[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.139 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Wat ben ik blij dat ik m,n ei nu kwijt kan, maar jongens toch, wat was Bayern SLECHT, slecht, slecht, slecht en nog eens slecht. Ik lag nog net niet te huilen.
Götze komt er ook niet in, dus ik zat hier weer te kijken... (dat is mijn persoonlijk probleem :P )
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:27:
Koscielny rood :')

echt kan het nog erger worden?

Geen verdedigers meer

ARSENE ARE YOU WATCHING???? :F ;w
Serieus ? Slechter moment kan gewoon niet :/

[ Voor 35% gewijzigd door Mosin op 17-08-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 23:03
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:30:
Ik probeer altijd optimistisch te blijven maar nu wordt ik er zelfs droevig van ;(
Dit voelt echt aan als vorig jaar, er is helemaal NIKS veranderd.
60/70/80 miljoen warchest en dan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het is net alsof ik naar een stel amateurs sta te kijken.

1-3 :/

Wenger neem aub ontslag..... ;w

[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 17:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:49
layzzzz schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:43:
[...]
Dit voelt echt aan als vorig jaar, er is helemaal NIKS veranderd.
Ik merk alleen maar achteruitgang... 17 spelers laten vertrekken, geen nieuwe aantrekken.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-MR6NW-kWMRk/TqOw78SxS3I/AAAAAAAAAYI/Z7fiaYuRZgU/s433/black_man_rage_gif.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste is een 100% strafschop, die tweede 100% niet waarschijnlijk ook. Wat ben ik blij dat alleen Walcott heb genomen met Fantasy Premier League.

Ik hoop oprecht voor jullie dat er nog versterkingen komen, dit gaat helemaal nergens meer over.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2013 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoop lege plekken in het stadion inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:50:
Hoop lege plekken in het stadion inmiddels.
En terecht. Keihard boycotten die terminale club. Hoogste ticketprijzen in de league, hoogste teleurstellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ga denk ik Spurs supporteren ofzo. Of de gloryhunters van Chelsea achterna.....

Ondertussen breekt sagna bijna z'n nek. dat kan er nog wel bij :/

Ik zou kaartjes kopen voor een wedstrijd in oktober

dat ga ik dus niet meer doen.

in de 93e minuut nog wisselen :')

[ Voor 58% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
Het ergste is nog dat over zo een 10minuten er wachtrijen zijn in the Armoury-store. Supporters moeten 70 pond!! lappen voor een shirtje maar nieuwe spelers....

Ik ben echt aan het twijfelen of ik in oktober nog moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:45:
Het is net alsof ik naar een stel amateurs sta te kijken.

1-3 :/

Wenger neem aub ontslag..... ;w
Dat dacht ik net ook bij Bayern :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Afbeeldingslocatie: http://memecrunch.com/meme/CRBM/wenger-batman/image.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Mosin schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:54:
[...]

Dat dacht ik net ook bij Bayern :+
Dit snap ik even niet, Bayern heeft toch gewonnen? :?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Slasher schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:55:
[...]

Dit snap ik even niet, Bayern heeft toch gewonnen? :?
Ik zeg niks meer. Door mijn reacties zal het allemaal niet beter worden..
In ieder geval kon het een stuk beter om kort en krachtig te blijven.

Ik weet dat ik er eigenlijk niet over moet beginnen, maar kijk wat er net op twitter staat:
Glücklicher #Guardiola: 'Ich bin zu 100 Prozent zufrieden.'

Als ik dezelfde zin moest maken, dan stond er dit:
Ich bun 1% prozent zufrieden.. Scoren doen ze, voetballen liet nog veel te wensen over. Het leek net of Ribery een slechte dag had en die gast van Eurosport 2 maar zeggen dat het allemaal perfect was 8)7

[ Voor 136% gewijzigd door Mosin op 17-08-2013 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De start van Norwich City is veelbelovend: 2-2 tegen Everton. Van Wolfswinkel scoort in zijn eerste PL-wedstrijd.

Bij VirginMedia is de uitzending van Sky Sports vandaag gratis beschikbaar op een ander kanaal, dus ik ga zo Swansea-ManU kijken. Rooney op de bank, dat wordt oorlog ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik snap het echt niet. Wenger is het echt kwijt.

Waarom Djourou en Coquelin uitlenen zonder alternatieven? Het zijn niet de beste spelers, maar kom op. Dit is echt absurd!

Ik hoop dat ze wat terugroep-clausules in die loans hebben ingebouwd :/

Als de eerste de beste supporter dit begrijpt, waarom Wenger dan niet????

Op dit moment verlang ik zelfs naar Squillaci en Silvestre :/

De scheids was niet te best, maar dat mag geen excuus zijn om een middelmatig Villa opzij te zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU heeft het een half uur moeilijk tegen Swansea, en dan opeens een magisch moment van RvP, halve omhaal en schitterende goal. En vlak daarna de 0-2 waar RvP ook een rol speelde. Rooney gaat zich zo nog lang verbijten op de bank...

Edit: En Rooney mag invallen maar RvP scoort gewoon de 0-3 met een vlammend schot.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 17-08-2013 20:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

gambieter schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 19:17:
ManU heeft het een half uur moeilijk tegen Swansea, en dan opeens een magisch moment van RvP, halve omhaal en schitterende goal. En vlak daarna de 0-2 waar RvP ook een rol speelde. Rooney gaat zich zo nog lang verbijten op de bank...

Edit: En Rooney mag invallen maar RvP scoort gewoon de 0-3 met een vlammend schot.
Rooney loopt voor die 200k pond per week nogal overduidelijk ongeïnteresseerd rond, leek ook niet echt blij toen RvP en Welbeck scoorden. Best wel jammer, want ik denk nog steeds dat ze samen voorin kunnen spelen als ie weer fit is.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 17:52:
Ik ga denk ik Spurs supporteren ofzo.
Lijkt me een wijs besluit >:)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slaapje schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 10:26:
[...]

Lijkt me een wijs besluit >:)
:D

Wenger ondertussen geeft iedereen de schuld behalve zichzelf. Typisch. Over de pers;
You got what you wanted, you should be happy. Before the start the season that was all you write in the papers so what do you expect?
8)7
^^0nMe schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 20:56:
[...]

Rooney loopt voor die 200k pond per week nogal overduidelijk ongeïnteresseerd rond, leek ook niet echt blij
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BR5DNx-CQAA_m_w.jpg:large
Dit is een veelzeggend beeld idd.

[ Voor 30% gewijzigd door Gunner op 18-08-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
Ik wil toch nog even een quote delen met jullie.

In life you get what you pay for...
Unless you're an Arsenalfan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:24:
Dit is een veelzeggend beeld idd.
En het jammere is dat hij echt wel kan spelen met RvP en Wellbeck. Rooney was betrokken bij zowel de 3e als 4e goal. Maar goed, als alfa-mannetje (en dat zijn spitsen nu eenmaal) wil Rooney ook zelf scoren en geen tweede viool spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Iemand gisteren Athletic tegen Valladolid gezien? Benat vond ik al een topspeler vorig seizoen, maar hij lijkt het toch mooi even door te zetten bij Bilbao. Heerlijk om te zien, Xavi-esque passing en overzicht. Topaankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
RvP legt de zwakheden van Rooney dodelijk bloot, technisch is Rooney toch wel beperkt en het helpt ook niet dat Robin steeds beter begint te spelen, dat was toch een top aankoop van United, ik denk dat hij zijn piek heeft bereikt, als RvP iets sneller was geweest dan had hij in het rijtje Messi, C.Ronaldo niet misstaan.

Zijn techniek en eerste aanname, dat is gewoon niet normaal hoe goed dat is, vroeger vond ik hem altijd maar een vervelend mannetje die zeurt en zichzelf wel erg goed vond ( en liet dat merken ) maar dat zie ik ook niet meer de laatste tijd.

Goede speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Jullie praten alsof RVP niet kon voetballen voordat ie bij ManUnited kwam en nu zijn jullie allemaal lyrisch over hem?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Nou, je moet wel toegeven dat hij niet veel topseizoenen heeft gehad bij Arsenal. Wist nooit door te breken als échte wereldtop, tot de laatste 2 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Terryb47 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:28:
Jullie praten alsof RVP niet kon voetballen voordat ie bij ManUnited kwam en nu zijn jullie allemaal lyrisch over hem?
? waar precies wordt dit beweerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TB1989 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:30:
Nou, je moet wel toegeven dat hij niet veel topseizoenen heeft gehad bij Arsenal. Wist nooit door te breken als échte wereldtop, tot de laatste 2 seizoenen.
Komt omdat ie om de scheet geblesseerd was...

Iets anders, Chelsea begint zo, Mou begint met Torres, Ba op de bank. Dat had ik niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:03

iChaos

It's Lupus.

Borussia Dortmund op Sky Bundesliga 1 :) Al Jazeera heeft altijd ook Engels commentaar als audiospoor, vind het jammer dat de Duitsers dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Van Ginkel valt in bij Chelsea, ben benieuwd.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Moet zeggen dat ik vreemd genoeg Liverpool (en Swansea) tot nu toe het best vind voetballen van de Engelse topclubs die tot nu toe gespeeld hebben. 2e helft zakt Chelsea ondanks al die creatieve voetballers voorin toch heel ver terug, terwijl Tottenham vandaag ook wat tegenviel.

Aan de andere kant vergoedt de spanning meestal een hoop, Barca schudt tegen Levante even een 7-0 uit de mouw...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Eerste helft ontzettend mooi Barcelona gezien waar Levante maar slecht druk durfde te zetten en vooral heel statisch stond. Tja, dan speel je ze ook ontzettend in de kaart. Fabregas was erg goed, ook Alexis kan me tot nu toe in de voorbereiding+deze wedstrijd goed bekoren.

Betis speelt ook erg goed tegen Real Madrid, dat enorm vaak buitenspel staat en mijns inziens nog geluk heeft dat ze niet achter staan. Kopbal op de lat en nog wat discutabele momentjes van de scheids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

TB1989 schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 21:48:
Betis speelt ook erg goed tegen Real Madrid, dat enorm vaak buitenspel staat en mijns inziens nog geluk heeft dat ze niet achter staan. Kopbal op de lat en nog wat discutabele momentjes van de scheids.
Ik vraag me af of Real Madrid niet beter Higuain had kunnen houden. Die Benzema kan schijnbaar beter meevoetballen, maar daar komt weinig van terecht als je ziet hoe vaak ie vandaag buitenspel staat...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
^^0nMe schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 22:28:
[...]

Ik vraag me af of Real Madrid niet beter Higuain had kunnen houden. Die Benzema kan schijnbaar beter meevoetballen, maar daar komt weinig van terecht als je ziet hoe vaak ie vandaag buitenspel staat...
Als ik aanhanger van Madrid was had ik het enorm erg gevonden dat Higuain weg moest en Benzema mocht blijven. En dan niet alleen qua buitenspel staan hoor, lijkt me een stuk fijner om met Higuain te spelen. Tevens een fijner karakter denk ik zo, maar dat is lastig beoordelen van buitenaf.

Hoop dat dit jaar Athletic, Real Betis en Real Sociedad het goed gaan doen. Leuke ploegen en een leuke groep spelers hebben ze allemaal. Heb tevens goede hoop voor Atleti, alhoewel die natuurlijk niet mee gaan doen om de titel. Jammer, zou La Liga goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:35

Quad

Doof

Ik heb met plezier de samenvatting van Barcelona zitten kijken. Sierd de Vos was weer een held. :D

Afbeeldingslocatie: https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/993991_612480315452192_618316567_n.png

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 16:52:
[...]
Iets anders, Chelsea begint zo, Mou begint met Torres, Ba op de bank. Dat had ik niet verwacht.
Ba is anders niet zo'n bijzondere speler hoor, wie had hij dan moeten opstellen? Ik denk dat Lukaku voorlopig nog geen basisspeler is daar. Die Oscar is trouwens ook een goede voetballer zeg! :9~
Schürrle vindt ik echt een vreemde aankoop van Chelsea, en Mata zat op de bank vreemd genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
PSG - Ajaccio. Eindstand 1-1, kansenverhouding 34 - 1 :X :o

[ Voor 14% gewijzigd door Lampie op 19-08-2013 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Falcao heeft ook zijn eerste goal gemaakt. Volgens verschillende media zou hij inmiddels al weer willen vertrekken bij Monaco, lijkt mij een onwaarschijnlijk verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 00:04:
[...]

Ba is anders niet zo'n bijzondere speler hoor, wie had hij dan moeten opstellen? Ik denk dat Lukaku voorlopig nog geen basisspeler is daar. Die Oscar is trouwens ook een goede voetballer zeg! :9~
Schürrle vindt ik echt een vreemde aankoop van Chelsea, en Mata zat op de bank vreemd genoeg...
Eens, eigenlijk snap ik helemaal niets van de aankopen van Chelsea, het is trouwens wel een teken aan de wand dat Lukaku niet beter is dan Ba, dat Schürrle is gehaald begrijp ik helemaal niets van. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:09:
Falcao heeft ook zijn eerste goal gemaakt. Volgens verschillende media zou hij inmiddels al weer willen vertrekken bij Monaco, lijkt mij een onwaarschijnlijk verhaal...
Hij zou niet weg willen maar Monaco zou van hem afmoeten ivm belastingwetgevingen o.i.d.

Zou wel een enorme faal zijn :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Angeloonie schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Hij zou niet weg willen maar Monaco zou van hem afmoeten ivm belastingwetgevingen o.i.d.

Zou wel een enorme faal zijn :P
Dafuq :? Iemand artikeltje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ik weet niet of dat waar is van Falcao maar als dat zo zou zijn en hij zou weer in deze transferperiode verkocht worden dan zou dat de miskoop van de eeuw zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:14:
[...]
Dafuq :? Iemand artikeltje ofzo?
http://www.marca.com/2013/08/18/futbol/equipos/real_madrid/1376783429.html
Hij zou voor 45 miljoen mogen vertrekken, hebben ze toch even 15 miljoen over de balk gesmeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Als we het toch over opmerkelijke dingen hebben dan is hier er nog een.

http://www.vi.nl/nieuws/a...ils-geven-de-doorslag.htm

Nu is Mourinho toch wel vaak beschimpt voor deze beslissing ( onterrecht naar mijn mening * kuch* ) maar nu zet Ancelotti ook Casillas op de bank, betekend dit dat Ancelotti ook een 'gek' is die er geen verstand van heeft? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:17:
Als we het toch over opmerkelijke dingen hebben dan is hier er nog een.

http://www.vi.nl/nieuws/a...ils-geven-de-doorslag.htm

Nu is Mourinho toch wel vaak beschimpt voor deze beslissing ( onterrecht naar mijn mening * kuch* ) maar nu zet Ancelotti ook Casillas op de bank, betekend dit dat Ancelotti ook een 'gek' is die er geen verstand van heeft? ;)
Ik kan me niet voorstellen dat Casillas minder is. En al was dat het geval, alleen al voor de goodwill van de fans had ik Casillas weer opgesteld. Real is in 95% van de wedstrijden zo veel beter dan de tegenstander, dat het niet veel uitmaakt welke van de twee je op doel zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Het probleem dat ik zie is dat Casillas vooral door spanjaarden en uiteraard vooral Real Madrid aanhangers veel beter wordt gevonden dan dat hij daadwerkelijk is, ik persoonlijk vind hem helemaal niet de beste keeper van de wereld en wie daar voor een ander kiest zoals Mourinho krijgt een schop, Mourinho zei zelf ' niemand is groter dan de club' , blijkbaar zijn er ook een grote schare supporters die het nodig vind om club iconen koste wat het kost te 'beschermen' en diegene die het lef heeft om hem er naast te zetten compleet af te zeiken.

Mourinho had in ieder geval het lef om hem er naast te zetten en daarvoor verdient hij wat mij betreft wel respect. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 10:10:
[...]

Eens, eigenlijk snap ik helemaal niets van de aankopen van Chelsea, het is trouwens wel een teken aan de wand dat Lukaku niet beter is dan Ba, dat Schürrle is gehaald begrijp ik helemaal niets van. :|
Chelsea speelt woensdag weer een wedstrijd. Het is helemaal geen teken aan de wand, het is simpelweg een roulatiesysteem. De kans is groot dat Lukaku woensdag start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 11:45:
Het probleem dat ik zie is dat Casillas vooral door spanjaarden en uiteraard vooral Real Madrid aanhangers veel beter wordt gevonden dan dat hij daadwerkelijk is, ik persoonlijk vind hem helemaal niet de beste keeper van de wereld en wie daar voor een ander kiest zoals Mourinho krijgt een schop, Mourinho zei zelf ' niemand is groter dan de club' , blijkbaar zijn er ook een grote schare supporters die het nodig vind om club iconen koste wat het kost te 'beschermen' en diegene die het lef heeft om hem er naast te zetten compleet af te zeiken.

Mourinho had in ieder geval het lef om hem er naast te zetten en daarvoor verdient hij wat mij betreft wel respect. :)
Casillas is al >10 jaar eerste keeper van Real en Spanje. Ik denk dat hij internationaal zeker tot de top 5 gerekend mag worden. Zijn kwaliteiten worden niet opeens minder en hij heeft natuurlijk enorm veel ervaring.
Aangezien Adán en Lopez ook flink door het ijs gezakt zijn, is het belachelijk dat Casillas op de bank zit.
Het lijkt op een machtsstrijd, maar dat ga je als coach nooit winnen. Zelfde verhaal als Koeman bij Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mourinho deed het op een moment dat de breuk er al bijna was, en dat was de druppel. Het is moeilijk te zeggen hoe goed Casillas nu nog is omdat hij relatief weinig getest wordt. En in de Spaanse competitie hebben Barca en Real nu niet echt de beste keepers nodig; Valdez is imo ook niet meer dan middelmatig maar blijkbaar onbetwist bij Barca.

En Moyes maakt geen vrienden bij zijn oude werkgever. De clausule voor Fellaini was £23.5m en is intussen verlopen, gaat ManU £16m bieden, en herhaalt een eerder afgewezen £12m bod voor Leighton Baines. Ja, dan is hoongelach je deel ;)

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 19-08-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:03:
En Moyes maakt geen vrienden bij zijn oude werkgever. De clausule voor Fellaini was £23.5m en is intussen verlopen, gaat ManU £16m bieden, en herhaalt een eerder afgewezen £12m bod voor Leighton Baines. Ja, dan is hoongelach je deel ;)
Onbegrijpelijk dat niemand die optie voor Fellaini gelicht heeft...

Ik ken nog een club die hem goed kan gebruiken. Alleen die club gaat liever kapot dan dat ze geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Op zich maakt Fellaini wel veel overtredingen, maar het is een zeer nuttige speler. Maar inderdaad, het was een goede aanwinst voor de topclubs geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Fellaini is wat mij betreft een zeer goede speler met goed inzicht en biedt een goede extra kopper in je team, kan zo aan de slag bij ManU of die club waar Kaap aan refereert.

Je doucheputjes zitten wel vol met haar als hij bij je speelt 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Afvalzak op 19-08-2013 13:29 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:03:
Mourinho deed het op een moment dat de breuk er al bijna was, en dat was de druppel. Het is moeilijk te zeggen hoe goed Casillas nu nog is omdat hij relatief weinig getest wordt. En in de Spaanse competitie hebben Barca en Real nu niet echt de beste keepers nodig; Valdez is imo ook niet meer dan middelmatig maar blijkbaar onbetwist bij Barca.

Valdes heeft een zeer goede kwaliteit waardoor hij bij Barcelona geslaagd is: hij kan ontzettend goed mee voetballen. Hij heeft een heerlijke trap in de benen om hem in feite op de middenlijn op de stropdas te leggen, wat hij ook vaak doet met spelers die rond die hoogte bij de zijlijn staan (veelal de backs) om vanuit daar de opbouw te beginnen.

Het gaat ook wel eens fout, zie de blunder tegen Di Maria in de eerste wedstrijd van de Supercup vorig jaar, wat Barcelona de Supercup kostte. Ben ook niet ontzettend rouwig om het feit dat hij weg gaat, denk dat er zeker betere keepers zijn. Maar qua voetballend vermogen vind ik hem een van de beste ter wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:23:
[...]
Ik ken nog een club die hem goed kan gebruiken. Alleen die club gaat liever kapot dan dat ze geld uitgeven.
Ik vermoed dat je Arsenal bedoelt? ;) Ze zouden Michu willen halen voor 27 miljoen (belachelijk veel geld) maar ik zie het er eerlijk gezegd niet van komen. Een goede keeper zou trouwens ook geen overbodige luxe zijn daar. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Afvalzak schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:29:
Fellaini is wat mij betreft een zeer goede speler met goed inzicht en biedt een goede extra kopper in je team, kan zo aan de slag bij ManU of die club waar Kaap aan refereert.

Je doucheputjes zitten wel vol met haar als hij bij je speelt 8)7
Dat haar blijft apart, maar goed, beter dan dat je doucheputje verstopt zit van het vet van Ronaldo :+
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:30:
[...]

Ik vermoed dat je Arsenal bedoelt? ;) Ze zouden Michu willen halen voor 27 miljoen (belachelijk veel geld) maar ik zie het er eerlijk gezegd niet van komen. Een goede keeper zou trouwens ook geen overbodige luxe zijn daar. :D
Ze konden Stekelenburg, Cesar en in principe Reina halen, neuh...waarom zou je, kost geld.

Michu voor 27 mil :? Das wel heel veel, die moet eerst eens laten zien of ie dat niveau van vorig seizoen kan vasthouden. Kunnen ze beter die 45 miljoen voor Falcao neerleggen :+

[ Voor 40% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-08-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Casillas is al >10 jaar eerste keeper van Real en Spanje. Ik denk dat hij internationaal zeker tot de top 5 gerekend mag worden. Zijn kwaliteiten worden niet opeens minder en hij heeft natuurlijk enorm veel ervaring.
Aangezien Adán en Lopez ook flink door het ijs gezakt zijn, is het belachelijk dat Casillas op de bank zit.
Het lijkt op een machtsstrijd, maar dat ga je als coach nooit winnen. Zelfde verhaal als Koeman bij Valencia.
Je kan ook zo lang bij een club spelen dat de club er zelf in gaat geloven dat ze de beste keeper in huis hebben, misschien was dat in het verleden zo, ik zelf denk van niet.

Vooral hoe groot een doelman is kijk ik naar voor een 'beste' keeper, Casillas is 1.85 en zijn concurrent Lopez is 1.96, niet dat Casillas dan per definitie een slechte keeper is maar dit is Real Madrid, toch wel een van de grootste clubs van de wereld.

Manuel Neuer wat ik een goede keeper vind is 1.93, nu zeg ik niet dump Casillas omdat hij te klein is maar ik zou mijn ogen openhouden naar een betere grote keeper, als je een van de beste clubs van de wereld bent dan is hoe groter hoe beter toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Kaap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:31:
[...]
Kunnen ze beter die 45 miljoen voor Falcao neerleggen :+
Als je 40M vrij kunt maken voor Higuain, dan zal 45 voor Falcao zeker lukken :o

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:31:

Michu voor 27 mil :? Das wel heel veel, die moet eerst eens laten zien of ie dat niveau van vorig seizoen kan vasthouden. Kunnen ze beter die 45 miljoen voor Falcao neerleggen :+
Of gewoon Giroud laten spelen, die ook gewoon een goede spits is hoor. Michu is niet veel beter dan Giroud. Als Michu uit vorm is, dan is hij ook opeens niks. Goalpoachers zijn altijd een risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 14:08:
[...]
Vooral hoe groot een doelman is kijk ik naar voor een 'beste' keeper, Casillas is 1.85 en zijn concurrent Lopez is 1.96, niet dat Casillas dan per definitie een slechte keeper is maar dit is Real Madrid, toch wel een van de grootste clubs van de wereld.

Manuel Neuer wat ik een goede keeper vind is 1.93, nu zeg ik niet dump Casillas omdat hij te klein is maar ik zou mijn ogen openhouden naar een betere grote keeper, als je een van de beste clubs van de wereld bent dan is hoe groter hoe beter toch? :)
Wat heeft lengte uberhaupt met wel of niet goed zijn te maken? Het is misschien een pre, maar Casillas compenseert dat met andere kwaliteiten. Ik heb liever een wat kleinere keeper met meer sprongkracht.
Kahn, Barthez, Preud’homme en Dasajev waren stuk voor stuk topkeepers die ook kleiner waren dan 1,90m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Oke, er komt dus iemand bij Bayern (oud speler) waarvoor weet ik niet precies, maar waar ik wel achter kwam, is dat hij zijn eigen huis in brand stak en in de gevangenis zat.. Dat volk zie ik liever niet bij Bayern rond rennen.
Het gaat trouwens om de Braziliaan Breno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 15:47:
[...]

Wat heeft lengte uberhaupt met wel of niet goed zijn te maken? Het is misschien een pre, maar Casillas compenseert dat met andere kwaliteiten. Ik heb liever een wat kleinere keeper met meer sprongkracht.
Kahn, Barthez, Preud’homme en Dasajev waren stuk voor stuk topkeepers die ook kleiner waren dan 1,90m
Naar mijn mening is dat belangrijk ( in ieder geval voor de absolute top ), jij prefereert dus een kleinere keeper met meer sprongkracht, maar zou je voor een langere keeper kiezen met evenveel sprongkracht? :) , tenzij dat soort keepers er niet zijn natuurlijk. ;)

Als Casillas echt zo goed is als wordt beweerd dan had hij gespeeld tegen Betis, lijkt me logisch toch?, dat betekend niet dat hij er helemaal niets van kan en dat heb ik niet gezegd, ik zou als ik Real was verder kijken om op alle plekken te verbeteren, of Lopez dat is weet ik niet, dat kan alleen de trainer goed beoordelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:12:
[...]
Als Casillas echt zo goed is als wordt beweerd dan had hij gespeeld tegen Betis, lijkt me logisch toch?, dat betekend niet dat hij er helemaal niets van kan en dat heb ik niet gezegd, ik zou als ik Real was verder kijken om op alle plekken te verbeteren, of Lopez dat is weet ik niet, dat kan alleen de trainer goed beoordelen. :)
Tenzij er een persoonlijk vete wordt uitgevochten natuurlijk. Als die trainer geen vertrouwen meer in hem heeft zegt dat natuurlijk niets over zijn kwaliteiten als keeper. Een keeper als Casillas laat je niet op de bank zitten, verkoop hem dan als hij niet meer voldoet zou ik zeggen. Dit zorgt alleen maar voor onrust bij de spelers van Real en dat lijkt me een slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:08:
Oke, er komt dus iemand bij Bayern (oud speler) waarvoor weet ik niet precies, maar waar ik wel achter kwam, is dat hij zijn eigen huis in brand stak en in de gevangenis zat.. Dat volk zie ik liever niet bij Bayern rond rennen.
Je bent echt nog niet lang fan van Bayern he? ;)

Was een talentvolle verdediger, heeft die belofte nooit echt waar kunnen maken. Ach, wie weet kan hij zijn leven beteren bij Bayern. Gerd Muller hebben ze ook uit medelijden weer bij de club betrokken omdat hij met een behoorlijk alcoholprobleem kampte. De salariskosten zullen ze het niet om laten, wellicht kan hij wat jonge verdedigers nog wat leuks bijbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Mosin schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:08:
Jij gelooft niet in een 2e kans? ;). Hij gaat parttime aan de slag als assistent bij de beloften. Dat is toch prachtig voor hem? En een goed gebaar van Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:27:
[...]

Tenzij er een persoonlijk vete wordt uitgevochten natuurlijk. Als die trainer geen vertrouwen meer in hem heeft zegt dat natuurlijk niets over zijn kwaliteiten als keeper. Een keeper als Casillas laat je niet op de bank zitten, verkoop hem dan als hij niet meer voldoet zou ik zeggen. Dit zorgt alleen maar voor onrust bij de spelers van Real en dat lijkt me een slechte zaak.
Maar die persoonlijke Vete heeft hij niet met Ancelotti toch?, geloof ook niet dat hij vrienden is met Mourinho maar goed dat weet ik ook niet.

Wat dit in ieder geval aantoont is dat hij toch niet zo onomsteden is als gedacht.

Over Breno dat was toch ook nog een hele dure aankoop?, ja was een aardige miskoop maar het schijnt niet te deren, Bayern lijkt het goed te doen financieel. :)
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:50:
[...]

Jij gelooft niet in een 2e kans? ;). Hij gaat parttime aan de slag als assistent bij de beloften. Dat is toch prachtig voor hem? En een goed gebaar van Bayern.
Uhm wat? assistent? we hebben het toch over Breno Borges? hij is pas 23?

Edit: oh wow ik lees het nu, hmm beetje vreemd verhaal een 23 jarige assistent. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Tweaking Art op 19-08-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 23:29
Puur omdat ie nog in de cel zit eigenlijk :P Misschien dat ie er daarna weer mag voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb Celta de Vigo - Espanyol erop staan, Krohn-Dehli speelt sinds dit seizoen bij Celta?
Hij speelt echt goed zeg!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:27:
Ik heb Celta de Vigo - Espanyol erop staan, Krohn-Dehli speelt sinds dit seizoen bij Celta?
Hij speelt echt goed zeg!
Daar speelt ie al een jaartje hoor, dus zo opvallend goed is hij bij Celta nu ook weer niet ;)
http://nos.nl/artikel/409745-krohndehli-naar-celta-de-vigo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Mijn favoriete Engelse club is vanavond lelijk weggetikt zeg. Slecht begin van het seizoen, hopelijk gaan de koppen omhoog en pakken ze de volgende wedstrijd wel 3 punten. Team zou toch sterk genoeg moeten zijn om Europees voetbal te halen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:50:
[...]

Daar speelt ie al een jaartje hoor, dus zo opvallend goed is hij bij Celta nu ook weer niet ;)
http://nos.nl/artikel/409745-krohndehli-naar-celta-de-vigo.html
Celta is niet een team wat ik normaal zie, ik zie het toevallig nu spelen, 2-2 geëindigd overigens.
De keeper van Espanyol had een geweldige save ook nog eens, de bal leek erin gekopt te worden maar nog net die vingertoppen erbij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:54:
Mijn favoriete Engelse club is vanavond lelijk weggetikt zeg. Slecht begin van het seizoen, hopelijk gaan de koppen omhoog en pakken ze de volgende wedstrijd wel 3 punten. Team zou toch sterk genoeg moeten zijn om Europees voetbal te halen.
Welke club heb je het over? Beetje vaag verhaal zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Swansea Newcastle United, 4-0 klop gekregen van City.

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 20-08-2013 00:10 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
tweaker2010 schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 00:00:
[...]

Welke club heb je het over? Beetje vaag verhaal zo :?
newcastle neem ik aan

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Inderdaad te vaag omschreven, het gaat zoals anderen aangeven om Newcastle United. Volgende wedstrijd thuis tegen West Ham, op papier moeten dat 3 punten zijn al hebben The Hammers best een leuk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Hmm ineens van veel kanten geruchten dat Bale nu heel snel verkocht gaat worden voor waarschijnlijk £93m + Coentrao. Lijkt me een mooie deal aangezien de geruchten ook direct sterker worden dat we ook nog Willian en Erik Lamela gaan kopen.

Man, dit is wel de mooiste transfer window in jaren! _/-\o_ :9~ _/-\o_

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tja wat is mooi? Ik vind de bedragen die voorbij zijn bevlogen lachwekkend en minachting naar het "gewone" volk. Leuk dag er veel spelers transferen ja, maar de bedragen zijn bezopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Ja, maar dat is al jaren zo. Dit neemt natuurlijk niet weg dat je gelijk hebt, maar hierdoor heb ik niet minder plezier van het feit dat m'n cluppie mooie spelers kan halen en ook daadwerkelijk haalt ( >:) ). En ja, ik vind het jammer als Bale gaat, maar uiteindelijk is het prima, want houden konden we hem toch niet en we hadden best veel versterking nodig.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Slaapje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:24:
Hmm ineens van veel kanten geruchten dat Bale nu heel snel verkocht gaat worden voor waarschijnlijk £93m + Coentrao. Lijkt me een mooie deal aangezien de geruchten ook direct sterker worden dat we ook nog Willian en Erik Lamela gaan kopen.
Als deze mega-transfer doorgaat zullen er nog wel een paar miljoenen rondgepompt worden en zullen er nog wel wat dure transfers volgen, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Inpakken en wegwezen zou ik zeggen, Bale is wel een goede speler maar zo veel geld is hij nou ook niet waard naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Slaapje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 18:23:
Ja, maar dat is al jaren zo. Dit neemt natuurlijk niet weg dat je gelijk hebt, maar hierdoor heb ik niet minder plezier van het feit dat m'n cluppie mooie spelers kan halen en ook daadwerkelijk haalt ( >:) ). En ja, ik vind het jammer als Bale gaat, maar uiteindelijk is het prima, want houden konden we hem toch niet en we hadden best veel versterking nodig.
Snap alleen niet dat ze maar middenvelders blijven halen en dan maar 1 spits halen, terwijl daar vorig seizoen juist het probleem lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
Het was afgelopen jaar zeker niet alleen een spitsen probleem hoor, er is gewoon niet weg veel creativiteit op het middenveld (naast Bale). Ze hebben veel verdieping nodig in het elftal wat ze op deze manier creëren, maar ik zie ook graag nog een spits komen hoor.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Voor de mensen die graag de Primera Division volgen, Revista De La Liga is een leuke wekelijkse show van Sky dat samenvattingen, inzichten in de politiek bij clubs en meer brengt. Kijk het nu een jaar of anderhalf en vind het een heerlijke show om eventjes te kijken bij het opstaan, zie hier de link van gisterenavond (stream):

http://www.footballorgin....de-la-liga-skysports.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

toolkist schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:34:
[...]
Snap alleen niet dat ze maar middenvelders blijven halen en dan maar 1 spits halen, terwijl daar vorig seizoen juist het probleem lag.
Soldado is niet de minste hoor, maar ik ben het met je eens, nog een extra spits is altijd handig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tottenham speelt over het algemeen een sport van 4-4-2, wat inhoudt dat je nog met Defoe (vaak geblesseerd) of Adebayor (waardeloze speler) moet spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Slaapje schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 14:24:

Man, dit is wel de mooiste transfer window in jaren! _/-\o_ :9~ _/-\o_
Dan is Bale in 1 klap ( mits de waarde van Coentrao wordt meegerekend ) de duurste voetballer ooit.

Nr. Naam speler Van club Naar club Euro (mln.) Jaar
1 Cristiano Ronaldo Manchester United Real Madrid € 94,0 [1] 2009
2 Zinédine Zidane Juventus Real Madrid € 73,0 [1] 2001
3 Kaká AC Milan Real Madrid € 65,0 2009
4 Edinson Cavani SSC Napoli Paris Saint-Germain € 64,0 [2] 2013
5 Radamel Falcao Atlético Madrid AS Monaco € 60,0 2013
6 Luís Figo FC Barcelona Real Madrid € 58,5 [3] 2000
7 Neymar Santos FC FC Barcelona € 57,0 [4] 2013
8 Fernando Torres Liverpool Chelsea € 56,0 2010
9 Hernán Crespo Parma FC Lazio Roma € 53,6 [5] 2000
10 Carlos Tévez Manchester United Manchester City € 53,0 [6] 2009

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Nu online
toolkist schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 10:21:
Tottenham speelt over het algemeen een sport van 4-4-2, wat inhoudt dat je nog met Defoe (vaak geblesseerd) of Adebayor (waardeloze speler) moet spelen
Daar stappen ze sinds Villas Boas wel redelijk vanaf. Zoals het er nu uit ziet willen ze vaak in een 4-3-3 gaan spelen of een 4-2-3-1. Vandaar ook die verdieping op het middenveld. Als backup aanvaller is Defoe redelijk, maar zoals ik eerder aangaf zie ik graag nog een spits komen.

Ach we zullen het allemaal wel zien, er gaan de meest grote geruchten, maar zien is geloven he.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Elmander naar Norwich City?

Zou verrassend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Volgens mij meldde VI dat gisteren al inderdaad, Toivonen hebben ze nu wel gezien en ze hebben geen interesse meer.

Toivonen, bedankt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:50:
[...]

Ja ik zal wel in een hatelijk bui hebben gezeten |:(
Klopt, iedereen verdiend een tweede kans, als hij die dingen maar achter zich laat vind ik het goed :)

TB1989
Nee, ik ben inderdaad nog niet heel erg lang fan van Bayern, maar ik heb niet gezegd dat het een waardeloze speler is/was!

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 21-08-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:44:
[...]

Ja ik zal wel in een hatelijk bui hebben gezeten |:(
Klopt, iedereen verdiend een tweede kans, als hij die dingen maar achter zich laat vind ik het goed :)

TB1989
Nee, ik ben inderdaad nog niet heel erg lang fan van Bayern, maar ik heb niet gezegd dat het een waardeloze speler is/was!
Haha, ging me er meer om dat je dus geen idee had wie het was :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

football manager 2009 was hij een gigantisch talent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ja dat kan ook nog :+ :P
Nou, dan lijkt me het een prima assistent voor de beloften. Een goede speler hoeft niet direct een goede trainer te zijn, maar als je adviezen van zulke mensen overneemt, dan kan het toch goed zijn en dan neem ik Van Basten en Ibrahimovic als voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Arsenal logica: van je 3 centrum verdedigers is er 1 geblesseerd, 2de gaat nu van het veld af. Nu een RB inzetten als centrum. En van je LB ligt er ook 1 in de lappenmand.

Maar aankopen doen? Welnee joh... Arsene heeft vertrouwen in zijn selectie :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Smalle selectie maakt niet uit, zijn toch nooit blessures :+ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
Om nog maar te zwijgen over die beroerde centrum spits van Arsenaal.

De commentator net aan het einde van de eerste helft: ... De prachtige ambiance...
Bedoelt ie daarmee dat gefluit van die simpatieke Turken op het publiek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toevallig staan ze wel met 0-2 voor. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Robkazoe schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 21:37:
Om nog maar te zwijgen over die beroerde centrum spits van Arsenaal.

De commentator net aan het einde van de eerste helft: ... De prachtige ambiance...
Bedoelt ie daarmee dat gefluit van die simpatieke Turken op het publiek?
De Turken fluiten op het publiek? :p

Giroud heeft wel eens beter gespeeld ja... Ik zou Lukas er ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arsenal dus met 0-3 gewonnen, Wenger zal wel zeggen dat hij gewoon gelijk heeft.

Straks Athletico Madrid - Barcelona, ik ga het kijken! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Nou ik heb Chelsea - Aston Villa gezien en wat Chelsea deed leek nergens op, ze domineerde de wedstrijd, redelijk goed baltempo en dat was het eigenlijk, onmachtig als ze naar het doel van Villa gingen, eigenlijk waren het alleen maar schoten van buiten de zestien die allemaal hoog over het doel gingen.

Aston Villa aan de andere kant had de beste kansen, best wel jammer voor hun dat ze niet eens een punt hebben gekregen, een eigen doelpunt en een standaard situatie die raak gekopt was deed hun de das om.

Ba stond eigenlijk alleen maar buitenspel en Lukaku deed het misschien iets beter maar echt onder de indruk was ik niet.

Van Ginkel mocht nog 10 minuten meedoen... tja het is niet veel maar beter dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

David villa scoort tegen zn oude club. Mooi op de slof genomen. Mooie goal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Iemand een les absolute catenaccio zien? Kijk dan de tweede helft straks, Atletico is heer en meester in dat spelletje. 9 man verdedigen, Villa ervoor en elk moment van onzuiverheid of bij Barcelona betektn er uit met 5 man, vol drukken en in de counter. Lukt het niet? Keihard terugrennen. Ondertussen wat intimideren en acteren...

Ik vind het niks, maar de winnaar heeft altijd gelijk. Het haalt Barcelona compleet uit het spel en daarmee bewijst Simeone zijn gelijk door zo te spelen. Zelf zou ik Pique en Pedro eraf halen voor Cesc en Neymar, 3-4-3 gaan spelen en een hoger tempo erin gooien. Uitdoelpunt zou dan mooi zijn, kun je het in Camp Nou afmaken.
Pagina: 1 ... 6 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum