Ik had gister avond wel goede FF14 avond. Goede progressie in de MSQ van SB. Echter, ik moet nu level 67 om verder te kunnen en ik ben level 66. Gelukkig had ik nog wat hunts en ik had nog niet alle aether currents in de drie zones van SB waar ik ze alle 3 kon hebben op dat moment. Dus beide gecombineerd. Ik ben daar zo'n 2m exp mee opgeschoten dus dat was fijn. Bijna 67 nu. Ik moet ook de meest recente DRK quest nog doen, dus die staat vanavond op het programma. Daarna wat hunts doen denk ik en de laatste paar aether currents in de eerste zone(voor zover ik daar nu bij kan) halen. Dat moet me wel naar 67 brengen.
Ook is m'n chocobo Rank 9 nu. Ik moest nog klein beetje exp en dacht: even wat level 66 mobs zoeken en beetje chainen zodat hij Rank 9 is, gezien de reset vandaag is en ik anders misschien minder xp voor de challenge log had gekregen en dat is zonde
Ook is m'n chocobo Rank 9 nu. Ik moest nog klein beetje exp en dacht: even wat level 66 mobs zoeken en beetje chainen zodat hij Rank 9 is, gezien de reset vandaag is en ik anders misschien minder xp voor de challenge log had gekregen en dat is zonde
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383