• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Angeloonie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:26:
[...]

Yep, daar staat bij wat de bounty exact is. Bijv. "Kill Booboo the Disgusting" oid.

[...]

Binnen 1 act, zie ook de status rechtsonderin de map, 5 zegels = cache reward, en de counter werkt per act.
d:)b

Zijn die zegels trouwens ook de keys die nodig zijn voor het openen van een rift? Anders gezegd; krijg je voor iedere bounty een key?

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Grimmie187 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Zijn die zegels trouwens ook de keys die nodig zijn voor het openen van een rift? Anders gezegd; krijg je voor iedere bounty een key?
kan het niet met zekerheid zeggen maar volgens mij wel, ik had iig elke keer als ik in een act 5 bounties had gedaan genoeg key dingetjes voor een rift :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:19

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grimmie187 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:43:
[...]

Iedere completed bounty is 1 Rift Key geloof ik en het kost is 5 Rift keys om de Rift portal open te maken.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:39:
[...]

Je kan bij de Mystic op het vraagtekentje naast de stats (als je je wapen ingevoerd hebt) klikken. Dan kan je zien waar het in kan rerollen.
ah thx, dat ik daar niet eerder aan had gedacht 8)7

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:21
Kan iemand mij vertellen of dit een website is die goede dingen voorschrijven.
Kwam het tegen op het internet en het ziet er wel heel gelikt uit.
http://diablo.somepage.com/popular/

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

ShadowBumble schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:46:
[...]

Iedere completed bounty is 1 Rift Key geloof ik en het kost is 5 Rift keys om de Rift portal open te maken.
5 stuks? Hmm.. heb echt een shitload aan die rift dingen, dacht dat er maar 1 gebruikt werd voor een portal :P Maar misschien doe ik wel teveel bounties in vergelijking met rifts :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Angeloonie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:53:
[...]

5 stuks? Hmm.. heb echt een shitload aan die rift dingen, dacht dat er maar 1 gebruikt werd voor een portal :P Maar misschien doe ik wel teveel bounties in vergelijking met rifts :+
* ShadowBumble is guilty too

heb er nu al 30+ in me Bank zitten en ben pas sinds gisteren avond lv70 ^^

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
Angeloonie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:53:
[...]

De bags die je na 5 bounties krijgt kunnen ook nog meerdere van die dingen bevatten.. vandaar waarschijnlijk ;)

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 07:26
Ik heb al bounties gehad waar ik geen 'rift key' voor kreeg. Ik heb er inmiddels ook al 70+ :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik had in m'n eerste zakje van Bounties 2 stuks. Dit was op normal, wilde ff snel een rondje doen voor het slapen gaan.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-12 20:25
Je kan ook giften op de blizzard store in koreaanse won, 37.000 ~ 25€ geen idee of je dan gewoon in het engels kan downloaden.
Bovendien is mijn koreaans niet meer wat het geweest is :x

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:05
ShittyNL schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:50:
Kan iemand mij vertellen of dit een website is die goede dingen voorschrijven.
Kwam het tegen op het internet en het ziet er wel heel gelikt uit.
http://diablo.somepage.com/popular/
Gebruik die site vaak voor een globaal beeld te maken voor een build. Vaak zoek ik daarna een Youtube filmpje dat ook een dergelijke build gebruikt om te kijken of het een beetje werkt.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Brain3 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 13:27:
...

Iemand goeie builds die hij nu gebruikt? voor een barbje?
ik heb enorm veel fun met mijn 2handed barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadly-2398/hero/37799555 .
die boots zorgen voor 3x leap op korte tijd, wat naast enorm stoer ook zorgt voor een goed gevulde fury pool!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Zat te denken aan de volgende build:
http://us.battle.net/d3/e...hunter#bRPOdS!becY!ZYaYcc
Elec/stun build.

iemand suggesties?:)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
sander.devos schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:12:
[...]

ik heb enorm veel fun met mijn 2handed barb: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadly-2398/hero/37799555 .
die boots zorgen voor 3x leap op korte tijd, wat naast enorm stoer ook zorgt voor een goed gevulde fury pool!
Dat laat maar weer eens zien hoe erg builds tegenwoordig afhankelijk zijn van je gear. En dan vooral de unique mods op legendary gear.

Ik heb bijvoorbeeld een Orb met "magic missle now has 2 projectiles".
Dit verandert magic missle van een filler (voor als je arcane power op is) tot een fatsoenlijke aanval.

TheS4ndm4n#1919

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Jah klopt je kunt niet meer zomaar kiezen voor een bepaalde build. Dit maakt het spelen op willekeurig public ook een stuk leuker als je verschillende skills langs ziet komen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-10 19:55
Zit je op je werk. Onderhoud aan onze website. Kop er compleet niet bij. Zit constant op forum te lezen. Is niet goed voor me.

Verwijderd

Ook last van RSI? Ik speel al sinds de release van Diablo 3 met een xbox controller vanwege mijn RSI.. Heb hem zo ingesteld dat ik net zo snel als met de muis ben.. helemaal geen ongemak met spelen gewoon perfect werkt het :)
Blitzdoctor schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 11:40:
Gisteren maar even gespeeld, kreeg last van mijn pols :(
Heb nu een crusader op 17.
Mijn pols maar ff laten rusten, en dan wizard door act 5 sturen.

Ik had gezien dat enkele mensen klaagden dat er alleen maar level 61 items droppen; daar heeft een blue op gereageerd:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12251125259?page=2#38
TL;DR: het gaat over required level 61 (en dus niet over itemlevel), en het is een feature.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:40

solique

Fire is all I need

Ik heb mijn DH build ook aangepast aan de buffs van sommige items.
Heb een leg waarbij de bolas direct ontploffen en een rapid fire increase van 9% van ander item.

Enige wat mij opvalt is dat de droprate van jewelry lager lijkt. Armor en wapens blijven droppen maar ringen en amulet sporadisch.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
Verwijderd schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:30:
Ook last van RSI? Ik speel al sinds de release van Diablo 3 met een xbox controller vanwege mijn RSI.. Heb hem zo ingesteld dat ik net zo snel als met de muis ben.. helemaal geen ongemak met spelen gewoon perfect werkt het :)
[...]
Ah, je kan dus prima uit de voeten met een xbox controller op de PC in Diablo? Dat is een interessant weetje, bedankt _/-\o_

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• NastyNick
solique schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:45:
Heb een leg waarbij de bolas direct ontploffen en een rapid fire increase van 9% van ander item.

Enige wat mij opvalt is dat de droprate van jewelry lager lijkt. Armor en wapens blijven droppen maar ringen en amulet sporadisch.
Komt misschien zo uit maar ik vond gisteren anders aardig wat ringen ook legs.

• Shinoki
  • Laatst online: 24-12 09:25
Kapoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:46:
[...]

Ah, je kan dus prima uit de voeten met een xbox controller op de PC in Diablo? Dat is een interessant weetje, bedankt _/-\o_
Leg eens uit :?

• Kapoen
Kijk naar de post die ik zelf gequote heb? :) RSI, pijnlijke polsen,... ik herken het probleem ook.

• solique

solique

Fire is all I need

NastyNickNL schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Komt misschien zo uit maar ik vond gisteren anders aardig wat ringen ook legs.
Dan heb ik zoals gewoonlijk weer eens geen geluk :+

• Shinoki
  • Laatst online: 24-12 09:25
Kapoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:52:
[...]

Kijk naar de post die ik zelf gequote heb? :) RSI, pijnlijke polsen,... ik herken het probleem ook.
:P verkeerd geqoute 8)7 meer de vraag van hoe heeft hij dat ingesteld

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22
Hebben meer mensen last van Error 3007? Echt super irritant :(
NastyNickNL schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:28:
Jah klopt je kunt niet meer zomaar kiezen voor een bepaalde build. Dit maakt het spelen op willekeurig public ook een stuk leuker als je verschillende skills langs ziet komen.
Echt wel, dat is juist eenvoudiger dan ooit in de meeste gevallen. Je vindt relatief eenvoudig dingen die je allround kunt gebruiken en zo niet, dan zijn ze meestal wel aan te passen door te enchanten. Echt hele specifieke zaken zijn inderdaad moeilijk te krijgen dan voorheen, maar over het algemeen is er een stuk meer mogelijk.

• Krukar
  • Laatst online: 22-12 22:24
Wat doen jullie eigenlijk in nephalem rifts, er uit zodra je de guardian dood heb of alles clearen?

Tot nu toe ben ik er steeds uit gegaan nadat de guardian dood was...

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:21
Krukar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:02:
Wat doen jullie eigenlijk in nephalem rifts, er uit zodra je de guardian dood heb of alles clearen?

ik ook. maar dan is het toch ook helemaal afgelopen? ik ga dan meestal wat meer bounties doen ofzo

D3 Profile

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Krukar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:02:

Diablo = Everything must Die ( well 95%, die enkele die weg komt jammer dan daar ga ik niet voor terug).

Overigens hangt het er wel vanaf met de afzetting snelheid tegen efficientie sommige rifts clear ik alles wat op miojn weg komt naar hetvolgende level soms clear ik dat rift level helemaal ( afhankelijk van grote effort vs tijd enz )

[ Voor 23% gewijzigd door ShadowBumble op 27-03-2014 15:04 ]

• Krukar
  • Laatst online: 22-12 22:24
ghostsand schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:02:
[...]

ik ook. maar dan is het toch ook helemaal afgelopen? ik ga dan meestal wat meer bounties doen ofzo
Volgens mij kun je gewoon door (als je NR bijvoorbeeld 5 levels 'diep' is en je verslaat die guardian in level 2, kun je de rest gewoon nog clearen afaik).

• ghostsand
  • Laatst online: 19:21
Krukar schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:06:
[...]

Volgens mij kun je gewoon door (als je NR bijvoorbeeld 5 levels 'diep' is en je verslaat die guardian in level 2, kun je de rest gewoon nog clearen afaik).
hmm wist ik eigenlijk niet, vanavond na werk kijke :)

D3 Profile

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:48
Ik heb mijn eerste NR niet kunnen afmaken en dacht, ik teleport gewoon naar town en meldt af. Meldt 30 min later aan, vergeet het maar he, riftje zat mooi dicht :(

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ik zie het woord Xbox controller voorbij komen, is er al iemand met een PS4 controller aan de slag geweest? Lijkt me soms wel even relaxt om met controller te spelen.

Diablo 3 - Battle.net

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Sinned123 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:01:
Je kan ook giften op de blizzard store in koreaanse won, 37.000 ~ 25€ geen idee of je dan gewoon in het engels kan downloaden.
Bovendien is mijn koreaans niet meer wat het geweest is :x
in de MM ligt ie voor 29 eutjes, lijkt mij de moeite van koreaans leren niet waard ;) bovendien krijg je er dan nog een poster (!?!) bij...

ps. heb nu deze amu op mn sos; da's wel een lekkere voor als je weer eens gestunned/frozen bent tussen de arcane torrents ^^

http://eu.battle.net/d3/en/item/countess-julias-cameo

[ Voor 17% gewijzigd door kwakke01 op 27-03-2014 15:36 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• RocketKoen
lolgast schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:18:
Ik heb mijn eerste NR niet kunnen afmaken en dacht, ik teleport gewoon naar town en meldt af. Meldt 30 min later aan, vergeet het maar he, riftje zat mooi dicht :(
Zodra iedereen de game heeft verlaten is alles inderdaad weg.
Dat is maar goed ook, anders kon je alles maar 1 keer doen.

TheS4ndm4n#1919

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

solique schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:45:

hehehe gister 3 leggie ringen en 1 ammu gevonden. dus die vlieger gaat niet op

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 22-12 17:53
als je bedoelt: 'leg eens uit hoe je dat doet met een Xbox controller', daarvoor gebruik ik het programmaatje joytokey. Diablo 3 is het meest RSI gevoelige spel dat ik tot nu toe speelde, maar met een controller geen centje pijn :)

ik selecteer wel de skills die het best met een controller werken. Leap of Teleport vereist snel klikken op een bepaalde plek en dat werkt toch minder goed dan met een muis

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

lolgast schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 15:18:
8)7
Hoe is dit anders dan uitloggen in het midden van een bossfight of bounty? Verwacht je dan ook nog dat je op ieder moment verder kunt?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:57
Iemand misschien zin en tijd om mijn HC DH van lvl 20 te boosten? Ben net mijn wiz kwijt geraakt door een foutje en dacht ik ga verder met een Crusader maar wil toch wel graag Act V is verkennen. Mijn dank is alvast groot :+

PSN: Brwmaster

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
RocketKoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Dat laat maar weer eens zien hoe erg builds tegenwoordig afhankelijk zijn van je gear. En dan vooral de unique mods op legendary gear.

Ik heb bijvoorbeeld een Orb met "magic missle now has 2 projectiles".
Dit verandert magic missle van een filler (voor als je arcane power op is) tot een fatsoenlijke aanval.
hah die heb ik ook, dat ding verdubbeld maar liefst je dps niet waar ? ik zie niet hoe ik die ooit weg kan toen tenzij het voor een zelfde maar dan higher lvl.

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-12 11:53
Sinds de uitbreiding uit is, opeens totaal geen last van hoge latency meer. Had het tegenovergestelde verwacht :)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-12 13:27

UTADDICT

NERF

Euh. Enchantress heeft 194k dps.. Grappig :P

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• desjaak909
  • Laatst online: 18-12 18:58
SPOXYWOXY schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:29:
Sinds de uitbreiding uit is, opeens totaal geen last van hoge latency meer. Had het tegenovergestelde verwacht :)
Tijdens rifts wel last van microfreezes bij clan/friend loot/achievments en openen van inventory

Movies: letterboxd

• RocketKoen
fuqua schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:11:
[...]

hah die heb ik ook, dat ding verdubbeld maar liefst je dps niet waar ? ik zie niet hoe ik die ooit weg kan toen tenzij het voor een zelfde maar dan higher lvl.
Ik heb hem helaas op level 61 gevonden. Dus ik hoop inderdaad op hetzelfde item maar dan betere stats.

TheS4ndm4n#1919

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
RocketKoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:33:
[...]

Ik heb hem helaas op level 61 gevonden. Dus ik hoop inderdaad op hetzelfde item maar dan betere stats.
ik heb de lvl 60 versie als ik me niet vergis misschien zelfs nog 59

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:48

scorpie

Supra Addict

Hmm Adria is wel een bitch om te verslaan zeg.. kom echt na een kleine 10 minuten pas op +/- 10% van haar..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 03:36
scorpie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:36:
Hmm Adria is wel een bitch om te verslaan zeg.. kom echt na een kleine 10 minuten pas op +/- 10% van haar..
Leveltje lager denk ik dan :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Heerlijk enchant gedaan, had een amulet met -10% resource cost en heb daar dus 610 int van gemaakt dat samen met 94% critical hit damage en 7% increased ciritical hit chance :)
Zit nu dus mooi op 385k damage met mn mage :D!

Soundcloud!

• RocketKoen
Angeloonie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:41:
Zouden 9% ias ringen voor de Scoundrel nu nog wat waard worden? :P Aangezien de max ias nu 5% is blijkbaar :P Maakt toch aardig uit voor de freeze-combo met Buriza :)
Ligt er aan wat je "iets waard" noemt. Aangezien traden vrijwel dood is.

TheS4ndm4n#1919

• ebuzola
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 14:21
Ripped gisteren, zat Azmodan te farmen voor de legendary materials. Let ik even niet op, door naar mijn 2e scherm te kijken en de fireball killed mij. One shot TT.
Daar gaat mijn 3-set bonus Marauders op mijn DH. Denk dat ik een crusader ga levelen of toch voortdoen op mijn lvl 60's DH :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Heb maar even een review gemaakt/geschreven op amazon.co.uk. Beetje om de idiote reviews ( ;( )als deze te compenseren; http://www.amazon.co.uk/p...Descending#R1EXT4UI325YDF

Als je wilt lachen en/of huilen even bovenstaande review lezen. :P
Ik "ken" de persoon via het forum daar en hij haat alles wat Diablo/Blizzard is sinds D3 launch (betwijfel of die meer dan 5 minuten gespeeld heeft)
(en als je toevallig account hebt reporten/down voten, als je agreed ofc)

---

Ik ga straks na het even maar eens een rift proberen denk ik. Met me Witch Doctor. Beetje bang ervoor (hc). :+
Bounties zijn ieg fun. :9

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 27-03-2014 17:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Die titel alleen al: THIS IS THE REVIEW Blizzard DESPERATELY DOES NOT WANT YOU TO SEE
LOL _O-

Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/d1/d15d6c36b5e2b87398df15de51258686d941cd320488218c92e5d4b2aefba5f6.jpg

• RocketKoen
Angeloonie schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 16:59:
[...]

Heb er niet echt naar gekeken, maar is er echt niets behalve rares dat je nog kunt ruilen? :P
Gems geloof ik.
Maar dan zul je net als in D2 iemand moeten vinden om mee te traden via chat of een website...

TheS4ndm4n#1919

• Luukwa

Luukwa

o/

Jaja, zojuist een leg uit een cache :)

Soundcloud!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Nou, inmiddels heeft mijn DH de nieuwe Natalya's 3-set bonus (die echt heerlijk is) en mede daardoor nu 990k dps met 6 miljoen toughness. De mijlpaal van 1 miljoen dps is binnen handbereik. :Y)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Luukwa

Luukwa

o/

Ben nu een wapen aan het re-rollen voor een socket.. zodra ik die heb een goede upgrade.
Helaas behoorlijk veel ingredients nodig :(

Soundcloud!

Godverdegodver m'n eerste 3 bounty runs meteen verneukt... Error 3007 x3 na de 3e of 4e bounty completed te hebben... Laten we NOG eens opnieuw beginnen het moet toch EENS lukken een bounty te completen @*(&@$^@

Iemand anders daar last van? Ik disconnect echt zo verschrikkelijk veel de laatste tijd... terwijl muziekstreams, TS, etc nergens last van hebben???

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 27-03-2014 19:11 ]

Bnet pindle#2913

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Monks, wat zijn de builds die jullie op T1 Act V gebruiken?

Dit is wat ik gebruik: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/596491
Vind mezelf nog wel erg squishy, zeker tijdens boss-fights.

Verwijderd

unfor schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 19:28:
Monks, wat zijn de builds die jullie op T1 Act V gebruiken?

Dit is wat ik gebruik: http://eu.battle.net/d3/en/profile/DLUX-1534/hero/596491
Vind mezelf nog wel erg squishy, zeker tijdens boss-fights.
Ik speel zelf HC dus om die reden kan ik gewoon niet al te aggressief zijn, maar ben niet blij met mijn damage output en overlevingskans balans. 200k DPS en 4.5m toughness. Heb al het een en ander compromises gesloten want zat eerst op 6m toughness met een life van 606k maar omdat ik wat zat te focussen op damage heb ik nu wat andere gear (legendary wapen, amulet, belt) die niet helemaal je van het zijn.

http://goo.gl/zcRwJJ Build

Als je het veilig wilt spelen is dit te doen, maar in mijn geval moet iemand anders je damage doen want master difficulty duurt al redelijk lang, laat staan T1.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 19:46 ]

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-12 20:52

Rannasha

Does not compute.

Na lang geen D3 gespeeld te hebben, maar eens teruggekomen om RoS te spelen met mijn hardcore character. Act 5 gedaan, paar bounties gedaan en vervolgens wil in een Nephalem Rift doen, blijft het spel lang op het laad-scherm, geeft vervolgens een disconnect melding en zodra ik die wegklik kom ik op het character-selection scherm met mijn hero die dood is.

Gaat lekker. Meteen motivatie om te spelen weg :(

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb ook zojuist twee maal een disconnect gehad juist voor Maltheal, ik zag waar hij zat dus voordat ik hem engage loop ik nog even rond. 10 seconden gebeurt er niets, hop disconnected, error 3005 of 3007. En dit twee maal op identiek de zelfde wijze... Maar goed dat ik geen hardcore doe...

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-12 08:45
Wizards wat is sinds RoS 'de' built? Speel nu nog steeds met mijn frozen orb wat vrij lekker gaat maar wil wel eens iets anders :D

• Oulewappeur
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-12 14:50

Oulewappeur

OmNomNom

Gisteren mijn eerste half uurtje gespeeld, nu weer bijna 1.5 uur aan het spelen.

Man wat een verbetering! Loot 2.0 is echt awesome...

Ook vind ik wat ik tot nu toe in act V gespeeld heb leuk, veel meer side events enz waardoor je niet zo snel door een act hoeft te rushen, genoeg andere uitdagingen. Heb het nu nog wel op de laagste moeilijkheidsgraad, was al weer een maand of 3 geleden dat ik D3 gespeeld had, en ben toch echt aan het verkennen nog...

Aan het rond neuzen bij crafting nu, en echt nog aan het uit testen wat het beste is voor mijn Barbarian.
Welliswaar laatste keer dat ik speelde flink wat spul uit de AH gehaald, maar dat is bijna allemaal alweer vervangen xD!

Zit nog wel erg te stoeien met mijn build
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Skaffa-2110/hero/16915861

Als iemand tips heeft, dan hoor ik die graag natuurlijk!

[ Voor 23% gewijzigd door Oulewappeur op 27-03-2014 21:51 ]

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-12 00:24

DizzyWeb

Ondertiteld

Mijn eerste stapjes in Act V en wauw, wat een drama... mijn arme monkje was compleet kansloos op T1 en een niveau lager werd ik platgewalst :')

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:08
Als iemand zin heeft om Act V te doen (Ben nu bij die tussenbaas) op Master houd ik mij aanbevolen :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Misschien een hele stomme vraag maar ik zie in sommige YT films dat er demon hunters zijn die EN vault EN smoke screen EN companion hebben bij hun skills. Zie ook hier:

http://diablo.somepage.com/popular/demon-hunter#builds

Tijdens de selectie van hun skills zie ik dan ook dat zij links en rechts pijltjes hebben staan naast de te kiezen skills en dus door kunnen klikken naar andere skills. Maar als ik bv in het tabblad voor de sentry gun sta, kan ik die niet vervangen door een andere defensive skill zoals bv vault, want ik heb dan al bat companion geselecteerd en dan kan ik dus niet ook nog vault selecteren en al helemaal niet ook nog smoke screen.

Hoe kan dit? Want als je de bovenstaande website bekijkt zie je ook dat de bovenste 25% van alle demon hunter builds met de drie bovengenoemde skills speelt maar ik kan die drie dus niet allemaal tegelijk selecteren. Of doe ik iets fout?

Steam || Diablo 3

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-12 22:08
l0n3w012ph schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:24:
Misschien een hele stomme vraag maar ik zie in sommige YT films dat er demon hunters zijn die EN vault EN smoke screen EN companion hebben bij hun skills. Zie ook hier:

http://diablo.somepage.com/popular/demon-hunter#builds

Tijdens de selectie van hun skills zie ik dan ook dat zij links en rechts pijltjes hebben staan naast de te kiezen skills en dus door kunnen klikken naar andere skills. Maar als ik bv in het tabblad voor de sentry gun sta, kan ik die niet vervangen door een andere defensive skill zoals bv vault, want ik heb dan al bat companion geselecteerd en dan kan ik dus niet ook nog vault selecteren en al helemaal niet ook nog smoke screen.

Hoe kan dit? Want als je de bovenstaande website bekijkt zie je ook dat de bovenste 25% van alle demon hunter builds met de drie bovengenoemde skills speelt maar ik kan die drie dus niet allemaal tegelijk selecteren. Of doe ik iets fout?
Elective Mode aanzetten bij Options.

Is ook al 100x voorbijgekomen onderhand :)

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ah, tnx RedHat!!!!

Tja, sorry... drukke baan dus ik lees niet altijd en iedere dag :)

Steam || Diablo 3

• Kevinp
  • Laatst online: 23-12 07:40
pietz0r schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 21:44:
Wizards wat is sinds RoS 'de' built? Speel nu nog steeds met mijn frozen orb wat vrij lekker gaat maar wil wel eens iets anders :D
Ik speel ook nog met die build, black hole is niet echt iets vind ik. Er zijn afhankelijk van de gear die je vind wel wat opties. Ik had gloves die 50% van de slowed targets deed freezen. Erg handig als je dan nog meer frost bent.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hVhCNs4.png

:+

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2014 22:42 ]

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-12 17:31

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:36:
[...]

Ik speel ook nog met die build, black hole is niet echt iets vind ik. Er zijn afhankelijk van de gear die je vind wel wat opties. Ik had gloves die 50% van de slowed targets deed freezen. Erg handig als je dan nog meer frost bent.
Black Hole met absolute zero is een top combinatie met Frozen Orb. Elke enemy die door Black Hole geraakt wordt versterkt je cold spells met 3% voor 10 sec. Dus een groep van b.v. 10 enemy's geeft je al 30% extra cold dmg. Dan blijkt dat 10 sec toch best lang is :).

Ik gebruik Black Hole dan ook puur voor het versterken van de Frozen Orb. Black hole zelf is een vrij waardeloze skill.

[ Voor 9% gewijzigd door Odysseus253 op 27-03-2014 22:45 ]

• Astratuner
  • Laatst online: 18:51
Op welke stats zou ik me best focussen als ik hogere moeilijkheidsgraden aan zou willen?

Life on hit, All res, hp, Life per Second enz ten nadele dan DPS?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

AR ftw! Heb nu 1200 AR ofzo op m'n Crusader: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/38700131

730k dps en 8.3 miljoen toughness zie ik op m'n profiel. Heb echt een hele zieke ring gecraft (Eternity Impunity), waarbij ik echt 24 rerolls nodig had om CC te krijgen. Maar perfecte str roll dus ik ben blij :D We gaan hard richting die miljoen dps ingame (930k nu).

edit: Zie dat 'ie de CC nog niet laat zien, maar de armor is inmiddels toch echt CC 8)

[ Voor 10% gewijzigd door London op 27-03-2014 23:49 ]

Kevinp schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 22:36:
[...]

Ik ben zonet met sc wizard maar eens naar 70 gaan levellen en heb daarbij die black hole skill ook even getest. Ik vind hem eigenlijk wel handig. Mobs een beetje bij elkaar pullen en vervolgens platwalsen met arcane torrent. Speelt heerlijk.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-12 14:44

vhal

ಠ_ಠ

Heb trouwens wel vaak dat mijn game zomaar naar mijn desktop switched zonder dat er iets aan de hand blijkt te zijn. Soms gaat het uren goed maar heb het ook al eens na 10 min gehad.

Erg vervelend als je net bezig bent met een elite pack oid.

Strava

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo crusader is 70 meteen al wat upgrades en dmg gaat nu al wat beter http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142

Int op wapen heb ik gererolled naar een socket.

Hammers doen al lekkere damage en Heavens Fury is voor single target en elites/champions/bosses

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Kapoen
Gisteren heb ik eindelijk Malthael voor de eerste afgemaakt. En ik voelde aan mijn kleine teen dat de gegarandeerde leg niet veel soeps ging zijn, en ik had jammer genoeg gelijk :( Een of andere set chest piece met vitality en 3 sockets *zucht*

Daarentegen heb ik wel veel goede gele items gekregen :) zodra ik level 70 aantikte ging het hard met die upgrades.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-12 22:38

Megalodon86

Enzyme X

Deadsmell schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 01:39:
[...]

Ik ben zonet met sc wizard maar eens naar 70 gaan levellen en heb daarbij die black hole skill ook even getest. Ik vind hem eigenlijk wel handig. Mobs een beetje bij elkaar pullen en vervolgens platwalsen met arcane torrent. Speelt heerlijk.
Leuke skill inderdaad. Ik reroll m'n items het liefst ook naar x% damage increase black hole :*)

En met een diamond in mn head, ook mn cooldowns nog behoorlijk verkort, zit totaal op 36% minder ofzo.

[ Voor 10% gewijzigd door Megalodon86 op 28-03-2014 07:25 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteravond voor het eerst wat langer kunnen spelen sinds RoS uit is. Had alleen dinsdag even een crusader aangemaakt om deze te testen.

Ben gisteravond met mijn (SC) wizard Act 5 ingedoken op T1. Eerste stuk ging nog vrij eenvoudig, maar naarmate ik hoger in level kwam werd het een stuk zwaarder. Op level 63 werd ik zo ongeveer meteen doodgemept toen ik een zone inging (stukje naar de eerste sub boss). Uiteindelijk op level 65 het spel een tandje omlaag gezet naar Master, dat lijkt nu nog prima te gaan..

Ben nu opweg naar
spoiler:
Adria
en level 66 geworden. Niog geen echt goede drops gehad. (1 Leg belt met dex en niet echt denderende stats). Heb 3 of 4 items vervangen nu (Chest, legs, boots en een ring).

Heb ook een enchant gedaan op mijn gloves (+Armor naar LoH).

Hopelijk heb ik vanavond meer geluk.

Viel me trouwens op dat Death's Breath best schaars is, maar wel nodig voor veel crafts.

[ Voor 5% gewijzigd door _Peter2_ op 28-03-2014 08:11 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
hoe link ik items in forum? :)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Niet gewoon de URL pakken ;) maar ik vermoed dat er vast wel ergens een browser plugin ervoor is.

Gisterenavond, weer heerlijk gespeeld bijna alles vervangen op 2 items na ( {Pri Ring & Chest welke nog lv60 ), en de damage is weer omhoog geschoten, inmiddels zit ik op bijna 900k ( 880k ) selfbuffed sheet DPS, wat dan nog exclusief de 21% extra damage Electrocute en 12% Extra Lightning Damage modifiers is.

EDPS ligt dus na bijna 24 uur lv70 zijn al boven de 1Mil, DPS en hier hebben we dan ook gelijk een persoonlijk probleem het is allemaal leuk en dergelijke maar het gaat wel erg hard ( misschien moet ik nog wennen aan de overgang naar de expac ).

En ik moet toegeven bounties is echt het beste wat ze hadden kunnen doen :D

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
vhal schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 01:53:
Heb trouwens wel vaak dat mijn game zomaar naar mijn desktop switched zonder dat er iets aan de hand blijkt te zijn. Soms gaat het uren goed maar heb het ook al eens na 10 min gehad.

Erg vervelend als je net bezig bent met een elite pack oid.
Ik heb van exact hetzelfde last. Dacht dat het aan mijn computer lag. Het lijkt er op dat als ik de Battle.net applicatie minimaliseer er niet wordt teruggeschakeld naar de desktop. Misschien dat de Battle.net applicatie een refresh van de info pagina doet een keer in de zoveel tijd en dat dat de reden is dat er wordt geschakeld naar de desktop.

Battle.net tag

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteren mijn crusader naar lvl 21 gekregen dit weekend act5 gaan uitspelen met mijn DH.
Maar eens proberen te power levellen om alles zo snel mogelijk naar lvl 70 te krijgen

• Mad-Matt
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik vind dat rerollen van skills (enchanten) helemaal super!

Bij m'n monk wat bestaande items bekeken wat er laag was en stukke hoger kon.
Toen van 140k dps naar 190k dps gegaan. En dat zonder echt gold uit te geven.

Kan niet wachten om verder te komen met mijn monk. (is nu lvl 65)
Gebruikt iemand die nieuwe skill? Zo ja, hoe kan je die een beetje effectief gebruiken?

Edit:
Het lijkt erop dat enchanted items nu wel zichtbaar zijn op je D3 profile site.

[ Voor 10% gewijzigd door Mad-Matt op 28-03-2014 08:41 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• NastyNick
Mad-Matt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:37:
Edit:
Het lijkt erop dat enchanted items nu wel zichtbaar zijn op je D3 profile site.
Bij mij zie ik ze nog niet anders.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:57
Gister mijn Crusader wat laten boosten door een clan maatje. Helaas lette ik 2 tellen niet op waardoor ik op lvl 26 het leven verloor. vanavond nog maar is proberen dan haha

PSN: Brwmaster

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:46
Mad-Matt schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:37:
Kan niet wachten om verder te komen met mijn monk. (is nu lvl 65)
Gebruikt iemand die nieuwe skill? Zo ja, hoe kan je die een beetje effectief gebruiken?
Ik gebruik Epiphany sinds lvl 69, aangezien je dan de rune Inner Fire met 353% weapon damage kan zetten.
Ik zet hem vooral aan tijdens fights met grotere groepen en bosses, vanwege de extra spirit regen waarmee ik de active skill van mantra of conviction kan onderhouden elke 3 seconden en eigenlijk nog vaker door de combi met de passive Mythic Rhythm (op 70 aangezet). Dat kan je dan best wat extra damage geven.
Zo heb ik het dan nu staan: http://eu.battle.net/d3/e...r/monk#aSgXkP!XUai!acYbcc

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

NastyNickNL schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:43:
[...]

Bij mij zie ik ze nog niet anders.
Sommige wel en sommige ook niet, mijn gloves weapon en offhand zien er prima uit maar mijn belt bijvoorbeeld weer niet en bracers, denk dat het een work in progress is :D

• lolgast
Ik hoor hier mensen voorbij komen die al op 800k damage zitten oid. Ik loop zelf met 325 (buffed) rond en vind al met moeite upgrades.. Doe ik iets verkeerd of hebben jullie gewoon gigantisch veel geluk gehad met de drops.

Ik ben nu gedwongen om op Master te spelen, dus de droprate zal me ook niet gaan helpen ;)

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-12 17:31

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

lolgast schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:47:
Ik hoor hier mensen voorbij komen die al op 800k damage zitten oid. Ik loop zelf met 325 (buffed) rond en vind al met moeite upgrades.. Doe ik iets verkeerd of hebben jullie gewoon gigantisch veel geluk gehad met de drops.

Ik ben nu gedwongen om op Master te spelen, dus de droprate zal me ook niet gaan helpen ;)
Probeer de adventure mode, op Normal. O-)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik had geluk dat ik een dik zwaard kreeg van de eindbaas act V , daardoor ging ik gelijk giga omhoog met mijn dps. het is nog niet heel geweldig maar het begint wat te worden :) zit nu op bijna 600k buffed en bijna 4m toughness

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
gisteren een hele nette 1h gevonden :) http://eu.battle.net/d3/e...enWhite-1596/hero/1508669

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Gister ook een nette 1H gevonden(zie signature) voor mijn DH lvl 67:) kan ik resterende lvls wel mee vol maken!

• lolgast
Odysseus253 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:50:
[...]

Dat zou ik kunnen doen. Ik hoorde/las gisteren dat de inhoud van die horadric chests pas bepaalt wordt bij openen, dus dat je die kan sparen en kunt openen in T6 bijvoorbeeld voor verhoogde kans op goede drops?

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:42
Wat houd die Adventure Mode precies in ?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Odysseus253 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:50:
[...]

Raar maar waar, maar hier ben ik het wel mee eens. Gisteren bij Act I en II bounties op normal dropte er twee set items plans (als ik het goed onthouden heb de RoS versie van de Asheara en Captain Crimson set). Daarnaast 2Jeweler designs en 3 legendaries. Alleen die DB crafting material (ik wil mijn BS levelen en heb nog drie DB nodig) droppen heel schaars op normal.

Battle.net tag

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
lolgast schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 08:59:
[...]

Dat zou ik kunnen doen. Ik hoorde/las gisteren dat de inhoud van die horadric chests pas bepaalt wordt bij openen, dus dat je die kan sparen en kunt openen in T6 bijvoorbeeld voor verhoogde kans op goede drops?
Ik heb juist het tegenover gestelde gehoord, maar ik ben zeer benieuwd welke nou klopt.

PSN: Alvanosa

Pagina: 1 ... 113 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]