[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.136 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
De beste 3 spelers van de wereld zijn: Ribery, Messi en Ronaldo. Eerlijk gezegd had ik het Schweinsteiger of Robben wel gegund. Neemt niet weg dat Ribery een heeeel belangrijke speler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Nee, dat zijn de beste 3 van Europa :Y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:54:
Nee, dat zijn de beste 3 van Europa :Y)
Klopt.. |:( niet op aan het letten..
Is de ballon soms voor beste van de wereld ?
In ieder geval vind ik dat Franck hem mag hebben en ik snap (met alle respect) niet dat Ronaldo er tussen staat. Messi kan ik nog redelijk begrijpen, maar er zijn zeker weten mensen die het beter hebben gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:21:
[...]
Klopt.. |:( niet op aan het letten..
Is de ballon soms voor beste van de wereld ?
In ieder geval vind ik dat Franck hem mag hebben en ik snap (met alle respect) niet dat Ronaldo er tussen staat. Messi kan ik nog redelijk begrijpen, maar er zijn zeker weten mensen die het beter hebben gedaan!
En waarom Ronaldo niet? Ribery mag Ronaldo zijn veters nog niet eens strikken.
Robben heeft deze prijs naar mijn idee meer verdient dan Ribery als je het mij vraagt.
Bovendien vindt ik het belachelijk dat Ibrahimovic niet in dit rijtje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nummers 4 tot en met 10 in volgorde: Robert Lewandowski, Arjen Robben, Thomas Müller, Gareth Bale, Bastian Schweinsteiger, Zlatan Ibrahimovic en Robin van Persie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
tweaker2010 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:54:
Robben heeft deze prijs naar mijn idee meer verdient dan Ribery als je het mij vraagt.
Dit ben ik met je eens. Ribery heeft geen bijzonder seizoen gehad (los van de teamprestatie), terwijl Robben in beide halve finales EN de finale van de CL heeft gescoord. Ik had Robben dus ook als derde genomineerde verwacht.

Off-topic: "Ik vindt"?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 22:54:
[...]

Dit seizoen heeft Ribery toch meer gemaakt dan Ronaldo denk ik zo.. of je moet persoonlijk gaan kijken, dan zal hij wel een beetje beter voetballen.. Maarja als we persoonlijk gaan kijken, dan wint Messi toch weer :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Wat heeft Ribery meer gemaakt? Taarten? ;)

Ronaldo heeft een grotere impact gehad op de prestaties van zijn team dan Ribery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Als het Lahm of Schweinsteiger niet wordt, doe mij dan maar Messi. Lahm en Schweinsteiger vond ik een stuk belangrijker voor Bayern's succes dan Ribery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Vos schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:41:
Wat heeft Ribery meer gemaakt? Taarten? ;)

Ronaldo heeft een grotere impact gehad op de prestaties van zijn team dan Ribery.
Klopt, Bayern heeft inderdaad meer als team gemaakt. Als ik je dan goed begrijp, maar ook als we naar wat jij bedoeld kijken, dan lijkt het me toch dat Zlatan of Messi gewoon moet winnen ? Zij twee maken steeds het verschil en Zlatan heeft dat bijna altijd gedaan (?).
TB1989 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:42:
Als het Lahm of Schweinsteiger niet wordt, doe mij dan maar Messi. Lahm en Schweinsteiger vond ik een stuk belangrijker voor Bayern's succes dan Ribery.
Ja, dat is waar, alleen wat Vos zegt is eigenlijk wel waar in vergelijking met een Ronaldo, Zlatan of Messi. Zei maken steeds het verschil en niemand doet dat bij Bayern, omdat ze gewoon een sterk team zijn.
Als we toch iemand van Bayern moeten kiezen, dan geef ik je gelijk!

[ Voor 43% gewijzigd door Mosin op 07-08-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

http://www1.skysports.com...rbi-el-jadeyaoui-on-trial

Van dit soort nieuws kun je als Arsenal supporter toch alleen maar verdrietig worden? Ok Koscielny kwam ook uit Ligue 2 maar was een jaar of 23 toen hij werd aangetrokken. Deze gast is alweer 26 jaar. Hij mag zich de komende twee dagen bewijzen maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat dit een speler is die Arsenal verder brengt. Bovendien, het middenveld is toch al overbevolkt? In principe hebben ze aan een sterke CVM voldoende, niet aan een derderangs middenvelder van 26 jaar...

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Tja, ze maken wel lekkere winsten op spelers daar, maar je komt er niet echt verder mee, dit huidige beleid van Arsenal. Ze hadden Higuain best kunnen hebben, maar dat doen ze dan weer niet. Een goede DM lijkt me ook een juiste keuze en eventueel nog een nieuwe CB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

CR1691 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 12:58:
http://www1.skysports.com...rbi-el-jadeyaoui-on-trial

Van dit soort nieuws kun je als Arsenal supporter toch alleen maar verdrietig worden? Ok Koscielny kwam ook uit Ligue 2 maar was een jaar of 23 toen hij werd aangetrokken. Deze gast is alweer 26 jaar. Hij mag zich de komende twee dagen bewijzen maar het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat dit een speler is die Arsenal verder brengt. Bovendien, het middenveld is toch al overbevolkt? In principe hebben ze aan een sterke CVM voldoende, niet aan een derderangs middenvelder van 26 jaar...
Ach ja het is weer een typische Arsenal transfer zomer, veel geschreeuw maar weinig wol, en uiteindelijk eind augustus zijn alleen 3e rangs spelers binnengehaald die het team niet aan prijzen gaat helpen.

Ik had de stille hoop dat het dit jaar anders zou zijn omdat ze nu het verhaal hadden dat er geld te besteden was.

Maar goed, Arsenal (Arsene Wenger) is weinig daadkrachtig ook met geld in de zak, en je hoort veel geluiden over Suarez maar geloof er maar weinig van dat dit echt gaat gebeuren.

Mark my words: Aan het einde van de transfermarkt zegt Wenger: "Maar we hebben het toch geprobeerd?"
En eindig je weer een seizoen zonder prijzen.

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 07-08-2013 13:20 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
TB1989 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:07:
Tja, ze maken wel lekkere winsten op spelers daar, maar je komt er niet echt verder mee, dit huidige beleid van Arsenal. Ze hadden Higuain best kunnen hebben, maar dat doen ze dan weer niet. Een goede DM lijkt me ook een juiste keuze en eventueel nog een nieuwe CB.
had iemand hier daar onlangs niet een leuke weblink over gepost ?

http://havearsenalspentanymoneyyet.com/

found it !

[ Voor 7% gewijzigd door Bossie op 07-08-2013 15:58 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
In plaats van geld spenderen, hebben ze volgens mij geld verdiend?

ik geloof er niks van dat Suarez naar Arsenal komt. als Bale niet naar Real gaat, dan plukken ze Suarez zo weg. Of een Chelsea, als die Rooney niet weten te strikken dan heb je grote kans dat ze zomaar even Suarez oppikken, want 50-60m is niets voor deze clubs. Moet je kijken wat Spurs voor een Soldado hebben betaald, 30m? Dan is een Higuain voor ietsje meer toch een betere koop in mijn ogen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Soldado was ook een hele goede spits voor Arsenal geweest. Jovetic was ook een mooie optie maarja die is inmiddels naar City. Twee gemiste kansen wat mij betreft. Om over Higuain nog maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Real Madrid - Chelsea is echt pas om 02:00 vannacht? -O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Spelen die niet tegen elkaar in Amerika ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jup, een oefentoernooitje van een of andere cup. Wel leuk om te zien. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Van mij mag het voetbalseizoen weer beginnen hoor, al die oefenwedstrijden stellen geen moer voor (helemaal niet als ze met een halve b-ploeg spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sterker nog, het begint om 03:00 vannacht :')

Ik denk dat ik dat dan maar oversla.

Om half 1 heb je LA Galaxy - AC Milan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Terryb47 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 16:25:
In plaats van geld spenderen, hebben ze volgens mij geld verdiend?
Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.co/instances/600x/40343734.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

iChaos

It's Lupus.

Emenike bij Fenerbahce SK :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Ik denk (en hoop) dat Bale toch een jaar lijft en dat real inderdaad Suarez gaat kopen. Het is duidelijk da ie weg wilt en als hij in Engeland blijft is hij de eerste wedstrijden geschorst.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou het bijzonder dom vinden als Spurs hem niet verkopen. Ze kunnen nu grofweg 100 miljoen krijgen. 100 miljoen?!?!?!?! 100 mil zou Spurs zeer goede aankopen voor kunnen doen zodat ze eens onafhankelijk van Bale worden. Ja, Spurs is afhankelijk van Bale, volgens mij wonnen ze afgelopen seizoen vrijwel nooit als Bale er niet bij was.

Als hij dit seizoen terugval krijgt kun je fluiten naar zulke bedragen. Nee, Spurs moet verkopen, zonder hem overleven ze echt wel, die 100 miljoen maakt je club groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Vergis je niet wat ze binnenhalen aan merchandise met een speler van deze grootte. Daarnaast is Spurs er alles aan gelegen om de champions league te halen aankomend jaar en dat zal toch een stuk gemakkelijker gaan met Bale er bij. Zeker met de aankopen die ze (ook zonder het geld van Bale) momenteel doen. Ik ben in dubio, maar toch neig ik om te zeggen dat het beter is voor de club als hij nog 1 jaar blijft. Met alle risico van dien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Denk dat dat bij Spurs best tegenvalt, wat ze binnenharken aan merchandise door Bale.
Voor 100 miljoen een grote strik eromheen en hem naar Madrid gaan brengen zodat ie heel aankomt. Van de opbrengsten een 2e fatsoenlijke spits, een creatieve middenvelder en 1 of 2 buitenspelers halen en ze halen volgend seizoen zonder problemen een CL plek zo lang Arsenal zo actief blijft op de transfermarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wat is beter vraag je je af. Bale houden of 3/4 spelers kopen van 25/33 miljoen. Je bent dan wel veel minder afhankelijk van één speler. En wie zegt dat je volgend jaar weer 100 miljoen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De 100 miljoen zal nooit volledig in spelers worden geïnvesteerd.
Deze zal gebruikt worden om in de club te worden geïnvesteerd voor zaken die nodig zijn, bijvoorbeeld trainigscomplex of in eigen bank steken en eventueel schulden of leningen afbetalen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Van die 100M kan je wel zowat je hele team verbouwen, versterken (of investeren in de club) dat weet Spurs als geen ander. En zeg nou zelf, hoe vaak komt de kans dat je een speler bezit die je voor 100m+ kan verkopen? Je zou stom zijn om het niet te doen, keihard onderhandelen daar zijn ze wel goed in bij de Spurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Quad schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:05:
De 100 miljoen zal nooit volledig in spelers worden geïnvesteerd.
Deze zal gebruikt worden om in de club te worden geïnvesteerd voor zaken die nodig zijn, bijvoorbeeld trainigscomplex of in eigen bank steken en eventueel schulden of leningen afbetalen.
Dat zullen ook al wel gedaan hebben met de miljoenen voor Modric vorig jaar.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 22:18:
Van die 100M kan je wel zowat je hele team verbouwen, versterken (of investeren in de club) dat weet Spurs als geen ander. En zeg nou zelf, hoe vaak komt de kans dat je een speler bezit die je voor 100m+ kan verkopen? Je zou stom zijn om het niet te doen, keihard onderhandelen daar zijn ze wel goed in bij de Spurs.
Ze gaan die 100 miljoen heus niet in 1 transferwindow spenderen, dat zou niet slim zijn gezien de meeste haalbare toppers inmiddels al verkast zijn. Een speler als Bale is zeldzaam en haast niet te vervangen. Misschien alleen door een speler als Hazard ofzo. Verder weet iedere club natuurlijk dat Tottenham nu zoveel te besteden heeft en dat drijft de prijs gigantisch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ze krijgen sowieso die 100m niet in 1 keer. Er wordt gesproken over minimaal 5 installments, maar gezien Real ook nog steeds niet alles heeft betaald voor Modric schiet het dan niet echt op. Dus nee, laat hem maar lekker nog een seizoen blijven.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Waar zeg ik dat ze 100m in een keer moeten opmaken? Waaraan en hoe ze dat geld gaan spenderen moeten ze zelf weten, maar 1 ding is zeker, met Bale alleen kom je er niet - en op hem alleen leunen is geen lange termijn visie, helemaal als ie zo graag weg wel.

de relatie is hoe dan ook toch verziekt, misschien in mindere mate dan bij Suarez, maar een speler die eigenlijk tegen z'n zin nog bij de club is - daar heb je niet veel aan. en niemand is groter dan de club uiteindelijk? Als je dan ook nog 100m voor hem kunt krijgen, strik erom heen en weg ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Er is nog geen enkel officieel woord naar buiten gekomen hè? Dus of hij echt weg wil is ook geen zekerheid, ook al is er vaak wel vuur waar rook is. Hoe dan ook is het gewoon wachten tot er een officiële aankondiging komt. Ben wel benieuwd of Bale er zaterdag bij is tegen Espanyol aangezien ie wel weer meetrained.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tottenham is hoe dan ook wel bezig met versterken van het team.
Na Paulinho, Nacer Chadli en Roberto Soldado is nu ook Etienne Capoué bij het team gekocht, voor een bedrag van rond de 12,5 miljoen.

Op gegeven moment moeten ze wel verkopen omdat ze anders meer uitgaven dan inkomsten hebben, de Fifa fairplay regel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:26:
Op gegeven moment moeten ze wel verkopen omdat ze anders meer uitgaven dan inkomsten hebben, de Fifa fairplay regel.
Wenger had geen goed woord over een transfer als ik het goed zeg en dan met name de transfer van Bale die 100 miljoen zou moeten opbrengen. Hij noemde het maar: ''een grap'' (die fairplay regel) (correct me if i'm wrong!)
Mocht dat kloppen wat ik hierboven zeg, dan moet ik hem toch een dikke duim geven d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Mosin op 08-08-2013 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De regel, althans het idee is goed. Maar er zullen veel mazen in het net zitten waardoor met name de grote clubs de regel wel wat oprekken.

Edit: ondertussen heeft super Mario de eerste erin liggen.

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 08-08-2013 00:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:52:
[...]
Wenger had geen goed woord over een transfer als ik het goed zeg en dan met name de transfer van Bale die 100 miljoen zou moeten opbrengen. Hij noemde het maar: ''een grap'' (die fairplay regel) (correct me if i'm wrong!)
Mocht dat kloppen wat ik hierboven zeg, dan moet ik hem toch een dikke duim geven d:)b
Wenger moet zijn mond houden. Arsenal wilde Suarez halen voor 40 miljoen pond. Dus hoezo fairplay? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Idd, waar betalen ze het van? :Y)

Het schijnt nu te zijn dat Arsenal een bod van 47,5 miljoen pond gaat plaatsen voor Suarez? :o

http://dailystar.com.lb/S...kers-latest-outburst.ashx

[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 08-08-2013 02:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Quad schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:26:
Tottenham is hoe dan ook wel bezig met versterken van het team.
Na Paulinho, Nacer Chadli en Roberto Soldado is nu ook Etienne Capoué bij het team gekocht, voor een bedrag van rond de 12,5 miljoen.

Ze zijn ook wel al begonnen met verkopen, onder andere Demspey (wie naar verluidt het grootste salaris heeft ooit in de mls, ook niet helemaal te begrijpen) en Caulker. Nu staat dat inderdaad niet in verhouding met de aankopen, maar er zullen er denk ik nog wel 4 verkocht worden.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Een middenmoot/subtop ploeg kan een speler voor 100miljoen verkopen en er zijn nog mensen die twijfelen of dat wel verstandig is.... 8)7
misschien helpt het om het zo te zeggen: HONDERD MILJOEN
Leuk hoor dat hij belangrijk is voor het team enzo maar HONDERD MILJOEN

Wat is honderd trouwens een gek woord

[ Voor 47% gewijzigd door thewizard2006 op 08-08-2013 09:27 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:53

Rhapsody

In Metal We Trust

thewizard2006 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 09:24:
Een middenmoot/subtop ploeg kan een speler voor 100miljoen verkopen en er zijn nog mensen die twijfelen of dat wel verstandig is.... 8)7
misschien helpt het om het zo te zeggen: HONDERD MILJOEN
Leuk hoor dat hij belangrijk is voor het team enzo maar HONDERD MILJOEN

Wat is honderd trouwens een gek woord
Met al die verhalen tegenwoordig van investeringsmaatschappijen en zaakwaarnemers is het natuurlijk wel interessant om te weten hoeveel er van dat bedrag daadwerkelijk bij de club terecht zou komen.

Maar meer dan € 100.000.000,00 zul je niet gauw meer krijgen natuurlijk.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Zojuist nog eens even bij Foxsports geïnformeerd op twitter hoe het nou zit met de Go abonnementen.
Alle tv abonnementen zijn wel af te sluiten echter de Go abonnementen nog niet, alleen eredivisie, geen internationaal of beide in 1.
Fox Sports: *knip tweet over suarez*! Volg de Premier League op Fox Sports international.
Bas: Volg de premier league! Leuk maar hoe als je nog geen go abonnement kan afsluiten???
Fox Sport: rond 16 augustus wordt het gelanceerd. dan zal alles bekend worden.
Bas: dus komend weekend kan ik geen voetbal kijken? klanten lekker maken en het veel later gaan aanbieden, prima service...

Nog geen reactie verder gehad, maar vind het echt belachelijk! De PL begint ook komend weekend, kan je dus niet eens kijken als je een Go abonnement wilt, ja natuurlijk kan je het internet afstruinen naar streams maar daar heb ik geen behoefte aan. Maar echt wat een knuppels daar, kan me echt kwaad maken hierom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik kan de gewone internationale zenders nog niet eens krijgen. Pas vanaf 17 augustus biedt mijn provider ze aan. Dan heeft die kut zender nog maar 2 kanalen ook, voor 12,- per maand kun je misschien je BPL club zien spelen :')

Om te :r dat FOX Sports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Goed begin is het het halve werk he.
Tarieven in stappen flink omhoog, nog niet te kijken via internet (illegale streams wel uiteraard).
Op digitenne kan ik de PL zender niet eens ontvangen en krijg dan als digitenne lid blijkbaar ook geen Go! erbij (wat je bij KPN wel krijgt). Zowel Sport1 als Fox kunnen in de stront zakken van me.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
BaszCore schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:05:
Zojuist nog eens even bij Foxsports geïnformeerd op twitter hoe het nou zit met de Go abonnementen.
Alle tv abonnementen zijn wel af te sluiten echter de Go abonnementen nog niet, alleen eredivisie, geen internationaal of beide in 1.
Fox Sports: *knip tweet over suarez*! Volg de Premier League op Fox Sports international.
Bas: Volg de premier league! Leuk maar hoe als je nog geen go abonnement kan afsluiten???
Fox Sport: rond 16 augustus wordt het gelanceerd. dan zal alles bekend worden.
Bas: dus komend weekend kan ik geen voetbal kijken? klanten lekker maken en het veel later gaan aanbieden, prima service...

Nog geen reactie verder gehad, maar vind het echt belachelijk! De PL begint ook komend weekend, kan je dus niet eens kijken als je een Go abonnement wilt, ja natuurlijk kan je het internet afstruinen naar streams maar daar heb ik geen behoefte aan. Maar echt wat een knuppels daar, kan me echt kwaad maken hierom!
Premier league begint pas volgend weekend, doet niets af aan het feit dat Foxsports nu al om te huilen is inderdaad..

Ik had ze nog een email gestuurd wat de mogelijkheden zijn om een bepaalde wedstrijd te zien als deze niet op 1 van de 2 kanalen uitgezonden wordt. Hieronder de reactie 8)7
Beste Slaapje,

Bedankt voor uw bericht. Wanneer er meer dan twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld, zal er een willekeurige selectie worden gemaakt van wedstrijden die zullen worden uitgezonden. Hierbij zal dus in dit geval niet worden gekeken naar de populariteit van de wedstrijd. Omdat de selectie puur willekeurig is, kunnen wij hier helaas verder geen duidelijkheid over verschaffen, waarvoor onze excuses.

Wij hopen u hierbij toch voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice FOX Sports
Seriously? Ten eerste krijg ik helemaal geen antwoord op mijn vraag en ten tweede zeggen dat het willekeurig is welke wedstrijd er wordt uitgezonden. Geloof je het zelf? Dus als ManU tegen Chelsea speelt op dag en tijdstip dat er nog 4 andere veel minder interessante wedstrijden zijn kan het zijn dat ze Chrystal palace - Swansea uitzenden. Wat een ongelofelijke onzin reactie..

[ Voor 31% gewijzigd door Slaapje op 08-08-2013 11:03 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Slaapje schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 10:52:
Premier league begint pas volgend weekend, doet niets af aan het feit dat Foxsports nu al om te huilen is inderdaad..
Dan nog kan ik geen voetbal kijken dit weekend. Ik heb vorige maand mijn Eredivisie en Sport1 abonnement opgezegd, deze lopen van de week af. Sport1 Go kan ik wel meteen afsluiten omdat daar niks aan veranderd, behalve de tv rechten. Maar Ajax kan ik dus niet kijken komend weekend aldus Fox.. en bedankt hiervoor!
Snap echt niet waarom ze dan wel het complete abonnement wel op tv kunnen aanbieden (bij een aantal providers) maar niet via internet. Hiervoor hoeven ze niet eens met andere partijen te onderhandelen! Stelletje galbakken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Suarez heeft te horen gekregen dat hij alleen mag trainen vanwege gebrek aan respect: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23610289

Kan mij niet voorstellen dat ze hem nog willen houden. Je sterspeler in de voorbereiding niet mee laten trainen is natuurlijk verre van ideaal, en ik denk dat het de rust in het team ook niet ten goede komt.. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij traint alleen omdat ie net zoveel motivatie heeft als een kapotte zak patat. Dat staat ook tussen de regels door op de BBC website. Die foto erbij van Suarez is wel weer humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
Kwam deze tegen maar weet niet of ie hier al stond, maar als het wel is mijn excuses

Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/5226/qjk2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De 3-1 van Ronaldo is wel een prachtige goal hoor, als je ziet hoe hij die loopactie maakt. _O_

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:58:
[...]

Wenger moet zijn mond houden. Arsenal wilde Suarez halen voor 40 miljoen pond. Dus hoezo fairplay? :O
Dan heb ik niks gezegd :X
Rare actie van Wenger dan..

Gister nacht toch de eerste helft van Real Madrid - Chelsea gekeken.
Het eerste kwartier was Real overduidelijk beter en bakt Chelsea niet veel, daarna zakte Real een beetje weg en scoorde Chelsea de 1-1.
Wat me opviel is dat er rust in het team zat, want volgens mij was het onder Mourinho niet Real Madrid, maar fight club madrid. Gister zag je wat ze kunnen en dat is niet misselijk, maar dat had ik wel verwacht van ze.
Wel hoop ik dat Ronaldo nu zijn kans pakt om Messi aan te vechten, want Real heeft echt wel een klasse team en die gaan nog ver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

tweaker2010 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 00:58:
[...]

Wat heeft bovenstaande in vredesnaam met FFP te maken? FFP heeft met je financiele huishouding in het algemeen te maken en volgens mij is dat bij Arsenal heel goed geregeld. Lees je eerst eens even in voordat je zulke flames post :X

[ Voor 6% gewijzigd door Slasher op 08-08-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, Arsene van Arsenal. Dat is in de zomer "Ik ga geld uitgeven jongens, aan de toppers!"

en dan in september constateren dat er broekies van 17 en 18 bij zijn gekocht voor de ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Slasher schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 12:40:
[...]

Wat heeft bovenstaande in vredesnaam met FFP te maken? FFP heeft met je financiele huishouding in het algemeen te maken en volgens mij is dat bij Arsenal heel goed geregeld. Lees je eerst eens even in voordat je zulke flames post :X
Ik wou net zeggen, FFP heeft geen moer te maken met een (dure) transfer, zolang je de zaakjes op orde hebt en er geld voor hebt maakt het niet uit of de speler 40m of 100m kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Denk dat het dus ook meer te maken heeft met het feit dat Wenger naar buiten brengt dat hij 100 miljoen belachelijk vindt om vervolgens zelf wel 40m te bieden op een speler. Granted, er zit een groot verschil tussen 100 en 40m maar alsnog zijn het natuurlijk allebei buitensporige bedragen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
40-50m voor een topspits is niet zo raar vandaag de dag, maar 100m voor een Bale is als je eerlijk moet zijn gewoon buitensporig. (en daarom vind ik dat je voor die prijs gewoon moet verkopen) 100m zou je betalen voor uitzonderlijke spelers als een Messi of Ronaldo. Bale? Die is echt niet meer als de heflt waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 13:01:
40-50m voor een topspits is niet zo raar vandaag de dag, maar 100m voor een Bale is als je eerlijk moet zijn gewoon buitensporig. (en daarom vind ik dat je voor die prijs gewoon moet verkopen) 100m zou je betalen voor uitzonderlijke spelers als een Messi of Ronaldo. Bale? Die is echt niet meer als de heflt waard.
100 miljoen voor Bale is een prima bedrag als je ziet hoe belangrijk hij is voor Tottenham. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Als je ziet dat een matige spits als Carroll ook ooit 40 miljoen kostte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Een transfersom geeft ook niet de waarde van een speler aan, maar dat van diens contract. Met een transfersom koop je geen speler, maar koop je een contract af. De hoogte van de transfersom wordt bepaald door de lengte van het contract en de kwaliteit van de speler. Hoe langer een contract nog doorloopt, hoe hoger de afkoopsom. Hoe beter een speler, hoe hoger de afkoopsom. Alleen de kwaliteit van spelers vergelijken is dus niet correct, je moet ook de lengte van het contract meewegen. Alleen als Carrol ook nog een contract had dat ten tijde van de transfer nog 3 jaar doorliep, dan is zijn transfersom te vergelijken met die van Bale, anders niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Carroll vind ik niet zo'n goed voorbeeld. Voor Engelse spelers worden tussen Engelse clubs absurd veel geld betaald, vaak niet in verhouding tot de kwaliteit van de speler.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193875

Onvoorstelbaar dit he. Rond met Higuain, alleen nog maar hoeven onderhandelen met Madrid die de speler in kwestie wel wilde verkopen, maar halverwege naar Liverpool gaan voor Suarez waar de kans enorm aanwezig was dat ze hem niet aan Arsenal wilde verkopen. Diep en diep triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Allemaal onderdeel van het spelletje. Wat had je dan verwacht dat die Henry zou zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 09:57:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193875

Onvoorstelbaar dit he. Rond met Higuain, alleen nog maar hoeven onderhandelen met Madrid die de speler in kwestie wel wilde verkopen, maar halverwege naar Liverpool gaan voor Suarez waar de kans enorm aanwezig was dat ze hem niet aan Arsenal wilde verkopen. Diep en diep triest.
Ik betwijfel overigens of Higuain wel bij een club als Arsenal zou passen. Dus zo gek is het niet dat ze twijfelden, maar besluitvaardig is Arsenal iig niet. Ik ben benieuwd hoe hij het in de Serie A gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Misschien niet maar Suarez toch al helemaal niet? Als je een Cazorla hebt die goed achter Higuain kan spelen heb je gewoon goud in handen, garantie voor goals en assists. De vijver waarin Arsenal moet vissen is met de week kleiner geworden. Ik laat mij graag positief verassen maar zie het nu even somber in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Higuain had denk ik prima bij Arsenal gepast, sowieso een véél betere optie dan Luis Suarez. Dat Wenger nog mag blijven zitten na al die jaren is mij een raadsel, maar ik kijk inmiddels nergens meer van op bij Arsenal (en Liverpool...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Een raadsel?

Dat Arsenal misgreep bij Higuain is een slechte zet. Maar vertrouwen hebben in je ploeg mag ook wel? Als hij ervan overtuigd is dat zijn ploeg kampioen kan worden, dan laat hem lekker toch doen wat die wil? Wie weet komt Giroud in vorm en legt hij er makkelijk +25 in, of misschien juist het tegenovergestelde. Het is voetbal, je weet het maar nooit.

Wenger = Arsenal, Arsenal = Wenger, dat weten de voorzitters ook dondersgoed. Ze gaan hem echt niet zo 1-2-3 onstlaan zoals die abramovich types dat bij hun teams doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Als Wenger komend seizoen ontslagen wordt bij Arsenal is dat echt niet 1-2-3 gebeurd hoor, dat weet je zelf ook. Het is dan een opeenstapeling van slecht beleid, tenzij ze graag bij Arsenal 3e en 4e willen worden. Ik vind het een prachtige club, maar dat er nog zoveel zijn die vertrouwen in hem hebben gaat mij mijn pet te boven. 'Wenger = Arsenal, Arsenal = Wenger' vind ik ook een kul 'argument', want wat zeg je er nu eigenlijk mee? Dat hij lang bij Arsenal zit en daarom een ongelimiteerd krediet heeft?

Als hij nu ipv Giroud en Podolski een enkele topspits had gehaald, hadden ze het denk ik een stuk beter gedaan. Wat er is weggegaan de laatste jaren is ook niet mis, dat ziet elke topper nu wel. Als je bij Arsenal speelt, speel je gewoon lekker om de 3e plek en een plekje in de knockout-fase van de CL. Meer niet.

Ondanks dat ik geen fan ben, zie ik toch echt vele malen liever Arsenal in de finale CL dan Chelsea of Man City, om maar wat te noemen. Ben bang dat met steeds meer clubs die gerund worden door sjeiks Arsenal, net als een aantal andere clubs, het steeds moeilijker gaan krijgen om nog wat te presteren op nationaal en internationaal niveau. Jammer, zeer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
TB1989 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:31:
Als Wenger komend seizoen ontslagen wordt bij Arsenal is dat echt niet 1-2-3 gebeurd hoor, dat weet je zelf ook. Het is dan een opeenstapeling van slecht beleid, tenzij ze graag bij Arsenal 3e en 4e willen worden.
Arsenal zou elk seizoen kunnen aanhaken bij de echte top, echter blijven ze constant op hetzelfde niveau steken. Dit terwijl de engelse top de afgelopen jaren wel breden is geworden.

Het probleem bij Arsenal is dat ze door hun beleid niet de uitgaven willen maken op de spelers te halen die ze nodig om die stap te maken. (Higuain zou bijvoorbeeld met daadkrachtig handelen wel gehaald zijn).

Hierdoor gebeurt juist het omgekeerde met de huidige dragende spelers. Deze zien in dat ze bij Arsenal altijd om de 3/4e plaats zullen spelen en verkassen naar andere clubs om toch voor de prijzen te kunnen gaan spelen.

Het frustreert Wenger misschien dat een aantal dragende spelers steeds naar een andere club gaat, maar als hij bereid zou zijn om daadwerkelijk de strijd met de top 1/2 aan te gaan en dit ook vertaald naar zijn beleid zouden die spelers geen enkele reden hebben om te verkassen.

Tenminste dat is hoe ik de situatie bij Arsenal zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Als Wenger komend seizoen ontslagen wordt bij Arsenal is dat echt niet 1-2-3 gebeurd hoor, dat weet je zelf ook. Het is dan een opeenstapeling van slecht beleid, tenzij ze graag bij Arsenal 3e en 4e willen worden. Ik vind het een prachtige club, maar dat er nog zoveel zijn die vertrouwen in hem hebben gaat mij mijn pet te boven. 'Wenger = Arsenal, Arsenal = Wenger' vind ik ook een kul 'argument', want wat zeg je er nu eigenlijk mee? Dat hij lang bij Arsenal zit en daarom een ongelimiteerd krediet heeft?

Als hij nu ipv Giroud en Podolski een enkele topspits had gehaald, hadden ze het denk ik een stuk beter gedaan. Wat er is weggegaan de laatste jaren is ook niet mis, dat ziet elke topper nu wel. Als je bij Arsenal speelt, speel je gewoon lekker om de 3e plek en een plekje in de knockout-fase van de CL. Meer niet.

Ondanks dat ik geen fan ben, zie ik toch echt vele malen liever Arsenal in de finale CL dan Chelsea of Man City, om maar wat te noemen. Ben bang dat met steeds meer clubs die gerund worden door sjeiks Arsenal, net als een aantal andere clubs, het steeds moeilijker gaan krijgen om nog wat te presteren op nationaal en internationaal niveau. Jammer, zeer jammer.
Voordat Wenger bij Arsenal kwam had de club al heel lang niks gepresteerd, en hij heeft natuurlijk wel een aantal mooie prijzen gewonnen.

Als ze nu een keer het team bij elkaar houden, en geen toppers verkopen, dan kunnen ze wel eens gaan verassen.

Het beleid van Arsenal is jonge spelers scouten, laten spelen en doorverkopen.
( Zie bijvoorbeeld Henry, van Persie Fabrages en Viera.)

Podolski en Giroud waren ten tijde van hun komst wel redelijk te vergelijken met Suarez qua cijfers.

[ Voor 3% gewijzigd door kevin33 op 09-08-2013 11:48 ]

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

kevin33 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:47:
[...]

Voordat Wenger bij Arsenal kwam had de club al heel lang niks gepresteerd
Das ook gelul natuurlijk. Wenger kwam in 1996. In 1993 hebben ze de FA Cup gewonnen en het seizoen daarop de (toen nog) Europa Cup 2. Daarvoor in 1991 nog de toenmalige First Division (nu Premier League).

Check je feiten voordat je dom blaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:13
[...]

Voordat Wenger bij Arsenal kwam had de club al heel lang niks gepresteerd, en hij heeft natuurlijk wel een aantal mooie prijzen gewonnen.

Als ze nu een keer het team bij elkaar houden, en geen toppers verkopen, dan kunnen ze wel eens gaan verassen.

Podolski en Giroud waren ten tijde van hun komst wel redelijk te vergelijken met Suarez qua cijfers.
Wanneer Arsenal naast het talent eens 2 a 3 toppers zou halen dan kan het serieus een stap maken.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Na het nieuwe stadion heeft Arsenal jarenlang met de knip op de hand moeten leven, dat is niet slecht beleid maar een noodzaak. Dat je beste spelers jaar in jaar uit worden weggekaapt kan je weinig doen (vooral niet als die clubs in het blauw onbeperkt budget hebben), heeft arsenal wel pech dat die spelers telkens weer tegen hun laatste contract jaar zitten. Wat moet je dan? Gratis de deur uit laten lopen? Hoe vervelend het ook is, dan moet je die speler voor een (te) mager bedrag verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder Arsene wel een seizoen lang ongeslagen, daar win je niks mee, maar dat is echt rete-goed. Zonder Arsene voetbalt Arsenal om plek 8-10. Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:29:
Onder Arsene wel een seizoen lang ongeslagen, daar win je niks mee, maar dat is echt rete-goed. Zonder Arsene voetbalt Arsenal om plek 8-10. Denk ik.
Denk ik dus niet, maar ik heb inmiddels geen hoge pet van Wenger meer op. Kan aan mij liggen, maar ik denk dat met een AVB, Mancini oid Arsenal het net zo goed zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 12:29:
In dat ongeslagen seizoen zijn "we" wel kampioen geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, daarom, ik vind Arsene een goeie hoor :) andere mensen hebben het niet zo op Arsene.

edit.

Ja maar als je Wenger vervangt met Mancini, wat heb je dan? en AVB naar Arsenal lijkt me voor niemand goed. Spurs is momenteel leuker opgezet. en van de ene club in london naar de andere, dat is bijna not done.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
De verdiensten van Wenger is met name dat Arsenal voetbaltechnisch veel beter is geworden. Van een Engelse (sub)topper die verschrikkelijk slecht voetbal speelde heeft hij in de jaren '90 een(sub)topper gemaakt die aantrekkelijk voetbal speelt, ook door individuele kwaliteiten van voetballers als Bergkamp en later Henry. Dat is het beleid van Wenger geweest en daar verdient hij zeker krediet mee. Maar het beleid van Wenger heeft er ook voor gezorgd dat Arsenal de aansluiting met de (absolute) top heeft gemist, terwijl de mogelijkheden daarvoor binnen de club daar echt wel voor waren, dat is iets wat Wenger zeker valt aan te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Als Wenger komend seizoen ontslagen wordt bij Arsenal is dat echt niet 1-2-3 gebeurd hoor
Waarom zou je hem komend seizoen willen ontslaan :? Dit is zijn laatste seizoen...

Grappig trouwens, opeens allemaal van die Arsenal "kenners" :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Chamakh heeft zijn medical bij Palace vandaag.

http://www1.skysports.com...ad-of-crystal-palace-move

Weer van een miskoop af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

Waarom zou je hem komend seizoen willen ontslaan :? Dit is zijn laatste seizoen...

Je hoeft geen kenner te zijn. De situatie bij Arsenal is toch al ruim 10 jaar hetzelfde :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:06:
[...]

Het ging om de opmerking dat men bij Arsenal een trainer niet 1-2-3 zou ontslaan zoals dat bij een Chelsea wel gebeurt. Niet dat ik verwacht dat hij ontslagen wordt, dat niet.

Maar verlicht ons, wie zijn hier de zogenaamde ''kenners'' waar je zo om moet lachen dan? Ben benieuwd :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:14:

Weer van een miskoop af.
Scheelt dat hij transfervrij overkwam excl. tekengeld ;). Maar scheelt wel salaris inderdaad.
lateef schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 13:05:
.......Maar het beleid van Wenger heeft er ook voor gezorgd dat Arsenal de aansluiting met de (absolute) top heeft gemist, terwijl de mogelijkheden daarvoor binnen de club daar echt wel voor waren, dat is iets wat Wenger zeker valt aan te rekenen.
Echter staat er wel een club die financieel gezond is, dat is ook wat waard. En één van de weinig topclubs die dat kan zeggen. Ik denk dat het nog niet te laat is om de aansluiting (terug) te krijgen, maar dat kan niet in 1 seizoen gaan.

[ Voor 72% gewijzigd door Vos op 09-08-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
[...]

Naast dat dat van geen prijzen niet klopt waar al op gewezen is, klopt het ook niet dat hun beleid is spelers op te leiden om te verkopen (dat is eerder bijproduct :P ). Henry richting eind carriere, Van Persie zat om niks te winnen, Fabregas terug naar "huis" en Viera ook al 29 en in mindere vorm toen ie weg "mocht". Blijkbaar hebben/hadden ze een beleid bij Arsenal om spelers van boven de 30 alleen jaarcontracten aan te bieden. Om deze reden is bijv. ook Pires weggegaan en ongewtijfeld Ljungberg ook.

Wat betreft hand op de knip vanwege het stadion: ticketprijzen zijn wel het hoogst in de hele Premiership. Zelfs het goedkoopste kaartje is blijkbaar duurder dan de duurste bij alle andere clubs op drie na ... (in de eerste jaren moesten ze idd wel zuinig zijn ja).

- Suarez ... ben er wel klaar mee ondertussen ... strik erom en naar het tweede >:) (de eigenaar is blijkbaar een tough sob die niet gaat/wil buigen). Naar Arsenal mag gewoon niet en vind het geen speler voor de Koninklijken (eerder Atletico of Valencia, of Dortmund) . De speler die Liverpool op het oog had is blijkbaar naar Dortmund overgestapt (Mkhitaryan, manager Raiola 8)7 ). Mischien voor Gaitan gaan van Benfica als vervanger van Suarez ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bospa01 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:29:
[...]
Je hoeft geen kenner te zijn. De situatie bij Arsenal is toch al ruim 10 jaar hetzelfde :>
Dan toch knap dat diegene nog steeds bullshit verkopen hier :+
TB1989 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:30:
[...]
Maar verlicht ons, wie zijn hier de zogenaamde ''kenners'' waar je zo om moet lachen dan? Ben benieuwd :O
Was niet richting jou, maar replyde ook op jouw post. Maar een aantal mensen die nooit in dit topic zitten en opeens eventjes haarfijn de situatie van mijn club denken uit te leggen. Dat vond ik grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Vos schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:32:
[...]
Echter staat er wel een club die financieel gezond is, dat is ook wat waard.
Het één sluit het ander niet uit. Ik wilde aan mijn reactie nog toevoegen dat dat naar mijn idee binnen de (financiële) mogelijkheden van Arsenal lag. Bayern München (en menig andere Duitse club) is gezond, en zeker in het geval van München ook succesvol. Zelfde zou ook gelden voor Manchester United wanneer zij niet in de handen van Glazer waren gekomen.
Vos schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:32:
[...]
Ik denk dat het nog niet te laat is om de aansluiting (terug) te krijgen, maar dat kan niet in 1 seizoen gaan.
O nee, maar dat is het in de voetballerij denk ik nooit, maar ik denk wel dat Arsenal zich af moet vragen of Wenger daar de aangewezen persoon voor is.
He, Henry zit hier gewoon op het forum en spreekt ook nog eens vloeiend Nederlands, dat vind ik dan weer grappig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lateef schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:16:
[...]
He, Henry zit hier gewoon op het forum en spreekt ook nog eens vloeiend Nederlands, dat vind ik dan weer grappig :+
Arsenal is van Henry :? Misschien heet ik wel Bergkamp, Overmars of van Bronckhorst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Gio's club is Feyenoord dus die naam valt al af ;) :+. Wie van de 3 zal het dan wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Kaap schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:27:
[...]

Arsenal is van Henry :? Misschien heet ik wel Bergkamp, Overmars of van Bronckhorst :+
o, wacht, sorry. Ik zat even niet op te letten. Maar had het over een andere Henry, doelde op Kroenke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
lateef schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:36:
[...]

o, wacht, sorry. Ik zat even niet op te letten. Maar had het over een andere Henry, doelde op Kroenke...
Als dat zo was, zou je mij niet zo vaak negatief zien uitlaten over Arsenal ;) Kroenke is juist erg tevreden met het beleid en financiele beleid.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.memegenerator.co/instances/600x/40343734.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Afbeeldingslocatie: http://global3.memecdn.com/wenger-on-arsenals-signings_o_1115599.jpg

Deze is ook leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Kaap schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 15:41:
[...]

Als dat zo was, zou je mij niet zo vaak negatief zien uitlaten over Arsenal ;) Kroenke is juist erg tevreden met het beleid en financiele beleid.
Dat was mijn punt niet helemaal, maar laat maar, door mijn verhaspeling kwam die niet bepaald over... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Gunner schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 11:52:
[...]

Das ook gelul natuurlijk. Wenger kwam in 1996. In 1993 hebben ze de FA Cup gewonnen en het seizoen daarop de (toen nog) Europa Cup 2. Daarvoor in 1991 nog de toenmalige First Division (nu Premier League).

Check je feiten voordat je dom blaat.
I stand corrected.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Robben! *O*
Edit: En een assist voor Arjen Robben. :D

[ Voor 66% gewijzigd door Quad op 09-08-2013 20:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 20:51:
Robben! *O*
Edit: En een assist voor Arjen Robben. :D
Gaat weer hard inderdaad, weet er iemand wat er met Gotze is? Komt voor heel wat euro's over maar zit niet eens op de bank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 13-09 12:29
Geblesseerd toch? Vrijwel meteen na de verkoop meen ik me te herinneren.

Waarom speelt RvP niet bij ManU tegen Sevilla?

[ Voor 25% gewijzigd door MailMan op 09-08-2013 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Götze is geblesseerd en zoals ik het begrepen heb is hij er over +- 2-4 weken er weer bij.

[ Voor 62% gewijzigd door Quad op 09-08-2013 21:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 13-09 12:29
Wat ik er van heb gezien speelt Bayern goed en dominant, maar Borussia zeker niet veel slechter. Mikken wat meer op de counter, maar zetten wel druk wanneer Bayern wil beginnen met opbouwen. Borussia kwam wel met geluk op de 2-1, maar hebben ook wel goede kansen gehad.

Jammer dat Luuk de Jong niet speelt, al vraag ik me af of hij gaat slagen in Duitsland.

[ Voor 13% gewijzigd door MailMan op 09-08-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

CR1691 schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 14:14:

Weer van een miskoop af.
Het is een miskoop, maar tbh, ik vond Chamakh niet eens zo heel slecht, heeft voor een lange spits nog flair en deed het niet eens zo heel slecht als vervanger van RVP destijds, hij heeft gewoon niet de kans gekregen die hij bij kleinere clubs wel zou hebben gekregen. Hij is iig meer dan een afmakertje, en het belangrijkste is, hij was transfervrij.

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 09-08-2013 21:52 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum