Ophemelen, mwoah. Ik denk dat iedereen hier ook wel weet dat ik altijd extreem kritisch ben op mijn eigen club. Ik sta pal tegenover het beleid en ik schroom niet om mijn ongenoegen te uiten. Ja, we presteren de laatste jaren onder de maat door het beleid van de club. We blijven bij de big four horen, maar missen dat kleine stukje om die laatste 5 puntjes binnen te slepen waardoor wij 2de waren geweest. Daar lijkt nu verandering in te komen.gambieter schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:09:
[...]
Maar "jullie" zijn niet alleen slachtoffer, maar ook dader. Je krijgt ook andersom reacties: hoe meer men een club probeert op te hemelen (eventueel ten koste van een andere club, hier Spurs), des te meer tegenreacties je krijgt. Het is geen eenrichtingsverkeer.
Het verschil is echter zo verschrikkelijk minimaal, maar toch bestempelt iedereen je als topclub af. Dat een club als City of Chelsea in de ogen van diezelfde mensen het dan wel is, daar kan ik echt niet bij. Is die 5 punten verschil tussen City en Arsenal dan het verschil tussen wel of geen topclub? Daar ben ik het toch niet mee eens...