[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Het mooie aan Alba is wel dat hij hard werkt en flink snel is. Juist twee dingen die bij Dani Alves weg zijn gezakt. Jammer, want Dani Alves is voor mij gedurende een lange periode de beste rechtsback geweest in het Europese voetbal. Al is dat inmiddels al een aantal jaar geleden, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Vond dat ik deze wel even kon delen :p
Afbeeldingslocatie: http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/a8Wpjr3_460sa.gif

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:22

Quad

Doof

Uitshirts van Real Madrid zijn overigens ook veel beter dan vorig seizoen. d:)b

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25
Hahaha jong geleerd oud gedaan :P
Quad schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 21:36:
Uitshirts van Real Madrid zijn overigens ook veel beter dan vorig seizoen. d:)b
Verkeerde topic ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
United vs Chelsea is tot nu toe een bijzonder magere wedstrijd, zonde dat zo'n topper gelijk aan het begin van het seizoen gespeeld moet worden.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Echt een foutenfestivalletje...

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:01:
[...]

Hahaha jong geleerd oud gedaan :P
Aan dat mooie Reebok shirt te zien zal ie inmiddels, op z'n minst, twee keer zo oud zijn ondertussen :+
TB1989 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:49:
Alexis was absoluut een topper in de Serie A toen hij doorbrak, maar heeft vooral vorig seizoen een jaar verspeeld omdat Vilanova wilde dat hij het veld breed hield. Tja, doe dan maar wat met je creativiteit. Toch denk ik dat dit echt het seizoen is dat hij het moet laten zien, anders is ie weg.

Song snapte ik destijds ook niet, je had voor 2 keer zo weinig geld Vertonghen gehad en kon je Mascherano terug naar CDM doen. Of gewoon de portefeuille trekken voor Thiago Silva, toen kon het. Inmiddels is dat station gepasseerd, wat had dat toch mooi kunnen zijn...

Dit bestuur is dramatisch en Zubizaretta is gewoon een stroman, die kan er echt werkelijk waar geen reet van als TD.
Song was toch gehaald als DM met body(?) ... ; Toen ik wat opzocht over Hummels en Barca kwam iirc Vertonghen ook als naam voor in de aanloop naar zomer 2012. Heb ook Agger horen vallen deze zomer maar ik zou niet weten waarom. Een echt beest is die Griek van Schalke, vond em wel wat voor Real tijdens Euro 2012 maar blijkbaar een heethoofdje en rode kaart risico ...

Weet niet of ie al een keer gepost is maar kwam deze laatst tegen op een barca blog (barcelona10 o.i.d.). [Fake] Transfer lijstje van Villanova uit Juni:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2l9qpex.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 27-08-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hij vond de verdediging erg mager zeker?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Quad schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:39:
Hij vond de verdediging erg mager zeker?
:*) lijkt me wel ja maar het is uiteindelijk ook maar een lijstje kandidaten waarvan waarschijnlijk het doel 1 CD en 1 LB (als backup mischien/dubbele bezetting) was qua verdediging ...
Overigens was het officiele standpunt dat dit document nep was maar volgens het blog komt het van journalisten van de Marca af (uit een map documenten die een bestuurslid was verloren, met name financiele documenten).

[ Voor 28% gewijzigd door apis29 op 26-08-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
apis29 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 22:38:
[...]

Aan dat mooie Reebok shirt te zien zal ie inmiddels, op z'n minst, twee keer zo oud zijn ondertussen :+

[...]

Song was toch gehaald als DM met body(?) ... ; Toen ik wat opzocht over Hummels en Barca kwam iirc Vertonghen ook als naam voor in de aanloop naar zomer 2012. Heb ook Agger horen vallen deze zomer maar ik zou niet weten waarom. Een echt beest is die Griek van Schalke, vond em wel wat voor Real tijdens Euro 2012 maar blijkbaar een heethoofdje en rode kaart risico ...

Weet niet of ie al een keer gepost is maar kwam deze laatst tegen op een barca blog (barcelona10 o.i.d.). Transfer lijstje van Villanova uit Juni:

[afbeelding]
Hahaha en toch is het prachtig om te zien :P

Toch wel grappig om te zien, dat Gundogan en Hummels erbij staan. Ik heb ze in het echt zien voetballen en natuurlijk op TV. Ik moet als Bayern fan toe geven, dat sommige bij Dortmund echt geweldig zijn, net zoals die 2 dus :) Maar goed, Gundogan komt uit Gelsenkirchen en Hummels ergens uit de buurt bij München en met de meest Duitsers is het zo, dat je ze niet weg gaat krijgen. Ik heb Reus in een interview eens horen zeggen, dat hij nooit van z,n leven naar Bayern zal gaan. (is ook wel een schemel voorbeeld, maar toch) en nu Dortmund zo goed is, al helemaal niet..

Ik las net dat Mario Gomez voor een leeg doel op de paal schoot. Volgens mij bevalt dat Italiaans eten hem niet, want normaal schoot Gomez die bal er toch gewoon echt in hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Dat lijstje is al ontkracht als 100% fake, desalniettemin staan daar wat leuke namen op. Voor naast Pique zou ik zelf een echte stopper willen hebben en dé ultieme CB wat dat betreft is op dit moment Thiago Silva, maar zoals ik al zei gaat dat niet meer gebeuren. Vertonghen en Hummels zijn goed, maar mijns inziens niet de type CBs die je naast Pique moet zetten. Kyriakos Papadopoulos van Schalke is een groot talent, maar inderdaad een heethoofdje. Wie weet is hij wat voor de toekomst, maar zoals het er nu naar uit ziet wacht Tata Martino op Puyol. Tevens haalt hij veel jonge verdedigers bij de trainingen erbij, wat dan weer erg goed is: Bagnack, Edgar Ie, Juanma etc. Ben benieuwd, Bagnack viel me niet tegen bij die waardeloze oefenpotjes in de voorbereiding, wie weet zal hij goed zijn over een jaar of twee.

Toch denk ik dat dit niet het seizoen van Barcelona gaat zijn. Neymar zal een aanpassingperiode nodig hebben, defensief is er helemaal niets veranderd en de nieuwe manager zal ook een periode hebben waarin hij zijn autoriteit zal moeten winnen bij de spelersgroep en alle ideeen die hij heeft kan implementeren. Tevens heeft Real sterk en veel/duur ingekocht, Bayern is er niet minder op geworden en lijkt Chelsea mij een van dé favorieten voor de CL.

Droomscenario:
- Song verkopen
- Jonathan dos Santos verkopen
- Afellay verkopen
- Cuenca verkopen
- Mascherano naar CDM backup
- Thiago Silva/Sergio Ramos binnenhalen
- Oliver Torres kopen en terug verhuren aan Atletico
- Voorbereiden op vertrek Victor Valdes: jonge keeper halen en een volwassen keeper ter vervanging van VV en Pinto. Iker Casillas zou een droom zijn, maar gaat nooit gebeuren.

Allemaal ontzettend onrealistisch. Dan maar FM opstarten en het daar laten gebeuren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Prachtig moment gisteren tijdens Granada - Real Madrid;
De fans van Granada (!) scanderen massaal "Iker, Iker, Iker" als de camera Casillas in beeld neemt terwijl 'ie op de bank zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 08:19:
- Oliver Torres kopen en terug verhuren aan Atletico
- Voorbereiden op vertrek Victor Valdes: jonge keeper halen en een volwassen keeper ter vervanging van VV en Pinto. Iker Casillas zou een droom zijn, maar gaat nooit gebeuren.
Leuke speler die Oliver Torres, maar hij heeft nog maar 1 seizoen in de Primera Divison achter de rug.
Even afwachten dus. Zoiezo zou ik hem niet terugverhuren aan een directe concurrent als Atletico Madrid.

Valdes gaat idd volgend jaar weg, dus onbegrijpelijk dat ze daar niet alvast een keeper als Reina voor hebben gehaald om alvast af en toe een wedstrijd in het eerste te spelen. Het liefst zou ik ook nog een jonge goede doelman als Ter Stegen voor de toekomst erbij willen zien, dan kun je als Barca tenminste weer even vooruit en gaan bouwen aan een nieuwe (jongere) verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
Om 1 of andere reden lach ik me nog altijd suf om die transfer. Ja, voor ons was het een aderlating, maar vond het wel humor hoe die daar in Barcelona het niet maakte en nu alweer weg zou mogen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:26:
[...]

Leuke speler die Oliver Torres, maar hij heeft nog maar 1 seizoen in de Primera Divison achter de rug.
Even afwachten dus. Zoiezo zou ik hem niet terugverhuren aan een directe concurrent als Atletico Madrid.

Valdes gaat idd volgend jaar weg, dus onbegrijpelijk dat ze daar niet alvast een keeper als Reina voor hebben gehaald om alvast af en toe een wedstrijd in het eerste te spelen. Het liefst zou ik ook nog een jonge goede doelman als Ter Stegen voor de toekomst erbij willen zien, dan kun je als Barca tenminste weer even vooruit en gaan bouwen aan een nieuwe (jongere) verdediging.
Ter Stegen vind ik een goede, maar Duitsland heeft zeker nog meer goede keepers rondlopen moet ik zeggen. Adler, Trapp bijvoorbeeld. En alsjeblieft geen Reina, tenzij het als 2e keeper is en hij zich prima wilt schikken in een rol zoals Pinto dat deed. Copa keept de 2e keeper alles, en je mag invallen bij blessures en schorsingen.

Oliver Torres schijnt Barcelona ook een first option op te hebben, vandaar dat de transfersom van David Villa 2M+2.5M variabel zo laag was. Zou goed zijn als hij nog even blijft inderdaad, ondanks dat het een concurrent is. Zie alleen niet zo snel een team dat net zo goed is waar hij zou kunnen gaan spelen dan, hij moet immers zelf ook willen en op je 18e bij Atletico spelen is een fantastische ervaring lijkt me.
Kaap schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:43:
[...]

Om 1 of andere reden lach ik me nog altijd suf om die transfer. Ja, voor ons was het een aderlating, maar vond het wel humor hoe die daar in Barcelona het niet maakte en nu alweer weg zou mogen gaan.
Hij had nooit moeten komen, dat is het probleem. Maar de huidige technisch directeur Zubizaretta is gewoon totaal ongeschikt voor zijn baan, lijkt me wel duidelijk. Punt is alleen dat je bij Spaanse clubs niet in een top positie komt vanwege je kwaliteiten maar vanwege interne politiek. Hij hoort bij Rosell, dus krijgt hij een mooie functie als hij verkozen wordt (en zo geschiedde het dus). Jammer, verpest heel veel dingen binnen de club mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 20:47

kevin33

Welkom in Utopia.

Lampie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 09:09:
Prachtig moment gisteren tijdens Granada - Real Madrid;
De fans van Granada (!) scanderen massaal "Iker, Iker, Iker" als de camera Casillas in beeld neemt terwijl 'ie op de bank zit. :)
Het is toch ook onvoorstelbaar dat ze hem op de bank zetten?
Ik verwacht overigens niet dat hij naar Barca wil, eerder naar Engeland ( Arsenal, Man City misschien )
Barca had idd al een vervanger voor Valdes moeten halen, denk zelf dat het Ter Stegen wordt.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:08:
[...]
Stegen vind ik een goede, maar Duitsland heeft zeker nog meer goede keepers rondlopen moet ik zeggen. Adler, Trapp bijvoorbeeld. En alsjeblieft geen Reina, tenzij het als 2e keeper is en hij zich prima wilt schikken in een rol zoals Pinto dat deed. Copa keept de 2e keeper alles, en je mag invallen bij blessures en schorsingen.
Reina bedoelde ik ook meer als ervaren 2e keeper voor erbij, ik zou Ter Stegen niet gelijk voor de leeuwen gooien, de druk bij Barca is enorm, dan kun je het beste nog een keeper achter de hand hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Reina komt echt niet als backup naar Barca. In principe is hij ook gewoon een betere keeper dan Valdes alleen was de sleet er een beetje ingekomen na zoveel jaar (zonder successen) bij Liverpool.
Wat over Duitsers en het buitenland is geschreven hierboven zou net zo goed voor Ter Stegen kunnen gelden dus. Waarom zou ie niet naar Dortmund gaan bijv.? Zag net dat ie toch nog 1.90m is, viel me nog mee :*) , om één of andere reden leek ie wat kleiner ...

Het Tito lijstje is overigens idd fake, kon het zo gauw niet uitvinden gister maar het zit vol met grammaticale fouten (zelfs voor Catalaans) en die [CD], [LB] benaming vond ik ook al wat vaag. Ook wijzen sommigen op de amerikaanse datum weergave maar dat vind ik dan weer niets zeggen aangezien Word wel vaker vage dingen doet ...

Een speler als Song moet ook gewoon spelen. Daar heb je niet zoveel aan alleen als backup en net als Alexis vond ik dat ook een vage transfer (alleen kon ik bij Song de gedachtengang nog enigszins bedenken) ...

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 27-08-2013 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Assaidi onderweg naar Stoke City. Lijkt me een prima club voor hem om weer spelritme op te doen en zich weer in de kijker te spelen.. al is Stoke misschien ook wel zijn plafond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

apis29 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:52:
Reina komt echt niet als backup naar Barca. In principe is hij ook gewoon een betere keeper dan Valdes alleen was de sleet er een beetje ingekomen na zoveel jaar (zonder successen) bij Liverpool.
Wat over Duitsers en het buitenland is geschreven hierboven zou net zo goed voor Ter Stegen kunnen gelden dus. Waarom zou ie niet naar Dortmund gaan bijv.? Zag net dat ie toch nog 1.90m is, viel me nog mee :*) , om één of andere reden leek ie wat kleiner ...
Wellicht omdat ze Weidenfeller hebben?
Hoewel die is ook alweer 33 inmiddels, zie Dortmund ook niet zoveel geld neerleggen voor een keeper, helemaal omdat ze het de laatste jaren veel meer voor de jeugd kiezen.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:22

Vos

AFCA

Lampie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:13:
Assaidi onderweg naar Stoke City. Lijkt me een prima club voor hem om weer spelritme op te doen en zich weer in de kijker te spelen.. al is Stoke misschien ook wel zijn plafond.
Mag hij op de training wel oppassen...voor die houthakkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik ben absoluut geen fan van de deal met Qatar Airways, maar dit is wel een heel strakke reclame:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JkTsyll1SUo]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Lampie schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:13:
Om bij Stoke City te spelen moet je toch een maximaal IQ van 60 hebben :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kort maar krachtig over Freiburg - Bayern (alleen de eerste helft gezien) = :')
Ik smeek dat Heynckes terug komt _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 27-08-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:29:
Kort maar krachtig over Freiburg - Bayern (alleen de eerste helft gezien) = :')
Ik smeek dat Heynckes terug komt _/-\o_
Nou nou, da's wel erg voorbarig, maar het is wel vragen om problemen als je het B-elftal het veld op stuurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 23:37:
[...]

Nou nou, da's wel erg voorbarig, maar het is wel vragen om problemen als je het B-elftal het veld op stuurt. ;)
Ja dat vroeg ik me ook al af..
Ik stoor me er sowieso vrij hard aan, dat Contento en Rafinha erin staan.. Als je zo graag wilt winnen, zet je de best erin en win je met 0-5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:21
Nou, nu heeft AVB ook aangegeven dat de transfer van Bale heel dichtbij is. Jammer, maar het was ook niet meer te houden, hopelijk trekken we nog wat extra transfers aan en dan maar eens kijken hoe het seizoen gaat verlopen.

Ik heb in ieder geval wel zin in zondag (Arsenal - Spurs, voor alle duidelijkheid ;))!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:00:
Nou, nu heeft AVB ook aangegeven dat de transfer van Bale heel dichtbij is. Jammer, maar het was ook niet meer te houden, hopelijk trekken we nog wat extra transfers aan en dan maar eens kijken hoe het seizoen gaat verlopen.

Ik heb in ieder geval wel zin in zondag (Arsenal - Spurs, voor alle duidelijkheid ;))!
Hopen dat wij keihard verliezen van Spurs zondag. Kan Wenger een club zien die wel ambities heeft en de nodige transfers daarvoor doet. Nog 5 dagen en nog steeds geen aankopen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
On that note, Eric Lamela is binnen :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:26

Satom

Verzamel ervaringen

TB1989 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 17:22:
Ik ben absoluut geen fan van de deal met Qatar Airways, maar dit is wel een heel strakke reclame:

[video]
En Puyol kan het nog, een balletje koppen! haha (: Leuke commercial! En voor de geïnteresseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Slaapje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:07:
Lamela inderdaad voor 35 miljoen naar Tottenham. Nu heeft Eriksen geen prioriteit meer neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik denk dat Eriksen wel komt hoor, er komen net nog berichten naar buiten dat Overmars bevestigd dat Ajax in gesprek is (of gaat) met Spurs over Eriksen. De laatste geruchten staan me ook wel aan over het bedrag, ongeveer 10m euro.

[ Voor 20% gewijzigd door Slaapje op 28-08-2013 19:14 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Voor 10 Miljoen euro gaat Eriksen niet weg, de beoogde vervanger van Eriksen, Duarte moet schat ik ongeveer 3 miljoen euro kosten, dan heeft Ajax voor 7 miljoen een van hun beste spelers verkocht, voor die marge zou ik hem gewoon houden tot in ieder geval de winterstop, misschien dat hij zelfs wel zijn contract met een jaar wil verlengen en dan alsnog de stap maakt.

Als de winstmarge 10 miljoen is dan is hij denk ik niet te houden, alles dat minder is zou ik erg teleurstellend vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tweaking Art schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:04:
Voor 10 Miljoen euro gaat Eriksen niet weg, de beoogde vervanger van Eriksen, Duarte moet schat ik ongeveer 3 miljoen euro kosten, dan heeft Ajax voor 7 miljoen een van hun beste spelers verkocht, voor die marge zou ik hem gewoon houden tot in ieder geval de winterstop, misschien dat hij zelfs wel zijn contract met een jaar wil verlengen en dan alsnog de stap maakt.

Als de winstmarge 10 miljoen is dan is hij denk ik niet te houden, alles dat minder is zou ik erg teleurstellend vinden.
Dan zou ik de berichten toch nog maar een keer lezen... Meer dan 11-12 zal het echt niet zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik hoef de berichten denk ik niet weer te lezen, kan me niet voorstellen dat Ajax voor 10 miljoen Eriksen verkoopt en dan 3 miljoen neer gaat tellen voor Duarte, tel dan het sportieve vooruitzicht daar bovenop, Eriksen is in vorm en kan zeer belangrijk zijn in de champions league en de strijd om de titel, in de winterstop krijg je misschien minder geld voor hem maar zoveel minder zal het niet zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:59
Tweaking Art schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:38:
Ik hoef de berichten denk ik niet weer te lezen, kan me niet voorstellen dat Ajax voor 10 miljoen Eriksen verkoopt en dan 3 miljoen neer gaat tellen voor Duarte, tel dan het sportieve vooruitzicht daar bovenop, Eriksen is in vorm en kan zeer belangrijk zijn in de champions league en de strijd om de titel, in de winterstop krijg je misschien minder geld voor hem maar zoveel minder zal het niet zijn denk ik.
Welke club zou hem in vredesnaam oppikken in de winterstop als hij een half jaar later transfervrij is?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Bospa01 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:41:
[...]

Welke club zou hem in vredesnaam oppikken in de winterstop als hij een half jaar later transfervrij is?
Je laat het klinken alsof dit nooit gebeurt. :+, het ligt uiteraard ook aan de situatie, als hij per se weg wil dat moet je misschien met minder genoegen nemen, persoonlijk denk ik dat het niet compleet kansloos is dat Eriksen met een jaar verlengt als die transfer er nu niet komt, gewoon duidelijke afspraken maken.

Ajax met Eriksen en zonder Eriksen is toch een flink kwaliteitsverschil, en de champions league is een aardige pleister als dat doemscenario zich voltrekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bospa01 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:41:
[...]
Hij zal dan iig niet meer in het eerste spelen, dus de interesse van clubs zal aanzienlijk minder zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:59:
[...]

Hij zal dan iig niet meer in het eerste spelen, dus de interesse van clubs zal aanzienlijk minder zijn denk ik.
Dat is sowiezo een idiote regel, voor uitzonderlijke spelers moet je een uitzondering maken, Eriksen naar mijn mening is een speler die altijd moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 12:29

iChaos

It's Lupus.

Fenerbahce niet in Europa ;w

Achterlijke mensen die daar in het bestuur zitten. Als Fenerbahce-fan wist ik niet of ik het wel of niet moest geloven. De TFF (Turkse voetbalbond) heeft wel vaker bewezen om niet goed te kunnen handelen, waardoor de UEFA de taak op zich neemt. Daar gaat het mis, want ik vertrouw de UEFA voor geen cent. Dat je daarna naar het CAS stapt, prima (mits je van jezelf weet dat je onschuldig bent). Als de CAS ook zegt dat ze schuldig zijn geloof ik het wel en ben ik er wel van overtuigd dat er sprake is van omkoping.

Maar daarna wordt het gewoon achterbaks van het bestuur van Fenerbahce. Nu gaan ze bij het Zwits gerechtshof ofzo in nog hoger beroep. Zij ontkrachten een besluit van de CAS echt heel zelden, en als het CAS meldt dat ze schuldig zijn zullen ze ook schuldig zijn. Ik word kotsmisselijk van het gedrag van het bestuur en hoe ze blijven proberen om hun gelijk te halen terwijl ze weten dat ze schuldig zijn.

En als je weet dat je schuldig bent, waarom ging je dan naar het CAS.. Die weten zeker waar ze mee bezig zijn en de waarheid komt daar sowieso wel boven tafel. Nu heeft Fenerbahce zich onpopulair gemaakt bij:

Red Bull Salzburg (die willen dat ze de plek van Fenerbahce innamen tegen Arsenal)
Arsenal (die vrezen voor een extra wedstrijd tegen Red Bull Salzburg)
UEFA (die krabben op hun achterhoofd hoe ze dit oplossen qua administratie en speelschema)
De ploegen die achter Fenerbahce eindigden (de een wil dat hij naar de CL mocht, de ander wil dat hij een playoff-ronde minder hoefde te spelen in de EL, de ander wil dat hij uberhaupt de EL in kon, omdat alles nu een plek opgeschoven zou moeten zijn)

Hiermee maak je je niet populair en verliest men de sympathie voor de ploeg. Ik draag de ploeg een warm hart toe, maar ik ben het beu dat er iemand aan het hoofd staat die maar modder blijft gooien terwijl hij weet dat hij fout zit. Nadat hij in de bak heeft gezeten vanwege het omkoopschandaal, al was hij schuldig of niet, moest hij gewoon opstappen om de naam van de club op zijn minst te zuiveren.

Maar nee, bij ieder slecht bericht gooit hij 2x zoveel geld over de toonbank als dat een speler waard is om de fans te sussen, en het grootste deel kan daar mee leven. Bruno Alves, Kadlec, Holmen, allemaal spelers die met het salaris zijn gelokt maar nu niks kunnen in Europa. Holmen is zelfs aangetrokken en gelijk op de tribunes gezet. Een Krasic kwam als goede speler van CSKA maar heeft niks kunnen bereiken bij Fener, terwijl een speler van boven de 30 die nog nooit een goed seizoen heeft gedraaid altijd basis staat. Alex de Souza, de held die de club een lange tijd heeft geholpen door de nummer 10 te zijn wordt weggestuurd, vermoedelijk omdat de trainer toendertijd het niet kon hebben dat hij nog maar 1/2 doelpunten nodig had om het record van die trainer te verbeteren. Die man verdiende niet zo'n onwaardig afscheid van de club.

Of een Miroslav Stoch die naar Fenerbahce kwam als jonkie, iedere wedstrijd dodelijk was, maar die vanwege onbekende redenen op de bank belandde. Blij dat PAOK de huur met optie tot koop heeft afgedwongen: bij Fenerbahce komt hij toch niet tot spelen toe met dit achterlijke beleid, en Stoch is gewoon een killer die ik heel graag een stap hogerop zie in een paar jaar, kan echt genieten van zijn speelstijl en zijn heerlijke afstandsschoten.

Of een Alper Potuk, die op jonge leeftijd dit jaar naar Fenerbahce is gekomen omdat hij ambities heeft, maar doodleuk op de bank wordt gezet (en de oude rot Emre met +30 jaar wel speelt). Zulke talenten worden verpest. Recep Niyaz, Salih Ucan, Alper Potuk, dit zijn spelers die moeten kunnen ruiken aan het Europese voetbal op hun leeftijd, want met hun talent kunnen ze dat wel aan (in ieder geval in de Europa League).

Of een Mert, die tijdens de schorsing van Volkan 2 wedstrijden op rij een strafschop tegenhield, maar die nu wel weer op de bank zal belanden omdat Volkan weer terug is, terwijl Volkan eigenlijk maar matig is vergeleken met de huidige vorm van Mert.

Opdonderen met het bestuur, en voor de verandering eens meer investeren in de jeugd. Een trainer van het kaliber Zico zal ook niet meer komen. Ging na 2007/2008 weg omdat hij teveel salaris zou willen. My ass, de financien van Fenerbahce zijn helemaal in orde en ieder salaris kunnen ze makkelijk betalen. Die man kwam bijna Chelsea voorbij in de kwartfinale van de CL destijds, en had een heerlijk elftal met spelers als Edu/Deivid/Alex, een mix van Turken en Brazilianen. Alles klopte, maar hij moest weg omdat de voorzitter geen macht kan uitoefenen op een buitenlander. Ze hebben liever mensen die hun kop houden zodat hij een vinger in de pap heeft bij de opstelling, anders ga je die oude Turk van 33 ofzo die al jaren niks heeft bereikt niet in de basis laten starten tegen Arsenal.

* iChaos zucht

Ik kijk over een jaar wel waar ze staan, zolang dit bestuur er is walg ik van de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Slaapje schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:07:
d:)b (eindelijk weg uit Rome :P )

• Slaapje
Eriksen dus waarschijnlijk voor 12(,5)m naar Spurs. 3 x 4 miljoen en nog een half miljoen als de CL wordt gehaald.

To dare is to do

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Slaapje schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:31:
Eriksen dus waarschijnlijk voor 12(,5)m naar Spurs. 3 x 4 miljoen en nog een half miljoen als de CL wordt gehaald.
Mooie transfer voor Eriksen, benieuwd naar zijn vervanger.

• JeroenNietDoen
iChaos schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 23:01:
Red Bull Salzburg (die willen dat ze de plek van Fenerbahce innamen tegen Arsenal)
Arsenal (die vrezen voor een extra wedstrijd tegen Red Bull Salzburg)
UEFA (die krabben op hun achterhoofd hoe ze dit oplossen qua administratie en speelschema)
De ploegen die achter Fenerbahce eindigden (de een wil dat hij naar de CL mocht, de ander wil dat hij een playoff-ronde minder hoefde te spelen in de EL, de ander wil dat hij uberhaupt de EL in kon, omdat alles nu een plek opgeschoven zou moeten zijn)
Fener is pas de dag na de voorrondes schuldig bevonden. Alles tot die tijd was gewoon legaal. De uitkomst van die wedstrijd maakt feitelijk dus geen donder meer uit. Ik denk dat dat ook bewust de reden was dat de uitspraak van CAS de dag na de wedstrijd was.

Vandaag zijn de lotingen. Er gaan echt geen replays meer komen.

• Lampie
Voor de volledigheid, hier gaat het dus om, vanavond om 17:45 :)

Seeding pot 1
Bayern Munich
Barcelona
Chelsea
Real Madrid
Manchester United
Arsenal
Porto
Benfica
Seeding pot 2
Atlético Madrid
Shakhtar Donetsk
Milan
Schalke 04
Marseille
CSKA Moscow
Paris Saint-Germain
Juventus
Seeding pot 3
Zenit Saint Petersburg
Manchester City
Ajax
Borussia Dortmund
Basel
Olympiacos
Galatasaray
Bayer Leverkusen
Seeding pot 4
Copenhagen
Napoli
Anderlecht
Celtic
Steaua Bucuresti
Viktoria Plzen
Real Sociedad
Austria Wien

• Quad

Quad

Doof

Zijn er regels trouwens omtrent clubs die niet bij elkaar in de poule terecht kunnen komen?
Zo weet ik in elk geval dat je geen poule gaat krijgen met Bayern München, Schalke 04 en Borussia Dortmund. Hoe en wat precies ze gaan doen weet ik echter dus niet.

PVOutput☀️

• Catorce
Uit elke pot 1 club, welke allemaal uit verschillende landen moeten komen. Voor de rest zijn er geen bijzondere regels als ik het goed heb.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-10 17:01
TB1989 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:45:
Uit elke pot 1 club, welke allemaal uit verschillende landen moeten komen. Voor de rest zijn er geen bijzondere regels als ik het goed heb.
Jawel, Bij 2 clubs uit 1 land kunnen ze geloof ik niet in poules komen die op dezelfde dag spelen

• Lampie
Is er ook al bekend welke bekende (oud-)voetballer ze dit jaar laten stuntelen met het opendraaien van de balletjes, en het omhooghouden van de papiertjes?

• Quad

Quad

Doof

Lampie schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:47:
Is er ook al bekend welke bekende (oud-)voetballer ze dit jaar laten stuntelen met het opendraaien van de balletjes, en het omhooghouden van de papiertjes?
Gullit lijkt mij, deed het vorig jaar en twee jaar geleden ook al.

PVOutput☀️

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ze zijn nu bezig de balletjes op te warmen!

Elect a clown, expect a circus.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:48
De CL wordt in het andere topic besproken: [Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014

Dit topic is alleen voor buitenlandse competities, niet voor Europese competities.

Slecht nieuws voor Arsenal:
Arsenal-manager Arsène Wenger zal toch echt voor het verstrijken van de transferdeadline een nieuwe aanvaller moeten binnenhalen. Donderdag werd bekend dat de blessure van Lukas Podolski ernstiger is dan verwacht. De Duitse aanvaller is minimaal tien weken uit de roulatie. (ANP)

[ Voor 5% gewijzigd door Railgunner op 29-08-2013 14:26 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• JeroenNietDoen
AMAGAWD!!!! Arsenal heeft een speler aangetrokken!

Flamini :F

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Pelle naar Arsenal ;)

Last.fm | Code Talks

• Slaapje
Kaap schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:42:

Het is in ieder geval transfervrij! Nu kan Wenger nog al zijn geld uitgeven, alleen maar positief lijkt me zo!

To dare is to do

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 15:42:

Hmm. Niet echt de topaankoop waar velen op hoopten denk ik. Bij Milan was hij ook geen basisspeler.

• apis29
  • Niet online
Slaapje schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 08:31:
Blijkbaar nog één: Vlad Chiriches, Roemeense CD voor 8,5 miljoen pond. Zeker allemaal op afbetaling :P ...

Flamini trainde al een hele tijd mee met Arsenal, waarom ze zo lang gewacht hebben met een contract is dan ook weer een raadsel. Cabaye gaat zeker niet door ofzo ...

[ Voor 19% gewijzigd door apis29 op 29-08-2013 16:56 ]

• JeroenNietDoen
Chelsea heeft Eto' aangetrokken :Y

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:48
En zo komen er deze zomer weer veel topspelers naar de Premier League!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 19:22
Kaap schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:17:
Chelsea heeft Eto' aangetrokken :Y
Ja want ze zaten nogal dun in de spitsen.

Vraag me af wat ze nu met de andere spitsen gaan doen.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:47:
[...]
Ja want ze zaten nogal dun in de spitsen.

Vraag me af wat ze nu met de andere spitsen gaan doen.
Ehm, wat dacht je van op de bank zetten? :+ Eto'o is by far de beste spits die ze hebben nu.
Lukaku kan ook nog geen heel seizoen aan, er komen nog kansen genoeg (oa FA cup enz).

• Deadsy
tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:00:
[...]

Ehm, wat dacht je van op de bank zetten? :+ Eto'o is by far de beste spits die ze hebben nu.
Lukaku kan ook nog geen heel seizoen aan, er komen nog kansen genoeg (oa FA cup enz).
Op dit moment hebben ze Eto'o, Torres, Ba, en Lukaku.

Lukaku is een groot talent dus wie gaat er weg. Torres of Ba?
Mochten ze Torres verkopen dan zal daarop denk ik wel een flink verlies gemaakt worden en ik vraag me af of dat deze periode nog lukt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik denk niet dat er nu nog een spits vertrekt bij Chelsea. Ba zit er net een half seizoen.
En voor Torres zal weinig belangstelling zijn. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat Mourinho van hem vindt.

• Slaapje
Het zou mij niets verbazen als ze Ba voor het seizoen verhuren. Eto'o zal inderdaad de voornaamste spits worden. Ben benieuwd.

To dare is to do

• Deadsy
tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:13:
Ik denk niet dat er nu nog een spits vertrekt bij Chelsea. Ba zit er net een half seizoen.
En voor Torres zal weinig belangstelling zijn. Maar goed, ik weet natuurlijk niet wat Mourinho van hem vindt.
Mja 4 spitsen voor 1 positie is vrij veel of Mourinho moet de tactiek veranderen of een van de 4 op een andere positie neerzetten.
Maar dan is er uiteraard weer een andere speler die opeens op de bank terecht komt.

Torres zal wel een lekker salaris vangen voor een bankzitter en inderdaad er zal niet echt veel belangstelling voor hem zijn of Chelsea moet een heel dik verlies nemen en Torres zal met minder salaris genoegen moeten nemen en de kans op beide acht ik vrij klein.

Verwijderd

Demba Ba zal wel vertrekken. Die heeft nog geen moment laten zien dat hij het niveau van Chelsea aan zou kunnen. Torres misschien ook niet (meer), maar hem verkopen zal, om meerdere redenen, erg lastig worden.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:18:
Demba Ba zal wel vertrekken. Die heeft nog geen moment laten zien dat hij het niveau van Chelsea aan zou kunnen. Torres misschien ook niet (meer), maar hem verkopen zal, om meerdere redenen, erg lastig worden.
Hoezo kan hij het niveau van Chelsea niet aan? Hij is ook voor andere doeleinden naar Chelsea gehaald. Kijk hem eerst in Newcastle, demba ba kan gewoon iedere ploeg in de BPL aan als hij in vorm is. Vind het jammer waarom hij zo weinig speelde en hij de 2e keus is, als Newcastle slim is kopen ze hem weer terug voor een prikkie.

• Mosin
Ribery....... :D

• apis29
  • Niet online
Torres werd in juni aan Barcelona gelinkt. Toen wilde hij liever onder Mourinho werken, kijken of dat nog steeds zo is :*)
Eto'o naar Chelsea gerucht loopt natuurlijk al weken, sinds de uitverkoop bij Anzhi, dus een verassing is het niet. Monaco had Falcao al, PSG zit al vol en Man City ook dus bleef Chelsea over als club die hem kan betalen <+:)

edit: zie nu Oscar Cardozo gelinkt worden ...

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 30-08-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Zo jammer idd, rare keuze ...
Ik kan wel snappen dat het een speler van Bayern is geworden, maar niet deze ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Beter dan Messi, weer een keer iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 21:28

Barbas

Gallego!

Ik denk dat hij meer doelde op bijvoorbeeld een Schweinsteiger of een Lahm.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Resteleiro schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:13:
Ik denk dat hij meer doelde op bijvoorbeeld een Schweinsteiger of een Lahm.
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

tweaker2010 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

Hmm. Niet echt de topaankoop waar velen op hoopten denk ik. Bij Milan was hij ook geen basisspeler.
Hij heeft toch in het verleden ook al voor Arsenal gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
kevin33 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Hij heeft toch in het verleden ook al voor Arsenal gespeeld?
Resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. En al zeker geen topaankoop maar een handige aankoop voor wenger omdat hij als vleugelverdediger en middenvelder kan spelen. Dus 3 spelers voor de prijs van 1. (en die prijs was €0)

Wat zou er overigens gebeuren als Real Madrid de stekker uit de transfer van Bale trekt? Het schijnt dat Tottenham de transfer aan het vertragen is en Real het een beetje zat wordt.

Hebben ze toch €100 mil uitgegeven en maar iets van 25 mil binnengehaald, flink verlies met de FFP op het oog.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 30-08-2013 10:53 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
Las ergens dat Arsenal nu het volledige budget (ergens in de 80 miljoen) uit wil gaan geven aan Di Maria, Özil en Benzema.
Lijkt mij weer een staaltje duimzuigerij van de Spaanse kranten. Lijkt me sowieso sterk als met name Özil dat stapje terug doet. Die zal alleen naar de echte groten willen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
iPodKiller schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:11:
Beter dan Messi, weer een keer iets anders.
Lijkt me duidelijk dat hier ook echt het gedachtegoed achter zat dat mensen klaar zijn met Messi prijzen geven als hij de CL oid niet heeft gewonnen. Messi de betere voetballer, Ribery heeft belangrijkere prijzen gepakt.

Toch ben ik het met anderen eens: Ribery is een onterechte winnaar. Lahm of Schweinsteiger had ik het veel eerder gegeven. Robben zelfs ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Lampie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:54:
Las ergens dat Arsenal nu het volledige budget (ergens in de 80 miljoen) uit wil gaan geven aan Di Maria, Özil en Benzema.
Lijkt mij weer een staaltje duimzuigerij van de Spaanse kranten. Lijkt me sowieso sterk als met name Özil dat stapje terug doet. Die zal alleen naar de echte groten willen lijkt me?
Zeker gelezen in die "kwaliteitskrant" Marca, echt ik heb nog nooit zoveel zooi gelezen als daar.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Angeloonie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:53:
[...]
Wat zou er overigens gebeuren als Real Madrid de stekker uit de transfer van Bale trekt? Het schijnt dat Tottenham de transfer aan het vertragen is en Real het een beetje zat wordt.

Hebben ze toch €100 mil uitgegeven en maar iets van 25 mil binnengehaald, flink verlies met de FFP op het oog.
Tja, Real heeft die 100 miljoen op dit moment ook niet. Dat gaat allemaal in termijnen, vandaar dat Tottenham ook in termijnen aan Ajax betaalt bijvoorbeeld. Maar mocht de transfer van Bale om wat voor reden dan ook niet doorgaan, hebben ze idd een groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:55

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Wtf? Boateng van Milan naar Schalke 04? Wat is dat voor rare stap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:37
Dat is toch bizar, vond m afgelopen woensdag toch aardig bepalend.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Was toch al een tijdje bezig clubs te verleiden hem naar Duitsland te halen? Scheen ondanks zijn goede bijdrage woensdag zijn basisplaats kwijt te raken... Apart, vind hem één van de betere spelers bij Milan.

Goede aankoop van Schalke, hoop dat ze CL gaan halen dit jaar weer :) En hopelijk dat Huntelaar het goed gaat doen, mooi voor richting WK (voor achter Van Persie, dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Echt gelukkig in Italië was hij ook niet meer had ik het idee. Aantal keren racistisch bejegend, zelfs eenmaal tijdens een oefenwedstrijd. Daarnaast is racisme nog steeds een vaak voorkomend iets in het Italiaanse voetbal. Dan kan ik me wel voorstellen dat je uit gaat kijken naar een andere club in een ander land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Goede zet van Schalke 04! Boateng gaat natuurlijk er wel op achteruit, maar Schalke haalt wel prima spelers op zo.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Lampie schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:54:
die kosten los al minimaal 30-40m per stuk, met 80m ga je het niet redden...
benzema is de eerste spits die gaat echt niet van een kampioensploeg naar de nummer 4 van Engeland.
ozil is zowat de beste nummer 10, idem dito
di maria, die is wel een beetje overbodig geworden. is een leuke signing voor Arsenal, maar om daar 30-40m te betalen terwijl je eigenlijk Higuain voor had kunnen halen? 8)7

Vind trouwens dat Chelsea en United weer bijzonder makkelijk hebben geloot voor de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:03:
Wtf? Boateng van Milan naar Schalke 04? Wat is dat voor rare stap?
Inderdaad, maar zoals hier boven wordt aangegeven had hij het niet echt naar zijn zin bij Milan.
Milan zou Kaka willen terug halen, ben benieuwd... Er was anders nog plek geweest voor Eriksen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ma2cUYQ.jpg
ZUCHT.... :'( ;(

Eeeeeeeeen we kunnen weer 3 weken wachten om Götze te zien spelen.. Toendertijd ook een half jaar op Gomez zitten wachten. Hatelijk zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Hij heeft een vijfjarig contract, doe rustig aan ;) Tevens is het bij Bayern net Chelsea, overvolle ploeg vol goede spelers. Lijkt me absoluut geen probleem dit op te vangen, gezien wat er op de bank zit.

Dat is bij Barcelona bijvoorbeeld tov Chelsea, Bayern en Real een probleem; de basis is goed genoeg om tegen de sterkste tegenstanders mee te kunnen, maar de bank is op een enkeling na van een behoorlijke klasse minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 15:19:
Hij heeft een vijfjarig contract, doe rustig aan ;) Tevens is het bij Bayern net Chelsea, overvolle ploeg vol goede spelers. Lijkt me absoluut geen probleem dit op te vangen, gezien wat er op de bank zit.

Dat is bij Barcelona bijvoorbeeld tov Chelsea, Bayern en Real een probleem; de basis is goed genoeg om tegen de sterkste tegenstanders mee te kunnen, maar de bank is op een enkeling na van een behoorlijke klasse minder.
Naja klopt, alleen het probleem is, dat elke speler waar ik fan van ben, altijd helemaal naar de knoppe gaat als ik er heen ga kijken :+
Nee, maar het wordt zeker goed opgevangen, daar bestaat bij mij geen twijfel over!

Om even gauw op de supercup terug te komen, ik denk dat Bayern wel verdiend gewonnen heeft. Mooier hadden we Chelsea niet terug kunnen pakken. Lekker op de Duitse manier terug gepakt worden.. Het was wel 50/50..
Mourinho zei trouwens, dat hij de kaart onzinnig vond.. Ik heb net gezien hoe hij op Götze zijn enkel ging staan, maar die had wel 2 donker rode kaarten verdiend, al was het bij iemand van Chelsea gebeurd.. het ging echt nergens over. Mourinho gaat lekker door om een negatieve sfeer bij clubs te creëren...

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 01-09-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mourinho is ook nog steeds een gek die altijd overtuigd is dat zijn ploeg had verdiend te winnen, kaarten onterecht zijn en dat de tegenstander constant bevoordeeld wordt door een scheids oid. Elke vorm van realiteitszin ontbreekt bij die megalomane Portugees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:14:
Mourinho is ook nog steeds een gek die altijd overtuigd is dat zijn ploeg had verdiend te winnen, kaarten onterecht zijn en dat de tegenstander constant bevoordeeld wordt door een scheids oid. Elke vorm van realiteitszin ontbreekt bij die megalomane Portugees.
Toch was een overwinning voor Chelsea niet raar geweest :)
Stiekem hoopte ik als neutrale kijker dat Chelsea het met 10 man vol zou houden, dat het zo lang geduurd heeft uiteindelijk was pure zwakte van Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:14:
Die gast is inderdaad gek.. :F
Bospa01 schreef op zondag 01 september 2013 @ 16:20:
[...]

Toch was een overwinning voor Chelsea niet raar geweest :)
Stiekem hoopte ik als neutrale kijker dat Chelsea het met 10 man vol zou houden, dat het zo lang geduurd heeft uiteindelijk was pure zwakte van Bayern.
Klopt, daar heb je gelijk in. Ik snap wel dat mensen het Chelsea gunnen, maar ik als Bayern fan ben natuurlijk zeeeer trots en dan niet zozeer om het feit dat we de supercup hebben gewonnen, maar dat we Chelsea het zuur hebben gemaakt en gewonnen hebben. Ramirez heeft het voor z,n team misschien wel verpest.. Ik zou Mourinho graag uitnodigen om hem namens alle Bayern fans (en de rest) hem eens leuk op z,n enkel te trappen.. eens kijken of meneer dat leuk vind :+ (Ben niet kwaad, maar ik denk dat ik dit wel terecht mag zeggen)
Die zwakte werken zij als team nog wel weg ;) In mijn ogen zag het er goed uit wat ze vertoonde. Ik heb helaas niet de hele wedstrijd gezien, maar moest het doen met een NOS samenvatting.

[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 01-09-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Spurs 100 miljoen ofzo uitgegeven aan transfers, Arsenal zelfs geld verdient...

We have Soldado they said. We have Paulinho they said. We are Arsenal, and back into our shadow we say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zondag 01 september 2013 @ 18:52:
Spurs 100 miljoen ofzo uitgegeven aan transfers, Arsenal zelfs geld verdient...

We have Soldado they said. We have Paulinho they said. We are Arsenal, and back into our shadow we say...
*O*

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Spurs: Paulinho, Soldado, Capoue, Chiriches, Chadli, Lamela, Eriksen = £107m.
Arsenal: Flamini & Sanoga = £0.
Arsenal 1-0 Spurs = Priceless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Jammer, jammer, jammer. Desalniettemin hoop ik dat Spurs dit seizoen dan echt Arsenal van die 4e stek af stoot. Of dat er tenminste een frisse wind gaat waaien @ Emirates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 19:38
Liverpool is voor mij ook een ploeg die in aanmerking kan komen voor plek 4. Vanmiddag gewonnen van United door een sterke eerste helft en dan missen ze ook nog Suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Laat t team even aan elkaar wennen en dan komt het bet goed. En laat Arsene hier maar lekker door gesteund worden dat er heus geen aankopen gedaan hoeven te worden, prima lijkt me. :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Slaapje schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:21:
Laat t team even aan elkaar wennen en dan komt het bet goed.
Aah, jij volgt je team nog niet zo lang :+

Goede spelers maken nog geen goed team :)

[ Voor 9% gewijzigd door Slasher op 01-09-2013 19:24 ]

Elect a clown, expect a circus.

Pagina: 1 ... 8 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum