Mn volgende hobby wordt BDSM, hoef ik minder moeite te doen om pijn te lijden.

Achja, soms heb je van die dagen dat het gewoon even niet wil.... Ik probeer het morgen wel weer eens, en anders maar wachten tot de 27e dat mn thermokoppel binnen komt.
[edit:]
In ieder geval waren de afgelopen dagen wel vruchtbaar qua 3D-printen:
Julia Vase #11 print lekker in PLA blauw en Neutraal.
En ook nog wat reserve delen voor Hephaestus geprint:
Wat ook wel nodig is, gezien mn idler ends zwaar aan het doorbuigen zijn... (ga ik uiteindelijk wel vervangen voor alu delen, gezien dit toch wel een zwak punt is)
Ik heb inmiddels de glasplaat vaarwel gezegd en print nu op 2 plaatjes aluminium van 2mm dik. Beide plaatjes liggen op elkaar met de kromming naar elkaar toe, haaks op elkaar. Na bed levelen kom ik nu op een maximale afwijking van 0,2mm, veel beter dan het glas wat ik had van RRW. Even ontvetten met thinner, laagje haarlak erop, en printen maar!
Ook wou ik de Carriages van de rostock upgraden naar dubbel gelagerd met LM8UU lineair lagers, maar dit is in kunststof me te zwak... Ik ga net als het platform dit in aluminium uitvoeren. Ik wil meer stijfheid, maar met PLA of ABS ga ik dat niet halen.
Magoed, toch nog een lamp kunnen printen:
NSFW
Het zijn er twee, gezien de eerste niet helemaal naar naar wens was... In slic3r had ik randomize starting points uitgezet om oozing te voorkomen, maar dit tekende weer af over de hele print:
Oftewel een lijn die als een helix naar boven toe loopt.
Toch nog maar eens proberen met randomize starting points en je krijgt dit:
Over de hele print hier en daar wel wat blobs, en inwendig ook wat draden enzo, maar hier kan ik mee leven om led verlichting in te bouwen.
Dat waren twee printjes van 15 uur elk...
En hoe groot is dat? Naja
zo groot.

(NSFW)
[
Voor 85% gewijzigd door
FiXeL op 24-12-2013 18:22
]