[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.132 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Angeloonie schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:41:
Je mist mijn punt. De kans dat je in Spanje kampioen wordt bij een club buiten de top 2 is minimaal vergeleken met de andere competities. Dát is mijn punt en dát is de reden waarom veel spelers dus naar het buitenland verkassen als de top 2 niet langs komt voor ze.
Dát was dus ook mijn punt... Daarom zou ik, mede dankzij een eerlijkere/gelijkere verdeling van de televisiegelden, een derde en evt vierde club meer mee laten doen bovenin. Voorheen Valencia, nu Atletico Madrid. Toch is het op de lange termijn nog enorm onzeker, wat jammer is.
CR1691 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:49:
Ontzettend goed voetbal door de mindere teams? Heb jij weleens Mallorca, Getafe, Levante, Vallecano, Zaragoza Stoke, WBA, QPR, Hull City en dat soort teams zien spelen? Heeft helemaal niks met voetbal te maken, zelfs de zwakkere teams in Engeland Spanje spelen beter voetbal.

Bovendien spelen bij juist die kleine clubs een hele grote groep smeerlappen die er niet voor schromen de meest smakeloze doodschoppen uit te delen. Ik ben al een tijdje klaar met de PD. Duits voetbal gaat de komende jaren de Spaanse voorbij, als ze dat al niet zijn.
Even gecorrigeerd voor je, dan hoef ik het niet in andere woorden te posten. Ik vind dus op de top en wat uitzonderingen (Swansea, Spurs) na de PL dramatisch om naar te kijken, sfeer heeft het echter wel. Ik noemde daarnaast bewust de Bundesliga niet eerder, dat is wat mij betreft dé competitie in Europa. Goed voetbal, volle stadions, leuke spelers. Bundesliga heeft in feite alles wat een topcompetitie moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Angeloonie schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

La Liga is helemaal geen "topcompetitie". Er zijn maar 2 clubs die om de titel spelen en de competitie naam geven en de rest bundelt er achteraan voor wat Europese succesjes. Dus wat doe je dan als je bij een van de andere clubs speelt? Je zoekt een club waarmee je meer kans maakt op een titel. En als Real Madrid en Barcelona dus niet voor je komen ga je ergens anders heen.

Er is geen enkele andere competitie waar de "top" uit 2 clubs bestaat, 54 van de 82 titels zijn door Barcelona en Real Madrid gewonnen, en de laatste andere winnaar was alweer 10 jaar terug.

Vergelijk dat eens met een Engelse, Franse, Italiaanse of Duitse competitie.
De laatste jaren:
Duitsland: Bayern, Dortmund, af en toe een ander
Engeland: Man Utd, Chelsea, af en toe een ander

Nou wat een veel spannendere competities zijn dat, volgens jouw redenering ;)
En geloof je echt dat Falcao naar Monaco is gegaan omdat ie in Spanje niet kampioen kon worden? Of zou die 10m netto (even los van wat z'n investeringsmaatschappij wilde) de reden zijn?

Soldado gaat ook echt niet naar de Spurs om kampioen te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik wist niet dat de Audi Cup in München live werd uitgezonden op Sport1, dus heb spontaan een mooi voetbalavondje vanavond! *O*

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Als Barca-aanhanger doet het nog teveel pijn Thiago Alcantara daar te zien... Ik sla het dus eventjes over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
TB1989 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 20:29:
Als Barca-aanhanger doet het nog teveel pijn Thiago Alcantara daar te zien... Ik sla het dus eventjes over :9
Naja, dat had ik 2 dagen geleden ook met Mario Gomez in een Fiorentina shirt, toch heb ik de samenvatting gekeken en hij scoorde 2 goals. Erg vervelend soms, maar laat je de pret er in ieder geval niet door bederven ;)

Ik vind Bayern nu al prachtig spelen tegen city, alleen verdedigend zijn ze net op tijd, maar City is ook vrij gevaarlijk bij de 16 valt me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De 0-1 van City was niet goed verdedigd imho.
Alleen het laatste half uur was pas interessant jammer genoeg, maar ja.. Dat heb je met dit soort 'oefen'duels.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bony scoort twee keer vanavond in de EL voor Swansea. Met Michu en Bony (en Dyer, De Guzman, Shelby) hebben die een voorhoede en middenveld dat wel eens heel mooi kan zijn om te zien, en zeer succesvol.

De eerste goal was een mooie kopbal, de tweede een intikkertje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Ja, Swansea heeft een leuk team zo. Ben benieuwd hoe ze het doen dit seizoen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Swansea heeft een aardig team maar ik denk niet dat ze potten gaan breken in de premier league.

Als ze weer 9e worden hebben ze het goed gedaan denk ik, moet te doen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik ga er ook niet vanuit dat ze voor top 4 zullen spelen ;) maar ik ben wel benieuwd hoe ze het doen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lijkt me heel leuk als die gewoon (lang) bovenin gaan mee doen. Top 4 is echt wel heel erg positief, maar als Bony en Michu beide in de vorm blijven waar ze vorig jaar inzaten kan het niet anders ;)

Verdedigend zal het wat beter moeten om hoger mee te doen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

http://www1.skysports.com...-deal-for-bafetimbi-gomis

Voor de verandering weer een Fransman erbij. Wel een goede, dat dan weer wel.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dus, Bale is verkocht aan RM..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:39:
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Commentator op Sport1 zei het net.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 22:39:
Hij kon het niet weerstaan:
Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/9599/57fh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Maar ja, zolang ik niets officieels lees op de websites van beide clubs neem ik aan dat het niet rond is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
De commentator, die overigens bedroevend slecht was, zei later dat het een geintje was van iemand op Twitter.

8-0, Santos was helemaal nergens. En dat kwam eigenlijk nog het meest door het feit dat Santos gewoon geen ruk deed, wat waren die slecht zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2013/17/11/0/20130802233719/media_xll_1784535.jpg

Wie heeft dat lelijke lettertype op die nieuwe Barca-shirts verzonnen? Rugnummer 11 lijkt wel 77 :X

Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2013/12/8/14/20130802233719/media_xll_1784549.jpg

Die nieuwe coach ziet er ook maf uit met zijn grijze colbertjasje. Wat een verschil met zijn voorgangers...

[ Voor 54% gewijzigd door tweaker2010 op 03-08-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 23:59:
[afbeelding]

Wie heeft dat lelijke lettertype op die nieuwe Barca-shirts verzonnen? Rugnummer 11 lijkt wel 77 :X
Ik vermoedde het al en het was eenmalig (aangezien ze al shirts verkochten met hetzelfde lettertype als vorig jaar). Deze shirts worden geveild: http://foundation.fcbarce...er-shirts-to-be-auctioned

Maar goed dat je niet de gebruikelijke term hebt genomen om te vragen wie dit ontworpen had ;). Op de "1" na vind ik het best strak staan i.c.m. Unicef sponsoring achterop, als ik een set tegenkom zou ik hem gebruiken ook :P (i.i.g. beter dan de huidige). Ongetwijfeld zal er namaak uit Azie verschijnen maar daar doen we niet aan ...
edit: zie dat je in Spanje al officieel een shirt kan bestellen met deze typeface *er is hoop*

En blijkbaar gaan ze alweer op een Azië trip. Messi houdt goed z'n rust :+ , wordt dus een leuk WK voor Argentinië ...

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 03-08-2013 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Die trips naar verre oorden vind ik als fan echt te absurd voor woorden. Het geld heb je niet 'nodig', waarom daags na de Joan Gamper meteen weer gaan vliegen? Speel een paar potjes tegen lokale teams (die het hard nodig hebben, itt het Thaise nationale elftal) en een aantal tegen goede tegenstanders. Zo moeilijk is dat toch niet, een normale voorbereiding draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Zoals jullie weten heeft het almachtige FOX Sports de BPL overgenomen. Sport1 zond voorheen vrijwel elke wedstrijd uit, ze hadden er 4 kanalen voor. Hoogstens dat er 1 niet uitgezonden werd.

FOX Sports International heeft straks maar 2 zenders. Ik heb ze dus gevraagd hoe ze dit dan denken te gaan doen. Dit is het antwoord:
FOX Sports zal proberen de meest relevante wedstrijden uit te zenden.
Concreet, veel wedstrijden gaan we dus niet meer zien en dat is als je fan van een BPL club bent dus wel vrij fucked. We gaan voornamelijk enkel de grotere wedstrijden zien.

Voor 12,- per maand vind ik dat een behoorlijke achteruitgang als ik Sport1 voor 15,- heb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sport1 heeft gelukkig nog de Bundesliga en Spaanse PD. Jammer dat ze de BPL niet meer hebben, verheugde mij al op de Kerst periode.. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:36:
Concreet, veel wedstrijden gaan we dus niet meer zien en dat is als je fan van een BPL club bent dus wel vrij fucked. We gaan voornamelijk enkel de grotere wedstrijden zien.
Dat dat nog kan, anno 2013 8)7 |:(
Voor 12,- per maand vind ik dat een behoorlijke achteruitgang als ik Sport1 voor 15,- heb :/
Behoorlijk. Wat zullen ze balen bij Sport 1, en wij als liefhebbers natuurlijk ook. :F ;w

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Mij zien ze in elk geval geen abbonement afnemen. Jaren lang een trouwe sport1 aanhanger geweest voor de PL, ze bekijken het maar.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat ik niet snap he, waarom verkopen ze alleen de rechten aan de hoogste bieder? Stel dat enkel Fox Sports de rechten kocht voor komende 5 jaar voor 60 miljoen, dan levert het 'maar' 60 miljoen op voor de verkopende partij. Maar als ze nou bepalen van, goh jullie willen allebei de rechten? Dan betalen jullie maar 40 miljoen each voor de komende 5 jaar, met als gevolg dat de verkopende partij meer geld krijgt, maar bij beide zenders minder te hoeven investeren en kunnen ze abonnementsgelden omlaag doen.

Maar ja, helaas zal dat bij dromen blijven denk ik. :'(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

En wanneer gaat de NOS eredivisiesamenvattingen weg? <2 jaartjes?

[ Voor 3% gewijzigd door iPodKiller op 03-08-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Hoe laat ze op zondag met samenvattingen komen interesseert mij persoonlijk helemaal geen fluit als de clubs er meer geld aan over houden. Zolang Studio Voetbal maar op de buis blijft en ik later, bijvoorbeeld maandagmiddag, de samenvattingen online terug kan zien ben ik tevreden.

Live voetbal ben ik minder over te spreken, ik ga in ieder geval geen FOX abo nemen. Veel te duur voor wat je er voor terug krijgt, zeker in vergelijk met wat Sport1 mij de afgelopen jaren bood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Eerste speeldag Premier League: http://foxsports.nl/programmagids/tv/2013-08-17

Als ik zo hier kijk lijken ze alles uit te smeren over de zaterdag. Waarom zou je om 21.00 nog integraal een Premier League wedstrijd willen kijken?

Als je via de GO dienst de rest kan kijken is het nog een alternatief, maar anders is het echt een duidelijke verslechtering.

Op andere fora lees ik dezelfde verontwaardiging.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 03-08-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vergelijk voor de gein eens wat Sport1 je biedt voor 13,- per maand op 5 kanalen (via PC) en wat Fox Sports jou dagelijks biedt voor een vanaf prijs van €17,50 per maand.

Zo kan ik vandaag op Sport1 volgen:
  • ATP Kitzbühel finale
  • Celtic - Ross Country
  • WTA Tennis Carlsbad
  • Leuven - Genk
  • Bridgestone (golf)
  • Cruzeiro - Coritiba (Braziliaanse competitie)
En als je ziet in welke competities / sporten ze aanbieden:
  • Champions League
  • Primera Division
  • Bundesliga
  • Liga Portugal
  • Griekse Superliga
  • Jupiler Pro League
  • Ligue 1
  • Campeonato Brasileiro
  • Major League Soccer
  • Golf
  • Tennis (Alle grandslams en grote ATP/WTA toernooien)
  • Formule 1 ( *O* )
  • Basketbal
  • MotoGP (Ook motoGP2 en motoGP3)
  • Atletiek
FoxSports:
  • Eredivisie
  • Jupiler League
  • KNVB Beker
  • Europa League
  • Premier league
  • Serie A
  • FA Cup
  • Capital One Cup
  • DFB Pokal
  • Coppa Italia
FoxSports heeft enkel voetbal en beperkt aantal competities/toernooien voor een enorm bedrag (vanaf 17,50..)
Sport1 heeft veel competities en diverse andere sporten voor een schappelijk bedrag, conclusie? Fox Sports is gewoon te duur, en het is enorm zonde dat de BPL er naar toe verhuisd is, maar niets aan te doen. Lid van Sport1 zal ik blijven :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Als FoxSports net als in de US ook UFC zou uitzenden had ik het overwogen, maar alleen selectief voetbal doe ik het niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
Het internetabonnement van FOX is ook fors duurder dan het internetabonnement van Eredivisie Live vorig jaar. Ik heb toen een jaarpakket gekocht voor 99euro waarbij ik ook nog een Eredivisie voetbal kreeg. Nu betaal je 149 euro voor een minder abonnement. Want het GO abonnement van FOX beschikt niet over internationaal voetbal zoals de FA Cup. Een prijsstijging van 50% terwijl we ook nog eens minder krijgen. Ik pas dit jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 03-08-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

q-enf0rcer.1 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 14:18:
Een prijsstijging van 50% terwijl we ook nog eens minder krijgen. Ik pas dit jaar.
Dat doet de gemiddelde Nederlander niet echt bewegen tot het afnemen van een abonnement. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:24:
[...]

Dat doet de gemiddelde Nederlander niet echt bewegen tot het afnemen van een abonnement. En terecht.
Want? Ik snap niet echt waar je dan op doelt, dus ben benieuwd. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

waarom zou je meer betalen om minder te krijgen? Dat is toch niet logisch? De gemiddelde nederlander doet dat niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 03-08-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sowieso internetabbonementen doe ik niet aan. Ik wil lekker onderuit op de bank naar mijn 50" tv kijken, niet eerst mijn pc ofzo gaan aansluiten om een streampje te gaan bekijken. Streams vind je op internet ook gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook streamsites die HD materiaal aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vast, maar GoT is niet de plek om daarover te praten :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gunner schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 15:32:
waarom zou je meer betalen om minder te krijgen? Dat is toch niet logisch? De gemiddelde nederlander doet dat niet.
Laat maar, las het verkeerd. Dacht dat je bedoelde dat dat dus niet gold voor het grootste deel vd Nederlanders, en je het dus 'op nam' voor FOX. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 13:15:
Wat ik niet snap he, waarom verkopen ze alleen de rechten aan de hoogste bieder? Stel dat enkel Fox Sports de rechten kocht voor komende 5 jaar voor 60 miljoen, dan levert het 'maar' 60 miljoen op voor de verkopende partij. Maar als ze nou bepalen van, goh jullie willen allebei de rechten? Dan betalen jullie maar 40 miljoen each voor de komende 5 jaar, met als gevolg dat de verkopende partij meer geld krijgt, maar bij beide zenders minder te hoeven investeren en kunnen ze abonnementsgelden omlaag doen.

Maar ja, helaas zal dat bij dromen blijven denk ik. :'(
En waarom zouden partijen 40 miljoen betalen als ze niet het alleenrecht hebben, maar dit moeten delen met de concurrent? Niemand schijnt te beseffen dat FOX die investering van 60 miljoen ook terug moet verdienen.

PS: Misschien tijd voor een apart FOX-topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dempsey terug naar de MLS, nu moet ik zeggen dat ik daar niet echt mee kan zitten, hij paste niet echt goed bij Spurs.

Wat een fout van Lloris trouwens net bij dat eerste doelpunt, je kan je als keeper niet zo in de korte hoek laten verrassen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Slaapje schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 18:55:
Wat een fout van Lloris trouwens net bij dat eerste doelpunt, je kan je als keeper niet zo in de korte hoek laten verrassen.
Waar heb je het over? Als je dat soort postings maakt, wees dan wel volledig, nu weet niemand waar je het over hebt.

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 03-08-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Friendly tegen Monaco, Lloris staat goed opgesteld in de korte hoek, maar alsnog wordt ie daar gepasseerd met een schot die een keeper van dat niveau toch echt zou moeten hebben.

[ Voor 78% gewijzigd door Slaapje op 03-08-2013 18:59 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wie scoorde er dan? En hoe zit het met het spel van Monaco? Daar ben ik wel benieuwd naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Raggi scoorde met een mooie volley, dat mag gezegd worden. Spel van Monaco vind ik nog niet echt overtuigen (dat van Spurs ook niet), Falcao 2 keer gevaarlijk geweest, maar ze hebben minder balbezit dan Spurs. Daarnaast is het allemaal erg rommelig, maar het is dan ook een pre season friendly, dus voornamelijk wedstrijdritme opbouwen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wel opvallend dat Bale niet mee is. Ze zeggen nu natuurlijk dat ie licht geblesseerd is, maar het zou me niks verbazen als ie maandag ineens in Madrid staat voor wat medische testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De transfer van Bale is idd een kwestie van tijd en de transfermarkt is nog 1 maand open. Zelf wil ie ook weg, dus ik denk dat Tottenham met 100 miljoen wel tevreden is. Met dat geld zullen ze nog wel een paar vervangers gaan halen en Suarez zal ook wel vertrekken bij Liverpool. Eriksen naar de PL is dan de volgende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou een leuke kettingreactie als gevolg kunnen hebben als Bale gaat... Bale naar Madrid -> Ronaldo naar United -> Rooney naar Chelsea en Suarez naar Madrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Bale heeft zelf nog helemaal niets laten weten, alles is speculatief momenteel. Als ik eerlijk ben heb ik liever dat er morgen duidelijkheid is en dat als hij gaat dat we in ieder geval nog de tijd hebben om wat versterkingen te kunnen kopen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:23:
Zou een leuke kettingreactie als gevolg kunnen hebben als Bale gaat... Bale naar Madrid -> Ronaldo naar United -> Rooney naar Chelsea en Suarez naar Madrid
Geloof niet dat Real Ronaldo laat gaan, en sowieso zie ik ze na Bale niet nog eens 50+ uittrekken voor Suarez.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:30

iChaos

It's Lupus.

Over TV-uitzendingen: er zal toch wel een Al Jazeera-reseller in Nederland zitten? Ik ontvang het hele JSC Sports-pakket, en als ik die programmering bekijk zijn ze aardig compleet: http://www.en.aljazeerasport.tv/

Ik weet niet zeker wat er wel en niet live wordt uitgezonden en de switch voor de ontvanger is brak, dus ik heb momenteel geen ontvangst van Hotbird. Deze week even een nieuwe switch halen en kijken wat er te zien is op JSC Sports :)

(en anders hebben we Sky Sports/ESPN/SporMax nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
toolkist schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 21:23:
Hm, dat zie ik niet gebeuren. Ronaldo blijft denk ik gewoon en ik denk eerder dat als Real dit jaar Bale niet krijgt dat ze dan nog een bod op Suarez doen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Kaap schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 02:02:
[...]

Geloof niet dat Real Ronaldo laat gaan, en sowieso zie ik ze na Bale niet nog eens 50+ uittrekken voor Suarez.
Als Bale wordt aangenomen, gaat deze op Ronaldo z'n plek spelen. Ronaldo heeft in de voorbereiding dan wel op de plek van Benzema gespeeld een aantal keer, maar Real gaat Benzema echt niet voor de volle 100% vervangen door Ronaldo. Dus als hij zou blijven, zit er dus in ieder geval scorend kapitaal op de bank geld te verspillen.

Als ze Bale binnen krijgen, dan gaat Real echt wel een gesprek aan met MU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
bakakaizoku schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 09:20:
[...]

Als Bale wordt aangenomen, gaat deze op Ronaldo z'n plek spelen. Ronaldo heeft in de voorbereiding dan wel op de plek van Benzema gespeeld een aantal keer, maar Real gaat Benzema echt niet voor de volle 100% vervangen door Ronaldo. Dus als hij zou blijven, zit er dus in ieder geval scorend kapitaal op de bank geld te verspillen.
Als je een goede trainer bent, pas je het systeem aan aan de beschikbare spelers... Ronaldo en Bale samen moet echt wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu zo friendly match tussen Milan en Chelsea, met van Ginkel, Emmanuelson en de Jong in de basis.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:24:
Nu zo friendly match tussen Milan en Chelsea, met van Ginkel, Emmanuelson en de Jong in de basis.
Dankje voor het melden! Daar ga ik nog wel een stukje van kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ook dus :Y).

Helaas niet op Sport1 dus middels andere wegen kijken.

Mourinho heeft overigens wel aardig vertrouwen in van Ginkel, hij speelt enorm veel minuten in de voorbereiding.

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 05-08-2013 00:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Quad schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 00:41:
Ik ook dus :Y).

Helaas niet op Sport1 dus middels andere wegen kijken.

Mourinho heeft overigens wel aardig vertrouwen in van Ginkel, hij speelt enorm veel minuten in de voorbereiding.
Haha me to :+

Ja, dat is alleen meer fijn en ik juich het alleen maar toe. Persoonlijk kijk ik ook internationaal mee en is het natuurlijk fijn, dat iemand zoals V. Ginkel nu veel tijd krijgt en hopelijk ook in de competitie, want het Nederlands elftal kan wel verse spelers gebruiken.

Trouwens ik vind het wel een aardige pot en ze spelen lekker (Chelsea wat beter dan ACMilan)

Wat mij trouwens opvalt aan AC Milan, is dat er toch wel van die negatieve personen rond rennen en dan met name: Prince boateng, Balotelli en de Jong. Ik weet niet of dit typisch Italiaans is, maar zulke mensen kun je beter uit je team houden. Soms lijkt het net alsof ze een beetje doen alsof het team uit hun bestaat en de andere niks goeds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze hebben meer van het stoten dan hun techniek, wat jongens als Hazard, Oscar de Bruyne en van Ginkel beter voor elkaar hebben.

Rol van van Ginkel is wel duidelijk, bal ophalen bij verdediging en doorspelen naar links rechts of het aanvallend middenveld.

Demba Ba en acties maken gaan ook niet samen, best lachwekkend wanneer hij iets probeert. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 01:25:
[...]
Wat mij trouwens opvalt aan AC Milan, is dat er toch wel van die negatieve personen rond rennen en dan met name: Prince boateng, Balotelli en de Jong. Ik weet niet of dit typisch Italiaans is, maar zulke mensen kun je beter uit je team houden. Soms lijkt het net alsof ze een beetje doen alsof het team uit hun bestaat en de andere niks goeds doen.
Vechters heb je nodig in je team, dat geldt niet alleen in de Serie A maar ook in Spanje en Engeland.
Balotelli en de Jong komen niet voor niets bij Man City vandaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Veel wissels maar van Ginkel mag blijven staan. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Luis Suarez: Brendan Rodgers says Arsenal are playing a 'game'

Hypocriet hoor. De enige die de media gezocht hebben over deze transfer komen uit Liverpool 8)7

En dat is dezelfde man die op de eerste trein naar Liverpool sprong en gelijk nog wat spelers meenam waar hij de contractclausules van kende en had beloofd dat niet te doen :o
Liverpool say Arsenal's valuation of the 26-year-old is below theirs.
Ja dat begrijp ik. Als je zelf 35 miljoen voor Andy Carroll betaald dan vinden ze vast dat Suarez wel 80 waard is _O-
"I've always associated Arsenal as a club with class
Nee, de opmerking van de eigenaar over wat ze rookten in het Emirates, dat was stijlvol :F

[ Voor 41% gewijzigd door Gunner op 05-08-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik begrijp goed dat Liverpool hem niet kwijt wil, maar doe niet lullig en noem dan duidelijk je prijs.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 11:27:
Ik begrijp goed dat Liverpool hem niet kwijt wil, maar doe niet lullig en noem dan duidelijk je prijs.
Waarom zou je een prijs moeten noemen als ie niet weg mag? Ik neem aan dat Suarez een afkoopsom in zijn contract heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens (de zaakwaarnemers van) Suarez wel, volgens Liverpool niet. Vage bepaling waarschijnlijk waar zoiets zal staan als 'als iemand meer dan 40m pond biedt mag je met die club praten', vandaar dat bod van 40m en 1 wat Arsenal een tijdje terug deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie Suarez nog wel vertrekken, niet perse naar Arsenal hoor, maar denk dat de transfersoap meer schade doet aan de relatie Suarez - Liverpool dan we denken. Je kunt dan wel zeggen dat hij een contract heeft, maar je weet ook hoe het gaat in de voetballerij met conflicten tussen spelers en clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik denk het ook ja, snap alleen niet waarom Arsenal hem perse wil hebben. Ik vind Suarez echt helemaal niet bij die club passen. En Wenger roept toch altijd dat ze niet van zulke dure spelers willen halen?
Het beste voor Suarez zou zijn als hij uit de PL vertrekt. Bij een club als Real kunnen ze hem wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*knip* Eén keer een onnozel plaatje is leuk, twee keer niet (meer).

[ Voor 89% gewijzigd door argro op 05-08-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Denk het juist niet, waarom Ronaldo opgeven om Bale te financieren ...
Dat is zou vergelijkbaar zijn met dat Barca Messi had verkocht om Neymar te kunnen halen :o

Benzema mag rustig een jaartje op de bank voor het roulatiesysteem. Helaas is Higuain verkocht ipv hij :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://estaticos02.marca.com/imagenes/2013/08/05/g0508.af4b7ce8294845bc70bc3a0fe2c5340a.jpg

Ronaldo kun je een streep door zetten. Hij heeft zijn contract bij Real verlengd voor 17 miljoen per jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bospa01 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:58:
[...]

Denk het juist niet, waarom Ronaldo opgeven om Bale te financieren ...
Dat is zou vergelijkbaar zijn met dat Barca Messi had verkocht om Neymar te kunnen halen :o

Benzema mag rustig een jaartje op de bank voor het roulatiesysteem. Helaas is Higuain verkocht ipv hij :(
Benzema op de bank 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Goede speler, maar niet van het niveau van de anderen en zeker niet constant genoeg.
Higuain zag je zich tenminste nog hard werken voor het team.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom niet? Ik vindt het maar een matige speler. Vorig seizoen 11 goals in 30 wedstrijden is veel te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vorig seizoen ja, maar die kerel in vorm is dodelijk. jaar daarvoor 32 erin, daarvoor ook 24, 09/10 helaas minder, ligue 1 ook redelijk veel. Vind het zonde om hem op de bank te gooien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou Benzema liever bij Arsenal zien dan Suarez. Goedkoper maar denk dat Wenger wel meer uit hem krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik zie ook liever een spits die recht toe recht aan is, zo'n straatvechter als Suarez past prima bij Liverpool, bal naar voren rammen en hij zoekt het wel uit voor je. Bij arsenal moet je als spitszijnde gewoon een afmaker zijn.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:28:
Ik zou Benzema liever bij Arsenal zien dan Suarez. Goedkoper maar denk dat Wenger wel meer uit hem krijgt.
Maar ja, wil hij weg uit RM? Dat is de vraag, zou hem erg graag willen zien in Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Terryb47 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 13:35:
Ik zie ook liever een spits die recht toe recht aan is, zo'n straatvechter als Suarez past prima bij Liverpool, bal naar voren rammen en hij zoekt het wel uit voor je. Bij arsenal moet je als spitszijnde gewoon een afmaker zijn.
Dat is wel het laatste waar Liverpool om bekend staat en Rodgers voor gehaald is als trainer. Liverpool is juist van het passen ... Normaal gesproken dan :P , afgelopen seizoenen was er weinig van te merken.

Als ze niet zo gierig waren had Arsenal een bod op Lewandowski moeten doen. Nog een fransman (Benzema) zou vast ook weer mislukken, mischien hadden ze Anelka nog kunnen halen voor WBA hem opvistte :+ . Zou Giroud nog niet afschrijven i.i.g. ... maar ik lees dat Napoli interesse heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Lewandowski had gezegd ''Dortmund heeft me bedrogen''
Het gaat bij Dortmund gewoon puur om de supporters.. Ik snap dat ook wel, omdat Dortmund bij een thuis wedstrijd gewoon met ''twaalf'' man op het veld staat.
Ze hebben voor Götze klauwen vol met geld gehad en daar hebben ze (zo ver ik weet) 2 aardige spelers voor terug gehaald. Zo kunnen ze ook bij Lewandowski handelen.
Ik hoop gewoon dat hij zo snel mogelijk komt, omdat ik Mandzukic niet zo'n goede speler als Lewandowski vind.
(ik probeer nu geen war te starten over Dortmund vs Bayern)

[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 05-08-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:51:
Lewandowski had gezegd ''Dortmund heeft me bedrogen''
Het gaat bij Dortmund gewoon puur om de supporters.. Ik snap dat ook wel, omdat Dortmund bij een thuis wedstrijd gewoon met ''twaalf'' man op het veld staat.
Ze hebben voor Götze klauwen vol met geld gehad en daar hebben ze (zo ver ik weet) 2 aardige spelers voor terug gehaald. Zo kunnen ze ook bij Lewandowski handelen.
Ik hoop gewoon dat hij zo snel mogelijk komt, omdat ik Mandzukic niet zo'n goede speler als Lewandowski vind.
Een club hoeft een speler niet te verkopen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:53:
[...]

Klopt, alleen Lewandowski zal stiekem een dikke middelvinger op hebben gestoken naar Dortmund. Hij zei ook: ''Ik weet niet zeker of ik nog in mijn oude spel terug kom''
Er zit sowieso een obstakel tussen hem en Dortmund, omdat hij heel erg graag naar Bayern wilt. Volgend jaar komt hij waarschijnlijk al, maar hoe eerder hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bospa01 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:53:
[...]

Tenzij de speler wel beloofd hebben om mee te werken aan een transfer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zou het stiekem leuk vinden als hij komend jaar transfervrij weggaat naar een totaal andere club dan Bayern :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 18:55:
[...]
Klopt, alleen Lewandowski zal stiekem een dikke middelvinger op hebben gestoken naar Dortmund. Hij zei ook: ''Ik weet niet zeker of ik nog in mijn oude spel terug kom''
Er zit sowieso een obstakel tussen hem en Dortmund, omdat hij heel erg graag naar Bayern wilt. Volgend jaar komt hij waarschijnlijk al, maar hoe eerder hoe beter.
Lewandowski moet niet zeuren. Bayern heeft tot op heden nog geen bod op hem uitgebracht dus waarom zou Dortmund hem laten gaan? Hij moet zijn contract gewoon uitdienen, dan kan hij volgens jaar transfervrij naar Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
TB1989 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:12:
Zou het stiekem leuk vinden als hij komend jaar transfervrij weggaat naar een totaal andere club dan Bayern :9
Hehe, hij heeft afgelopen seizoen in ieder geval veel indruk gemaakt op Mourinho :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Lewandowski moet niet zeuren. Bayern heeft tot op heden nog geen bod op hem uitgebracht dus waarom zou Dortmund hem laten gaan? Hij moet zijn contract gewoon uitdienen, dan kan hij volgens jaar transfervrij naar Bayern.
Maar Lewandowski denk waarschijnlijk ook: hmm een jaar. Het zou in zijn geval lullig zij als Bayern prijzen gaat pakken.
Bospa01 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:13:
[...]

Hehe, hij heeft afgelopen seizoen in ieder geval veel indruk gemaakt op Mourinho :o
Dat is waar haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:31:
[...]
Maar Lewandowski denk waarschijnlijk ook: hmm een jaar. Het zou in zijn geval lullig zij als Bayern prijzen gaat pakken.
Als hij zo'n goede spits is hoeft ie daar niet bang voor te zijn. Bovendien denk ik dat Pep flink gaat falen in Duitsland. Probleem voor Lewandowski kan wel zijn dat Bayern hem volgend jaar niet meer hoeft als hij een matig seizoen speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:40:
[...]

Als hij zo'n goede spits is hoeft ie daar niet bang voor te zijn. Bovendien denk ik dat Pep flink gaat falen in Duitsland. Probleem voor Lewandowski kan wel zijn dat Bayern hem volgend jaar niet meer hoeft als hij een matig seizoen speelt.
Ik denk dat Bayern hem sowiezo zou aantrekken alleen maar om Dortmund dwars te zitten, zoiets als he wij zijn Bayern, wie zijn jullie nou. :+

Wat mij nog meer verbaasd is dat Dortmund niet meer moeite doet om hem aan een buitenlandse club te slijten, er moet toch wel een buitenlandse club zijn die hem wil hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Tweaking Art schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 22:43:
[...]

Ik denk dat Bayern hem sowiezo zou aantrekken alleen maar om Dortmund dwars te zitten, zoiets als he wij zijn Bayern, wie zijn jullie nou. :+

Wat mij nog meer verbaasd is dat Dortmund niet meer moeite doet om hem aan een buitenlandse club te slijten, er moet toch wel een buitenlandse club zijn die hem wil hebben. :)
Ik denk dat Dortmund dan ook een goed bedrag wil vangen en dat de clubs die dat bedrag kunnen betalen eigenlijk allemaal al voorzien zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:12:
[...]

Snap niet wat hij te zoeken heeft in bayern, als hij echt slim is, blijft hij bij Dortmund en probeert hij Dortmund groot te maken door juist te blijven, acties zoals Gotze deed vind ik gewoon onrespectvol tegenover Klopp, hij heeft hem laten spelen in het eerste als talent, en dan laat je je dank zien door naar Bayern te verkassen, en wat een timing.. vlak voordat de finale komt. Vertrek dan op z'n minst naar het buitenland als je respect toont voor Klopp, blijkbaar heeft die dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
iPodKiller schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 23:38:
[...]

Snap niet wat hij te zoeken heeft in bayern, als hij echt slim is, blijft hij bij Dortmund en probeert hij Dortmund groot te maken door juist te blijven, acties zoals Gotze deed vind ik gewoon onrespectvol tegenover Klopp, hij heeft hem laten spelen in het eerste als talent, en dan laat je je dank zien door naar Bayern te verkassen, en wat een timing.. vlak voordat de finale komt. Vertrek dan op z'n minst naar het buitenland als je respect toont voor Klopp, blijkbaar heeft die dat niet.
Ik denk dat in combo met de shirtjes zaak tijdens de presentatie laat denk ik toch wel zien dat Gotze geen idee heeft wat respect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 19:40:
[...]

Die kans bestaat er natuurlijk. Ik denk wel dat Bayern weet dat hij graag daarheen wilt komen en dan zal hij misschien ook nog eens meer inzet tonen, dan wat hij bij Dortmund gedaan zou hebben.
Over het falen, ik heb ook gemengde gevoelens. In dit geval is het voor mij: Eerst zien, dan geloven. Ik vind dit tik spelletje sowieso niks voor Bayern. Zover ik weet wordt de jeugd daar niet mee op geleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoeveel miljoen is respect eigenlijk waard? Erg gemakkelijk om te roepen dat iemand maar een paar miljoen moet verliezen uit "respect" voor een coach. Ik durf wel te voorspellen dat de mensen die dat roepen, dat gemakkelijk doen omdat het niet hun eigen geld is.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exact Gambieter. De mensen die wat dichter bij het profwereldje zitten weten dondersgoed dat een voetbalclub een werkgever is en een verdomd slechte doorgaans. Zodra jij het minder doet wordt je keihard gedumpt. Switchen van werkgever gebeurt in iedere sector. Voetbal is een teamsport, maar voetballer ben je voor jezelf. En de uitzonderingen, die bevestigen enkel de regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 08:04:
Exact Gambieter. De mensen die wat dichter bij het profwereldje zitten weten dondersgoed dat een voetbalclub een werkgever is en een verdomd slechte doorgaans. Zodra jij het minder doet wordt je keihard gedumpt. Switchen van werkgever gebeurt in iedere sector. Voetbal is een teamsport, maar voetballer ben je voor jezelf. En de uitzonderingen, die bevestigen enkel de regel.
... :o :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:15

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Eigenlijk maakt het me geen zak uit, Robben was gewoon weer goed gisteren :)
Op dit moment heeft Bayern gewoon een erg compleet en gebalanceerd team.

Ik moet wel zeggen dat van buyten zijn beste tijd gehad heeft, Boateng en Dante is dan het perfecte koppel. Rafinha is ook echt een stap terug ten opzichte van Lahm.
Op het middenveld lopen nu topspelers in overvloed.
Voorin missen ze nog echt een wereldklasse spits vind ik. Mandzukic is een goede backup. ik mis echter een type van Persie/Ibrahimovic, stijlvol, goede balbehandeling en echt scorend vermogen.
Als Robben en Ribery niet in goede doen/geblesseerd zijn, vind ik de backup ook maar matig. Nu hebben ze daar Götze voor gehaald een klasse speler, Shaqiri vind ik eerlijk gezegd niet goed genoeg. Müller kan dat enigzins goed opvangen maar is geen echte vleugel uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Chrosser schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 12:55:
Eigenlijk maakt het me geen zak uit, Robben was gewoon weer goed gisteren :)
Op dit moment heeft Bayern gewoon een erg compleet en gebalanceerd team.

Ik moet wel zeggen dat van buyten zijn beste tijd gehad heeft, Boateng en Dante is dan het perfecte koppel. Rafinha is ook echt een stap terug ten opzichte van Lahm.
Op het middenveld lopen nu topspelers in overvloed.
Voorin missen ze nog echt een wereldklasse spits vind ik. Mandzukic is een goede backup. ik mis echter een type van Persie/Ibrahimovic, stijlvol, goede balbehandeling en echt scorend vermogen.
Als Robben en Ribery niet in goede doen/geblesseerd zijn, vind ik de backup ook maar matig. Nu hebben ze daar Götze voor gehaald een klasse speler, Shaqiri vind ik eerlijk gezegd niet goed genoeg. Müller kan dat enigzins goed opvangen maar is geen echte vleugel uiteraard.
Voor 9/10 deel geef ik je helemaal gelijk, alleen wat ik niet snap, is dat Shaqiri het niveau niet aan zou kunnen. Ik vind hem soms wel een aardige pot spelen, dus zou je eens kunnen zeggen wat je dan precies bedoeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik heb persoonlijk ook niet echt het idee dat het zo'n groot talent is als iedereen dacht. Zie hem weinig opvallende dingen doen (kan goed zijn uiteraard), lijkt me dat er een flink aantal middenvelders/aanvallers boven hem in de pikorde staan? Dat is dan ook niet voor niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

FOX Sports in bijna twee miljoen KPN-huishoudens
De twee FOX Sports International-kanalen zijn vanaf 2 september via dit tv-product van KPN te bekijken.
Handig. De Premier League begint al op 17 augustus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Tot nu toe vind ik het sowieso een aanfluiting, we gaan terug van 5 naar 2 kanalen voor dezelfde prijs.. Vooruitgang kan je het moeilijk noemen.

To dare is to do

Pagina: 1 ... 3 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum