Ik vind het heel erg vermakelijk

Heb vrij veel gespeeld de laatste dagen, en ben het zeker nog niet zat!
Mijn main is een Arcanist, en ik ben nu level 21. Ik ben zojuist als 2e class een Conjurer begonnen, en als 3e gathering class een Botanist.
Maar ik ga mij tot level 30 focussen op mijn Arcanist, en dan ga ik mijn Conjurer naar level 15 levellen
Er zijn echt gi-gan-tisch veel quests, niet normaal gewoon. Daarnaast heb je Levequests, Guildhests, FATES en ook nog dungeons.
Het is inmiddels zo erg dat ik door de bomen het bos niet meer zie, er is gewoon zoveel te doen

Daarom ook van mijn kant nog wat vraagjes.
1: Ik heb heel wat gear verzameld ondertussen, waarvan ik het meeste al weer vervangen heb. Wat doe ik met oude items? Voor een profession bewaren (disenchanten, als dat überhaupt bestaat in FFXIV)? Of juist gebruiken om lowbie classes te levellen?
2: Wat is wijsheid met levellen? Ik heb nu dus een level 21 Arcanist, maar ik merk dat ik vaak sidequests links laat liggen en mij louter focus op mijn mainquest, Levequests, dagelijks m'n Guildhest roulette en natuurlijk m'n class quest. Is dat de way to go?
En stel nu dat ik op level 30 ga switchen naar mijn Conjurer, moet ik dan hetzelfde patroon volgen?
3: Ik heb even als Botanist gespeeld, maar ik snapte er nog niet heel veel van. Het is dus een soort van Gathering class? Is het de bedoeling dat je levelled d.m.v. reguliere quests enzo, of moet je als Botanist louter boompjes omtikken voor mats ofzo?