apis29 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:49:
Wat betreft hand op de knip vanwege het stadion: ticketprijzen zijn wel het hoogst in de hele Premiership. Zelfs het goedkoopste kaartje is blijkbaar duurder dan de duurste bij alle andere clubs op drie na ... (in de eerste jaren moesten ze idd wel zuinig zijn ja).
De ticketprijzen zijn inderdaad de hoogste in de Premier League, al hebben ze sinds vorig jaar wel de wedstrijden in categorieën ingedeeld, A, B of C. Topwedstrijden zijn A, tegen de mindere clubs C, dat scheelt al aardig wat geld.
Maar dat het goedkoopste kaartje duurder is het duurste bij andere clubs dat geloof ik niet
Verder *moeten* er nog wat aankopen komen, wat met de huidige selectie ga je geen hoge ogen gooien. Ja, de eerste 11 zijn redelijk okay, maar zodra je de eerste de beste blessure en/of schorsing krijgt gaan we keihard nat. Vermaelen en Monreal zijn nu al geblesseerd en Wenger heeft Santos en Miquel laten gaan. Niet de beste of meest ervaren spelers, maar het is al beter dan niets. Ik hoop dat hij wat transfers achter de hand heeft, want anders....
Een Suarez is leuk (als hij al komt), maar dat is echt niet voldoende.
Als de transferwindow zo beroerd blijft ga ik absoluut overwegen om minder wedstrijden te bezoeken. Het kost genoeg tijd en geld, maar dan moet er wel wat ambitie getoond worden.
Verder snap ik niet waarom een Gazidis meegaat naar een zinloos commercieel potje in Helsinki tegen City nota bene. Laat die gast lekker in Londen transfers regelen
Dit somt het tot nu toe prima op;
[
Voor 13% gewijzigd door
Gunner op 10-08-2013 15:05
]