En om het dan compleet te maken halen ze Magath, die niks kan als ie niet eerst 100miljoen uit mag geven
Tja, dat krijg je als je club afhankelijk is van de grollen van een oliesjeik. Magath vindt ik totaal niet bij Fulham passen, maar geld vergoed veel voor hem.toolkist schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:33:
En om het dan compleet te maken halen ze Magath, die niks kan als ie niet eerst 100miljoen uit mag geven
Voor de toekomst van Heitinga is dit misschien slecht nieuws.
Dat zal HSV niet leuk vinden, die waren toch ook met Magath bezig?
Maar weer een heerlijke kortetermijnspolitiek bij de clubs.
Maar weer een heerlijke kortetermijnspolitiek bij de clubs.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Magath
Als iemand de afgelopen jaren heeft bewezen een waardeloze coach te zijn is hij het wel. Iedere club waar hij kwam stond er redelijk voor, binnen korte tijd heeft hij echter een enorme puinhoop gemaakt en is hij na een jaar weer vertrokken. Voorbeeld 1, voorbeeld 2 en bovendien een "fijne" collega.
Gebrek aan visie ook bij Fulham. Meulensteen was wellicht niet de juiste man, maar Magath is dat zeker niet.
Gebrek aan visie ook bij Fulham. Meulensteen was wellicht niet de juiste man, maar Magath is dat zeker niet.
Meulensteen zie ik eerlijk gezegd ook niet als hoofdtrainer. Maar bar weinig charisma die man.
Voor Bert lijkt het doek ook gevallen, 4-2 verliezen bij de nummer 18.. auw..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Adler, waar was die allemaal mee bezig. Heeft Bert een Terry geflikt bij z'n vrouw? Allemachtig...
Meh Adler is al lang niet meer wat het ooit geweest is.Catorce schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 17:40:
Adler, waar was die allemaal mee bezig. Heeft Bert een Terry geflikt bij z'n vrouw? Allemachtig...
Het laatste gerucht is dat ze bezig zijn met Slomka dus ik denk dat Bert er komende week uitvliegt als ze het geld rondkrijgen.
Als v. Marwijlk het niet haalt dan zie ik zelf niet in waarom Slomka bv het wel zou halen.
Maar voor de korte termijn voegt hij misschien iets toe, bij zijn clubs begon hij ook altijd sterk geloof ik.
edit:
Ik zou v. Marwijk gewoon laten zitten en hopen op het beste, want eventuele vervangers gaan je alleen nog meer geld kosten en de kans op betere prestaties door een trainers wissel zijn nihil.
Echte top trainers zijn voor dit HSV onhaalbaar en al zou het haalbaar zijn dan zullen de meesten te slim zijn om te komen. Met de huidige financien en status zal men alleen trainers met een matige reputatie kunnen krijgen.
Dus spaar dat beetje geld dat er is en laat v. Marwijk het af maken en ga scouten voor goedkoop jong talent voor volgend seizoen en ga kijken welke mensen in de huidige organisatie verantwoordelijk zijn voor de huidige stand en flikker die eruit.
[ Voor 35% gewijzigd door Deadsy op 15-02-2014 18:48 ]
Jammer genoeg begrijpen de meeste clubs dat niet.chim0 schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:10:
Daarom ook de eeuwenoude gezegde "Een trainer is zo goed als zijn materiaal".
Mooi dat Chelsea lekker ten onder gaat vanavond, hij verdient het maar al te goed door zijn recente uitspraken.
Haha nu wachten op zijn interview na de wedstrijd, kijken wat die nu te janken heeft
Haha nu wachten op zijn interview na de wedstrijd, kijken wat die nu te janken heeft
[ Voor 29% gewijzigd door iPodKiller op 15-02-2014 20:10 ]
Volgens de Duitse media is van Marwijk ontslagen. 8 Nederlagen op rij overleeft geen coach ben ik bang.
Ik hoop dat v.Marwijk hiervan geleerd heeft dat hij voortaan wat beter naar het materiaal moet kijken voordat hij het aanbod accepteerd.PWM schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 21:45:
Volgens de Duitse media is van Marwijk ontslagen. 8 Nederlagen op rij overleeft geen coach ben ik bang.
Vraag me af wat ze verwachten van een nieuwe trainer.
Met die trainerswissels word het materiaal er echt niet beter op.
Van Marwijk deze zomer naar Feyenoord? Koeman gaat tenslotte weg.
Dat zou wel mooi zijn, ook al wordt er ook gesproken over van Basten.Kaap schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 22:15:
Van Marwijk deze zomer naar Feyenoord? Koeman gaat tenslotte weg.
Denk dat die andere bekende duitse trainer van marwijk op gaat volgen bij HSV.
Power to the beat.
Die knal van Neymar verdient m,n respect wel. Lekker over die keeper in het netje. Puike goal!
Zo, Barcelona speelde (vorige wedstrijd was ook wel fijn qua spel) ein-de-lijk weer zoals ik ze graag zie voetballen. Iniesta was echt fenomenaal, Cesc stond ook lekker te ballen. Rayo graaft zich niet in en probeert daadwerkelijk te voetballen en dat is te prijzen, het zou echt heel jammer zijn als zij en Betis (gaat helaas sowieso wel gebeuren) gaan degraderen. Doe mij dan maar Elche en Almeria, om er even twee te noemen...
Tja, tegenwoordig kan iedere boerelul directeur worden van een voetbalclub. Ik hoor wekelijks bij VI wat voor directeuren er soms zitten bij clubs en waar ze vandaan komen en dan denk ik van hoe is het mogelijk? Die mensen hebben totaal geen verstand van voetbal!Deadsy schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 19:50:
[...]
Jammer genoeg begrijpen de meeste clubs dat niet.
Een trainer kan een speler niet beter maken. Je kan trainen op snelheid, conditie, traptechniek en dat soort dingen, maar het meeste komt toch neer op individuele kwaliteit, inzicht/overzicht en mentaliteit. Dat heb je of heb je niet en 99% van voetballen bestaat uit inzicht en overzicht hebben en de juiste kunnen keuzes maken. Nou, als ik soms kijk bij de profs dan denk ik van hoe is het mogelijk op dat niveau? Dan zie ik dingen, die je bij ons niet eens ziet. Dan ontbreekt het totaal aan inzicht en overzicht. Ik zat gisteren Bayern - Freiburg te kijken. Dat Freiburg werd he-le-maal kleurenblind gespeeld en als ze dan de bal hadden, waren ze hem binnen 3 seconden kwijt door stomme beslissingen dat ik denk hoe is het mogelijk op dat niveau? Dat zie je bij ons geeneens! En ja, als je er daar 7 of 8 van in je team hebt, blijft er bar weinig over van je team en dat zal bij HSV net zo zijn: een paar toppers maar de rest is drie keer niks.
Wat ik ook niet snap over dat trainers ontslaan, hoe kan het dat trainers als Wenger en Ferguson al hun hele leven bij dezelfde club zitten, terwijl zij ook wedstrijden hebben verloren, maar dat de rest maar klakkeloos wordt ontslagen als ze een paar keer verliezen. Wenger en Ferguson zijn de enige twee, die ik op het moment kan bedenken, die al hun hele leven bij dezelfde club zitten, zonder ontslagen te worden als ze een paar keer hebben verloren.
Clubs moeten zich realiseren dat het gewoon aan de spelers ligt. Iedere trainer heeft zijn eigen strategie en manier van spelen, maar een goeie trainer past zijn systeem aan aan de spelers en niet andersom. Je moet kijken naar de individuele kwaliteiten van een speler en hem op basis daarvan op de juiste plek neerzetten, maar volgens mij is dat niks nieuws, wat ik hier vertel.
Rayo liet zich ook wel erg makkelijk slachten door Barca. Hoe dom kun je zijn als matig team om op de aanval te spelen en achterin zoveel ruimte weg te geven. Nee, die 6-0 zegt mij niet zoveel.Catorce schreef op zaterdag 15 februari 2014 @ 23:02:
Zo, Barcelona speelde (vorige wedstrijd was ook wel fijn qua spel) ein-de-lijk weer zoals ik ze graag zie voetballen. Iniesta was echt fenomenaal, Cesc stond ook lekker te ballen. Rayo graaft zich niet in en probeert daadwerkelijk te voetballen en dat is te prijzen, het zou echt heel jammer zijn als zij en Betis (gaat helaas sowieso wel gebeuren) gaan degraderen. Doe mij dan maar Elche en Almeria, om er even twee te noemen...
Idem met Bayern hoor, het gaat allemaal zo makkelijk, maar de tegenstand is ook wel erg laag van niveau. Pep is het gezien vorig seizoen en de selectie gewoon verplicht deze prestatie te herhalen.
Absoluut, en gisteren werd weer duidelijk waarom teams zich vooral ingraven tegen Barcelona. Wedstrijden worden er niet leuker op, maar tenzij je de kwaliteit hebt (Bayern, Real, Atletico, Chelsea, City etc) is dat toch de manier waar je de meeste kans hebt op punten mee nemen naar huis.tweaker2010 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Rayo liet zich ook wel erg makkelijk slachten door Barca. Hoe dom kun je zijn als matig team om op de aanval te spelen en achterin zoveel ruimte weg te geven. Nee, die 6-0 zegt mij niet zoveel.
Idem met Bayern hoor, het gaat allemaal zo makkelijk, maar de tegenstand is ook wel erg laag van niveau. Pep is het gezien vorig seizoen en de selectie gewoon verplicht deze prestatie te herhalen.
Desalniettemin lijkt het maken van goals en lukkende combinaties me goed voor het vertrouwen. Pedro, Neymar, Alexis, Messi scoren allemaal en Cesc was samen met Iniesta ook weer goed voor een aantal assists. Liever dat dan een moeizame 1-0 tegen hetzelfde team als het zich in graaft.
Wat dat betreft had Emile Schelvis wel gelijk in VI afgelopen vrijdag, dat Bayern de competitie uitholt door de beste spelers van de directe concurrentie te kopen. Maar United koopt ook spelers van Chelsea, dus in Engeland is het ook.tweaker2010 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Idem met Bayern hoor, het gaat allemaal zo makkelijk, maar de tegenstand is ook wel erg laag van niveau.
Als je de geschiedenis van Bayern kent weet je dat ze dit echt al heel lang doen. De competitie is nog steeds sterk, maar wel met een absolute topploeg die er gemiddeld gezien altijd boven uit steekt: Bayern. Ze worden niet elk jaar kampioen, maar er komt geen ploeg in de buurt van hun rijkdom, fanbase en mogelijkheid om spelers binnen te halen. Structureel succes is daar vrijwel een garantie.
Of het slecht of niet is voor het Duitse voetbal laat ik in het midden, maar je moet het ze nageven: knap gedaan. Dat doen er niet veel hen na.
Of het slecht of niet is voor het Duitse voetbal laat ik in het midden, maar je moet het ze nageven: knap gedaan. Dat doen er niet veel hen na.
Man Utd koopt niet de beste spelers. Hooguit een Fellaini en van Persie dan, maar dat zijn uitzonderingen de laatste jaren. Arsenal werd leeggekocht door Man City. En clubs als Tottenham en Chelsea halen genoeg topspelers uit het buitenland. Dus wat dat betreft is er in de PL veel meer concurrentie en dus een hoger niveau.chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Wat dat betreft had Emile Schelvis wel gelijk in VI afgelopen vrijdag, dat Bayern de competitie uitholt door de beste spelers van de directe concurrentie te kopen. Maar United koopt ook spelers van Chelsea, dus in Engeland is het ook.
En Mata.tweaker2010 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:19:
[...]
Man Utd koopt niet de beste spelers. Hooguit een Fellaini en van Persie dan, maar dat zijn uitzonderingen de laatste jaren.
Leeggekocht? Wie dan, naast Clichy en Nasri?Arsenal werd leeggekocht door Man City.
Niet alleen dat, maar in Duitsland heb je ook geen suikerooms en is het beleid en systeem bij clubs/competitie heel anders. Clubs zijn daarom ook (bijna?) allemaal financieel gezond. Als ik me niet vergis, heeft Bayern 600 miljoen schoon op de rekening staan. Ik weet niet precies hoe het zit, m'n pa had het een keer uitgelegd, maar het komt erop neer dat clubs zelf hun inkomsten moeten genereren, net zoals bedrijven. Dus geen suikerooms en leningen bij de bank.En clubs als Tottenham en Chelsea halen genoeg topspelers uit het buitenland. Dus wat dat betreft is er in de PL veel meer concurrentie en dus een hoger niveau.
Je vergeet het zelf bijna, Adebayor, Kolo Toure, Vieira ook uiteindelijk (van Italie teruggekomen)chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:26:
[...]
Leeggekocht? Wie dan, naast Clichy en Nasri?
In het verleden ging Seaman ook voor een jaartje naar City in 03/04 voordat hij ging stoppen met voetbal, maar dat nog toen City een echte club was
[ Voor 7% gewijzigd door iPodKiller op 16-02-2014 11:37 ]
Stonden ze niet al na 3 minuten voor? Dan is het lastig om je nog in te graven, je staat immers al achter. Blijkbaar hebben ze geprobeerd er nog wat van te maken, met het risico dat je dan afgeslacht wordt.tweaker2010 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 09:49:
[...]
Rayo liet zich ook wel erg makkelijk slachten door Barca. Hoe dom kun je zijn als matig team om op de aanval te spelen en achterin zoveel ruimte weg te geven. Nee, die 6-0 zegt mij niet zoveel.
Ik vond het wel prima zo, leuke wedstrijd om te zien
Zal allemaal wel, maar dat is nog steeds niet "leeggekocht".iPodKiller schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:33:
[...]
Je vergeet het zelf bijna, Adebayor, Kolo Toure, Vieira ook uiteindelijk (van Italie teruggekomen)
In het verleden ging Seaman ook voor een jaartje naar City in 03/04 voordat hij ging stoppen met voetbal, maar dat nog toen City een echte club wasWss wist je dat zelf ook niet eens, ik weet het bijna zeker.
Hoe dan ook, Duitsland draait raar dit jaar, want Bayern staat op dit moment 16 punten los van de nummer 2. Iets wat behoorlijk ongebruikelijk is. Dortmund draait ook slecht dit jaar. In Engeland is het verschil tussen de bovenste vijf 7 punten, dus daar is het veel spannender. Atletico is ontzettend sterk dit jaar, want anders is gewoon weer Barca en Real bovenaan in Spanje. Valencia draait een dramatisch slecht seizoen, want die staan normaal gesproken ook in de top 5 en Italië is ook twee sterke bovenaan en dan weer 13 punten verschil. Milan draait een dramatisch seizoen.
Het wordt dan ook figuurlijk en niet letterlijk bedoeldchim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 11:49:
[...]
Zal allemaal wel, maar dat is nog steeds niet "leeggekocht".

Ja United koopt ook, maar niet United alleen, kijk eens welke talenten alleen door Bayern gekocht worden. Dat is het kleine, maar cruciale verschil.chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 10:22:
[...]
Wat dat betreft had Emile Schelvis wel gelijk in VI afgelopen vrijdag, dat Bayern de competitie uitholt door de beste spelers van de directe concurrentie te kopen. Maar United koopt ook spelers van Chelsea, dus in Engeland is het ook.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
*knip* troll
[ Voor 91% gewijzigd door argro op 16-02-2014 19:40 ]
Nasri en Clichy sleutelspelers? Nou..Kaap schreef op zondag 16 februari 2014 @ 14:26:
[...]
Het wordt dan ook figuurlijk en niet letterlijk bedoeldJe koopt sleutelspelers weg waardoor je je concurrent verzwakt.
Hey, maar wij hebben ons al gerevancheerd dit weekend, nou jullie nog.
Miro Slomka naar HSV.. Die gast is er bij Hannover96 precies om dezelfde reden als van Marwijk uit geknikkerd. Nu verdiend elke trainer een nieuwe kans, maar die spelers moeten ze ook maar eens een draai om de oren geven.. Hopelijk doet die Slomka dat.
Maar goed, dat HSV geval is gelukkig niet mijn probleem..
[ Voor 106% gewijzigd door Mosin op 16-02-2014 18:28 ]
Wolfsburg? Real? City?chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:21:
[...]
Nasri en Clichy sleutelspelers? Nou..
Nasri was zeker een sleutelspeler, Clichy in iets mindere mate imo. Maar een stuk beter dan een Monreal.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 16-02-2014 18:32 ]
Jij vond Nasri en Clichy (met name Clichy) geen sleutelspelers voor Arsenal? Tja, hoe moet ik jou dan nog ooit serieus nemen.chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:21:
[...]
Nasri en Clichy sleutelspelers? Nou..
Goed zo, je weet het nog! City, al was het voor de beker. Real en Wolfsburg zijn nog bezig. Real staat 3 - 0 voor met nog 10 minuten te gaan en Wolfsburg ga ik zo kijken als Real is afgelopen.
En je vergeet Milan, CSKA Sofia, Spartak Moskou en Shakhtar Donetsk.
Nasri is absoluut een topspeler, maar onder sleutelspelers schaar ik toch meer de Silva's, Toure's en Aguero's. Clichy is gewoon een doorsnee back, heeft totaal geen bijzondere kwaliteiten of zo. Goeie speler, maar absoluut geen sleutelspeler. Maar wat vind jij zo "sleutel" aan Clichy dan?Nasri was zeker een sleutelspeler, Clichy in iets mindere mate imo. Maar een stuk beter dan een Monreal.
Kan overigens niet wachten tot dinsdag!
Bale heeft een paar kansen gehad, voor 100 miljoen mag je die wel maken.
Over sleutelspelers gesproken.
Over sleutelspelers gesproken.

Welke van je hoeveel clubs?chim0 schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:21:
[...]
Hey, maar wij hebben ons al gerevancheerd dit weekend
Ik denk niet dat HSV nog veel keus had qua trainers. Ik denk dat de meeste trainers toch wel direkt bedankt hebben voor de eer.Mosin schreef op zondag 16 februari 2014 @ 18:24:
Miro Slomka naar HSV.. Die gast is er bij Hannover96 precies om dezelfde reden als van Marwijk uit geknikkerd. Nu verdiend elke trainer een nieuwe kans, maar die spelers moeten ze ook maar eens een draai om de oren geven.. Hopelijk doet die Slomka dat.
En tja Slomka, zijn eerste jaar is geloof ik altijd zeer goed en in het 2e jaar valt het opeens flink tegen.
edit:
damn, volgens Bild zou v. Marwijk een oprot premie mee krijgen van 3mln. Mocht dat kloppen dan heeft zijn zaakwaarnemer echt goed onderhandelt en HSV absurd slecht.
Mja wat maakt 3mln uit als je rond de 100mln zit qua schulden.
[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 16-02-2014 19:55 ]
Jezus zeg, hij heeft niet veel hoeven doen voor die oprot premie.. Hadden ze beter die 3 miljoen in een jong talent kunnen stoppenDeadsy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 19:14:
[...]
Ik denk niet dat HSV nog veel keus had qua trainers. Ik denk dat de meeste trainers toch wel direkt bedankt hebben voor de eer.
En tja Slomka, zijn eerste jaar is geloof ik altijd zeer goed en in het 2e jaar valt het opeens flink tegen.
edit:
damn, volgens Bild zou v. Marwijk een oprot premie mee krijgen van 3mln. Mocht dat kloppen dan heeft zijn zaakwaarnemer echt goed onderhandelt en HSV absurd slecht.
Mja wat maakt 3mln uit als je rond de 100mln zit qua schulden.
Trouwens, het meest hatelijke van Sport1 werd me weer bekend. Barca dit, Barca dat.. Opeens kwam dat geniale hakje van Iniesta aan bod en vervolgens hoeft pedro z,n voet maar tegen de bal te zetten en roept de knul opeens: WAT EEN WERELD GOAL!!!! Hij doet alleen z,n voet tegen de bal zetten ? Die gast had zichzelf bij die goal van Balotelli vast en zeker kapot geschreeuwd.. (maar goed, dat gebeurd niet..)
Verder geen problemen met Barca hoor, ze speelden wel lekker van wat ik kon zien. Die goal van Neymar was me echt een mooie!
[ Voor 5% gewijzigd door Mosin op 16-02-2014 21:22 ]
Inderdaad, had al dat geld dan in de winter gebruikt voor een versterking of om duidelijke versterkingen te huren.Mosin schreef op zondag 16 februari 2014 @ 21:21:
[...]
Jezus zeg, hij heeft niet veel hoeven doen voor die oprot premie.. Hadden ze beter die 3 miljoen in een jong talent kunnen stoppen
Dan vraag ik me ook af wat Fink meegekregen heeft.
Is toch wel ziekelijk, de club heeft hoge schulden (welke nog steeds omhoog gaan) en ze doen dan zulke dingen.
Dan vraag ik me toch af wat ze dit allemaal gekost heeft, salaris voor 3 trainers, oprot premies etc.
Mja niet mijn geld, vraag me wel af of dit aan het einde van het seizoen gevolgen zal hebben voor de mensen in het bestuur die dit allemaal maar goed gekeurd hebben.
Ik zie net de samenvatting en dat was trouwens een overduidelijke overtreding van Oxlade-Chamberlain en had een penalty moeten zijn. Oerdomme overtreding van Oxlade-C en Webb is en blijft gewoon een zeer zwakke en laffe scheidsrechter.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Enige zelfreflectie is hem vreemd. Wat een hypocriete kerel is het ook om gelijk weer bij Studio Voetbal te gaan zitten om bij te schnabbelen.Bert van Marwijk voelt zich niet beschadigd door zijn ontslag bij Hamburger SV. "Nee, totaal niet" zegt de oud-bondscoach van het Nederlands elftal zondagavond in het televisieprogramma Studio Voetbal.
''Je hoeft je over mij geen zorgen te maken. En financieel? Dat is maar bijzaak. Gevarengeld noem ik het.''

Suarez verpest het zelf met zijn, toegeven, schitterende flipflopgambieter schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:00:
[...]
Ik zie net de samenvatting en dat was trouwens een overduidelijke overtreding van Oxlade-Chamberlain en had een penalty moeten zijn. Oerdomme overtreding van Oxlade-C en Webb is en blijft gewoon een zeer zwakke en laffe scheidsrechter.
We hebben deze wedstrijd wel weer echt de oude Suarez kunnen zien. Gefrustreerd klein kind dat als het niet kan klaarspelen op skills teruggrijpt naar theater. In de 2de helft keek hij gewoon ook alsof hij moest gaan huilen.
<knip>
Wat gisteren een troll was, is het vandaag ook nog.
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 17-02-2014 21:13 ]
Was telefonischtweaker2010 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 01:17:
[...]
Enige zelfreflectie is hem vreemd. Wat een hypocriete kerel is het ook om gelijk weer bij Studio Voetbal te gaan zitten om bij te schnabbelen.
Hij zat niet in de studio
Inderdaad, was hij normaal naar de grond gegaan en niet al de hele tijd aan het miepen geweest had hij gewoon een strafschop gekregen. Was ook wel verdiend geweest.Kaap schreef op maandag 17 februari 2014 @ 06:26:
[...]
Suarez verpest het zelf met zijn, toegeven, schitterende flipflopMaar zo hadden Skrytel (gestrekt been op onderbeen van Cazorla) en Gerrard (2de geel)ook rood kunnen/moeten krijgen.
We hebben deze wedstrijd wel weer echt de oude Suarez kunnen zien. Gefrustreerd klein kind dat als het niet kan klaarspelen op skills teruggrijpt naar theater. In de 2de helft keek hij gewoon ook alsof hij moest gaan huilen.
Ik vond het prachtigZoals ik gister al vroeg, waar is nou die verdwaalde Liverpool fan van vorig weekend, terug onder zijn steen zeker
To dare is to do
Daarom, maar goed. Als zij zo graag domme keuzes maken, dan krijgen ze de gevolgen vanzelf wel te zien. Ik zie ze niet graag degraderen, alhoewel, dat een perfecte straf zou zijn.Deadsy schreef op zondag 16 februari 2014 @ 23:38:
[...]
Inderdaad, had al dat geld dan in de winter gebruikt voor een versterking of om duidelijke versterkingen te huren.
Dan vraag ik me ook af wat Fink meegekregen heeft.
Is toch wel ziekelijk, de club heeft hoge schulden (welke nog steeds omhoog gaan) en ze doen dan zulke dingen.
Dan vraag ik me toch af wat ze dit allemaal gekost heeft, salaris voor 3 trainers, oprot premies etc.
Mja niet mijn geld, vraag me wel af of dit aan het einde van het seizoen gevolgen zal hebben voor de mensen in het bestuur die dit allemaal maar goed gekeurd hebben.
De supporters gaan er wel voor zorgen, dat het hele zooitje in het bestuur opgeknoopt wordt, dus daarover maak ik me niet zoveel zorgen.
Nogmaals, degraderen is de beste straf voor hun en dan hebben ze echt een probleem > Minder publiek, minder geld, minder koopkracht en zo stort vanzelf alles in een op lange termijn, dus het is nu veranderen of niks meer. Ieder lid van de club daar heeft zijn grote verantwoordelijkheid nu, dus de spelers, de trainer en het bestuur.
Absoluut, echter ik zag het pas in de herhaling. En toen was het overduidelijk een penalty. Het ging behoorlijk snel. Maar de reactie van Suarez zal Webb wel hebben doen besluiten van het afzien van de penalty.gambieter schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:00:
[...]
En Webb maakte nog wel meer fouten.
Absoluut, was een zuivere penalty, maar ook ik had er een herhaling voor nodig, in eerste instantie leek het om een ongelukkige botsing te gaan. Wellicht dat Webb hetzelfde dacht of dat Webb niet floot vanwege Suarez zijn gedrag.Slaapje schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:12:
[...]
Inderdaad, was hij normaal naar de grond gegaan en niet al de hele tijd aan het miepen geweest had hij gewoon een strafschop gekregen. Was ook wel verdiend geweest.
Je gaat natuurlijk ook niet van jezelf zeggen dat je beschadigd bent. Kom op zeg, dat is, los van of het klopt of niet, gewoon niet erg sterk.tweaker2010 schreef op maandag 17 februari 2014 @ 01:17:
[...]
Enige zelfreflectie is hem vreemd. Wat een hypocriete kerel is het ook om gelijk weer bij Studio Voetbal te gaan zitten om bij te schnabbelen.
Hij stortte inderdaad erg overdreven ter aarde. Daardoor leek het in eerste instantie een schwalbe, althans zo zag ik het. Ik zag het ook pas in de herhaling dat het een pingel was.Kaap schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:35:
[...]
Absoluut, was een zuivere penalty, maar ook ik had er een herhaling voor nodig, in eerste instantie leek het om een ongelukkige botsing te gaan. Wellicht dat Webb hetzelfde dacht of dat Webb niet floot vanwege Suarez zijn gedrag.
[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 17-02-2014 10:33 ]
De zooi is al een paar jaar in aan het storten. Al jaren gaan de inkomsten flink omlaag terwijl de uitgaven nauwelijks omlaag gaan waardoor ze elk jaar nog steeds een flink tekort hebben.Mosin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 08:22:
[...]
Daarom, maar goed. Als zij zo graag domme keuzes maken, dan krijgen ze de gevolgen vanzelf wel te zien. Ik zie ze niet graag degraderen, alhoewel, dat een perfecte straf zou zijn.
De supporters gaan er wel voor zorgen, dat het hele zooitje in het bestuur opgeknoopt wordt, dus daarover maak ik me niet zoveel zorgen.
Nogmaals, degraderen is de beste straf voor hun en dan hebben ze echt een probleem > Minder publiek, minder geld, minder koopkracht en zo stort vanzelf alles in een op lange termijn, dus het is nu veranderen of niks meer. Ieder lid van de club daar heeft zijn grote verantwoordelijkheid nu, dus de spelers, de trainer en het bestuur.
Een degradatie zal zoals je al zegt alles nog erger maken en dan is maar de vraag wat ze gaan doen.
Gaan ze bij degradatie door de zure appel heen bijten en alle spelers met een hoog salaris uitzwaaien om tenminste van die kosten af te zijn. Deze spelers dan vervangen met goedkopere jonge talenten om de uitgaven drastisch omlaag te brengen en misschien dus ook de schulden te verlagen?
Of gaan ze de gebruikelijke domme fout maken en gaan ze zoveel mogelijk dure spelers behouden omdat ze denken die nodig te hebben om vlug weer terug in de 1e liga te komen.
Probleem daarbij is dat de uitgaven vrijwel gelijk blijven (afgezien van contractuele salaris verminderingen) maar de inkomsten drastisch zullen dalen waardoor je eigenlijk gewoon nog dieper in de schulden komt te zitten.
Ik heb zelf het gevoel dat ze voor optie 2 gaan en mochten ze in het eerste jaar niet weten te promoveren dan zullen ze denk ik met een been in hun graf terecht komen.
Alhoewel mochten ze voor optie 2 gaan dan zullen ze denk ik wel promoveren.
Misschien hopen ze op een Aachen scenario, Aachen kreeg geloof ik de hele (of een groot deel) schulden kwijt gescholden. Alhoewel de meeste schulden bij de stad Aachen lagen wat de situatie dan weer veranderd.
Dat de stad dit voor de club gedaan heeft veranderd trouwens niets aan hun loyaliteit, ze zitten nog steeds te zoeken naar een ander stadion.
Ja, optie 2 is de meest voorhand liggende. Als je toch al zo lang domme keuzes maakt, dan moet er een wonder gebeuren om het licht te zien en voor de jeugd te kiezen. Ik zou, dan gewoon de ervaren spelers houden en de jeugd eromheen bouwen. PSV bijvoorbeeld kan heel goed voetballen, alleen er zit vrijwel niks aan ervaring in en daar gaat het voornamelijk mis, niet alles natuurlijk, maar dat bepaald wel een groot deel van de kwaliteit. Ik weet zeker, dat als v.Bommel nog even gebleven was, dat ze nu veel en veel beter gevoetbald hadden.Deadsy schreef op maandag 17 februari 2014 @ 15:20:
[...]
De zooi is al een paar jaar in aan het storten. Al jaren gaan de inkomsten flink omlaag terwijl de uitgaven nauwelijks omlaag gaan waardoor ze elk jaar nog steeds een flink tekort hebben.
Een degradatie zal zoals je al zegt alles nog erger maken en dan is maar de vraag wat ze gaan doen.
Gaan ze bij degradatie door de zure appel heen bijten en alle spelers met een hoog salaris uitzwaaien om tenminste van die kosten af te zijn. Deze spelers dan vervangen met goedkopere jonge talenten om de uitgaven drastisch omlaag te brengen en misschien dus ook de schulden te verlagen?
Of gaan ze de gebruikelijke domme fout maken en gaan ze zoveel mogelijk dure spelers behouden omdat ze denken die nodig te hebben om vlug weer terug in de 1e liga te komen.
Probleem daarbij is dat de uitgaven vrijwel gelijk blijven (afgezien van contractuele salaris verminderingen) maar de inkomsten drastisch zullen dalen waardoor je eigenlijk gewoon nog dieper in de schulden komt te zitten.
Ik heb zelf het gevoel dat ze voor optie 2 gaan en mochten ze in het eerste jaar niet weten te promoveren dan zullen ze denk ik met een been in hun graf terecht komen.
Alhoewel mochten ze voor optie 2 gaan dan zullen ze denk ik wel promoveren.
Misschien hopen ze op een Aachen scenario, Aachen kreeg geloof ik de hele (of een groot deel) schulden kwijt gescholden. Alhoewel de meeste schulden bij de stad Aachen lagen wat de situatie dan weer veranderd.
Dat de stad dit voor de club gedaan heeft veranderd trouwens niets aan hun loyaliteit, ze zitten nog steeds te zoeken naar een ander stadion.
Als je wat wilt als HSV zijnde, dan lukt dat wel hoor, maar niet als je keer op keer de fout in gaat. Ik verwacht ook, dat ze de duurste spelers behouden en vervolgens nog meer schulden krijgen en voor een speler zoals V d Vaart is het al helemaal een drama, die moet gewoon lekker naar een 1. Bundesliga club gaan of misschien terug naar Ajax, maar in ieder geval weg daar. V d Vaart is ook echt de enige speler die bij HSV altijd voluit gaat, ik heb voor hem best wel respect gekregen daardoor. Mentaal moet je het maar aan kunnen.
Volgens mij weet Webb niet dat ie ook penalty's mag geven. Als je ziet wat die gast toelaat (niet alleen deze wedstrijd)...gambieter schreef op maandag 17 februari 2014 @ 00:00:
[...]
Die pingel die hij daarvoor aan Liverpool gaf was veel minder makkelijk te zien (wel ook terecht) en die gaf 'ie wel. Ach ja, ik zie Webb teveel fouten maken elke week, maar hij lijkt wel Teflon op te hebben.toolkist schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:26:
Volgens mij weet Webb niet dat ie ook penalty's mag geven. Als je ziet wat die gast toelaat (niet alleen deze wedstrijd)...
<knip>toolkist schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:26:
[...]
Volgens mij weet Webb niet dat ie ook penalty's mag geven. Als je ziet wat die gast toelaat (niet alleen deze wedstrijd)...
[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 17-02-2014 21:14 ]
Nou Catalaantjes, welkom in de Etihad hel!
Och man, kan niet wachten! Hoop echt op een wereldpartij, zoals Chelsea een paar weken terug. Ondanks de 1 - 0 verlies, was het 90 minuten lang gas erop, ook van Chelsea (wat mij overigens erg verbaasde!). Hoop echt op hetzelfde nu, gewoon 90 minuten lang gas geven!
Arsenal - Bayern ook een wereldpartij morgen, maar ik ga toch voor mijn eigen cluppie Milan - Atletico (wat op papier ook een wereldpartij zou moeten zijn!
Trouwens, het zijn allemaal grote wedstrijden nu, met de laatste 16. Leverkusen - PSG is ook een aardige pot!
Och man, kan niet wachten! Hoop echt op een wereldpartij, zoals Chelsea een paar weken terug. Ondanks de 1 - 0 verlies, was het 90 minuten lang gas erop, ook van Chelsea (wat mij overigens erg verbaasde!). Hoop echt op hetzelfde nu, gewoon 90 minuten lang gas geven!
Arsenal - Bayern ook een wereldpartij morgen, maar ik ga toch voor mijn eigen cluppie Milan - Atletico (wat op papier ook een wereldpartij zou moeten zijn!
Trouwens, het zijn allemaal grote wedstrijden nu, met de laatste 16. Leverkusen - PSG is ook een aardige pot!
Sowieso zo blij dat er weer champions league is (en voor mij ook fijn dat er een Europa league is, anders zou m'n teampje weinig buiten Engeland komen
). De pot van vanavond verwacht ik echter wel het meeste van!
To dare is to do
Ben je nu ook Milan (of Atletico) fan? Ik hoop dat City wel die smoel van Neymar recht maakt.chim0 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 10:58:
Nou Catalaantjes, welkom in de Etihad hel!![]()
Milan is mijn eerste club, eigenlijk sinds ik naar Nederland ben gekomen, maar daar zit ook een verhaal achter.iPodKiller schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 12:39:
[...]
Ben je nu ook Milan (of Atletico) fan?
Ach, over al die clubs. Wat dat betreft ben ik nog een klein jochie, in elk land een clubje. Maar maakt toch ook niet uit, voetbal is leuk!
Ik hoop eerlijk gezegd dat Barca City afdroogt en laat zien dat grootheid niet gekocht kan worden. En dat terwijl ik eigenlijk vooral tegen Barca ben
Ik kan zelf niet tegen beide clubs, gewoon 0-0 houden maar ik wil een leuke pot zien dus 3-3 zou mooi zijn, helaas zal er toch 1 winnaar uit moeten komenKaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:03:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Barca City afdroogt en laat zien dat grootheid niet gekocht kan worden. En dat terwijl ik eigenlijk vooral tegen Barca ben
Volgens mij ben je vooral tegen City.Kaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:03:
Ik ben niet tegen City an sich, waarom zou je iets tegen een club die tot 2008 niets voorstelden iets kunnen hebben... Wel tegen Mansour en zijn miljarden die denkt geschiedenis en status te kunnen kopen.
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2014 14:42 ]
Kan dat kleuterige hakken op andere clubs nou eens tot het verleden behoren? Het is gewoon storend en zegt vooral wat over degenen die het blijven doen.
Ik ben absoluut er niet zeker van dat Barcelona punten mee gaat nemen uit City. De krachten van City zijn zeker de zwakheden van Barcelona, terwijl dat andersom niet direct het geval is. Het devies voor Barcelona zal vanavond zijn; controle en de wedstrijd niet te erg uit de hand laten lopen qua goals. Gelijkspel is prima, als je daarbij zelf scoort dan heb je het gewoon erg goed gedaan.
Benieuwd wat Martino gaat doen met de opstelling, de verwachting is een 4-3-3 met valse 9 (Cesc). Daarmee heb je dus eigenlijk meer een 4-4-2 opstelling met een ruit... Messi op rechts, dat werkte redelijk goed tegen Real Madrid aan het begin van het seizoen.
Benieuwd wat Martino gaat doen met de opstelling, de verwachting is een 4-3-3 met valse 9 (Cesc). Daarmee heb je dus eigenlijk meer een 4-4-2 opstelling met een ruit... Messi op rechts, dat werkte redelijk goed tegen Real Madrid aan het begin van het seizoen.
Inderdaad, ik ga er vanavond (en morgenavond) in ieder geval lekker voor zittenCatorce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:22:
Ik ben absoluut er niet zeker van dat Barcelona punten mee gaat nemen uit City. De krachten van City zijn zeker de zwakheden van Barcelona, terwijl dat andersom niet direct het geval is. Het devies voor Barcelona zal vanavond zijn; controle en de wedstrijd niet te erg uit de hand laten lopen qua goals. Gelijkspel is prima, als je daarbij zelf scoort dan heb je het gewoon erg goed gedaan.
Denk echter wel dat het vanavond veel spannender gaat worden dan morgen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ondanks dat Bayern en Arsenal beiden teams zijn die mooi voetbal willen spelen en een goed seizoen draaien, denk ik dat vanavond meer spektakel gaat opleveren. Of laat ik het zo zijn: ik denk inderdaad dat vanavond spannender gaat zijn. Maar wie weet heb ik het mis... Ik denk zelf dat beide teams ook zomaar de ander hard klop kunnen geven. Tevreden was ik in ieder geval niet met City, zwaarst mogelijke loting voor Barcelona.Bospa01 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:32:
[...]
Inderdaad, ik ga er vanavond (en morgenavond) in ieder geval lekker voor zitten
Denk echter wel dat het vanavond veel spannender gaat worden dan morgen.
Ik zie niet waarom City thuis Barca niet zou kunnen verslaan. Heb altijd het gevoel dat Barcelona op halve kracht speelt als ze europees uit moeten en pas thuis het wil afmaken. Heb een verschrikkelijke hekel aan dat tikkie-takka spel gekregen, zal waarschijnlijk niet kijken vanavond
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat velen een hekel hebben gekregen aan het tiki-taka zoals het gespeeld dient te worden, maar eerder aan het creativiteitsloze en dogmatische de bal in de ploeg houden. Vorig seizoen was het pijnlijk duidelijk dat dat het geval was, en mijns inziens is dat helemaal niet wat tiki-taka inhoudt.Terryb47 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:39:
Ik zie niet waarom City thuis Barca niet zou kunnen verslaan. Heb altijd het gevoel dat Barcelona op halve kracht speelt als ze europees uit moeten en pas thuis het wil afmaken. Heb een verschrikkelijke hekel aan dat tikkie-takka spel gekregen, zal waarschijnlijk niet kijken vanavond
Het zou me verbazen als Barcelona overlopen word, echter tegen fysiek sterke ploegen hebben ze het altijd erg lastig. Arsenal lijkt me simpelweg een maatje te klein om Bayern echt uit te kunnen dagen.Catorce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:48:
[...]
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat velen een hekel hebben gekregen aan het tiki-taka zoals het gespeeld dient te worden, maar eerder aan het creativiteitsloze en dogmatische de bal in de ploeg houden. Vorig seizoen was het pijnlijk duidelijk dat dat het geval was, en mijns inziens is dat helemaal niet wat tiki-taka inhoudt.
Meer woorden wil ik er ook niet aan vuil maken, we gaan het zien
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
yup, dat achteloze rondgetik - of hoe je het wil noemen. Dat is toch geen voetbal meer? Tegenwoordig speelt Bayern ook zo, ik kan er niet lang naar kijken zonder gefrustreerd te rakenCatorce schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:48:
[...]
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat velen een hekel hebben gekregen aan het tiki-taka zoals het gespeeld dient te worden, maar eerder aan het creativiteitsloze en dogmatische de bal in de ploeg houden. Vorig seizoen was het pijnlijk duidelijk dat dat het geval was, en mijns inziens is dat helemaal niet wat tiki-taka inhoudt.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Bayern was vorig jaar wel bijna uitgeschakeld door een Arsenal wat het met veel minder moest doen in vergelijking met het elftal van nuBospa01 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:50:
[...]
Arsenal lijkt me simpelweg een maatje te klein om Bayern echt uit te kunnen dagen.
Het is echt 50:50, Arsenal kan dit gewoon winnen, als ze echt willen. Ribery is ook weg als ik het goed heb, ze spelen niet op hun sterkst iig(los van dat ze een brede selectie hebben..Kroos op de bank LOL)
Ik zie Arsenal-Bayern een beetje van 2 kanten.
Bayern zijnde moet je gewoon van Arsenal kunnen winnen, maar aan de andere kant is Arsenal ook niet de makkelijkste ploeg. Vorig jaar zat ik op het puntje van mijn stoel en was ik opgelucht, dat het voorbij was, die thuis wedstrijd.
Ik ga nog geen conclusies trekken, omdat dat best eens fout zou kunnen gaan
Toch neig ik wel meer naar een overwinning voor Bayern.
Naja, het is vervelend, dat Ribery er niet bij is, maar wat denk je als Götze een beetje op dreef komt ? Die geeft minimaal 2/3 assists op een goal (en dan heb je nog Robben en de rest..). Wat dat betreft maak ik me niet zo'n zorgen, die Pep weet wel wat ie doet.
Waar ik het meeste bang voor ben is een Özil die een goede dag heeft. Die kan er namelijk ook wat van.
Bayern zijnde moet je gewoon van Arsenal kunnen winnen, maar aan de andere kant is Arsenal ook niet de makkelijkste ploeg. Vorig jaar zat ik op het puntje van mijn stoel en was ik opgelucht, dat het voorbij was, die thuis wedstrijd.
Ik ga nog geen conclusies trekken, omdat dat best eens fout zou kunnen gaan
Naja, het is vervelend, dat Ribery er niet bij is, maar wat denk je als Götze een beetje op dreef komt ? Die geeft minimaal 2/3 assists op een goal (en dan heb je nog Robben en de rest..). Wat dat betreft maak ik me niet zo'n zorgen, die Pep weet wel wat ie doet.
Waar ik het meeste bang voor ben is een Özil die een goede dag heeft. Die kan er namelijk ook wat van.
[ Voor 10% gewijzigd door Mosin op 18-02-2014 16:51 ]
Barca is niet meer de ploeg van de laatste paar jaar. Maar City is de supervorm van paar week geleden ook wat kwijt (mede door het missen van Aguero). Kan een hele mooie pot worden, waarbij ik City de favoriet vind.Bospa01 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 15:50:
[...]
Het zou me verbazen als Barcelona overlopen word, echter tegen fysiek sterke ploegen hebben ze het altijd erg lastig. Arsenal lijkt me simpelweg een maatje te klein om Bayern echt uit te kunnen dagen.
Meer woorden wil ik er ook niet aan vuil maken, we gaan het zien
Arsenal heeft imo (helaas) geen kans tegen Bayern, de beste ploeg van Europa. Ik kan de 8-2 en 5-1 niet vergeten en daarom vrees ik
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 18-02-2014 17:00 ]
Het gaat er ook om wie als 1e gaat scoren, scoort Bayern als eerste, dan gaat het moeilijk worden. Zoals wenger al zij vandaag, het is belangrijk om geen tegengoals te krijgen. Arsenal wordt pas wakker als ze achterstaan.. dat moeten ze afleren, ze incasseren altijd als eerste.
Kort maar krachtig: Nee.gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:46:
Kan dat kleuterige hakken op andere clubs nou eens tot het verleden behoren?
IK zal mijn mening over PSG's, City's en Monaco's niet onder stoelen of banken steken. Ik zie ook niet in waarom mensen het niet met het beleid van zulke clubs eens mogen zijn. En waarom het niet besproken mag worden, het is een zeer actuele zaak binnen de voetbal wereld.
[ Voor 22% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2014 17:22 ]
Wat jij doet heeft niets met het geven van een mening meer te maken, maar alles met de drie Z's: zeuren, zeiken en zieken. En opmerkingen als Kaap in "[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014" laten een zeer gebrekkige kennis van de geschiedenis zien.Kaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:20:
Ik zie ook niet in waarom mensen het niet met het beleid van zulke clubs eens mogen zijn. En waarom het niet besproken mag worden, het is een zeer actuele zaak binnen de voetbal wereld.
Maar goed, ik verwacht ook niet dat je dit zult willen inzien. Maar als je dan zo nodig je behoefte moet doen, waarom dan hier?
Ooit ging het hier om voetbal, nu wordt dit topic nogal veel gebruikt als frustratie-dumpplek. Kijk naar de positieven van de eigen club in plaats van alleen af te geven op andere clubs. Jaloezie is een lelijke emotie. Ik hoop op mooie wedstrijden vanavond en morgen. Er staan een paar leuke ontmoetingen op stapel, en dat is waar het hier om zou moeten gaan, niet het geneuzel van gefrustreerde hateboys.
[ Voor 22% gewijzigd door gambieter op 18-02-2014 17:33 ]
Hij beschuldigd me van een hekel aan City te hebben, ik geef de echte reden aan. Er wordt gevraagd om de uitleggambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:29:
[...]
Wat jij doet heeft niets met het geven van een mening meer te maken, maar alles met de drie Z's: zeuren, zeiken en zieken.

Zeker weten. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand jaloers is op een club zonder geschiedenis, cultuur en identiteit.
Met degradatie in het zicht zullen er vast veel frustraties levengambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:29:
[...]
niet het geneuzel van gefrustreerde hateboys.
[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2014 17:44 ]
vd Vaart heeft aangegeven bij de club te blijven ook in de 2e ligaMosin schreef op maandag 17 februari 2014 @ 19:07:
[...]
Als je wat wilt als HSV zijnde, dan lukt dat wel hoor, maar niet als je keer op keer de fout in gaat. Ik verwacht ook, dat ze de duurste spelers behouden en vervolgens nog meer schulden krijgen en voor een speler zoals V d Vaart is het al helemaal een drama, die moet gewoon lekker naar een 1. Bundesliga club gaan of misschien terug naar Ajax, maar in ieder geval weg daar. V d Vaart is ook echt de enige speler die bij HSV altijd voluit gaat, ik heb voor hem best wel respect gekregen daardoor. Mentaal moet je het maar aan kunnen.
Dat is dan denk ik dus einde interland carriere?
Hoop dan dat ze bij HSV wel zo slim geweest zijn om in alle contracten clausules op te nemen voor salaris vermindering in het geval van degradatie.
Bij VI kwam gisteren langs dat NEC dit vergeten was in de meeste contracten
Ik zag gister tevens bij VI vd Vaart praten met de supporters, maar ik geloof dat hij het ook niet wist te brengen. Liep wel heel erg ontredderd weg terwijl lege bekertjes nog na werden gegooid.Deadsy schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:44:
[...]
vd Vaart heeft aangegeven bij de club te blijven ook in de 2e liga![]()
Dat is dan denk ik dus einde interland carriere?
@Kaap: Misschien moet je je eens verdiepen in feiten ipv te blijven hangen in vooroordelen: http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_Manchester_City_F.C.
Alle grote clubs in Engeland zijn koopclubs, alleen kopen sommigen spelers die er al zijn en kopen anderen jonge talenten weg. Beiden kannibaliseren op andere clubs, en zouden niets zijn zonder de centen van de PL en van rijke miljonairs.
Maar goed, zoals gezegd: als je je op andere clubs wilt ontlasten, doe dat dan elders.
Alle grote clubs in Engeland zijn koopclubs, alleen kopen sommigen spelers die er al zijn en kopen anderen jonge talenten weg. Beiden kannibaliseren op andere clubs, en zouden niets zijn zonder de centen van de PL en van rijke miljonairs.
Maar goed, zoals gezegd: als je je op andere clubs wilt ontlasten, doe dat dan elders.
Dat argument heb ik vaker gehoord, en dat is an sich waar. Echter is City van een heel ander kaliber als het gaat om geld, en dat weet je. Het koopgedrag daar is gewoon ziekelijk. 2 volledige kwaliteits elftallen praktisch. Dat kun je niet negeren, of nou ja, tenzij je City supporter bent.gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:46:
Je moet nu niet lopen doen alsof het elke dag zo gaat. Er komt vandaag 1 uitspraak en je doet het voorkomen alsof het elke dag zo gaat. En daarna trek je zelf de discussie verder open. Je weet dat je van mij altijd een antwoord terug zal krijgen.gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:46:
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-02-2014 17:54 ]
Oh ja, wat een argumentatie. Als je niet schuimbekkend tegen Man City bent, dan moet je wel een supporter zijn. Wat is erger, veelbelovende spelers wegkopen voor een schijntje zonder dat de opleidende club er eerst zelf wat aan heeft gehad, of het kopen voor veel hogere prijzen van een speler die het eerst gemaakt heeft? Het is nu de ene kannibaal die tegen de ander zegt "jij bent een kannibaal". Hypocriet gezever, meer niet.Kaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:52:
Dat argument heb ik vaker gehoord, en dat is an sich waar. Echter is City van een heel ander kaliber als het gaat om geld, en dat weet je. Het koopgedrag daar is gewoon ziekelijk. 2 volledige kwaliteits elftallen praktisch. Dat kun je niet negeren, of nou ja, tenzij je City supporter bent.
De laatste dagen is er drie keer in je posts geknipt, allemaal vanwege trollen tegen andere clubs. Dus doe nou niet alsof je posts inhoudelijk zijn, ze zijn niet meer dan gefrustreerd geklaag. Met voetbal hebben ze niets te maken. Het is nu alsof je tegen je buurman zegt "mijn hond schijt alleen op dinsdag en donderdag in je tuintje, de andere dagen doet hij niets. Waar mensen al niet over klagen". Het is nu wel duidelijk hoe je erover denkt, laat het azijnpissen maar in jullie DM-draadje.Je moet nu niet lopen doen alsof het elke dag zo gaat. Er komt vandaag 1 uitspraak en je doet het voorkomen alsof het elke dag zo gaat. En daarna trek je zelf de discussie verder open. Je weet dat je van mij altijd een antwoord terug zal krijgen.
Dus: zet die plaat af en heb het eens over voetbal. Probeer eens te genieten van mooi voetbal ipv zuur af te geven.
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 18-02-2014 18:04 ]
gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 14:46:
Kan dat kleuterige hakken op andere clubs nou eens tot het verleden behoren? Het is gewoon storend en zegt vooral wat over degenen die het blijven doen.
Het wordt in ieder geval zappen vanavond. Man City - Barca is op papier leuker, maar PSG - Leverkusen kan leuk worden.
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. Ik ben niet tegen Man City, maar dat had ik eerder al uitgelegd. Vrijwel iedere voetballiefhebber heeft een afkeur tegen het koopbeleid van dat handjevol clubs. Misschien zegt dat dan meer over jouw voetballiefdegambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:03:
[...]
Oh ja, wat een argumentatie. Als je niet schuimbekkend tegen Man City bent, dan moet je wel een supporter zijn.
Elke club koopt en elke club kaapt talenten weg. Dit gaat over het uitgeven van geld om geld uit te geven, niet over af en toe enkele nodige spelers kopen zoals alle andere clubs doen.gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:03:
[...]Wat is erger, veelbelovende spelers wegkopen voor een schijntje zonder dat de opleidende club er eerst zelf wat aan heeft gehad, of het kopen voor veel hogere prijzen van een speler die het eerst gemaakt heeft?
Gefrustreerdgambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:03:
[...]
De laatste dagen is er drie keer in je posts geknipt, allemaal vanwege trollen tegen andere clubs. Dus doe nou niet alsof je posts inhoudelijk zijn, ze zijn niet meer dan gefrustreerd geklaag.
Met degradatievoetbal in het verschiet kun je vast een goed voorbeeld zijn voor ons, zal ik je een uitnodiging sturengambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:03:
[...]
Het is nu wel duidelijk hoe je erover denkt, laat het azijnpissen maar in jullie DM-draadje.
Dat is je eindconclusie nadat je een uur lang offtopic hebt gepost over mijn mening die jij zelf als offtopic bestempeldgambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:03:
[...]
Dus: zet die plaat af en heb het eens over voetbal. Probeer eens te genieten van mooi voetbal ipv zuur af te geven.
Even goede vrienden Gambieter, maar voetballiefde gaat breder dan alleen een wedstrijdje. Nu ben ik klaar met deze offtopic discussie, jij ook? :W
Hmm Leverkussen kan wel eens stunten, alleen wordt PSG - Leverkussen niet op de NOS uitgezonden. City - Barca is toch wel de kraker om naar te kijkengambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:24:
Het wordt in ieder geval zappen vanavond. Man City - Barca is op papier leuker, maar PSG - Leverkusen kan leuk worden.

Jammer dat de plaat nog steeds voor het aangezicht zit, maar ik had al weinig hoop dat het zou verbeteren. Dit voetballiefde noemen, tja. Het is juist het tegengestelde, omdat je bij voetballiefde niet kijkt naar de club maar naar het voetbalKaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:29:
Even goede vrienden Gambieter, maar voetballiefde gaat breder dan alleen een wedstrijdje. Nu ben ik klaar met deze offtopic discussie, jij ook? :W
En inderdaad, even goede vrienden, alleen jammer dat je het gedrag niet verandert
ITV heeft Man City, Sky PSGKaap schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:30:
Hmm Leverkussen kan wel eens stunten, alleen wordt PSG - Leverkussen niet op de NOS uitgezonden. City - Barca is toch wel de kraker om naar te kijken
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 18-02-2014 18:38 ]
Ik verwacht toch wel dat City thuis wint. Of Messi moet het op zijn heupen krijgen...gambieter schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:24:
Ik las, dat Wenger zei, dat ze beter zijn geworden.. Hopelijk houd die er rekening mee, dat ze dat aan de andere kant van het kanaal ook zijn geworden.iPodKiller schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 17:00:
Het gaat er ook om wie als 1e gaat scoren, scoort Bayern als eerste, dan gaat het moeilijk worden. Zoals wenger al zij vandaag, het is belangrijk om geen tegengoals te krijgen. Arsenal wordt pas wakker als ze achterstaan.. dat moeten ze afleren, ze incasseren altijd als eerste.
Maar goed, het gaat een mooie pot worden denk ik!
Het is wel grappig dat V d vaart mee gaat naar de 2 Liga als het echt gebeurd, maar dan voetbal je toch niet voor plezier meer ? V d Vaart hoort gewoon in de eerste thuis of hij dat nu zelf wilt of niet..
[ Voor 15% gewijzigd door Mosin op 18-02-2014 18:44 ]
Sinds ik geen Sport1 meer heb vanwege geen PL volg ik ook geen Bundesliga meer. Speelt vd Vaart nog veelMosin schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:42:
[...]
Het is wel grappig dat V d vaart mee gaat naar de 2 Liga als het echt gebeurd, maar dan voetbal je toch niet voor plezier meer ? V d Vaart hoort gewoon in de eerste thuis of hij dat nu zelf wilt of niet..
Hoeveel keuze zal Vd Vaart hebben? Zijn salaris zal niet mals zijn, en de clubs staan echt niet meer in de rij voor hem.
Ik heb zo'n naar voorgevoel dat Barca een penalty gaat krijgen. Kompany of Lescott gaan de fout in of Hart haakt Messi en veroorzaakt een penalty. Ik weet het niet, maar mijn gut feeling zegt me dat.tweaker2010 schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 18:41:
[...]
Ik verwacht toch wel dat City thuis wint. Of Messi moet het op zijn heupen krijgen...
Als het goed is starten Fernandinho en Toure in de basis. Jammer dat voor Aguero deze wedstrijd te vroeg komt. Volgens Pellegrini zou ie weer fit moeten zijn voor de wedstrijd tegen Stoke aankomend weekend. Laten we in ieder geval hopen op een mooie wedstrijd zonder al teveel theater!
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/26265494
Leuk stukje over Felix Magath (in het Engels). Dat gaat nog wat worden daar
Leuk stukje over Felix Magath (in het Engels). Dat gaat nog wat worden daar
Special One Time op Stamford Bridge, jammer hoor, Everton verdiende een punt

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-02-2014 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum