[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:52
Zoiets heet vertrouwen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:48

Quad

Doof

101 miljoen... :o

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Heey jongens, word het niet eens tijd, dat ze Real falliet verklaren. Ik denk dat ik namens de hele wereld spreek behalve de Real fans en het bestuur... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Wat is dat voor onzinreactie? Dat jij liever Bayern dan Real de CL ziet winnen, betekent niet dat Real failliet moet. Als zij het geld hebben om Bale te halen voor een idioot bedrag, doen ze dat toch lekker?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:39
Mosin schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:36:
Heey jongens, word het niet eens tijd, dat ze Real falliet verklaren. Ik denk dat ik namens de hele wereld spreek behalve de Real fans en het bestuur... :')
En waarom dat?
Real Madrid closed the 2011/12 fiscal year with income totalling 514 million Euros, 7% more than in the previous period. This is the highest figure earned by an international sports institution and makes the white team club the first one to surpass the 500 million Euros barrier in the sports industry. Members’ contribution from both annual membership and tickets accounts for 9,5% over the total income.

Millions of € 2010/11 2011/12 Variation
Income (before profit/loss from disposal of fixed assets) 480,2 514 7,0 %
EBITDA (before profit/loss from disposal of fixed assets) 147,7 133,8 -9,4 %
EBITDA 151,1 153,9 +1,9 %
Operating income 46,5 43,9 -5,6 %
Profit/loss before tax 46,8 32,3 -31,1 %
Net result 31,6 24,2 -23,3 %
Equity as at 30 June 251,1 275,2 +9,6 %
Financial debt as at 30 June 169,7 124,7 -26,5 %
Debt/EBITDA ratio 1,1 0,8 -
Debt/Equity ratio 0,7 0,5 -
Staff expenses/income efficiency ratio 45,0 % 45,5 % -

Operating income after the disposal of fixed assets (EBITDA) has increased by 1,9% reaching the amount of 153,9 million Euros.

Net earnings total 24,2 million Euros, i.e. 23,3% less than in the previous period. This variation is due to increased costs arising from securities premiums, changes in tax regulations, hedging of contingencies and risks derived from the evolution of the economic context, and increased amortisation expenses from investments made. It is noteworthy that the financial result of the previous year included a non-recurrent tax financial income.

Equity rose by 9,6% reaching 275,2 million Euros.

Net debt fell by 26,5% totalling 124,7 million Euros, i.e. 45 million Euros less than in the previous period.

The net debt/operating income ratio (EBITDA) shifted from 1,1 times to 0,8 times. Likewise, the net debt/equity ratio shifted from 0,7 to 0,5.

2012/13 Budget
Estimated income for the 2012/13 season is 516,6 million Euros with net earnings in the amount of 24,4 million Euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BeefHazard schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:39:
Wat is dat voor onzinreactie? Dat jij liever Bayern dan Real de CL ziet winnen, betekent niet dat Real failliet moet. Als zij het geld hebben om Bale te halen voor een idioot bedrag, doen ze dat toch lekker?
Als ik een ding duidelijk mag zeggen, dan is dat het volgende: Ik zal nooit en never Bayern hier staan te verkopen en ik respecteer elke fan. Ik heb ook vaak kritiek op Bayern, dus ik ben echt niet iemand die heilig over Bayern doet en vervolgens andere clubs over hun hoofd geef.
Tuurlijk wil ik dat, maar als Real beter is, dan heb je gewoon pech.

[ Voor 196% gewijzigd door Mosin op 01-09-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hmm ik meende een jaar terug nog te hebben gehoord, dat ze diep in de schulden zaten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Mosin schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:42:
[...]

Hmm ik meende een jaar terug nog te hebben gehoord, dat ze diep in de schulden zaten 8)7
Geert Wilders zeker met z'n bladiebla onderbuik Nederland vindt dat het schandelijk is dat Real een schuldje heeft bij een bank die gesteund wordt door internationaal geld en ondertussen gewoon Bale aantrekt voor €100m.

Wat totaal bullshit is, want binnen 3 weken hebben ze dat geld er weer uit met de shirtverkoop.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
BeefHazard schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:47:
[...]

Geert Wilders zeker met z'n bladiebla onderbuik Nederland vindt dat het schandelijk is dat Real een schuldje heeft bij een bank die gesteund wordt door internationaal geld en ondertussen gewoon Bale aantrekt voor €100m.

Wat totaal bullshit is, want binnen 3 weken hebben ze dat geld er weer uit met de shirtverkoop.
Ja, dat is waar.
Maar wat is het dan nu, zijn Real en Barca gewoon schulden vrij of iets dat iets wat een aantal jaar geleden is voor gevallen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
Klopt. 2010-2011 hadden ze nog een debt/equity ratio van 0,7 wat in 2011-2012 verlaagd is naar 0,5. Ze hebben de grootste omzet van een sportvereniging (>500 miljoen) en ook positieve jaarcijfers.

Het is heel makkelijk roepen dat het allemaal oneerlijk is en die clubs zoveel schulden hebben maar het zijn gewoon bedrijven. Nagenoeg elke bedrijf heeft schulden. Ik denk dat ook alle clubs in nederland ook wel schulden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het zijn simpelweg de constructies in Spanje die anders zijn dan in Nederland.
Real Madrid leent ommeunig veel maar ze betalen het wel terug, tenminste voor zover nog altijd gebeurd. In Nederland wordt het niet toegestaan om een club te lenen eigenlijk, zeker omdat het risico dan gewoon te groot is, waar clubs als Real Madrid en Barcelona minder last van hebben, want hun investeringen verdienen zich gewoon terug. Ik meende ooit eens gelezen te hebben dat Real Madrid de kosten van Ronaldo (94 miljoen) binnen 4 weken weer terug had verdiend met shirt verkopen.

Dat is dan prima zakendoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Voor de mensen die deze schandalige transfer goedpraten wil ik aanraden de VI te lezen (het nummer weet ik niet meer, die zoek ik wel op). Daarin staat heel mooi beschreven waarom dit zo slecht is voor het voetbal.

Voetbal was al een tijdje geleden gestorven maar dit slaat werkelijk alles.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CR1691 schreef op zondag 01 september 2013 @ 23:54:
Voor de mensen die deze schandalige transfer goedpraten wil ik aanraden de VI te lezen (het nummer weet ik niet meer, die zoek ik wel op). Daarin staat heel mooi beschreven waarom dit zo slecht is voor het voetbal.

Voetbal was al een tijdje geleden gestorven maar dit slaat werkelijk alles.
Je kunt ook overdrijven. Dit soort melodramatische uitingen hebben weinig zin.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op zondag 01 september 2013 @ 19:08:
Spurs: Paulinho, Soldado, Capoue, Chiriches, Chadli, Lamela, Eriksen = £107m.
Arsenal: Flamini & Sanoga = £0.
Arsenal 1-0 Spurs = Priceless.
Resultaten kun je niet kopen, het duurt ook even voordat het team ingespeeld is he, maar ze hebben iig een hoop betere spelers als Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Overdrijven? Vind jij niet 100 miljoen voor een speler die 1 jaar leuk gespeeld heeft belachelijk? Of dat hij gezien de spelers die al in de selectie van Madrid aanwezig totaal onnodig is? En zeker voor zo´n bedrag?

http://www.nieuws.nl/spor...dicht-bij-aantrekken-Ozil

Bovenstaande is een gerucht die ik vandaag heel vaak heb teruggelezen. Mocht het kloppen dan is Wenger van transfer loser een transfer winnaar. Zou een wereldaankoop zijn en Arsenal enorm versterken. Nu nog maar hopen dat het echt gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:08:
Overdrijven? Vind jij niet 100 miljoen voor een speler die 1 jaar leuk gespeeld heeft belachelijk? Of dat hij gezien de spelers die al in de selectie van Madrid aanwezig totaal onnodig is? En zeker voor zo´n bedrag?
Ik vind het ook teveel geld, maar gaan zeggen dat het schandalig is, en dat het voetbal dood is enzovoort is gewoon melodramatisch en zwaar overdreven.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

gambieter schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:11:
[...]

Ik vind het ook teveel geld, maar gaan zeggen dat het schandalig is, en dat het voetbal dood is enzovoort is gewoon melodramatisch en zwaar overdreven.
Dat is jouw mening maar je kan er niet omheen dat het slecht is voor het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:12:
Dat is jouw mening maar je kan er niet omheen dat het slecht is voor het voetbal.
Dat is jouw mening, al dan niet nagepraat van dat VI-artikel. Het is geen feit zoals je nu wel probeert te claimen. Dezelfde claims werden al gemaakt bij vroegere dure transfers, en gelukkig is het voetbal nog lang niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:12:
[...]

Dat het slecht voor voetbal is blijft ook maar een persoonlijke mening.
Ik zelf juich het niet toe maar vind het ook niet slecht voor het voetbal. Binnen 6 jaar zal dit bedrag ook nog wel overtroffen worden schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat is een juiste schatting. De bedragen zullen de komende jaren alleen nog maar verder oplopen. Zeker door alle externe partijen die nu in opmars zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zeg nou zelf, Bale is echt geen 100M waard, hooguit de helft. Wederom prima gezaken gedaan door Spurs. Ze hebben hun team er flink mee kunnen versterken, maar het zal dan ook tijd kosten voordat ze een beetje settelen en ingespeeld raken, helemaal als je je halve team hebt vervangen. het is dan ook maar de vraag of de spelers voldoen en in je systeem passen.

Daarom ben ik echt een voorstander van om aan het begin van het transferperiode je nieuwe spelers te halen (doen ze gelijk mee aan de voorbereiding) ipv wachten tot het allerlaatste nippertje...kan eigenlijk geen enkele reden bedenken om af te wachten. clubs willen dan niet meer verkopen omdat ze geen vervanger meer kunnen halen en moet je de hoofdprijs betalen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De transferperiode zou eigenlijk van 1 Juni t/m 15 juli moeten duren. Anderhalve maand is lang zat en de meeste clubs spelen eind juli, begin augustus voorbereidingen.

Maar ook dat boeit niet, Wenger had alle tijd van de wereld, en heeft 1 dag voor sluiting van de periode nog steeds geen aankoop gedaan.

Als Ozil komt wordt ik gek, geweldenaar. Maar tis geen oplossing voor de CB positie. Hij moet nog steeds een CB kopen.

Het betekent wel dat Arsenal definitief met 1 spits gaat spelen. Achter Giroud komen dan Cazorla - Ozil - Walcott. Daarachter Wilshere en Arteta als opbouwen blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

tweaker2010 schreef op maandag 02 september 2013 @ 00:07:
[...]

Resultaten kun je niet kopen, het duurt ook even voordat het team ingespeeld is he, maar ze hebben iig een hoop betere spelers als Arsenal.
Mening, geen feit :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195611

Dit is ook zoiets. Kaka is voor 60 miljoen gehaald en gaat voor noppes de deur uit naar AC Milan. Zelfde verhaal als bij Villa, wat een wanbeleid.

[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 02-09-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Verkopen voor geld is niet de enige manier om geld te verdienen aan een speler. Het geld wat aan Kaka is betaald is al voor het grootste gedeelte terug verdiend met merchandising en andere zaken.

Daarnaast staat Kaka voor, ik begreep, 10M per jaar op de loonlijst. Je kan dan natuurlijk niet nog een jaar een bankzitter voor 10M op de loonlijst houden, dan kan je hem beter transfervrij laten vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 20:47

kevin33

Welkom in Utopia.

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:51:

Dit is ook zoiets. Kaka is voor 60 miljoen gehaald en gaat voor noppes de deur uit naar AC Milan. Zelfde verhaal als bij Villa, wat een wanbeleid.
Geweldige transfer voor Milan!

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
JanW schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:21:
Verkopen voor geld is niet de enige manier om geld te verdienen aan een speler. Het geld wat aan Kaka is betaald is al voor het grootste gedeelte terug verdiend met merchandising en andere zaken.

Daarnaast staat Kaka voor, ik begreep, 10M per jaar op de loonlijst. Je kan dan natuurlijk niet nog een jaar een bankzitter voor 10M op de loonlijst houden, dan kan je hem beter transfervrij laten vertrekken.
"Why Real Madrid Has To Buy Gareth Bale And Why Arsene Wenger Is Wrong" - http://www.forbes.com/sit...y-arsene-wenger-is-wrong/

Iets interesants wat ik toevallig tegenkwam is dat de spelers (of in i.i.g. sommigen) ook nog 40% van hun sponsoring inkomsten aan de club moeten afstaan, contractueel, en de shirtverkoop 50-50 wordt gedeeld met de speler (op naam neem ik aan). http://www.forbes.com/sit...sports-team-in-the-world/

En in een ander artikel staat ook nog wel wat interesants over hun schuld (in verhouding tot Arsenal en Man U) http://espnfc.com/blog/_/name/espnfcunited/id/8961?cc=5739

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 09:51:

Nice! Mooi dat hij terug is en dat gratis! Mooie rol voor hem om al die jonge spelers beter te maken.
Ik hoop dat hij nog even mee kan en dat zijn terugkeer niet (net als Sheva) een teleurstelling wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

apis29 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:20:
[...]
http://www.bbc.co.uk/sport/0/23881003

Ik zie dat Martins Indi wellicht naar Everton vertrekt (mochten Fellaini en Baines naar Man U vertrekken) :*)
Man Utd wil Ozil toch halen? Lijkt me onwaarschijnlijk dat Fellaini dan ook nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Dat was en is Arsenal vlgns mij? Maar blijkbaar heb je niet ongelijk, zie net een update:
Ben Smith, BBC Sport

"Manchester United are definitely not in for Mesut Ozil. The Premier League champions are, however, working hard to sign Everton's Marouane Fellaini and Athletic Bilbao midfielder Ander Herrera."
En mischien alsnog Suarez naar Madrid en Benzema weg Of eerder andersom, Benzema zou pas weggaan als er ook een vervanger voor komt zoals Suarez)

Sakho naar Liverpool 8) , zelfde niveau als Papadopoulos op z'n minst en zeker een upgrade.

:*) Ik zie dat we in het andere topic zitten ...

[ Voor 115% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:15
Dat stond op SKY. Volgens de BBC is dat dan weer niet waar. Ozil lijkt me voor Man Utd wel een veel en veel en veel betere aankoop dan Felliani of die Spanjaard waar ze ook voor willen gaan. Helemaal begrijpen doen de scouts het in Engeland niet altijd.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 02-09-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 21:21
TheSportBible:
Don't worry Arsenal fans, it looks like Arsene Wenger is definitely going to be spending money today! Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BTJXZ58CEAA2err.jpg
:P

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/91jxht.gif

Arnautovic naar Stoke City las ik net :D . Zag hem zaterdag nog over het veld waggelen voor Werder O-) .
Dadona schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:35:
[...]

:P

PAPER TALK

The Daily Mirror reports that Arsenal will complete the signing of Real Madrid's 24-year-old midfielder Mesut Ozil either as a permanent or loan deal, and are also chasing his team-mate, 25-year-old winger Angel di Maria, as well as Schalke midfielder Julian Draxler, 19, and Chelsea's out-of-favour striker Demba Ba, 28.
Zo is ie nog beter :P . Gokken op vier, hopen dat er één goed is, zo kennen we de Daily Mirror weer (& co)

[ Voor 63% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

Roma mist Sakho :/

Lamela ook al kwijt, gelukkig Ljajic voor terug, en het beste aan Garcia is dat hij Pjanic niet misbruikt zoals Zeman dat deed. [YouTube: http://youtu.be/Vlv5S7OMYN4]

(voor de nieuwsgierigen, de hele curva sud is leeg vanwege vermeende racistische uitingen jegens Balotelli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
kristan schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:46:
(voor de nieuwsgierigen, de hele curva sud is leeg vanwege vermeende racistische uitingen jegens Balotelli)
Eigen schuld dikke bult, die Italianen zijn een potje racisten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Intussen trekt Liverpool twee verdedigers aan voor 25M pond, verdedigers die een andere Engelse club ook wel kon gebruiken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tom van Hulsen (VI redacteur en Engeland volger) zullen vandaag naar alle waarschijnlijkheid de volgende transfers plaatsvinden:

''Transfers die waarschijnlijk morgen hun beslag krijgen: Özil naar Arsenal, El Shaarawy naar Man City en Fellaini en Herrera naar Man Utd.''

Bron is zijn Twitteraccount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Tja, Real Madrid is gewoon de absolute topclub wat commercieel apparaat betreft. Ze weten gewoon heel goed wat op welke manier geld oplevert en spelen daar slim op in.

Als je elke 3 jaar een absolute topspeler haalt á la Ronaldo, dan zijn de shirtjes van de vorige superster inmiddels 'oud' te noemen en wil iedereen een nieuwe. Financieel haal je 't dus uit de shirtverkopen al voor een groot deel terug, daarnaast is 't sportief ook een aanwinst, waardoor je club meer stadion bezoekers trekt, aantrekkelijker is voor sponsoren en aantrekkelijker voor tv-deals.

Als je leest dat Real Madrid afgelopen seizoen 160 miljoen dollar aan stadioninkomsten heeft gegenereerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ozil is volgens Bild alleen in gesprek met Arsenal

http://www.bild.de/sport/...nsfers-32077390.bild.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arsenal staff are in Germany to do contracts and medical with Ozil
bron onbekend. ergens van een transfer deadline day liveblog

Geruchten gaan voor 46m GBP..... 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 02-09-2013 12:55 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Waarschijnlijk uit:
David Ornstein, BBC SportOZIL TO ARSENAL

"Arsenal have agreed a 50m euros deal with Real Madrid to sign Germany midfielder Mesut Ozil.

"The 24-year-old has agreed personal terms and will now undergo a medical.

"The medical will take place in Germany, where Ozil is on international duty."
Ook hopen ze nog Demba Ba te huren van Chelsea ...

[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
tweaker2010 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:24:
[...]

Man Utd wil Ozil toch halen? Lijkt me onwaarschijnlijk dat Fellaini dan ook nog komt.
Man Utd heeft geen interesse in Ozil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Balen voor van Persie. Is hij net een jaar weg halen ze bij Arsenal plots wel een topper. Daar zou hij meer aan hebben dan aan Felliani. Fysiek hebben ze wel genoeg bij Man Utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:48

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Misschien eens investeren in een top verdediging, incl backs. En dan bedoel ik voornamelijk verdedigers, geen tieners die zo omver worden gelopen. en een beest van een centraal verdedigende middenvelder (song terug huren van barca ofzo)

en als ze lef hebben gaan ze voor Vertonghen bij Tottenham :P

[ Voor 12% gewijzigd door Chrosser op 02-09-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www1.skysports.com...al-madrid-star-mesut-ozil

Het staat toch echt te gebeuren :P. Real is gestoord dat ze hem laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Las net dat PSG nog roet in het eten probeert te gooien met een hoger bod.
Ook zie ik dat Liverpool vandaag zijn 3e speler presenteert. Victor Moses wordt van Chelsea gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, als je toch dan even de helft van de transfersom van Bale kan terugverdienen (en daarbij 30m winst op Ozil maakt als ik de bedragen moet geloven) dan doe je goede zaken, vooral als je al een overvloed aan aanvallende middenvelders hebt.

ben een fan van Ozil, maar had dat geld liever in een topspits gestoken

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Een bezoek op de wiki pagina van Ozil leert mij dat hij speler van Arsenal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Man Utd had Ozil moeten kopen. Nu kijken ze weer naar fysieke jongens en de tweede categorie Spanjaarden. Dat hebben ze niet nodig.

Vraag is overigens waar je Bale überhaupt gaat neerzetten.

[ Voor 18% gewijzigd door D-e-n op 02-09-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Herrera is anders een hele goede speler hoor, stond niet lang geleden ook nog in de belangstelling van Barcelona.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chrosser schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:22:
Misschien eens investeren in een top verdediging, incl backs. En dan bedoel ik voornamelijk verdedigers, geen tieners die zo omver worden gelopen.
Sagna, Mertesacker, Vermealen en Koscielny tieners :? Wat rook jij, ik wil dat spul ook wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En dan heb je Monreal ook nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Kaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:59:
[...]

Sagna, Mertesacker, Vermealen en Koscielny tieners :? Wat rook jij, ik wil dat spul ook wel...
Hij had het over top verdedigers, Mertesacker, Vermaelen en Koscielny zijn leuke verdedigers, maar geen top. Sagna is een goede back, maar ook geen top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Sagna was niet heel lang geleden 1 van de beste rechtsbacks ter wereld en Koscielny is sinds vorig seizoen gewoon een topper. Misschien wat vaker naar wedstrijden van Arsenal kijken.... Mertesacker is geen topper maar vult Koscielny op dit moment wel perfect aan.

[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 02-09-2013 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JanW schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:07:
[...]

Hij had het over top verdedigers, Mertesacker, Vermaelen en Koscielny zijn leuke verdedigers, maar geen top. Sagna is een goede back, maar ook geen top.
Maar hij noemt wel Vertonghen in diezelfde post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:11:
Sagna was niet heel lang geleden 1 van de beste rechtsbacks ter wereld en Koscielny is sinds vorig seizoen gewoon een topper. Misschien wat vaker naar wedstrijden van Arsenal kijken.... Mertesacker is geen topper maar vult Koscielny op dit moment wel perfect aan.
Koscielny heeft vorig jaar een goed jaar gedraaid, dat maakt hem nog geen topper, hij moet dat niveau constant vast kunnen houden. Toppers zijn verdedigers als Chielini en Thiago Silva bijvoorbeeld. Sagna is trouwens een rechtsback, dat vind ik wel een goede verdediger. Maar verder is de spoeling gewoon dun bij Arsenal en na Koscielny heb je een trage Mertesacker en een Vermaelen die schijnbaar niet goed genoeg meer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Vermaelen is een goede verdediger (alleen wat blessuregevoelig). Sagna maakt naar mijn mening vaak te veel fouten, Gibbs is ook niet echt wat. Sagna en Gibbs komen vind ik gewoon fysiek te kort en daarbij snap ik dat Sagna onderhand geen tiener meer is (jaar of 26 geloof ik) maar hij heeft daar wel het fysiek van. Als jij Mertesacker een goede verdediger vind dan rook jij net zo hard.

Voor niet al te veel geld hadden ze Samba van QPR kunnen overnemen, Sakho vind ik ook een betere verdediger dan Mertesacker.

[ Voor 18% gewijzigd door Chrosser op 02-09-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:43
CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:30:
http://www1.skysports.com...al-madrid-star-mesut-ozil

Het staat toch echt te gebeuren :P. Real is gestoord dat ze hem laten gaan.
Zoals ik het lees is het een gerucht, ben het overigens met je eens dat Real gestoord is hem te laten gaan.
Misschien is Ozil gewoon aan een nieuwe omgeving / uitdaging na het ... met Mourinho die hem vrijwel nooit eens een wedstrijd liet uitspelen :( :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik zit net even op de site van de BBC te kijken en de Man Utd fans mopperen al dat Ozil niet hun kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
D-e-n schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:52:
Ik zit net even op de site van de BBC te kijken en de Man Utd fans mopperen al dat Ozil niet hun kant op komt.
Bij United hebben ze helemaal geen recht om te klagen, Kagawa anybody???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Die zit nogal eens op de bank toch? Ik vond dat ze tegen Real toch wel wat vernuft tekort kwamen vorig jaar, wat extra klasse. Niet voor niks dat juist Giggs af en toe nog wel wat rust bracht. Een Ozil hebben ze veel meer nodig dan Felliani.

Er zit ook geen logica in. Eerst willen ze Fabregas, ze hadden al eens belangstelling voor Sneijder en nu Felliani? Totaal ander type. Dan weet je niet wat je zoekt.

[ Voor 25% gewijzigd door D-e-n op 02-09-2013 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat ik niet snap dat ze nu nog achter Fellaini aangaan op de laatste dag terwijl ze hem voor 1 augustus nog voor een vaste transfersom konden overnemen, maar die clausule verliep toen.

Kan je veel over Arsenal zeggen, maar dat getuigt ook niet van een goed beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:15:
Wat ik niet snap dat ze nu nog achter Fellaini aangaan op de laatste dag terwijl ze hem voor 1 augustus nog voor een vaste transfersom konden overnemen, maar die clausule verliep toen.
Dit inderdaad.

Idem dat niemand die Baines nog niet opgehaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kennelijk waren ze ervan overtuigd dat ze Fabregas binnen zouden hengelen. Een andere verklaring is er eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
:*) Lees nu weer een gerucht op de BBC: Hulk mogelijk naar Tottenham. Zenit is bij Dynamo Kiev aan het kijken voor Yarmolenko (voor wie Liverpool ook interesse heeft/had; liever Konoplyanko) en mogelijk zou Hulk dan nog weg mogen/kunnen ...

Everton wil Fernando van Porto als potentiele vervanger van Fellaini.

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En Man United gaat 36 miljoen op Herrara bieden, zoals verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dat is veel geld, gezien dat Ozil 50 miljoen kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
D-e-n schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:57:
Dat is veel geld, gezien dat Ozil 50 miljoen kost.
Misschien had Barca hem moeten kopen ipv Neymar :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

apis29 schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:52:
:*) Lees nu weer een gerucht op de BBC: Hulk mogelijk naar Tottenham.
Gaat niet gebeuren. Rusland heeft een te gunstig belastingregime. Wat daar ook staat is dat ze hem 13,5 miljoen pond bruto moeten betalen om zijn salaris te evenaren, per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Tottenham moet Hulk gewoon lekker laten zitten daar in Rusland met dat belachelijke salaris en haal Baines. Een leftback kunnen we wel gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Slaapje op 02-09-2013 16:11 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Fellaini schijnt richting Manchester te zijn voor zijn medical!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:10:
Tottenham moet Hulk gewoon lekker laten zitten daar in Rusland met dat belachelijke salaris en haal Baines. Een leftback kunnen we wel gebruiken.
Vertonghen deed toch vorig seizoen de LB :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:55

aerofreak

Steve Jobs

Stiekem vind ik dit best grappig... En eigenlijk is het natuurlijk ook niet normaal... :X

http://whatbaleearns.co.uk/

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Kaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:40:
[...]

Vertonghen deed toch vorig seizoen de LB :?
Soms inderdaad, maar hij is sterker als CB en is niet snel genoeg voor een LB. Assou ekotto is ook niet je van het en Rose zeker niet.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
aerofreak schreef op maandag 02 september 2013 @ 16:42:
Stiekem vind ik dit best grappig... En eigenlijk is het natuurlijk ook niet normaal... :X

http://whatbaleearns.co.uk/
_/-\o_ , tis eigenlijk ook bizar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kijk wat Lukas Podolski retweet!

Mesut Ozil having a medical with @Arsenal!!! Kiss kiss bang bang!!! Come on Arsenal.......!!!!!

+ deze retweet
Wow,@MesutOzil1088 wechselt von @realmadrid zu @Arsenal und wird Teamkollege vom @Podolski10 !!! Congratulation !

Dus hij gaat nu naar Arsenal ? Lijkt me prima voor Arsenal en Özil, die mee moet naar het WK :D

[ Voor 46% gewijzigd door Mosin op 02-09-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3565121/ozil-verhuist-van-real-madrid-arsenal.html
Damn! 50 miljoen is niet niks... Real zal blij zijn. Goede aankoop trouwens, maar of Ozil bij Arsenal past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:34:
http://www.nu.nl/sport/3565121/ozil-verhuist-van-real-madrid-arsenal.html
Damn! 50 miljoen is niet niks... Real zal blij zijn. Goede aankoop trouwens, maar of Ozil bij Arsenal past?
Lees jij nou ook voorgaande posts :? Halve pagina afgelult over die transfer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 02 september 2013 @ 18:38:
[...]
Lees jij nou ook voorgaande posts :? Halve pagina afgelult over die transfer...
Geruchten ja, een serieuze bron als de BBC is wel ff iets anders ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

50 miljoen is veel geld maar Özil is gewoon een wereldtopper en pas 24 jaar. Denk dat niemand zich zorgen hoeft te maken dat hij bij Arsenal past. Ik weet zeker dat die club hem op het lijf geschreven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
BeefHazard schreef op zondag 01 september 2013 @ 22:47:
[...]

Echt de grootste onzin die er bestaat, grote clubs verdienen +- 12 euro per shirt. Dan mag je mooi even een stuk of 8 miljoen Bale shirts verkopen. En als het goed is verkopen ze dus bij lange na niet zoveel shirts, laat staan van 1 speler.

Dat er ook andere inkomsten eventueel verhoogd kunnen worden door de aanwezigheid van topspelers is een gegeven, maar deze discussie hebben we volgens mij ook al eerder gehad in dit topic. Maar zulke dure spelers 'eventjes' terugverdienen door shirtverkoop is in ieder geval echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
TB1989 schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:05:
[...]

Echt de grootste onzin die er bestaat, grote clubs verdienen +- 12 euro per shirt. Dan mag je mooi even een stuk of 8 miljoen Bale shirts verkopen. En als het goed is verkopen ze dus bij lange na niet zoveel shirts, laat staan van 1 speler.

Dat er ook andere inkomsten eventueel verhoogd kunnen worden door de aanwezigheid van topspelers is een gegeven, maar deze discussie hebben we volgens mij ook al eerder gehad in dit topic. Maar zulke dure spelers 'eventjes' terugverdienen door shirtverkoop is in ieder geval echt onzin.
Tel daar even 10 euro bij op voor de bedrukking. Dan moeten ze opeens veel minder shirts verkopen, bedenk je daarbij ook dat dit wereldwijd gebeurt in Adidas stores et cetera. 8 miljoen (laten we even 5 aannemen met Bale-bedrukking), is niet veel als je wereldwijd shirts verkoopt voor de speler met de hoogste transferwaarde ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arsenal huurt Emiliano Viviano, 27 jarige keeper uit de Serie B, nou daar ga je zeker prijzen mee pakken hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
Mannen,

Heeft iemand van jullie ervaring met het bezoeken van een wedstrijd van FC Barcelona? Ik wil binnenkort (dit seizoen dus) met mijn vriendin een weekend naar Barcelona en daar kan een bezoek aan de plaatselijke FC natuurlijk niet aan ontbreken. Nu hadden we twee weekenden in ons hoofd waarin FC Barcelona thuis speelt, namelijk het weekend dat ze tegen Real Madrid spelen (lijkt me vrij onmogelijk om als buitenstaande kaartjes voor te krijgen) en een wedstrijd wanneer ze tegen Athletic Club de Bilbao, lijkt me iets meer mogelijk om kaarten te krijgen. Maar bestellen jullie die dan gewoon via de clubsite van FC Barcelona of zijn er andere mogelijkheden die kans op meer succes hebben (wel de Officiële kanalen natuurlijk).

Alvast bedankt!

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik heb bij Viagogo vorig seizoen kaarten besteld voor Valencia. Je kan daar ook kaarten kopen voor FC Barcelona dus dat is zeker een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:14:
Arsenal huurt Emiliano Viviano, 27 jarige keeper uit de Serie B, nou daar ga je zeker prijzen mee pakken hoor.
Wie zegt dat Arsenal er prijzen mee gaat winnen? Hij is gewoon een degelijke back up keeper, na het vertrek van Mannone moeten we een nieuwe keeper hebben.

Plus Palermo is niet eens zo heel verkeerd, die kun je zo weer in de serie a terug verwachten volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
BeefHazard schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:10:
[...]

Tel daar even 10 euro bij op voor de bedrukking. Dan moeten ze opeens veel minder shirts verkopen, bedenk je daarbij ook dat dit wereldwijd gebeurt in Adidas stores et cetera. 8 miljoen (laten we even 5 aannemen met Bale-bedrukking), is niet veel als je wereldwijd shirts verkoopt voor de speler met de hoogste transferwaarde ooit.
Zoveel verkochten Beckham en C.Ronaldo er niet eens :+ . en daarvan gaat de helft nog eens naar de speler zelf. Gedurende 2005-2009 lag het gemiddelde op 1,5 miljoen shirts per jaar wereldwijd voor Madrid en Manchester. En wie koopt er nou elk jaar een nieuw shirt met dezelfde speler ... lang niet de meerderheid.
Iedereen zou zomaar een Ribery shirt gaan kopen omdat ie voetballer van het jaar is geworden ;) .
According to a study by Sportintelligent, Real Madrid and Manchester United are the clubs with the highest shirt sales around the world – one and a half million shirts per season.
...
Media reports have previously suggested top football clubs sell between six and seven million shirts a season globally – but as sportingintelligence has discovered by talking to manufacturers and clubs to corroborate Dr Rohlmann’s figures, the real numbers are much lower. A source close to one of the sportswear giants told sportingintelligence that a shirt sales figure in the 6-7m bracket for any one club is “totally wrong”.

However, the source said that top-selling clubs can sell that many items of relevant branded merchandise annually “if you included shorts, socks, scarves and so on”.
http://www.sportingintell...b-football-shirts-310802/

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 02-09-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
BeefHazard schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:10:
[...]

http://www.weaintgotnohis...-shirt-sales-really-worth

Een aantal goede argumenten hier. Ja, shirtverkoop is zeker wat waard. Maar nee, Bale wordt absoluut niet betaald uit shirtverkoop, zo simpel is het gewoon. Om even wat aan te halen uit het artikel: een fan moet eerst een shirt willen en kunnen kopen, dan nog specifiek een speler en juist die speler er achterop willen. Is die gekocht, dan moet een fan ook het jaar erna nog eens de shirts gaan kopen wil je dermate veel uit shirtverkoop halen dat dat een dergelijk hoge prijs kan compenseren. Het zit eerder in een upgrade van sponsorcontracten zoals Adidas, Fly Emirates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Offtopic:
Het klinkt misschien raar, maar zou Adidas een handje geholpen hebben ?
Ik durf het niet zeker te zeggen, maar zoiets was ook met Neymar en Barcelona voor gevallen ? Die kerel van Barca was/is ook de voorzitter van Nike.. Nu is Barca wel een 101% Nike gebruiker (logo in stadion) en Real volgens mij niet met Adidas.

Ontopic:
In ieder geval, is het wel vreselijk knap om zoveel geld uit shirts te halen, als je gaat kijken hoeveel ze er moeten verkopen. Ronaldo zal meer verkocht worden, dan Bale lijkt me..
Wat vind Ipodkiller van de Özil aankoop :o ?

Ik lees net, dat Arnoutovic naar Stoke City gaat. Verschrikkelijk zonde voor Werder, maar begrijpelijk van zijn kant. Ik ben echt benieuwd wat Werder gaat doen dit seizoen, maar ik verwacht niet veel soeps helaas :(

[ Voor 23% gewijzigd door Mosin op 02-09-2013 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Zonde voor Werder? Die dansen 10 rondjes om de tafel dat die eigenwijze egoïstische gast opgedonderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

https://twitter.com/Arsenal/status/374645016150290432

Özil naar Arsenal!

[ Voor 38% gewijzigd door Quad op 02-09-2013 23:29 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Wat een wanbeleid van Real Madrid, onvoorstelbaar. Ze laten gewoon hun twee na beste speler vertrekken. Ik durf alvast te voorspellen dat ze over een tijdje weer terugkomen met een bod van een miljoen of 80. Man man man ik lig gewoon in een deuk :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BTMB7DSCQAApv2h.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:34:
Wat een wanbeleid van Real Madrid, onvoorstelbaar. Ze laten gewoon hun twee na beste speler vertrekken. Ik durf alvast te voorspellen dat ze over een tijdje weer terugkomen met een bod van een miljoen of 80. Man man man ik lig gewoon in een deuk :+ .
Idd. Ze zijn helemaal van het padje af bij Real, eerst 100 miljoen voor Bale en nu dit... CR gaat hem missen.
Ozil scoorde vorig seizoen 15x in 28 wedstrijden, eens kijken of Bale dat aantal in Spanje ook haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Kijk nu al uit naar het debuut van Özil. Cazorla en hij in 1 team. Dat worden combinaties om gek van te worden :D! Dan heb je ook nog eens Wilshere en Ramsey die eindelijk weer op niveau begint te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'(

Ergens snap ik het wel, in het nieuwe 4-3-3 systeem van Ancelotti past Ozil alleen op de vleugels (er is, in tegenstelling tot Mourinho's systeem geen duidelijke 10 meer), en die zijn op dit moment voorbehouden aan twee zeer behoorlijke spelers (Ronaldo en Bale), maar ik ben er absoluut niet gelukkig mee. Ozil is jong en extreem goed, en heeft precies de kwaliteit die Madrid altijd hoort na te streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar Bale op rechts? Werkt dat?
Pagina: 1 ... 9 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum