Mijn punt is, als niemand van Arsenal zovaak blessures kreeg, dan was Arsenal een team geweest van een hogere en consistentere niveau, en dus ook meer kans maakten op de 1e plek, want als Arsenal het voor elkaar gekregen heeft om langdurig de 1e plek te veroveren in het huidige seizoen met blessures, laat staan met een Arsenal zonder injury prones. Dat is mijn punt, problem?Benotti schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 17:18:
[...]
Als als als... Als Fulham alles zou hebben gewonnen, waren zij 100% kampioen geweest. Whats your point?
Toch kun je dat ook als kwaliteitsgebrek zien. Waar het dan in zit weet ik niet precies, maar het kan slecht scouten, niet goed trainen etc kunnen zijn. Dit overkomt Arsenal al jaren, en dat kan dan bijna geen toeval meer zijn?
Naast een te dunne elftal, heeft Arsenal toch veel van die kleine (fysiek mindere) spelertjes. Bij chelsea en liverpool lopen tenminste echte mannen rond, maar die kunnen weer minder voetballen. je zou het liefst een mix van allebei willen hebben.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Valt mij dan ook weer op dat Barca spelers zelden geblesseerd raken, die misschien zelfs nog fysiek minder zijn dan Arsenal spelers, terwijl sommige spelers daar toch echt wel harde tackles krijgen.
De meeste Barca spelers zijn vaak zoveel beter dat de tegenstander niet eens bij de bal kan (als ze er zin in hebben natuurlijk)
De primera division is over het algemeen toch minder fysiek. In engeland speel je naast de competitie, de FA cup, League Cup en als je dan pech hebt speel je ook nog CL/EL, dat hakt er wel in als je om de 2-3 dagen een wedstrijd moet spelen. Helemaal als je een dun elftal hebt. Liverpool heeft wat dat betreft een voordeel, want die speelden helemaal geen europees dit seizoen.
En dan word je plots opgeroepen om een nutteloze (oefen)interland te spelen en dan raak je weer geblesseerd. Hoe vaak is dat een arsenal speler wel niet overkomen? Neemt niet weg dat pech ook wel mee te maken heeft, maar sommige spelers zijn nu eenmaal gewoon van glas gemaakt lijkt het.
De primera division is over het algemeen toch minder fysiek. In engeland speel je naast de competitie, de FA cup, League Cup en als je dan pech hebt speel je ook nog CL/EL, dat hakt er wel in als je om de 2-3 dagen een wedstrijd moet spelen. Helemaal als je een dun elftal hebt. Liverpool heeft wat dat betreft een voordeel, want die speelden helemaal geen europees dit seizoen.
En dan word je plots opgeroepen om een nutteloze (oefen)interland te spelen en dan raak je weer geblesseerd. Hoe vaak is dat een arsenal speler wel niet overkomen? Neemt niet weg dat pech ook wel mee te maken heeft, maar sommige spelers zijn nu eenmaal gewoon van glas gemaakt lijkt het.
Valt mee hoor, de PL is vele malen fysieker. Messi zou het daar geen jaren zonder blessures uitgehouden hebben. Hetzelfde geldt voor de Serie A. De enige spaanse ploegen die fysiek gebruiken zijn Real en Atletico.iPodKiller schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 18:39:
Valt mij dan ook weer op dat Barca spelers zelden geblesseerd raken, die misschien zelfs nog fysiek minder zijn dan Arsenal spelers, terwijl sommige spelers daar toch echt wel harde tackles krijgen.
Er wordt minder toegelaten en in die zin is de PL 'fysieker'. Echter krijgt een Messi ook in de Primera Division zware tackles te verwerken, dat gebeurt net zo goed in Spanje als in Engeland.
Over Suarez en one man army: Liverpool deed het aan het begin van het seizoen geweldig, toen stonden ze eerste terwijl Suarez geschorst was. Sturridge is minstens net zo belangrijk, met nu Sterling, Gerrard en Coutinho er achter. Liverpool heeft wel een behoorlijk smalle selectie, maar is minder afhankelijk van Suarez dan iedereen denkt.iPodKiller schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 10:48:
Tja met alle respect voor Liverpool, Suarez was en is de one man army. Arsenal heeft gewoon vette pech, als iedereen met diaby inbegrepen blessurevrij was, dan waren ze 100% kampioen, simpel, maar goed andere mensen denken daar blijkbaar anders over.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Ook zonder Suarez zijn ze sterk, maar dat hij bijdraagt aan de helft van de goals is een feit. En dan ben je heel belangrijk.
Ze hebben Suarez de eerste 5 wedstrijden gemist, was 3x 1-0 winst een keer 2-2 en 0-1 verlies. Is dat geweldig? Arsenal had toen 2 punten meer
.
Doet overigens niks af aan dat ze gewoon heel goed presteren!
Ze hebben Suarez de eerste 5 wedstrijden gemist, was 3x 1-0 winst een keer 2-2 en 0-1 verlies. Is dat geweldig? Arsenal had toen 2 punten meer
[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 19-03-2014 19:56 ]
Liverpool heeft een grote gunfactor ook. Als wij geen kampioen worden, dan zie ik graag dat Liverpool het wordt.
Dat klopt, maar dat is bij ieder elftal toch? Ieder elftal heeft dragende spelers. Maar dat maakt ze niet allemaal one man armies. Dat is meer mijn punt. Zonder Suarez zou Liverpool nog steeds bij de top 5/6 meedoen.Vos schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 19:54:
Ook zonder Suarez zijn ze sterk, maar dat hij bijdraagt aan de helft van de goals is een feit. En dan ben je heel belangrijk.
Ze hebben Suarez de eerste 5 wedstrijden gemist, was 3x 1-0 winst een keer 2-2 en 0-1 verlies. Is dat geweldig? Arsenal had toen 2 punten meer.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
http://www.ad.nl/Buitenlands-voetbal/2014/03/20/AC-Milan-stelt-koppige-Seedorf-ultimatum
Lekkere spelersgroep heb je dan. Net alsof een andere coach het nu bij Milan beter zou doen.
Lekkere spelersgroep heb je dan. Net alsof een andere coach het nu bij Milan beter zou doen.
pfft, hij had ook nooit midden in het seizoen moeten instappen (en helemaal niet z'n trainerscarrière daar beginnen als hoofdcoach) als ie nu eruit wordt geschopt komt ie nooit meer aan de bak volgens mij.
Ik snap niet dat ze Rijkaard niet gevraagd hebben. Die heeft tenminste ervaring (bij Barca).
Bij hem had Seedorf dan het trainersvak kunnen leren. Nu hebben ze hem voor de leeuwen gegooid.
Bij hem had Seedorf dan het trainersvak kunnen leren. Nu hebben ze hem voor de leeuwen gegooid.
Snap sowieso niet dat je als club of land iemand met nul komma nul ervaring meteen hoofdcoach maakt. Dat je oud-spelers in je staf wilt hebben prima, maar nooit meteen als hoofdcoach.
Dat de KNVB toen Rijkaard meteen bondscoach maakten is volgens mij ook maar eenmalig. Niet dat ie het slecht heeft gedaan, maar met dat spelersmateriaal hadden we minimaal de finale moeten halen.
Dat de KNVB toen Rijkaard meteen bondscoach maakten is volgens mij ook maar eenmalig. Niet dat ie het slecht heeft gedaan, maar met dat spelersmateriaal hadden we minimaal de finale moeten halen.
Ook lekkere wedstrijdjes...Slechte resultaten in de komende uitduels bij Lazio en Fiorentina zouden zijn ontslag betekenen.
Erg jammer voor hem, heb wel een zwak voor hem als speler. Zwaar underrated in Nederland heb ik het idee. Deze job kwam veel te vroeg voor hem.
Anderzijds is europa nu bekend dat Seedorf beschikbaar is als trainer. Best kans dat leuke kleinere clubs nu aankloppen.
Van Basten was ook slechts jeugdtrainer geweest.... (en daarom ook niet geschikt in mijn ogen)Terryb47 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 10:41:
Snap sowieso niet dat je als club of land iemand met nul komma nul ervaring meteen hoofdcoach maakt. Dat je oud-spelers in je staf wilt hebben prima, maar nooit meteen als hoofdcoach.
Aah ik was die pannekoek alweer vergeten (dat heb je vaker met ex-top voetballers, die zijn vaak helemaal niet geschikt als trainer...) Die zei doodleuk nadat we verloren hadden op het wk: het was een goede test
nee, met sneijder in de punt naar achteren. elke idioot weet dat dat niet gaat werken, dat ga je niet nog even uitproberen op een eindtoernooi.
nee, met sneijder in de punt naar achteren. elke idioot weet dat dat niet gaat werken, dat ga je niet nog even uitproberen op een eindtoernooi.
Na 7 minuten: Chelsea 2-0 voor tegen Arsenal...
Na 16 minuten: 3-0, Arsenal met man minder (verkeerde eraf met rood).
[ Voor 43% gewijzigd door Tettie op 22-03-2014 14:02 ]
Veel slechter begin had niet gekund voor Arsenal en Wenger... omg
[ Voor 7% gewijzigd door MailMan op 22-03-2014 14:03 ]
Chamberlain maakt een slaande beweging naar een bal die er nooit in zou gaan. Pingel is dan terecht, maar rood niet omdat er geen scoringskans ontnomen wordt. En vervolgens krijgt Gibbs rood
Die scheids is volledig incapabel 
Jammer dat een topwedstrijd, wederom, binnen een kwartier verneukt is.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2014 14:06 ]
Ik heb geem FOX, maar dit maakt wel nieuwsgierig.Tettie schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:52:
Na 7 minuten: Chelsea 2-0 voor tegen Arsenal...
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Hoe erger kan een potje als dit verneukt worden damn..
Blij dat ik aan het werk ben, scheelt toch een beetje frustratie
.
Yep, blijkbaar gaat arsenal dit seizoen niet meer aanhaken.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
TV uit, verder gamen, deze wedstrijd is gespeeld.
Gambieter, kom er maar in.
Gambieter, kom er maar in.
toch vooral de schuld van arsenal zelf.Kaap schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:04:
Chamberlain maakt een slaande beweging naar een bal die er nooit in zou gaan. Pingel is dan terecht, maar rood niet omdat er geen scoringskans ontnomen wordt. En vervolgens krijgt Gibbs roodDie scheids is volledig incapabel
wel jammer dat de verkeerde rood krijgt maar ook zo dom om zo hands te maken.
Een echte fan(TM) blijft ook nu zijn club steunen 
Maar ik kan me nog Newcastle-Arsenal 0-4 > 4-4 en Liverpool-Milan 0-3 > 3-3 herinneren. Je zal maar weggelopen zijn toen
. Ik kan de wedstrijd trouwens niet zien, zit op BT Sport hier en ik zie geen reden om een stream te zoeken 
Wel opvallend dat Chelsea tegen Villa geen deuk in een pakje boter kon schoppen en hier als een raket uit de startblokken schiet. Soms zit het mee, soms zit het tegen?
Maar ik kan me nog Newcastle-Arsenal 0-4 > 4-4 en Liverpool-Milan 0-3 > 3-3 herinneren. Je zal maar weggelopen zijn toen
Wel opvallend dat Chelsea tegen Villa geen deuk in een pakje boter kon schoppen en hier als een raket uit de startblokken schiet. Soms zit het mee, soms zit het tegen?
[ Voor 29% gewijzigd door gambieter op 22-03-2014 14:21 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarschijnlijk 
10, 10, 10 ?
10, 10, 10 ?
als giroud nou gescoord had.. dan was het plots een andere wedstrijd geworden, grootste fout blijft gewoon dat wenger geen spits gehaald heeft.
10 zou wel verhouding staan met die 1000ste game van Wenger.
EDIT 1: 5-0
Edit 2: 6-0

[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-03-2014 15:24 ]
Sommigen zeggen dat je met geld geen prijzen wint. Ik zat even te kijken naar transfers in en uit gecombineerd de laatste 5 jaar bij Chelsea en Arsenal. Je komt dan uit op -352 miljoen voor Chelsea en +2 miljoen voor Arsenal. Voor 354 miljoen zou ik wel paar leuke spelers weten
. En dan ga je niet met 6-0 (of meer) van het veld.
/excuus
Mooie 'evenaring' van de 8-2 dit.
/excuus
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 22-03-2014 15:33 ]
't was na 7 minuten al geen topwedstrijd meer? Beetje flauw om daar nou de scheids van de schuld te geven. Rood was terecht, je mag zelfs nog blij zijn dat ie de betere speler laat staan.Kaap schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:04:
Chamberlain maakt een slaande beweging naar een bal die er nooit in zou gaan. Pingel is dan terecht, maar rood niet omdat er geen scoringskans ontnomen wordt. En vervolgens krijgt Gibbs roodDie scheids is volledig incapabel
Ik geef de scheids nergens de schuld. Ik zeg alleen in het algemeen dat deze wedstrijd voor de kijker na 15 minuten verneukt is.toolkist schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:30:
[...]
't was na 7 minuten al geen topwedstrijd meer? Beetje flauw om daar nou de scheids van de schuld te geven. Rood was terecht, je mag zelfs nog blij zijn dat ie de betere speler laat staan.
Overigens is volgens mij rood wel onterecht in deze. Er werd geen scoringskans onthouden, die bal ging sowieso naast, en er werd bestraft met een pingel. Rood was nergens voor nodig, nu straft hij dubbelop en druk zijn stempel op de wedstrijd.
gambieter schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:20:
Een echte fan(TM) blijft ook nu zijn club steunen
Maar ik kan me nog Liverpool-Milan 0-3 > 3-3 herinneren. Je zal maar weggelopen zijn toen.
Zelfs bij die 8-2 hadden ze nog toen 2 ingeprikt, nu is het 6-0... Nu komt City nog...Willian en Ramires rood, maakt niet uit, er zijn toch spelers daar die elkaar aflossen zonder kwaliteit in te leveren. Denk dat Giroud en andere spelers stevige concurrentie moeten gaan krijgen, zodat ze beter gaan spelen en hun basisplek gaan claimen.Vos schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 15:28:
Sommigen zeggen dat je met geld geen prijzen wint. Ik zat even te kijken naar transfers in en uit gecombineerd de laatste 5 jaar bij Chelsea en Arsenal. Je komt dan uit op -352 miljoen voor Chelsea en +2 miljoen voor Arsenal. Voor 354 miljoen zou ik wel paar leuke spelers weten. En dan ga je niet met 6-0 (of meer) van het veld.
/excuus
Ik vond dat ik deze wel kon bouwen 

Ik gaf al in het Wilders topic aan dat dit een Meme zou gaan worden

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jaha kon je op wachten. Beetje zelfspot moet kunnen tochgambieter schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:35:
Ik gaf al in het Wilders topic aan dat dit een Meme zou gaan worden
I love zelfspot 
Interessante standen verder. Cardiff - Liverpool 1-0 1-1 2-1 2-2, Norwich 2-0 voor, Hull 2-0 tegen WBA, en Man City 1-0 Fulham. Goede standen voor de Canaries
Interessante standen verder. Cardiff - Liverpool 1-0 1-1 2-1 2-2, Norwich 2-0 voor, Hull 2-0 tegen WBA, en Man City 1-0 Fulham. Goede standen voor de Canaries
Liverpool op 2-5 nu, die gaan dat niet meer weggeven. Ik denk dat Arsenal nu gaat afhaken en dat de race nu is tussen City en Chelsea met Liverpool als outsider.
CL here we come!
BTW: Liverpool heeft nu meer goals gescoord dan ooit in de pl, met nog een fiks aantal wedstrijden te spelen.
CL here we come!
BTW: Liverpool heeft nu meer goals gescoord dan ooit in de pl, met nog een fiks aantal wedstrijden te spelen.
Zo, hebben jullie Rooney gezien tegen west-ham?!
Zat er lekker in hoor, ook een met een beetje geluk mee
Beetje jammer dat ik precies dit weekend niet in Nl ben, ik heb alleen eindstand gezien, dus ik zal me inhouden Kaap
On a more serious note, denk dat je inderdaad wel mag spreken van het feit dat Arsenal nu niet meer mee doet voor de titel. Ik geef, net als aan het begin van het seizoen, Chelsea de meeste kans. Morgen moeten wij weer aan de bak. Hopelijk proberen ze nog wat richting het einde van t seizoen...
On a more serious note, denk dat je inderdaad wel mag spreken van het feit dat Arsenal nu niet meer mee doet voor de titel. Ik geef, net als aan het begin van het seizoen, Chelsea de meeste kans. Morgen moeten wij weer aan de bak. Hopelijk proberen ze nog wat richting het einde van t seizoen...
To dare is to do
De 2-0 van Norwich City (Tettey) is een heel erg fraaie: https://vine.co/v/MMvn6O5dWhb
Goed, zo spannend als dat het in de PL is, zo oersaai is het zoals gewoonlijk weer in Duitsland. Bayern heeft de titel binnen als ze aanstaande dinsdag winnen.
Ze hadden het al kunnen hebben maar dan moesten Schalke en Dortmund minimaal gelijk spelen hetgeen dus niet gebeurde en is het voor Bayern de volgende ronde een overwinning voldoende, ongeacht wat de rest doet dus. Verliezen beide ploegen is gelijkspel al genoeg maar dat zie ik niet gebeuren tegen Herta BSC.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik probeer altijd nog wel de goede hoop te behouden, maar ik zie Barcelona vanavond wel definitief afhaken voor de titel. 3-1 voor Real is mijn voorspelling...
Geen idee om eerlijk te zijn, dat maken deze wedstijden altijd zo leuk.Catorce schreef op zondag 23 maart 2014 @ 09:57:
Ik probeer altijd nog wel de goede hoop te behouden, maar ik zie Barcelona vanavond wel definitief afhaken voor de titel. 3-1 voor Real is mijn voorspelling...
Real doet het momenteel goed, maar Barcelona is en blijft en team dat van iedere tegenstander kan winnen. Daarnaast moet Barcelona vanavond ook winnen.
Bij Real zijn er ook een paar spelers die zomaar een rode kaart kunnen pakken.
Real tegen Barca brengt altijd extreem veel theater en frustraties omhoog. Ik kijk geen el classico's meer. Afgelopen jaren te vaak gespeeld, soms wel 4 keer.
Komt ook bij dat ik ik Sport1 opgezegd heb vanwege verkassen PL
Dat geldt ook voor Barcelona, al gebeurt dat iets minder vaak, dat moet ik toegeven. Maar vooral het centrum is langzaam en het zou me niets verbazen als Pique of Mascherano rood gaat pakken om een doorgebroken Ronaldo, Benzema of Bale tegen te houden. Heb er een hard hoofd in tbh, Real is in topvorm en Barcelona zo wisselvallig als wat.Bospa01 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:18:
[...]
Geen idee om eerlijk te zijn, dat maken deze wedstijden altijd zo leuk.
Real doet het momenteel goed, maar Barcelona is en blijft en team dat van iedere tegenstander kan winnen. Daarnaast moet Barcelona vanavond ook winnen.
Bij Real zijn er ook een paar spelers die zomaar een rode kaart kunnen pakken.
Ik heb Spurs - Southampton op staan, en wat heeft Southampton toch een leuk team. Geen grote namen, bijna geen buitenlandse spelers, maar het speelt mooi en georganiseerd voetbal. Die Pochettino heeft er echt wat van gemaakt.
Meerdere spelers zijn kandidaat-internationals voor Brazilie: Lallana, Rodriguez en Lambert als aanvallers/middenveld, Shaw als linksback.
En dodelijk: twee fouten van Spurs, 0-2. Een fout van Southampton en het is 1-2
Meerdere spelers zijn kandidaat-internationals voor Brazilie: Lallana, Rodriguez en Lambert als aanvallers/middenveld, Shaw als linksback.
En dodelijk: twee fouten van Spurs, 0-2. Een fout van Southampton en het is 1-2
Heb jij is even geluk dat Sport 1 heel deze maand gratis is en je dus gewoon naar de El Classico kan kijkenKaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 12:13:
Real tegen Barca brengt altijd extreem veel theater en frustraties omhoog. Ik kijk geen el classico's meer. Afgelopen jaren te vaak gespeeld, soms wel 4 keer.
FIFA Benelux Administrator
Ik heb zn voorgevoel dat bestaande abbonees gewoon betalen. Had simpelweg ff een maandje kunnen cancelen.MyUtd4Life schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:09:
[...]
Heb jij is even geluk dat Sport 1 heel deze maand gratis is en je dus gewoon naar de El Classico kan kijken
Abonnees kijken dan ook alle 6 de zenders gratis en kunnen ook online kijken. De gratis zender is alleen het hoofdkanaal.Bospa01 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 15:11:
[...]
Ik heb zn voorgevoel dat bestaande abbonees gewoon betalen. Had simpelweg ff een maandje kunnen cancelen.
Voor voetbal is een zender vaak voldoende. Online kijken is helaas nog niet mogelijk met UPC tenzij je thuis bentCatorce schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:40:
[...]
Abonnees kijken dan ook alle 6 de zenders gratis en kunnen ook online kijken. De gratis zender is alleen het hoofdkanaal.
Nu was ik van plan vanavond Barcelona-Real te kijken op TV, maar ik zie nergens op mijn KPN gids staan waar ik die match kan instellen en bekijken... Er lijkt wel iets op Fox te zijn met voetbal, maar dat lijkt ook grandioos duur te zijn.
Beetje jammer dat deze onzin zo moeilijk is. Ik wil gewoon een match kijken, daar heb ik best een paar Euro voor over. Dan maar wat minder legale streams vinden online
Beetje jammer dat deze onzin zo moeilijk is. Ik wil gewoon een match kijken, daar heb ik best een paar Euro voor over. Dan maar wat minder legale streams vinden online
Sport1 Go? https://video.sport1.nl/Blue-eagle schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:34:
Nu was ik van plan vanavond Barcelona-Real te kijken op TV, maar ik zie nergens op mijn KPN gids staan waar ik die match kan instellen en bekijken... Er lijkt wel iets op Fox te zijn met voetbal, maar dat lijkt ook grandioos duur te zijn.
Heb er geen ervaring mee.
Fox heeft geen rechten op Primera Division.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-03-2014 19:40 ]
En kanaal 20 dan?Blue-eagle schreef op zondag 23 maart 2014 @ 19:34:
KPN siteMaart: Sport1 Select, zender van Sport1
Elke maand wordt een zender uit een van de extra zenderpakketten verkozen tot Zender van de Maand. Zo kun je elke maand een andere zender uitproberen. Deze maand is dat Sport1 Select.
6 kanalen met live voetbal, Formule 1, Golf, Basketbal
Europese topcompetities
Deze maand gratis te zien op kanaal 20
[ Voor 12% gewijzigd door SR8 op 23-03-2014 19:48 ]
Oeh, held!
Hoe wil je ooit een prijs winnen met Benzema als spits....
1-1 Benzemaandries.t.net schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:13:
Tomorrow is not today!
2-1 opnieuw Benzema. Mooie wedstrijd zeg!
Edit: op Ziggo is Sport 1 de zender van de maand, dus kun je deze wedstrijd gewoon zien.
En bijna 3-1 benzema haha
Edit: op Ziggo is Sport 1 de zender van de maand, dus kun je deze wedstrijd gewoon zien.
En bijna 3-1 benzema haha
[ Voor 59% gewijzigd door Sydney08 op 23-03-2014 21:27 ]
Tomorrow is not today!
U zegt?andries.t.net schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:13:
Wat speelt Di Maria een fantastische wedstrijd tot nu toe.
Heb geen sympathie voor het team, maar wat is Bale toch een heerlijke speler. Vol op de snelheid en overal langsgaan, schitterend om te zien
Di Maria en Benzema fantastisch tot nu toe. Ronaldo, Messi en Bale nog weinig gezien.gambieter schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:27:
[...]
U zegt?
Wat speelt Di Maria een fantastische wedstrijd tot nu toe.
Dat was Di Maria.iChaos schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:28:
Heb geen sympathie voor het team, maar wat is Bale toch een heerlijke speler. Vol op de snelheid en overal langsgaan, schitterend om te zien
[ Voor 32% gewijzigd door Sydney08 op 23-03-2014 21:29 ]
Tomorrow is not today!
2-2 is op zich wel terecht. Bij de 2-2 zag je weer de ouderwetse gedragingen met rollebollen over het veld...
priceless, commentaar van Sierd de Vos. Mooie clasico.
Maar helaas maar iets objectiever dan de het commentaar van Ramon Calderon nu...Untouchablezz20 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:49:
priceless, commentaar van Sierd de Vos. Mooie clasico.
Ikzelf probeer zoveel wedstrijden mogelijk te kijken met Ray Hudson van Bein sports, voegt aan bijna elke wedstrijd wel iets toe.
Zo, een onterechte penal voor Real, das niet best. Maar dan die penal voor Barca 
Ik weet nog niet wie dit wint, maar er zal nog wel wat worden nagepraat over de scheids.

Ik weet nog niet wie dit wint, maar er zal nog wel wat worden nagepraat over de scheids.
Met Mourinho was het in ieder geval een leuke persconferentie geweestRoD schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:23:
Zo, een onterechte penal voor Real, das niet best. Maar dan die penal voor Barca
Ja, beide penalties zijn op zijn minst twijfelachtig. Then again, Ramos is het soort speler dat nog wel wat rode kaarten tegoed heeft
Dat vragen om een kaart bij die penal was ook al een kaart waard.
Ze moeten bij Real blij zijn dat Marriner niet fluit, anders was Ronaldo of Ancelotti eraf gegaan met rood
Zou ooit een assistent rood gekregen hebben?Kaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:28:
Ze moeten bij Real blij zijn dat Marriner niet fluit, anders was Ronaldo of Ancelotti eraf gegaan met rood
Pfff, dat was ook weer een twijfelgevalletje. Iniesta zoekt Alonso meer op dan andersom en doet de stervende zwaan, maar Alonso doet ook niet handig. Toch weer de scheidsrechter die de zwakste speler op het veld is.
Wat schiet Messi die penal (dit keer volgens mij terecht) heerlijk in zeg. Knetterhard in het kruis. Doe het maar... je tweede penalty, bij 3-3, uit bij Real.
Worden nog een stormachtige laatste paar minuten. Heerlijk
Worden nog een stormachtige laatste paar minuten. Heerlijk
Hij viel inderdaad overdreven, maar volgens mij werd hij wel degelijk geblokkeerd. Maar het is niet altijd goed te zien door al het theatergambieter schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:43:
Pfff, dat was ook weer een twijfelgevalletje. Iniesta zoekt Alonso meer op dan andersom en doet de stervende zwaan, maar Alonso doet ook niet handig. Toch weer de scheidsrechter die de zwakste speler op het veld is.
[ Voor 51% gewijzigd door RoD op 23-03-2014 22:44 ]
Mijn inziens arbitrage een veel te grote stempel gedrukt op deze wedstrijd. 3 pingels zeg waarvan geen enkele overduidelijk terecht was...
De pingels worden inderdaad perfect geschoten, geen kans voor de keepers.
Bale bijna onzichtbaar, Ronaldo ook.
Bale bijna onzichtbaar, Ronaldo ook.
[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 23-03-2014 22:50 ]
Idd, zo jammer dit.Kaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:48:
Mijn inziens arbitrage een veel te grote stempel gedrukt op deze wedstrijd. 3 pingels zeg waarvan geen enkele overduidelijk terecht was...
Nou ja, Sierd lijkt zich in ieder prima vermaakt te hebben.
Los van het commentaar van Sierd, heb ik genoten van de wedstrijd. Helaas bijna geen Ronaldo of Bale. Aan de andere kant was Neymar ook alleen maar aan het inleveren.
De 3e vond ik, na 2 keer de herhaling gezien te hebben, toch wel duidelijk terechtKaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:48:
Alonso tikt em volledig onnodig en geheel bewust nog aan met z'n rechtervoet, nadat de bal allang weg was.
Assistents scheidsrechter of trainer?andries.t.net schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:29:
[...]
Zou ooit een assistent rood gekregen hebben?
Inderdaad, leuk om naar te kijken. Moet wel zeggen dat Messi goed speelde en mooi zo'n record, maar hij scoort wel erg vaak uit penalty's. Een gelijkspel had eerlijker geweest qua verhoudingen.Kaap schreef op zondag 23 maart 2014 @ 22:48:
Bedoel je deze wedstrijd, of in het algemeen? Dat vind ik juist bij Messi nog niet zo erg, Ronaldo scoort er toch wel een stuk meer uit penalties de afgelopen jaren.tweaker2010 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:00:
[...]
Inderdaad, leuk om naar te kijken. Moet wel zeggen dat Messi goed speelde en mooi zo'n record, maar hij scoort wel erg vaak uit penalty's. Een gelijkspel had eerlijker geweest qua verhoudingen.
Inderdaad het was een geweldige wedstrijd, de eerste twee penalties was beide niets. Jammer voor de wedstrijd dat er bij de tweede penalty een rode kaart viel.. Derde penalty was wel terecht. We hebben weer genoten en er breken nog spannende weken aan in Spanje! De top 3 binnen 1 punt!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wie had dat overigens gedacht: met nog negen wedstrijden te spelen is Atletico Madrid de enige ploeg die het nog volledig in eigen hand heeft. Ik moet zeggen dat ik - ondanks dat ik Barcelona uiteraard heel graag kampioen zie worden - ze het zeker gun en het ook niet heel erg zou vinden als zij dan ook kampioen worden. Zou ook goed zijn voor La Liga.
Niet vaker dan Ronaldo of Diego Costa. Loze kreet.tweaker2010 schreef op maandag 24 maart 2014 @ 00:00:
[...]
Inderdaad, leuk om naar te kijken. Moet wel zeggen dat Messi goed speelde en mooi zo'n record, maar hij scoort wel erg vaak uit penalty's. Een gelijkspel had eerlijker geweest qua verhoudingen.
http://nl.soccerway.com/n...on/r21879/?ICID=HP_POP_04
In het seizoen 2011/2012 scoorde Messi 20x uit penalty's. Het varieert een beetje per seizoen. Messi heeft dit seizoen nog niet zo vaak gescoord. Een hattrick (waarvan 2 penalty's) vind ik een vertekend beeld geven.Niku schreef op maandag 24 maart 2014 @ 13:33:
[...]
Niet vaker dan Ronaldo of Diego Costa. Loze kreet.
http://nl.soccerway.com/n...on/r21879/?ICID=HP_POP_04
Seizoen 2011/2012 in de Primera Divison: http://nl.soccerway.com/n...12/regular-season/r15105/
Messi scoort relatief gezien niet meer uit penalty's dan anderen, bijvoorbeeld Ronaldo.
Messi scoort relatief gezien niet meer uit penalty's dan anderen, bijvoorbeeld Ronaldo.

Ten opzichte van een aantal anderen op die lijst scoort Messi er wellicht veel, maar Ronaldo met bijna 21% is wel erg veel, meer dan ik had verwacht.
En aangezien Ronaldo de enige uit dezelfde tijdsspanne is in je tabel, is Ronaldo ook de enige waarmee je een vergelijking kunt maken. Het valt dus wel mee met Messi.Catorce schreef op maandag 24 maart 2014 @ 17:21:
[afbeelding]
Ten opzichte van een aantal anderen op die lijst scoort Messi er wellicht veel, maar Ronaldo met bijna 21% is wel erg veel, meer dan ik had verwacht.
Ik zei het nog he, dat was geen rood. Rode kaart kwijtgescholden, maar daar hebben we achteraf niks aanArsenal's Alex Oxlade-Chamberlain and Kieran Gibbs have both been cleared after Gibbs was mistakenly sent off in Saturday's 6-0 defeat to Chelsea.
A Football Association panel decided that referee Andre Marriner not only dismissed the wrong player, but that Oxlade-Chamberlain's goal-line handball did not deserve a red card.
Neither player will serve any ban following the incident.
[ Voor 7% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-03-2014 19:51 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum