[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.170 views

Onderwerpen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:09:
[...]

Maar "jullie" zijn niet alleen slachtoffer, maar ook dader :) . Je krijgt ook andersom reacties: hoe meer men een club probeert op te hemelen (eventueel ten koste van een andere club, hier Spurs), des te meer tegenreacties je krijgt. Het is geen eenrichtingsverkeer.
Ophemelen, mwoah. Ik denk dat iedereen hier ook wel weet dat ik altijd extreem kritisch ben op mijn eigen club. Ik sta pal tegenover het beleid en ik schroom niet om mijn ongenoegen te uiten. Ja, we presteren de laatste jaren onder de maat door het beleid van de club. We blijven bij de big four horen, maar missen dat kleine stukje om die laatste 5 puntjes binnen te slepen waardoor wij 2de waren geweest. Daar lijkt nu verandering in te komen.

Het verschil is echter zo verschrikkelijk minimaal, maar toch bestempelt iedereen je als topclub af. Dat een club als City of Chelsea in de ogen van diezelfde mensen het dan wel is, daar kan ik echt niet bij. Is die 5 punten verschil tussen City en Arsenal dan het verschil tussen wel of geen topclub? Daar ben ik het toch niet mee eens...

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op donderdag 05 september 2013 @ 11:20:
[...]
Kijk, en daar komt nu langzamerhand verandering in. ;) Het team is nog niet volledig stabiel maar kwaliteitsinjecties zoals Özil maken Arsenal veel sterker ATM.
Waarom denk je dat Mourinho Ba niet wou verhuren aan Arsenal, en Mata probeerde te verkopen aan PSG ipv Arsenal, hij weet dat Arsenal natuurlijk stukken gevaarlijker zal zijn als het een volledig stabiel team vormt, als ze nog Gustavo en bijv. Sakho erbij kochten, dan is Arsenal een serieuze ploeg voor de titel.

Arsenal mist consistentie, als ze dat kunnen verbeteren, kunnen ze een heel eind komen, ook in de CL.
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Mourinho is ook niet helemaal gek natuurlijk ;)
Niet dat Ba ze nu kampioen zou maken, maar de aanvallers zijn nu eenmaal minder als het middenveld.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
City is in mijn ogen geen topclub, een 1e en 2e plaats is niet voldoende om direct een topclub te zijn.

Ik zie de top in Engeland als volgt:
1. ManU, 2. Chelsea, 3. Arsenal, 4. City, 5. Spurs, 6. Liverpool, 7. Everton. Als City zo doorgaat zullen ze Arsenal binnen een jaar of twee op dit lijstje inhalen.

Persoonlijk walg ik overigens van clubs als City en Chelsea die met geld alles proberen te kopen, maar dat terzijde.

Edit: was een reactie op Kaap.

[ Voor 3% gewijzigd door Railgunner op 05-09-2013 13:33 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:32:
Persoonlijk walg ik overigens van clubs als City en Chelsea die met geld alles proberen te kopen, maar dat terzijde.
Net als Arsenal die voor 50 miljoen Ozil haalt bedoel je :+

Er zijn maar weinig topclubs die zich daar niet schuldig aan maken hoor. Man Utd idem met Fellaini. ;)

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-10 09:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:35:
[...]

Er zijn maar weinig topclubs die zich daar niet schuldig aan maken hoor. Man Utd idem met Fellaini. ;)
Verschil is dat Arsenal voor het eerst meer dan 20 mil voor een speler uitgeeft en het van hun eigen geld doet (dus niet van een suikeroompje (Chelsea/City) of een gigantische lening (Chelsea/United)). Arsenal kán dit geld uitgeven zonder financiële gevolgen. Chelsea en City kunnen dat niet als ze hun suikeroompjes niet hadden, dan waren ze al 10x over de kop gegaan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:22
Railgunner schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:32:

Mee eens, maar ik vind het vooral walgelijk in Spanje waar de overheid zoveel bijspringt bij een aantal clubs. Dat een club een speeltje is van één of andere rijke gast, tot op zekere hoogte prima, of een investeerder die heel veel met een club heeft.

Het idee over dat een voetbalclub als bedrijf moet fungeren en zichzelf overeind moet kunnen houden, zoals ieder bedrijf staat mij nog altijd aan, ook bij een bedrijf zal je niet al je geld in een bodemloze put gooien, en volgens mij zit daar ook paal en perk aan, hoeveel je zomaar mag "investeren".

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:12
Naja ik vind het toch apart, dat ik hier op het feit gewezen word, dat er eigenlijk niks aan de hand is met de clubs. Ik geloof, dat wel, maar ik geloof niet dat die aankoop 100% zuiver is.
Mensen zijn er nog steeds mee bezig, dat het eigenlijk waanzin is en op de manier waarop. Niet om Real voor schut te zetten, maar als je dan erbij neemt, dat het allemaal zooo en zooo slecht gaat in Spanje, dan is dit gewoon de grootste onzin om voor een speler opeens 100 miljoen neer te knallen.

Maar ja, zoals ik ooit in een documentaire zag van Barca: ''Barca is een merk, dat nog vele jaren zal blijven bestaan'' en dat zegt genoeg neem ik aan, ook voor Real, omdat het een grote club is...

Ik heb wel heel erg veel trek in een Özil en Podolski combi bij Arsenal :D :D

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:35:
[...]

Angeloonie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
[...]
Verschil is dat Arsenal voor het eerst meer dan 20 mil voor een speler uitgeeft en het van hun eigen geld doet (dus niet van een suikeroompje (Chelsea/City) of een gigantische lening (Chelsea/United)). Arsenal kán dit geld uitgeven zonder financiële gevolgen. Chelsea en City kunnen dat niet als ze hun suikeroompjes niet hadden, dan waren ze al 10x over de kop gegaan.
Er zit inderdaad wel een verschil tussen. Maar we moeten met zijn allen toch inzien dat de prijzen voor spelers hoger en hoger worden, en dat elke club die enigzins mee wil doen, ook met geld zal moeten gaan strooien om clubs met onuitputtelijke bronnen bij te kunnen benen.

Hoe niet leuk ik het ook vind, Arsenal zal wel dergelijke bedragen moeten gaan uitgeven aan spelers als het de aansluiting om de titelstrijd weer wil vinden. En dat geldt voor wel meer clubs. We ontkomen er niet meer aan vrees ik.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ach hetzelfde toch voor Barcelona? Ruim 50 miljoen betalen voor een speler met een nog 1 jarig contract. Echt te idioot voor woorden.

PSN: Finally_Chris

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Probleem is steeds vaker dat als ze dat niet doen, er wel iemand anders is die het wel doet.
Dan komt er een City, PSG of Monaco langs en hebben ze de speler níet.
Kijk wat Real met Isco heeft gedaan, die hadden ze echt niet nodig, maar als zij hem niet gehaald hadden was hij ergens anders heen gegaan. Dat wil je ook enigszins voorkomen als het redelijk eenvoudig kan.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:57:
[...]

Ik sprak over in het algemeen, wereld is groter dan GOT. Je moet eens elders lezen over hoe er gereageerd wordt over de transfer van Ozil. Men vind het blijkbaar nodig om Arsenal af te zeiken en niks dan te misgunnen. Dat is pas kansloos. En ja, dat is in mijn ogen pure jaloezie.

Maar goed, dat zal wel niet in jouw straatje passen Jantje...
Nee knaap, dat past niet in mijn straatje, want je gaat nu de mening van mensen die niet actief zijn op GoT erin betrekken. Waarom zou je dat hierin gaan betrekken terwijl sommige mensen op een normale manier een discussie willen aan gaan.

Ik ga hier toch ook niet neer zetten dat, wanneer een knul van 12 met een Barcelona-avatar op voetbalzone vindt dat Real Madrid failliet verklaard moet worden, alle Barcelona fans maar zielige stumpers zijn die de ander niks gunnen.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
CR1691 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:33:
Ach hetzelfde toch voor Barcelona? Ruim 50 miljoen betalen voor een speler met een nog 1 jarig contract. Echt te idioot voor woorden.
Contractduur maakt in deze niet uit, aangezien de Bosman regeling niet geldt in Brazilie

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:17
Angeloonie schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:39:
[...]

of een gigantische lening (Chelsea/United))
ik ga waarschijnlijk een reactie ontlokken maar ik moet het maar toch zeggen want ik wil toch een beetje mijn favo cluppie verdedigen.

De financiele situatie waarin Man Utd zich verkeerd is niet een gevolg van slecht financieel beleid maar het gevolg van een beursgang. Dat er schulden zijn is geheel te verwijten aan de huidige eigenaar of eigenaren van de club, die de club kochten middels een lening en na de overname de schulden op de club afschoof. Eigenlijk is Man Utd nu een financiele speelbal van de Glazers geworden

Zonder de overname door de Glazers was Man Utd (net zoals Arsenal en Bayern) een financieel gezonde club die genoeg kasreserves zou hebben.

Technisch gezien kan je spreken van een "gigantische lening" maar de schuldenlast heeft een externe oorzaak en ligt niet zo zeer aan het beleid dat gevoerd wordt.

zie ook Wikipedia: Glazer ownership of Manchester United

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 05 september 2013 @ 14:29:
[...]
Er zit inderdaad wel een verschil tussen. Maar we moeten met zijn allen toch inzien dat de prijzen voor spelers hoger en hoger worden, en dat elke club die enigzins mee wil doen, ook met geld zal moeten gaan strooien om clubs met onuitputtelijke bronnen bij te kunnen benen.

Hoe niet leuk ik het ook vind, Arsenal zal wel dergelijke bedragen moeten gaan uitgeven aan spelers als het de aansluiting om de titelstrijd weer wil vinden. En dat geldt voor wel meer clubs. We ontkomen er niet meer aan vrees ik.
Klopt, maar het is niet zo dat spelers steeds duurder worden. Het gaat stapsgewijs en is wat een gek ervoor geeft. In 2000 met Lazio, in 2009 met Real, in 2011 met PSG en in 2013 opnieuw met Real bijv. Tussendoor is het een periode van 2003-2008 rustig geweest. Het is meestal een enkele club die zo extreem betaalt. Dat Arsenal 50 miljoen voor Ozil betaalt is geen marktconforme prijs, net als de 100 miljoen voor Bale.

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
http://www.vi.nl/nieuws/c...r-en-champions-league.htm

Ik denk dat het hoofdstuk Casillas bij Real Madrid voorbij is, López eerste keeper van Real Madrid, Casillas mag de beker en Champions league keepen, in ieder geval tot de winterstop en dus ook de volgende transferperiode.

Een mooie geste voor Casillas, kan hij zich in de kijker spelen voor een andere club, effectief in de etalage gezet dus.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:54
Tweaking Art schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:03:

Ik denk dat het hoofdstuk Casillas bij Real Madrid voorbij is, López eerste keeper van Real Madrid, Casillas mag de beker en Champions league keepen, in ieder geval tot de winterstop en dus ook de volgende transferperiode.

Een mooie geste voor Casillas, kan hij zich in de kijker spelen voor een andere club, effectief in de etalage gezet dus.
Is toch vrij idioot.
Ze zeggen dat Lopez de betere keeper is maar laten hem niet in de CL keepen.
Als ze Casillas minder dan Lopez vinden waarom is hij dan wel 1e keus in een toernooi zo belangrijk als de CL.

Begin toch flink het gevoel te krijgen dat er een spelletje gespeeld word dat niets te maken heeft met wie ze beter vinden.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:03:

De vraag is natuurlijk: is Casillas zo slecht of Lopez zo goed? Ik vind Casillas nog steeds een van de beste keepers en ik begrijp ook niet dat een clubicoon als hij zo afgeserveerd wordt. Had hem dan in de zomer een mooie transfer gegund.

• Tweaking Art
Eigenlijk is het niet idioot om Casillas in de CL te laten keepen aangezien hij nog steeds een enorme waarde vertegenwoordigd. ;)

Waarom de waarde daling versnellen als dat niet hoeft? :P

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom je beste keeper niet gewoon het vertrouwen geven? Ik snap echt helemaal niets van dat beleid bij Real. Ik hoop (niet voor hem) dat Lopez geblesseerd raakt ofzo, eens kijken wat Ancelotti dan gaat doen...

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op donderdag 05 september 2013 @ 19:26:
Waarom je beste keeper niet gewoon het vertrouwen geven? Ik snap echt helemaal niets van dat beleid bij Real. Ik hoop (niet voor hem) dat Lopez geblesseerd raakt ofzo, eens kijken wat Ancelotti dan gaat doen...
Als hij de beste keeper was, dan had hij gewoon López verdrongen van de basis, maar ik heb al eerder gezegd dat Casillas niet zo goed is als wordt beweerd.

De keeper positie is denk ik de volgende positie die nodig versterkt moet worden, tenminste ik vind dat daar een versterking voor moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voor die mensen die altijd zo hard schreeuwen over de gigantische schulden van Real ;)
Real Madrid heeft in het seizoen 2012-2013 voor het tweede jaar op rij een recordomzet van meer dan een half miljard euro geboekt. Dat meldt de rijkste club ter wereld vrijdag. De Madrilenen verdienden ondanks het uitblijven van grote prijzen 521 miljoen (vorig jaar 514 miljoen) en maakten 37 miljoen euro winst.

Real Madrid bracht zijn schuld vorig seizoen bovendien met 34 miljoen terug, al is de club nog altijd 91 miljoen euro verschuldigd. De Koninklijke, die de ranglijst van rijkste clubs aanvoert voor aartsrivaal FC Barcelona, stelt dat de omzetcijfers 'door geen enkel sportinstituut in de wereld worden geëvenaard'.

De transfers van deze zomer zijn overigens niet meegerekend. Zo legde Real vorige week Gareth Bale vast voor honderd miljoen euro. De transfer van de Welshman, die de boeken ingaat als duurste speler ooit, telt mee voor het lopende seizoen.
bron: Novum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat meneer Casillas en mevrouw Carbonero de boel daar iedere keer een beetje aan het opstoken zijn? Heb het idee dat ze niet blij zijn in Madrid met die twee.

Buiten dat, op dit moment is Lopez de betere keeper. Jammer voor Iker maar dan moet hij zich maar terug zien te knokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:15:
Buiten dat, op dit moment is Lopez de betere keeper. Jammer voor Iker maar dan moet hij zich maar terug zien te knokken.
Waar baseer je dat op? En hoe moet hij zich terug knokken als ie in de competitie geen speeltijd krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online

Barbas

Gallego!

Op de training misschien? Of het laten zien in de wedstrijden waarin hij wel speelt.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaap schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 14:03:
Voor die mensen die altijd zo hard schreeuwen over de gigantische schulden van Real ;)

[...]

bron: Novum
Tsja, als je trainingsvelden voor vele miljoenen aan de stad verkoopt kan ik het ook.. Het zijn niet alleen schulden maar ook vieze financiële constructies. Net zoals het "sponsoren" van City, wat gewoon een kapitaalinjectie was van de eigenaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zag Özil net een actie maken met Reus, die actie maakte hij zo snel, dat ik het niet eens in de gaten had.. Prachtige speler, die echt wel wat toe gaat voegen aan Arsenal!

Duitsland wint met 3-0 en ze speelden prachtig spel. Echt op hoog tempo, wat ik nog nooit van ze gezien heb! Deels hebben ze dat te danken aan Özil, die het initiatief nam om eens lekker technisch te gaan doen. Als je eenmaal op het gaat letten, dan zie je hoe goed hij eigenlijk is!

[ Voor 45% gewijzigd door Mosin op 06-09-2013 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Mosin schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 21:41:
Ik zag Özil net een actie maken met Reus, die actie maakte hij zo snel, dat ik het niet eens in de gaten had.. Prachtige speler, die echt wel wat toe gaat voegen aan Arsenal!

Duitsland wint met 3-0 en ze speelden prachtig spel. Echt op hoog tempo, wat ik nog nooit van ze gezien heb! Deels hebben ze dat te danken aan Özil, die het initiatief nam om eens lekker technisch te gaan doen. Als je eenmaal op het gaat letten, dan zie je hoe goed hij eigenlijk is!
Doen de Duitsers alweer een paar jaar door Low ;)
Net zoals bij de Belgen hebben ze daar momenteel een erg talentvol jonge generatie.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Duitsland is voor mij de absolute favoriet voor de wereldtitel. Discipline, techniek en enorm veel werkkracht en ook fysiek. Zou mij verbazen als zij het niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Duitsland is nou niet echt gewend om in de weersomstandigheden in Brazilië te spelen. Zou me zeer verbazen als Brazilië of Argentinië niet de aanstaande wereldkampioen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 12:37:
[...]

Doen de Duitsers alweer een paar jaar door Low ;)
Net zoals bij de Belgen hebben ze daar momenteel een erg talentvol jonge generatie.
Ja inderdaad, alleen ze moeten verdedigend nog een beetje beter worden, maar ze hadden beloofd, dat het beter zou zijn en dat was het zeer zeker! Het was gewoon veel en veel beter.
Ja inderdaad. België heeft inderdaad ook flink wat goede spelers, alleen die bonds coach zei, dat alleen Duitsland en Spanje beter waren... Als je Spanje noemt, noem je ook gelijk Brazilië, deze is voor mij ook de favoriet, omdat ze geweldig hard werken voor wat ze willen + het weer natuurlijk. Ik ben er persoonlijk niet veel mee bezig of Duitsland zal winnen of niet, dat moeten we nog maar zien!

Buiten dat goede spel, denk ik dat het vrij belangrijk is, dat Klose erin staat. Je ziet namelijk, dat hij zwaar beter mee verdedigd, dan Gomez... ook als is Gomez een super spits, hij heeft toch zijn limieten en die krijg je in zware wedstrijden meestal wel te zien. Klose maakte gister een paar verdedigende acties en als Gomez erin stond, dan hij had dat over gelaten aan de middenvelders en, dan staat je tegenstander gelijk met een man meer, waardoor je het ''uit kunt spelen''. Hopelijk geeft Klose alles wat hij heeft en daarna verder met Marco Reus, die ook wel in de spits kan voetballen :D (Correct me if i'm wrong!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Komend weekend weer voetbal. Die breaks tussendoor vind ik dus helemaal niks, kein gelul, fussbal spielen! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

100% Mee eens. Verschrikkelijk irritant die competitie onderbreking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 21:09:
Duitsland is voor mij de absolute favoriet voor de wereldtitel. Discipline, techniek en enorm veel werkkracht en ook fysiek. Zou mij verbazen als zij het niet winnen.
Afgelopen EK waren ze ook torenhoog favoriet en toch ging het mis. Triest dat ze een coach hadden die zo nodig spelers rust moest geven. Ze kunnen beter spelers vertrouwen geven ipv steeds het elftal omgooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Als ze bijvoorbeeld tegen Italië, Nederland of Spanje spelen en ze doen dat zoals ze tegen Oostenrijk deden + een aantal tweaks in de verdediging, dan gaan ze inderdaad wel winnen. Ik heb ze nog nooit met zoveel kracht zien voetballen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:49
Eriksen in de basis bij T. Hotspur, mooi voor die jongen.

De opstellingen:

Tottenham Hotspur: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Dembele, Paulinho; Townsend, Eriksen, Sigurdsson; Soldado.

Norwich City: Ruddy; Whittaker, Bassong, Turner, Garrido; Snodgrass, Fer, Johnson, Redmond; Elmander; van Wolfswinkel.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:40
Eriksen ook bijna een doelpunt, zou wel fantastisch zijn geweest!

To dare is to do

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Ozil direct een assist ;) 1-0 door Giroud tegen Sunderland.

[ Voor 16% gewijzigd door Vos op 14-09-2013 16:15 ]

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:45
Sigurdsson zet Spurs op voorsprong, na een prachtige assist van Eriksen. Bijna een soort no-look passje.

Commentator is echt wel extreem Eriksen-geil. Geen stap van hem gaat zonder een compliment.

[ Voor 31% gewijzigd door BeefHazard op 14-09-2013 16:30 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Wat doet de scheids bij Sunderland - Arsenal nou? Ik had het geluid even uit staan, dus ik snap het niet helemaal.. Volgens mij scoort Altidore een geldig doelpunt, waarbij hij vlak daarvoor ernstig door Sagna gehinderd wordt, en ineens fluit de scheids voor een overtreding? Waarop hij Sagna nog niet eens een rode kaart geeft ook, terwijl het wel heel duidelijk een overtreding op een doorgebroken speler was lijkt me..

Floot de scheids voordat de bal erin ging ofzo?

Daar komt Arsenal goed weg in ieder geval..

[ Voor 5% gewijzigd door Algurgazan op 14-09-2013 17:32 ]

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• JeroenNietDoen
Algurgazan schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:31:
Wat doet de scheids bij Sunderland - Arsenal nou? Ik had het geluid even uit staan, dus ik snap het niet helemaal.. Volgens mij scoort Altidore een geldig doelpunt, waarbij hij vlak daarvoor ernstig door Sagna gehinderd wordt, en ineens fluit de scheids voor een overtreding? Waarop hij Sagna nog niet eens een rode kaart geeft ook, terwijl het wel heel duidelijk een overtreding op een doorgebroken speler was lijkt me..

Floot de scheids voordat de bal erin ging ofzo?

Daar komt Arsenal goed weg in ieder geval..
Hij floot al voor de goal. Ze hadden elkaar vast, niet alleen Sagna. Daarnaast was hij niet doorgebroken want Koscielny was er ook nog. Geel en vrije trap dus terechte beslissing.

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Ik keek maar met een half oog en het geluid uit, dus ik heb het niet heel goed gezien, maar het zeg er nogal onrechtvaardig uit.. En Altidore kwam toch alleen voor de keeper te staan? Ik had niet het idee dat Koscienly er erg dichtbij was..

Sowieso vreselijk slecht gefloten in ieder geval.. En een matige wedstrijd, waarin Sunderland wel een puntje verdient, want die spelen redelijk goed, terwijl Arsenal mij in ieder geval niet heel erg overtuigt..

• JeroenNietDoen
Sjah Sunderland kreeg ook een pingel die volgens de reporters een dive was...

Zie het zo, Sir Alex Ferguson is er niet meer, de FA moet toch iemand steunen :+

• Vos

Vos

AFCA

Tot de penal was Arsenal imo heer en meester, als Theo de 100% kansen er in schiet is het 0-3. Daarna kwam Arsenal een paar keer heel goed weg. De scheids had bij Jozy zijn actie ook voordeel kunnen geven, al vond ik dat beiden elkaar vast hielden. Dus ik was wel blij dat de scheids floot ;).
Algurgazan schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:49:

Ik keek maar met een half oog en het geluid uit, ....

En een matige wedstrijd, waarin Sunderland wel een puntje verdient, want die spelen redelijk goed, terwijl Arsenal mij in ieder geval niet heel erg overtuigt..
Euh ok? ;)

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 14-09-2013 17:57 ]

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Die Sunderland penalty was wel terecht volgens mij, lompe en onnodige sliding die de bal miste en de speler raakte... Dat die vervolgens gaat liggen is niet heel raar, en zou ik geen dive noemen..

Nu tijd voor de derby d'Italia, heb Inter nog niet gezien dit seizoen, ben benieuwd of die wat kunnen tegen Juventus, ben bang van niet..

@Vos: de Vuelta was spannender!

[ Voor 4% gewijzigd door Algurgazan op 14-09-2013 18:01 ]

• Mosin
Hahaha prachtig hoe Dortmund over HSV heen loopt :+
Die eerste goal van HSV was wel een giftige goal :D

• Vos

Vos

AFCA

Algurgazan schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:01:
Die Sunderland penalty was wel terecht volgens mij, lompe en onnodige sliding die de bal miste en de speler raakte... Dat die vervolgens gaat liggen is niet heel raar, en zou ik geen dive noemen..

Nu tijd voor de derby d'Italia, heb Inter nog niet gezien dit seizoen, ben benieuwd of die wat kunnen tegen Juventus, ben bang van niet..

@Vos: de Vuelta was spannender!
Penalty vond ik ook zeker terecht.

De Vuelta was inderdaad spannender :p

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Algurgazan schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:49:
terwijl Arsenal mij in ieder geval niet heel erg overtuigt..
Als je kampioen wil worden moet je ook de wedstrijden waarin je niet weet te overtuigen winnend weten af te sluiten. Ik zou het prima vinden als de komende 34 wedstrijden niemand zou overtuigen :+

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Holy smackers wat een ontknoping bij Barcelona tegen Sevilla! 2-0 voor, in de 80e en 90e/91e minuut twee goals van Sevilla en dan precies 'on the buzzer' de 3-2 door Alexis na fantastisch voorbereidend werk van Messi! Was serieus al bezig de tv uit te zetten, had de geluidsset al uit staan en zat met mn hand op de knop van de tv om hem uit te zetten :9

[ Voor 4% gewijzigd door Catorce op 14-09-2013 22:14 ]

• apis29
  • Niet online
2-0 voor, achter komen, en 3-2 winnen :*) :?

• Catorce
apis29 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:09:
2-0 voor, achter komen, en 3-2 winnen :*) :?
I stand corrected! Was wellicht nog steeds een beetje door het dolle heen van dat einde O-)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Algurgazan schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:01:
Dat was inderdaad een pingel, Koscielny komt niet eens in de buurt van de bal met een lompe sliding. De scheidsrechter maakt twee fouten bij de Altidore situatie: de eerste dat hij fluit, maar goed, dat kan gebeuren, maar als hij dan fluit dan moet hij rood geven aan Sagna. Arsenal had het eerder af moeten maken, maar bij die situatie kwamen ze goed weg.

De ManU pingel daarentegen :X . Ashley Young is echt een vervelende speler geworden met Suarez-neigingen: duikelen waar hij maar kan. De schwalbe dat hij tegen een been aanschopt en dan onderuit gaat, bah. De scheidsrechter mag echter nooit die pingel geven (kan het zelf niet beoordelen en de grensrechter zegt het ook niet te kunnen beoordelen), en dan rood geven is echt thuiskado's geven.

Eriksen maakte een mooie start maar Norwich was ook zwak. Helaas ;)

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 15-09-2013 00:25 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

TB1989 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:01:
Holy smackers wat een ontknoping bij Barcelona tegen Sevilla! 2-0 voor, in de 80e en 90e/91e minuut twee goals van Sevilla en dan precies 'on the buzzer' de 3-2 door Alexis na fantastisch voorbereidend werk van Messi! Was serieus al bezig de tv uit te zetten, had de geluidsset al uit staan en zat met mn hand op de knop van de tv om hem uit te zetten :9
Wat een knotsgekke wedstrijd zeg! Potverdorie, waar iedereen (tenminste, ik wel) al uitging van een gelijkspel gebeurd het toch nog. Maar opnieuw wordt het bijna weggegeven.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Satom schreef op zondag 15 september 2013 @ 00:25:
[...]
Wat een knotsgekke wedstrijd zeg! Potverdorie, waar iedereen (tenminste, ik wel) al uitging van een gelijkspel gebeurd het toch nog. Maar opnieuw wordt het bijna weggegeven.. :X
Zo kun je zien dat er nog genoeg punten zijn om te verbeteren. Het samenspel van Neymar en Messi wordt beter, maar Neymar had toch wel echt voor zijn eigen kans moeten gaan in de tweede helft, was een mooie uitbraak waarvan goed geprofiteerd kan worden.

Tevens verbaas ik mij er al jaren over dat men niets lijkt te doen aan de set pieces. Compleet nutteloos, tenzij Messi of Neymar een vrije trap er in schiet. Xavi is een fantastische speler, maar zijn vrije trappen zijn zwak en de corners doen we ook niks mee. Oefen, of hou er gewoon mee op. Kan me niet voorstellen dat er meer dan 5 corners in zijn gegaan in de afgelopen 2 a 3 jaar. Puyol tegen Real Madrid was ook weer een jaar of drie geleden dacht ik zo? at is zo'n beetje de laatste die ik me kan herinneren, maar wellicht heb ik een selectief geheugen.

Ook ben ik nog niet altijd te spreken over 2 aanvallende backs wanneer alleen Busquets de verdediging moet gaan helpen. Op het moment dat Alves en Alba, of hun vervangers, te ver naar voren staan komt de tegenpartij er gevaarlijk uit. Voorheen had je met alleen Alves een prima 4 mans restverdediging, de linksback was namelijk nooit zo offensief als Alba.

Real Madrid verspeelt punten overigens, oud Barcelona-speler Giovani dos Santos maakt de 2-2 uiteindelijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 22:01:
Haha, heel erg bekent zoiets :P
Ik had je reactie wel eens willen zien of was het niet veel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:10:
[...]

Haha, heel erg bekent zoiets :P
Ik had je reactie wel eens willen zien of was het niet veel ?
Haha ik had de geluidsset al uitgezet en was aan het zoeken op de bank naar de andere afstandsbedieningen, kijk op en zie opeens spelers juichen. Was meer verbaasd en wist even niet wat ik moest doen :9

Cristiano Ronaldo verlengt dan eindelijk bij Real Madrid en gaat 17M euro netto verdienen, 1M meer dan Lioner Messi uiteraard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zondag 15 september 2013 @ 11:53:
[...]

Haha ik had de geluidsset al uitgezet en was aan het zoeken op de bank naar de andere afstandsbedieningen, kijk op en zie opeens spelers juichen. Was meer verbaasd en wist even niet wat ik moest doen :9

Cristiano Ronaldo verlengt dan eindelijk bij Real Madrid en gaat 17M euro netto verdienen, 1M meer dan Lioner Messi uiteraard :D
Haha, dat kan ik wel geloven ja. Als het geluid aan stond was het wel anders geweest denk ik.

Trouwens heeft iemand naar Dortmund-HSV gekeken ?
Het was echt een leuke wedstrijd om te zien.
Ik vind die Aubameyang helemaal niet eens zo super, maar zijn snelheid maakt het gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

TB1989 schreef op zondag 15 september 2013 @ 09:55:
[...]

Zo kun je zien dat er nog genoeg punten zijn om te verbeteren. Het samenspel van Neymar en Messi wordt beter, maar Neymar had toch wel echt voor zijn eigen kans moeten gaan in de tweede helft, was een mooie uitbraak waarvan goed geprofiteerd kan worden.
Neymar was inderdaad te "lief" om steeds te terug te spelen, hij had zeker in de tweede helft, tijdens de uitbraak van Messi en Neymar, zelf moeten schieten!
Tevens verbaas ik mij er al jaren over dat men niets lijkt te doen aan de set pieces. Compleet nutteloos, tenzij Messi of Neymar een vrije trap er in schiet. Xavi is een fantastische speler, maar zijn vrije trappen zijn zwak en de corners doen we ook niks mee. Oefen, of hou er gewoon mee op. Kan me niet voorstellen dat er meer dan 5 corners in zijn gegaan in de afgelopen 2 a 3 jaar. Puyol tegen Real Madrid was ook weer een jaar of drie geleden dacht ik zo? at is zo'n beetje de laatste die ik me kan herinneren, maar wellicht heb ik een selectief geheugen.
Corner vind ik bij voorbaat al niet interessant, tenzij Puyol in de buurt is :9, maar anders is het toch een verspeelde bal..
Ook ben ik nog niet altijd te spreken over 2 aanvallende backs wanneer alleen Busquets de verdediging moet gaan helpen. Op het moment dat Alves en Alba, of hun vervangers, te ver naar voren staan komt de tegenpartij er gevaarlijk uit. Voorheen had je met alleen Alves een prima 4 mans restverdediging, de linksback was namelijk nooit zo offensief als Alba.
Ben ik dus niet de enige die erover valt, ik vond het gisteren ook wel erg duidelijk, zodra je wat snellere tegenstanders tegen over Piqué/Mascherano zet, het toch wel erg lastig voor ze is. En ik dacht dat ze het oude tikki-takka + hoge druk weer hadden "doorgevoerd", tenminste zo vond het ik de afgelopen wedstrijden er weer uitzien. Maar dat was gisteren ook ver te zoeken.. Ik denk dat als jij en ik er hadden gestaan (aan het roer) dat we toch veel puntjes van verbetering zouden willen doorvoeren :+ Overigens, ik hoorde dat Tata Martino in de eerst volgende transfer periode een verdediger wil hebben? _/-\o_
Real Madrid verspeelt punten overigens, oud Barcelona-speler Giovani dos Santos maakt de 2-2 uiteindelijk _/-\o_
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 06-10 22:25

StrongArmLance

Endless flow

Ramsey Goal.

Inter 7-0 Sassuolo

Roma - Lazio tijd, Daje Roma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

_/-\o_ Pffff wat is die Özil goed zeg. Blijft assists maken

Wat een eindbaas

[ Voor 14% gewijzigd door Gunner op 22-09-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:03:

Wat een eindbaas
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Özil is echt heer en meester, wat een spelmaker/verdeler! Overigens vind ik Flamini het ook zeer goed doen.

Enige wat vandaag ontbrak bij Arsenal - Stoke was Tony Pulis. Ik vind Stoke zon bagger rugby/tokkie club, die Pulis was de kers op de taart daar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
nee hè.......

Fox laat de topper tussen Manchester City en Manchster United verslaan door Leo Driessen. :? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gunner schreef op zondag 22 september 2013 @ 16:03:

Wat een eindbaas
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Binnenkort toch maar eens een Arsenal kijken in de CL. Fox halen voor Ozil is toch een beetje teveel gevraagd :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:09:
[...]

Binnenkort toch maar eens een Arsenal kijken in de CL. Fox halen voor Ozil is toch een beetje teveel gevraagd :o
Sport 1 ftw! :D of mogen zij, dat niet meer uitzenden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:56

Quad

Doof

Sport1 heeft wel CL maar niet meer de BPL... Sierd de Vos had er laatst nog een leuk verhaaltje over. :+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:36:
Sport1 heeft wel CL maar niet meer de BPL... Sierd de Vos had er laatst nog een leuk verhaaltje over. :+
Haha, and he's gone ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Quad schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:36:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik puur en alleen vanwege Sierd nog een abo heb op sport1. Hij kan wel zo mooi commentaar geven en verhalen vertellen. :9

(vanavond doet ie verslag bij Real Madrid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
schwarzenegger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:45:
[...]
Ik denk dat ik vanavond voor PSG - Monaco (of andersom) ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

schwarzenegger schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:45:
[...]

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik puur en alleen vanwege Sierd nog een abo heb op sport1. Hij kan wel zo mooi commentaar geven en verhalen vertellen. :9

Vrienden vinden hem helemaal niets, zij vinden die mafkees bij Fox weer leuk die ook telkens in Fifa terug komt. Tsja.. Van ver en gevaarlijk! ben ik wel klaar mee.. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
Quad schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:54:
[...]

Vrienden vinden hem helemaal niets, zij vinden die mafkees bij Fox weer leuk die ook telkens in Fifa terug komt. Tsja.. Van ver en gevaarlijk! ben ik wel klaar mee.. :+
Jij bedoelt meneer eerlijk is eerlijk.... Evert ten Napel?

Ik ben gewoon Sierd fan, mag ook graag op die facebook fan pagina vertoeven :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo. United krijgt dik klop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik wou net zeggen, United heeft totaal niks in te brengen vandaag.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zondag 22 september 2013 @ 17:32:
[...]
Sport 1 ftw! :D of mogen zij, dat niet meer uitzenden ?
Deze shitstorm niet meegekregen :? Fox Sports in Nederland - achteruitgang?

United krijgt dik op zijn kloten, enerzijds leuk, anderzijds zie ik koopclub City liever altijd falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ben benieuwd waarom RvP niet speelt, zelfs niet op de bank?

Maar dit gaat pijn doen bij United.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RvP heeft liesblessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zondag 22 september 2013 @ 18:13:
[...]

Deze shitstorm niet meegekregen :? Fox Sports in Nederland - achteruitgang?

United krijgt dik op zijn kloten, enerzijds leuk, anderzijds zie ik koopclub City liever altijd falen.
Nee, helaas niet...

Ik wist wel, dat er een shitload aan kritiek op hun afkwam, alleen ik weet niet duidelijk waarom.

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 22-09-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:40
Zo! Daar komt Spurs nog even goed weg! Tergende wedstrijd verder, maar ach, 3 punten zijn 3 punten :)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Trouwens, is Sebastian Giovinco soms geblesseerd, want ik heb al erg lang niks meer van hem gehoord, terwijl het toch een aardig groot talent is/was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sunderland sack Paolo Di Canio

Nog sneller dan ik verwacht had, maar niet echt onverwacht. Die gast is geen manager, maar een vulkaantje...

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 22-09-2013 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Zoo hij heeft het nog lang uitgehouden daar zeg :P , ze hadden hem nooit moeten aanstellen maar goed het is in ieder geval geen saaie man...

Omdat hij zo leuk is, nog maar een keer. :P

YouTube: Paolo Di Canio's celebration - Newcastle United 0 Sunderland 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Di Canio is geen baas maar een facistische debiel. Dat die man een grote Engelse voetbalclub als Sunderland heeft mogen coachen was voor mij een raadsel. Die man komt alleen maar in het nieuws door zijn opstootjes en niet door zijn managementkwaliteiten.

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 23-09-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:06

Polycom

Poes van goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zullen we het anders even over voetbal blijven houden? Er zijn zoveel sterren die rare dingen doen. Dat plaatje als reactie op een filmpje met hoogtepunten van hem als voetballer is er om vragen dat er een kinderachtige discussie losbarst.

EDIT: Niet alleen tegen jou bedoeld, ook tegen CR1619

[ Voor 5% gewijzigd door Catorce op 23-09-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van Eriksen tot nu toe? Speelt al 3 wedstrijden op rij als een baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:39:
Wat vinden jullie van Eriksen tot nu toe? Speelt al 3 wedstrijden op rij als een baas.
Aan de ene kant verbaast het mij niet, was de eredivisie al een tijdje ontstegen. Aan de andere kant hebben spelers soms toch wel een aanpassingsperiode nodig, lijkt hij geen last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Lampie schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:55:
[...]

Aan de ene kant verbaast het mij niet, was de eredivisie al een tijdje ontstegen. Aan de andere kant hebben spelers soms toch wel een aanpassingsperiode nodig, lijkt hij geen last van te hebben.
Spelen er uberhaupt nog wel spelers in de basis die vorig seizoen er in stonden aangezien ze ongeveer een heel elftal dit jaar hebben gekocht :)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op maandag 23 september 2013 @ 13:39:
Eriksen is een speler die excelleert met betere spelers om zich heen. Wel slim dat hij niet gelijk naar de absolute top gegaan is. Al met al heeft Tottenham goed ingekocht, ze hebben kwalitatief een prima elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Bij Ajax en Denemarken excelleerde hij ook, en daar had hij weinig tot geen spelers om zich heen die beter waren dan hem. Bij Ajax vorig seizoen niemand, Denemarken wellicht Agger, maar dat is een totaal andere positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat er eigenlijk zo briljant aan Özil is kan je hier erg goed zien:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ljXfLumlvaw]

Hij is overal te vinden, maar nog mooier is hoe goed je kan zien dat hij kijkt, erg veel kijkt. Hij weet voordat hij de bal heeft wie waar staat, en dat vermogen wat hij heeft maakt hem zo goed. Echt genieten zo'n speler.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 00:51:
Wat er eigenlijk zo briljant aan Özil is kan je hier erg goed zien:
[...]
Hij is overal te vinden, maar nog mooier is hoe goed je kan zien dat hij kijkt, erg veel kijkt. Hij weet voordat hij de bal heeft wie waar staat, en dat vermogen wat hij heeft maakt hem zo goed. Echt genieten zo'n speler.
Mooi om te zien idd. Al heeft hij natuurlijk nu wel het voordeel dat hij bij Arsenal alle ballen kan opeisen.
Bij Real was hij gewoon een van de vele sterren en nu is hij de absolute ster. Real gaat nog spijt krijgen dat ze hem zo makkelijk hebben laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 10:16:
[...]

Real gaat nog spijt krijgen dat ze hem zo makkelijk hebben laten gaan.
Zo makkelijk hebben ze hem toch niet laten gaan? Gekocht voor 15 mio en verkocht voor een veelvoud daarvan. Voor een speler die niet wekelijks in de basis staat vind ik dat prima uitonderhandeld door Real eigenlijk.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook moeten we afwachten hoe stabiel zijn prestaties zijn, en wat er gaat gebeuren als de tegenstanders hun tactiek gaan aanpassen op Ozil's aanwezigheid. Voorlopig een goede aankoop, ik hoop dat we nog meer van zijn werk mogen genieten :)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/242717/lewandowski-bevestigt-zomertransfer-naar-bayern/
Ook een lekkere timing dit, waarom al zo vroeg in het seizoen je vertrek bekend maken?

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Meneer is gepikeerd dat een transfer deze zomer werd geweigerd.

• JeroenNietDoen
Heeft de club een heel seizoen de tijd om te zoeken naar een vervanger ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 25 september 2013 @ 11:19:
[...]
Heeft de club een heel seizoen de tijd om te zoeken naar een vervanger ;)
Dat kan wel zijn, maar dat deed Dortmund toch al aangezien hij zijn contract niet wilde verlengen.
Ik denk dat Lewandowski het nu wel verbruid heeft bij de supporters en zijn inzet zal nu ook niet top zijn.

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:59
Ach, iedereen wist toch al lang dat dit zou gebeuren. Ik vind het nauwelijks nieuws.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Pagina: 1 ... 11 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum