[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is vandaag maar de vraag hoe de condities in de stadions in het VK gaan zijn. Ik heb nu Yeovil-Leeds uit de Championship aanstaan, en de wind is heel erg sterk en beinvloed de wedstrijd behoorlijk.

Misschien krijgen we weer een goal van keeper tot keeper :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/f86dfb00ad5a57614208b414a8f04c38.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:00
apis29 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:16:
[...]
Dat is gewoon rood (volgens de regels)
En volgens diezelfde regels kun je elk fysiek contact in een overtreding rood gaan trekken. Nogmaals: jij vind dit rood, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:54:
En volgens diezelfde regels kun je elk fysiek contact in een overtreding rood gaan trekken. Nogmaals: jij vind dit rood, ik niet.
Het gaat niet om het fysiek contact (met deze gif kan ik niet zeggen hoeveel contact er is), maar om het met de noppen vooruit inkomen. Ik zou dit ook als rood beoordelen, los van wie het is :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Come on you Reds!

2 x Skrtel binnen 10 minuten, Arsenal wordt helemaal overlopen. :)

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Had al 4-0 kunnen staan zelfs...

EDIT: 3-0

[ Voor 16% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-02-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

Schakel je in, 3-0. Wtf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Heerlijk dit! Reds tikken Arsenal helemaal de tandjes!

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-10 14:17
4-0 WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Whahaha, 10 10. Gelukkig is er nog schaatsen op ;).

[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 08-02-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik gun Liverpool 10-0, en Wenger's hoofd op een plaat vanavond :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Tettie schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 14:05:
Heerlijk dit! Reds tikken Arsenal helemaal de tandjes!
Dat is dan ook voor het eerst :')

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 20:51
Nou dacht ik even een spannende wedstrijd te gaan kijken op een regenachtige zaterdagmiddag, schakel ik in en staat het al 4-0 :/ en dit is ook niet gunstig voor Man United

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Heeft Ozil een verkeerd shirt aan? Die geeft me een boel foute passes zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
* JeroenNietDoen is woedend :(

Tis maar goed dat ik de panelen van de inbouwkast van de kinderkamer al geverfd heb vandaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie

Tettie

Atheistisch agnost

Hoppa! 5-0. Sterling speeld ook goed zeg, die is sterk teruggekomen van een waardeloze seizoensstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
De pleuris zeg, 5-0. Dat gaat pijn doen bij Arsenal, net als die 8-2 tegen United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

5-0 en Suarez niet eens op het scorebord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat vind ik zo typerend aan Suarez, hij moet en zal scoren, zo gedreven. Echte kenmerken van een topspits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik vermoed dat de 5-1 niet als eerreddend zal worden gezien :D ;)

Het is wel goed dat ze het in ieder geval blijven proberen.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 08-02-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 15:14:
Ik vermoed dat de 5-1 niet als eerreddend zal worden gezien :D ;)

Het is wel goed dat ze het in ieder geval blijven proberen.
Ook wel weer typisch dat die 5-1 vanaf de stip komt. Hopelijk maakt Suarez er nog 6-1 van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Misschien ligt het aan de datum? 8-2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou hopelijk was dit een mooie wake up call geweest.

Misschien kan dit doorslaggevend zijn voor de komende wedstrijden, en komen ze nu harder terug als voorheen, dat is het enige positieve aan deze wedstrijd. Just wait! Ik heb het volste vertrouwen erin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wat lees ik nu? Liverpool binnen 20 minuten al op een 4-0 tegen Arsenal? Had ik nu maar de tijd genomen om die wedstrijd te gaan zien! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, wat een dag. Norwich weet ManCity op 0-0 te houden, en volgens BBC Final Score zou Yaya Toure wel eens in de problemen kunnen komen wegens uithalen naar Ricky van Wolfswinkel, wat niet gezien kon worden door de scheidsrechter.

West Brom en Aston Villa (en indirect Fulham) zijn de verliezers van vandaag, Chelsea, Hull & West Ham de winnaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 17:33:
Wow, wat lees ik nu? Liverpool binnen 20 minuten al op een 4-0 tegen Arsenal? Had ik nu maar de tijd genomen om die wedstrijd te gaan zien! :(
Het was het kijken niet waard, 1ste minuut buitenspel goal, de 2de goal was ook een lucky. binnen 15min viel de 3-0 en was de wedstrijd min or meer al afgelopen. De topwedstrijden stellen bijzonder teleur helaas..

Als titelkandidaat mag Arsenal zo'n off day natuurlijk niet overkomen (na de 6-3 nederlaag bij City) maar goed het is niet einde van de wereld aangezien de andere teams ook punten zullen verspelen. Het blijft in ieder geval wel erg spannend in de PL.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
Jemig die knal van Suarez op de paal :9~ Leip gozertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:01:
[...]

Het was het kijken niet waard, 1ste minuut buitenspel goal, de 2de goal was ook een lucky. binnen 15min viel de 3-0 en was de wedstrijd min or meer al afgelopen. De topwedstrijden stellen bijzonder teleur helaas..

Als titelkandidaat mag Arsenal zo'n off day natuurlijk niet overkomen (na de 6-3 nederlaag bij City) maar goed het is niet einde van de wereld aangezien de andere teams ook punten zullen verspelen. Het blijft in ieder geval wel erg spannend in de PL.
Aha, heb ik dan toch minder gemist dan ik dacht. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Straks maar eens lekker MOTD kijken :P ; niet verwacht deze uitslag dit resultaat. Bij football focus toch twee van de drie die Liverpool zagen winnen, Lawro vlgns mij Arsenal (iirc)?
Kaap schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 13:54:
[...]

Fysiek contact :*) ? Of ik ben blind of hij gaat bewust op z'n voet in/staan en blind ben ik nog niet ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Jij vind dat hij bewust op zijn voet gaat staan. Betekent niet perse dat jij de waarheid spreekt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-02-2014 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:15
HSV is toch wel flink op zijn gezicht aan het gaan thuis tegen Hertha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:51:
Jij vind dat hij bewust op zijn voet gaat staan. Betekent niet perse dat jij de waarheid spreekt ;)
Maar als je zo inkomt met gestrekt been, dan weet je dat je tegenstander pijn gaat hebben als je em raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bf-5uEVIMAAnYvw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leg er dan ook bij uit waarom hij huilt, nu moest ik googlen. Maar het is dus vanwege racistische spreekkoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 19:52:
HSV is toch wel flink op zijn gezicht aan het gaan thuis tegen Hertha.
De vraag is niet of maar wanneer Bert ontslagen wordt. Wat een aanfluiting, deze selectie moet beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:07:
Leg er dan ook bij uit waarom hij huilt, nu moest ik googlen. Maar het is dus vanwege racistische spreekkoren.
Inderdaad. Posts met alleen een zo'n plaatje zijn zinloos, zeker bij controversiele personen als Balotelli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:40

Quad

Doof

Volgens Seedorf is het vanwege de wissel..?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 00:10:
[...]

De vraag is niet of maar wanneer Bert ontslagen wordt. Wat een aanfluiting, deze selectie moet beter kunnen.
Een andere trainer zal het niet veel beter doen en deze selectie kan echt niet veel beter, misschien een paar plekjes hoger maar het rechterrijtje is gewoon waar ze thuis horen.
De paar spelers in de selectie met een bekende naam zijn of op hun retour of zijn gewoon overschatte speler de rest is gewoon matig tot slecht.

HSV doet het al enkele jaren zeer slecht, een paar jaar geleden hebben ze ook maar net degradatie ontlopen.
De paar keer dat ze in het linkerrijtje geeindigd zijn zat de middenmoot zeer dicht op elkaar, een paar punten minder en ze hadden ergens vlak boven de streep gestaan.

De selectie is over het algemeen te zwak, de spelers die de afgelopen paar jaar gehaald zijn werden gehaald via een rijke supporter en om eerlijk te zijn vind ik de spelers die via deze man gehaald zijn gewoon niet goed genoeg. De uitzondering is vd Vaart maar hij is gewoon niet goed genoeg om in zijn eentje de kar te trekken en het beste is er bij hem ook wel vanaf.

HSV gaat gewoon net zoals Werder gebukt onder een absurd zware schuldenlast (de schulden van HSV zitten op het moment op 99mln ofzo) hierdoor is de selectie vrij slecht wat zich weer laat zien in hun positie op de ranglijst.

Beide clubs hebben een tijd meegedaan met de top, hun inkomsten gingen hierdoor omhoog, ze begonnen toen meer uit te geven maar toen bleef het succes uit en de inkomsten gingen omlaag maar de uitgaven bleven hoog (want aan contracten zit je vast) waardoor ze verlies begonnen te draaien.
De clubs namen toen risicos door nog meer geld uit te geven om zo weer succes te krijgen maar het succes bleef uit en de schulden gingen nog meer omhoog.
En nu staat het water bij beide clubs zo hoog dat ze geen keus meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Terryb47 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 18:01:
[...]

de 2de goal was ook een lucky
Was geen Lucky, hoor. Gewoon perfect ingekopt vanuit een corner. Jammer dat ie niet nog een derde maakte voor een hattrick.

Laten we het erop houden dat Arsenal inderdaad een off-day had, want in de voorgaande wedstrijden speelden ze hartstikke sterk. Al moet ik zeggen dat Liverpool er wel bovenop zat. En Suarez niet gescoord, maar wel twee prachtige assists (vooral die tweede steekbal).

Heb City niet meer gezien, maar ik lees 0 - 0, dus dat schiet ook niet op: 2 wedstrijden, 1 punt.

Daarentegen heb ik met m'n pa Werder Bremen - Dortmund gekeken en dat was hetzelfde als Liverpool - Arsenal, maar dan andersom: 1 - 5 voor Dortmund. Wel een beetje triest, Bremen was ooit ook een grote club, maar is nu, net als HSV, ook helemaal afgezakt. Ook die selectie stelt niet veel voor. Elia stond in de basis, maar ik zou, als ik hem was, lekker naar een andere club gaan, want hij komt geen steek verder daar.

Özil oogde trouwens erg triest. Volgens mij is die jongen hartstikke ongelukkig daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
lucky, in de zin van als er iemand langer dan 1m50 bij de paal stond die bal had tegengehouden :+
tot en met de 2-0 was er weinig aan de hand vond ik, 2 goals uit 2 dode spelmomenten.

Of Ozil ongelukkig is weet ik niet, maar hij oogt wat te lief voor het engels voetbal en gaat toch wel makkelijk liggen (de derde goal viel nadat hij de bal verspeelde na een kapbeweging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Excuses, de steekbal waar de 4 - 0 uit kwam, was van Coutinho. Daarvoor verlengde Suarez mooi in één keer met een bal vanuit de lucht, waarna Sturridge net naast stiftte.
Terryb47 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 06:05:

lucky, in de zin van als er iemand langer dan 1m50 bij de paal stond die bal had tegengehouden
Nee, gewoon slecht verdedigd. Die bal had daarvoor al weggekopt moeten worden. Desalniettemin gewoon prachtig ingekopt, wegdraaiend van de goal in de kruising. Was gewoon een prachtige goal.
tot en met de 2-0 was er weinig aan de hand vond ik
Behalve dat Liverpool vanaf de eerste seconde keihard druk zette en Arsenal onnodig balverlies leed met stomme passes.
(de derde goal viel nadat hij de bal verspeelde na een kapbeweging)
Nee, hij gleed zelf uit en viel. Kijk maar in de herhaling in slow motion.

Sjonge jonge, ook Bony doet Ronaldo na. :')

[ Voor 81% gewijzigd door chim0 op 09-02-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
chim0 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 08:37:

Nee, hij gleed zelf uit en viel.
en daarmee verspeelde hij de bal toch? *zucht*

moet je echt telkens weer mensen gaan multi-quoten om je "gelijk" te halen? echt verschrikkelijk irritant man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hoe was City - Norwich trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nu blijkt dus weer dat het nep is en hij moest huilen omdat hij een goal voor zijn nieuwe kind wou scoren, maar niet de kans kreeg, dat hele racisme gedoe was door twitter verzonnen.. tot nu is dus nog niks bevestigd, maar taarabt heeft niks van oerwoudgeluiden meegekregen.
“Balotelli + huilen = racisme? Ongelooflijk!”, zo reageerde journalist Tancredi Palmeri. “Als je een Italiaan bent, ben je dus een racist?” Adel Taarabt had niets meegekregen van zogenaamde oerwoudgeluiden. “Ik hoor het nu pas van jou”, verzekerde hij na afloop in gesprek met beIn Sports.
Enock Baruwah, broer van Balotelli, reageerde zaterdagavond via Twitter op de ophef en verzekerde dat het een zware week voor de aanvaller was geweest. "Stop eens met het plaatsen van foto's van een huilende Mario Balotelli. Laat hem eens een keer alleen en doe net of er niets is gebeurd. Het is een zware week geweest."
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207184

[ Voor 52% gewijzigd door iPodKiller op 09-02-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zondag 09 februari 2014 @ 11:04:
Hoe was City - Norwich trouwens?
Dat was een paar maanden terug ;) . Naaarch - Man City was een verdiend punt voor de Canaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op zondag 09 februari 2014 @ 01:46:
[...]

Een andere trainer zal het niet veel beter doen en deze selectie kan echt niet veel beter, misschien een paar plekjes hoger maar het rechterrijtje is gewoon waar ze thuis horen.
De paar spelers in de selectie met een bekende naam zijn of op hun retour of zijn gewoon overschatte speler de rest is gewoon matig tot slecht.

HSV doet het al enkele jaren zeer slecht, een paar jaar geleden hebben ze ook maar net degradatie ontlopen.
De paar keer dat ze in het linkerrijtje geeindigd zijn zat de middenmoot zeer dicht op elkaar, een paar punten minder en ze hadden ergens vlak boven de streep gestaan.

De selectie is over het algemeen te zwak, de spelers die de afgelopen paar jaar gehaald zijn werden gehaald via een rijke supporter en om eerlijk te zijn vind ik de spelers die via deze man gehaald zijn gewoon niet goed genoeg. De uitzondering is vd Vaart maar hij is gewoon niet goed genoeg om in zijn eentje de kar te trekken en het beste is er bij hem ook wel vanaf.

HSV gaat gewoon net zoals Werder gebukt onder een absurd zware schuldenlast (de schulden van HSV zitten op het moment op 99mln ofzo) hierdoor is de selectie vrij slecht wat zich weer laat zien in hun positie op de ranglijst.

Beide clubs hebben een tijd meegedaan met de top, hun inkomsten gingen hierdoor omhoog, ze begonnen toen meer uit te geven maar toen bleef het succes uit en de inkomsten gingen omlaag maar de uitgaven bleven hoog (want aan contracten zit je vast) waardoor ze verlies begonnen te draaien.
De clubs namen toen risicos door nog meer geld uit te geven om zo weer succes te krijgen maar het succes bleef uit en de schulden gingen nog meer omhoog.
En nu staat het water bij beide clubs zo hoog dat ze geen keus meer hebben.
Je hebt natuurlijk wel een punt, maar wat ik me dan afvraag is het volgende: Er spelen 2 Duitse internationals, namelijk Jansen en Bauwmann en daarnaast nog een een Nederlands international, namelijk V d vaart.
Dan pak ik even de clubs eruit die vanuit de tweede Bundesliga komen en die het ook nog eens aardig goed doen. Terwijl ik niet geloof, dat zij betere spelers hebben. Er moet veel en veel meer uit dat HSV te halen zijn, alleen ik denk dat het probleem voornamelijk bij de spelers ligt, maar goed. De trainer krijgt hier toch meestal de schuld van.
Het zou namelijk een drama voor HSV zijn om te degraderen en ik zelf gun het ze wel om gewoon in de Bundesliga te blijven.

Bij Werder Bremen stond er weer een talent uit eigen jeugd in. Iemand vertelde me, dat ze dat vroeger ook deden toen het daar nog goed ging. Misschien een klein lichtpuntje voor hun ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Terryb47 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 06:05:
lucky, in de zin van als er iemand langer dan 1m50 bij de paal stond die bal had tegengehouden :+
tot en met de 2-0 was er weinig aan de hand vond ik, 2 goals uit 2 dode spelmomenten.
Wat is daar lucky aan? Op die manier kun je echt elke goal als een lucky bestempelen.
Kan de keeper er net niet bij? Lucky dat ie niet net een stapje opzij had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Terryb47 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 09:56:
[...]

en daarmee verspeelde hij de bal toch? *zucht*
Ja, maar hij maakte geen kapbeweging, zoals jij beweert.
moet je echt telkens weer mensen gaan multi-quoten om je "gelijk" te halen? echt verschrikkelijk irritant man
Ik hoef mijn gelijk niet te halen, maar je moet wel je clubbril afzetten en de waarheid vertellen.

Je hebt billenkoek gehad. Deal with it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op zondag 09 februari 2014 @ 15:41:

Ik hoef mijn gelijk niet te halen, maar je moet wel je clubbril afzetten en de waarheid vertellen.

Je hebt billenkoek gehad. Deal with it!
Nou, Arsenal staat nog altijd boven city, deal with it!

Los van dat, maakt deze nederlaag het team alleen maar sterker! Misschien kan deze nederlaag ervoor gezorgd hebben dat dit Arsenal kampioen kan maken, we zullen zien de komende dagen/weken met man utd en liverpool volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iPodKiller schreef op zondag 09 februari 2014 @ 16:04:
[...]

Nou, Arsenal staat nog altijd boven city, deal with it!
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik heb het over de wedstrijd gisteren.

Ik deal zeker met die gare 0 - 0 bij Norwich. Belachelijk gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Spurs - Everton 1-0. Adebayor blijft het ongelijk van AVB bewijzen, maar verder was het prut van beide ploegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]
Een clubbril heb jij gelukkig geen last van met zoveel clubs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Fulham met 0-1 voor bij ManU, tweede helft tot nu 80-20 balbezit voor ManU en Stekelenburg in topvorm. Ben benieuwd hoe lang dat nog goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op zondag 09 februari 2014 @ 12:05:
[...]

Je hebt natuurlijk wel een punt, maar wat ik me dan afvraag is het volgende: Er spelen 2 Duitse internationals, namelijk Jansen en Bauwmann en daarnaast nog een een Nederlands international, namelijk V d vaart.
Dan pak ik even de clubs eruit die vanuit de tweede Bundesliga komen en die het ook nog eens aardig goed doen. Terwijl ik niet geloof, dat zij betere spelers hebben. Er moet veel en veel meer uit dat HSV te halen zijn, alleen ik denk dat het probleem voornamelijk bij de spelers ligt, maar goed. De trainer krijgt hier toch meestal de schuld van.
Het zou namelijk een drama voor HSV zijn om te degraderen en ik zelf gun het ze wel om gewoon in de Bundesliga te blijven.

Bij Werder Bremen stond er weer een talent uit eigen jeugd in. Iemand vertelde me, dat ze dat vroeger ook deden toen het daar nog goed ging. Misschien een klein lichtpuntje voor hun ?
Ja Bauwmann en Jansen zijn internationals (ze hebben er nog meer dan die 2).
Maar het zijn geen basis spelers bij Duitsland en zitten ook niet altijd bij de selectie. Beide zijn een beetje 13 in een dozijn spelers, van hun niveau heeft Duitsland er meerdere. Deze 2 zijn echt geen toppers die het niveau van de ploeg omhoog krikken ondanks hun caps.

Vd Vaart is een beetje hetzelfde geval, hij speelt voor Oranje (absurd veel caps) maar is vaak toch geen 1e keus bij Oranje en het beste is er bij hem ook wel vanaf.

De clubs die uit de 2e liga komen hebben niet zulke grote namen in de selectie als HSV maar ze hebben wel een beter team.
De teams van deze clubs zijn om het goedkoop te zeggen meer in balans en ze gaan beter om met dat beetje geld dat ze hebben (betere scouting, vaak wat goede jonge spelers) het is daarom niet ongebruikelijk dat deze clubs na hun eerste jaar in de 1e liga leeg gehaald worden door de middenmotors die net wat meer geld hebben.
HSV heeft meer geld dan deze clubs maar gaat er gewoon slecht mee om, de basis elf is gewoon niet in balans.
Veel meer valt er echt niet uit te halen, de grotere namen in de selectie zijn grotendeels toch wel flink overschatte spelers, mensen moeten zich niet blind staren op het feit dat ze voor Duitsland gespeeld hebben.

Werder stond vroeger bekend om hun goede scouting en eigen jeugd.
Het was 1 van de weinige Duitse clubs die de jeugd veel kansen gaf, maar toen het geld binnen stroomde (dank het succes dat ze via de jeugd hadden) begonnen ze flink geld uit te geven en ignoreerden de eigen jeugd en de scouting en toen maakte de kwaliteit van de selectie een flink duikeling.
Jaar of 2 geleden kozen ze ervoor weer meer met de eigen jeugd en scouting te doen maar ik denk dat dit deels is omdat ze vanwege de schulden niet veel andere keus hadden.

Werder en HSV zitten beide met dezelfde problemen maar alhoewel Werder Bremen slechts enkele punten boven HSV staat gaat Werder Bremen beter om met de situatie (Bremen heeft ook flink minder geld te besteden dan HSV).

Beide zitten ook hard te vechten om hun verlies onder controle te krijgen. De ruk situatie dat het vanwege je besparingen sportief elk jaar slechter gaat waardoor de inkomsten elk jaar flink minder worden terwijl de schulden elk jaar weer hoger worden.
Maar zoals gezegd zover ik me herinner (tijd geleden dat ik de artikelen gelezen heb) gaat Werder Bremen veel beter met de problemen om. Hun weten het verlies elk jaar kleiner te maken en maken geen al te domme beslissingen met het geld dat ze hebben, het verschil in begroting bij de 2 is echt groot wat de situatie voor HSV denk ik ook weer moeilijker maakt.

Beide moeten oppassen dat ze niet in dezelfde situatie komen als 1FC. Koln (met een been in het graf) of nog erger, in dezelfde situatie als Aachen (klinisch dood).
Als je het allemaal bekijkt had Schalke eigenlijk in dezelfde situatie als deze 2 kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Aan de ene kant jammer voor Fulham, maar mooi voor de andere degradatiekandidaten: 2 minuten, 2 goals van ManU. 1x RvP, Stekelenburg kon aan beide goals niets doen.

Edit: niet te filmen. In de laatste minuut laat ManU zich toch verrassen en 2-2 door Bent :p . Fergie-time is nu Meulensteen-time :+

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 09-02-2014 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-10 20:51
gambieter schreef op zondag 09 februari 2014 @ 18:47:
Aan de ene kant jammer voor Fulham, maar mooi voor de andere degradatiekandidaten: 2 minuten, 2 goals van ManU. 1x RvP, Stekelenburg kon aan beide goals niets doen.

Edit: niet te filmen. In de laatste minuut laat ManU zich toch verrassen en 2-2 door Bent :p . Fergie-time is nu Meulensteen-time :+
Niet te geloven. Europa League is zelfs ver weg voor Man United, laat staan de 4de plek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Lekker veldje bij Sevilla. :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VfNdhCfBmWd2inkjZKSIj6Pr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5cjD2Wo2wrj2N30JL5UDzsDF/full.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door chim0 op 09-02-2014 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
De regen heeft het veld geen goed gedaan nee, gelukkig hield het in de rust op met regenen waardoor het niet erger werd. Het aparte was vooral de enorme verschillen tussen bepaalde plekken op het veld. In het ene gebied kon je lekker passen, in het andere leek het wel waterpolo...

De eerste goal van Messi was wel weer fijn trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/machtsstrijd-bij-hsv-om-magath-binnen-te-loodsen.htm
Bert haalt het einde van komende week niet bij HSV als het zo doorgaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
En HSV zal alleen nog maar grotere problemen krijgen als ze hem halen.
Hij vraagt en krijgt altijd een top salaris (kreeg in het verleden meer betaald dan v. Gaal) en hij neemt meestal ook zijn duur betaalde vriendjes mee.
Daarnaast staat hij erom bekend dat hij bij al zijn clubs die volledige controle eist en een flinke zak geld voor transfers.

Bij zijn vertrek laat hij ook vaak een grote puinhoop achter, bij Schalke en Wolfsburg heeft hij absurd veel geld uitgegeven aan transfers en salarissen. Veel van de spelers die hij haalde voegden niets toe maar kregen wel een top salaris, Jurado schiet me dan te binnen, was de op 1 na best betaalde speler bij Schalke maar was zo slecht.
Lijkt me om eerlijk te zijn wel een typische slechte beslissing voor het bestuur van HSV.

Fink lukt het niet, v. Marwijk lukt het niet en dan moet het Magath zeker wel lukken?
Ze willen blijkbaar niet inzien dat de selectie het probleem is. Mja hun zijn juist degene die deze selectie bij elkaar gehaald heeft en hun eigen falen toegeven willen ze uiteraard niet.

Bij zijn laatste paar clubs mocht hij allemaal vertrekken omdat de resultaten tegen vielen maar hij wel flink geld mocht uitgeven.

[ Voor 15% gewijzigd door Deadsy op 10-02-2014 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
[...]
Ja, maar hij maakte geen kapbeweging, zoals jij beweert.

[...]

als ik het verkeerd heb gezien dan geef ik dat graag toe, maar ook uit de herhaling blijkt gewoon dat Ozil z'n man wil uitkappen, valt en de bal verliest. Is niet eens de discussie waard, maar jij zit me dan zin voor zin gaan quoten om je gram te halen (wat ik nog vervelender vind). Om me dan ook nog als leugenaar neer te zetten gaat me echt te ver. Zet je tunnelvisie uit en leer eens om te communiceren zonder mensen te beledigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Terryb47 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 08:29:
[...]

als ik het verkeerd heb gezien dan geef ik dat graag toe, maar ook uit de herhaling blijkt gewoon dat Ozil z'n man wil uitkappen, valt en de bal verliest. Is niet eens de discussie waard, maar jij zit me dan zin voor zin gaan quoten om je gram te halen (wat ik nog vervelender vind). Om me dan ook nog als leugenaar neer te zetten gaat me echt te ver. Zet je tunnelvisie uit en leer eens om te communiceren zonder mensen te beledigen.
Woensdag heb je de kans om je te revancheren tegen een gammel United. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Heeft iemand die actie gezien waarbij eentje van Atletico Madrid zijn enkel verzwikt ? Ik word er spontaan misselijk van als ik dat zien. Hij valt op de grond en slaat gelijk z,n enkel om ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Mosin schreef op maandag 10 februari 2014 @ 18:51:
Heeft iemand die actie gezien waarbij eentje van Atletico Madrid zijn enkel verzwikt ? Ik word er spontaan misselijk van als ik dat zien. Hij valt op de grond en slaat gelijk z,n enkel om ;(
Was dat Tiago? Die zag ik er alleen geblesseerd af gaan/gewisseld worden, actie niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Catorce schreef op zondag 09 februari 2014 @ 23:41:
De regen heeft het veld geen goed gedaan nee, gelukkig hield het in de rust op met regenen waardoor het niet erger werd. Het aparte was vooral de enorme verschillen tussen bepaalde plekken op het veld. In het ene gebied kon je lekker passen, in het andere leek het wel waterpolo...

De eerste goal van Messi was wel weer fijn trouwens!
Heb jij de wedstrijd gezien? Ik helaas niet, heb de samenvatting terug gekeken en kwam al snel op de conclusie uit dat ze enorm geluk hebben gehad eerste helft.. :? Maar vervolgens wel goed opgepakt en laten zien hoe het wel moest, met Messi, die 2x toch goed scoort, wel had ik bij de 2de van Messi het gevoel dat de bal niet helemaal voor hem bedoeld was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Catorce schreef op maandag 10 februari 2014 @ 19:56:
[...]

Was dat Tiago? Die zag ik er alleen geblesseerd af gaan/gewisseld worden, actie niet gezien.
Ja, dat zou best eens kunnen. Hij sprong om de bal aan te nemen of het was een kop duel, maar vervolgens laten ze zien hoe die z,n enkel verzwikt en ik krijg er spontaan pijn van aan m,n voet. Ziet er echt vreselijk uit hoe die neer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Satom schreef op maandag 10 februari 2014 @ 20:45:
[...]
Heb jij de wedstrijd gezien? Ik helaas niet, heb de samenvatting terug gekeken en kwam al snel op de conclusie uit dat ze enorm geluk hebben gehad eerste helft.. :? Maar vervolgens wel goed opgepakt en laten zien hoe het wel moest, met Messi, die 2x toch goed scoort, wel had ik bij de 2de van Messi het gevoel dat de bal niet helemaal voor hem bedoeld was :9
Wedstrijd gezien ja, eerste helft was slecht. Weersomstandigheden deden het spel ook geen goed, maar dat mag geen excuus zijn. In de tweede helft prima orde op zaken gesteld, maar op basis van de huidige vorm zeg ik dat we geen schijn van kans hebben volgende week in Manchester. Alleen een Messi in topvorm gaat het redden, anders wordt het een kansloze exercitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Catorce schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:12:
[...]

Wedstrijd gezien ja, eerste helft was slecht. Weersomstandigheden deden het spel ook geen goed, maar dat mag geen excuus zijn. In de tweede helft prima orde op zaken gesteld, maar op basis van de huidige vorm zeg ik dat we geen schijn van kans hebben volgende week in Manchester. Alleen een Messi in topvorm gaat het redden, anders wordt het een kansloze exercitie.
Daar ben ik ook bang voor, kansloos verliezen in Manchester en dan thuis hopen op een stunt? Alhoewel we geen Barça 4 - 0 Milan spektakel hoeven te verwachten. We gaan het in ieder geval zien wat er gebeurd.. Erger dan tegen Bayern kan het toch niet worden(?) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Mister Siert de Vos vertelde net doodleuk, dat je in Spanje geen boete of straf kan krijgen d.m.v. video beelden.. Nu snap ik gelijk waarom die Ramos en Pepe door en door idioot kunnen doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Het laffe voetbal van Mourinho een keer afgestraft, vlak voor tijd 1-1 gemaakt door WBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

“Volgend seizoen zie ik ons pas als kampioenskandidaat.”
Aldus the Special One.

Hier ga ik ook akkoord mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:42:
Mister Siert de Vos vertelde net doodleuk, dat je in Spanje geen boete of straf kan krijgen d.m.v. video beelden.. Nu snap ik gelijk waarom die Ramos en Pepe door en door idioot kunnen doen :')
Damn en ik dacht dat de bond daar gewoon corrupt is maar blijkbaar lopen ze daar gewoon flink achter met de regels updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:57:
Het laffe voetbal van Mourinho een keer afgestraft, vlak voor tijd 1-1 gemaakt door WBA.
Was geen beste wedstrijd inderdaad. Maar laf voetbal? Chelsea laat het vaak tegen de wat mindere clubs liggen. Tegen de topclubs boeken ze uitstekende resultaten. Oa winst tegen Man City, Liverpool en Man Utd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ja laf, qua wissels. En dat doet hij vaker, pakt ook vaak goed uit. Tegen City speelden ze tegen de verwachting in vrij aanvallend, wat ook goed uitpakte.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 12-02-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

Mosin schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 22:42:
Inderdaad.. en Ronaldo dan, gisteravond, wat een beste klapper maakte Manquilo zeg. Hij had z'n nek wel kunnen breken, als ik de filmpjes zo eens bekijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit ziet er anders ook best eng uit..

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=R7r1jyeAMeY]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j2BvPkr.jpg

Edit: Wat Satom zegt. /semispuit11

[ Voor 32% gewijzigd door Quad op 12-02-2014 10:27 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Ik zie niet wat Ronaldo daar verkeerd doet. Manquillo heeft gewoon pech en komt heel ongelukkig terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ziet er niet echt uit als een overtreding, natuurlijk komt de andere speler ongelukkig neer maar voor de rest kan ik niet echt "buitensporige inzet" of geen oog voor de bal hierin zien.
Zo'n gele kaart lijkt ook meer op het gevolg gebaseerd te zijn, zoals zo veel scheidsrechters doen :(, ipv op de oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De speler van Athletico loopt iets naar achteren, Ronaldo van zijkant behoorlijk invliegen. 9 van de 10 keer gaat het goed, nu iets minder.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kan me de gele kaart wel voorstellen, hij komt zich heel breed makend in vliegen, en neemt het risico de tegenstander te blesseren. Het is alleen niet kwaadwillend, maar meer zo "als je niet uit de weg gaat, zijn de gevolgen voor je eigen rekening" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Hij springt gewoon hoger en die andere komt ongelukkig neer, meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:13
Zo, Spurs zijn lekker aanvallend bezig bij Newcastle. Goed om te zien dat Sherwood Dawson aan de kant durft te houden ten faveure van Kaboul.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoe lang zou Bert van Marwijk nog krijgen bij HSV? Ze staan nu 0-5 achter tegen Bayern Munchen in de beker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Ik verwacht dat Van Marwijk niet veel tijd meer zal krijgen. Maar tegen Bayern München 0-5 achter staan, als je zelf zo'n slechte selectie hebt, is hoe gek dat ook klinkt geen schande.
Hoop dat Van Marwijk het alsnog op de rit krijgt, want het is hem maar ook de ploeg HSV niet gegund om te degraderen.

Arsenal - Manchester United is ook een saaie pot, waarbij er amper serieuze kansen zijn geweest. Toch hoop dat ik Moyes een keer wint van een concurrent, waarmee de kritiek even wat minder zal worden. Maar met dit spel verwacht ik niet dat United scoort, want er zijn meer ballen richting de cornervlag gegaan dan tussen de palen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:13
10 jaar niet winnen uit bij Newcastle en dan nu 0-4 voorstaan! Heerlijk!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Pff Arsenal, wat een zwak optreden. ManU zakt compleet in en ze blijven maar combineren door het midden. Schiet eens een keer ofzo :? Ik snap Wenger ook niet met zijn wissels, brengt 1 wissel en ook nog heel laat.

ManU overigens ook heel zwak. Als je ziet wat voor namen er op het veld stonden bij beide partijen. Allemaal brengen ze enorme middelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Arsenal mist echt Ramsey en Walcott hier, Arsenal speelt veeels te rustig, pas in de slotfase ging het spel ietsjes sneller, maar dan is iedereen al moe.. Jammer, Arsenal had 3 ptn moeten pakken en weer nummer 1 moeten zijn.. Balbezit was iets van 65% - 25% in de 2e helft.. (Zegt ook veel over man utd..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Klopt, er zat veel te weinig tempo in het spel van Arsenal. Hierdoor kon ManU rustig inzakken, hun verdediging stond vandaag zeer goed. Dit i.t.t. de rest van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:46:
Klopt, er zat veel te weinig tempo in het spel van Arsenal. Hierdoor kon ManU rustig inzakken, hun verdediging stond vandaag zeer goed. Dit i.t.t. de rest van het seizoen.
Ik denk dat de aanval van Arsenal vandaag nog slechter was. Zo best is die verdediging nu ook weer niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:19:
[...]

Ik denk dat de aanval van Arsenal vandaag nog slechter was. Zo best is die verdediging nu ook weer niet. ;)
Een groot probleem is Giroud.... mijn geduld raakt langzamerhand op..hij begon netjes in het begin van seizoen 13/14.

Kan hij de druk niet aan? Of heeft hij juist druk nodig (oftewel een concurrent)? Serieus, Podolski kan nog beter uit de voeten als spits, hij kan tenminste nog een balletje trappen.

Als hij nou gewoon die kansen benut, dan was het niet eens gelijkspel geweest.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die eigen goal van Kolo Toure vandaag is wel heel grappig. En dan naar het gras wijzen (polletje?)... Weer belchinezen? :p

En daarna loopt hij de scheidsrechter ondersteboven. Goeie wedstrijd :+

[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 13-02-2014 00:03 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik zag dat ja haha, hilarisch, dat is zijn 2e blunder in korte tijd.

• Mosin
Deadsy schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 23:14:
[...]

Damn en ik dacht dat de bond daar gewoon corrupt is maar blijkbaar lopen ze daar gewoon flink achter met de regels updaten.
Ik sta er niet gek van te kijken als dat gewoon extra niet willen doen. Wat gewoon een beetje neer komt op een corrupte boel.
Bijv. zo'n Ramos krijgt het voor elkaar om iemand knock out van het veld te krijgen, maar vervolgens wel met z,n kreupel vingertje weer omhoog staat te wijzen :')
Satom schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 10:25:
[...]
Inderdaad.. en Ronaldo dan, gisteravond, wat een beste klapper maakte Manquilo zeg. Hij had z'n nek wel kunnen breken, als ik de filmpjes zo eens bekijk :o
Ja, precies. Het ziet er niet echt geweldig uit ;(

Ik ben trouwens benieuwd wanneer Bertje z'n koffers mag pakken. In het geval van HSV mocht je gister ook niet verwachten dat ze gingen winnen. Bayern had makkelijk nog met 6/7-0 kunnen winnen, maar goed. In principe is eentje al genoeg :P

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 23:19:
[...]

Vidic speelde anders een prima pot. Verder klopt het, we weten allemaal dat Giroud niet dé spits is.

• Terryb47
Vos schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 09:16:
[...]

Vidic speelde anders een prima pot.
daar sluit ik me bij aan, die speelde een hele goede wedstrijd. verder viel het me wel op dat ze heel simpel verdedigden - gewoon hop de bal over de zijlijn. terwijl arsenal alles weer (moeilijk) voetballend wil oplossen, dat kan gewoon niet altijd. beide ploegen speelden om vooral niet verliezen, daarom is 0-0 wel een terechte uitslag..

• chim0
Afbeeldingslocatie: http://static0.ad.nl/static/photo/2014/17/7/9/20140213092751/media_xll_2100714.jpg
Doelman Maarten Stekelenburg heeft een behoorlijk blauw oog overgehouden aan de ontmoeting van Fulham met Liverpool. De keeper moest woensdag een kwartier voor tijd van het veld nadat hij op zijn hoofd was geraakt door aanvaller Luis Suarez van Liverpool.
Ziet er niet echt lekker uit, maar zal ook wel een ongeluk zijn geweest. Ik heb die wedstrijd niet gezien.
Javi Manquillo heeft aan het bekerduel tegen stadsrivaal Real Madrid een gebroken nekwervel overgehouden. De 19-jarige verdediger van Atlético Madrid kwam gisteravond pijnlijk ten val na een gevaarlijke duwfout van Cristiano Ronaldo.
En toch blijf ik erbij dat het een ongelukkige val was, i.t.t. de "gevaarlijke duwfout" die het AD vermeldt. Ronaldo sprong gewoon hoger en die gozer maakte een soort salto onder hem en kwam ongelukkig neer.

Overigens, 19 april 2014 "El Clasico" bekerfinale! _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door chim0 op 13-02-2014 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Meulensteen nu al ontslagen, wauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

iPodKiller schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 20:13:
Meulensteen nu al ontslagen, wauw...
Grappig op zich. Dan gaat het niet goed met Fulham, en gaan ze dreigen. Vervolgens pakken ze een punt tegen United, en verliezen ze nipt en schlemielig van Liverpool, wat op papier gewoon voor Fulham goed prestaties zijn, en moet hij eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=207571

Sorry, en dan komen ze met dit..

Mochten ze degraderen, dan kunnen ze die Mitroglou ook wel vergeten, die wilt echt wel terug naar de BPL hoor denk ik.
Pagina: 1 ... 26 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum