bedankt voor de info:) Prima verbetering.

• Xanthian
Die Monkey King's garbs set doet mij verdacht veel denken aan Wukong in League of Legends.
Vooral die 4 set bonus, net Decoy.

https://us.battle.net/d3/en/item/sunwukos-balance

Nu is die monkey king niet direct een verwijzing naar Wukong, maar naar een mythe. Maar toch...

• _Peter2_
Angeloonie schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:59:
Volgens mij vindt D3 mij niet helemaal aardig lol... Van alle leg drops de afgelopen dagen was 75% plans of legendary materials :P Geloof ik 3 of 4 items gevonden (forgotten souls waardig). Heb wel met bloodshards een nieuwe boog kunnen gamblen, na wat moeite (5 rerolls) een socket gekregen. Nu lekker kippen schieten :P

Wel jammer dat er dan niet een lvl 70 bow rolled, maar volgens mij droppen die enkel op T1 en kan je die niet gamblen :+ Unbound Bolt :~

Of Windforce met een lvl 70 roll :~
Wow Windforce, is dat niet de 3e incarnatie?

Volgens mij zat Windforce al in D1.
Ook in Diablo 2 komt deze boog voor.

_Peter2_ schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:07:
[...]

Wow Windforce, is dat niet de 3e incarnatie?

Volgens mij zat Windforce al in D1.
Ook in Diablo 2 komt deze boog voor.
Yep! Daarom wil ik Windforce ook zo graag, mijn favo boog in alle games :D Net als wat andere items die ook al in D1 zaten (bijv. Stormshield, Doombringer, Schaefer's Hammer). Ook veel D2 items natuurlijk. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2014 10:11 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 09:37:

Quitter :P

Maar inderdaad :/ die crusader boost van een maat van mij deed ik op mijn wiz.. helft van de dps van mijn crus, maar minimaal 5x zo snel clearen :/

Met de malth kill kwam daar de DemonHunter van ^^Onme bij en die kon hem soloen in een 3mans party zonder dat hij pants aan had :X

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Mijn echantress zit op 140K. En das dus echt veel te weinig.
Heb wel een staf socketed, maar moet daar nou een ruby of een emerald in?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• _Peter2_
Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:13:
Mijn echantress zit op 140K. En das dus echt veel te weinig.
Heb wel een staf socketed, maar moet daar nou een ruby of een emerald in?
Als je Enchantres geen CHC heeft doet een emerald niets (ze heeft standaard 0% CHC)

Wait.. Zijn die potions 1x te gebruiken of vaker?

Dringt nu pas door "bottomless".. Vond er ook een en was niet echt onder de indruk, maar als je hem vaker kunt gebruiken is het wel leuk. Alleen je kunt ze niet aan hotkeys binden, dus dat is wat lastig..

• Smitovic
Volgens mij kan je ze gewoon onbeperkt gebruiken

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 23-12 16:20
Die kun je gewoon in je potion slot plaatsen toch? Ze doen er net zo lang over om weer usable te zijn.

• NastyNick
Jah die potions en illusionary boots zijn de dingen waar ik naarstig naar zoek.

Pagina: 1 ... 124 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]