Mogen misschien stats gewijs niet de beste keuze zijn. Maar richt je bij vervanging eerst op de juwelen. Die zijn vaak 50% van de prijs van de upgrade van de meeste armor en wapen stukken, maar doen wonderen voor het ilevel berekenen. Doordat de juwelen goedkoper zijn, kun je daarmee de beginboost verhogen. Uiteraard gaat het op het eind dan een stuk langzamer, omdat je dan de dure stukken aan het vervangen bentRicmaniac schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 01:08:
Pff, ik dungeon roulette doen zodat ik me level 58 broek kon vervangen terwijl ik op ilvl 166 zat, dus helemaal blij om 170 te worden.... dungeon gedaan > broek gekocht > equiped > ilvl 169nu duurt het nog langer lol, en heb al zo weinig tijd momenteel
Omdat je zelf aangeeft iets minder te spelen. De hunt seals upgrade van i170 naar i180 bijvoorbeeld heb je voor 150 seals (dagelijk 3 daily hunt bills geven 110 in totaal (5 x 3, 5 x 4 en 5 x 15), waardoor je per 3 dagen 2 juweelstukken kan vervangen of 1 duurdere armor piece. Is maar een idee