FIFA Benelux Administrator
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 25-03-2014 09:59 ]
Beter lezen, die rode kaart had nooit getrokken mogen worden aldus de FA. Ik zei het tijdens de wedstrijd zelf al, dat was geen rood. En dan hadden we niet na 15 minuten met 10 man gestaan, en dat kan een wereld van verschil geweest zijn.MyUtd4Life schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:47:
Als Oxlade-Chamberlain rood had gehad,
En dat zullen we dus nooit weten, die kans hebben we niet gehad.Railgunner schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:46:
Inderdaad, Chelsea zou toch wel gewonnen hebben. Het zou wellicht geen 6-0 zijn geworden, maar Arsenal had echt geen punt aan deze wedstrijd overgehouden.
Wel al de zoveelste arbitrale beslissing die ons nekt dit seizoen.
[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-03-2014 11:03 ]
3-0 achter (penalty was het) uit tegen Chelsea met een lamlendige houding en dan is het de arbiter die jullie nektKaap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:00:
[...]
Wel al de zoveelste arbitrale beslissing die ons nekt dit seizoen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Na de 3-0 nog 75 minuten te spelen, genoeg mogelijk. Ik zeg niet dat we dan wel hadden gewonnen, maar de kans was wel ontnomen.Benotti schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:11:
[...]
3-0 achter (penalty was het) uit tegen Chelsea met een lamlendige houding en dan is het de arbiter die jullie nekt
Zal wel zwaar vallen, zon seizoen, voor de hordes successupporters jagambieter schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:14:
Leuk stuk op de BBC Sports pagina over het fan zijn: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/26704856.
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-03-2014 11:17 ]
BS, ze speelde echt heel slecht, Arsenal onwaardig. Die hadden geluk gehad als ze nog 1 doelpunt hadden gemaakt.Kaap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:16:
[...]
Na de 3-0 nog 75 minuten te spelen, genoeg mogelijk. Ik zeg niet dat we dan wel hadden gewonnen, maar de kans was wel ontnomen.
[...]
75 minuten is erg lang. Zoals ik zei, dat zullen we, dankzij de onterechte rode kaart, dus nooit weten.Afvalzak schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:24:
[...]
BS, ze speelde echt heel slecht, Arsenal onwaardig. Die hadden geluk gehad als ze nog 1 doelpunt hadden gemaakt.
Ik geloof nooit dat Arsenal een punt had gepakt, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Er is gewoon een grote fout begaan en bij welke stand maakt niks uit.Benotti schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:11:
[...]
3-0 achter (penalty was het) uit tegen Chelsea met een lamlendige houding en dan is het de arbiter die jullie nekt
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
To dare is to do
Edit: 2e inmiddels ook na 14 minuten.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 25-03-2014 20:18 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Maar dan andersom.gambieter schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:58:
Het had zomaar een Chelsea-Arsenal kunnen worden
To dare is to do
Iets meer info? Ben niet helderziendSlaapje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:27:
Wtf is dat voor een domme actie van Podolski? En dan raar staan te kijken als er wel wordt gefloten...
In het penaltygebied Bony bodychecken, niet handigVos schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:29:
[...]
Iets meer info? Ben niet helderziend. (En keek even niet.)
Elect a clown, expect a circus.
Ik snap niet dat je het risico wilt lopen op zo'n moment. Leuke ontknoping ditKaap schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:31:
Maar daar werd niet voor gefloten, ik snap Slaapje zijn post dan ook niet goed
To dare is to do
Serieus? Jij kijkt Arsenal - Swansea als er United - City is?
Maar 0 - 3 mooie uitslag! Wel triest voor United, als ze op deze plek blijven staan, spelen ze niet eens EL. Zulke grote clubs moeten standaard CL spelen, vind ik.
Ja helaas welchim0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:34:
[...]
Maar 0 - 3 mooie uitslag! Wel triest voor United, als ze op deze plek blijven staan, spelen ze niet eens EL. Zulke grote clubs moeten standaard CL spelen, vind ik.
Zou jij dan Tottenham - Arsenal kijken als City aan het spelen was? Eigen club gaat altijd voor imo. weet niet hoe het met jou zit als City fan zijndechim0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:34:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door iPodKiller op 25-03-2014 22:37 ]
To dare is to do
Aardige fail van de scheids ja.Slaapje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:37:
En dan fluit je af? Wtf? Dat gaat echt nergens over....
Strijd om plek 4 en 5 wordt nog spannend anders... Arsenal laat in 1 week 8 punten liggen, ik ga voor het gemak uit van een verlies komend weekend. Spurs zitten niet ver weg.chim0 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 22:34:
[...]
Wel triest voor United, als ze op deze plek blijven staan, spelen ze niet eens EL. Zulke grote clubs moeten standaard CL spelen, vind ik.
Sunderland kreeg het loon van de angst. Poyet hield twee creatieve spelers (Johnson & Ki) op de bank, en pas toen die erin kwamen kon Sunderland meedoen.
To dare is to do
Zie trouwens net dat Real op 1-1 tegen Sevilla staat.
nggyu nglyd
Inmiddels 2-1 Sevillatweaker2010 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:30:
Milan knap met 0-2 gewonnen bij Fiorentina, dit geeft Seedorf weer wat lucht.
Zie trouwens net dat Real op 1-1 tegen Sevilla staat.
Jammer voor real, erg leuk voor de competitie.
(Wat voor bs is het om doordeweeks om 22:00 wedstrijden te hebben?)
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oud en vaak onzeker. Heeft hier en daar mooie reddingen, maar het is nu eenmaal geen topkeeper. En in de beslissende fase van de drie competities wil je dat in ieder geval de as van de team top is en dat is nu niet het geval bij Pinto. Leuke backup voor de beker, maar met hem wil ik liever niet de CL en competitie doen.Quad schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:32:
Wat heeft iedereen toch tegen Pinto? Zo slecht is hij toch niet?
Real verliest overigens 2-1 bij Sevilla uit. Hoewel het een lastige wedstrijd is - wat was Rakitic goed! Die draait echt een heerlijk seizoen - had ik dat niet verwacht. Ben benieuwd of Atletico en Barcelona het vol kunnen houden, waarbij dan de winnaar van de laatste wedstrijd La Liga wint! Dat zou wat zijn zeg, immense spanning. Dat Barcelona thuis speelt kan een voordeel zijn, maar laten we maar eerst eens in die situatie komen. Tbh, ik had een week geleden echt niet gedacht dat de situatie er nu zo uit zou zien...
Lastig. Ik ga denk ik toch niet kijken, zonde van mijn tijd.
City was een paar jaar terug genieten, toen ze de titel pakten. De euforie, het epische slot van die competitie, dat was niet te beschrijven.
Nu hoop ik op Liverpool, na jaren middelmaat lijken ze eindelijk alles op een rijtje te hebben en hopelijk resulteert dat ook eindelijk in de eerste landstitel in veel te lange tijd.
@Kaap, niet kijken
[ Voor 5% gewijzigd door JanW op 28-03-2014 22:49 ]
Hij is bloedserieus. Fan of niet, ik imho kan het niet aanzien hoe Arsenal morgen 'raped' gaat worden door spelers zoals Ýaya. Ik ga kijken hoe het loopt, als ze weer zo spelen als afgelopen week, dan sla ik deze over.
Dat hakje van hem over Pepe heenCatorce schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:18:
[...]
Oud en vaak onzeker. Heeft hier en daar mooie reddingen, maar het is nu eenmaal geen topkeeper. En in de beslissende fase van de drie competities wil je dat in ieder geval de as van de team top is en dat is nu niet het geval bij Pinto. Leuke backup voor de beker, maar met hem wil ik liever niet de CL en competitie doen.
Real verliest overigens 2-1 bij Sevilla uit. Hoewel het een lastige wedstrijd is - wat was Rakitic goed! Die draait echt een heerlijk seizoen - had ik dat niet verwacht. Ben benieuwd of Atletico en Barcelona het vol kunnen houden, waarbij dan de winnaar van de laatste wedstrijd La Liga wint! Dat zou wat zijn zeg, immense spanning. Dat Barcelona thuis speelt kan een voordeel zijn, maar laten we maar eerst eens in die situatie komen. Tbh, ik had een week geleden echt niet gedacht dat de situatie er nu zo uit zou zien...
Huntelaar pakt zijn goaltje ook weer mee.
Inmiddels 1-1. Rooney die met kopbal via binnenkant paal scored.Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 14:03:
en daar gaat united weer.... 0-1 achter tegen aston villa
Zeker. Laatste 10 minuten gingen makkelijker, maar dat was te verwachten toen Espanyol met 10 man kwam te staan. Zeer zwakke wedstrijd, een onverdiende overwinning om eerlijk te zijn.RoD schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:48:
Barcelona lijkt er toch met de winst vandoor te gaan. Maar wel een erg matige pot die het aanzien niet waard was.
Yah right...
Arsenal: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Vermaelen, Gibbs, Flamini, Arteta, Rosicky, Cazorla, Podolski, Giroud
City: Hart, Zabaleta, Kompany (C), Demichelis, Clichy, Fernandinho, Toure, Navas, Silva, Nasri, Dzeko
Ligt er aan waar je naar kijkt, voor plek 2 blijft het wel spannend
Thuis tegen de grote jongens heeft Arsenal in de competitie niet verloren. Uit is een compleet ander verhaal. Ben benieuwd.
[ Voor 27% gewijzigd door Vos op 29-03-2014 18:19 ]
Het is inderdaad een smalle selectie, echter ze hoeven alleen nog competitiewedstrijden te spelen. Het zou een groter probleem zijn als ze ook nog in Europa actief waren geweesttweaker2010 schreef op vrijdag 28 maart 2014 @ 22:54:
De selectie van Liverpool is te smal, ze gaan het niet redden denk ik.
Maar is verder wel een attractieve wedstrijd.
Ja mooi! 1-1 door Flamini.
[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 29-03-2014 19:42 ]
nggyu nglyd
Ikke niet. Ik wil Sunderland, Fulham en Cardiff zien degraderen, dan is Norwich veilig
Kan ik volgend seizoen hopelijk naar de wedstrijd tussen mijn huidige Engelse stad (Norwich) en mijn vorige stad (Leicester). Leicester City heeft vandaag namelijk de wedstrijd tegen de nr. 2 (Burnley) gewonnen en kan promotie alleen nog maar ontgaan als ze helemaal instorten
Spelen ze slecht winnen ze toch door een penalty.
Wat geen penalty was omdat Neymar eerst hands maakte.tweaker2010 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:01:
Barca weer nipt met 1-0 gewonnen, echt bizar dit.
Spelen ze slecht winnen ze toch door een penalty.
Volgens mij niet, maar ieder zo zijn mening. Barcelona verdiende het inderdaad om punten te verliezen, maar laten we dan wel even eerlijk zijn: dat gebeurde Real en in mindere mate Atletico ook al eerder dit seizoen.Vos schreef op zondag 30 maart 2014 @ 08:44:
[...]
Wat geen penalty was omdat Neymar eerst hands maakte.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Spurs heeft niets speciaals, geen van de spelers brengt iets extra's. Tegen de grote clubs trek je het dan niet.MeNTaL_TO schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:36:
Ough, Spurs krijgen wederom een pak slaag, geen idee waar het daar fout gaat, spelers lijken me niet echt het probleem.
Suarez zou wel geschiedenis schrijven als hij Liverpool kampioen maakt. Ik gun het ze welKaap schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:42:
Zit es effe te kijken, maar Liverpool staat na vandaag dus bovenaan en krijgt zowel Chelsea als City nog op bezoek. Liverpool heeft het dus helemaal zelf in de hand om kampioen te worden.
XXXVI
Klopt. Als Man City een keer gelijk speelt, dan staan de twee al gelijk (City een beter doelsaldo), maar een erg spannende competitieKaap schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:42:
Zit es effe te kijken, maar Liverpool staat na vandaag dus bovenaan en krijgt zowel Chelsea als City nog op bezoek. Liverpool heeft het dus helemaal zelf in de hand om kampioen te worden.
Liverpool was sterk vandaag, en spelers als Suarez, Sterling etc zijn een genot om te zien spelen. De verdediging van Liverpool is niet echt sterk, maar de aanval...
Ik ook zeker, ik gun het vooral Steven Gerrard. Zou toch mooi zijn als hij nog een titel kan pakken. Duimen voor Liverpool!ephymerous schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:27:
[...]
Suarez zou wel geschiedenis schrijven als hij Liverpool kampioen maakt. Ik gun het ze wel
Het is maar goed zo denk ik. De hoop die er aan begin van het seizoen was dat we Champions League zouden gaan spelen, is volledig onterecht geweest. In plaats daarvan zijn we even goed op onze plek gezet. Hopelijk kan een aanstaande manager de zwakke plekken goed blootleggen en er aan gaan werken dat deze ophouden met bestaan. Op naar Augustus!
To dare is to do
Paulinho, Lamela, Chadli en Adebayor zijn toch ook niet de minste spelers vind ik.
En Villas-Boas heeft het daar ook niet gered als trainer ondanks een 4e plek vorig seizoen.
To dare is to do
WOW...just WOW! Dat is een zeer zware straf voor een club als Barcelona. Afgelopen week liep juist de discussie hier nog dat Barcelona heel nodig spoeling in de selectie nodig heeft. Dat gaat dus niet gebeuren...FC Barcelona mag de komende twee transferperiodes geen spelers aantrekken. Daarnaast moet de club een fikse boete betalen. De Spaanse topclub kreeg die straf woensdag opgelegd door wereldvoetbalbond FIFA. Barcelona wordt ervan beschuldigd de regels die gelden voor het contracteren van spelers onder de 18 jaar te hebben geschonden.
De regels met betrekking tot het contracteren van minderjarige spelers zouden door de Catalanen minimaal tien keer zijn overtreden in een periode over de afgelopen vijf jaar. De overtredingen worden als 'ernstig' gezien door de FIFA. In de komende negentig dagen heeft FC Barcelona de tijd om de situatie rondom de jeugdspelers te rapporteren aan de wereldvoetbalbond.
Dit verbod betekent dat de ploeg een jaar lang geen spelers van buitenaf aan zou kunnen trekken. Dit zou onder andere betekenen dat er geen vervanger van buitenaf kan worden gehaald voor de vertrekkende doelman Victor Valdés. De sluitpost, die jarenlang voor de Blaugranas speelde verlengde zijn aflopende contract niet.
Naast het verbod op transfers zal de club ook een boete moeten betalen. Het boetebedrag bedraagt 450.000 Zwitserse frank, wat omgerekend op ongeveer 400.000 euro uitdraait.
Volgens de BBC mogen er ook geen spelers verkocht gaan worden.
[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 02-04-2014 13:51 ]
En dan zit je er alsnog de komende winter en zomerperiode ermee.Miki schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:22:
En dan zul je net zien dat als zij protest aantekenen het toevallig over de transferperiode wordt getild
nggyu nglyd
Maar dan kun je er komende zomer al rekening mee houden.Quad schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:25:
[...]
En dan zit je er alsnog de komende winter en zomerperiode ermee.
nggyu nglyd
Mocht hij ondertussen voor een andere club (Real?) kiezen hebben ze helemaal een probleem.
Pinto gaat Barca nog flink wat punten kosten.
Hangt er vanaf hoe ver ze al zijn met Ter Stegen.tweaker2010 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:01:
Inderdaad, ze hadden Ter Stegen op het oog als nieuwe doelman maar dat gaat nu niet door.
Mocht hij ondertussen voor een andere club (Real?) kiezen hebben ze helemaal een probleem.
Pinto gaat Barca nog flink wat punten kosten.
Misschien is al lang alles rond betreffende deze transfer en zijn de contracten ook al lang getekend.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK2014, zie het WK2014 themaforum