[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.137 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
lol :D

Dubieuze penalty door handsbal van Gladbach verdediger. Muller schiet hem matigjes in en de keeper bokst hem weg. Bal stuitert een keer en een andere Gladbach verdediger maakt meteen weer hands :P

Alaba schiet hem er vervolgens wel in. 3-1 Bayern, over en uit.

[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 09-08-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Jup!
Die keeper, ter Steegen, is trouwens wel een fenomeen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 13-09 12:29
Speelt een goeie pot inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Luuk de Jong mag nog 5 minuten mee ballen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Stiekem had ik gehoopt dat Barcelona hem zou halen en Pinto weg zou gaan, dan kon Ter Stegen een jaar lang wennen aan de club en het team om het een jaar later over te nemen van Victor Valdes. We gaan het zien, wordt al heel lang in verband gebracht met topclubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 22:09:
Jup!
Die keeper, ter Steegen, is trouwens wel een fenomeen.
Haha inderdaad, heb je die bal toen gezien van hem (Duitsland tegen een of ander Zuid Amerikaans land)

Ik heb de eerste helft gezien, die ging lekker. Ik had wel een 5-0 verwacht, maar zo speelden ze in de eerste helft.
Waar ik erg hard aan stoorde was die eigen goal.. maarja noem me gerust een zeikerd.

De goal van Robben was inderdaad mooi, hij kwam er net optijd bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lisandro Lopez weg bij Lyon.

Yassine Benzia gaat nu zijn kans grijpen, Lyon heeft erg talentvolle spelers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Lopez had anders wel een uitstekend rendement, jammer dat ie naar naar Qatar vertrekt.
Gomis staat trouwens ook op punt van vertrek, dus Lyon levert wel flink wat in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

apis29 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:49:
Wat betreft hand op de knip vanwege het stadion: ticketprijzen zijn wel het hoogst in de hele Premiership. Zelfs het goedkoopste kaartje is blijkbaar duurder dan de duurste bij alle andere clubs op drie na ... (in de eerste jaren moesten ze idd wel zuinig zijn ja).
De ticketprijzen zijn inderdaad de hoogste in de Premier League, al hebben ze sinds vorig jaar wel de wedstrijden in categorieën ingedeeld, A, B of C. Topwedstrijden zijn A, tegen de mindere clubs C, dat scheelt al aardig wat geld.

Maar dat het goedkoopste kaartje duurder is het duurste bij andere clubs dat geloof ik niet ;)

Verder *moeten* er nog wat aankopen komen, wat met de huidige selectie ga je geen hoge ogen gooien. Ja, de eerste 11 zijn redelijk okay, maar zodra je de eerste de beste blessure en/of schorsing krijgt gaan we keihard nat. Vermaelen en Monreal zijn nu al geblesseerd en Wenger heeft Santos en Miquel laten gaan. Niet de beste of meest ervaren spelers, maar het is al beter dan niets. Ik hoop dat hij wat transfers achter de hand heeft, want anders.... ;w

Een Suarez is leuk (als hij al komt), maar dat is echt niet voldoende.

Als de transferwindow zo beroerd blijft ga ik absoluut overwegen om minder wedstrijden te bezoeken. Het kost genoeg tijd en geld, maar dan moet er wel wat ambitie getoond worden.

Verder snap ik niet waarom een Gazidis meegaat naar een zinloos commercieel potje in Helsinki tegen City nota bene. Laat die gast lekker in Londen transfers regelen |:(

Dit somt het tot nu toe prima op;

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UyxZEB9e9CxgcD498ptBplLa/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 10-08-2013 15:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Goedkoopste kaartje duurder dan duurste van veel anderen klopt dacht ik wel, maar dat ging toen over seizoenskaarten. Losse kaartjes op wat mindere plekken zullen vast goed te betalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

En toch staan ze nu 3-1 voor tegen City ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Dortmund met 0-4 gewonnen, ik vind het altijd leuk, dat ze niet per se goed hoeven te voetballen, maar zodra Reus, de sneller kerel en Lewandowski voor zijn, dan is het tijd.
Ik vond ze aardig spelen, maar niet dat ik er bang van werd (alleen tweede helft gezien).

Nu zo maar eens naar Werder Bremen kijken, het is een grote rotzooi bij de club. Laatst zaten ze elkaar weer op de bek te slaan..
Toch wel jammer als je ziet dat Frings, Özil en de Bruyne hadden. Was een mooie club volgens mij :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Mosin schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:28:
Dortmund met 0-4 gewonnen, ik vind het altijd leuk, dat ze niet per se goed hoeven te voetballen, maar zodra Reus, de sneller kerel en Lewandowski voor zijn, dan is het tijd.
Ik vond ze aardig spelen, maar niet dat ik er bang van werd (alleen tweede helft gezien).

Nu zo maar eens naar Werder Bremen kijken, het is een grote rotzooi bij de club. Laatst zaten ze elkaar weer op de bek te slaan..
Toch wel jammer als je ziet dat Frings, Özil en de Bruyne hadden. Was een mooie club volgens mij :o
Het probleem bij Werder is geloof ik een mix tussen slechte scouting en een slecht transfer beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
Afvalzak schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:50:
En toch staan ze nu 3-1 voor tegen City ;)
Wat dat betekent is dat Wenger juist meer het vertrouwen heeft in zijn selectie en de noodzaak om spelers aan te trekken juist niet meer ziet.

Wat dat betreft hadden we beter met 10-0 op onze kloten kunnen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:34:
[...]

Het probleem bij Werder is geloof ik een mix tussen slechte scouting en een slecht transfer beleid.
Dat geloof ik met alle plezier!
Zonde, als ik nooit Duits voetbal had gezien en je vroeg me wat voor team Werder zou zijn, dan zou ik zeggen: volgens mij een aardige goede club..
Ik ben toch naar Heracles-Zwolle gaan kijken. Het zag er niet geweldig uit bij Werder.. ik werd er treurig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Mosin schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:34:
[...]

Dat geloof ik met alle plezier!
Zonde, als ik nooit Duits voetbal had gezien en je vroeg me wat voor team Werder zou zijn, dan zou ik zeggen: volgens mij een aardige goede club..
Ik ben toch naar Heracles-Zwolle gaan kijken. Het zag er niet geweldig uit bij Werder.. ik werd er treurig van.
Was het ook.
Maar het gaat sinds een paar jaar zeer slecht niet alleen sportief maar ook financieel.

Lang verhaal kort.
Werder deed het absurd goed, goed elftal en er werder regelmatig prijzen gepakt en de omzet ging elk jaar omhoog met leuke winsten.

Maar ze maakten de fout die veel clubs maken.
Sportief ging het even wat minder waardoor de inkomsten een flinke duik omlaag maakten en ze nu verlies draaien

De toppers werden verkocht (deels om de verliezen te dekken) en dat wat er voor terug gehaald werd was dusdanig minder dat de prestaties ook steeds minder werden.
Er werden ook domme risicos genomen qua transfers zoals Arnautovic en Elia die beide een aardig bedrag kosten terwijl men wist dat deze 2 geen stabiele factor zouden zijn (en tada beide veroorzaken problemen en vangen dikke salarissen).

Vroeger werd veel gedaan met de scouting maar dat is tegenwoordig raar genoeg minder.

edit:
Werder moet gewoon de knop omdraaien en de verliezen accepteren op sommige spelers en deze zo snel mogelijk de deur uit werken.
Maar in plaats daarvan krijgen deze gasten kans na kans.

Het feit dat hun stadion een stuk kleiner is dan de restelijke top helpt uiteraard ook niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 10-08-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 21:11:
[...]

Was het ook.
Maar het gaat sinds een paar jaar zeer slecht niet alleen sportief maar ook financieel.

Lang verhaal kort.
Werder deed het absurd goed, goed elftal en er werder regelmatig prijzen gepakt en de omzet ging elk jaar omhoog met leuke winsten.

Maar ze maakten de fout die veel clubs maken.
Sportief ging het even wat minder waardoor de inkomsten een flinke duik omlaag maakten en ze nu verlies draaien

De toppers werden verkocht (deels om de verliezen te dekken) en dat wat er voor terug gehaald werd was dusdanig minder dat de prestaties ook steeds minder werden.
Er werden ook domme risicos genomen qua transfers zoals Arnautovic en Elia die beide een aardig bedrag kosten terwijl men wist dat deze 2 geen stabiele factor zouden zijn (en tada beide veroorzaken problemen en vangen dikke salarissen).

Vroeger werd veel gedaan met de scouting maar dat is tegenwoordig raar genoeg minder.

edit:
Werder moet gewoon de knop omdraaien en de verliezen accepteren op sommige spelers en deze zo snel mogelijk de deur uit werken.
Maar in plaats daarvan krijgen deze gasten kans na kans.

Het feit dat hun stadion een stuk kleiner is dan de restelijke top helpt uiteraard ook niet.
Ja, dat ze niet aan scouting doen is al helemaal van de zotte. Ik durf te wedden, dat in Bremen en omstreken zeker weten voetballers leven die 10x beter zijn dan Elia of Arnautovic. Die eerste heeft een dikke ego van het WK en die andere denkt ook dat ie wat is. Ik zou ze gelijk verkopen en de jeugd op gang brengen. Dat klinkt simpel, maar als ze dat gewoon over een aantal jaar doen, zoals psv (meen ik), dan zou het toch moeten lukken neem ik aan.
Ik kijk nu tegen Werder op als iemand die het een aparte club vind met een hele negatieve sfeer. Ze moeten die club echt op de kop gaan gooien lijkt me.
Ik zag net dat ze maar net hadden gewonnen van Eintracht Braunschweig, dus dat mag al genoeg zeggen.
In ieder geval hoop ik, dat ze er door goed beleid weer boven op komen, want ik denk dat Frings zelfs van het huidige Werder walgt.

Even wat anders. De enige ploeg die me goede heeft laten schrikken is toch echt Real madrid. Wat een power. Het lijkt net of die Ancelotti ze goed te vreten geeft :P
Die jongens gaan nog wat maken, dat weet ik wel heel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Van Persie is al weer los: mooie kopbal in de Community Shield tegen Wigan Athletic. Dat gaat de eerste trofee voor Moyes worden in zijn carriere ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
heerlijke goal van van persie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mooooi! Götze staat er 5 minuten in en gelijk 1 kans en 1 goal.
Je ziet gelijk dat hij er kwa niveau boven steekt. Veel beter dan wat Shaqiri uitvoert.
Niet iedereen staat erin, maar je ziet gelijk dat hij gewoon een verschrikkelijk goede speler is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:35

Vos

AFCA

Mosin schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 17:35:
Mooooi! Götze staat er 5 minuten in en gelijk 1 kans en 1 goal.
Je ziet gelijk dat hij er kwa niveau boven steekt. Veel beter dan wat Shaqiri uitvoert.
Niet iedereen staat erin, maar je ziet gelijk dat hij gewoon een verschrikkelijk goede speler is :D
Waar gaat dit over? Mijn glazen bol is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ah joh, dan koop je er toch een :+
Györ- Bayern München.. Geen idee waarom die gespeeld wordt, maar het is Götze zijn eerste wedstrijd.

EDIT: De broer van Bastian Schweinsteiger staat er nu opeens in :o
Ik wist dat hij in het tweede zat, maar niet in het eerste.
Götze scoort gelijk zijn tweede goal :)

[ Voor 39% gewijzigd door Mosin op 11-08-2013 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Huntelaar met de 1-0 tegen het HSV van Van der Vaart.

Edit: strafschop HSV en VDV die raak schiet.

[ Voor 31% gewijzigd door Sydney08 op 11-08-2013 17:42 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Speelt Schalke04 goed ?
Vorig seizoen was het niet het beste, zover ik me kan herinneren.

[ Voor 59% gewijzigd door Mosin op 11-08-2013 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Net 10 minuten bezig. Nu 1-1 door VDV. Redelijke wedstrijd, Schalke iets beter tot nu toe.

Edit 2-1 HSV. Mooie kopbal

[ Voor 6% gewijzigd door Sydney08 op 11-08-2013 17:54 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik zag HSV een paar weken terug voetballen tegen Dortmund. Ging toch aardig, maar valt toch wel weer mee dus ? (Bayern maakte Gladbach daar met 5-1 in, dus het zegt niet erg veel :P)
Wel grappig dat 2 Nederlanders weer scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/240411/lens-lijdt-opnieuw-nederlaag-met-dinamo-kiev/
Blijft toch zonde van zo'n speler. Sportief gezien niet goed voor zijn carriere lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hij zit er 5 (!) wedstrijden, wel heel vroeg om dan te oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het sportief een slechte keus is, was al vanaf dag 1 bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 13:27:
Hij zit er 5 (!) wedstrijden, wel heel vroeg om dan te oordelen.
Weet ik wel, het wordt alleen steeds bevestigd. Misschien zie ik het Russische voetbal te negatief, maar je ziet vaak toch dat zo'n speler na een paar jaar weer met hangende pootjes terugkomt in de eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje net als met de Turkse compititie. Het zijn voor Nederlandse spelers toch vaak afbouwcompetities... Hoe lullig het ook klinkt. Sneijder zal ook nooit meer terugkomen op topniveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het Duitse arbitrage heeft de oogkleppen dus soms ook op, dit doelpunt werd van het weekend afgekeurd bij de wedstrijd tussen Hoffenheim - Nürnberg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8wxrHbh.png

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Daarom kan ik geen enkele reden bedenken waarom je tegen doellijntechnologie zou zijn. De ene ploeg word duidelijk benadeeld, de andere ploeg juist bevoordeeld. Wat nou emotie en passie? :F Je kan er zo het kampioenschap mee verspelen.

Iedereen die tijdens de wedstrijd beweerde dat dit geen doelpunt is mag wat mij betreft een boete krijgen of een gele kaart achteraf wegens spelbederf.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gustavo staat open voor Arsenal

http://www1.skysports.com...nterested-in-arsenal-move

Zou een hele mooie aanwinst zijn. Het middenveld is dan wel sterk genoeg naar mijn idee.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://metro.co.uk/2013/08/13/samuel-etoo-keen-on-jose-mourinho-link-up-with-chelsea-3921430/
Eto'o mogelijk naar Chelsea ivm financiele problemen bij Anzhi, dat zou een mooie aanwinst zijn! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Eto'o wordt ook al wel ouder toch? Bij Barcelona en Inter was het een hele goede speler. Maar wil hij miljoenen aan salaris inleveren? Hij verdient nu rond de 20 miljoen per jaar dacht ik, never dat Chelsea dat kan ophoesten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Ik denk trouwens sowieso dat Chelsea een goed jaar tegemoet gaat. Goed team, nieuwe coach die zichzelf natuurlijk al heeft bewezen. Voorin is het niet al te sterk met Ba en Torres', maar zouden ze Rooney halen dan zie ik ze wel veel kans maken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelsea heeft ook Lukaku. Ik vrees dat hij nog niet klaar is voor het grote werk dit seizoen, maar ik ga er vanuit dat Mourinho hem gewoon de kans gaat geven dit jaar. Voor komend seizoen zou Rooney erg leuk seizoen, maar op termijn wordt Lukaku gewoon de nieuwe 1e spits. Lijkt ook perfect in het systeem te passen.

Overigens, ik begin het Belgische elftal steeds leuker te vinden: hoe ze hier samen een film kijken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:34:
Eto'o wordt ook al wel ouder toch? Bij Barcelona en Inter was het een hele goede speler. Maar wil hij miljoenen aan salaris inleveren? Hij verdient nu rond de 20 miljoen per jaar dacht ik, never dat Chelsea dat kan ophoesten.
Kunnen ze wel ophoesten, maar willen ze niet. Eto'o is financieel al helemaal binnen dankzij Anzhi, hij wil puur sportief gezien en vanwege Mourinho naar Chelsea om nog een prijs te pakken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Hij mag dan al wat aan de oude kant zijn die Eto'o, ik weet bijna zeker dat hij meer goals gaat maken dan Torres. Aangezien Chelsea duidelijk al jarenlang een goede spits mist, waarom niet? Van de transfersom zullen ze echt niet wakker liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, Eto'o is vergelijkbaar met Drogba qua kaliber. Echt een afmaker en een goede aanwinst voor Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:03

iChaos

It's Lupus.

Quad schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:51:
Het Duitse arbitrage heeft de oogkleppen dus soms ook op, dit doelpunt werd van het weekend afgekeurd bij de wedstrijd tussen Hoffenheim - Nürnberg.

[afbeelding]
Even om hier op terug te komen: als die afbeelding het enige is dat je kan zien kan je niet zeggen dat hij in het doel ligt. Ik in ieder geval niet. Misschien hangt hij daar nog een beetje in de lucht, in welk geval hij nog best boven de lijn zou kunnen hangen. Maar een scherpere versie van deze foto zal waarschijnlijk al wel verhullen dat hij op de grond ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Haha Podolski moet verpleger worden na zijn voetbal carriere. Staat hij daar op het veld een paar van die zielige ventjes op te rapen :')

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

iChaos schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 15:10:
[...]

Even om hier op terug te komen: als die afbeelding het enige is dat je kan zien kan je niet zeggen dat hij in het doel ligt. Ik in ieder geval niet. Misschien hangt hij daar nog een beetje in de lucht, in welk geval hij nog best boven de lijn zou kunnen hangen. Maar een scherpere versie van deze foto zal waarschijnlijk al wel verhullen dat hij op de grond ligt.
Ja gaat beetje lastig om een goede screenshot van te maken.
Op het beeld was hij een ruime afstand over de lijn.

Vanaf 0:30 YouTube: Hoffenheim vs FC Nuremberg 2-2 Highlights - Matchday 1 - Bundesliga 2013-14

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 15-08-2013 00:44 ]

PVOutput☀️

• JeroenNietDoen
Volgens diverse duitse kranten vanmorgen vertrekt Gustavo naar Wolfsburg i.p.v. Arsenal. Arsenal wou de prijs niet betalen.

Arsenal's transfer window:
Rooney ✖
Julio Cesar ✖
Fellaini ✖
Fabregas ✖
Jovetic ✖
Higuain ✖
Bernard ✖
Suarez ✖
Gustavo ✖

Kutclub...

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kan je een mooi elftal mee bouwen. _O-

PVOutput☀️

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:58:
Volgens diverse duitse kranten vanmorgen vertrekt Gustavo naar Wolfsburg i.p.v. Arsenal. Arsenal wou de prijs niet betalen.

Rooney ✖
Julio Cesar ✖
Fellaini ✖
Fabregas ✖
Jovetic ✖
Higuain ✖
Bernard ✖
Suarez ✖
Gustavo ✖

Kutclub...
Hoeveel geld heeft Arsenal eigenlijk gereserveerd voor transfers? Als ze nu eens een serieus bod doen wat andere clubs niet kunnen weigeren, dan hadden ze allang een vette vis binnengehaald.

• JeroenNietDoen
Volgens geruchten zon 70 miljoen, volgens Arsenal kenners die berekeningen doen wordt de schatkist op zon 110 miljoen geschat. Inmiddels heeft men ook alles bij elkaar weer zon 10-15 miljoen aan transfers verdient en zijn enkele hoge salarisposten vertrokken.

Concreet: men heeft gewoon geld genoeg om een aantal zeer goede versterkingen aan te trekken.

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 09:50:
Volgens geruchten zon 70 miljoen, volgens Arsenal kenners die berekeningen doen wordt de schatkist op zon 110 miljoen geschat. Inmiddels heeft men ook alles bij elkaar weer zon 10-15 miljoen aan transfers verdient en zijn enkele hoge salarisposten vertrokken.

Concreet: men heeft gewoon geld genoeg om een aantal zeer goede versterkingen aan te trekken.
Ja oke, dat is het geld wat ze op de bank hebben staan, maar hoeveel daarvan is voor transfers beschikbaar?

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Minimaal 70 miljoen dus. Dat is excl. verkopen en vrijgekomen salarisbudget.

Wenger :F

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 15-08-2013 10:09 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En Tottenham is gewoon bezig met prima versterkingen aan te trekken. Zou wat zijn als zij boven Arsenal eindigen. Zie ik zo gebeuren.

PVOutput☀️

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:20:
En Tottenham is gewoon bezig met prima versterkingen aan te trekken. Zou wat zijn als zij boven Arsenal eindigen. Zie ik zo gebeuren.
Zeker weten. Vorig jaar was het al moeilijk, maar nu is het verschil dat Arsenal minder spelers heeft, en Tottenham zich flink versterkt heeft. Dus die balans gaat dit jaar volgens mij gewoon naar Tottenham, en Arsenal wordt 5e/6e oid.
Als dat betekent dat Wenger plaats moet maken zou ik dat niet eens zo erg vinden. Die man is blind.
Elke idioot ziet dat dit elftal het nooit 60 wedstrijden vol gaat houden. Elke idioot luistert als de belangrijkste spelers om versterkingen roepen. Ik vrees voor volgende zomer.. spelers horen ook dat hun algemeen directeur het over "ambitie tonen" e.d. heeft maar vervolgens niemand haalt, dan zou ik ook wel een andere club opzoeken waar ze wel ambitie hebben.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:03:
[...]

Ja oke, dat is het geld wat ze op de bank hebben staan, maar hoeveel daarvan is voor transfers beschikbaar?
Nee, dat is het transfergeld. Gazidis heeft laten doorschemeren dat er op de bankrekening nog veel meer staat.
Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:20:
Zou goed kunnen hoor. Spurs doen goede transfers. Kan Scrooge McWenger nog wat van leren :F

[ Voor 45% gewijzigd door JeroenNietDoen op 15-08-2013 10:39 ]

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Ach ze zaten gisteren naar Wijnaldum te kijken, komt helemaal goed met Arsenal :+

PSN: Finally_Chris

• Slaapje
Tottenham dus nu ook Capoue gehaald en als de geruchten een beetje kloppen komt Lamela ook nog naar Londen. Mooie versterkingen, maar gezien het geld wat wordt uitgegeven neem ik ondertussen toch wel aan dat Bale deze periode nog vertrekt.

To dare is to do

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 08:58:

Rooney ✖
Julio Cesar ✖
Fellaini ✖
Fabregas ✖
Jovetic ✖
Higuain ✖
Bernard ✖
Suarez ✖
Gustavo ✖

Kutclub...
En wat krijgt Bayern daarvoor ?
Ik vind het niet zo'n probleem dat hij weg gaat. Het is goed voor hemzelf en hij past toch niet in het spelletje van Guardiola en je vangt er nog een (kleine) prijs voor.
Hij zal wel niet heel veel kosten neem ik aan.

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Mosin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:46:
[...]

ongeveer twee keer de helft, maar daar ging het niet over, het ging over het aankoopbeleid van Arsenal.

• Mosin
lateef schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:50:
[...]

ongeveer twee keer de helft, maar daar ging het niet over, het ging over het aankoopbeleid van Arsenal.
?
Nu weet ik nog niks 8)7
Ach ja, dat is Arsenal zijn eigen probleem. Als ze problemen krijgen: Eigen schuld, dikke bult..

• Vos

Vos

AFCA

Mosin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:53:
[...]

?
Nu weet ik nog niks 8)7
Ach ja, dat is Arsenal zijn eigen probleem. Als ze problemen krijgen: Eigen schuld, dikke bult..
Het is niet zo moeilijk

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Slaapje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:30:
Tottenham dus nu ook Capoue gehaald en als de geruchten een beetje kloppen komt Lamela ook nog naar Londen. Mooie versterkingen, maar gezien het geld wat wordt uitgegeven neem ik ondertussen toch wel aan dat Bale deze periode nog vertrekt.
Je zal als club ook wel enorm stom dom en dronken zijn als je 100 miljoen euro weigert. Als het een beursgenoteerde club was geweest en Bale was nog niet weg stonden er gigantisch veel boze aandeelhouders op de stoep.
Mosin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:46:
[...]

Ik vind het niet zo'n probleem dat hij weg gaat. Het is goed voor hemzelf en hij past toch niet in het spelletje van Guardiola en je vangt er nog een (kleine) prijs voor.
Hij zal wel niet heel veel kosten neem ik aan.
Volgens berichten voor zo'n 15 miljoen euro.
Kaap schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 10:37:
[...]

Nee, dat is het transfergeld. Gazidis heeft laten doorschemeren dat er op de bankrekening nog veel meer staat.
Al zouden er geen miljoenen op de bankrekening staan, het bedrijf van Gazidis kan zo een miljard erin pompen als ze dat willen.

PVOutput☀️

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:08:
Al zouden er geen miljoenen op de bankrekening staan, het bedrijf van Gazidis kan zo een miljard erin pompen als ze dat willen.
'het bedrijf van Gazidis' ?

Welk bedrijf is dat dan? Kroenke is de eigenaar. Gazidis is de 'Chief Executive'

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Slaapje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:30:
Klopt, ze zijn zich vast aan het indekken. Prima spelers hoor, maar het vertrek van Bale kunnen ze niet opvangen.

• JeroenNietDoen
Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:08:
het bedrijf van Gazidis kan zo een miljard erin pompen als ze dat willen.
Gazidis is chief executive, heeft geen aandelen. Jij bedoelt Usmanov :? Die heeft maar 30% aandelen en mag daardoor geen eigen geld inbrengen zonder toestemming van groot aandeelhouder Kroenke. En Kroenke wil dat dus niet. Als het aan Usmanov ligt krijgt ie 100% aandelen en pompt ie inderdaad een miljard erin. Arsenal heeft zijn eigen Abramovich, alleen lukt het hem niet om aan de macht te komen.

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-08-2013 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Fox Sports heeft net de prijzen bekend gemaakt voor de Go abonnementen.. Echt rete duur!
Fox Sports International: €11,95 & Fox Sports (alles) €24,95

Is gewoon duurder dan de tv abonnementen! Echt bizar krom!
Vorige jaren betaalde ik €25,- voor Sport1 & Eredivisie samen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En tel dan es uit hoeveel zenders FOX International heeft t.o.v. Sport1 :') Afzetterij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Het is ook echt belachelijk.. Ik denk echter niet dat ik (het randje van) de illegaliteit op ga zoeken / in strijd met het beleid van GoT ga handelen en al helemaal geen mensen ga aansporen om dat te doen.

[ Voor 47% gewijzigd door argro op 16-08-2013 09:40 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BaszCore schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:56:
Fox Sports heeft net de prijzen bekend gemaakt voor de Go abonnementen.. Echt rete duur!

Idd. En dit zijn nog welkomst abbo's, op de lange termijn verwacht ik dat de prijzen nog verder omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slaapje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:37:
Het is ook echt belachelijk.. Ik denk [mbr]echter niet dat ik (het randje van) de illegaliteit op ga zoeken / in strijd met het beleid van GoT ga handelen en al helemaal geen mensen ga aansporen om dat te doen.[/]
Dat is wel interessant. Maar wat ik zo snel zie moet je daarvoor wel iemand kennen met een Sky account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Slaapje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:37:
... al helemaal geen mensen ga aansporen om dat te doen.
Gunner schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:40:
[...]

Dat is wel interessant. Maar wat ik zo snel zie moet je daarvoor wel iemand kennen met een Sky account?
That escalated quickly ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Opmerkingen over modbreaks, die natuurlijk altijd welkom zijn, graag middels een TR. Dergelijke opmerkingen in een topic zijn offtopic.

[ Voor 69% gewijzigd door argro op 16-08-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

BaszCore schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:56:

Kijkcode ook gewoon 11,95 geworden. Ik wacht wel op een leuke aanbieding omdat de verkopen tegenvallen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Laatst online: 02-08 20:54
Modbreak:Over de ins en outs van het kijken van voetbal uit buitenlandse competities via Fox Sports, zie Fox Sports in Nederland - achteruitgang?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:23:
[...]

Kijkcode ook gewoon 11,95 geworden. Ik wacht wel op een leuke aanbieding omdat de verkopen tegenvallen.
Belachelijk veel geld voor 1 wedstrijd.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/Gareth-Bale-miss-Tottenhams-opening-matches-season.html
Bewuste actie (vanwege een mogelijke transfer) of zou hij echt geblesseerd zijn? Kan me voorstellen dat de interesse van Real wel afneemt mocht hij nu echt geblesseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Het is een vreemd verhaal, AVB heeft nu ook verteld dat Bale aan zijn teamgenoten ook niet wil laten weten wat zijn keuze is.

Die blessure is denk ik trouwens wel waar aangezien hij in de laatste wedstrijd van Wales ook niet speelde en alleen wat rondjes heeft gerend als training.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Gustavo weg en dat is goed voor Gustavo zelf en Bayern. Wolfsburg kan er nog wat mee en Bayern vangt er wat voor.
Morgen staat Götze voor het eerst erin. Als hij flink in vorm is gaat dat een groot feest worden, die gast barst van het vertrouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:32:
Gustavo weg en dat is goed voor Gustavo zelf en Bayern. Wolfsburg kan er nog wat mee en Bayern vangt er wat voor.
Morgen staat Götze voor het eerst erin. Als hij flink in vorm is gaat dat een groot feest worden, die gast barst van het vertrouwen :D
Blijft toch zonde van zo'n goede speler en irritant dat Pep zulke spelers wegjaagt door hem geen eerlijke kans te geven en voor 1 controleur te kiezen. Hopelijk kan Gotze wel brengen wat er van hem verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:32:
:')
http://havearsenalspentanymoneyyet.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:53:
[...]

Blijft toch zonde van zo'n goede speler en irritant dat Pep zulke spelers wegjaagt door hem geen eerlijke kans te geven en voor 1 controleur te kiezen. Hopelijk kan Gotze wel brengen wat er van hem verwacht wordt.
Zodra Gustavo er vorig jaar erin kwam gebeurde er 2 dingen hier in huis met mij:
1: ik werd redelijk gek
2: Ik kreeg m,n geloof terug dat we gingen verliezen..
Hij is geen snelle speler en al helemaal niet van het niveau Bayern. Misschien dat wij daarin van mening verschillen, maar ik vind het prima. Neemt niet weg dat ik hem natuurlijk dankbaar voor z,n bijdrage ben!
Leg me die eens wat beter uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:27:
[...]
Leg me die eens wat beter uit ?
Arsenal wou Gustavo, maar wouden niet betalen wat er gevraagd werd. Dus weer geen transfer van deze zieke club :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Arsenal wou Gustavo, maar wouden niet betalen wat er gevraagd werd. Dus weer geen transfer van deze zieke club :')
Oke, als Wolfsburg dat wel kan.. :')
Als zij vertrouwen in hun spelers hebben, prima, maar versterking is altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfsburg koopt al jaren allerlei spelers. Geen enkele is tot nu toe geslaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:53:
Wolfsburg koopt al jaren allerlei spelers. Geen enkele is tot nu toe geslaagd.
Volgens mij zit daar ook een derde klas Rus achter de tafel zeker ?
Ik heb geen idee waar Wolfsburg dat geld vanaf haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mosin schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:14:
Volgens mij zit daar ook een derde klas Rus achter de tafel zeker ?
Ik heb geen idee waar Wolfsburg dat geld vanaf haalt.
Kijk eens naar de hoofdsponsor.....
Kaap schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:11:
Dat is iets wat jij graag wil geloven.

Volgens mij wilde Gustavo een basisplaats met het oog op het WK in z'n thuisland, en Arsenal kan dat niet garanderen. Wolfsburg blijkbaar wel.

[ Voor 106% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

Ben ik de enige die het juist mooi vind dat Arsenal geen koopzieke club is? Gewoon wel elk jaar 3/4 worden en CL spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn daardoor al wel jaren topclub af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:30:
Het is weer tijd voor de wekelijkse "Arsenal is geen topclub" ronde ? :+

Denk dat de transfer van Bale binnenkort ook wel word bevestigd, begin te denken dat het gerucht op vi.nl wel eens kan kloppen (transfer is gedaan, alleen nog niet bekend gemaakt totdat tottenham vervangers heeft).

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:30:
Dat hangt maar net af op basis van wat je dat meet. Puur prijzen? Ja, dan heb je gelijk, maar dan mag je heel wat topclubs als ex-top beschouwen. De waarde van de club maakt ze echter top 5/10 van de wereld. Kijk je naar de kwaliteit van de selectie en het voetbal wat er gespeeld wordt, dan is de Nederlandse top in verhouding een middenmoter. Zo kun je ook kijken naar prestige en geschiedenis, zodoende beschouw ik Liverpool ook als topclub.

Zoals ik zei, tis maar net hoe je er tegenaan kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Blij dat engels voetbal weer begonnen is, maar ik zit nu een stukje Liverpool - Stoke te kijken, ik weet niet of het aan Liverpool of Stoke ligt of beiden: wat een verschrikkelijk slecht voetbal word er gespeeld zeg -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind je? Ik heb niets met Liverpool en vind het lachwekkend dat Stoke Mark Hughes heeft aangesteld als trainer, maar ik vind Liverpool toch af en toe zeer aardig spelen. Het gaat niet altijd goed, maar Liverpool probeert er constant voetballend uit te komen. Het is niet geweldig, maar het is zeker niet verschrikkelijk slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zit nu 10 minuten Bayern te kijken. Ik vrees voor een afslachting voor Frankfurt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Mooie dive van agbonlahor en een penalty versierd. In de rebound benut door Benteke.

Stand 1-1 bij Arsenal - Villa

Het feest kan beginnen. GIbbs geblesseerd eraf en geen enkele linksback in de selectie die hem kan vervangen momenteel ;w :F

Sagna linksback. Wat een armoe.

[ Voor 43% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-09 23:03
Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:24:
Mooie dive van agbonlahor en een penalty versierd. In de rebound benut door Benteke.

Het feest kan beginnen. GIbbs geblesseerd eraf en geen enkele linksback in de selectie die hem kan vervangen momenteel ;w :F

Sagna linksback. Wat een armoe.
Naja Monreal is geblesseerd, ik vind twee spelers op elke positie wel voldoende. Komt nu slecht uit maarja dat kan je verwachten als Arsenal-supporter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:24:

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/icorIVHvW5WTY.gif

Dat is toch geen dive? Hij doet geen moeite om Szczęsny te ontwijken, maar dat is natuurlijk niet zijn probleem. Szczęsny is gewoon te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is inderdaad te laat. Lijkt mij gewoon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als de eerste geen dive was, de tweede was dat zeker.

Kos speelde duidelijk de bal.

1-2

misschien wordt Wenger nu een keer wakker.

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik zie ook een voet op de bal...

Villa thuis is ook altijd erg lastig :')

En rood :')

[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 17-08-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb niet echt een mening over de pingels. Beide kun je krijgen, en ze kunnen net zo goed niet gegeven worden. Pech gewoon dat deze scheids ze wel geeft.

Hop, en Koscielny eraf met rood, volgende week geschorst terwijl Vermealen nog steeds geblesseerd is :')

Wel mooi dat we verliezen, are you watching Arsene, are you fucking watching you wanker...

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-08-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Koscielny rood :')

echt kan het nog erger worden?

Geen verdedigers meer

ARSENE ARE YOU WATCHING???? :F ;w

[ Voor 38% gewijzigd door Gunner op 17-08-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik probeer altijd optimistisch te blijven maar nu wordt ik er zelfs droevig van ;(

Pagina: 1 ... 5 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum