[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.172 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belegering van het doel van Stoke door Man. United. Nog 3 minuten te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:12
United verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het blijft een gekkenhuis onderin. Gus Poyet heeft Sunderland goed op de rails gekregen en ze winnen de derby in en tegen Newcastle ruimpjes, Tony Pulis mag dan lelijk voetbal promoten maar heeft Crystal Palace uit de onderste regio gekregen.

Ik denk dat Fulham het niet gaan redden, en ben bang voor Norwich City.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd hoe lang Bert het uithoudt bij HSV, 5e verlies op rij. Het loopt van geen meter daar.

Man Utd met van Persie blijft ook aanmodderen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Barcelona toch, hoe krijg je het voor elkaar. Cesc dramatisch, Dani Alves is al een jaar of twee geen schim meer van wat hij ooit was. Eerste helft hadden ze wel een goal of drie kunnen maken, en uiteindelijk 3-2 verliezen. 4 wedstrijden, 5 punten. Allemachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Een keertje verliezen kan gebeuren toch? Ik verwacht dat Barca gewoon kampioen wordt ondanks het mindere spel, in Spanje is er amper serieuze concurrentie. En als Messi niet scoort hebben ze Neymar nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:05:
Een keertje verliezen kan gebeuren toch? Ik verwacht dat Barca gewoon kampioen wordt ondanks het mindere spel, in Spanje is er amper serieuze concurrentie. En als Messi niet scoort hebben ze Neymar nog.
Ik verwacht eerlijk gezegd Real Madrid, maar stiekem lijkt het me ergens ook wel prima als Atletico hem pakt. Het zou erg goed zijn voor La Liga als Atletico wint, hopelijk kunnen ze dan de komende jaren definitief aanhaken en er een waardige top 3 van maken in Spanje.

Aguero doet niet mee tegen Barcelona, dat scheelt behoorlijk wat. Als ik de huidige vorm van beide teams vergelijk dan schat ik de kansen van City een stuk hoger in dan die van Barcelona. Aan de andere kant, City werd compleet weggespeeld door Bayern, dat leek toen echt nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:37
Oorlog bij Bilbao - Real, Ronaldo rood! 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:26

Vos

AFCA

Ronaldo liet zich provoceren en liet zich gaan, terecht rood. Zie Bilbao er nog wel met de winst vandoor gaan nu.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 02-02-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:36:
Ronaldo liet zich provoceren en liet zich gaan, terecht rood. Zie Bilbao er nog wel met de winst vandoor gaan nu.
Hij maakte een minimale slaande beweging, maar die vent daarna met die kopstoot beweging mocht ook wel rood krijgen, maar die kreeg alleen geel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Atletico heeft met 4-0 gewonnen en staat 1e, maar wel David Villa er geblesseerd af, even afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:21
Vos schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:36:
Als dat rood is, had ie beter kunnen hoeken :D :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:45

Satom

Verzamel ervaringen

Dat was me wel een weekend zeg.. Kijk tijdens je pauze even de stand, staat het 1-0 vervolgens kwam ik thuis van m'n werk, staat Barça 2-3 achter! Ik was even bang dat het de 3de plaats zou worden. En ik denk dat Atlético wel de papieren in huis heeft om de titel te pakken dit seizoen en dat de Catalanen moeten vrezen voor de 3de plaats (Geen Champions League)(?) :X

[ Voor 12% gewijzigd door Satom op 03-02-2014 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Satom schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:00:
En ik denk dat Atlético wel de papieren in huis heeft om de titel te pakken dit seizoen en dat de Catalanen moeten vrezen voor de 3de plaats (Geen Champions League)(?) :X
Dan spelen ze toch voorrondes CL :? En anders zal de UEFA vast wel iets regelen. Kan toch niet zo zijn dat godenzoon messias Messi niet in de CL zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

1-3 gaat naar de CL en nummer 4 speelt voorronde in Spanje.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:39:
[...]

Hij maakte een minimale slaande beweging, maar die vent daarna met die kopstoot beweging mocht ook wel rood krijgen, maar die kreeg alleen geel.
De beweging is rood waard. Hoef je iemand niet voor te raken. Maar hij krabt hem lijkt het, wijf ;).

De kopstoot beweging deden beide spelers naar mijn weten. Al kwam die nummer 8 wel als een idioot verhaal halen en mag hij zeker wel een kaart krijgen.
Bospa01 schreef op zondag 02 februari 2014 @ 23:03:
[...]

Als dat rood is, had ie beter kunnen hoeken :D :X
Nee, dan krijg je meer wedstrijden schorsing ;). Jij vond het niks? Een krab in het gezicht...

[ Voor 33% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Rhapsody schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:10:
Geen enkel probleem dus. Stel dat ze in het slechtste geval 4e worden (wat ik eerlijk gezegd niet verwacht) kwalificeren ze zich nog fluitend via de voorronde. De spaanse competitie stelt niet zoveel voor qua concurrentie voor de CL plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:48:
[...]

De beweging is rood waard. Hoef je iemand niet voor te raken. Maar hij krabt hem lijkt het, wijf ;).

De kopstoot beweging deden beide spelers naar mijn weten. Al kwam die nummer 8 wel als een idioot verhaal halen en mag hij zeker wel een kaart krijgen.
Doe eens niet zo hypocriet, want je bent duidelijk niet objectief, want die andere had net zo goed rood moeten hebben met die kopstootbeweging. Hij raakte hem amper aan, maar die andere deed alsof ie een mokerslag kreeg. En je zegt het zelf al, dat hij aan kwam vliegen. :') Kijk eens naar Engeland wat er soms allemaal gebeurt, wat over het hoofd gezien wordt. Gisteren West Brom - Liverpool was ook hakken en zagen af en toe.

En trouwens, als dit rood is, dan mag die scheids weleens vaker Spaanse wedstrijden kijken, want je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt. Hij zal het wel in zijn oortje ingefluisterd hebben van de vierde official, want volgens mij heeft ie het zelf nooit gezien. En die scheids had de wedstrijd trouwens sowieso nooit onder controle, want het was oorlog op het veld en je zag gewoon dat ie niet wist wat ie moest doen. Dat stadion ontplofte bijna.

Die Basken zijn wel gekke supporters trouwens, de sfeer was geweldig! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:57:
[...]
Doe eens niet zo hypocriet, want je bent duidelijk niet objectief
God forbid dat iemand een andere mening heeft dan Chim0. Chim0 heeft altijd gelijk. Wie is er hier nou hypocriet :X

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-02-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Kaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:07:
[...]

God forbid dat iemand een andere mening heeft dan Chim0. Chim0 heeft altijd gelijk. Wie is er hier nou hypocriet :X
Heb je de wedstrijd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:57:
[...]

Doe eens niet zo hypocriet, want je bent duidelijk niet objectief, want die andere had net zo goed rood moeten hebben met die kopstootbeweging. Hij raakte hem amper aan, maar die andere deed alsof ie een mokerslag kreeg. En je zegt het zelf al, dat hij aan kwam vliegen. :') Kijk eens naar Engeland wat er soms allemaal gebeurt, wat over het hoofd gezien wordt. Gisteren West Brom - Liverpool was ook hakken en zagen af en toe.

En trouwens, als dit rood is, dan mag die scheids weleens vaker Spaanse wedstrijden kijken, want je wilt niet weten wat er allemaal gebeurt. Hij zal het wel in zijn oortje ingefluisterd hebben van de vierde official, want volgens mij heeft ie het zelf nooit gezien. En die scheids had de wedstrijd trouwens sowieso nooit onder controle, want het was oorlog op het veld en je zag gewoon dat ie niet wist wat ie moest doen. Dat stadion ontplofte bijna.

Die Basken zijn wel gekke supporters trouwens, de sfeer was geweldig! :o
De speler die neer gaat is niet de speler die in kwam vliegen, heb je de wedstrijd wel gezien? ;) Mag ik beelden van de kopstoot?

En hypocriet? Zoek dat maar even op in het woordenboek. Niet objectief? Ik ben voor Real hoor in Spanje. En vind CR een geweldige voetballer, maar hier liet hij zich gewoon provoceren. Ja het was licht maar toch.

Jij bent wel objectief als echte Madridista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 21:45

Satom

Verzamel ervaringen

Rhapsody schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:10:
Mijn fout, zat niet goed op te letten :X
Kaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:05:
[...]

Dan spelen ze toch voorrondes CL :? En anders zal de UEFA vast wel iets regelen. Kan toch niet zo zijn dat godenzoon messias Messi niet in de CL zit :+
Mag toch hopen dat ze geen nummer 4 worden dit seizoen, kan ook bijna niet meer, alhoewel.. Zeg nooit, nooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:32:
[...]

De speler die neer gaat is niet de speler die in kwam vliegen, heb je de wedstrijd wel gezien? ;) Mag ik beelden van de kopstoot?
Ik heb het ook over de speler waar Ronaldo een slaande beweging naar maakte, die ging neer alsof ie met een klauwhamer geraakt werd. Maar dat weet je, dat is het Spaanse temperament, en daarom vind ik het vreemd dat de scheids ervoor viel, want hij moet weten hoe Spaanse spelers zich gedragen. Ook Ronaldo!
En hypocriet? Zoek dat maar even op in het woordenboek. Niet objectief? Ik ben voor Real hoor in Spanje. En vind CR een geweldige voetballer, maar hier liet hij zich gewoon provoceren. Ja het was licht maar toch.
Dat klopt, maar je kwam over alsof je het leuk vond, omdat het Ronaldo is. En het was inderdaad licht, de scheidsrechter had beter moeten weten, maar ik heb die scheidsrechter nog nooit gezien en vond het ook maar een slapjanus. Ook met andere beslissingen.
Jij bent wel objectief als echte Madridista?
Ik ben het absoluut met je eens dat Ronaldo zich liet provoceren en dat ie geen slaande beweging had moeten maken, echter had die scheidsrechter beter moeten weten en die andere, die in kwam vliegen, ook rood moeten geven.

Buiten dat, vond ik het maar een matige wedstrijd. Heel erg fysiek, Bilbao zat er bovenop en Real raakte alleen maar meer gefrustreerd en kwam amper aan voetballen toe. Heb ze zelden zo gezien.

Dat stadion is wel apart trouwens, met dat enorme spandoek achter de goal. Lijkt me niet echt lekker spelen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slasher schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 17:37:
[...]

Schijnt dus niet waar te zijn, ze wisten dat hij een kleine blessure had bij aankomst.
T is nog erger. Wenger wist dat ie 6 weken eruit zou liggen (z'n oude club betaalt het salaris dan ook gewoon door iov Arsenal), maar omdat het vrijdagavond 5 uur was heeft Wenger t toch maar door laten gaan. Had ie 2 dagen meer gehad, dan was kallstrom niet gehaald. Over wanhopig gesproken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:42:
[...]
T is nog erger. Wenger wist dat ie 6 weken eruit zou liggen (z'n oude club betaalt het salaris dan ook gewoon door iov Arsenal), maar omdat het vrijdagavond 5 uur was heeft Wenger t toch maar door laten gaan. Had ie 2 dagen meer gehad, dan was kallstrom niet gehaald. Over wanhopig gesproken...
Rijtje: Park, Chamakh, Squillaci :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

@Kaap, scheelt dat dit een huurcontract is i.t.t. de namen die jij noemt. En dat Spartak nu nog zijn salaris voor haar rekening neemt.

Erg vreemde gang van zaken inderdaad. Maar Wenger weet al dat hij over 6/7 week toch weer (of nog steeds) blessures heeft ;).

[ Voor 42% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op maandag 03 februari 2014 @ 16:47:
[...]

Rijtje: Park, Chamakh, Squillaci :/
Nee, vind Kallstrom toch meer kwaliteit (Al is zijn beste tijd achter de rug) hebben dan bovenstaande spelers, ook al is die een oude rot.

Het was zeker een wanhopige aankoop, Wenger zij zelf al afgelopen weekend, het was hem of anders niets (en dat hij iets aan zijn rug had en pas eind februari/half maart kan spelen) Dat krijg je ervan Wenger last minute aankopen doen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mourinho heeft voorafgaand op de wedstrijd City - Chelsea gezegd dat zonder FFP City onhoudbaar zal zijn. Wacht even, iemand van Chelsea klaagt over koopziekte van City :+

Vervolgens lag ie de hele conferentie te brallen over hoe goed, moeilijk etc etc etc is. Kortom: vanavond parkeert Chelsea wederom de bus. Stel je voor dat ze eens een keer zouden voetballen tegen een goede tegenstander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Mourinho bespeelt schaamteloos de pers. Is 'ie goed in, en het werkt wel, zelfs al weten we dat hij het doet. Ik zie het gewoon als een show en kan er alleen maar om lachen :p .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind het om te kotsen en hoop dat die man zo snel mogelijk teruggaat naar Spanje waar theater een prominentere rol in het voetbal heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach, hij is gevarieerder dan de meeste coaches die alleen zeuren over arbitrale beslissingen en zogenaamd onterechte kaarten of wedstrijdschema's. Er zijn al zoveel saaie coaches. Moyes, Wenger, Hughton, Rodgers, allemaal grijze muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Het is een geniale gek, maar wel grappig. Moest wel lachen wat ie zei over die wedstrijd tegen West-Ham "I had to bring Black & Decker trrr trrr trrr" of zoiets, om door de muur van West-Ham te komen. "This is not Premier League, this is 19th century football" _O- Ja sorry, maar dat vind ik dan weer te grappig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:52:
Het is een geniale gek, maar wel grappig. Moest wel lachen wat ie zei over die wedstrijd tegen West-Ham "I had to bring Black & Decker trrr trrr trrr" of zoiets, om door de muur van West-Ham te komen. "This is not Premier League, this is 19th century football" _O- Ja sorry, maar dat vind ik dan weer te grappig. :D
Mourinho.. geen woorden voor..

Wat deed die tegen barcelona in 2009/10 dan? Daar moesten ze met een bulldozer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
iPodKiller schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:58:
[...]

Mourinho.. geen woorden voor..

Wat deed die tegen barcelona in 2009/10 dan? Daar moesten ze met een bulldozer komen.
Ja, daarom zeg ik, hij doet het zelf ook, maar het blijft te grappig "I had to bring Black & Decker" Hoe verzin je het! :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Dan vrees ik dat City zo nog langs de bouwmarkt moet. Chelsea komt echt niet op bezoek om te winnen/voetballen vanavond ben ik bang..

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Ik vond de reactie van Allardyce op die uitspraak van Mourinho veel mooier :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=E13vl8rg78o]

Trouwens allemaal hypocriet geneuzel. Managers doen wat ze denken te moeten doen om te winnen. Ook met hun tacktiek. Mourinho zet vaak een muur op om clubs als Barcelona te verslaan, omdat hij denkt dat dat de enige manier is. Allardyce doet nu hetzelfde en Mourinho gaat verongelijkt doen. West Ham gaat dan op zijn minst nog geen smerige overtredingen maken, waar mensen zoals Marcelo en Pepe nog wel eens een handje van hadden :r

[ Voor 61% gewijzigd door JanW op 03-02-2014 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Geen bus te zien, hoor, tot nu toe. Wel oorlog! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:06:
Geen bus te zien, hoor, tot nu toe. Wel oorlog! :9~
Dat komt nog wel. Chelsea speelt met 8 verdedigend ingestelde spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Ik weet niet met wat ze spelen, maar het is wel een spektakel van jewelste tot nu toe. Hopelijk gaat het zo de hele wedstrijd! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Nou ja, ze mogen ook nog wel een keer op goal schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Laatst online: 01-09 10:04
Vree hoog tempo.
Dikke match tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

bah. Heb SkyTV en ben op reis, maar SkyGo doet het niet op geroote telefoons :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Volgens mij heeft Luiz gisteren de superbowl gekeken? Briljante vrije trap zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:22:
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:59

Quad

Doof

Jeetje Chelsea, zo'n enorme counter 5 tegen 1 situatie en nog verprutsen. :(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
OMG Chelsea 4 tegen 2 wat een kans en dan zo verprutsen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Chelsea fluffed it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Chelsea alsnog! City ligt wel aardig open..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
GVD niemand zet druk! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Ivanovic....
Die heeft al zoveel belangrijke goals gemaakt...
Niet slecht voor een rechtsback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoe die zabaleta ook wegwandelt vlak voordat Ivanovic uithaalt... Kompany lag vlak ervoor op de grond en doet nog meer moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
It seems Chelsea have parked the Ferrari. They've been ferocious on the break.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Eto'dinges blijft toch nen prutser.

Zijn beste tijd was no doubt pre Russia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kan City met al die miljoenen niet een betere speler opstellen dan demichelis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
City koop liever 20 aanvallers dan 1 topverdediger.

Ze hebben chance dat ze Kompany hebben *knip*.

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 03-02-2014 22:02 . Reden: Doe eens niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Demichelis heeft z'n handschoentjes aangedaan, nou gaan we het krijgen, hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:22:
Hehe idd -> https://vine.co/v/MauWrQhOZDl _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:07:
Demichelis heeft z'n handschoentjes aangedaan, nou gaan we het krijgen, hoor!
Komt omdat hij zo hard loopt in de omschakeling, die koude wind :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:47:
Kan City met al die miljoenen niet een betere speler opstellen dan demichelis?
Ik moet zeggen dat ik die aankoop nooit begrepen heb. Traag en vaak slecht positiespel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Nou, van het spektakel van de eerste 12 minuten is niks meer over. :O

Die Hazard zou je toch een doodschop willen geven? Zo technisch dat het irritant is. :D

[ Voor 41% gewijzigd door chim0 op 03-02-2014 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Hmmm, niet overdrijven. Chelsea strandt weer op de paal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Deef_ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:29:

Chelsea strandt weer op de paal.
Al twee keer, he? Matic ook nog met een afstandsschot. Heb ik van City nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
chim0 schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:30:
[...]

Al twee keer, he? Matic ook nog met een afstandsschot. Heb ik van City nog niet gezien.
Het was al de derde keer, Eto'dinges raakte eerder ook al de paal na een quasi lege goal.

[ Voor 11% gewijzigd door Deef_ op 03-02-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Deef_ schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:31:
[...]

Het was al de derde keer, Eto'dinges raakte eerder ook al de paal na een quasi lege goal.
Die heb ik ff gemist dan, maar kan je nagaan dus.

Nu merk je pas dat je wat verfijndere spelers als Aguero en Nasri mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
Zeker en vast.

City heeft kansen hoor, maar ze worden niet afgewerkt. Toen Aguero er was, ging het daarentegen iets te makkelijk, zoveel klasse heeft die speler.

Mja, als Chelsea hier wint, is er weer nen kwal die een hoop pluimen op zijn hoed gaat steken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je staat 1-0 achter en je blijft gewoon met je 4 man achterin spelen én met je twee controleurs :? Waarvan Nastasic en Demichelis nou niet bepaald een goede wedstrijd spelen.

[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Welke 2? Toure kan zo'n beetje alles, die is niet alleen controlerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:50:
Je staat 1-0 achter en je blijft gewoon met je 4 man achterin spelen én met je twee controleurs :? Waarvan Nastasic en Demichelis nou niet bepaald een goede wedstrijd spelen.
Mja, ongelooflijk. Dan verdien je het ook niet ook.

Ze zoeken het maar uit, ik ga lekker wat anders doen. :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:51:
Welke 2? Toure kan zo'n beetje alles, die is niet alleen controlerend
Nou 1 dan, hij is vrij compleet. Maar meer controlerend dan aanvallend ;). Demichelis was door 9 van de 10 coaches gewisseld.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dzeko was wel echt heel belabberd vandaag, dat Aguero er niet bij was kost ze denk ik toch de wedstrijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

toolkist schreef op maandag 03 februari 2014 @ 22:56:
Dzeko was wel echt heel belabberd vandaag, dat Aguero er niet bij was kost ze denk ik toch de wedstrijd
Klopt ja, viel erg tegen. Hij heeft wat meer ruimte nodig. En Aguero in deze vorm is een wereldspits.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 03-02-2014 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Dzeko is net Sighthorsson: langzaam, draaicirkel van een Scania, wild. Je moet van die kleine, snelle spastische mannetjes als Hazard hebben om je door die twee groten Cahill en Terry te wurmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:28
Laudrup ontslagen, is ook wel lastig te houden als je 6 van je laatste 8 wedstrijden verliest. Aan de andere kant zitten ze nog in Europa en 12e is toch niet erg slecht voor Swansea? Wat ik ook niet helemaal snap is waarom nu, de derby is dit weekend... Lijkt me toch niet het beste moment.

[ Voor 73% gewijzigd door Slaapje op 04-02-2014 22:54 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40
Idd, rare beslissing. Zeker als je bekijkt wie de tegenstanders in de laatste wedstrijden waren (stuk of 5-6 topteams).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, ze hebben in januari nog van Fulham, Birmingham en Man Utd gewonnen.
February 2014
Premier League
West Ham 2-0 Swansea Sat 1 Feb

Report January 2014
Premier League
Swansea 2-0 Fulham Tue 28 Jan
FA Cup - Fourth Round
Birmingham 1-2 Swansea Sat 25 Jan
Premier League
Swansea 1-3 Tottenham Sun 19 Jan
Premier League
Man Utd 2-0 Swansea Sat 11 Jan
FA Cup - Third Round
Man Utd 1-2 Swansea Sun 5 Jan
Premier League
Swansea 2-3 Man City Wed 1 Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Hij is ook niet ontslagen vanwege slechte prestaties sportief gezien, maar vanwege zijn gedrag.
Naar wat ik begrepen heb ten minste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Swansea speelde vorig jaar toch erg leuk voetbal, dit jaar gaat het een stuk minder helaas. Verder heeft ie het als trainer nergens lang volgehouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:11
Ergens wel logisch, Laudrup zat er bij alsof het hem niks meer interesseerde wat er bij Swansea gebeurde. Ik denk dat een nieuwe coach welkom is voor Swansea, met Laudrup ging het niet beter worden.

Het bestuur heeft overleg gehad met Laudrup voor zijn ontslag. Gekeken hoe het de komende tijd verder zou moeten om te zorgen dat er resultaten werden geboekt. Hierbij zaten ze niet op één lijn en is besloten om hem te ontslaan.

Moet zeggen dat de resultaten mij ook wat tegen vallen. Vorig jaar mooi in de middenmoot, nu hikt 't net boven de degradatiestreep. Zeker gezien de aankopen zou je meer mogen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha, wat is er nodig om Messi te stoppen? Een judo worp!

https://vine.co/v/Ma6xHMVQEPq

Vind zo'n overtreding eigenlijk meer waard dan geel...maar om er nou rood voor te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vos schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:09:

Vind zo'n overtreding eigenlijk meer waard dan geel...maar om er nou rood voor te geven.
Om eerlijk te zijn lijkt het me op momenten ook vreselijk om iemand als Messi te zijn. Constant gedekt worden door meerdere tegenstanderd die dus ook dit soort acties niet schuwen om je tegen te houden. Tackles ontwijken kan hij behoorlijk, maar hoe vaak hij wel niet aan zijn shirt getrokken wordt... Dit voorval moest ik eigenlijk wel om lachen, het heeft wel wat zieligs voor die speler. Het helpt allemaal niet, dan maar over gaan tot rugby 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Tja, er is ook geen andere manier om hem te stoppen dan aan hem te gaan hangen of hem onderuit te schoppen, want die bal zit letterlijk aan z'n voet geplakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Vos schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 10:09:

Rare tackle.. :')

Messi maakt zich nergens zorgen om, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Laatst online: 10:00
Zo.. Vidic gaat weg bij Man Utd.
Toch wel een aderlating vind ik, zeker omdat hij gratis weg kan. Jammer dat hij zo vaak gekwetst was, want hij was toch één van de beste centrale verdedigers in Europa. Begrijp niet waarom ze hem geen nieuw contract hebben aangeboden. Eerste echte grote slachtoffer van Moyes?

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Laat maar, ik moet zelf beter lezen :P .

[ Voor 101% gewijzigd door Vos op 07-02-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Als voetballer moet je ook niet stil staan, vind het sowieso niet netjes dat clubs dan niet het fatsoen hebben om of op tijd een nieuw contract te bieden of duidelijk zeggen dat je weg mag, dan kijk je toch verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Laatst online: 10:00
Jaja, ik begrijp zijn keuze volledig... maar die van de club des te minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wilibrord schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 12:28:
Zo.. Vidic gaat weg bij Man Utd.
Toch wel een aderlating vind ik, zeker omdat hij gratis weg kan. Jammer dat hij zo vaak gekwetst was, want hij was toch één van de beste centrale verdedigers in Europa. Begrijp niet waarom ze hem geen nieuw contract hebben aangeboden. Eerste echte grote slachtoffer van Moyes?

Bron
Ik denk dat Vidic blij is dat hij daar weg kan. Hij verlaat het zinkende schip. Nu Rooney en van Persie nog en heel Man Utd stelt niet meer voor dan een gemiddeld elftal. Erg weinig toekomst daar, Inter past wel bij hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Er is vast nog een club in Manchester die Van Persie veel geld wil geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 16:23:
Er is vast nog een club in Manchester die Van Persie veel geld wil geven :+
Of Wenger haalt em als nieuwe topspits :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 20:18:
[...]
Of Wenger haalt em als nieuwe topspits :D
Te oud, te blessuregevoelig, wat enkel maar erger wordt naar mate hij nog ouder wordt. Plus dat hij zwaar onpopulair is. Arsenal aanhang zingt niet voor niets de hele wedstrijd over die verkrachting uit zijn Feyenoord tijd, die moeten hem echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Mooi potje, dat Gladbach tegen Leverkusen. Draaien beide mee in de top en hebben nog belangen, dus het gaat hard tegen hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ibxoIaAK9ETufZ.gif

Deze heb ik helemaal niet meegekregen tijdens de wedstrijd, scheids heeft het ook niet gezien/beoordeeld? Gelukkig blijft het bij dit, als hij hem echt had willen blesseren had ie wel harder ingezet. Zonde, hij liet zich wel enorm provoceren tijdens die wedstrijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Catorce op 07-02-2014 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Hij had hem inderdaad veel harder kunnen raken, maar dit is ook al érg smerig. Wat mij betreft wordt hij (weer) voor een aantal wedstrijden geschorst, want dit is zonder twijfel een opzettelijke actie.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Selectief IMHO. Die speler komt met 2 benen in. Had ie niet erover gestapt had ie waarschijnlijk heel hard onderuit gehaald geweest. Had Messi in dit plaatje gezeten dan was het per ongeluk geweest volgens iedereen.

[ Voor 26% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-02-2014 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
Kaap schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 08:25:
Selectief IMHO. Die speler komt met 2 benen in. Had ie niet erover gestapt had ie waarschijnlijk heel hard onderuit gehaald geweest. Had Messi in dit plaatje gezeten dan was het per ongeluk geweest volgens iedereen.
Haha precies.
Ik zit dat ''filmpje'' nu al 20x te bekijken, maar zo heeel erg vind ik het nu ook weer niet en dan hou ik er rekening mee, dat voetballers de grootste aanstellers zijn.
Lijkt me alleen pijnlijk om die ijzeren en andere noppen in je voet te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Toch jammer dat je er zo over denkt, maar ik heb de schijn hier altijd tegen me als het om iemand van Real of Barcelona gaat. :X

De speler die in komt lijkt zijn benen in te houden/trekken, daar zou je alsnog voor kunnen fluiten maar daar lijkt me weinig aan de hand. Die lijkt op zijn minst nog ergens voor te gaan, namelijk de bal. Ronaldo, zo lijkt het, is daar niet op gefocussed en is eerder bezig met vervelend doorhalen op de tegenstander, alhoewel hij uiteindelijk het niet zo hard doet. Eerder gemeen dan bewust proberen te blesseren, maar dat probeerde ik al eerder duidelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Tja jij vind dat het zo lijkt, ik niet, en blijkbaar de scheids ook niet. Maar zoals ik zei, had Messi in de plaats van Ronaldo gestaan had niemand er iets over gezegd, Messi doet zoiets niet, Messi is de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 12:02:
Tja jij vind dat het zo lijkt, ik niet, en blijkbaar de scheids ook niet. Maar zoals ik zei, had Messi in de plaats van Ronaldo gestaan had niemand er iets over gezegd, Messi doet zoiets niet, Messi is de beste.
Als je goed kijkt lijkt de scheids die kant niet eens op te kijken. En wat betreft Messi: ik weet niet waar je last van hebt, maar het lijkt een beetje op:

*knip* troll

[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 08-02-2014 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan het even wat minder kinderachtig van beide kanten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Die speler komt helemaal niet met 2 benen in; iig niet recht van voren ...
Dat is gewoon rood (volgens de regels)
Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum