[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.131 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Mosin schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 12:04:
[...]

Ik wel, ik was ook flink woedend op de Dortmund supooters.. Götze heeft reden genoeg om terug te gaan naar zijn thuis. Heel veel mensen denken alleen maar: voetbal, voetbal, voetbal en nog eens voetbal. Het leuke is dat hij voetballend een reden heeft en persoonlijk redenen voor zijn overstap heeft.
Ik snap ook dat ze boos zijn, maar ze mogen blij zijn dat ze hem ooit hebben gehad. Hij heeft ze aardig wat gegeve en ik wordt er al helemaal boos van als je ziet wat Götze tegen Ajax heeft gedaan, maar dat snappen ze allemaal niet. Al was Mario Gomez naar Dortmund gegaan, dan was ik alleen maar blij voor hem geweest, dat hij waarschijnlijk meer speeltijd ging krijgen..
Ik vind dat je er wel heel makkelijk aan voorbij gaat. Je noemt nu Mario Gomez als voorbeeld, maar wat als Alaba, Muller of Schweinsteiger naar Dortmund waren gegaan? Dat zijn jongens die vanuit de jeugd naar het eerste elftal zijn doorgestroomd, dan is het extra pijnlijk. Dortmund supporters zien Gotze als kind van de club, hij was hun hoop toen Dortmund er zo beroerd voorstond en was 1 van de spelers waarmee Dortmund eindelijk weer bij de top behoorde. Dat hij vroeger vlakbij München geboren is maakt voor supporters geen reet uit.

En blij zijn dat ze hem ooit hebben gehad? Beetje overdreven he. Gotze mag Dortmund dankbaar zijn voor het feit dat hij de kans gehad heeft zich in alle ruimte te ontwikkelen en het mooie salaris dat daar tegenover stond.

Dat jij boos bent op Dortmund supporters zal best maar ik snap dat niet zo goed. Jij zit in de positie dat een talent niet zomaar naar een concurrent vertrekt, dus is het misschien lastig jezelf daarin in te leven...

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Gomez is inderdaad een slecht voorbeeld. Zou wat zijn als Lahm of Schweinsteiger 'terug naar huis' zou gaan om voor Dortmund te spelen. Volgens mij stond je er dan heel anders in, wat ik heel goed zou begrijpen.

Robin van Persie was een ander verhaal, emotioneel wel qua zelfde orde van grootte. Hij wilde eindelijk eens prijzen pakken, bij Manchester United kan dat. Hij wist heel goed dat dat bij Arsenal van zn leven niet ging lukken. Gotze had bij Dortmund ook om de prijzen gespeeld, hoewel natuurlijk Bayern een grotere club is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:53:
Ik hoop dat Bale naar Real vertrekt, bij een contractverlenging zal zijn afkoopsom veel te hoog liggen denk ik.
Hoop eigenlijk dat hij naar een club als Man Unted vertrekt, zou hij denk ik beter passen. Tevens hebben zij meteen een plekje voor hem, in tegenstelling tot Real Madrid. Hoewel Ronaldo en Bale allebei waarschijnlijk wel als ACM kunnen spelen, spelen ze beiden denk ik het liefst gewoon op LW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Speelt Bale niet de laatste tijd vanaf rechts? In dat geval is Di Maria de klos wat ook geen koekenbakker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
bale kan eigenlijk op alle posities spelen, links, rechts of achter de spits. probleem is dat ze bij real daar ook ozil, di maria en ook nog een kaka die daar kunnen/moeten spelen. zou die laatste 2 toch eens op de transferlijst zetten als Bale komt.. vooral die kaka, geen idee of ie net zo goed is als voorheen. doodzonde om hem op de bank te zetten.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

En voor het gemak vergeten we ook Isco, waar moet je in hemelsnaam al die spelers kwijt?

Ronaldo
Isco - Ozil - Bale

Zoiets denk ik dan maar dan speel je zonder echte spits, totaal niet logisch dus. Isco vind ik sowieso getalenteerder dan Bale.... Veel betere techniek en een veel beter overzicht. Goals kopen hoeven ze niet te doen, Ronaldo trapt er toch bijna 2 per wedstrijd in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

TB1989 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:18:
[...]

Hoop eigenlijk dat hij naar een club als Man Unted vertrekt, zou hij denk ik beter passen. Tevens hebben zij meteen een plekje voor hem, in tegenstelling tot Real Madrid. Hoewel Ronaldo en Bale allebei waarschijnlijk wel als ACM kunnen spelen, spelen ze beiden denk ik het liefst gewoon op LW.
Waarom Bale niet gewoon op LB? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

CR1691 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 14:34:
Zoiets denk ik dan maar dan speel je zonder echte spits, totaal niet logisch dus. Isco vind ik sowieso getalenteerder dan Bale.... Veel betere techniek en een veel beter overzicht. Goals kopen hoeven ze niet te doen, Ronaldo trapt er toch bijna 2 per wedstrijd in..
Barca speelt ook zonder echte spits (zeker nu ze Villa hebben laten gaan) dus Real met alleen maar aanvallende middenvelders zou ook geen slecht idee zijn. Benzema vindt ik nu ook niet bepaald een topper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Real heeft in ieder geval scorend vermogen zat, maar om zonder echte spits te spelen? Dat vind ik niet kunnen. Zie Spanje op het EK vorig jaar, echt verschrikkelijk om naar te kijken dat eindeloze getik als je geen spits hebt om het af te maken. Tis gewoon een kopie van het Barcelona systeem zonder Messi. Wat doe je dan? Zonder spits spelen! }:| Want torres kan er niets van en mag er pas in komen als de wedstrijd is gespeeld :') vind het ontzettend sneu dat andere spitsen van Spanje niet eens de kans krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Laatst online: 20:21
Ik heb trouwens ook niks van Santana gehoord die naar Schalke04 gaat.. ;)
Ik denk dat Santana zowel bij Schalke als Dortmund uitgefloten zal worden. Al vind ik vanuit Dortmund geen slechte zet om hem te laten gaan. Toch een beetje een knullige verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/244347/Ozbiliz-maakt-miljoenentransfer-naar-Spartak-Moskou.htm
10 miljoen voor Ozbiliz :o Denk dat Ajax toch een beetje spijt heeft dat ze hem vorig jaar voor een schijntje hebben laten gaan. Hoeveel zouden ze van deze transfer nog krijgen als opleidingsvergoeding etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:11
Tja, dat blijft koffiedik-kijken. Voor 't zelfde geld was 'ie bij Ajax gebleven en was 'ie zwaar geblesseerd geraakt. 1 miljoen was op dat moment een prima prijs, zo veel indruk had 'ie nou ook weer niet gemaakt.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Voor de mensen met wat tijd over;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2Xu-xx1y9RA]

Laat wel vrij duidelijk zien waarom ik Messi over een paar jaar ook prima zie op het middenveld. Niet alle 121 zijn echt assists in mijn boekje, maar het zijn er toch een heleboel. Ook kun je mooi zien met welke spelers hij een goede connectie had; Eto'o, Pedro, Keita, Fabregas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 21:52:
Laat wel vrij duidelijk zien waarom ik Messi over een paar jaar ook prima zie op het middenveld. Niet alle 121 zijn echt assists in mijn boekje, maar het zijn er toch een heleboel. Ook kun je mooi zien met welke spelers hij een goede connectie had; Eto'o, Pedro, Keita, Fabregas.
Ik blijf het jammer vinden dat Barca toen zo makkelijk Eto'o heeft laten gaan, zo'n goede spits gaan ze niet makkelijk meer vinden. Fabregas vindt ik niet de ster meer die hij was en weinig toevoegen aan dit Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:36:
[...]

Ik blijf het jammer vinden dat Barca toen zo makkelijk Eto'o heeft laten gaan, zo'n goede spits gaan ze niet makkelijk meer vinden. Fabregas vindt ik niet de ster meer die hij was en weinig toevoegen aan dit Barca.
Eens. Echte heeft het de ruimte geopend voor Messi om zich te ontwikkelen tot wat hij nu is. Maar wanneer het systeem veranderd moet worden, is er nu weinig alternatiefs. Fabregas is een zwak alternatief in de spits, ondanks dat hij goede statistieken laat zien (2 seizoenen, 29 goals en 30 assists) voelt het op de een of andere manier niet goed. Had het ook niet dramatisch gevonden als hij weer verkocht zou worden voor een smak geld en Thiago de rol zou overnemen van Xavi op het middenveld. Nou, we weten inmiddels wel hoe dat is afgelopen.

Zelf denk ik dat een 3-4-3 met Messi als ACM en een echte spits ervoor ontzettend goed zou kunnen werken, grote hoop heb ik op Jean-Marie Dongou en Seung Woo Lee uit de jeugdopleiding. Wordt dat hem niet, dan eventueel een spits van buiten aantrekken over een jaar of 1 a 2.

Viel me trouwens op hoe weinig Ronaldinho in die compilatie langs kwam... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 08:18:
[...]
Viel me trouwens op hoe weinig Ronaldinho in die compilatie langs kwam... 8)7
Ronaldinho was in die jaren de absolute ster en Messi kwam net kijken.
Wist je trouwens dat Messi zijn eerste goal maakte op aangeven van Ronaldinho? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 14:01
Kaap schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:55:
Om eerlijk te zijn zie ik hem liever naar United vertrekken. Goede speler, mooi om in de BPL te zien.
tweaker2010 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 11:53:
Ik hoop dat Bale naar Real vertrekt, bij een contractverlenging zal zijn afkoopsom veel te hoog liggen denk ik.
Ik hoop dat ie gewoon lekker nog een seizoen blijft :+

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:
[...]

Ronaldinho was in die jaren de absolute ster en Messi kwam net kijken.
Wist je trouwens dat Messi zijn eerste goal maakte op aangeven van Ronaldinho? ;)
Haha ik hoefde de link niet eens te zien om hem te herinneren, kan die goal dromen! Maar ik bedoelde meer, ze hebben toch wel enige tijd samengespeeld, toch bar weinig assists van Messi richting Ronaldinho. En dat terwijl Messi toen ook al wat assists op zijn naam schreef. Opvallend...

[ Voor 5% gewijzigd door Catorce op 27-07-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
TB1989 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 08:18:
[...]

Fabregas is een zwak alternatief in de spits, ondanks dat hij goede statistieken laat zien (2 seizoenen, 29 goals en 30 assists) voelt het op de een of andere manier niet goed.
komt omdat ie helemaal geen spits is maar een middenvelder? :F tis echt geen wonder ie daar niet op z'n plek is. Tegelijkertijd zijn z'n statistieken wel indrukwekkend en daarom alleen al is hij een topspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Terryb47 schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 13:49:
[...]
komt omdat ie helemaal geen spits is maar een middenvelder? :F tis echt geen wonder ie daar niet op z'n plek is. Tegelijkertijd zijn z'n statistieken wel indrukwekkend en daarom alleen al is hij een topspeler.
Tja, je kan het ook anders zien: bij Spanje krijgt hij alle ballen en bakt er niet veel van. Bij Arsenal was hij een dragende speler, dat vindt ik nu toch minder. Zonder Fabregras krijgen de echte aanvallers ook meer speeltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Bij Arsenal kreeg hij ook 'alle' ballen. Hij staat gewoon op de verkeerde plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vos schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 14:51:
Bij Arsenal kreeg hij ook 'alle' ballen. Hij staat gewoon op de verkeerde plek...
Klopt. Echter vind ik hem in de combinatie met Iniesta en Busquets niet echt indrukwekkend, terwijl hij beter is wanneer hij Xavi naast zich heeft. Probleem is dan wel dat Xavi op zijn retour is en iemand die plek over moet nemen. Er is te weinig nagedacht over waar hij zou moeten passen in het systeem destijds, het werd een obsessieve jacht op Fabregas. Fantastisch management...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/244367/Napoli-weet-zich-voor-37-miljoen-ook-zeker-van-Higuain.htm
Zeg maar dag met je handje Arsenal ;w Wat een wanbeleid daar zeg, als je zolang wacht, tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:14
Terecht dat ie niet naar Arsenal gaat, als je constant hoort dat ze je willen, maar ze maar treuzelen, jammer dan.

Wenger :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Wat een wedstrijd tussen Dortmund en Bayern Munchen, van 1-0 naar 3-1 binnen de 5 minuten :+

[ Voor 22% gewijzigd door Napo op 27-07-2013 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Lekkere doelpunt van Gundogan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Heerlijke wedstrijd net gezien tussen Dortmund en Bayern, blij dat Dortmund uiteindelijk aan het langste eind trok. Een vijftal knotsgekke minuten in de tweede helft, fantastisch!

En allemachtig, wat is die Aubameyang snel zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Mooie goal van Ilkay Gundogan. :)

Trouwens iemand het middenveld van Bayern gezien bij die goal?, hij had wel erg veel tijd zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:27
Gotze is toch niet zo best....

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Haha ik kwam deze nog tegen, onze held Royston Drenthe tegen Barca. Messi heeft hem even een klein lesje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36
@CR1691
Ja ik snap het wel hoor, alleen ik denk dat ons menings verschil iets te veel van elkaar verschilt om er over te discussieren :P

Ontopic:
Ik zag 4-2 staan en ik wist niet wat ik zag. Net even een simpele samenvatting gezien en die goal van Gundogan was inderdaad mooi, maar het is ook gewoon een goede speler :)
Kan iemand mij wel een ding vertellen. Was Dortmund zo goed en Bayern bagger of hoe zat het nou, want ik kreeg hem eigenlijk niet goed binnen. (wedstrijd niet gezien :'( )
Ergens vind ik het leuk (en dat klinkt heel raar voor een fan), dat ze Guardiola gelijk even lichtelijk wat hebben laten voelen. Jupp had gewoon moeten blijven en die speelwijze lekker in Spanje houden.. Ik weet niet wat ik ervan moet gaan verwachten.. Inderdaad kom ik nu misschien een beetje negatief over en ze misten ook een paar redelijk belangrijke spelers, maar ik denk dat als je fan van een club bent, dat alles net wat harder aan komt, maar dat mag duidelijk zijn..

Offtopic:
Ik zat net wat te lezen over Jurgen Klopp, maar dat lijkt me een prima vent.. geweldige trainer als je ziet wat hij bereikt heeft. Niet zo'n dikke ego en toch vriendelijk.
Heeft Götze er dan in gestaan ?

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 28-07-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Mosin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:38:

Geen idee joh, maar iedereen stond toch op zijn achterste benen toen hij wegging.
Nu hebben ze nog klop gehad, ik moest smakelijk lachen, da's alles.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 11:38:
Kan iemand mij wel een ding vertellen. Was Dortmund zo goed en Bayern bagger of hoe zat het nou, want ik kreeg hem eigenlijk niet goed binnen. (wedstrijd niet gezien :'( )
Dortmund speelde gewoon goed (al hadden ze wel geluk met een paar doelpunten). Bayern was vrij matig, maar vergeet niet dat Neuer er niet bij was, dat scheelt toch een jas achterin. ;)
Nee, Gotze deed niet mee, hij is nog steeds geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bad Brains schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:06:
[...]

Geen idee joh, maar iedereen stond toch op zijn achterste benen toen hij wegging.
Nu hebben ze nog klop gehad, ik moest smakelijk lachen, da's alles.
Ik kan rustig geloven dat je gelachen hebt, alleen waarom je Götze noemt snap ik niet.. Hij speelt niet mee en kan niks voor het team betekenen en dan zeg jij zoiets. Als hij erin stond kon ik het nog begrijpen, maar ik weet niet wat je nu precies bedoeld..
tweaker2010 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:08:
[...]

Dortmund speelde gewoon goed (al hadden ze wel geluk met een paar doelpunten). Bayern was vrij matig, maar vergeet niet dat Neuer er niet bij was, dat scheelt toch een jas achterin. ;)

[...]

Nee, Gotze deed niet mee, hij is nog steeds geblesseerd.
Ja als je een paar belangrijke spelers mist en in dit geval, Neuer, Ribery en Götze, dat zijn wel spelers van een hoog niveau, maar het spelletje wat Guardiola wil spelen is niet Bayern München zijn eigen spel. Toch vind ik het fijn voor Dortmund, daar doe ik gelukkig niet zo moeilijk over. Verliezen doe je altijd wel een keer.
Er zitten wel nog een aantal vieze vlekjes in het team die weg gepoetst moeten worden, maar dat mag eigenlijk geen excuus zijn. In ieder geval hoop ik dat ze goed op spel blijven door oefenen.

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 28-07-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 08:50:
Haha ik kwam deze nog tegen, onze held Royston Drenthe tegen Barca. Messi heeft hem even een klein lesje :9

[video]
Die heb ik ooit eens gezien, maar ook hoe hij zich eruit dribbelt is gewoon heerlijk om te zien. Heel logisch gooit hij zichzelf er doorheen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Eehm dit gaat me gewoon te ver, maar misschien zit ik mis.. Misschien dat Thiago niet oplette, maar ik vind het niet kunnen.
http://www.fcupdate.nl/vi...-slaat-thiago-in-gezicht/

[ Voor 20% gewijzigd door Mosin op 28-07-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Mosin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 20:02:
Eehm dit gaat me gewoon te ver, maar misschien zit ik mis.. Misschien dat Thiago niet oplette, maar ik vind het niet kunnen.
http://www.fcupdate.nl/vi...-slaat-thiago-in-gezicht/
Heeft niets met opletten te maken, die move van Guardiola is gewoon not done.
Wat een pannenkoek, hoop dat alle spelers zeggen 'F you" en de volgende wedstrijd met 22-0 laten verliezen.
Kan ie zo weer zijn koffer pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bad Brains schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:06:
[...]

Heeft niets met opletten te maken, die move van Guardiola is gewoon not done.
Wat een pannenkoek, hoop dat alle spelers zeggen 'F you" en de volgende wedstrijd met 22-0 laten verliezen.
Kan ie zo weer zijn koffer pakken.
1+
Sorry, ik weet niet meer wat ik ervan moet denken, maar ik zie toch liever Jupp Heynckes weer terug komen.
Helaas gaat dat hem niet worden waarschijnlijk, maarja
laten we eens over iets positievers beginnen, want hier wordt ik echt niet goed van.

Welke spelers heeft Real Madrid nou eigenlijk gekocht ? Volgensmij hebben die een aardig sterk team en al helemaal dat ze eindelijk een rustiger en socialer type dan Mourinho hebben als trainer (zover ik weet)

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 28-07-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Echt, iedereen die denkt dat Guardiola een classy vent is moet even naar dele filmpjes kijken:

http://www.101greatgoals....erfeed&utm_medium=twitter

Hij is simpelweg een emotioneel betrokken vent die zich gedraagt alsof hij nog een speler is. Slaan, door elkaar schudden of wat hij ook moet doen; Guardiola doet het. Cultuurverschil met wat wij hier in het noorden van Europa denken dat normaal is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op zondag 28 juli 2013 @ 21:23:
[...]
Welke spelers heeft Real Madrid nou eigenlijk gekocht ? Volgensmij hebben die een aardig sterk team en al helemaal dat ze eindelijk een rustiger en socialer type dan Mourinho hebben als trainer (zover ik weet)
Hierbij een overzicht: http://www.transfermarkt.co.uk/en/real-madrid/transfers/verein_418.html ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
TB1989 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:56:
Echt, iedereen die denkt dat Guardiola een classy vent is moet even naar dele filmpjes kijken:

Hij is simpelweg een emotioneel betrokken vent die zich gedraagt alsof hij nog een speler is. Slaan, door elkaar schudden of wat hij ook moet doen; Guardiola doet het. Cultuurverschil met wat wij hier in het noorden van Europa denken dat normaal is :9
Inderdaad, dat zou je denken, maar nu vind ik hem toch een apart type.. Je gaat toch niet zo tegen je spelers doen, dan heb je toch echt iets niet goed in je hoofd zitten denk ik dan ergens..
Het zal zich wel wennen en we zullen het toch met hem moeten doen. Niet mijn favoriet maarja..
Niet heel veel speciaals erbij, maar ze hebben toch al aardig wat spelers. De grootste verandering in positieve wijze gaat denk ik toch de nieuwe trainer worden. Toch verwacht ik wel wat van ze en al helemaal als ze allemaal top fit zijn!

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 28-07-2013 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
TB1989 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:56:

Eerlijk gezegd vind ik dit niet zo erg als een doodsaaie trainer die alleen maar inkoppertjes geeft op interviews. :z

En die spelers waar hij dat doet lijken me nou niet bepaalt kerels die tegen hem zal zeggen dat hij zijn handen thuis moet laten, als hij dit bij Zlatan Ibrahimovic had gedaan had hij denk ik een flinke kegel naar het plaatselijke ziekenhuis in Barcelona gehad. :+

Het is alleen erg als een speler dit onprettig vind, dan kan hij er toch wat van zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
oOo

"16:25 BST: Sports lawyer Gregory Ioannidis understands Liverpool have finally made a concrete offer for Schalke defender Kyriakos Papadopoulos.

I understand that Liverpool have submitted an offer for Kyriakos Papadopoulos. It is in the region of £14m.
— Gregory Ioannidis (@LawTop20) July 28, 2013

7(8)7

"16:05 BST: Strong rumours have turned into concrete offers as FotoMac report that Benfica have accepted a €12m bid from Fenerbahce for, you guessed it, Oscar Cardozo. Rumours have been prevalent for weeks that personal terms are all but signed. "

12 miljoen maar? Contract loopt zeker af volgend jaar ...?

edit: nieuws van een maand geleden was - "Cardiff will have to offer closer to £15million if they want to succeed in their bid to prise Oscar Cardozo away from Benfica.
The Paraguay international is leaving the Portuguese club after a public bust-up with coach Jorge Jesus. A move to Fenerbahce fell through after they failed to agree on wages and the 30-year-old is also on Manchester City's list of potential targets.
However, City have yet to make a bid and Cardiff are weighing up their next move as they try to add a proven goalscorer to go alongside Andreas Cornelius their £8m signing from FC Copenhagen."

Uit de Daily Mail

[ Voor 33% gewijzigd door apis29 op 29-07-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Leuk al die Engelse quotes, maar het leest nogal onhandig. Graag Nederlands en anders is een link handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
apis29 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 00:20:
oOo

"16:25 BST: Sports lawyer Gregory Ioannidis understands Liverpool have finally made a concrete offer for Schalke defender Kyriakos Papadopoulos.

I understand that Liverpool have submitted an offer for Kyriakos Papadopoulos. It is in the region of £14m.
— Gregory Ioannidis (@LawTop20) July 28, 2013

7(8)7

"16:05 BST: Strong rumours have turned into concrete offers as FotoMac report that Benfica have accepted a €12m bid from Fenerbahce for, you guessed it, Oscar Cardozo. Rumours have been prevalent for weeks that personal terms are all but signed. "

12 miljoen maar? Contract loopt zeker af volgend jaar ...?

edit: nieuws van een maand geleden was - "Cardiff will have to offer closer to £15million if they want to succeed in their bid to prise Oscar Cardozo away from Benfica.
The Paraguay international is leaving the Portuguese club after a public bust-up with coach Jorge Jesus. A move to Fenerbahce fell through after they failed to agree on wages and the 30-year-old is also on Manchester City's list of potential targets.
However, City have yet to make a bid and Cardiff are weighing up their next move as they try to add a proven goalscorer to go alongside Andreas Cornelius their £8m signing from FC Copenhagen."

Uit de Daily Mail
Cardozo heeft een contract tot 2016, het zou kunnen dat de relatie met de trainer de reden zou kunnen zijn, hij is ook al 30 dus misschien willen ze eindelijk cashen.

Het is sowieso verbazend dat hij nog steeds bij Benfica speelt, goede spits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:45
Heb voornamelijk het gevoel dat er verjongd word bij RM. Het spelletje mbt Bale zal wel voortduren tot de transferdeadline.

Helaas is Higuain nu daadwerkelijk verkocht, had liever Benzema zien gaan.
Volgens mij is Fabio Coentrao inmiddels ook exit.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Madrid gooit het op een andere boeg met het aantrekken van jonge spaanse talenten. Op zich wel slim van Ancelotti, zo heeft hij het publiek in ieder geval al achter zich. Coentrao heeft zelf aangegeven weg te willen. Voelt zich niet gewaardeerd bij Madrid. Daar kan ik me enigszins wel iets bij voorstellen. Napoli schijnt interesse te hebben.

Als Bale daadwerkelijk naar Madrid gaat dan vermoed ik dat CR7 in de punt wordt gezet en Benzema op de bank, waar zou Bale anders moeten spelen? Totaal overbodig speler en al helemaal voor de belachelijke bedragen die genoemd worden.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Resteleiro schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:19:
Madrid gooit het op een andere boeg met het aantrekken van jonge spaanse talenten. Op zich wel slim van Ancelotti, zo heeft hij het publiek in ieder geval al achter zich. Coentrao heeft zelf aangegeven weg te willen. Voelt zich niet gewaardeerd bij Madrid. Daar kan ik me enigszins wel iets bij voorstellen. Napoli schijnt interesse te hebben.

Als Bale daadwerkelijk naar Madrid gaat dan vermoed ik dat CR7 in de punt wordt gezet en Benzema op de bank, waar zou Bale anders moeten spelen? Totaal overbodig speler en al helemaal voor de belachelijke bedragen die genoemd worden.
Coentrao is bevestigd op vi.nl als ik me niet vergis.
Wat Bale / Ronaldo betreft, dat is ook hoe ik het zie en verklaard ook waarom men Higuain laat gaan.

Het alweer bijna tijd om mn sport1 abbo weer op te pikken haha :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bospa01 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 09:35:
[...]
Het alweer bijna tijd om mn sport1 abbo weer op te pikken haha :P
Ik weet niet welke competitie je volgt, maar sommige competities zijn over naar die nieuwe zender FOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Kaap schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:08:
[...]

Ik weet niet welke competitie je volgt, maar sommige competities zijn over naar die nieuwe zender FOX.
Vrijwel alleen maar Barca / RM; welke van de twee ook maar op zondagavond spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23397062

Wel leuk: onderzoek naar de allereerste goal in het Britse professionele voetbal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ah ja dan wel Sport1 inderdaad. Hier komt Sport1 er niet meer in, maar ik zag dat Foxsports maar 2 buitenlandse kanalen heeft... Dat is wel minder.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Tweaking Art schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 22:50:
Mooie goal van Ilkay Gundogan. :)

Trouwens iemand het middenveld van Bayern gezien bij die goal?, hij had wel erg veel tijd zeg. :P
In mijn ogen is Bayern verdedigend erg slecht geworden, maar ik hoef niet uit te leggen waardoor dat komt.

YouTube: 24-07-13 Highlights Fiorentina Cremonese e Compper.mp4
Mario Gomez pikt zijn goaltjes weer mee.
Je moet eens voor de grap naar zijn loop actie kijken, want hij rent meestal de 16 in en trekt zich dan terug (misschien om slimme verdedigers tegen te gaan ?), dat vind ik opzich wel apart, maar wel nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 29 juli 2013 @ 23:49:
[...]
In mijn ogen is Bayern verdedigend erg slecht geworden, maar ik hoef niet uit te leggen waardoor dat komt.
Hoe dan precies? Ze hebben Kirchhoff gehaald en verder is er qua verdedigers niemand weggegaan. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
tweaker2010 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 01:24:
Leuk al die Engelse quotes, maar het leest nogal onhandig. Graag Nederlands en anders is een link handiger.
Bij een link mag je de quote gaan opgraven uit de vele berichtjes dus dan zal ik het voortaan wel gewoon in het nederlands melden in niet gequoteerde stijl :*)

Wat betreft Bayern zal hij wel doelen op het nieuwe systeem met maar één controllerende middenvelder i.p.v. twee, alhoewel het volgens mij nog steeds dezelfde spelers zijn die centraal op het middenveld spelen. Het is ook belachelijk om het nu al te be(ver)oordelen. Sowieso vind ik in het algemeen dat je pas in seizoen twee echt mag gaan beoordelen, ook wat spelers betreft ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Heb weer zin in de Premier League, kan serieus niet wachten :D, hopelijk pikt Newcastle United het weer een beetje op. Na een schitterend seizoen 11-12 was 12-13 een enorme teleurstelling. Als niemand vertrekt staat er een heel goed elftal die zeker Europees voetbal moet kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Voorlopig hou ik mijn hart vast met die nieuwe FOX zender. 2 buitenlandse kanalen? Bij Sport1 werd vrijwel elke PL match uitgezonden, hoe gaan ze dat bij FOX doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 10:34:
Voorlopig hou ik mijn hart vast met die nieuwe FOX zender. 2 buitenlandse kanalen? Bij Sport1 werd vrijwel elke PL match uitgezonden, hoe gaan ze dat bij FOX doen :?
Wat ik begrepen heb is dat er bij FOX een kanaal met PL voetbal komt en een kanaal met de Serie A.
Zie ook: http://www.ad.nl/Eredivisie/2013/07/26/Wat-verandert-er-met-Fox-Sports.dhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

tweaker2010 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat er bij FOX een kanaal met PL voetbal komt en een kanaal met de Serie A.
Zie ook: http://www.ad.nl/Eredivisie/2013/07/26/Wat-verandert-er-met-Fox-Sports.dhtml
Ja, dat snappen we. We willen alleen weten hoeveel wedstrijden ze tegelijkertijd gaan uitzenden.

Als er vier wedstrijden tegelijk zijn, en ze zenden er maar ééntje uit, dan ga ik daar geen duur abo voor aanschaffen want dan weet ik precies hoe dat gaat. 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 30-07-2013 12:02 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 11:59:
[...]

Ja, alleen zijn er meestal stuk of 5 PL wedstrijden tegelijk. Op SPort1 had je voor elke match een channel.
Gunner schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Ja, dat snappen we. We willen alleen weten hoeveel wedstrijden ze tegelijkertijd gaan uitzenden.

Als er vier wedstrijden tegelijk zijn, en ze zenden er maar ééntje uit, dan ga ik daar geen duur abo voor aanschaffen want dan weet ik precies hoe dat gaat. 8)7
Dit. Dan is het ManU, ManU, ManU en een beetje City en Chelsea. En daar ga ik inderdaad geen geld voor betalen. Fijne aan Sport1 was dat Arsenal altijd uitgezonden werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 00:39:
[...]

Hoe dan precies? Ze hebben Kirchhoff gehaald en verder is er qua verdedigers niemand weggegaan. :?
Ja, dat denk ik tenminste. Het lijkt gewoon alsof ze verdedigend onstabieler zijn geworden, misschien dat dat hoort bij zijn spelletje. Kijk maar naar Messi, die kon op een gegeven moment gewoon door rennen en er werd geen druk op hem gezet, dat vind ik nogal tegenvallen. Het werd eerst namelijk wel gedaan en niet zo'n klein beetje, zelfs als hij toen fit was had hij maar 3 ballen geraakt (cl wedstrijd). Hij speelt ook teveel met bank spelers, dat klinkt lullig, maar die jongens hebben vorig seizoen er maar 4 keer in gestaan en dan nog geen 90 minuten.
Ik probeer goede hoop te houden, maar als je in de supercup 4 goals om je oren krijgt (Neuer, oke hij is wel heel belangrijk), dan gaat er verdedigend wat fout. Ik zag hier boven iemand zeggen dat Gundogan veel tijd kreeg, Normaal was dat niet zo, dan hingen ze met 3 man op je en dan had Bayern de bal weer, maar nu gaat het blijkbaar hartstikke de mist in..
We moeten in ieder geval maar het beste er van maken, niet alle spelers waren er, dus ik hoop dat hij nog een beetje gaat tweaken :P met z,n team en alle bankzitters gewoon op de bank laat zitten (ja hoe lullig het ook is, maar dat deed heynckes ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gunner schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 12:01:
[...]

Als er slechts 1 PL kanaal is zullen ze maar 1 wedstrijd tegelijk kunnen uitzenden, dat lijkt me logsich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Dat gaat ze dan een hoop klanten kosten. Ik ga zoiets niet afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Fox zet echter nog twee kanalen op, onder de naam Fox Sports International. Daarop komen live wedstrijden uit de Premier League (Engeland) en de Serie A (Italië).
Dus maximaal 2 lijkt me, aardige domper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Niet alles live kan toch echt niet meer anno 2013? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Lang leve streamen via internet *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik ga dan ook echt geen abonnement afnemen, aangezien ik Spurs volg heb ik helemaal een probleem dan...

Ik zag trouwens dat ze ook gewoon 11,95 voor een losse wedstrijd vragen, sorry maar dat is echt bij de beesten af...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het nu even niet meer vinden, maar worden de wedstrijden in de Serie A niet vaak in de avond gespeeld? In dat geval zouden ze op z'n minst nog wel 2 zender hebben om Premier League uit te zenden. Dat is ook al aan de magere kant, maar het is in ieder geval iets.

Het komt op mij sowieso als een erg rare beslissing over: de Premier League is voor veel mensen de belangrijkste reden om een abonnement van Sport1 aan te schaffen, en vervolgens besluit Fox Sports dat 1 zender wel meer dan genoeg is. Vrees dat dit ze weinig extra klanten gaat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:09

Quad

Doof

Ik blijf zelf wel bij Sport1, vanwege Spaans voetbal, tennis en F1. Maar nu de BPL weg is is het wel minder leuk.. Ik vond het altijd geweldig om tussen 3 kanalen te kunnen schakelen en zo diverse wedstrijden te gelijk kon volgen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
YouTube: Örgryte - Hammarby Peter Abrahamsson hjärnsläpp

Het niveau van de Zweedse doelmannen is erg hoog zo te zien... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:29
JIj zit toch niet stiekem naar Kenhetniet Bakkiesjoko te kijken he? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193208

Dat die Ramos zo gek als een deur is wisten we al. Maar na deze uitspraak kan ik hem al helemaal niet meer serieus nemen. 8)7

Maar ach, eigenlijk kun je het voetballers niet echt kwalijk nemen. Zodra ze een dik contract tekenen zijn ze het besef van geld toch al kwijt.

[ Voor 29% gewijzigd door CR1691 op 31-07-2013 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
CR1691 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:10:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193208

Dat die Ramos zo gek als een deur is wisten we al. Maar na deze uitspraak kan ik hem al helemaal niet meer serieus nemen. 8)7

Maar ach, eigenlijk kun je het voetballers niet echt kwalijk nemen. Zodra ze een dik contract tekenen zijn ze het besef van geld toch al kwijt.
Het is een groot bedrag, maar ik ben het wel eens met zijn uitspraak.
Vraag en aanbod, ben benieuwd of Tottenham zich tot verkoop laat verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Denk dat iedere andere club een speler voor 100m allang verkocht, dat doen ze bij de Spurs toch goed. Vorig jaar met Modric hadden ze ook al een mooi bedrag gevangen. Daar kan je weer je team flink mee versterken.
Zie Arsenal, die verkopen hun topspelers voor 15-20m (wel vaak aan het eind van het contract dat wel) daar schiet je uiteindelijk niks mee op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Contract met Suarez is anders wel al getekend...
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/BQcrkidCUAAnnql.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:08:
Contract met Suarez is anders wel al getekend...
[afbeelding]
Hahaha 1+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik moest ook wel lachen om David Pleat (commentator en ex-coach van Tottenham): Bale is nog te jong voor dit avontuur.

Bale is 24...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:57:
Ik kan het nu even niet meer vinden, maar worden de wedstrijden in de Serie A niet vaak in de avond gespeeld? In dat geval zouden ze op z'n minst nog wel 2 zender hebben om Premier League uit te zenden. Dat is ook al aan de magere kant, maar het is in ieder geval iets.

Het komt op mij sowieso als een erg rare beslissing over: de Premier League is voor veel mensen de belangrijkste reden om een abonnement van Sport1 aan te schaffen, en vervolgens besluit Fox Sports dat 1 zender wel meer dan genoeg is. Vrees dat dit ze weinig extra klanten gaat opleveren.
Misschien is bij een online abonnement wel de mogelijkheid om zelf te kiezen naar welke wedstrijd je kijkt? Hier hoop ik dan maar op. De informatie voorziening van Fox over hoe het allemaal zal gaan werken, wat de mogelijkheden zijn en wat het gaan kosten is in mijn ogen echt dramatisch.
Wat ik ook raar vind is dat nu al wel een Fox Sports Eredivisie Go kan afnemen maar de rest nog niet en ik heb dus het meest uitgebreide abonnement nodig en hiervan is nog niks bekend en komt vermoedelijk pas halverwege Augustus.. Oftewel als je daar op wacht dan mis je dus een speelronde in de eredivisie? 8)7
Zelf schakel ik over naar de Go abonnementen van Sport1 en Fox Sports, wat me frustreert is dat ik nu de hoofdprijs mag betalen voor alles en het meest dat Fox Sports zo onduidelijk is over alles :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tottenham wil 98 miljoen voor Bale + Morata. Ik mag toch hopen dat Real niet zo gek is om Morata te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Of om 98 miljoen te gaan betalen...

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Haha als Tottenham dat voor elkaar krijgt hebben ze echt de beste transfer ooit te pakken :+. 98 Miljoen + een hele talentvolle spits. Mocht Real daarmee akkoord gaan lijkt het mij wel dat er een claussule in het contract komt dat zij als eerste een terugkooptoptie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Er gaan zoveel geruchten joh, je wordt er niet goed van. In ieder geval is het morgen als het goed is duidelijk dat ze Soldado onder contract hebben, dus dat is wel een pluspunt. Ik blijf toch hopen op nog 1 jaar Bale hier en dat hij daarna gaat.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jammer dat Soldado weggaat bij Valencia, echt een topspits. Daar gaat Tottenham heel veel plezier aan beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik lees net dat Ronaldo naar Feyenoord gaat, Messi naar Twente en van Persie twijfelt over een terugkeer naar Excelsior..

- English Tabloids, what shall we think up next.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Spurs had ook wel dringend versterking nodig in de spits, eigenlijk zou er nog wel 1 bij mogen, maar dat gaat natuurlijk wel afhangen wat er gebeurt met Bale.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

http://www.voetbalprimeur...ord-over-bale-120-miljoen dus... Zou overigens wel lullig voor Fifa zijn, hijk staat op de voorkant met een Tottenham shirtje :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Fifa komt pas in september, alle tijd om die cover nog te fixen ;).

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=193289

Balen, balen, balen... Het is dus nu officieel.

[ Voor 42% gewijzigd door CR1691 op 01-08-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Heel erg jammer dat de Spaanse competitie weer aan kracht verliest, waar mijns inziens de grote boosdoener de bizar ongelijke verdeling van televisiegelden is. Real en Barcelona moeten eens gaan inzien dat ook zij La Liga nodig hebben... Navas, Soldado, Negredo om er maar een paar te noemen die weggaan. Daarvoor al Torres, Aguero, Mata, Cazorla, Arteta.

Probleem in Spanje is ook de positie van Real en Barcelona. Immers, wil je als voetballer hogerop en zij willen je niet/hebben geen plek voor je, is de enige optie naar de BPL of Bundesliga gaan. Een derde topclub (en een vierde die aanhaakt) zou La Liga enorm goed doen, alhoewel ik het voorlopig niet zie gebeuren... Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nog niet zo heel lang geleden was Valencia die club. Jammer dat die uiteindelijk afgehaakt zijn. Het is een prachtige club en ik gun hun wel meer succes dan ze de laatste jaren gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
TB1989 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:00:
Navas, Soldado, Negredo om er maar een paar te noemen die weggaan. Daarvoor al Torres, Aguero, Mata, Cazorla, Arteta.
Wait whut? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Arteta heeft nooit in de PD gespeeld. Is vanuit Barcelona B naar PSG, Glasgow Rangers, Everton en Arsenal gegaan.

Overigens was Soldado ook een uitstekende spits voor Arsenal geweest. Kost de helft minder dan Suarez en past veel beter in het systeem. Weer een interessante speler gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 23:45

StrongArmLance

Endless flow

MLS Allstars 1 - 3 AS Roma :)
Roma heer en meester met een semi b elftal, maar ja het niveau van de mls ligt nou ook niet echt hoog.

[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 01-08-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wie speelden er bij Roma dan? Of is Strootman nu ook al B-garnituur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
CR1691 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 12:03:
Nog niet zo heel lang geleden was Valencia die club. Jammer dat die uiteindelijk afgehaakt zijn. Het is een prachtige club en ik gun hun wel meer succes dan ze de laatste jaren gehad hebben.
Ik denk meer aan Athletico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Stom, dacht dat hij zijn debuut wel maakte voor Barcelona ooit, maar heeft dat blijkbaar nooit gedaan. Was trouwens Falcao ook helemaal vergeten. Elk jaar komen er weer nieuwe leuke spelers bij, maar in een topcompetitie hoort de top niet dermate afgeroomd te worden door te verkassen naar het buitenland. La Liga staat er slecht voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
TB1989 schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:18:
[...]

Stom, dacht dat hij zijn debuut wel maakte voor Barcelona ooit, maar heeft dat blijkbaar nooit gedaan. Was trouwens Falcao ook helemaal vergeten. Elk jaar komen er weer nieuwe leuke spelers bij, maar in een topcompetitie hoort de top niet dermate afgeroomd te worden door te verkassen naar het buitenland. La Liga staat er slecht voor.
La Liga is helemaal geen "topcompetitie". Er zijn maar 2 clubs die om de titel spelen en de competitie naam geven en de rest bundelt er achteraan voor wat Europese succesjes. Dus wat doe je dan als je bij een van de andere clubs speelt? Je zoekt een club waarmee je meer kans maakt op een titel. En als Real Madrid en Barcelona dus niet voor je komen ga je ergens anders heen.

Er is geen enkele andere competitie waar de "top" uit 2 clubs bestaat, 54 van de 82 titels zijn door Barcelona en Real Madrid gewonnen, en de laatste andere winnaar was alweer 10 jaar terug.

Vergelijk dat eens met een Engelse, Franse, Italiaanse of Duitse competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Angeloonie schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:30:
[...]

La Liga is helemaal geen "topcompetitie". Er zijn maar 2 clubs die om de titel spelen en de competitie naam geven en de rest bundelt er achteraan voor wat Europese succesjes. Dus wat doe je dan als je bij een van de andere clubs speelt? Je zoekt een club waarmee je meer kans maakt op een titel. En als Real Madrid en Barcelona dus niet voor je komen ga je ergens anders heen.

Er is geen enkele andere competitie waar de "top" uit 2 clubs bestaat, 54 van de 82 titels zijn door Barcelona en Real Madrid gewonnen, en de laatste andere winnaar was alweer 10 jaar terug.

Vergelijk dat eens met een Engelse, Franse, Italiaanse of Duitse competitie.
Zo, jij hebt je fenomenaal ingelezen. Maar kijk je La Liga wel? Persoonlijk vind ik dat er in die competitie ontzettend goed voetbal gespeeld wordt, ook door 'mindere' clubs. vergeleken met Serie A of Premier League een stuk leuker om naar te kijken. Over de PL gesproken; daar is ook 1 team dat heerst. Manchester United. Arsenal doet al jaren niet meer mee, City, heeft slechts 1 jaar goed gepresteerd, Liverpool is al twintig jaar geen kampioen en Chelsea is, dankzij Abramovich dan, de enige echte uitdager van United. Leuk detail is dan ook dat er in La Liga evenveel verschillende teams kampioen zijn geweest sinds 2000 als in de PL.

La Liga is een competitie met een duidelijke top 2. Maar zeggen dat dat geen topcompetitie is, is mijns inziens gewoon regelrechte onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Je mist mijn punt. De kans dat je in Spanje kampioen wordt bij een club buiten de top 2 is minimaal vergeleken met de andere competities. Dát is mijn punt en dát is de reden waarom veel spelers dus naar het buitenland verkassen als de top 2 niet langs komt voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ontzettend goed voetbal door de mindere teams? Heb jij weleens Mallorca, Getafe, Levante, Vallecano, Zaragoza en dat soort teams zien spelen? Heeft helemaal niks met voetbal te maken, zelfs de zwakkere teams in Engeland spelen beter voetbal.

Bovendien spelen bij juist die kleine clubs een hele grote groep smeerlappen die er niet voor schromen de meest smakeloze doodschoppen uit te delen. Ik ben al een tijdje klaar met de PD. Duits voetbal gaat de komende jaren de Spaanse voorbij, als ze dat al niet zijn.

Pagina: 1 2 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum