Ik vind dat je er wel heel makkelijk aan voorbij gaat. Je noemt nu Mario Gomez als voorbeeld, maar wat als Alaba, Muller of Schweinsteiger naar Dortmund waren gegaan? Dat zijn jongens die vanuit de jeugd naar het eerste elftal zijn doorgestroomd, dan is het extra pijnlijk. Dortmund supporters zien Gotze als kind van de club, hij was hun hoop toen Dortmund er zo beroerd voorstond en was 1 van de spelers waarmee Dortmund eindelijk weer bij de top behoorde. Dat hij vroeger vlakbij München geboren is maakt voor supporters geen reet uit.Mosin schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:04:
[...]
Ik wel, ik was ook flink woedend op de Dortmund supooters.. Götze heeft reden genoeg om terug te gaan naar zijn thuis. Heel veel mensen denken alleen maar: voetbal, voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Het leuke is dat hij voetballend een reden heeft en persoonlijk redenen voor zijn overstap heeft.
Ik snap ook dat ze boos zijn, maar ze mogen blij zijn dat ze hem ooit hebben gehad. Hij heeft ze aardig wat gegeve en ik wordt er al helemaal boos van als je ziet wat Götze tegen Ajax heeft gedaan, maar dat snappen ze allemaal niet. Al was Mario Gomez naar Dortmund gegaan, dan was ik alleen maar blij voor hem geweest, dat hij waarschijnlijk meer speeltijd ging krijgen..
En blij zijn dat ze hem ooit hebben gehad? Beetje overdreven he. Gotze mag Dortmund dankbaar zijn voor het feit dat hij de kans gehad heeft zich in alle ruimte te ontwikkelen en het mooie salaris dat daar tegenover stond.
Dat jij boos bent op Dortmund supporters zal best maar ik snap dat niet zo goed. Jij zit in de positie dat een talent niet zomaar naar een concurrent vertrekt, dus is het misschien lastig jezelf daarin in te leven...
PSN: Finally_Chris