Gisteren maar even de extreme modes van de HW primals geunlocked, had het eerder niet gedaan omdat ik er in 3.0 al laat bij was en toen moest Bismarck voor Ravana gedaan worden (van wat ik begreep). Die was niet vaak in PF te vinden, en daar hoorde ik ook niet al te goede verhalen over, omdat het over het algemeen alleen nog mindere spelers waren die hem probeerde te verslaan.
Maar de laatste tijd hoor ik wat goede verhalen dat het best haalbaar is binnen Duty Finder, dus ik ga er dit weekend eens wat tijd aan besteden. Dat ik achter loop maakt me dan weinig uit, maar ik heb bijv. in ARR nooit een extreme primal gedaan. Dus het lijkt me ergens wel eens leuk om in ieder geval Bismarck en Ravana verslagen te hebben (en bij Ravana een Hive wapen op te pikken).
Met dat in het vooruitzicht heb ik ook even m'n laatste master 3 book opgepikt (armorer), zodat ik straks ook de bardings kan maken. Hoewel 'ie veel gebruikt wordt, vind ik de Hive barding er wel gaaf uit zien. Dus die wil ik wel eens maken (en ook eens kijken of er op te verdienen valt, lijkt op de meeste bardings wel een leuke profit margin te zitten).
Edit: Een update, nog niet echt de tijd gehad maar net voor Bismarck en Ravana tegelijkertijd gequeued, vrijwel een insta-queue op Ravana. Ik was als tank een van de weinige nieuwe mensen, uiteindelijk op de 3de try hem verslagen. De eerste wipe was dan ook mijn schuld, had de (eerste) Prey mechanic verknalt. Derde try had ik Prey tijdens Final Liberation niet goed ingeschat, maar daardoor hadden we maar 1 dode, dus dat viel te overzien. In ieder geval de Hive Mind achievement, nu kijken of ik em wat vaker kan gaan doen voor wat wapens.
[
Voor 19% gewijzigd door
Grumpmeister op 28-11-2015 18:14
]