[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal :P

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

Kan ermee door. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Bert van Marwijk effect is duidelijk afwezig gebleken bij HSV, thuis 3-0 gewonnen van Dortmund :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-10 16:27
Heeft HSV zijn eerste been al uit het graf gehaald. Open de Bundesliga app en vervolgens staat er HSV 3-0 Dortmund. Die Slomka doet het maar effe!

[ Voor 12% gewijzigd door Mosin op 22-02-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Normale goal, zoals het moet. De actie die zich daarvoor afspeelt, dat is pas klasse! :D
Laatst ook bij Barca. De voor actie helemaal geweldig, scoort hij simpel, zeggen ze dan: Mooie goal :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Geef mijn hoed terug! :+
Afbeeldingslocatie: https://farm4.staticflickr.com/3711/12701082115_e9100849de.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mijn buurman de Tottenham-fan zal wel een Pelle hebben gedaan, maar Buuv de Norwich-fan zal blij zijn met de 1-0 winst van de Canaries op Spurs :p

Terechte overwinning, Norwich had meer moeten scoren (al had Spurs ook wel een goal kunnen halen).

Verder triest maar ook humor: Live-wedstrijd Schotse competitie met uren vertraging uitgezonden vanwege hoorbare vloeken van de tribune. Men is gaan knippen in uitzending voor de gevoelige oortjes :D :p

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 23-02-2014 19:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Op vrijdag 28 juni 2013 raakte bekend dat Mario Been zijn contract, dat in juni 2014 afliep, met KRC Genk voor 2 jaar verlengt tot in juni 2016.
En vandaag lees ik:
http://www.ad.nl/ad/nl/1532/Belgisch-voetbal/article/detail/3602272/2014/02/23/Genk-ontslaat-Mario-Been
Het kan snel gaan... waarom steeds tussentijds verlengen? Evaluatie had deze zomer toch ook gekund?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
Over saaie competitie gesproken, Bayern 19 punten los :+

Mourinho over Falcau:"
"I have a team, but no striker. Falcao does not have a team. A player like him can't play in front of 3,000 people. Monaco is a club to end [your career with].
Torres, Lukaku, Demba Ba en Eto zullen erg blij zijn met zulke uitspraken :+

[ Voor 72% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-02-2014 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Serieus, ik denk dat het slim is voir Lukaku om te verkassen naar een andere club. Die mourinho is echt een lunatic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op maandag 24 februari 2014 @ 06:29:
Over saaie competitie gesproken, Bayern 19 punten los :+

Mourinho over Falcau:"

[...]

Torres, Lukaku, Demba Ba en Eto zullen erg blij zijn met zulke uitspraken :+
Pfff die Mourinho is ook een sukkel eerste klas. Ik denk, dat veel teams van zo'n spits als Torres en de rest kunnen dromen. Loopt ie weer interessant te doen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zo goed is Torres nu ook weer niet. De tijden dat hij >20 goals per seizoen scoorde liggen al ver achter ons.
Bij Chelsea bakt hij er niets van en ze hebben daar al heel wat verschillende coaches gehad de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Is het zo vreemd wat Mourinho zegt? Hij heeft momenteel geen spits a la Suarez/Sturridge, Giroud, Aguero/Negredo. Dit is het lijstje van de Chelsea scorers dit seizoen:
1 Eden Hazard 12
2 Oscar, Samuel Eto'o 6
4 Fernando Torres, Frank Lampard 4
6 Branislav Ivanovic, Andre Schürrle, John Terry 3
...
Demba Ba 1
Hazard is geen spits, en Eto'o is wat geflatteerd door zijn hattrick. Ik krijg een beetje het idee dat sommigen hier niet meer lezen wat Mourinho zegt en automatisch al gaan schuimbekken. Precies wat hij wil bereiken ;)

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 24-02-2014 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hmm wat ik probeer aan te geven is dat zijn uitspraak wel lullig klinkt voor zijn huidige spitsen. Hij beschouwd ze of niet als spits, of niet goed genoeg.

Overigens mag hij Giroud komende zomer overnemen, graag zelfs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:57:
Is het zo vreemd wat Mourinho zegt? Hij heeft momenteel geen spits a la Suarez/Sturridge, Giroud, Aguero/Negredo. Dit is het lijstje van de Chelsea scorers dit seizoen:

[...]

Hazard is geen spits, en Eto'o is wat geflatteerd door zijn hattrick. Ik krijg een beetje het idee dat sommigen hier niet meer lezen wat Mourinho zegt en automatisch al gaan schuimbekken. Precies wat hij wil bereiken ;)
Maar ik vind het zo raar dat hij Lukaku is vergeten, alsof hij nooit bij Chelsea heeft gezeten. Geef hem vertrouwen en hij maakt er minimaal 20 voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

iPodKiller schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:55:
Maar ik vind het zo raar dat hij Lukaku is vergeten, alsof hij nooit bij Chelsea heeft gezeten. Geef hem vertrouwen en hij maakt er minimaal 20 voor je.
Lukaku kan hij niet zomaar terughalen, dat gaat per seizoen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:55:
[...]

Kan wel, maar dan betaal je $$$ aan terughaalboete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

gambieter schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:55:
[...]

Ja dat gaat per seizoen uiteraard, maar dan hoeft die het ook nog over Falcao te hebben. Die komt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 18:43:
Heeft HSV zijn eerste been al uit het graf gehaald. Open de Bundesliga app en vervolgens staat er HSV 3-0 Dortmund. Die Slomka doet het maar effe!
Wauw.. ik wist dat Calhanoglu een talent was met een vrije trap, maar dit is wel een heerlijke goal! (goal nummer 1, 1:29) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1:29 is goal 2, die eerste is inderdaad erg mooi. Draait lekker weg op het laatste moment. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Opvallend: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/26300992
Newcastle boss Alan Pardew was sent off for head-butting Hull's David Meyler as United claimed a comfortable victory.
Een kopstotende coach :D

Chelsea slaat een gaatje door de winst van Stoke op Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Zojuist een filmpje van gezien op internet. Kon de kopstoot helaas niet goed zien. Ben benieuwd wat de aanleiding was. Zoiets zal je toch niet zomaar doen als je 1-3 voorstaat?

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Slecht filmpje en weet niet hoe lang het nog op Youtube staat:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=EnTwQo5-ANA]

Je ziet halverwege ook de aanleiding: Meyler maakt een trappende beweging richting Pardew als Meyler de bal wil pakken. Maar oerdom van Pardew.

[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 01-03-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BhqE4jmCEAAwIS5.jpg

Hij heeft er spijt van, uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Zal Schalke er vandaag weer met 6-1 naar huis worden gestuurd of zal het nog meevallen vandaag

28 minuten en dan al met 4-0 achter staan. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Napo op 01-03-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Napo schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 18:56:
Zal Schalke er vandaag weer met 6-1 naar huis worden gestuurd of zal het nog meevallen vandaag

28 minuten en dan al met 4-0 achter staan. :+
Auw... Robben 2x zie ik, netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bayern was weer goed op dreef vandaag. Het had makkelijk 7 of 8-1 kunnen worden, maar die keeper van Schalke04 was me toch super aan het keepen in de tweede helft en van die penaltie zat hij niet ver af.
Zeker een keeper met potentieel als je zag wat die deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leuke eerste helft in de Capital Cupfinal. Sunderland met 1-0 voor tegen Man City :p

En wie is weer de zwakke schakel van Man City: yep, DeMichelis. Zat fout bij de eerste goal, en is zo traag en compenseert dat niet met inzicht. Ik snap niet dat Pellegrini hem blijft opstellen.

Edit: en dan draait de wedstrijd in iets meer dan een minuut om. Eerst een briljante goal van Yaya Toure, en daarna een bijna net zo mooie (maar iets meer mazzelige) goal van Nasri. Dat gaat het wel zijn, ben ik bang :D

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 02-03-2014 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Real wordt weer eens ouderwets bevoordeeld... Veel duidelijker kon die claim voor een penalty niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat had inderdaad een pingel moeten zijn. Maar dit is geen makkelijke wedstrijd om te fluiten, ze rollen, schoppen, maken schwalbes, zijn stiekem, etc. Deze teams zullen de hele trucendoos opendoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09-2020
Als het in madrid geen doelpuntenfestijn wordt vandaag, dan wel een kaartenfestijn.
toolkist schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:14:
Real wordt weer eens ouderwets bevoordeeld... Veel duidelijker kon die claim voor een penalty niet.
Costa liet zich wel erg makkelijk vallen, ik vind het dan ook alleen maar mooi dat een van de vuilste spelers van de spaanse velden eens een keer benadeeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Benzema maakt (volgens mij net niet buitenspel itt Sierd en Wim) de 1-0 en daarna komen ze goed weg na de actie van Ramos. Was een penalty, ondanks dat het verder geen grove charge was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Catorce schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:18:
Benzema maakt (volgens mij net niet buitenspel itt Sierd en Wim) de 1-0 en daarna komen ze goed weg na de actie van Ramos. Was een penalty, ondanks dat het verder geen grove charge was.
Dit is nou niet een wedstrijd waarin je een objectieve Sierd kan verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

andries.t.net schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:17:
Als het in madrid geen doelpuntenfestijn wordt vandaag, dan wel een kaartenfestijn.
De Skysports verslaggevers: wat is de kans dat dit 11 tegen 11 eindigt? Nul! :p
Costa liet zich wel erg makkelijk vallen, ik vind het dan ook alleen maar mooi dat een van de vuilste spelers van de spaanse velden eens een keer benadeeld word.
Is Costa viezer dan Ramos? Dat lijkt me moeilijk, daar waar een Pepe gewoon gek wordt is een Ramos een berekende viezerik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En dan ligt er ineens een blik bier zowat midden op 't veld.

Ramos had met gemak al 2 gele kaarten kunnen hebben. 1 voor de niet gegeven penal, 1 voor die andere overtreding op Costa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:57:
Edit: en dan draait de wedstrijd in iets meer dan een minuut om. Eerst een briljante goal van Yaya Toure, en daarna een bijna net zo mooie (maar iets meer mazzelige) goal van Nasri. Dat gaat het wel zijn, ben ik bang :D
Uiteindelijk 3-1. Jammer, meer mag ik er hier van de moderators niet aan toevoegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
1-1 Koke! Dit kan nog mooi worden, twee goals in pakweg 25 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
gambieter schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:19:

[...]

Is Costa viezer dan Ramos? Dat lijkt me moeilijk, daar waar een Pepe gewoon gek wordt is een Ramos een berekende viezerik...
In mijn optiek wel, al scheelt het niet veel, maar dat terwijl Costa een spits is...

Koke wordt 1 seconde over het hoofd gezien, doelpunt. Mooi dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lastig, Norwich City wordt ook uitgezonden. Ga ik voor lager niveau van mijn lokale clubje maar zonder het vieze, of hoger niveau met de schwalbes en smerige overtredingen bij de Madrileens derby? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
andries.t.net schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:31:
[...]

In mijn optiek wel, al scheelt het niet veel, maar dat terwijl Costa een spits is...

Koke wordt 1 seconde over het hoofd gezien, doelpunt. Mooi dit.
Costa is een duikelaar, maar verder vind ik Ramos eigenlijk niet eens een heel vuile speler. Alonso en Arbeloa zijn vele malen erger, die worden buiten Madrid echt gehaat door spelers, trainers en fans. Ramos is eerder een wat grove speler die elke wedstijd zijn De Boer momentje heeft en daardoor wel erg veel gele en rode kaarten pakt.

Lopez zag er niet goed uit bij die 1-1 overigens... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hoffenheim heeft even uitgedeeld tegen Wolfsburg zeg! 6-2 :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04
Heerlijk schot van Gabi. Nu Madrid verder vernederen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2024
En Pepe zou gewoon de leider van een straatbende zijn geweest als hij niet zo'n voetballer was

Ik vind die Sierd altijd genieten, heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
schwarzenegger schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:49:
En Pepe zou gewoon de leider van een straatbende zijn geweest als hij niet zo'n voetballer was

Je hebt wel wat hersenen nodig om een leider te zijn, zelfs van een straatbende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
schwarzenegger schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:49:

Haha, toevallig is laatst het satirische voetbalprogramma Crackovia met een dergelijke sketch gekomen na de snot aanval van Pepe in de halve finale Copa del Rey :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jduxbIzvGJ4]

Vlam in de pan nu in Madrid, lekker potje zo! Ronaldo trouwens bijzonder weinig gezien, komt vrij weinig in positie iets te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Catorce op 02-03-2014 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Diego Costa is ook wel een duikelaar zeg. Verder allemaal opgefokte mannetjes :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hm, Norwich komt met 0-1 voor na 3 minuten, en dan kiest Benteke juist deze wedstrijd om zijn vorm terug te vinden. Mooie omhaal, sterke kopbal en dan nog twee goals en nog in de eerste helft is het 4-1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Catorce schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:33:
[...]

Costa is een duikelaar, maar verder vind ik Ramos eigenlijk niet eens een heel vuile speler. Alonso en Arbeloa zijn vele malen erger, die worden buiten Madrid echt gehaat door spelers, trainers en fans. Ramos is eerder een wat grove speler die elke wedstijd zijn De Boer momentje heeft en daardoor wel erg veel gele en rode kaarten pakt.

Lopez zag er niet goed uit bij die 1-1 overigens... :X
Costa is wel meer dan dat, duwen & trekken aan alles wat beweegt, continu laat inkomen en erg veel vieze tikjes uitdelen. De schwalbes komen pas wanneer hij de bal heeft ;). Ik vind het erg zonde van in mijn ogen 1 van de beste spitsen van het moment.

Ik denk ook dat je Ramos niet moet onderschatten, waar het lange periodes goed gaat (zeker nu hij aanvoerder is) is het wel zo dat als zijn stoppen doorslaan, dat ze dan goed doorslaan. Zeker in wedstrijden tegen clubs uit catalonie.

En dat gevoel over Lopez had ik ook bij de tweede goal. Wat zou Iker gedaan hebben blijft dan de pijnlijke vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
2-2! Ronaldo scoort. Prima geschoten bij een dergelijke bal, maar deze had natuurlijk nooit zo mogen vallen. Zwak van Atletico, de laatste 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andries.t.net
Guti zou trots zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Barcelona wint met 4-1 van Almeria. Fantastische vrije trap van Messi, sterke eerste helft en een zwakke tweede helft. Ze hadden het voor rust al op slot moeten gooien, maar door de zoveelste zwakke actie van VV bij het uitkomen bij een hoge bal werd het nog spannend.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6VgbtEA33CE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Milan ging weer onderuit (tegen Juve weliswaar). het lijkt erop dat Seedorf het ook niet aan de praat krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 11:42:
Milan ging weer onderuit (tegen Juve weliswaar). het lijkt erop dat Seedorf het ook niet aan de praat krijgt.
Maar ze speelde best aardig, ze hadden de eerste helft gewoon een of twee keer kunnen (moeten) scoren. Dan hadden ze deze wedstrijd best kunnen winnen. Bovendien is het geen schande om van Juventus te verliezen.

Geef hem wat tijd, ik denk dat je volgend seizoen pas echt over hem kan oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:04
Met^

Ik vond het geen onaardig voetbal wat Milan liet zien, met wat meer geluk had het best een andere wedstrijd kunnen zijn geworden.
Ik heb het idee dat Milan met wat tijd toch wel weer een leuk elftal kan worden. De spelstijl van Seedorf spreekt me in iedergeval aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Het is niet te vergeten z'n eerste klus als trainer (en dan gelijk AC Milan trainen :o ) je weet maar nooit of hij wel geschikt is voor dit vak. Het zou onrealistisch zijn om te hoge verwachtingen te hebben.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

BigWillem89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 12:05:
[...]

Maar ze speelde best aardig, ze hadden de eerste helft gewoon een of twee keer kunnen (moeten) scoren. Dan hadden ze deze wedstrijd best kunnen winnen. Bovendien is het geen schande om van Juventus te verliezen.

Geef hem wat tijd, ik denk dat je volgend seizoen pas echt over hem kan oordelen.
Met ^^

Juventus is ook qua ploeg een stuk beter. Bij Milan hebben ze tijd nodig, zoveel geld zit er nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Straks persconferentie Puyol, werd een aantal uren geleden aangekondigd. Denk dat hij zijn afscheid gaat aankondigen, het is ook beter zo. Zou het echt ontzettend klote vinden als hij nog een jaar of twee bij een andere club gaat spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 17:58
Catorce schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
Straks persconferentie Puyol, werd een aantal uren geleden aangekondigd. Denk dat hij zijn afscheid gaat aankondigen, het is ook beter zo. Zou het echt ontzettend klote vinden als hij nog een jaar of twee bij een andere club gaat spelen...
Dag van het afscheid dan (zie Vitesse-icoon stopt met voetballen). Je kunt hem inderdaad niet bij een ander team bedenken.. en voor het geld zal hij het ook niet meer hoeven te doen

Edit: toch geen afscheid
'Tarzan' Puyol maakt vertrek bij Barcelona bekend

Carles Puyol vertrekt na dit seizoen bij Barcelona. Dat heeft de 35-jarige verdediger zojuist bekend gemaakt tijdens een speciaal belegde persconferentie. Hoewel hij nog een contract tot medio 2016 heeft, acht Puyol zichzelf door aanhoudende knieproblemen niet langer in staat om zich op het allerhoogste niveau staande te houden.

Zondag speelde Puyol als vervanger van de geblesseerde Gerard Piqué nog negentig minuten mee tegen Almería (4-1) en was hij zelfs nog verantwoordelijk voor de 3-1. Het was dit seizoen echter pas de vijfde basisplaats in competitieverband van de woeste verdediger, die in 1999 debuteerde in de hoofdmacht van de Catalanen onder toenmalig trainer Louis van Gaal.

In de vijftien tussenliggende jaren groeide Puyol uit tot een van de boegbeelden van het moderne Barcelona, dat met Tarzan in de achterhoede zes keer kampioen van Spanje werd, twee keer de Copa del Rey veroverde, drie keer de Champions League won en twee keer zegevierde in zowel de strijd om de Europese Super Cup als op het WK voor clubs.

Ook met Spanje viel Puyol op het EK 2008 en het WK 2010 in de prijzen. Anderhalf jaar geleden diende de terugval van de honderdvoudig international zich echter al min of meer aan, toen Puyol - doorgaans het toonbeeld van onverzettelijkheid - de Spaanse eindzege op het EK 2012 van een afstand moest bekijken door de knieblessure die hem sindsdien parten bleef spelen.

Sinds Spanje in Oekraïne en Polen de Europese titel prolongeerde kwam Puyol in totaal nog slechts 34 keer in actie voor Barcelona, waarvan het bij elf duels om het Spaanse bekertoernooi ging. Trainer Gerardo Martino liet hem de afgelopen weken dan ook steeds vaker om 'technische redenen' buiten de wedstrijdselectie. Na vijftien trouwe dienstjaren houdt Puyol het daarom voor gezien. Barcelona moet op zoek naar een nieuwe rots in de branding.

bron vi.nl

[ Voor 62% gewijzigd door Gynnad op 04-03-2014 16:13 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Catorce schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
Hij zal denk ik naar de VS gaan.
Dit seizoen zijn er al zat genoeg geruchten geweest dat hij dit jaar of volgend jaar naar de VS gaat om flink geld te vangen.
Een van de clubs die genoemd werd bij die geruchten was Red Bull NY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Nieuwe club van Beckham wellicht. Ik gun Puyol echt het allerbeste, maar ik zou het heel jammer vinden hem in een ander shirt te zien spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Catorce schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 20:52:
Nieuwe club van Beckham wellicht. Ik gun Puyol echt het allerbeste, maar ik zou het heel jammer vinden hem in een ander shirt te zien spelen :(
Neh de nieuwe club van Beckham zal het niet worden of Puyol zal pauze van een paar jaar moeten nemen.

Het is nog niet bekend wanneer de nieuwe club van Beckham mee gaat doen in de MLS maar dat zal denk ik op zijn vroegst pas in 2016 zijn aangezien er nog diverse dingen geregeld moeten worden.

In 2015 treden 2 andere clubs toe tot de MLS eentje daarvan is die club van de sjeiks van Man City misschien dat hij daarheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wilshere 6 weken uitgeschakeld, met Engeland gisteravond een breuk/scheur in zijn voet gekregen dankzij Agger (Liverpool)

Schijtinterlands :r

[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-03-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Staat Arsenal weer wat vaster op 1 in de injury table... Heel zuur deze blessure bij (wederom) een bepalende speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gelukkig nog:

Speaking to the press ahead of tomorrow’s FA Cup quarter-final with Everton, Wenger stated: “Ramsey is one week away, he should be back for next weekend. Kallstrom as well.”

Ramsey was wel een groot gemis, Kallstrom ben ik ook wel benieuwd naar(Zijn vrije trap zeker), maar denk niet dat die veel beter dan Arteta zal zijn, waarvan zijn dagen ook wel geteld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hoe lang hebben ze Källström eigenlijk? Dat ie nog steeds voetbalt :D, imo was die na (/ tijdens) Lyon al over z'n top ...

[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 08-03-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
En daar gaat Barcelona weer tegen een laagvlieger. Stonden 5/6 punten voor op Real Madrid, inmiddels kan dat morgen oplopen tot een achterstand van 4 punten. Ik hoop echt dat komende zomer verkiezingen zijn, dit bestuur weg gaat en dat de selectie eens flink opgeschud gaat worden. Er mogen/gaan wel een speler of 9 weg uit de selectie (Afellay, Cuenca, Tello, Roberto, Dos Santos, Song, Valdes, Puyol, Alves), daar moet dan eea voor terug worden gehaald. Ik zou zeggen:

GK: Ter Stegen
CB: Mangala of Benatia, aangevuld met Musacchio, Schar, Balanta, Doria
CM: Rafinha (terug van Celta)
RW: Deulofeu (terug van Everton, maar mag ook zeker nog een jaar blijven)

Je zou dan nog kunnen denken aan een spits, dit om dan Messi evt achter de spits te kunnen laten spelen in een 3-4-3 oid. Aguero gaat nooit lukken, dus zal wel een jeugdspeler of een tweederangs spits van een middenmoter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

apis29 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:21:
Hoe lang hebben ze Källström eigenlijk? Dat ie nog steeds voetbalt :D, imo was die na (/ tijdens) Lyon al over z'n top ...
Afgelopen transfermarkt gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En toen was die zelfs al geblesseerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Typische Wenger actie als hij geen leuke last minute deal kan krijgen, dan maar een geblesseerde oudje met rugproblemen uit wanhoop huren :') Begrijp nog steeds niet dat hij geen scorende spits had gehaald of in ieder geval had gehuurd voor 13/14.. Dat kon dat extra beetje kunnen zijn om consistent te kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Chelsea krijgt het uiteindelijk van Spurs op een presenteerblaadje. De 1-0 is een uitglijer + slechte terugspeelbal van Vertonghen, de 2-0 een schwalbe van Eto'o=penalty+rood Kaboul.

En 3-0 en 4-0 door Dembe Ba, de eerste een uitglijder van Sandro en de tweede een belachelijke terugkopbal van Walker. Ze maken er mooi gebruik van, maar het was mede zelfmoord van Spurs.

[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 08-03-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Dit was pure zelfmoord van Spurs, eerste helft hebben we ons goed gehouden met meer balbezit dan Chelsea, maar vanaf het begin van de tweede helft was het gewoon een stuk slechter. Ik had niet verwacht dat we zouden winnen, maar dit was echt een blamage...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Slaapje schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 21:06:
Dit was pure zelfmoord van Spurs, eerste helft hebben we ons goed gehouden met meer balbezit dan Chelsea, maar vanaf het begin van de tweede helft was het gewoon een stuk slechter. Ik had niet verwacht dat we zouden winnen, maar dit was echt een blamage...
Überhaupt die opstelling al.. Beste centrale verdediger als linksback, beste rechtsback rechts op t middenveld, Dembele en Eriksen niet eens in de selectie. Al heb ik geen idee of die geblesseerd zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Moesten Arsenal en City vandaag niet spelen?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 22:28:
Moesten Arsenal en City vandaag niet spelen?
FA-cup, Arsenal-Everton 4-1. Ozil was eindelijk weer eens op dreef, al was de uitslag wat geflatteerd voor Arsenal (een 2-1 winst had imo de krachtsverhoudingen goed weergegeven). Man City speelt morgen tegen Wigan Athletic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 19:57:
de 2-0 een schwalbe van Eto'o=penalty+rood Kaboul.
Dus toch... Ik twijfelde al. Was het niet Mourinho die van de week weer lag te janken dat Vertonghen Chelsea een rooie kaart en pingel aannaaide. Nu was het vast en zeker terecht? :')

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-03-2014 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Laatst online: 07-06-2015
Catorce schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 18:22:
En daar gaat Barcelona weer tegen een laagvlieger. Stonden 5/6 punten voor op Real Madrid, inmiddels kan dat morgen oplopen tot een achterstand van 4 punten. Ik hoop echt dat komende zomer verkiezingen zijn, dit bestuur weg gaat en dat de selectie eens flink opgeschud gaat worden. Er mogen/gaan wel een speler of 9 weg uit de selectie (Afellay, Cuenca, Tello, Roberto, Dos Santos, Song, Valdes, Puyol, Alves), daar moet dan eea voor terug worden gehaald. Ik zou zeggen:

GK: Ter Stegen
CB: Mangala of Benatia, aangevuld met Musacchio, Schar, Balanta, Doria
CM: Rafinha (terug van Celta)
RW: Deulofeu (terug van Everton, maar mag ook zeker nog een jaar blijven)

Je zou dan nog kunnen denken aan een spits, dit om dan Messi evt achter de spits te kunnen laten spelen in een 3-4-3 oid. Aguero gaat nooit lukken, dus zal wel een jeugdspeler of een tweederangs spits van een middenmoter.
Misschien is het een idee om een keer te beginnen met wegwerken van de enorme schuld die ze hebben i.p.v. weer meer dan 100 miljoen uit te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Want jij rekende je huis ook contant af i.p.v. een hypotheek te nemen :?

Een schuld is niet perse een slecht iets namelijk, en zeker niet in voetballand. Zolang je elk jaar winst maakt en daar dan een deel van je schulden aflost is er niets aan de hand. En laat Barcelona dat nou precies zo doen. Het is niet zoals in Nederland waar clubs financieel zo zwak zijn dat de kraan gelijk dicht moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ezequiel schreef op zondag 09 maart 2014 @ 05:41:
[...]

Misschien is het een idee om een keer te beginnen met wegwerken van de enorme schuld die ze hebben i.p.v. weer meer dan 100 miljoen uit te geven
Onnodig om schulden weg te werken tot 0. Afgelopen jaren hebben ze al pakweg 200 miljoen afgelost, voor een gezond bedrijf is het vaak ook helemaal niet onverstandig om schulden te hebben. Florentino Perez zag de kans om tegen zeer lage rentes geld te lenen en heeft daar oa Benzema, Ronaldo en Bale van gehaald. Het braafste jongetje van de klas zijn omtrent de schulden zou absoluut geen prioriteit moeten hebben boven het sportieve. Beetje makkelijk om te roepen 'los die schulden maar af!', 'Wij betalen als belastingbetaler voor Bale en Ronaldo!'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*knip* troll

[ Voor 92% gewijzigd door argro op 10-03-2014 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

City thuis 2-0 achter tegen Wigan :o . Schakel net in, nog 25 minuten volle bak druk van City.

En 1-2. Worden hele lange minuten voor Wigan. Lescott doet een Castaigosje.

[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 09-03-2014 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
5 minuten extra tijd, jezus zeg, als dit United was noemde we het Fergie-time :/

[ Voor 40% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-03-2014 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knappe prestatie van Wigan :) . Kompany zal zijn opmerking over de quadruple wel terug willen nemen, want FA-cup en waarschijnlijk CL gaat het al niet worden, en PL kan maar niet zeker :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wenger ATM

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/BiThBKjCMAE-0b9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ezequiel schreef op zondag 09 maart 2014 @ 05:41:
[...]
Inderdaad, ik snap er ook weinig van. 1 nederlaag en Barca fans roepen gelijk dat het bestuur + 9 spelers weg moeten. Wat een onzin, Real kan nog genoeg punten verspelen en de Clasico komt er ook weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:25
Die moeten niet weg, die gaan weg. Dat is toch een groot verschil. Puyol en Valdes vertrekken aan het einde van het seizoen, dat staat vast. Alves heeft ook al aangegeven te willen vertrekken een keer. Cuenca, Tello, Afellay, Roberto, Dos Santos komen te kort voor het niveau van Barcelona. Song heeft ook nog nooit een goed niveau kunnen halen daar. Dan kan je beter proberen die te verkopen en wat geld daarvoor te krijgen, om daarna je elftal te versterken op belangrijke posities.

Als je er in verdiept is het best logisch, maar zomaar wat roepen is natuurlijk veel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 10:20:
[...]

Inderdaad, ik snap er ook weinig van. 1 nederlaag en Barca fans roepen gelijk dat het bestuur + 9 spelers weg moeten. Wat een onzin, Real kan nog genoeg punten verspelen en de Clasico komt er ook weer aan.
Misschien volg je de club niet zo, maar sinds Wembley 2011 staat alles stil. Verkeerde spelers zijn aangetrokken en de selectie is flink toe aan vernieuwing. Het bestuur heeft dit jaren lang laten gebeuren en heeft het nagelaten door te selecteren sinds die CL finale. Messi heeft nu al ruim twee jaar lang het team gedragen en zo heel wat mindere dingen weten te maskeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:05:
[...]
Misschien volg je de club niet zo, maar sinds Wembley 2011 staat alles stil. Verkeerde spelers zijn aangetrokken en de selectie is flink toe aan vernieuwing. Het bestuur heeft dit jaren lang laten gebeuren en heeft het nagelaten door te selecteren sinds die CL finale. Messi heeft nu al ruim twee jaar lang het team gedragen en zo heel wat mindere dingen weten te maskeren.
Neymar is toch een aardige versterking gebleken? Er zijn inderdaad ook genoeg miskopen maar welke topclub heeft dat niet? Misschien liggen de prestaties ook meer aan de matige trainer dan aan het materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 11:43:
[...]

Neymar is toch een aardige versterking gebleken? Er zijn inderdaad ook genoeg miskopen maar welke topclub heeft dat niet? Misschien liggen de prestaties ook meer aan de matige trainer dan aan het materiaal.
Aan de matige trainer? Volgens mij valt dat wel mee. Desalniettemin zou ik opzich best graag Frank de Boer volgend jaar voor de groep zien.

Barcelona is al jaren toe aan een nieuwe CB, maar keer op keer faalt men dat aan te pakken. Je kunt Vertonghen als backup CDM en als CB oppikken voor 12M, maar men koopt doodleuk Song voor 20M. Is gebleken dat hij er totaal niet bij past, dan had je dat geld beter kunnen besteden. Neymar is een prima versterking, maar nog steeds niet waar men behoefte aan had. Thiago hebben ze gemakkelijk laten gaan, ook een grote faal gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Als die matige trainer wel meevalt dan hoeft de Boer daar ook niet naartoe toch? Dat de Boer het bij Ajax goed doet betekent niet dat hij Barca met al die topspelers kan coachen. Daarvoor is een heel ander type trainer nodig. Of je moet allemaal jonge talenten halen. Maar jij wil liever (dure) gevestigde spelers kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:38:
Als die matige trainer wel meevalt dan hoeft de Boer daar ook niet naartoe toch? Dat de Boer het bij Ajax goed doet betekent niet dat hij Barca met al die topspelers kan coachen. Daarvoor is een heel ander type trainer nodig. Of je moet allemaal jonge talenten halen. Maar jij wil liever (dure) gevestigde spelers kopen.
Ik denk dat De Boer een ander type trainer is dan Martino, denk ook dat De Boer een stuk harder is en dat kan de groep wel gebruiken. Of het gaat werken moet je altijd nog maar zien, dat is in ieder geval wel zeker.

En dat ik gevestigde, dure spelers wil halen valt mee. Duur zal het altijd wel zijn, je betaalt nu eenmaal door de inflatie in transferprijzen snel de hoofdprijs als grote club. Voor CB zou ik Mangala, Benatia of Balanta graag zien komen. Rafinha mag gaan strijden voor een plek op het middenveld, die komt terug van Celta. Dan zou ik daar dit seizoen nog een spits aan toevoegen, denk dat Mandzukic wel eventueel te halen is. Die weet dat Lewandowski komt om te spelen, bij Barcelona kan hij best veel tijd maken als Messi achter spits gaat spelen ipv 'false 9'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze Song als CB haalden. Bij Arsenal speelde hij daar als de reserves van de reserves niet konden. Als CDM was hij echter baas en ik denk dat Song inmiddels best spijt gehad zal hebben van zijn transfer.

Maar goed, misschien kunnen we hem voor een prikkie terughalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op maandag 10 maart 2014 @ 15:49:
Ik heb ook nooit begrepen waarom ze Song als CB haalden. Bij Arsenal speelde hij daar als de reserves van de reserves niet konden. Als CDM was hij echter baas en ik denk dat Song inmiddels best spijt gehad zal hebben van zijn transfer.

Maar goed, misschien kunnen we hem voor een prikkie terughalen :+
Het zal deze zomer volgens mij simpel zijn: Mascherano of Song gaat weg. Busquets zal iemand als backup nodig hebben, maar beiden zijn ontoereikend op de CB positie. Het project 'Song als CB' is ook na een wedstrijd of vier gestaakt. Geen slechte speler, dat niet, maar totaal niet op zijn plek daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Mascherano als 'stofzuiger' vond ik altijd mooi om te zien. Imo een van de beste op die positie. Maar daar staat hij bij Barca nooit... Naast Pique moet gewoon een top verdediger komen, al een paar jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zo, terug in het echte voetbaltopic. Geneuzel altijd in dat andere topic ;)

Ozil geblesseerd aan zijn hamstring, lijkt ernstig. Das wel een aderlating. Gelukkig is Ramsey komend of volgend weekend weer fit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Maar Ramsey zal weinig ritme hebben, al kan het ook anders zijn als je naar The Ox kijkt. Die komt echt supergoed terug uit zijn redelijke lange blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vos schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:28:
Maar Ramsey zal weinig ritme hebben, al kan het ook anders zijn als je naar The Ox kijkt. Die komt echt supergoed terug uit zijn redelijke lange blessure.
Ox is naast Rambo wel het hoogtepunt van 13/14 imo, kampte voorheen lichtjes met vormproblemen, lag eruit, vocht zich terug en is nu onmisbaar, serieus, hij is een motor die je niet uitkrijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

Is dat zijn imitatie van Robben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 12:55:
Zo, terug in het echte voetbaltopic. Geneuzel altijd in dat andere topic ;)

Ozil geblesseerd aan zijn hamstring, lijkt ernstig. Das wel een aderlating. Gelukkig is Ramsey komend of volgend weekend weer fit :D
Ozil presteert toch vrij matig tegen de topploegen, dus daar mis je de komende wedstrijden niet zoveel aan denk ik. Alleen tegen de kleintjes weet hij uit te blinken.
Pagina: 1 ... 28 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum