[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:47
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:54:
[...]

:'(

Ergens snap ik het wel, in het nieuwe 4-3-3 systeem van Ancelotti past Ozil alleen op de vleugels (er is, in tegenstelling tot Mourinho's systeem geen duidelijke 10 meer), en die zijn op dit moment voorbehouden aan twee zeer behoorlijke spelers (Ronaldo en Bale), maar ik ben er absoluut niet gelukkig mee. Ozil is jong en extreem goed, en heeft precies de kwaliteit die Madrid altijd hoort na te streven.
Het ergste is dat ik nu ook fox moet halen voor de premier ligue ...

Welke trainer zegt nu steeds dat je je systeem moet aanpassen aan je selectie en niet andersom?

Anyway, teleurgesteld :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Die ouwe sluwe vos Wenger... :D , Mesut Özil bij Arsenal, dat is toch wel een aardige verovering, hij verbaasde vriend en vijand.

Behalve dat zijn die lui bij Real Madrid compleet de weg kwijt, Bale voor 100 miljoen halen en Özil, een van de beste spelbepalers van de wereld verkopen. :+ , maar goed het zal wel aan het systeem liggen, anders kan ik het me niet voorstellen dat ze hem niet meer nodig hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Afbeeldingslocatie: http://www.footballuser.com/formations/2013/09/816195_Arsenal.jpg
En dan op de bank: Podolski, Ox-Chamberlain, Monreal, Vermealen, Ramsey, Rosicky, Jenkinson en Bendtner.

Hopelijk deze winter nog een CB + CDM voor de breedte halen en een spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
toolkist schreef op maandag 02 september 2013 @ 23:15:
Zonde voor Werder? Die dansen 10 rondjes om de tafel dat die eigenwijze egoïstische gast opgedonderd is.
Maarja.. Meneer kan wel voetballen en was we degelijk een van de betere, dat viel mij in ieder geval op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:08
Ozil is een geweldige aanwinst maar had Arsenal niet meer behoefte aan een spits? Aan iets meer daadkracht voorin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
D-e-n schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:06:
Ozil is een geweldige aanwinst maar had Arsenal niet meer behoefte aan een spits? Aan iets meer daadkracht voorin?
Ja en nee. Ja, er is meer daadkracht nodig, en nee omdat heel vele mensen vinden dat Giroud het niet hel slecht doet en iedereen wel vind dat er nog meer inzit. Als we dus de bal aanvoer naar Giroud kunnen verbeteren, gaat wellicht ook hij beter presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar Giroud is geen topper en volgens mij ook geen topper in wording. De naam valt dan ietwat uit de toon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als je tot aan de laatste dag wacht valt er weinig meer te kiezen, helemaal als het om een topspits gaat.
Dat Arsenal toch een Ozil weet te strikken is eigenlijk een wonder, maar ik denk dat z'n duitse ploegmaten ook een belangrijke rol hebben gespeeld.

Afbeeldingslocatie: http://i53.photobucket.com/albums/g50/Tequilazu/misc/Deutschland_Jubel_Spieler_4.jpg

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
D-e-n schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:37:
Maar Giroud is geen topper en volgens mij ook geen topper in wording. De naam valt dan ietwat uit de toon.
Dat mag je vinden. Bij Arsenal en haar fans vind men dat er meer inzit, en vinden dat hij die kans moet krijgen. De winter en anders volgende zomer kan hij vervangen worden als het er niet uitkomt. Die ene spits die nu in Manchester speelt deed er 5 jaar over om een topper te worden.

Voor een gespreid bedje wordt je maar fan van Barcelona, Real, City of Chelsea waar ze alles kant en klaar inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Terryb47 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:41:
Als je tot aan de laatste dag wacht valt er weinig meer te kiezen, helemaal als het om een topspits gaat.
Dat Arsenal toch een Ozil weet te strikken is eigenlijk een wonder, maar ik denk dat z'n duitse ploegmaten ook een belangrijke rol hebben gespeeld.
Dit zal ongetwijfeld ook het geval zijn geweest voor Özil anders had hij denk ik wel voor een andere club gekozen.

Mesut Özil is veel te goed voor Arsenal dus lekker van genieten, Arsenal fanboys zullen waarschijnlijk niet blij zijn dat ik dat zeg maar goed wat interesseert mij dat. :P

Mesut Özil!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ozil lijkt me ook een kant en klare versterking hoor. En juist de fans vroegen daarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tweaking Art schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:54:
[...]
Dit zal ongetwijfeld ook het geval zijn geweest voor Özil anders had hij denk ik wel voor een andere club gekozen.

Mesut Özil is veel te goed voor Arsenal dus lekker van genieten, Arsenal fanboys zullen waarschijnlijk niet blij zijn dat ik dat zeg maar goed wat interesseert mij dat. :P
Als hij zich echt te goed voelde voor Arsenal had ie vast willen knokken voor zijn plaats in Real. Mag ik vragen, is Chelsea wel goed genoeg voor hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:29

Barbas

Gallego!

Tweaking Art schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 07:27:
Behalve dat zijn die lui bij Real Madrid compleet de weg kwijt, Bale voor 100 miljoen halen en Özil, een van de beste spelbepalers van de wereld verkopen. :+ ,
Als iemand met een bod van 50 miljoen komt kan ik best snappen dat je hem verkoopt als je Isco als "vervanger" hebt.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Kaap schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:03:
[...]

Als hij zich echt te goed voelde voor Arsenal had ie vast willen knokken voor zijn plaats in Real. Mag ik vragen, is Chelsea wel goed genoeg voor hem?
Tuurlijk mag je dat. :) noem maar een topclub die structureel om de prijzen speelt en hij is er goed genoeg voor, een speler van topklasse, zeker. :)
Resteleiro schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:12:
[...]

Als iemand met een bod van 50 miljoen komt kan ik best snappen dat je hem verkoopt als je Isco als "vervanger" hebt.
Ik denk dat niemand zelfs Real Madrid had verwacht dat er een club was die maar even betaalde wat Arsenal dus deed in deze transferperiode.

Isco is ook een goede speler maar om nou maar te zeggen dat hij zoveel beter is dan Özil, tja dat is lastig te beoordelen, toen ik hoorde dat Real Madrid Isco had gekocht toen dacht ik eigenlijk dat ze hem niet echt nodig hadden maar goed toen wist ik ook niet dat Özil verkocht zou worden. :)

We zullen zien hoe Isco het doet bij Real Madrid.

[ Voor 46% gewijzigd door Tweaking Art op 03-09-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tweaking Art schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:16:
[...]
Tuurlijk mag je dat. :) noem maar een topclub die structureel om de prijzen speelt en hij is er goed genoeg voor, een speler van topklasse, zeker. :)
1 Manchester United 38 28 5 5 86 43 +43 89
2 Manchester City 38 23 9 6 66 34 +32 78
3 Chelsea 38 22 9 7 75 39 +36 75
4 Arsenal 38 21 10 7 72 37 +35 73
Volgens jou redenatie is Ozil alleen goed genoeg voor Manchester United dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

[...]
Isco is ook een goede speler maar om nou maar te zeggen dat hij zoveel beter is dan Özil, tja dat is lastig te beoordelen
Ik zeg niet dat Isco beter is dan Ozil ;)
Zijn start is in ieder geval veelbelovend.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Kaap schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 09:43:
[...]

[...]

Volgens jou redenatie is Ozil alleen goed genoeg voor Manchester United dus :')
Laat mijn redenaties maar aan mij over ok? :P , volgens mij zijn er meer clubs in de wereld dan alleen in engeland. ;) maar dat is een aardig rijtje clubs dat je daar noemde.

Maar goed, ik denk dat iemand op zijn teentjes getrapt is en aangezien ik niet echt in een :') :') :') smiley oorlogje geintereseerd ben zullen we hier maar bij laten.

Als hij andere opties had gehad dan denk ik niet dat hij naar Arsenal was gegaan, daar blijf ik bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:06:
Een fatsoenlijke verdediger is harder nodig dan een spits, die Giroud is zo verkeerd nog niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tweaking Art schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:12:
[...]
maar dat is een aardig rijtje clubs dat je daar noemde.
Gezien het minimale verschil in punten druist dat dan wel in tegen je eerdere bewering dat Arsenal te min zou zijn...
[...]
Maar goed, ik denk dat iemand op zijn teentjes getrapt is en aangezien ik niet echt in een :') :') :') smiley oorlogje geïnteresseerd ben zullen we hier maar bij laten.
Nee hoor, ik reageer alleen op je beweringen waar ik het niet mee eens ben. Maar als je niet geïnteresseerd bent in een discussie, vraag ik me wel af wat je doel van dit topic bezoeken is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Isco is ook een goede speler maar om nou maar te zeggen dat hij zoveel beter is dan Özil, tja dat is lastig te beoordelen, toen ik hoorde dat Real Madrid Isco had gekocht toen dacht ik eigenlijk dat ze hem niet echt nodig hadden maar goed toen wist ik ook niet dat Özil verkocht zou worden. :)

Ik denk dat Real meer aan Isco heeft dan Barca aan Neymar bijv. Isco is echt een heel groot talent hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Tweaking Art schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 08:54:
Arsenal fanboys zullen waarschijnlijk niet blij zijn dat ik dat zeg maar goed wat interesseert mij dat. :P
Denk ook niet dat er een Gooner hier is die dat maar enigszins boeit wat een ander vind....

http://havearsenalspentanymoneyyet.com/ :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat Real meer aan Isco heeft dan Barca aan Neymar bijv. Isco is echt een heel groot talent hoor.
Toch heb ik het idee dat Real weer ouderwets in het wilde weg koopt, puur en alleen met marketing in het achterhoofd en niet met het idee waar het elftal behoefte aan heeft. Ozil was toch niet echt een zwakke plek in het elftal. En dan gaat Bale straks op rechts spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hoewel ik enorm blij ben met Özil, ben ik toch ietwat huiverig..

We hebben nu een midddenvelder/winger erbij, terwijl we al Wilshere, Ramsey, Carzorla, Oxlade-Chamberlain, Rosicky, Walcott, Flamini en Podolski hebben.. De versterking was in mijn ogen niet echt nodig. Het enige dat we daar nodig hadden was een CDM, en die hebben we in Flamini erbij nu.

Een keeper was nodig en die hebben we, ken Viviano niet, maar concurrentie voor Szczesny is altijd welkom, en goede backup ook.

Ook een spits was nodig, maar die hebben we niet. Op zich zijn er wel opties naast Giroud, namelijk Podolski, Walcott en Sanogo, maar had toch het liefst iemand zien komen hier.

Waar in mijn ogen nu het grootste probleem zit is de verdediging.. We hebben 3 centrale verdedigers: Vermaelen, Koscielny en Mertesacker. Verlies er 1 en je zit in de shit. Sagna heeft het goed gedaan als tijdelijke centrale verdediger, maar het is niet je ideale oplossing. Nu is er met Flamini nog wel wat mogelijk, maar er zou eigenlijk 1 centrale verdediger bij moeten komen, en dat is niet gebeurd. -O- Ik had een Ashley Williams wel willen zien komen bijv. Dan heb je in ieder geval backup als het nodig is, nu zijn alle oplossingen een speler uit positie te laten spelen, en dat is niet ideaal..

Misschien gebeurd er in de winter nog iets op dit gebied, en andere lijkt mij volgende zomer prio 1 een nieuwe centrale verdediger en prio 2 een nieuwe spits.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Laat mijn redenaties maar aan mij over ok? :P , volgens mij zijn er meer clubs in de wereld dan alleen in engeland. ;) maar dat is een aardig rijtje clubs dat je daar noemde.

Maar goed, ik denk dat iemand op zijn teentjes getrapt is en aangezien ik niet echt in een :') :') :') smiley oorlogje geintereseerd ben zullen we hier maar bij laten.

Als hij andere opties had gehad dan denk ik niet dat hij naar Arsenal was gegaan, daar blijf ik bij. :)
Per en Poldolski zullen uiteraard ook een grote rol hebben gespeeld, ik blijf erbij, hij kiest voor Arsenal omdat zijn speelstijl daar perfect bij aansluit, hij kiest voor het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:50:
[...]
Toch heb ik het idee dat Real weer ouderwets in het wilde weg koopt, puur en alleen met marketing in het achterhoofd en niet met het idee waar het elftal behoefte aan heeft. Ozil was toch niet echt een zwakke plek in het elftal. En dan gaat Bale straks op rechts spelen?
Tja, dat zou kunnen. Het is natuurlijk ook een soort prestigestrijd van voorzitters en sponsors van zo'n club.
Ozil deed het idd prima bij Real, ze leveren heel wat goals + assists in nu. Ik denk dat CR op rechts gaat spelen en Bale op links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:43:
[...]

Als ik mocht kiezen tussen die twee dan had ik Isco gekozen, Maar goed is Isco beter dan Özil, naar mijn mening zijn het vergelijkbare spelers, is hij vaardiger dan Özil, betere techniek, betere steekpass, meer goals etc.

Tja..... wie zal het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

iPodKiller schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:53:
[...]

Per en Poldolski zullen uiteraard ook een grote rol hebben gespeeld, ik blijf erbij, hij kiest voor Arsenal omdat zijn speelstijl daar perfect bij aansluit, hij kiest voor het voetbal.
En hij kiest ook voor Wenger. Een betere leermeester is er op dit moment niet.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:27
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar lijstjes over de transferbedragen hoeveel er overal in en uit is gegaan, per ploeg en per competitie. Ik las gisteren volgens mij dat in Engeland elke ploeg een negatieve balans had, al weet ik niet of dat nog steeds zo is door alle last-minute-transfers. Dan zouden er ook landen/ploegen moeten zijn met een positieve balans ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ik las dat de Engelse competitie 500 miljoen in de min stond en dat Nederland een winst van 115 miljoen had. Waar ik dat las weet ik alleen niet meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

rik86 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 11:59:
Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar lijstjes over de transferbedragen hoeveel er overal in en uit is gegaan, per ploeg en per competitie. Ik las gisteren volgens mij dat in Engeland elke ploeg een negatieve balans had, al weet ik niet of dat nog steeds zo is door alle last-minute-transfers. Dan zouden er ook landen/ploegen moeten zijn met een positieve balans ;)
Hierbij een lijstje van de grootste competities: http://www.transfermarkt.com/en/statistiken/startseite/transfers.html
TRANSFER REVENUES AND EXPENDITURES 13/14
Competition Expenditure revenue total
  • Premier League 762.680.000 € 275.392.000 € -487.288.000 € :D
  • Primera División 390.950.000 € 492.570.000 € 101.620.000 €
  • Serie A 389.585.000 € 401.680.000 € 12.095.000 €
  • Ligue 1 378.850.000 € 229.100.000 € -149.750.000 €
  • Premier Liga 272.375.000 € 254.020.000 € -18.355.000 €
  • 1.Bundesliga 263.255.000 € 204.555.000 € -58.700.000 €
  • Premier Liga 133.100.000 € 75.400.000 € -57.700.000 €
  • Süper Lig 73.392.035 € 29.307.000 € -44.085.035 €
  • Primeira Liga 72.035.000 € 133.925.000 € 61.890.000 €
  • Championship 41.330.000 € 68.180.000 € 26.850.000 €
  • Eredivisie 34.275.000 € 145.600.000 € 111.325.000 €
  • Jupiler Pro League 27.700.000 € 42.600.000 € 14.900.000 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
CR1691 schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:07:
Ik las dat de Engelse competitie 500 miljoen in de min stond en dat Nederland een winst van 115 miljoen had. Waar ik dat las weet ik alleen niet meer :+
VI.nl

Totale inkomsten in de UK waren iets van €250 mil, uitgaven €750 mil oid. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00
Gynnad schreef op maandag 02 september 2013 @ 20:25:
[...] Maar bestellen jullie die dan gewoon via de clubsite van FC Barcelona of zijn er andere mogelijkheden die kans op meer succes hebben (wel de Officiële kanalen natuurlijk).
Ja, ik ben in 2010/2011 naar een thuiswedstrijd van FC Barcelona gegaan en ik heb de kaarten toen gewoon via de clubsite gekocht. Even een account aanmaken, met je creditcard betalen en klaar.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Angeloonie schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:52:
Waar in mijn ogen nu het grootste probleem zit is de verdediging.. We hebben 3 centrale verdedigers: Vermaelen, Koscielny en Mertesacker. Verlies er 1 en je zit in de shit. Sagna heeft het goed gedaan als tijdelijke centrale verdediger, maar het is niet je ideale oplossing. Nu is er met Flamini nog wel wat mogelijk, maar er zou eigenlijk 1 centrale verdediger bij moeten komen, en dat is niet gebeurd. -O- Ik had een Ashley Williams wel willen zien komen bijv. Dan heb je in ieder geval backup als het nodig is, nu zijn alle oplossingen een speler uit positie te laten spelen, en dat is niet ideaal..
Heeft Arsenal geen talenten in de jeugd rondlopen die die plek in kunnen nemen wanneer nodig?

Gedurende het seizoen krijg je natuurlijk wel te maken met schorsingen en blessures dus ik begrijp je zorgen.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Railgunner schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 14:18:
[...]

Ja, ik ben in 2010/2011 naar een thuiswedstrijd van FC Barcelona gegaan en ik heb de kaarten toen gewoon via de clubsite gekocht. Even een account aanmaken, met je creditcard betalen en klaar.
Dit is inderdaad goed te doen, hou alleen rekening met het feit dat je voor 'speciale' wedstrijden weinig kans maakt op een goede plek. Deze worden dan weer doorverkocht via al eerder genoemde sites bijvoorbeeld, en dus zul je extra moeten betalen. Helaas, maar het is voorlopig niet anders denk ik.

Zelf ben ik van plan komend jaar ook die kant op te gaan voor een wedstrijd, maar Barcelona - Real wordt een behoorlijk duur grapje... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Resteleiro schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 16:56:
[...]

Heeft Arsenal geen talenten in de jeugd rondlopen die die plek in kunnen nemen wanneer nodig?

Gedurende het seizoen krijg je natuurlijk wel te maken met schorsingen en blessures dus ik begrijp je zorgen.
Nope.. Triest maar waar...
De enige die er enigszins klaar voor was is Ignasi Miquel, maar die is verhuurd. Verder hadden we Johan Djourou, maar ook die is verhuurd.
In de jeugdopleiding zit geen enkele centrale verdediger die het niveau aan zou kunnen, dan is het nog beter om een vleugelverdediger als centrale verdediger op te stellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

Top 8 Spending Leagues:

1. Premier League
2. Serie A
3. La Liga
4. Ligue 1
5. Russia
6. Bundesliga
7. Ukraine
8. Turkey

(Serie A spent €409mil this summer. The second highest spending league but still an incredible €353mil less than the Premier League.)

Of the top 8 spending leagues only Serie A & La Liga made a profit this summer. Serie A made €3.19mil profit & La Liga made €101mil profit.

Brazilian Serie A made the largest profit of any league this summer, raking in €185mil in profit.

Roma were 4th in terms of transfer revenue, having taken in €104mil from player sales. Only Anzhi, Tottenham & Real Madrid received more.

Internazionale made the biggest loss this transfer window (in Italy) by finishing €22.3mil in the red.

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 04-09-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Blijkbaar vond de spelersgroep van Real de transfers van Ozil ook niet bepaald leuk ...

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Bospa01 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:13:
Blijkbaar vond de spelersgroep van Real de transfers van Ozil ook niet bepaald leuk ...
Want?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ronaldo vanwege de klik die hij heeft met Ozil (veel assists op hem) en Ramos kan het op persoonlijk gebied goed met hem vinden. Vinden het dus op sportief en persoonlijk gebied een aderlating voor het team.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:50

kevin33

Welkom in Utopia.

Grapping, Levy ( Spurs ) heeft de transfer van Ozil naar Arsenal willen tegenhouden.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Hoe dan?

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

kevin33 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:29:
Grapping, Levy ( Spurs ) heeft de transfer van Ozil naar Arsenal willen tegenhouden.
Ik zou het grappig vinden, maar ik vraag me ook af hoe hij dat had willen doen.
Contractueel ofzo? :?

Wat wel zo is, dat door de transfer van bale naar madrid, de spurs ons wel min of meer een handje hebben geholpen met deze transfer..... als bale niet daar heen was gegaan was Ozil nooit vertrokken denk ik.
Resteleiro schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:24:
Ronaldo vanwege de klik die hij heeft met Ozil (veel assists op hem) en Ramos kan het op persoonlijk gebied goed met hem vinden. Vinden het dus op sportief en persoonlijk gebied een aderlating voor het team.
Klopt, Ramos heeft zich daarover in de media uitgelaten idd.

[ Voor 27% gewijzigd door Gunner op 04-09-2013 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Hmm wist hij er dan van?, kan me niet voorstellen dat Real Madrid gezegd heeft dat als ze Bale eenmaal binnen hebben dat ze dan Özil naar een Tottenham concurrent laten gaan.

Zelfs dan, die voorzitter moet niet zo zeuren, 100 miljoen voor Bale, aardige transfer toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ze zijn daar wel heel wanhopig om uit de schaduw van Arsenal te komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

Özil heeft hierdoor moeten zeggen dat hij RM niet zou verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Levy wou Ozil betrekken in een ruil met Bale, maar Real Madrid vertelde dat Ozil niet te koop was. Dat op de transfer deadline dag de geruchten steeds sterker werden dat hij naar Arsenal zou gaan, Levy daar niet zo blij mee was en de Bale deal wou saboteren door nee te verkopen.

Wat in mijn ogen blufpoker is omdat ze met het aantrekken van veel andere spelers eigenlijk al het "Bale" geld van te voren hadden uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

kristan schreef op woensdag 04 september 2013 @ 13:04:
Internazionale made the biggest loss this transfer window (in Italy) by finishing €22.3mil in the red.
Inter heeft daar wel een aantal goede spelers voor terug:

Mauro Icardi UC Sampdoria 6.000.000 €
Matías Silvestre US Palermo 6.000.000 €
Ishak Belfodil Parma 7.500.000 €
Saphir Taider FC Bologna FC Bologna 5.500.000 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
http://www.vi.nl/nieuws/z...nergens-van-verzekerd.htm

Ik zal eerlijk zijn, als Bale op de bank beland bij Real Madrid ga ik denk ik helemaal stuk. :P

Maar het is wel een goede vraag, waar gaat hij spelen?, ik neig denk ik ook naar de rechtervleugel, best wel vreemd, heeft hij daar ooit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Laatst online: 20:50

kevin33

Welkom in Utopia.

Tweaking Art schreef op woensdag 04 september 2013 @ 14:39:
[...]

Hmm wist hij er dan van?, kan me niet voorstellen dat Real Madrid gezegd heeft dat als ze Bale eenmaal binnen hebben dat ze dan Özil naar een Tottenham concurrent laten gaan.

Zelfs dan, die voorzitter moet niet zo zeuren, 100 miljoen voor Bale, aardige transfer toch. :P
Hij was van mening dat de Spurs en Real een soort van samenwerkings verband hadden sinds de transfer van Modric.

Juist dat 1 van de belangrijke spelers van Real naar Arsenal zou vertrekken, daar was hij niet echt heel blij mee.

http://www.dailymail.co.u...-Mesut-Ozils-Arsenal.html

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Toch wel apart, maar ook grappig, dat Ronaldo en Ramos er wat van zeggen. Volgens mij hebben ze ook nog niet eens gezegd, dat ze kapot zijn van De heer Bale.
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe hij gaat presteren. V.D Vaart heeft gezegd, dat het een vriendelijk en goede knul is, maar zal dat hem niet de nek breken ? Voor Ibrahimovic kun je daarintegen 300 miljoen neer leggen en hij geeft nergens een zak om, maar ik ben erg benieuwd wat hij er van gaat maken. Het is toch een groot (deels idioot) bedrag.

Het valt me wel op, dat veel spelers genoegen nemen met ''mindere'' clubs om waarschijnlijk mee te doen aan het WK 2014. Tenminste, dat lijkt me de reden.
Kàka gaat terug naar Milan en Özil naar Arsenal, dat vind ik toch ook wel weer leuk. Arsenal maakte het Bayern super lastig vorig jaar, misschien heb je nu met Özil wel iemand die het net even afmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
kevin33 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 16:45:
[...]

Hij was van mening dat de Spurs en Real een soort van samenwerkings verband hadden sinds de transfer van Modric.
Dat is interessant, had geen idee dat er een samenwerkingsverband tussen die twee clubs was, maar goed, erg goed samen werken doen ze blijkbaar niet. :+

Het zou toch wat zijn als Real Madrid Özil niet aan Tottenham wilde verkopen en dat ze hebben gewacht totdat Tottenham zo veel geld in spelers hadden geinvesteerd dat ze de deal gewoon niet meer konden weigeren.

Vreemd verhaal in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:52
Ja dat samenwerkingsverband was er, maar er is al een tijd gemor vanuit Spurs omdat het eigenlijk alleen maar eenrichtingsverkeer is. Dat nu Ozil naar Arsenal gaat zal er denk ik ook wel voor zorgen dat dit "verband" stopt.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Modric? Oh ja, die speelt ook bij Real, helemaal vergeten gewoon :+

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-09-2013 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Je verkoopt vorig jaar nog voor te veel geld een Modric (50m) en dit jaar Bale voor, ik zeg het nogmaals, het absurde bedrag van 100m. Prima zaken van spurs zijde (en slechte zaken van Real Madrid) maar denk dan niet dat je dan partners bent en om een gunst kan vragen, helemaal niet na keiharde onderhandelingen. Dus wat eenrichtings verkeer? Denk dat geen enkele speler van Real er maar aan zou denken om voor spurs te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Terryb47 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:07:
Je verkoopt vorig jaar nog voor te veel geld een Modric (50m) en dit jaar Bale voor, ik zeg het nogmaals, het absurde bedrag van 100m. Prima zaken van spurs zijde (en slechte zaken van Real Madrid) maar denk dan niet dat je dan partners bent en om een gunst kan vragen, helemaal niet na keiharde onderhandelingen. Dus wat eenrichtings verkeer?
Prima punt, Tottenham mag blij zijn met deze bedragen. :)
Denk dat geen enkele speler van Real er maar aan zou denken om voor spurs te spelen.
Niet al te hard roepen, Mesut Özil ging ook naar Arsenal, wonderen zijn de wereld nog niet uit. :P

---

http://www.vi.nl/nieuws/m...is-geen-kopie-van-hem.htm

Toch wel schrijnend dat iedereen het over Özil heeft en niet over Bale. :+

Volgens Mourinho is hij de beste spelmaker ter wereld, nou daar ben ik het volledig mee eens. :D

Cristiano Ronaldo is ook lovend over hem, dat hoor je toch niet vaak van hem, meestal is hij meer geinteresseerd in zijn haar en beter zijn dan Messi. :P

[ Voor 22% gewijzigd door Tweaking Art op 04-09-2013 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tweaking Art schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:12:
[...]

Niet al te hard roepen, Mesut Özil ging ook naar Arsenal, wonderen zijn de wereld nog niet uit. :P

---

Cristiano Ronaldo is ook lovend over hem, dat hoor je toch niet vaak van hem, meestal is hij meer geinteresseerd in zijn haar en beter zijn dan Messi. :P
Het is inderdaad een wonder en dat dankzij Spurs notabene d:)b

Maar even serieus, Arsenal geniet in Europa veel meer aanzien natuurlijk. Niet onbelangrijk is de tijdperk Bergkamp/Henry uiteraard, maar ook het aanvallende speelstyle van Wenger trekt een Özil aan. (kijk eens hoe Chelsea met anti-voetbal prijzen pakt, daar word je toch als voetballiefhebber toch niet goed van?) Als je dan ook nog in de mindere jaren gewoon iedere jaar weer meedoet aan de CL dan behoor je tot de topclubs van Europa. Dat kan je van een Liverpool of Spurs niet zeggen.

Ronaldo (en benzema) gaan Özil nog flink missen ja, wie gaat al die steekpassen versturen nu? Isco? als hij 30m waard is, dan is 50m voor Özil een koopje eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Tweaking Art schreef op woensdag 04 september 2013 @ 22:12:

Niet om het een of ander, maar Arsenal heeft een grotere statuur in Europa dan die andere club uit noord Londen. Zeker qua historie kunnen ze niet aan Arsenal tippen.

Misschien wou Ozil wel helemaal niet naar die club en wel naar Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Slasher schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:11:
[...]

Niet om het een of ander, maar Arsenal heeft een grotere statuur in Europa dan die andere club uit noord Londen. Zeker qua historie kunnen ze niet aan Arsenal tippen.

Als ik alle berichten lees krijg ik meer het gevoel dat het een geforceerde keuze was ...
En tja, Ajax heeft europees een grotere naam dan Arsenal maar zie daar ook geen Ozil voetballen ;)

Denk dat als Mourinho had geweten dat Ozil te halen viel dat hij ws nu bij een andere club uit London had gespeeld ...

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 04-09-2013 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:09:
[...]
Maar even serieus, Arsenal geniet in Europa veel meer aanzien natuurlijk. Niet onbelangrijk is de tijdperk Bergkamp/Henry uiteraard, maar ook het aanvallende speelstyle van Wenger trekt een Özil aan. (kijk eens hoe Chelsea met anti-voetbal prijzen pakt, daar word je toch als voetballiefhebber toch niet goed van?) Als je dan ook nog in de mindere jaren gewoon iedere jaar weer meedoet aan de CL dan behoor je tot de topclubs van Europa. Dat kan je van een Liverpool of Spurs niet zeggen.
Meedoen aan de CL, dat zeg je goed, Op een verloren finale na heeft Arsenal nog nooit wat bereikt in de CL.
Chelsea mag dan niet het mooiste voetbal spelen, het is wel effectief. Voetballers willen nu eenmaal prijzen winnen (zie ook Van Persie). Ozil gaat bij Arsenal ook geen prijzen pakken verwacht ik.

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:41:
[...]

Meedoen aan de CL, dat zeg je goed, Op een verloren finale na heeft Arsenal nog nooit wat bereikt in de CL.
Chelsea mag dan niet het mooiste voetbal spelen, het is wel effectief.
Op een gewonnen finale na heeft Chelsea ook nog nooit wat bereikt in de CL. Maar dan ben je opeens een absolute topclub :? In dat geval stel je dat Ajax ook een europese topclub is. Ga toch weg man met je zwart-wit voorwaarden.
Bospa01 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:29:
[...]

ls ik alle berichten lees krijg ik meer het gevoel dat het een geforceerde keuze was ...
Als ik alle berichten lees, lees ik vooral een heleboel jaloezie en afgunst jegens Arsenal. Droeftoeters :')
[...]
En tja, Ajax heeft europees een grotere naam dan Arsenal maar zie daar ook geen Ozil voetballen ;)
Zie mijn reactie hierboven op tweaker2010... En dan nog zul je het kwa populariteit en financien compleet afleggen, al helemaal internationaal. De Eredivisie _O-

[ Voor 39% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 06:42 ]

• Barbas

Barbas

Gallego!

Terryb47 schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:09:
[...]
Ronaldo (en benzema) gaan Özil nog flink missen ja, wie gaat al die steekpassen versturen nu? Isco? als hij 30m waard is, dan is 50m voor Özil een koopje eigenlijk.
Ik ben het met je eens dat ze Özil gaan missen. Niet alleen de spelers maar ook de fans. Uitstekende speler, geweldig inzicht met uitstekende passing skills. Maar toch kreeg ik de indruk dat hij vorig jaar niet echt fit was, of oogde. Zelfs een beetje lui soms. Tenminste, zo kwam het op mij over. Misschien dat dat ook wel hoort bij zijn rol als nummer 10. Als je elke wedstrijd mensen vrij voor de goal zet heft dat elkaar natuurlijk op.

Isco heeft de laatste 2 jaar bij Malaga laten zien dat hij een uitstekende speler is die ook een steekpass kan versturen. Of dat bij Madrid ook gaat lukken zal de tijd uitwijzen. Belangrijk verschil met Özil is dat Isco koelbloediger is voor de goal.

Mejor así

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Blijft toch apart om te zien dat een paar transfers zo'n triest gedrag in mensen los maakt :N Normaal reageren op elkaar zit er niet meer in, de :') smileys vliegen weer in 't rond en Spurs is de kleine club die in de schaduw staat van Arsenal terwijl het allebei kleine clubs zijn die in de schaduw staan van de Engelse topclubs.

• Slaapje
Ik snap het ook niet, tot een paar dagen geleden was alles prima en nu wordt er gemiept om niets. Jammer, want het is normaal wel gezellig hier vind ik. Onbegrijpelijk dat mensen zich zo laten kennen. Als ik steeds moet gaan reageren omdat iemand Arsenal beter vindt dan Spurs ben ik nog wel even bezig.

To dare is to do

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Slasher schreef op woensdag 04 september 2013 @ 23:11:
[...]

Volgens mij zijn er meerdere clubs, op meerdere niveaus, in Noord-Londen. Wellicht handig als je voortaan gewoon een club bij naam noemt. Klinkt allemaal een beetje sneu dit.
JanW schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:09:
Blijft toch apart om te zien dat een paar transfers zo'n triest gedrag in mensen los maakt :N Normaal reageren op elkaar zit er niet meer in, de :') smileys vliegen weer in 't rond en Spurs is de kleine club die in de schaduw staat van Arsenal terwijl het allebei kleine clubs zijn die in de schaduw staan van de Engelse topclubs.
QFT.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik merk vooral een beetje afgunst dat arsenal een speler van dat kaliber kan aantrekken.

Maar ja, het is 'cool to hate' he....

• Slaapje
Ik merk vooral bepaalde Arsenal fans die lichtelijk overdreven reageren als ik eerlijk ben.

To dare is to do

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
JanW schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:09:
Arsenal is inderdaad een kleine club, die niet op een vergelijkbaar niveau als de andere topclubs zit en nooit mee heeft gedaan om prijzen.

Wat een onzin komt hier voorbij zeg, puur omdat er recent niets gewonnen is is Arsenal ineens geen topclub meer. En een club als Manchester City is dat ineens wel, terwijl ze vanuit historisch oogpunt geen zak te vertellen hebben en nu alleen maar zo groot zijn dankzij een zak geld van een of andere Arabier. Zelfde geldt voor Chelsea.

Dat Arsenal het allemaal op eigen kracht doet en een voorbeeld is voor de rest van de wereld qua financiën doet er natuurlijk ook niet toe. En ja zeker nu was dat in vergelijking met schuldenclubs als Man City, Chelsea en United duidelijker merkbaar, die geven uit wat ze eigenlijk niet hebben (als in: via inkomsten van prijzen of matchday revenue). Maar daar komt nu verandering in met Özil en mogelijk nog meer spelers in de komende jaren.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slaapje schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:51:
Ik merk vooral bepaalde Arsenal fans die lichtelijk overdreven reageren als ik eerlijk ben.
Nou nou, mogen we ook een keer? En ik zie niet waarom dat niet zo mogen. De hele voetbalwereld is lyrisch over de kwaliteiten van hem, dus waarom zouden wij dat als fans niet mogen?

De fans zijn sinds de aankoop van Bergkamp niet meer zo euforisch geweest, leuk toch?

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 05-09-2013 08:59 ]

• Slaapje
Ik bedoel ook niet dat je niet blij mag zijn, daar zit voor mij het overdrevenen ook niet in. Wel zit het er in om Spurs "die andere club" te noemen, te zeggen dat Spurs in de schaduw staat, en eigenlijk gewoon zitten te trollen, dat bedoel ik met overdreven. Prima dat je blij bent met een (super) aankoop, logisch ook. Ik zou ook wel even zitten te glunderen, maar om nou vervolgens op zo'n manier te reageren is gewoonweg vervelend. Net als het herhaaldelijk gebruik van bepaalde smilies btw.

To dare is to do

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:50:
Ik merk vooral een beetje afgunst dat arsenal een speler van dat kaliber kan aantrekken.

Maar ja, het is 'cool to hate' he....
QFT. De afgunst en jaloezie die er met de transfer van Ozil is losgekomen, niet te filmen. En dan hier mensen die de Arsenal fans in dit topic kwalijk nemen dat ze in de verdediging schieten :')
Slaapje schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:59:
Wel zit het er in om Spurs "die andere club" te noemen, te zeggen dat Spurs in de schaduw staat, en eigenlijk gewoon zitten te trollen, dat bedoel ik met overdreven.
En dat is gewoon pesten in deze clubrivaliteit. In ieder geval van mijn kant uit. Nee serieus, ik heb persoonlijk helemaal niks tegen Spurs. Ik vind dat ze hard aan de weg timmeren, aantrekkelijk voetbal spelen en briljante aankopen hebben gedaan. Credit were credit is due :Y
Angeloonie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 08:55:
[...]

Arsenal is inderdaad een kleine club, die niet op een vergelijkbaar niveau als de andere topclubs zit en nooit mee heeft gedaan om prijzen.

Wat een onzin komt hier voorbij zeg, puur omdat er recent niets gewonnen is is Arsenal ineens geen topclub meer. En een club als Manchester City is dat ineens wel, terwijl ze vanuit historisch oogpunt geen zak te vertellen hebben en nu alleen maar zo groot zijn dankzij een zak geld van een of andere Arabier. Zelfde geldt voor Chelsea.

Dat Arsenal het allemaal op eigen kracht doet en een voorbeeld is voor de rest van de wereld qua financiën doet er natuurlijk ook niet toe. En ja zeker nu was dat in vergelijking met schuldenclubs als Man City, Chelsea en United duidelijker merkbaar, die geven uit wat ze eigenlijk niet hebben (als in: via inkomsten van prijzen of matchday revenue). Maar daar komt nu verandering in met Özil en mogelijk nog meer spelers in de komende jaren.
_/-\o_ Heldenpost! _/-\o_ Werkelijk geen speld tussen te krijgen. Mensen die niet into the PL zijn moeten eens minder stemmingsmakerijmedium goal.com bezoeken :Y

[ Voor 85% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 09:17 ]

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 06:33:
[...]
Op een gewonnen finale na heeft Chelsea ook nog nooit wat bereikt in de CL. Maar dan ben je opeens een absolute topclub :? In dat geval stel je dat Ajax ook een europese topclub is. Ga toch weg man met je zwart-wit voorwaarden.
Waar zeg ik dat dan? We praten nu over het heden en niet over 20 jaar terug hoor. Feit is gewoon dat Arsenal niet de club is waar je heen moet gaan om prijzen te winnen als speler. Een kampioenschap wordt ook erg lastig gezien de zware concurrentie in de PL.

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:20:
[...]
Feit is gewoon dat Arsenal niet de club is waar je heen moet gaan om prijzen te winnen als speler. Een kampioenschap wordt ook erg lastig gezien de zware concurrentie in de PL.
I call bullshit...

CL: City en Chelsea lagen er in de groepsfase uit afgelopen seizoen. United en Arsenal lager er in de ronde daarna allebei uit.

PL: United absoluut kampioen. City, Chelsea en Arsenal scheelde max 5 punten onderling.

En zo gaat het dus elk jaar weer opnieuw. Engeland heeft een top 4 die echt niet onderdoen voor elkaar. Maar dat kun je alleen weten als je elk weekend die wedstrijden kijkt. Gasten zoals jou kijken alleen naar de plaats op de ranglijst aan het einde van het seizoen. Als je het zo bekijkt is FC Kopenhagen ook een topclub, werden afgelopen 13 seizoen 9 keer kampioen.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 09:35 ]

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:33:
Gasten zoals jou kijken alleen naar de plaats op de ranglijst aan het einde van het seizoen.
Hoe zei Louis van Gaal dat ook alweer? :P

• Railgunner
Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:33:
En zo gaat het dus elk jaar weer opnieuw. Engeland heeft een top 4 die echt niet onderdoen voor elkaar.
Ze doen niet voor elkaar onder? Arsenal wordt elk jaar 3e of 4e. Dus ja, dan speel je Top-4, maar pak je nooit een prijs.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
De populariteit van Arsenal in dit topic heeft mij altijd hoogst verbaasd. Waarschijnlijk is het gewoon toeval dat hier nu net een aantal Arsenal fans (nadrukkelijk) aanwezig zijn en dat is wellicht ook de reden dat er hier wat meer aversie tegen Arsenal is dan tegen andere clubs. Maar de keuze voor Arsenal heeft me altijd wel verrast, heeft ook te maken met mijn voetbalbeleving die wat anders is dan de reguliere voetballiefhebber (en wellicht ook met mijn leeftijd) en sinds de komst van Bergkamp en Wenger is er een flinke cultuurslag geweest, maar Arsenal blijft voor mij een weinig aansprekende club.

Qua prestaties hoort Arsenal inmiddels inderdaad wel bij de Engelse top en de Europese subtop, qua middelen ook en het spelbeeld is ook aantrekkelijk. Op het (spelers)beleid valt wel kritiek te hebben, maar dat is er binnen de Arsenalgelederen misschien nog wel het meeste. Het is knap dat ze nu Özil hebben weten binnen te halen, al kan je je afvragen of ze niet net zo ver brengt als alleen Van Persie? Om echt de aansluiting te maken bij de Europese top heeft Arsenal naar mijn idee toch wel iets meer nodig.

Maar een grote naam in Europa, nee, dat is Arsenal naar mijn idee nog steeds niet en dat heeft voornamelijk met de historie (en het uitblijven van echt aansprekende resultaten in Europa) te maken. Die is van Arsenal niet zo aansprekend als de echt grote namen in Europa. Dat zijn naar mijn idee toch onder andere Real, Barça, Milan, Bayern, Liverpool, United en, ja inderdaad ook Ajax. Tussen dat rijtje zie ik Arsenal niet zomaar staan. Geeft niet en dat moet je er zeker niet van weerhouden om Arsenalfan te worden, maar je moet naar mijn mening als Arsenalfan niet op je achterste poten gaan staan, wanneer er gezegd wordt dat die club geen grote naam in Europa heeft...

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Arsenal geen grote naam in Europa? The Invincebles, het altijd aantrekkelijke voetbal, het jeugdbeleid. Iedereen in Europa die voetbal ook maar een beetje volgt weet waar Arsenal voor staat.

Als je zou zeggen dat Arsenal niet tot de absolute top behoort dan zou ik daar nog in kunnen komen. Maar dat Arsenal geen grote naam in Europa heeft is echt onzin.

• JeroenNietDoen
Railgunner schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:36:
[...]
Ze doen niet voor elkaar onder? Arsenal wordt elk jaar 3e of 4e. Dus ja, dan speel je Top-4, maar pak je nooit een prijs.
Chelsea werd vorig jaar 3de, seizoen daarvoor 4de. Dus je bevestigd dat ook Chelsea geen topclub is. Idem voor City, die zijn toevallig 2de geworden en behaalden hun 1ste kampioenschap ooit.

Snap je mijn punt? Als je Arsenal geen topclub wilt vinden, zul je prestaties van andere clubs ook moeten relativeren.
lateef schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:36:
Maar een grote naam in Europa, nee, dat is Arsenal naar mijn idee nog steeds niet en dat heeft voornamelijk met de historie (en het uitblijven van echt aansprekende resultaten in Europa) te maken. Die is van Arsenal niet zo aansprekend als de echt grote namen in Europa. Dat zijn naar mijn idee toch onder andere Real, Barça, Milan, Bayern, Liverpool, United en, ja inderdaad ook Ajax.
Als je Ajax door dat ene jaar in dat rijtje wilt noemen moet je elke winnaar van de CL noemen.

[ Voor 35% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 09:53 ]

• Railgunner
CR1691 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:43:
...het altijd aantrekkelijke voetbal, ...
Volgens mij stond Arsenal jaren bekend als Boring Arsenal. Dat is sinds Wenger inderdaad veranderd, maar meerdere mensen hier proberen duidelijk te maken dat veel andere clubs een veel rijkere historie hebben. De periode van leuk voetbal is over de gehele historie gezien dus vrij kort.
Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:43:
Chelsea werd vorig jaar 3de, seizoen daarvoor 4de. Dus je bevestigd dat ook Chelsea geen topclub is. Idem voor City, die zijn toevallig 2de geworden en behaalden hun 1ste kampioenschap ooit.

Snap je mijn punt? Als je Arsenal geen topclub wilt vinden, zul je prestaties van andere clubs ook moeten relativeren.
Wat mij betreft is ManU de absolute topclub in Engeland (laatste 8 seizoenen niet lager dan 2e plek, meeste internationale prijzen sinds invoering van de PL). Liverpool was dat vroeger ook, maar tegenwoordig duidelijk niet meer. Een beetje het Feyenoord van Engeland. Grote historie, grote naam, veel fans, maar (te) ver afgezakt.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:43:
[...]

Zoek de verschillen van de laatste jaren maar eens. In de jaren dat Chelsea het minder deed in de PL, kwam dat puur omdat ze nog zolang Europees actief waren. Arsenal komt simpelweg tekort voor de top 2 of een prijs.
Chelsea
2010 winnaar Premier League
2011 2e plaats Premier League
2012 winnaar Champions League
2013 winnaar Europa League

------------------------------

Arsenal
2010 3e plaats Premier League
2011 4e plaats Premier League
2012 3e plaats Premier League
2013 4e plaats Premier League

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[...]

Maar daarom zit Ajax in pot 3 en Arsenal in pot 1 vorige week tijdens de loting en staat Arsenal op nummer 7 op dit moment in de UEFA ranglijst en Ajax op nummer 30. Een CL winnen is erg mooi, maar als je Ajax op basis van die ene CL overwinning van 20 jaar vergelijkt met de Europese reputatie van Arsenal hedendaags is dat ook niet een beetje kort door de bocht vind je ook niet?

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
CR1691 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:43:
Arsenal geen grote naam in Europa? The Invincebles, het altijd aantrekkelijke voetbal, het jeugdbeleid. Iedereen in Europa die voetbal ook maar een beetje volgt weet waar Arsenal voor staat.
Dat hangt er maar vanaf welke definitie je voor grote naam gebruikt. Een grote naam is voor mij een club met een rijke historie, die een aantal jaar achter elkaar het Europees voetbal heeft gedomineerd. In dat perspectief is Arsenal naar mijn idee geen grote naam, het is momenteel een Engelse topclub en een Europese subtopper, maar geen grote naam met een rijke Europese historie. Arsenal heeft nooit een Europa Cup I gewonnen, hack, zelfs Nottingham Forrest heeft er twee in de kast staan...

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:11:
[...]

QFT. De afgunst en jaloezie die er met de transfer van Ozil is losgekomen, niet te filmen. En dan hier mensen die de Arsenal fans in dit topic kwalijk nemen dat ze in de verdediging schieten :')
QFT omdat het in je straatje past ja. Je reacties zijn verder te kansloos voor woorden en komen niet verder dan wat oneliners. Ik zie hier nergens enige jaloezie, maar toch kan jij je genoegen putten om op een forum te postentrollen waar niemand ook maar één jaloerse reactie plaatst. Fijne bijdrage lever je dan d:)b

• Railgunner
iPodKiller schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:04:
Maar daarom zit Ajax in pot 3 en Arsenal in pot 1 vorige week tijdens de loting en staat Arsenal op nummer 7 op dit moment in de UEFA ranglijst en Ajax op nummer 30. Een CL winnen is erg mooi, maar als je Ajax op basis van die ene CL overwinning van 20 jaar vergelijkt met de Europese reputatie van Arsenal hedendaags is dat ook niet een beetje kort door de bocht vind je ook niet?
Klopt, Arsenal heeft de laatste jaren een betere Europese reputatie dan Ajax.

Arsenal profiteert van het feit dat ze in de Engelse competitie spelen en daardoor ook als no. 3 of 4 aan de CL mogen meedoen. De club is elk jaar dus (min of meer) gegarandeerd van een flinke sloot aan inkomsten, mede door de grote Engelse tv-pool. Hierdoor is het logisch dat Arsenal inmiddels een grote club is geworden. 16 jaar op rij CL spelen levert een club geen windeieren op.

Profiteren van het feit dat je club toevallig in de sterkste/meestverdienende competitie meedoet (maar zelden wint), vind ik niet heel bewonderenswaardig. Dit bedoel ik niet negatief, maar ik vind het gewoon niet speciaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Railgunner op 05-09-2013 10:49 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Railgunner schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:48:
[...]

Klopt, Arsenal heeft de laatste jaren een betere Europese reputatie dan Ajax.

Arsenal profiteert van het feit dat ze in de Engelse competitie spelen en daardoor ook als no. 3 of 4 aan de CL mogen meedoen. De club is elk jaar dus (min of meer) gegarandeerd van een flinke sloot aan inkomsten, mede door de grote Engelse tv-pool. Hierdoor is het logisch dat Arsenal inmiddels een grote club is geworden. 16 jaar op rij CL spelen levert een club geen windeieren op.

Profiteren van het feit dat je club toevallig in de sterkste/meestverdienende competitie meedoet (maar zelden wint), vind ik niet heel bewonderenswaardig. Dit bedoel ik niet negatief, maar ik vind het gewoon niet speciaal.
Kijk, en daar komt nu langzamerhand verandering in. ;) Het team is nog niet volledig stabiel maar kwaliteitsinjecties zoals Özil maken Arsenal veel sterker ATM.
Waarom denk je dat Mourinho Ba niet wou verhuren aan Arsenal, en Mata probeerde te verkopen aan PSG ipv Arsenal, hij weet dat Arsenal natuurlijk stukken gevaarlijker zal zijn als het een volledig stabiel team vormt, als ze nog Gustavo en bijv. Sakho erbij kochten, dan is Arsenal een serieuze ploeg voor de titel.

Arsenal mist consistentie, als ze dat kunnen verbeteren, kunnen ze een heel eind komen, ook in de CL.

• Terryb47
Man waar gaat dit nog over? Alleen maar omdat ik zei dat niemand van Real Madrid bij Spurs zou willen komen spelen?

Arsenal is gewoon een grotere en betere club dan Spurs, dat is een feit. Ook als je daar niet mee eens bent, zal dat niet veranderen.

Dat Arsenal jaar in jaar uit champions league speelt is niet bijzonder of belangrijk? Als je topspelers wilt aantrekken is CL voetbal bijna een voorwaarde. In Engeland word je niet zomaar 1-4, moet je kijken hoeveel geld chelsea en city hebben uitgegeven om daar bij te horen, dan is wat Arsenal weet te presteren juist ontzettend knap.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Terryb47 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:30:
Arsenal is gewoon een grotere en betere club dan Spurs, dat is een feit.
Nee, dat noemen ze een mening :)

Uberhaupt ook nog een vrij kinderachtige mening. Blijkbaar voelen mensen de noodzaak zich ergens tegen af te zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 05-09-2013 11:47 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:46:
[...]

Uberhaupt ook nog een vrij kinderachtige mening. Blijkbaar voelen mensen de noodzaak zich ergens tegen af te zetten.
Nou, Arsenal heeft 20 derbys meer van Spurs gewonnen, (veel) meer prijzen dan Spurs gewonnen en bovendien is Spurs de laatste 50? jaar nooit BPL kampioen geworden?

En oh, ze staan op europees niveau niet hoger dan arsenal, tussen 21-24 ofzo?

Dan mag je wel claimen als club dat je groter bent dan Tottenham.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Blijkbaar snap je het stukje over "je afzetten tegen" niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:27
Ik vind eigenlijk dat we grootsheid moeten bepalen aan de hand van uitgaande transfers, dat maakt Tottenham opeens 1 van de grootsten ;)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:46:
[...]

:?
Hoe kan dat een mening zijn? Dat is als wanneer iemand zegt dat Feyenoord geen grotere club is dan Excelsior of Sparta, jij zegt dat dat niet zo is?
Gezien de historie e.d. is Arsenal gewoon een grotere club dan Spurs. Daar kan je op geen enkele manier omheen.
Sorry, maar het enige kinderachtige is deze toevoeging aan jouw reactie. De reactie van Terryb47 geeft alleen maar feiten aan. Waarom is dat kinderachtig?

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 05-09-2013 12:37 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Angeloonie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:34:
Sorry, maar het enige kinderachtige is deze toevoeging aan jouw reactie. De reactie van Terryb47 geeft alleen maar feiten aan. Waarom is dat kinderachtig?
Dat is dus BS. TerryB47 heeft het ook over een betere club en koppelt dat aan groter en een waardeoordeel, en dat maakt het een mening. Het is uitermate kinderachtig om te proberen een andere club als minder(waardig) weg te zetten. Al verrast me dat niet door de lange tenen die hier vooral vanuit de Arsenal-hoek worden getoond.

Als men zelf overgevoelig is voor opmerkingen die niet laaiend positief zijn over Arsenal, ga dan niet negatief of denigrerend over andere clubs inclusief Spurs doen.

En rik86 in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." laat mooi zien hoe je het kunt draaien om je eigen club als "beter" of "groter" te zien.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Geef dan aan wát er in zijn post precies bullshit is en geen feit is!
TerryB47 heeft het ook over een betere club en koppelt dat aan groter en een waardeoordeel, en dat maakt het een mening.
Dat is gezien de prestaties in de afgelopen decennia geen mening maar een feit.
Het is uitermate kinderachtig om te proberen een andere club als minder(waardig) weg te zetten.
Er wordt enkel aangegeven dat Arsenal qua status hoger staat/groter is dan Tottenham. Dat mag niet en is kinderachtig? Laat me niet lachen zeg...
Al verrast me dat niet door de lange tenen die hier vooral vanuit de Arsenal-hoek worden getoond.

Als men zelf overgevoelig is voor opmerkingen die niet laaiend positief zijn over Arsenal, ga dan niet negatief of denigrerend over andere clubs inclusief Spurs doen.
Oh kom je daar weer mee. Ga toch weg man.
En rik86 in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizo..." laat mooi zien hoe je het kunt draaien om je eigen club als "beter" of "groter" te zien.
:')
De status van een club meet je aan de hand van prijzen, aanhang en prestaties. Daar heeft Arsenal er meer van dan Tottenham (bijv. 13 landstitels vs 2), dus Arsenal is een grotere/betere club. En financieël ook gewoon, plaats 4 ($1326m) vs plaats 11 ($520m, meer dan de helft minder waard)

Echt, ik weet niet wat je wilt, maar je kunt echt niet serieus ontkennen dat Arsenal een grotere club is dan Tottenham.

Het enige kinderachtige hier is de manier waarop jij bepaalde posts als kinderachtig bestempeld, terwijl die niets anders dan feiten weergeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 05-09-2013 12:48 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Angeloonie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:41:
Geef dan aan wát er in zijn post precies bullshit is en geen feit is!
Dat heb ik al gedaan. Waardeoordelen zijn nooit feiten, maar subjectieve visies. Maar voor fans zijn dat natuurlijk feiten als het zo uitkomt.
Echt, ik weet niet wat je wilt, maar je kunt echt niet serieus ontkennen dat Arsenal een grotere club is dan Tottenham.
Maar geen betere club. Ajax is een grotere club dan Arsenal vanwege de prijzenkast, Nottingham Forest ook. Het is maar wat je kiest als de vergelijking, afhankelijk van wat je wilt zien. Over sympathiek zullen we het maar niet hebben, want dan moeten de club en de fans losgekoppeld worden. Dit topic helpt daar zeker niet bij.

Uberhaupt is het heel onbelangrijk. Als je in je "Arsenal >> Spurs" bel wilt blijven, be my guest. Met voetbal heeft het in ieder geval niets te maken.

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:52
Het is maar wat je onder "groot" verstaat in combinatie met een voetbalclub...
Grootste stadion; omzet; prijzenkast; aantal supporters; totale waarde van spelers; ...

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om ook de uitzondering te benoemen:
Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 09:11:
En dat is gewoon pesten in deze clubrivaliteit. In ieder geval van mijn kant uit. Nee serieus, ik heb persoonlijk helemaal niks tegen Spurs. Ik vind dat ze hard aan de weg timmeren, aantrekkelijk voetbal spelen en briljante aankopen hebben gedaan. Credit were credit is due :Y
Beetje clubrivaliteit is mooi, maar dan als een beetje pesten. Men moet er echter niet in gaan geloven als "feiten". Eigen club aanmoedigen moet kunnen zonder te proberen een andere club als minder weg te zetten. Positief vs negatief aanmoedigen :)

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Waar baseer je dat in hemelsnaam op?? Leg dat nou eens uit.

Ik noem maar even wat zaken:

(Arsenal in vergelijking met Tottenham)
Landstitels? 13-2
Clubwaarde? $1326m - $520m
Stadion? 60.631 - 36.310
Deelname CL? 16 - 1
Teamwaarde? €342m - €293m

• JeroenNietDoen
JanW schreef op donderdag 05 september 2013 @ 10:34:
[...]
QFT omdat het in je straatje past ja. Je reacties zijn verder te kansloos voor woorden en komen niet verder dan wat oneliners. Ik zie hier nergens enige jaloezie, maar toch kan jij je genoegen putten om op een forum te postentrollen waar niemand ook maar één jaloerse reactie plaatst. Fijne bijdrage lever je dan d:)b
Ik sprak over in het algemeen, wereld is groter dan GOT. Je moet eens elders lezen over hoe er gereageerd wordt over de transfer van Ozil. Men vind het blijkbaar nodig om Arsenal af te zeiken en niks dan te misgunnen. Dat is pas kansloos. En ja, dat is in mijn ogen pure jaloezie.

Maar goed, dat zal wel niet in jouw straatje passen Jantje...
gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:47:
[...]
Dat heb ik al gedaan. Waardeoordelen zijn nooit feiten, maar subjectieve visies. Maar voor fans zijn dat natuurlijk feiten als het zo uitkomt.
En voor de anti-fans geldt precies hetzelfde, maaaaaaaar daar mag weer niets over gezegd worden in dit topic, want dan heb je lange tenen, post je enkel oneliners en post je niks van betekenis, toch JanW :r
gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:47:
[...]
Maar geen betere club. Ajax is een grotere club dan Arsenal vanwege de prijzenkast, Nottingham Forest ook. Het is maar wat je kiest als de vergelijking, afhankelijk van wat je wilt zien.
Dit zei ik eerder dus ook al. Je zult alles moeten relativeren en in verhouding moeten stellen. Maar nee, het is bij de tegenstanders in dit topic precies zo dat het is zoals het in hun straatje past...

[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 13:02 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:57:
En voor de anti-fans geldt precies hetzelfde
Het gaat inderdaad beide kanten op.
Dit zei ik eerder dus ook al. Je zult alles moeten relativeren en in verhouding moeten stellen. Maar nee, het is bij de tegenstanders in dit topic precies zo dat het is zoals het in hun straatje past...
En bij de voorstanders. Vandaar dat ik probeer de futiliteit van de "beter" en "groter" aan te geven, maar het lijkt niet bij iedereen door te dringen. Nou ja, their loss :) .

• JeroenNietDoen
Het is wat Gunner of Slasher eerder al zei. Het is tegenwoordig cool om Arsenal af te zeiken. Niet alleen hier, maar op wel meer sites en forums.

[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 05-09-2013 13:03 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:03:
Het is wat Gunner of Slasher eerder al zei. Het is tegenwoordig cool om Arsenal af te zeiken. Niet alleen hier, maar op wel meer sites en forums.
Maar "jullie" zijn niet alleen slachtoffer, maar ook dader :) . Je krijgt ook andersom reacties: hoe meer men een club probeert op te hemelen (eventueel ten koste van een andere club, hier Spurs), des te meer tegenreacties je krijgt. Het is geen eenrichtingsverkeer.

En om het weer over voetbal te hebben: Ik ben heel benieuwd hoe snel teams hun evenwicht hebben hervonden na de transferperiode. Sommige teams waren grotendeels al compleet (Man City), anderen hebben maar een enkele nieuwe speler toegevoegd (Arsenal, ManU), en sommigen hebben het halve team omgegooid. Hoe zal een Rooney omgaan met het niet wegmogen?

Ik vond dit wel een leuk stuk: Premier League: Finding a bargain like Michu at Swansea. Een collega met een Norwich City seizoenskaart is erg onder de indruk van/blij met de twee Nederlandse aankopen (vooral Fer, maar ook Van Wolfswinkel).

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 05-09-2013 13:17 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum