[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste
Acties:
  • 99.138 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 12:27:
Dubbel gevoel over zijn transfer, maar gewoon 100% begrijpelijk. Heeft alles met Bayern gewonnen.
Ik zag net wel een plaatje op het internet voorbij gaan met de mogelijke opstellingen in de El Classico's en dat is echt ongelofelijk, wat er dan op het veld staat :9~
Ik heb het gevoel dat hij daar helemaal niet gaat passen en "omvergeblazen" zal worden door de mondigere spelers bij Real.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Ik heb het gevoel dat hij daar helemaal niet gaat passen en "omvergeblazen" zal worden door de mondigere spelers bij Real.
Maar dat dachten we/ze eerst ook over Bale. En die heeft [cliché] zijn voeten laten spreken [cliché].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
toolkist schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Dat is ook wat ik denk, maar ik vind het natuurlijk ook gewoon vervelend, omdat hij naar een CL concurrent gaat. Hij maakt in ieder geval plaats voor andere jongens, Shaqiri blijkt ook voor de toekomst gehaald te zijn, dus ik hoop hem ook meer te gaan zien.

Aan de andere kant, weet je het maar nooit. Zoals jcking al zegt, dat zeiden ze ook over Bale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zo, na een fijne vakantie ook weer terug. Er werd een aantal pagina's geleden wat gezegd over Suarez, Barcelona en wat ik/andere fans er van zouden vinden. Dus, hier even kort mijn kijk:

1. Om meteen even recht te zetten: 'mes que un club' wordt nogal slecht geïnterpreteerd hier en daar. Toegegeven, dat komt zeer zeker ook door de marketing er om heen, maar is een lange tijd geleden naar voren gekomen om weer te geven wat de club en de regio voor elkaar betekenen. Voor de locals was het een uithangbord tegen het fascisme van Franco en een plek om Catalaans te spreken met elkaar. Het heeft werkelijk waar niets te maken met een zogenaamd feilloos imago, want dat heeft de club zeker niet. En na alle fuckups van het bestuur sinds Rosell het heeft overgenomen, is van enige goede reputatie bijzonder weinig over. Cruijff die geen honorair president meer is, Guardiola is op een vervelende manier weg gegaan, terug komen op belofte aan Abidal, Thiago voor een schijntje verkocht, Neymar transfer drama, vernieuwen contracten Iniesta en Messi gezeik, transfer ban FIFA, aantrekken Luis Suarez terwijl hij geschorst is en er nog een bizar bedrag voor neertellen. En dan als klap op de vuurpijl een achterlijk duur stadion waar nauwelijks onderzoek naar is gedaan voor 600M willen bouwen... Kortom: mes que un club is iets heel anders, en ik hoop zeker dat fans die doen alsof het een moral highground is er snel mee stoppen. Barcelona is net zo erg als alle andere clubs.
2. Luis Suarez. Lastig, want ik weet niet wat ik er van moet vinden. Als speler kan hij van enorme waarde zijn, al twijfel ik er aan of hij wel goed past bij Barcelona. Nieuwe optie is de flankspelers weg, Suarez en Neymar in de spits met Messi er achter als 10, iets dat ik eigenlijk wel zie zitten. Wat betreft de prijs: achterlijk hoog, ik had het geld in iemand als Mandzukic, Soriano, Jackson Martinez of zelfs een oude rot als Klose gestopt. Al het geld at overblijft had dan in Benatia en Marquinhos gestopt kunnen worden, maar blijkbaar willen ze grote namen halen. Jammer, want op transfergebied doen we het al jaren zeer zwak. Te veel betalen en veel te weinig ontvangen in de meeste gevallen, tevens worden er vaak spelers gehaald waar geen behoefte aan is en is de selectie de afgelopen jaren totaal niet in balans geweest.
3. Bestuur moet weg, hoop dat de rechtszaak die op punt van beginnen staat er voor zorgt dat ze weg gaan. He-le-maal klaar met het gekloot aan de top, langzaam maar zeker wordt alles dat Laporta met Cruijff en Pep op bouwde naar de klote geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Catorce schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 19:58:
Nieuwe optie is de flankspelers weg, Suarez en Neymar in de spits met Messi er achter als 10, iets dat ik eigenlijk wel zie zitten.
Dit is ook wat ik denk. Dat lijkt mij de allersterkste opstelling. Zowel Neymar als Suarez zijn geen echte flankspelers. Je moet ze dan ook niet zo proberen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Probleem is denk ik dat Messi niet in dienst van Neymar en Suarez wil spelen.
Messi maakte altijd de meeste goals als spits, dat kan in dit nieuwe systeem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
tweaker2010 schreef op vrijdag 18 juli 2014 @ 23:11:
Probleem is denk ik dat Messi niet in dienst van Neymar en Suarez wil spelen.
Messi maakte altijd de meeste goals als spits, dat kan in dit nieuwe systeem niet meer.
Dat eerste is nogal een beschuldiging, wat me ten zeerste twijfelachtig lijkt. Vooral omdat hij in dit systeem niet per se in dienst speelt (immers, met Suarez en Neymar in een goede positie komt er ook ruimte voor hem, om te scoren dan wel een assist te geven). Ook heeft hij al sinds 2012 intern aangegeven dat hij een spits wilt om er achter te kunnen spelen, ik denk dat hij zeer te spreken zal zijn over het nieuwe systeem, of het daadwerkelijk gaat lukken is natuurlijk nog de vraag. En om eerlijk te zijn denk ik dat hij liever een CL heeft met Suarez als topscorer en Neymar met de meeste assists binnen het team, dan het omgekeerde.

[ Voor 7% gewijzigd door Catorce op 19-07-2014 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 43 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum