[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 44 Laatste
Acties:
  • 99.171 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:00
tweaker2010 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 23:35:
[...]

Ozil presteert toch vrij matig tegen de topploegen, dus daar mis je de komende wedstrijden niet zoveel aan denk ik. Alleen tegen de kleintjes weet hij uit te blinken.
50-50. Giroud is tegen topploegen onzichtbaar, onvoldoende spits, en Ozil heeft een goede spits voor hem nodig om zijn ballen kwijt te kunnen. Ik denk dat de combi Ozil-Giroud niet goed is.

Daarnaast denk ik dat Ozil toch gewoon nog te veel moet wennen aan de PL.

Van de BBC:
Former Manchester City defender Danny Mills believes the club need to "spend big" on defenders if they are to compete at the top level.
Nog meer ja :')

[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 13-03-2014 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 06:53:
[...]
Daarnaast denk ik dat Ozil toch gewoon nog te veel moet wennen aan de PL.
Dit was een CL wedstrijd, dus dat heeft niets met de PL te maken. Ozil was het niveau bij Real al gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

Van de BBC:

[...]

Had Jeroen Grueter het gisteravond ook over, Manchester City kwam te kort en zou van de zomer moeten investeren, voornamelijk in de verdediging. :')

Oef, Hoeness heeft 5,5 jaar cel aan zijn broek aangeklaagd gekregen.
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke straf zal zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Quad op 13-03-2014 11:10 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Tja, bij Real had Ozil een Benzema, Ronaldo, Di Maria om zich heen. Dat maakt een hoop verschil, nu moet ie het doen met Giroud of een Sanogo voor zich :') de primera division ook is niet te vergelijken, waar eigenlijk alleen Barcelona een concurrent is. De Premier League is een heel stuk fysieker, waar je van de nummer laatst net zo makkelijk verliest. Ploegen als Chelsea en City overkomt dat ook gewoon.

Neemt niet weg dat ik ook vind dat je meer mag verwachten van een speler als Ozil.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 10:30:
[...]
Dit was een CL wedstrijd, dus dat heeft niets met de PL te maken. Ozil was het niveau bij Real al gewend.
Het heeft alles met de PL te maken. Het niveau kan dan wel hetzelfde zijn, maar het zijn wel heel andere competities. PL is veel fysieker dan Spanje, en dat zal best wel vreten aan Ozil zijn fitheid en vorm. Dat is waar ik op doelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Van de BBC:
[...]
Toch heeft hij wel gelijk. Net zoals je bij Arsenal klaagt over het ontbreken van een echte spits, bij Man U er grotendeels middelmatige voetballers rondlopen (buiten RvP/Rooney), heeft Man City geblunderd met DeMichelis. Ze hebben behalve Kompany geen goede centrale verdedigers, DeMichelis was misschien 10 jaar terug nog goed en Lescott is het nooit geweest. En laten dat nu net de verdedigers zijn geweest die tegen Barca door de mand vielen.

Wat dat betreft doet Chelsea het beter, en heeft Arsenal ook een beter centraal duo.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Kompany stak er zeker met kop en schouders boven uit, dat was duidelijk. Demichelis is een leuke CB voor een midtable team in de Primera, meer niet. Het lijkt er overigens op dat veel teams komende zomer op zoek gaan naar versterkingen achterin. Barcelona, ManU, Chelsea, PSG, City, Real, Milan. Wellicht halen ze niet allemaal een nieuwe CB, maar grote kans dat veel dat wel gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:22
Chelsea, PSG en Real hebben het achterin toch al heel goed staan, tenzij een andere club bij hun gaat shoppen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leeftijd? Bij Chelsea is zeker Terry niet de jongste meer, ze moeten ook vooruit kijken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gek genoeg denk ik dat Kompany gaat vertrekken binnen nu en 2 seizoenen. Die zal toch ook een keer nog elders iets willen doen. Ik denk dat ze bij Real, Bayern, Barca of PSG best op zon topper zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Yep. En je ziet aan ManU wat er gebeurt als je niet op tijd gaat herbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:08:
Yep. En je ziet aan ManU wat er gebeurt als je niet op tijd gaat herbouwen.
Hetzelfde gebeurt nu bij Milan. Dan val je even in een gat en rest vd topspelers kan dat niet compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:15:
[...]

Hetzelfde gebeurt nu bij Milan. Dan val je even in een gat en rest vd topspelers kan dat niet compenseren.
Bij Barcelona geldt hetzelfde, waar vooral Messi dat lang heeft weten te maskeren. De topploeg van een aantal jaar geleden is nu zes jaar ouder dan toen Guardiola begon daar. Bij Milan zie je het nog duidelijker inderdaad: de oude rotten gingen weg tezamen met de absolute sterkhouders Ibrahimovic en Thiago Silva. Dan blijft er een behoorlijk matige selectie over.

@Bospa01: Chelsea> Terry, PSG> Alex, ManU>Ferdinand en Vidic, Real>Pepe, Milan>tja..., Barcelona> Puyol. Er staat veel te gebeuren, ben echt benieuwd wie de hoofdprijs voor Mangala gaat betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Zabaleta - Kompany - Nastasic - Clichy is anders een aardige lijn die al de genoemde clubs nauwlijks overteffen. Mischien, en ik las net dat ze in de winterstop al in verband gebracht werden met Mangala, als ze voor hem gaan en Nakatomo van Inter dat ze weer een upgrade hebben maar dan schrijf je Nastasic meteen af. Een paar jaar terug leek het iig beter in elkaar te zitten/ bij elkaar te passen ... Ze kunnen beter een tweede Toure zoeken voor centraal op het middenveld ;)

Lees net deze lezers comment die het wel aardig aanduidt:
What is really starting to get my back up and many other blues i speak to is under Mancini we had the best defensive record three seasons running in the Premier League . Our defense operated as a unit , we understood the art of defending .

Since MP came Clichy , Richards , Nastasic to me have all gone backwards as players . Clichy looks the shadow of a player he was last season , Nastasic has hardly had a kick ( be it he's been injured on and off ) and Richards has deteriorated alarmingly .

Vinny was world class last night but for all the money we have spent assembling this team , we still have no quality centrehalf partner for Vinny and we still have a left back position which is vulnerable and weak .
http://www.manchestereven...vening+News+-+RSS+Feed%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

Ze mogen Monreal wel kopen :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 13:36:
[...]
Bij Barcelona geldt hetzelfde, waar vooral Messi dat lang heeft weten te maskeren. De topploeg van een aantal jaar geleden is nu zes jaar ouder dan toen Guardiola begon daar. Bij Milan zie je het nog duidelijker inderdaad: de oude rotten gingen weg tezamen met de absolute sterkhouders Ibrahimovic en Thiago Silva. Dan blijft er een behoorlijk matige selectie over.

@Bospa01: Chelsea> Terry, PSG> Alex, ManU>Ferdinand en Vidic, Real>Pepe, Milan>tja..., Barcelona> Puyol. Er staat veel te gebeuren, ben echt benieuwd wie de hoofdprijs voor Mangala gaat betalen.
Aardige speler die Mangala, maar die gaat Man Utd of Barca ook niet beter maken. Het is gewoon een goede verdediger, maar geen wereldtopper. Zo'n Vidic of Puyol gaan zeker nog wel gemist worden. Een opvolger had allang klaar moeten staan. Als hij deze zomer pas ingepast wordt is het wel erg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Uli Hoeness 3.5 jaar de cel in, de eis was 5.5 jaar.

Denk dat dit vooral is omdat het toch een voorbeeld figuur is en omdat hij diverse keren min of meer gelogen heeft tegen de rechter betreffende de hoogte van het bedrag.
Vind het zelf wel een beetje grappig dat hij nu de bak in gaat, omdat hij toch wel vrij vaak andere mensen heeft afgemaakt in de pers omdat deze mensen bij iets betrapt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vrij hoge straf inderdaad. Maar vergeet niet dat het hier om totaal iets van 27 miljoen euro ging wat hij ontdoken heeft. Als gewone burger draai je dan ook wel een paar jaar de bak in.
Ik ben benieuwd of deze normen en waarden nu nog worden gebezigd bij het financieel zo 'gezonde' Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Aardige speler die Mangala, maar die gaat Man Utd of Barca ook niet beter maken. Het is gewoon een goede verdediger, maar geen wereldtopper. Zo'n Vidic of Puyol gaan zeker nog wel gemist worden. Een opvolger had allang klaar moeten staan. Als hij deze zomer pas ingepast wordt is het wel erg laat.
Tja, en dan je allemaal voor de kop slaan als City, Milan, PSG of een andere ploeg het wel aan durft en je hem van je lang zal ze leven niet meer kunt halen. Hij heeft iig precies wat Pique niet heeft, namelijk kracht in de lucht en hij is een stuk beter als stopper. Een Hummels of Luiz zou ik dan ook echt niet willen bij Barcelona, die zijn veel teveel hetzelfde als Pique (en Bartra). Benatia en Mangala zijn wat dat betreft zeer complementair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Catorce schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:34:
[...]
Tja, en dan je allemaal voor de kop slaan als City, Milan, PSG of een andere ploeg het wel aan durft en je hem van je lang zal ze leven niet meer kunt halen. Hij heeft iig precies wat Pique niet heeft, namelijk kracht in de lucht en hij is een stuk beter als stopper. Een Hummels of Luiz zou ik dan ook echt niet willen bij Barcelona, die zijn veel teveel hetzelfde als Pique (en Bartra). Benatia en Mangala zijn wat dat betreft zeer complementair.
Ik vind hem beter bij PSG of City passen dan bij een club als Man Utd of Barca. Ze wilden toch Vertonghen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Deadsy schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:51:
Uli Hoeness 3.5 jaar de cel in, de eis was 5.5 jaar.

Denk dat dit vooral is omdat het toch een voorbeeld figuur is en omdat hij diverse keren min of meer gelogen heeft tegen de rechter betreffende de hoogte van het bedrag.
Vind het zelf wel een beetje grappig dat hij nu de bak in gaat, omdat hij toch wel vrij vaak andere mensen heeft afgemaakt in de pers omdat deze mensen bij iets betrapt waren.
iPodKiller schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:48:
[...]

Goede zaak.

Wanneer mag Blatter, de hoge UEFA leden en de directie van Barca? Opgeruimd staat netjes.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=209444

Romario vind iig dat Blatter ook een corrupte zak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:37:
[...]

Ik vind hem beter bij PSG of City passen dan bij een club als Man Utd of Barca. Ze wilden toch Vertonghen halen?
Dan zit je dus met hetzelfde probleem als met Luiz en Hummels: Ze willen allemaal, net als Pique en Bartra, graag naar voren. Het zou beter zijn een degelijke stopper er naast te zetten. Het hoef niet allemaal mooi te zijn, daar hebben ze Iniesta, Messi en Neymar wel voor. Voor de balans achterin en kracht in de lucht kun je beter geen Vertonghen, Hummels of Luiz halen. Wel had ik graag gezien dat ze Vertonghen ipv Song hadden gehaald anderhalf jaar geleden als soort multifunctionele backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:03:
Vrij hoge straf inderdaad. Maar vergeet niet dat het hier om totaal iets van 27 miljoen euro ging wat hij ontdoken heeft. Als gewone burger draai je dan ook wel een paar jaar de bak in.
Ik ben benieuwd of deze normen en waarden nu nog worden gebezigd bij het financieel zo 'gezonde' Bayern.
Voor mijn smaak had het nog een flink stuk hoger gemogen.
Nee het is geen moord ofzo maar genoeg Duitsers met flink minder geld betalen wel netjes hun belasting en hij die sowieso al geen arme sloeber was heeft gewoon een absurd dik spaarpotje in Zwitserland.

Hij zal denk ik over een jaar ofzo vrij zijn en het zal wel een luxe gevangenis zijn maar het is allemaal gewoon een optelsom van feiten.
Veel mensen zeggen dat het onzin is want hij had zich tenslotte vrijwillig gemeld maar dat is onzin.
Hij was betrapt en besloot toen na beraad zich te melden bij justitie, hadden ze hem niet betrapt dan had hij zich ook nooit zelf aangegeven.
Zijn boekhouder heeft geloof ik nog gezegd dat hij hem jaren geleden het advies gegeven heeft zich te melden (zal denk ik geweest zijn toen de Duitse overheid voor het eerst een CDtje van Zwitserse bankrekeningen in hun handen kreeg) maar Hoeness wilde toen niet.
En zoals gezegd heeft hij een paar keer gelogen over het bedrag (en dan is het maar de vraag of het uiteindelijke bedrag klopt).

De andere hoge heren bij Bayern hebben gedurende deze hele zaak hem gesteund maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat hij ooit nog een echte functie bij de club kan bekleden.
Maar aan de andere kant is het Bayern. Ze praten veel over normen en waarden in de media (het was vooral Hoeness die dat deed) maar tegelijkertijd zit het daar vol met rare mensen die hun secretaressen zwanger maken (geloof dat Beckenbauer en Hitzfeld het nog beide tegelijkertijd geflikt hebben).

@iPodKiller
Liever vandaag dan morgen.
Maar de lijst van heren die de cel in mag is een flink stuk langer dan deze gasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wordt Arsenal toch nog kampioen dit jaar ;)

Afbeeldingslocatie: http://injuryleague.com/wp-content/uploads/2014/03/140312.jpg

Vraag me toch af waar dit in zit. De manier van trainen? De medisch staf? De spelers zelf? Te veel speelminuten? Arsenal/Wenger zou toch voldoende ervaring moeten hebben om dit uit te vogelen.

[ Voor 67% gewijzigd door Vos op 14-03-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:52

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Als ik van die website een overviewtje (deze) pluk van de spelers en injuries zou ik zeggen: spelers.

Aantal is het aantal keren dat een speler op de lijst voor kwam sinds 2002:
Player Aantal
Theo Walcott 42
Vassiriki Diaby 38
Tomas Rosicky 33
Kieran Gibbs 24
Thomas Vermaelen 20
Bacary Sagna 20
Laurent Koscielny 19
Jack Wilshere 18
Aaron Ramsey 14

Zijn dus overduidelijk de zorgenkindjes Walcott/Diaby/Gibbs, en dan Rosicky die wat pech heeft. Met z'n 4en al verantwoordelijk voor meer dan 40% van de vermeldingen (van spelers die nog bij Arsenal spelen).

Iets eerlijker: alleen vanaf augustus 2012:
Theo Walcott 16
Jack Wilshere 14
Laurent Koscielny 12
Tomas Rosicky 11
Kieran Gibbs 10
Mikel Arteta 10
Thomas Vermaelen 10
Aaron Ramsey 9
Olivier Giroud 8
Bacary Sagna 6

[ Voor 37% gewijzigd door Angeloonie op 14-03-2014 11:45 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Overbelasting vanwege de smalle selectie en ook een beetje dezelfde type fragiele spelers. Bij Chelsea loopt toch wat meer fysiek rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Denk eens na wat Diaby geworden zou zijn als hij geen injury prone had.. dan zou die beter zijn dat Yaya Toure ATM. Vind het echt zielig voor die kerel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Laatst online: 16:27
Pfff daar gaat Hoeness, ik ga zijn fout niet goed praten. Hopelijk trekt niemand zich het aan en verbeteren ze zich gewoon met het voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mosin schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:08:
Pfff daar gaat Hoeness, ik ga zijn fout niet goed praten. Hopelijk trekt niemand zich het aan en verbeteren ze zich gewoon met het voetbal.
De huidig CEO van Adidas neemt zijn positie over.
Ze zullen er denk ik dus niet echt op achteruit gaan en een vertrek van Hoeness zal qua PR misschien wel beter zijn vanwege de uitspraken die hij vaak deed.

Ik zag gisteren nog foto's van Bayern supporters die voor de rechtbank stonden.
Ze vonden dat hij geen straf verdiende etc :+
Deze mensen moeten denk ik toch wel een flinke Bayern Munchen bril op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Deadsy schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:13:
[...]

De huidig CEO van Adidas neemt zijn positie over.
Ze zullen er denk ik dus niet echt op achteruit gaan en een vertrek van Hoeness zal qua PR misschien wel beter zijn vanwege de uitspraken die hij vaak deed.

Ik zag gisteren nog foto's van Bayern supporters die voor de rechtbank stonden.
Ze vonden dat hij geen straf verdiende etc :+
Deze mensen moeten denk ik toch wel een flinke Bayern Munchen bril op hebben.
Haha vergeet niet, dat ik ook wel pro München ben haha. Ik zou graag bij de grotere jongens daar willen zitten, maar ik vind toch, dat je reëel moet blijven. Wat hij gedaan heeft is niet goed, maar hij heeft gewoon zoveel voor de club betekent en de rechter mag geen partij kiezen (logisch) en ik snap de fans wel, maar hij heeft gewoon wat fouts gedaan, klaar.
Zolang die nieuwe man, maar geen rare fratsen uithaalt, dan vind ik het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3726638/anelka-levert-contract-bij-west-bromwich-albion-in.html
Wat een zieke manier om zijn seizoen (en mogelijk zijn carriere) te beeindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

*knip* troll

[ Voor 100% gewijzigd door argro op 15-03-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
*knip*

[ Voor 62% gewijzigd door argro op 15-03-2014 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
*knip*

Ik geef Anelka volledig gelijk. WBA wil hem door het slijk halen voor iets wat hij niet zo bedoeld heeft. De tuchtcommissie heeft hem ook al gestraft maar zij gaven wel aan dat Anelka nooit verkeerde bedoelingen had. Ik zou ook weigeren excuses te maken voor iets waarvan ik heilig overtuigd ben onschuldig te zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door argro op 15-03-2014 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik zou me geen zorgen maken over Anelka, die heeft zo weer een nieuwe club >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nou, Kompany heeft rood gehad tegen Hull na 10 minuten, nu heeft Man City geen fatsoenlijke centrale verdediger meer. Dat kan ze wel eens gaan opbreken. Wel nog 0-1 voor Man City.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 14:44:
[...]

Ik hou ook niet van <insert>, kunnen we discussies over <insert> achterwege laten, maakt voor mij het bezoeken van dit topic een stuk leuker ;)
Zal ik even happen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Doe maar niet, trolls moet je niet voeren :) . Eigenlijk kun je er beter om lachen, het zegt meer over de frustratieniveaus ;)

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 15-03-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:13:
Nou, Kompany heeft rood gehad tegen Hull na 10 minuten, nu heeft Man City geen fatsoenlijke centrale verdediger meer. Dat kan ze wel eens gaan opbreken. Wel nog 0-1 voor Man City.
Die ene wedstrijd dat ze hem missen thuis tegen Fulham overleven ze ook wel lijkt me :). Maar ideaal is anders ja. Het duo Demichelis / Garcia is matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:52:
Die ene wedstrijd dat ze hem missen thuis tegen Fulham overleven ze ook wel lijkt me :). Maar ideaal is anders ja. Het duo Demichelis / Garcia is matig.
Ik heb de overtreding nog niet gezien, gaat het maar 1wedstrijd worden? Elders las ik dat hij een Pelle deed, wie weet wat dat nog oplevert :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:01:
[...]

Ik heb de overtreding nog niet gezien, gaat het maar 1wedstrijd worden? Elders las ik dat hij een Pelle deed, wie weet wat dat nog oplevert :p
Hier de beelden: https://vine.co/v/Mb0EQan011K

Van een eventuele Pelle actie weet ik niets. Dat zou het kunnen veranderen ja :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:07:
Hier de beelden: https://vine.co/v/Mb0EQan011K

Van een eventuele Pelle actie weet ik niets. Dat zou het kunnen veranderen ja :).
Dank voor de beelden, dat is inderdaad niet iets vreselijks. Ik ben benieuwd naar MotD vanavond :p

Nu we het toch over rode kaarten hebben, ik zit rugby te kijken (Wales - Schotland), en daar is een smerige actie van een Schotse speler. De scheidsrechter geeft hem een gele kaart (=10 min strafbank), ziet de herhaling op het grote videoscherm, roept de speler van de strafbank en geeft hem alsnog rood. Dat lijkt me wel wat voor het voetbal :p

(Het was met de schouder vooruit een uppercut op de kin. Die gast speelt gewoon verder 8)7 )

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 15-03-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:09:
[...]

Dank voor de beelden, dat is inderdaad niet iets vreselijks. Ik ben benieuwd naar MotD vanavond :p

Nu we het toch over rode kaarten hebben, ik zit rugby te kijken (Wales - Schotland), en daar is een smerige actie van een Schotse speler. De scheidsrechter geeft hem een gele kaart (=10 min strafbank), ziet de herhaling op het grote videoscherm, roept de speler van de strafbank en geeft hem alsnog rood. Dat lijkt me wel wat voor het voetbal :p

(Het was met de schouder vooruit een uppercut op de kin. Die gast speelt gewoon verder 8)7 )
Dat alle andere sporters mietjes zijn vergeleken met rugby en ijshockey spelers was denk ik al bekend.

En het word door critici al langer gezegd dat de heren van de FIFA en UEFA eens wat meer naar het rugby moeten kijken aangezien ze daar absoluut niet bang zijn om moderne technologie te gebruiken bij de sport en het zelfs volledig omarmd hebben.
En daar zijn ze ook niet bang om de regels te veranderen om zo de sport aantrekkelijker te maken.

Ze lullen dan maar wat onzin betreffende kosten maar dat is onzin.
Er is geld om extra scheidsrechters bij wedstrijden te hebben maar niet voor een video systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Hoe doet L. de Jong het nu eigenlijk bij Newcastle? Nog niet gescoord zie ik, maar speelt hij wel aardig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 15:19:
[...]
Eigenlijk kun je er beter om lachen, het zegt meer over de frustratieniveaus ;)
Dat is nou eenmaal een bijkomstigheid als je meedoet om de titel, de FA cup en al jaren op rij meespeelt op het hoogste niveau van de Champions League. Ambities, druk en verwachtingen waar een supporter van een degradatieclubje zoals de jouwe nog nooit van heeft mogen proeven. Ergens in de middenmoot eindigen is natuurlijk een stuk simpeler.

Ergens benijd ik je wel hoor beste Gambieter, jij kan altijd volledig verwachtingsloos je club steunen, tenslotte weet je dat het nooit iets was, is of zal worden.

Kop op d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:09:
Dat is nou eenmaal een bijkomstigheid als je meedoet om de titel, de FA cup en al jaren op rij meespeelt op het hoogste niveau van de Champions League. Ambities, druk en verwachtingen waar een supporter van een degradatieclubje zoals de jouwe nog nooit van heeft mogen proeven. Ergens in de middenmoot eindigen is natuurlijk een stuk simpeler.

Ergens benijd ik je wel hoor beste Gambieter, jij kan altijd volledig verwachtingsloos je club steunen, tenslotte weet je dat het nooit iets was, is of zal worden.

Kop op d:)b
Nope, dit heeft niets met het gefrustreerde trollen te maken dat jullie hier vooral laten zien. Er zijn ook Arsenal-fans die zich wel weten te gedragen. Waar iPodkiller en jij mee bezig zijn is het falen van de eigen club proberen te maskeren door trieste commentaren te maken over clubs als Man City die spelers kopen. Maar Man City betaalt tenminste een goede prijs ipv goedkope jeugd weg te halen.

Probeer gewoon je eigen clupje te steunen ipv te proberen andere clubs naar beneden te halen. Het zijn commentaren als hierboven die er voor zorgen dat je alleen jezelf voor gek zet. Juist door de onwil van jullie om met het eigen falen om te gaan, krijg ik alleen maar meer sympathie voor Man City. Ook clubs als Norwich City hebben tenminste fans die ze bleven steunen toen ze een paar divisies lager speelden, ipv de pseudofans die nu al boos worden als ze geen CL halen.

Eigenlijk is het gewoon gloryhunter gedrag. En je bent boos op Wenger dat die niet doet wat man City doet: een goede speler kopen....

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 15-03-2014 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

BigWillem89 schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:39:
Hoe doet L. de Jong het nu eigenlijk bij Newcastle? Nog niet gescoord zie ik, maar speelt hij wel aardig?
Heb hem niet echt gezien, denk dat het meer een actie uit wanhoop was om het vertrek van Cabaye een beetje op te vangen. Die gaat ook denk ik in de zomer weg bij Gladbach.

Jammer, want er zit wel potentie in Luuk, hoop voor beide kanten dat ze hem definitief gaan vastleggen. BPL is ook niet altijd makkelijk in het eerste jaar, zie Soldado en Negredo, twee spitsen waarvan je ook een gok neemt, de ene past zich beter aan dan de ander. Misschien dat hij volgend seizoen in (bloed)vorm komt. Dat is voetbal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoop dat die Ramires minimaal 3 wedstrijden geschorst is, bah wat een smerige overtreding

https://vine.co/v/MbVQUAIb1F6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gruwelijk lelijke wedstrijd, met rood voor Ramires, 2x geel voor Willian en Mourinho naar de tribune. Verdiend voor Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 18:44:
[...]

Nope, dit heeft niets met het gefrustreerde trollen te maken dat jullie hier vooral laten zien. Er zijn ook Arsenal-fans die zich wel weten te gedragen. Waar iPodkiller en jij mee bezig zijn is het falen van de eigen club proberen te maskeren door trieste commentaren te maken over clubs als Man City die spelers kopen. Maar Man City betaalt tenminste een goede prijs ipv goedkope jeugd weg te halen.

Probeer gewoon je eigen clupje te steunen ipv te proberen andere clubs naar beneden te halen. Het zijn commentaren als hierboven die er voor zorgen dat je alleen jezelf voor gek zet. Juist door de onwil van jullie om met het eigen falen om te gaan, krijg ik alleen maar meer sympathie voor Man City. Ook clubs als Norwich City hebben tenminste fans die ze bleven steunen toen ze een paar divisies lager speelden, ipv de pseudofans die nu al boos worden als ze geen CL halen.

Eigenlijk is het gewoon gloryhunter gedrag. En je bent boos op Wenger dat die niet doet wat man City doet: een goede speler kopen....
City heeft zoveel geld die doen allebei: én gearriveerde spelers kopen voor goed geld én ondertussen jonge spelers wegkapen á la Chelsea die nooit gaan doorbreken vanwege het andere aankoopbeleid ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:07:
Hij schopte tegen een bakstenen muur. Die geeft niet mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

iPodKiller schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 19:23:
[...]
Jammer, want er zit wel potentie in Luuk, hoop voor beide kanten dat ze hem definitief gaan vastleggen. BPL is ook niet altijd makkelijk in het eerste jaar, zie Soldado en Negredo, twee spitsen waarvan je ook een gok neemt, de ene past zich beter aan dan de ander. Misschien dat hij volgend seizoen in (bloed)vorm komt. Dat is voetbal :+
Welke potentie dan? Als international komt het er ook niet uit. Het niveau van de PL is wel ff iets anders dan Twente. Genoeg spelers die het niet kunnen waarmaken. Bas Dost is ook zo'n geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Link naar GIF goal van Delph

[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 16-03-2014 15:22 . Reden: even wat leuker gemaakt voor mobiele gebruikers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:04

Niku

Alagaesii

http://www.vi.nl/nieuws/r...-bayern.htm?channel=phone

'Hij zou gewild hebben dat we zouden winnen'? Wat zijn dat nu voor uitspraken. Die man heeft 30 miljoen 'gestolen', gewoon een criminele actie en hij wordt daar logischerwijs voor gestraft. Waarom doen ze in godsnaam alsof hij op zijn sterfbed ligt. Belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

Als je het stukje over Hoeness zelf eruit haalt lijkt het inderdaad of er iemand overleden is. ;(

@Gifje hierboven, zie ik het goed dat die goal achter standbeen wordt gemaakt?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is inderdaad achter zijn standbeen. Meer geluk dan wijsheid volgens mij maar daarom niet minder fraai :)

Van achter het doel:

GIFje met goal Delph vanachter het doel gezien

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 16-03-2014 15:24 . Reden: plaatje > link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 20:33:
Hoop dat die Ramires minimaal 3 wedstrijden geschorst is, bah wat een smerige overtreding

https://vine.co/v/MbVQUAIb1F6
Volgens mij kan die achterlijk vent, alleen maar enkels raken of niet :+
Als Matic (?) 4 meter doorloopt kan hij verdedigen, dus eigen schuld dikke bult.
Niku schreef op zondag 16 maart 2014 @ 08:27:
http://www.vi.nl/nieuws/r...-bayern.htm?channel=phone

'Hij zou gewild hebben dat we zouden winnen'? Wat zijn dat nu voor uitspraken. Die man heeft 30 miljoen 'gestolen', gewoon een criminele actie en hij wordt daar logischerwijs voor gestraft. Waarom doen ze in godsnaam alsof hij op zijn sterfbed ligt. Belachelijk.
Ik snap je uitspraak wel, maar hij heeft gewoon veel voor de spelers betekent, het is gewoon logisch als je zoiets zegt. Ik denk heus wel dat elke speler in z,n achterhoofd ook wel snapt, dat het fout is wat hij heeft gedaan. Als ze dat niet denken, dan vind ik dat zelf ook erg scheef. Voor ons buitenstaanders is de situatie gewoon totaal anders, maar dat mag duidelijk zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Mosin op 16-03-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sloopwedstrijdje bezig in Manchester. Clattenburg houdt de hand boven het hoofd van United. Rafeel krijgt geel waar het donkerrood moest zijn bij een aanslag op het been van Gerrard, en krijgt bij het maken van hands in de 16 geen 2de geel.

[ Voor 9% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-03-2014 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rafael had inderdaad minimaal 2x geel moeten hebben, als hij rood had gekregen voor die tackle had hij niet mogen klagen. Waarom Gerrard later geel kreeg (na het Fellaini bloedende voorhoogd) is me niet duidelijk?

De voorsprong voor Liverpool is imo verdiend, United heeft het allemaal net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Zo zie je maar weer hoeveel zelfvertrouwen uitmaakt. United thuis, kampioensploeg van vorig jaar(+ fellaini, mata, januzaj) heeft nu niets tot weinig in te brengen tegen Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wederom een terechte penalty, 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Gerrard laat zien hoe je pingels neemt, allebei onhoudbaar. Dom van Jones.

En nu heeft ManU pech, want dat was hands van Johnson :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wederom Rafael gespaard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Phoeh, gaat lekker daar bij Man U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haha en gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De gegeven derde pingel leek een duik van Sturridge (geen contact), maar daarna was het een niet-gegeven pingel maar wel een overtreding van Carrick. ManU is een tandeloze leeuw dit seizoen.

En Suarez krijgt zijn goal, randje buitenspel maar mooi afgemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 16-03-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
En 3-0 :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:13:
De gegeven derde pingel leek een duik van Sturridge (geen contact), maar daarna was het een niet-gegeven pingel maar wel een overtreding van Carrick. ManU is een tandeloze leeuw dit seizoen.

En Suarez krijgt zijn goal, randje buitenspel maar mooi afgemaakt.
Tsja, je doet wel echt iets verkeerd als je drie keer terecht een penal om je oren krijgt (als je de onterechte gegeven penal en de onterecht niet-gegeven penal tegen elkaar wegstreept). Daarnaast zelf ook nog eens heel weinig gecreëerd. Zo is het een tamelijk simpele overwinning van Liverpool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op zondag 16 maart 2014 @ 16:16:
Tsja, je doet wel echt iets verkeerd als je drie keer terecht een penal om je oren krijgt (als je de onterechte gegeven penal en de onterecht niet-gegeven penal tegen elkaar wegstreept). Daarnaast zelf ook nog eens heel weinig gecreëerd. Zo is het een tamelijk simpele overwinning van Liverpool.
yep. Ze hebben met RvP, Rooney en Mata drie creatieve aanvallers, maar wat er verder omheen staat is middelmatig, te oud of beiden. Het is eigenlijk meer verrassend dat ze vorig seizoen kampioen werden, wat de angst voor de haardroger van Sir Alex al niet voor elkaar kreeg ;)

Dit gaat woensdag nog wat worden tegen Olympiakos.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 16-03-2014 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Tis gewoon schandalig slecht wat United (thuis notabene) laat zien. Zie ze ook tegen de grieken verliezen in de CL, daar hebben ze helemaal niets te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Humor van de Liverpool fans:
The Liverpool fans have unfurled a banner hailing David Moyes as a football genius. This is painful stuff for the home fans and plenty have tapped out and headed for the exits.
;)

Maar niet helemaal eerlijk. Moyes zit deels met de ruines van Ferguson.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 16-03-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, dat spandoek kwam nog even heel goed in beeld. Humor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/08d98c5f7b402671b8eaeb9f18adafa0.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Prachtig die voorbeschouwing van FOX Sports van Spurs - Arsenal. Normaal als je in de top 4 staat praten ze over kanshebbers, wat de mogelijkheden zijn etc. Nee, bij Arsenal gaat het over dat in december de ellende begon, alleen de negatieve punten enzo :')

Zullen wel de frustratieniveaus zijn ofzo (ik weet het, slaat inderdaad echt helemaal nergens op zon uitspraak :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BOOOOOOOMM! 0-1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie knal van Rosicky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48
Hoe de [} €©€} [><$\€>€ krijg je zo'n bal er niet in! Ongelofelijke lapzwans!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Weer niet Slaapje O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, ik had die tijd beter kunnen gebruiken. Tottenham kon niet en Arsenal wilde/hoefde niet na die 0-1. Maar baggervoetbal van beide kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

gambieter schreef op zondag 16 maart 2014 @ 18:52:
Pfff, ik had die tijd beter kunnen gebruiken. Tottenham kon niet en Arsenal wilde/hoefde niet na die 0-1. Maar baggervoetbal van beide kanten.
Fine by me :)
Maar behalve het doelpunt was het weinig genieten dat is waar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Slasher op 16-03-2014 18:54 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ox moest die 2-0 gewoon maken, dan hadden we misschien een hele andere wedstrijd gemaakt. Maar het was idd een saaie pot. Maar de 3 ptn zijn gelukkig binnen, nu de rest nog :)

Geluk voor Sagna dat hij geel kreeg, die Dean kon hem zo rood geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:48

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Dortmund gaat blijkbaar Ramos voor 10mln overnemen van Hertha.

Leuke speler maar is dit nu de opvolger van Lewandowski? Hoop het toch van niet.

Ik ga er vanuit dat er ook nog andere spelers zullen vertrekken deze zomer bij Hertha.
Zoals ik al een tijd geleden zei, ze zijn net gepromoveerd en doen het dan boven verwachting goed en worden dan gewoon 1 jaar na promotie leeg gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Leuk stukje van een blog over de negativiteit van de pers:
How many times have Arsenal been in crisis this season, according to sections of the press? In a season when we’ve been top of the league for longer than anyone else, we’ve still had those kind of headlines. Liverpool are having a wonderful season, but Arsenal, with the same amount of points, lurch from one disaster to another apparently.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tja met alle respect voor Liverpool, Suarez was en is de one man army. Arsenal heeft gewoon vette pech, als iedereen met diaby inbegrepen blessurevrij was, dan waren ze 100% kampioen, simpel, maar goed andere mensen denken daar blijkbaar anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

100% kampioen kan je nooit voorspellen ;). De selectie in zijn geheel is minder dan City en Chelsea en je weet dat een seizoen (heel) lang is in Engeland. Arsenal zal de selectie met zeker nog 3/4 man moeten versterken, zodat ze in de breedte sterker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tja, en dat is en zal moeilijk blijven zolang ze geen olierijkesalaris krijgen, want die willen ook aan speeltijd komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:19:
Leuk stukje van een blog over de negativiteit van de pers:

[...]
Als ik de verhalen over Wengers aankoopbeleid, blessures, onrecht etc hier lees, dan zijn jullie echt niet beter dan die pers. Pot, ketel :p

Als je Liverpool hebt bekeken is het echt wel meer dan Suarez ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1056/Serie-A/2014/03/18/Clarence-Seedorf-worstelt-met-diepe-crisis-AC-Milan
Wat denken jullie hiervan? Ik verwacht niet dat hij het einde van het seizoen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:06:
[...]

Als ik de verhalen over Wengers aankoopbeleid, blessures, onrecht etc hier lees, dan zijn jullie echt niet beter dan die pers. Pot, ketel :p

Als je Liverpool hebt bekeken is het echt wel meer dan Suarez ;)
Suarez is betrokken bij 47% van de doelpunten, is wel een aardig aandeel ;). Ik verbaas me altijd over zijn werk- en strijdlust, die kerel lijkt niet kapot te kunnen gaan. Ook qua blessures, eigenlijk altijd fit.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 18-03-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:06:
[...]
Je vergeet je standaard drogreden te noemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

'Clarence had er nooit halverwege in mogen stappen', zei Sky-analist Massimo Mauro, oud-speler van onder meer Juventus. 'De chaos was bij Milan veel te groot. Hij had in de zomer de tijd moeten nemen om zijn revolutie vorm te geven, zonder alle ballast die er al lag.'
Hier ben ik het absoluut mee eens.

Ik zie te weinig van AC Milan om een echte mening te geven. Wel zijn wedstrijden als tegen Parma natuurlijk incidenten, na 6 minuten keeper rood en penal tegen. Succes dan!

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 18-03-2014 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Je vergeet je standaard drogreden te noemen :')
.

[ Voor 7% gewijzigd door Catorce op 18-03-2014 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:19:
[...]

Ook qua blessures, eigenlijk altijd fit.
Komt omdat ie op tijd lange rustperiodes pakt met schorsingen door dom gedrag. :+

Afgezien van z'n domme gedrag vind ik het een leuke speler om te zien voetballen. De onvoorspelbaarheid, maar ook de overtuiging en kracht waarmee hij op goal kan schieten. Wat dat betreft doet hij me denken aan Ibrahimovic. Lijkt me dan ook erg leuk om die nog 's samen in een elftal te zien. Lijkt me dat PSG Suarez wel kan betalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Gaius schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 11:37:
[...]
Lijkt me dat PSG Suarez wel kan betalen. :P
Dan weet ik wel met welke club ik Fifa 15 ga spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:13
Niku schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Dan weet ik wel met welke club ik Fifa 15 ga spelen :+
Real Madrid zoals bijna iedereen helaas doet? :9

Ik zou niet weten wat PSG met Suarez zou moeten als ze in een competitie als de Franse, welke zeker niet de beste is, als het al twee van de beste spitsen (Zlatan de beste) ter wereld heeft.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MyUtd4Life schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 14:35:
[...]
Real Madrid zoals bijna iedereen helaas doet? :9

Ik zou niet weten wat PSG met Suarez zou moeten als ze in een competitie als de Franse, welke zeker niet de beste is, als het al twee van de beste spitsen (Zlatan de beste) ter wereld heeft.
De eigenaar van PSG wil de CL winnen, daar kan Suarez zeker een handje bij helpen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Volgens de nieuwste geruchten wil men daar ook 70M neertellen voor Pogba... Ik zou er niet van opkijken als Pogba weg gaat, een miljoen of 50 of meer moet dat wel doen. 70 is wel erg veel, nondeju...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 11:54
iPodKiller schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:48:
Tja met alle respect voor Liverpool, Suarez was en is de one man army. Arsenal heeft gewoon vette pech, als iedereen met diaby inbegrepen blessurevrij was, dan waren ze 100% kampioen, simpel, maar goed andere mensen denken daar blijkbaar anders over.
Als als als... Als Fulham alles zou hebben gewonnen, waren zij 100% kampioen geweest. Whats your point?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Benotti schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:18:
[...]

Als Fulham alles zou hebben gewonnen, waren zij 100% kampioen geweest.
:o
Pagina: 1 ... 29 ... 44 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum