Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Terechte 1-1, eerste helft heeft Atletico ontzettend met de krachten gesmeten maar dat zorgde er wel voor dat Barcelona totáál niet in haar spel kwam. Tweede helft bleef het vooral bij verdedigen, zeker naarmate de wedstrijd vorderde. Nog een aantal leuke kansen voor Barca, vooral Cesc en Alexis hadden er wel iets in mogen knallen...
Belooft in ieder geval heel mooi te worden volgende week, ben benieuwd! Als het goed is heeft Atletico het veld zo klein als toegestaan is en Barcelona zo groot als mogelijk, vraag me af wat voor effect dat gaat hebben op het compact staan van Atletico. Jammer overigens dat Neymar en Messi niet samen speelden, maar dat komt nog wel
⏩ PVOutput☀️
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik las het, het zou binnen nu en twee uur worden bevestigd.BeefHazard schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:00:
Leuk nieuws voor Slaapje; volgens Guillem Balague, sportverslaggever voor AS, Footbal 24/7, Champions, Sky Sports, Ser en Talksport wordt de Bale-deal binnen enkele uren afgerond.
⏩ PVOutput☀️
Maar als ik eerlijk ben heb ik nog een heel klein beetje hoop dat ie toch nog een jaartje blijft

[ Voor 19% gewijzigd door Slaapje op 22-08-2013 08:33 ]
To dare is to do

Ben benieuwd of dit evt nog gevolgen heeft voor spelers als Eriksen, de caroussel zal dan wel gaan draaien.
To dare is to do
Die gaat niet naar Tottenham lijkt me. Willian en Lamela al aangetrokken, beiden schat ik op het moment hoger in dan Eriksen. En als Spurs dat niet zo zou zien, dan zijn ze raar bezig die twee aan te trekken. Even een beknopt overzichtje:tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:00:
Eerst zien, dan geloven. Er is al zoveel over de transfer van Bale geschreven... wat een soap![]()
Ben benieuwd of dit evt nog gevolgen heeft voor spelers als Eriksen, de caroussel zal dan wel gaan draaien.
IN:
- Soldado
- Capoue
- Chadli
- Paulinho
- Willian
- Coentrao
- Lamela
OUT:
- Bale
- Parker
- Huddlestone
- Dempsey
- Gallas
- Caulker
- hele zooi op free transfer etc
Bale is veruit de grootste aderlating, maar als de berichten kloppen en daar komen Lamela, Willian en Coentrao + nog wat cash dat over is voor terug, doen ze ontzettend goede zaken. Toch zou ik me daarna weer gaan focussen op een nieuwe CB volgend jaar, zodat die samen met Vertonghen in het hart van de defensie kan gaan staan.

Klopt wel
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
BBC bericht vanmorgen dat Arsenal 40 miljoen geboden heeft op Benzema. Real zit extreem zwak in zijn spitsen, maar schijnt dat Benzema ondanks dat toch zou mogen vertrekken van Ancelotti.Oh no, now I've got another 25m to not spend!
Zou dat betekenen dat Ancelotti Ronaldo in de spits zou willen zetten of dat Real toch nog een andere spits wil halen
Voor 40 miljoen (pond?) zou ik zeggen een strik erom en weg ermee. Het blijft doodzonde dat ze Higuain zo makkelijk hebben laten gaan. Mocht Benzema vertrekken verwacht ik wel dat ze nog een spits halen.Kaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:48:
BBC bericht vanmorgen dat Arsenal 40 miljoen geboden heeft op Benzema. Real zit extreem zwak in zijn spitsen, maar schijnt dat Benzema ondanks dat toch zou mogen vertrekken van Ancelotti.
Zou dat betekenen dat Ancelotti Ronaldo in de spits zou willen zetten of dat Real toch nog een andere spits wil halen
Dat is dus precies de grap die de krant maakt. Is het nog vroeg voor je?Kaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:48:
Zit een fout in die krantenkop. Zou moeten zijn
Oh no, now I've got another 25m to not spend!
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Neuh, ik snapte hem wel, maar ik had NOT er nog bijgezetRailgunner schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:57:
[...]
Dat is dus precies de grap die de krant maakt. Is het nog vroeg voor je?
Neem aan dat ze dan voor Suarez zullen gaanKaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:48:
Zit een fout in die krantenkop. Zou moeten zijn
[...]
BBC bericht vanmorgen dat Arsenal 40 miljoen geboden heeft op Benzema. Real zit extreem zwak in zijn spitsen, maar schijnt dat Benzema ondanks dat toch zou mogen vertrekken van Ancelotti.

Best een aparte kleurencombinatie, het lijkt wel op de catalaanse vlag
Daar ga ik ook vanuit ja. Ik denk ook dat ze best zicht hebben of ze hem kunnen krijgen of niet, want om nou zonder spits te gaan zitten als Madrid zijnde...toolkist schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Neem aan dat ze dan voor Suarez zullen gaan
To dare is to do
Hij is de cadeautjes van zaterdag al snel vergeten blijkbaar

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Railgunner schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:36:
Grappige krantencover over Arsenal:
[afbeelding]
Klopt wel.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Inpakken en strik eromtweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:53:
[...]
Voor 40 miljoen (pond?) zou ik zeggen een strik erom en weg ermee. Het blijft doodzonde dat ze Higuain zo makkelijk hebben laten gaan. Mocht Benzema vertrekken verwacht ik wel dat ze nog een spits halen.
Misschien toch Falcao halen ipv Suarez?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Inderdaad, daar dacht ik ook aan. Falcao heeft zich al bewezen in Spanje en hij zou moeten vertrekken bij Monaco, dus dat lijkt mij de ideale spits, hoef je als Real zijnde ook niet de hoofdprijs te betalen.Bospa01 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:07:
[...]
Misschien toch Falcao halen ipv Suarez?
Coentrao blijft in Spanje.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.
Een speler mag per seizoen voor 3 clubs uitkomen:Kaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:27:
Wat ik me afvraag, mag iemand eigenlijk wel binnen 1 transferperiode 2 maal van club switchenEn zijn er meer spelers die in het verleden dat deden
En met de CL is het zo dat je maar 2 teams mag vertegenwoordigen, en dat een club alleen in januari (maximaal 3) nieuwe spelers in de competitie mag inbrengen die er al in gespeeld hebben.Currently under the FIFA Transfer Regulations a football player is unable to play for more than three teams in one season. This applies whether the player has been transferred or simply is on loan with that club.
[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 22-08-2013 13:21 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De BBC commentatoren/analisten vonden de pingel van zaterdag terechtGunner schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:52:
Paul Lambert angry with referee's display in Chelsea loss
Hij is de cadeautjes van zaterdag al snel vergeten blijkbaar
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ah ok, dan is het goedgambieter schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:23:
[...]
De BBC commentatoren/analisten vonden de pingel van zaterdag terecht

De eerste misschien, maar de tweede zeker niet.gambieter schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:23:
[...]
De BBC commentatoren/analisten vonden de pingel van zaterdag terecht.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lijkt me behoorlijk officieel dan, vanmiddag wordt het dan naar buiten gebracht aldus Marca.
EDIT: Geen Coentrao naar Tottenham overigens, Daniel Levy wilde hem niet
[ Voor 19% gewijzigd door Catorce op 23-08-2013 10:16 ]
To dare is to do
Huh? Waarom moet Falcao al weer weg dan bij AS Monaco? Daar is hij toch deze transferperiode naartoe gegaan? Zou een fraai stukje wanbeleid zijn.tweaker2010 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:24:
[...]
Inderdaad, daar dacht ik ook aan. Falcao heeft zich al bewezen in Spanje en hij zou moeten vertrekken bij Monaco, dus dat lijkt mij de ideale spits, hoef je als Real zijnde ook niet de hoofdprijs te betalen.
Google maar even.Amras schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:50:
[...]
Huh? Waarom moet Falcao al weer weg dan bij AS Monaco? Daar is hij toch deze transferperiode naartoe gegaan? Zou een fraai stukje wanbeleid zijn.
Het heeft óf te maken met belastingen over zijn salaris, of met belastingen die AS Monaco moet betalen waar ze geen rekening mee hadden gehouden.
Maar het schijnt allemaal onzin te zijn, want hij heeft zelf gezegd dat alles in orde is.
Het draait om zijn salaris:Amras schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:50:
[...]
Huh? Waarom moet Falcao al weer weg dan bij AS Monaco? Daar is hij toch deze transferperiode naartoe gegaan? Zou een fraai stukje wanbeleid zijn.
Falcao zou niet tevreden zijn met Russische clubleider Dmitry Rybolovlev. Die had hem beloofd dat er géén belastingen zouden komen op het salaris van maar liefst 14 miljoen euro van de Colombiaan. Leugens blijkbaar, want nu moet Falcao de helft van zijn salaris afstaan aan de belastingen als de nieuwe wetgeving van de regering-Hollande er door komt. [Bron: AD]
Coentrao wilde zelf niet vertrekken bij Real, dus ik weet niet in hoeverre Tottenham hem wel wilde hebben.TB1989 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:16:
EDIT: Geen Coentrao naar Tottenham overigens, Daniel Levy wilde hem niet
Och, het is maar wat je leest. Ik heb beiden gelezen, maar het lijkt me niet dat Coentrao gelukkig is bij Real. Dan is de kans dat hij wel naar Spurs wilde voor een mooi salaris groter dan dat hij ze afwees omdat hij zo graag bij Real wilde blijven, lijkt me. We'll seetweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:58:
[...]
Het draait om zijn salaris:
[...]
[...]
Coentrao wilde zelf niet vertrekken bij Real, dus ik weet niet in hoeverre Tottenham hem wel wilde hebben.
Misschien wel meer a la...Falcao, Hulk, Figo etc... Maar die kostten de helft.
Maar 99.000.000,00? Kan iemand met voetbalverstand mij uitleggen waarom Real deze speler zo graag wil hebben? Ja, merchandise.... Maar die hadden ze met veel andere spelers ook kunnen behalen. Persoonlijk vind ik Bale nou niet echt veel uitstraling hebben. Zeker niet in vergelijking met het eerste rijtje dat ik opnoemde.
Zeker gezien het 'track-record' van engelse voetballers buiten Engeland. Beckham is denk de enige die het echt heel goed heeft gedaan. Verder is het allemaal maar zo-zo...
[ Voor 12% gewijzigd door readytoflow op 23-08-2013 11:22 ]
En qua merchandising snap ik hem ook niet goed, Wales is geen grote afzetmarkt en ik denk niet dat men in Engeland nu massaal shirtjes van Real Madrid met Bale erachter op koopt.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 23-08-2013 11:38 ]
Gaat ook niet om Wales of Engeland, maar om heel Azië. Grote ster uit de daar ook heel populaire Premier League die naar Real komt, daar gaan dan weer scheepsladingen shirts verkocht worden.TB1989 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:31:
Volgens mij snappen wel meer mensen deze aankoop niet, tenzij men een ingenieus plan heeft bedacht met Bale op RW of Ronaldo in de spits...
En qua merchandising snap ik hem ook niet goed, Wales is geen grote afzetmarkt en ik denk niet dat men in Engeland nu massaal shirtjes van Real Madrid met Bale erachter op koopt.
Klopt, Real was gisteren zelfs al met de shirtverkoop gestart terwijl de deal nog niet eens rond was.Vos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:38:
Maar in Spanje wellicht wel met de naam Bale? En volgend jaar zullen ze wel een tour gaan maken door China o.i.d. Ik vond het ook van de zotte daar niet van...

Het (Bale) is vale in het Spaans.Vos schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:38:
Maar in Spanje wellicht wel met de naam Bale? En volgend jaar zullen ze wel een tour gaan maken door China o.i.d. Ik vond het ook van de zotte daar niet van...
Dat van de shirtverkoop is ook het eerste waar ik aan dacht, zo'n uitstraling heeft ie nou ook weer niet (wel FIFA 14 cover in UK & Ierland + Midden Oosten). Het is dat ze verder niemand gehaald hebben dus om je nieuwe shirt te vullen heb je niet veel keus, ja Isco zou ik eerder nemen dan nog
Leuk lettertype in ieder geval zie ik
[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 23-08-2013 13:10 ]
Uhh.. Dat scheen gewoon een actie te zijn geweest van een optimistische verkoper die dit alvast had laten doen. Niets officieels van Real.tweaker2010 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Klopt, Real was gisteren zelfs al met de shirtverkoop gestart terwijl de deal nog niet eens rond was.
[afbeelding]
Beckham was enkel gezegend met een gouden trap, en een goede kop.readytoflow schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:20:
Ik volg 'm niet zo...Maar die Bale kan toch niet anders dan een van de grootste miskopen worden in de voetbalgeschiedenis? Die is toch niet van het niveau Messi, Ronaldo, Ronaldo, Ibrahomivic, Zidane en ga zo maar verder...?
Misschien wel meer a la...Falcao, Hulk, Figo etc... Maar die kostten de helft.
Maar 99.000.000,00? Kan iemand met voetbalverstand mij uitleggen waarom Real deze speler zo graag wil hebben? Ja, merchandise.... Maar die hadden ze met veel andere spelers ook kunnen behalen. Persoonlijk vind ik Bale nou niet echt veel uitstraling hebben. Zeker niet in vergelijking met het eerste rijtje dat ik opnoemde.
Zeker gezien het 'track-record' van engelse voetballers buiten Engeland. Beckham is denk de enige die het echt heel goed heeft gedaan. Verder is het allemaal maar zo-zo...
Bale heeft mijn inziens meer talent dan Beckham.
Maar goed 100 miljoen, wat een geld.
[ Voor 7% gewijzigd door kevin33 op 23-08-2013 13:59 ]
Bedoel je dit sarcastisch?apis29 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:00:
[...]
Het (Bale) is vale in het Spaans.
Dat van de shirtverkoop is ook het eerste waar ik aan dacht, zo'n uitstraling heeft ie nou ook weer niet (wel FIFA 14 cover in UK & Ierland + Midden Oosten). Het is dat ze verder niemand gehaald hebben dus om je nieuwe shirt te vullen heb je niet veel keus, ja Isco zou ik eerder nemen dan nog
Leuk lettertype in ieder geval zie ik
Illaramendi voor 30M (+tax, dat is wat apart in Spanje maar de totale som schijnt dat op 38M uit te komen...)
Isco voor 30M (+idem)
Carvajal voor 6M
Casemiro voor 6M
Tel daar Bale bij op en je hebt zo eventjes over 172+ miljoen

En Shirtsponsoring kan je met andere spelers ook binnenhalen lijkt me?
Maar goed, we zullen het wel zien. Ik heb er een hard hoofd in. Bale zal het weinig uitmaken. Die hoeft zich geen zorgen meer te maken over zijn pensioen...
Dan heb je het per jaar al over € 24 miljoen. Tevens zullen ze wel een deal sluiten over het potretrecht e.d.
Messi heeft dat daarentegen ook niet, maar die scoort dan weer 1296 geniale goals per jaar.
Bale heeft dat beide helemaal niet...
Hopelijk komt het wel.
Want love 'm or hate 'm maar de Messi's, Ronaldo's, Zidane's, Van Persie's (die veelzijdiger is dan Balo imo) zijn wel de voetballers waar je voor naar het stadion komt. Zou mooi zijn als Bale zich daar naar toe kan ontwikkelen. Hoe meer geniale voetballers hoe beter!
[ Voor 6% gewijzigd door readytoflow op 23-08-2013 14:29 ]
Dat zijn aannames en blijft altijd afwachten. Wat gebeurt er bij een langdurige blessure van Bale bijvoorbeeld?kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:17:
Bale heeft natuurlijk wel een enorm marketing potentieel, laten we eens uitgaan dat er gemiddeld per jaar 400000 shirts van hem worden verkocht a € 80,- per stuk, inkoop zou zo'n shirtje circa € 20,- kosten.
Dan heb je het per jaar al over € 24 miljoen. Tevens zullen ze wel een deal sluiten over het potretrecht e.d.
Je zou je kunnen afvragen of hij vanwege het geld gehaald wordt of vanwege zijn voetbalkwaliteiten.
Ik heb ergens eens gelezen dat de meeste clubs net iets meer dan een tientje per shirt verdienen, hooguit. Vergeet niet dat bijvoorbeeld niet alleen Nike maar ook allerlei tussenleveranciers geld verdienen aan die shirts. Als je uit gaat van dat tientje tot twintig per shirt, dan haal je 4 tot 8 miljoen binnen.kevin33 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:17:
Bale heeft natuurlijk wel een enorm marketing potentieel, laten we eens uitgaan dat er gemiddeld per jaar 400000 shirts van hem worden verkocht a € 80,- per stuk, inkoop zou zo'n shirtje circa € 20,- kosten.
Het mooie aan shirts is natuurlijk niet dat ze er enorm op verdienen, maar dat ze wandelende reclamezuilen zijn voor club en sponsor en dat ze daarom dan ook wat minder inkomsten compenseren. Ronaldo is echt niet betaald uit shirtjes, eerder uit een upgrade van sponsorcontracten bij Real omdat hij als megaster veel (pers)aandacht op zich vestigt.
PS: Even opgezocht en hier wordt inderdaad 12 euro gequote. Interessant stukje: http://www.weaintgotnohis...-shirt-sales-really-worth
Het is bijvoorbeeld ook het geld dat Nike/Adidas etc betaalt om de shirtproducent te mogen zijn, dat het meest in kas brengt bij veel clubs.
Bale speelt op links, dus dat kan prima met Ronaldo op rechts. Dan heeft Real alleen wel een betere spits dan Benzema nodig.TB1989 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:31:
Volgens mij snappen wel meer mensen deze aankoop niet, tenzij men een ingenieus plan heeft bedacht met Bale op RW of Ronaldo in de spits...
Bale - Suarez - Ronaldo?Railgunner schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:38:
[...]
Bale speelt op links, dus dat kan prima met Ronaldo op rechts. Dan heeft Real alleen wel een betere spits dan Benzema nodig.
Suarez is toch wel iemand die vaak zelf de actie wil maken. Heb je straks 3 man voorin lopen met oogkleppen op. Volgens mij kan je daar beter een traditionele afmaker tussenin zetten.
http://www.telegraph.co.u...-world-class-striker.html
Nu willen ze kijken of ze Benzema misschien, toevallig ooit kunnen binnen halen.
Voor 40 miljoen pond wel te verstaan.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 23-08-2013 16:11 ]
⏩ PVOutput☀️
Toont weer het zakelijk onvermogen van Wenger aan. Snap ook niet waarom ze bij een aantal van die clubs geen technisch directeur hebben maar de manager alles laten doen. Of die hebben ze wel en snap ik er weinig van.
Dat zijn toch geen "namen" om je shirtverkoop mee te boostenTB1989 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:13:
[...]
Bedoel je dit sarcastisch?
Illaramendi voor 30M (+tax, dat is wat apart in Spanje maar de totale som schijnt dat op 38M uit te komen...)
Isco voor 30M (+idem)
Carvajal voor 6M
Casemiro voor 6M
Tel daar Bale bij op en je hebt zo eventjes over 172+ miljoenDoet me bijna aan de zomer van Kaka, Benzema en Ronaldo denken

FF kijkend naar Beckham lees ik nu dat ie over z'n hele carriere aan shirt en schoenverkopen 1 miljard heeft opgeleverd. Bij PSG verwachtten ze 15 miljoen pond uit shirtverkoop gerekend over 150.000 stuks binnen die 5 maanden ... Dat is dan natuurlijk alleen de omzet.
Bij Man U en RM opgeteld zijn 5 miljoen Beckham shirts verkocht. Dus die 400.000 Bale shirtjes per jaar zijn wel heel optimistisch
Niks tegen Bale overigens, altijd wel "fan" van hem geweest en jammer dat ie naar Tottenham ging van Southhampton en voor Jordi Alba tevoorschijn kwam bij Barca had ik hem daar wel graag gezien. Een Wales shirtje kan er nog wel bij, was wel een mooie Umbro in een van de afgelopen seizoenen
Technisch directeur a la Commoli kan Arsenal wel gebruiken ja (of "Director of Football"), wilde het een tijdje terug al zeggen maar dan gaan ze weer vallen over z'n mislukte aankopen vooral bij Liverpool. Las dat ie uiteindelijk net in de plus zat qua transfergelden ...

[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 23-08-2013 20:44 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik heb de wedstrijd niet kunnen zien, omdat ik zelf moest voetballen..
Robben kreeg de bal helemaal aan de zijlijn halverwege de helft van de tegenstander. Dribbelt vervolgens naar de goal, waarbij hij twee of drie spelers omspeelt. En daarna schoot hij bijna vanaf de achterlijn de bal bij de keeper door de benen tegen de binnenkant van de paal van de verre hoek. Helemaal zelf gedaan dus. Ik weet niet wie hem aanspeelde, maar na het voorgaande kun je dat amper meer een assist noemen.Mosin schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:18:
Götze val in de 68ste minuut in en 1 minuut late scoort Robben ? Was Götze soms bij die goal betrokken ?
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Götze speelde vanaf het begin.Mosin schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:18:
Götze val in de 68ste minuut in en 1 minuut late scoort Robben ? Was Götze soms bij die goal betrokken ?
[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 24-08-2013 18:23 ]
⏩ PVOutput☀️
Nee, inderdaad!Steffie schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:21:
[...]
Robben kreeg de bal helemaal aan de zijlijn halverwege de helft van de tegenstander. Dribbelt vervolgens naar de goal, waarbij hij twee of drie spelers omspeelt. En daarna schoot hij bijna vanaf de achterlijn de bal bij de keeper door de benen tegen de binnenkant van de paal van de verre hoek. Helemaal zelf gedaan dus. Ik weet niet wie hem aanspeelde, maar na het voorgaande kun je dat amper meer een assist noemen.
Is hij dan in de 68ste minuut gewisseld ?
⏩ PVOutput☀️
Wat een troll is het toch, geweldig.
Dat soort spelers kunnen het vaak ook gewoon maken, en dat vind ik nog het allerergste. Dat die Poli hem niet naar zn strot grijpt snap ik niet, serieus...
[ Voor 24% gewijzigd door Slaapje op 25-08-2013 13:29 ]
To dare is to do
Jammer, had heel goed bij Spurs kunnen uitgroeien tot een hele grote speler. Kan natuurlijk bij Chelsea ook zeker, maar die hebben al een behoorlijk vol middenveld met Oscar, Mata, Hazard als aanvallende spelers...
To dare is to do
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
To dare is to do
Net zoals Neymar.gambieter schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:37:
Bale gaat zeker niet meer waard worden, en ik denk niet dat ze dit buitenkansje kunnen laten lopen. Het is een idioot bedrag voor een speler die zeker geen dragende speler is, maar meer een speler met acties.
Kan, ik heb Neymar alleen in de Confederations Cup gezien.iPodKiller schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 13:43:
Net zoals Neymar.
[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 25-08-2013 13:45 ]
To dare is to do
To dare is to do
En ik denk niet dat ze het volgend jaar nog voor hem gaan krijgen. Tot nu toe was Bale altijd die ene uitschieter in de selectie. Nu met de recente aankopen zal zijn aanwezigheid minder opvallen. Voeg daarbij dat het contract verder afneemt, en dat iemand misschien zal beseffen dat Gareth Bale toch echt niet een Messi of Ronaldo is. Nee, die 70 tot 100 miljoen gaan ze niet nog een keer krijgen.Slaapje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:41:
Ik lees het ja, denk eigenlijk niet dat Levy 70 vooraf accepteert.
Het is natuurlijk wel erg vermakelijk om al die Spurs fans te zien huiveren dat ze misschien eindelijk eens uit de schaduw weten te komen van de club van North-London. Maar goed, winnen van Arsenal is voor de meeste Spurs fan toch al een hoofdprijs

Gewoon een compromis sluiten, 80-85 miljoen pond cash, in een keer.Slaapje schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 14:41:
Ik lees het ja, denk eigenlijk niet dat Levy 70 vooraf accepteert.
Of iets meer geld met speler kan ook interessant zijn, maar dan moet de totale waarde meer neigen naar die 100 miljoen in termijnen.
Ach waar heb ik het over, zelfs in termijnen is het goed.
Maar die Diego Costa blijft toch een goede speler zeg, weer eentje erin geprikt (hij ziet er alleen niet uit)
Ben benieuwd hoe die 2 met elkaar omgaan.
(met Willy de Blokker-keeper)
Voor een topclub vraag ik me toch af of ze zo met hem door kunnen gaan.
Laatste gedeelte was spannend, alleen toen PSG met 3 tegen 1 of 2 stond werd de bal naar Zlatan gespeeld en wat doet die Cavani... die pakt hem de bal af en Zlatan stond daar zo van: WTF joh ?
Misschien was het zo bedoeld, maar ik vond het een beetje vaag van Cavani..
Dat begrijp ik dus ook niet, koop je als Barca zo'n dure speler en mag hij hooguit als invaller opdraven.TB1989 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:13:
Neymar speelde best lekker in die paar minuten die hij mocht spelen, Cesc was vooral in de eerste helft goed bezig.
Tegen Levante stond Neymar ook niet in de basis. Vaag beleid daar hoor...
Volgens Martino is hij nog niet fit genoeg voor een hele wedstrijd.tweaker2010 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:34:
[...]
Dat begrijp ik dus ook niet, koop je als Barca zo'n dure speler en mag hij hooguit als invaller opdraven.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Volgens mij is hij inderdaad niet fit gezien er vorige maand bloedarmoede is geconstateerd bij Neymar, hij was toen naar het scheen ook een kilo of 5 in zeer korte tijd afgevallen. Jammer, want ik had hem zo voor Pedro in de basis gezet.tweaker2010 schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 23:34:
[...]
Dat begrijp ik dus ook niet, koop je als Barca zo'n dure speler en mag hij hooguit als invaller opdraven.
Hebben ze dat niet gezien bij de medische keuring dan? Lijkt mij nogal slordig bij zo'n toptransfer.TB1989 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 08:32:
[...]
Volgens mij is hij inderdaad niet fit gezien er vorige maand bloedarmoede is geconstateerd bij Neymar, hij was toen naar het scheen ook een kilo of 5 in zeer korte tijd afgevallen. Jammer, want ik had hem zo voor Pedro in de basis gezet.
Bij Barca zie je ook dat het zonder Messi geen bijzonder goed elftal is, ze wonnen nipt met 1-0.
Malaga uit is gewoon een moeilijke wedstrijd. 0-1 winnen is een prima resultaat.tweaker2010 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:09:
[...]
Hebben ze dat niet gezien bij de medische keuring dan? Lijkt mij nogal slordig bij zo'n toptransfer.
Bij Barca zie je ook dat het zonder Messi geen bijzonder goed elftal is, ze wonnen nipt met 1-0.
Mejor así
Niet bij de medische keuring naar boven gekomen, scheen ook zo te zijn dat die trip naar Azië hem op de een of andere manier niet in de koude kleren is gaan zitten. Desalniettemin had ik hem alsnog gehaald, bloedarmoede is geen einde carriere in het voetbal lijkt me.tweaker2010 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:09:
[...]
Hebben ze dat niet gezien bij de medische keuring dan? Lijkt mij nogal slordig bij zo'n toptransfer.
Als Barcelona fan is het soms vreselijk om naar wedstrijden te kijken, zeker als het zoals gisteren ging. 9 man verdedigen, 1 spits die rondrent en 3 counters in een wedstrijd. Natuurlijk is het met Messi een stuk makkelijker om door de muur heen te spelen, omdat hij nu eenmaal beweeglijker is dan de meeste anderen. Toch vond ik dat ze een stuk meer risico mogen leggen in de passing, het is te vaak nog het afgelopen anderhalf jaar dat het 'de veilige optie' is, om maar balbezit te houden. Als je het op video bekijkt zullen er genoeg openingen zijn om hard en strak in te passen tussen de linies, maar dan constant dat balletje terug op Xavi of Pique, erg jammer.
Daarom denk ik dat met Busquets, Cesc, Iniesta, Neymar, Messi en Alexis tegelijk in het veld er een stuk beter voetbal op de mat komt. Neymar, Messi en Alexis zijn beweeglijk en allemaal redelijk snel, die zouden in principe genoeg verticale loopacties moeten kunnen maken om een verdediging uit elkaar te spelen, zeker als Messi niet te ver uit zakt. Cesc wordt steeds beter en Iniesta is wat mij betreft samen met Busquets en Messi de enige speler die zeker is van een basisplaats. Het moet de komende maanden een stuk beter wb pressing en een strakke inspeelpass, dan komt het wel goed.
En wat Resteleiro zegt klopt wel; Malaga is een behoorlijk pittige tegenstander. Alhoewel ik moet bekennen dat er veel spelers zijn vertrokken waaronder Isco, het creatieve brein in de ploeg van vorig jaar. Maar gisteren zag je een mindere versie van Atletico vorige week; dicht op elkaar en hard spelen. Zaten wat nare overtredingen bij, is ook zeker niet lekker om tegen te voetballen.
PS: Complimenten voor de scheids, heerlijk om te zien. Je kunt best met hem in discussie gaan, laat goed doorvoetballen maar trekt wel een kaart als het echt moet. (Mateu Lahoz)
Hmm, ik weet het niet hoor met Fabregas. Bij Barca vindt ik hem toch stukken minder beslissend als in zijn tijd bij Arsenal (en hij is geen spits, wanneer leert die coach dat nou eens!). En Iniesta is ook niet zo onomstreden meer als anders: vorige week mocht ie 30 min meedoen en nu werd ie voor tijd gewisseld.TB1989 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:05:
[...]
Cesc wordt steeds beter en Iniesta is wat mij betreft samen met Busquets en Messi de enige speler die zeker is van een basisplaats. Het moet de komende maanden een stuk beter wb pressing en een strakke inspeelpass, dan komt het wel goed.
Fabregas had vorig seizoen de eerste helft echt een weergeloze vorm, en hij is nu ook weer lekker bezig. Hij speelt anders dan bij Arsenal, dat klopt. Maar steeds meer bewijst hij zijn waarde voor Barcelona, vind ik dan.tweaker2010 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:24:
[...]
Hmm, ik weet het niet hoor met Fabregas. Bij Barca vindt ik hem toch stukken minder beslissend als in zijn tijd bij Arsenal (en hij is geen spits, wanneer leert die coach dat nou eens!). En Iniesta is ook niet zo onomstreden meer als anders: vorige week mocht ie 30 min meedoen en nu werd ie voor tijd gewisseld.
En dat Iniesta niet onomstreden is moet ik nog maar zien. Deze coach heeft vanaf het begin gezegd veel te gaan rouleren itt vorig seizoen. Elke belangrijke wedstrijd zal Iniesta starten lijkt me, Martino is wat ik er van begreep nogal zuinig op Messi, Iniesta, Xavi, Busquets etc. We gaan daarom ook steeds vaker zien dat Messi bij een gewonnen wedstrijd er een kwartier voor tijd af gaat, daar ben ik van overtuigd.
Really Arsene? Zou het er dan eindelijk toch nog van komen?Drie spelers wil Arsenal nog aantrekken voor het verstrijken van de transferdeadline over ongeveer 180 uur. De 'Gunners' richten zich op Yohan Cabaye, Karim Benzema en Angel Di Maria. Manager Arsène Wenger van Arsenal zei vrijdag nog dat de transfermarkt voor hem nu pas open is.
(The Guardian)
Ik heb gisteravond ook naar Barca gekeken, maar de laatste 10minuten zijn ze toch door het oog van de naald gegaan en had Malaga gelijk kunnen maken.
Uiteraard gaat een ploeg als Malaga verdedigen tegen Barcelona, het is de zwakte van Barcelona dat ze juist van een speler afhankelijk zijn om zich hier tegen te kunnen wapenen. Helaas zullen we vanavond waarschijnlijk hetzelfde zijn bij Real.
Tevens word Barcelona al jaren ieder jaar ietsje zwakker omdat vrijwel elke aankoop een verzwakking (m.u.v. Neymar) is geweest. Een echte killer in de spits en een beul als CB zou pas een enorme aanwinst zijn.
Of mis ik bijvoorbeeld iets en zijn Song, Alexis, Alba (Afellay tihi) toch echte toppers ?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Song snapte ik destijds ook niet, je had voor 2 keer zo weinig geld Vertonghen gehad en kon je Mascherano terug naar CDM doen. Of gewoon de portefeuille trekken voor Thiago Silva, toen kon het. Inmiddels is dat station gepasseerd, wat had dat toch mooi kunnen zijn...
Dit bestuur is dramatisch en Zubizaretta is gewoon een stroman, die kan er echt werkelijk waar geen reet van als TD.
Mijn inziens is het gewoon een prima back.
Klopt, de backs zijn goede spelers in het aanvallende spel bij Barcelona maar verdedigend vind ik ze toch iets minder.kevin33 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 14:35:
Alba was omonstreden bij Valencia, basisspeler bij het nationale elftal.
Mijn inziens is het gewoon een prima back.
Hoog tijd voor een goede extra centrale verdediger dus, en dan liever geen type Chygrynskiy.
Dit topic is gesloten.
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum