Nouja, of het echt een 100% bewustje is weet ik niet zeker, dus in dat opzicht is dat misschien wat overdreven. Maar een sanctie is wel gewenst ja, nergens voor nodig zoiets.
Zoals ik het zag in de gauwigheid komt Havenaar met gestrekt been in terwijl de bal al weg is, roder zie ik ze niet vaak.
Edit: herhaling bevestigt dit. Gewoon een bijzonder smerige overtreding.
Edit: herhaling bevestigt dit. Gewoon een bijzonder smerige overtreding.
[ Voor 23% gewijzigd door Bra-Jo op 07-12-2013 21:48 ]
Nomen nescio
Hij heeft geen kaart gekregen. Gevalletje aanklager?
En wie scoort er....omg.
Goed verdedigd Rekik!
En wie scoort er....omg.
Goed verdedigd Rekik!
[ Voor 32% gewijzigd door Vos op 07-12-2013 22:10 ]
Hoop dat de KNVB wel met een onderzoek komt en hem er zwaar voor bestraft.
Zo werkt zo'n doodschop zonder straf toch lekker door.
Wel blij dat Rekik niet naar Rotterdam terug is gekomen
Wel blij dat Rekik niet naar Rotterdam terug is gekomen
Tis weer eens de Nijhuis show. Vitesse mag de bal steeds weer weggooien als er gefloten is en als Zanka dan klaagt krijgt ie zelf geel...
Maar wat is zwaar bestraft?Deadsy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:10:
Hoop dat de KNVB wel met een onderzoek komt en hem er zwaar voor bestraft.
Ze worden als het 1-2 blijft al beloond. De enige manier om van dit soort acties af te komen is gewoon 2 punten af te nemen (bij een 1-2 stand).
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Maar we weten beide dat dat niet zal gebeuren. Enige wat ze zullen doen is hem enkele wedstrijden schorsen.Kevinp schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:12:
[...]
Maar wat is zwaar bestraft?
Ze worden als het 1-2 blijft al beloond. De enige manier om van dit soort acties af te komen is gewoon 2 punten af te nemen (bij een 1-2 stand).
En aangezien hij niet bestraft word en ze er dus ook nog voordeel uithalen vind ik dat hij wel een aardig aantal wedstrijden geschorst mag worden.
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Enige gerechtigheid die PSV kan halen is 3-2 winst en een flink aantal schorsingen voor Havenaar. Het tweede gebeurt misschien, het eerste verwacht ik niet.
Nomen nescio
Wordt er uberhaubt ooit geschorst voor overtredingen als deze? Ik zie het vaak bij ellebogen, maar niet bij dit soort overtredingen.
Dat weten we allemaal. Ik bedoel alleen te zeggen dat in het huidige voetbal als je geen rood krijgt voor een doodschop je het "goed" hebt gedaan.Bra-Jo schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:13:
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Enige gerechtigheid die PSV kan halen is 3-2 winst en een flink aantal schorsingen voor Havenaar. Het tweede gebeurt misschien, het eerste verwacht ik niet.
En in Nederland is er dan nog iets van straf , maar Europees helemaal niet. Zolang dat niet gebeurd veranderd er ook niks.
Kijk naar wat Kramer deed tegen Ajax. Hij krijgt 6 wedstrijden te weinig schorsing, en is er dan ook nog ontevreden mee. Als je zo'n slag uitdeeld moet je ook het respect hebben om niet in beroep te gaan, anders heb je je hersenen ergens zitten waar ze niet horen te zitten (of de club).
Actheraf maar zelden omdat de scheitsrechter de situatie al heeft ingeschat.aicaramba schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:15:
Wordt er uberhaubt ooit geschorst voor overtredingen als deze? Ik zie het vaak bij ellebogen, maar niet bij dit soort overtredingen.
[ Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 07-12-2013 22:17 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Als ze vinden dat Havenaar voor de speler gaat en niet voor de bal en dan ook nog met gestrekt been dan zullen ze echt wel moeten.aicaramba schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:15:
Goede goal van Leerdam, nu is het wel gespeeld lijkt me.
Niet onverwacht. Jammer alleen dat het op deze manier heeft gemoeten, met Havenaar. Deze nepsupporter gaat naar bed...
Nomen nescio
Tsja. Die rode kaart was natuurlijk overduidelijk. Maar zonder dat legt Vitesse er 3 in en PSV met al zijn aanvallen 1.
Zoals eerder aangehaald, lijkt het gewoon op Feyenoord. Veel aanvallen, veel "overwicht" veul punten laten liggen. Het zijn (op wellicht Ajax na) andere teams die de dienst uitmaken. Teams die een beetje wachten, beetje blijven hangen en dan opeens toeslaan. Niet het leukste voetbal, maarja.
Zoals eerder aangehaald, lijkt het gewoon op Feyenoord. Veel aanvallen, veel "overwicht" veul punten laten liggen. Het zijn (op wellicht Ajax na) andere teams die de dienst uitmaken. Teams die een beetje wachten, beetje blijven hangen en dan opeens toeslaan. Niet het leukste voetbal, maarja.
Het zit ook gewoon echt niet mee
Havenaar had rood moet hebben doordat hij Schaars uit de wedstrijd schopt (die prima speelde) en scoort ook nog in de 2e helft. Als Schaars nog in veld had gestaan dan was het wellicht allemaal anders gelopen...
Maar ja, als telt niet. Maar elke wedstrijd gebeuren er weer dingen die net verkeerd uitpakken voor PSV, over een gifbeker die leeg moet gesproken. De eeuwfeest-vloek?
Maar ja, als telt niet. Maar elke wedstrijd gebeuren er weer dingen die net verkeerd uitpakken voor PSV, over een gifbeker die leeg moet gesproken. De eeuwfeest-vloek?
Verwijderd
In dit geval staat de verdediging van PSV keer op keer ook niet goed als er een counter komt.
De speler die 2x de mist in ging bij verdedigen en bij de 1-3 de bal inleverde, maakt nu de aansluitingstreffer. Leuke pot 
EDIT: Lol, laat maar
EDIT: Lol, laat maar
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 07-12-2013 22:28 ]
Wat stond die Hilljemark te doen bij de 4-2? Dat mag toch nooit op dit niveau? Zelfs in de 5e klasse krijg je een uitbrander voor die manier van verdedigen.
lolquote van Twitter:
Wederom waardeloos verdedigd, 2-6.Ik denk dat Maher vindt dat 'ie weer een lekkere pot heeft gespeeld.
Tijd om Nederland 1 in te schakelen. 
Edit: begint gelijk met PSV - Vitesse.
Edit: begint gelijk met PSV - Vitesse.
[ Voor 36% gewijzigd door Quad op 07-12-2013 22:42 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Staan ze nu serieus hun excuses te maken en uit te huilen bij het publiek?
Komt wel een beetje zielig over hoor
Lekker afstraffing, dat dan weer wel
Sinds Afellay een aantal jaar met z'n 4 vingers subtiel wees op het 4e kampioenschap van
psv op rij heb ik echt helemaal niks meer met deze club.
Dit soort beelden doen mij dus weer goed
Komt wel een beetje zielig over hoor
Lekker afstraffing, dat dan weer wel
Sinds Afellay een aantal jaar met z'n 4 vingers subtiel wees op het 4e kampioenschap van
psv op rij heb ik echt helemaal niks meer met deze club.
Dit soort beelden doen mij dus weer goed
[ Voor 42% gewijzigd door gambieter op 07-12-2013 23:37 . Reden: laat dat kinderachtige gedrag maar achterwege ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
je ziet het nu net op Ned1.
Havenaar gaat echt niet voor de bal maar vol voor Schaars zijn been.
Havenaar gaat echt niet voor de bal maar vol voor Schaars zijn been.
lekker zijn man laten lopen bij de 3-1.
Het blijft een zeer slechte verdediging.
Het blijft een zeer slechte verdediging.
Verwijderd
Wat een ontzettend zwakke verdediging stond er vanavond bij PSV zeg. Dan was Manolev nog niet eens zo heel slecht. Vooral hoe ze Leerdam en Propper gewoon vrij laten lopen bij die goals.
Die Rekik stapelt ook fout op fout. De verdediging van PSV is veel te licht, zelfs voor de eredivisie.
PSN: Finally_Chris
Rekik moet men het vind ik niet zo zwaar aanrekenen.CR1691 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:55:
Die Rekik stapelt ook fout op fout. De verdediging van PSV is veel te licht, zelfs voor de eredivisie.
Hij is nog jong en had bijna geen ervaring toen hij naar PSV kwam.
Men legt vind ik veel te veel gewicht op de schouders van zo een jonge spelers.
Bruma en Willems zijn een ander geval. Die zijn echt zwak en ik zie ze niet beter worden. Willems is al een paar jaar zeer zwak bezig zonder echte vooruitgang en Bruma vind ik al jaren een overschatte verdediger.
En dan heb je nog het dilemma dat de verdedigers die op de bank zitten nog slechter zijn.
En inderdaad ik zou liever Manolev op de rechtsback positie zien. Aanvallend vind ik hem niets maar verdedigend is hij een stuk beter dan de opties die ze op het moment gebruiken.
Verwijderd
Naast Rekik valt ook Bruma tegen en Arias is ook geen Godenzoon. Je ziet ook echt wel dat se ploeg knakt na een tegenslag, logisch ook.
Eens over Rekik hoor maar arias, Willems, zanka, tamata en Bruma zijn zo onthutsend zwak. Pakken ontzettend veel kaarten, verliezen te vaak de bal en staan te slapen als ze eens een keer op hun vent moeten letten. Hendrikx heb ik amper aan het werk gezien maar dat is nou ook niet een voetballer die er bovenuit springt. PSV zal als ze wat gaan kopen 1 a 2 ervaren verdedigers moeten halen. Spelers die wel goed staan en niet druk bezig zijn met trucjes of hun haar.Deadsy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:59:
[...]
Rekik moet men het vind ik niet zo zwaar aanrekenen.
Hij is nog jong en had bijna geen ervaring toen hij naar PSV kwam.
Men legt vind ik veel te veel gewicht op de schouders van zo een jonge spelers.
Bruma en Willems zijn een ander geval. Die zijn echt zwak en ik zie ze niet beter worden. Willems is al een paar jaar zeer zwak bezig zonder echte vooruitgang en Bruma vind ik al jaren een overschatte verdediger.
En dan heb je nog het dilemma dat de verdedigers die op de bank zitten nog slechter zijn.
En inderdaad ik zou liever Manolev op de rechtsback positie zien. Aanvallend vind ik hem niets maar verdedigend is hij een stuk beter dan de opties die ze op het moment gebruiken.
BIj Arias vind ik het nog gaar dat ze hem gehaald hebben terwijl hij bij Sporting helemaal niet aan spelen toekwam.CR1691 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 23:06:
[...]
Eens over Rekik hoor maar arias, Willems, zanka, tamata en Bruma zijn zo onthutsend zwak. Pakken ontzettend veel kaarten, verliezen te vaak de bal en staan te slapen als ze eens een keer op hun vent moeten letten. Hendrikx heb ik amper aan het werk gezien maar dat is nou ook niet een voetballer die er bovenuit springt. PSV zal als ze wat gaan kopen 1 a 2 ervaren verdedigers moeten halen. Spelers die wel goed staan en niet druk bezig zijn met trucjes of hun haar.
En er werd toen gezegd dat ze hem gehaald hebben op basis van wat hij liet zien in een jeugd toernooi een jaar of 2 geleden.
Ok aan de andere kant hij en Schaars waren zeer goedkoop maar toch schiet je er niets mee op.
Vorig seizoen was de verdediging om te janken en hoe dachten ze dat op te lossen?
Ze huren een 18 jarige speler die geen ervaring op niveau heeft, ze halen een rechsback die in Portugal in het 2e speelt en een centrum verdediger die bij HSV regelmatig door de mand zakte.
Deze 3 samen met een linksback die al jaren om te janken is.
Ik begin echt medelijden te krijgen met Zoet op die manier.
Ze hadden moeten doen wat Ajax deed toen ze Moisander haalden.
Een speler halen met ervaring die het niveau aankan. Het liefst dan een ervaren speler die de rest kan aansturen zodat deze misschien nog wat leren.
Nog een:PWM schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 22:36:
lolquote van Twitter:
[...]
Wederom waardeloos verdedigd, 2-6.
De hoofdsponsor is bezig om een machine te maken die niet goed draait.
Voorlopige werktitel: "De Philips Cocu"
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Nijhuis geeft ook toe dat het rood had moeten zijn.
Vraag me wel af Schaars er iets aan overhoud?
Vraag me wel af Schaars er iets aan overhoud?
Ik ging weg van huis toen het 1-1 stond, ik kom terug en het staat 2-6. Lekker bezig PSV... Damn.
Net even samenvatting bekeken en wat slecht verdedigd zeg, allemensen..
Net even samenvatting bekeken en wat slecht verdedigd zeg, allemensen..
Net pas de herhalingen gekeken, diep rood voor Havenaar zeg. Smerige overtreding. Alles viel voor Vitesse goed en ze waren uiterst efficiënt, misschien dan toch de te kloppen ploeg dit seizoen?
Idiocracy: it is real!
De verdediging van PSV wordt ook behoorlijk in de steek gelaten door het middenveld. Als de rechtsback van de tegenstander zo vrijgelaten wordt is dat echt niet alleen de schuld van de verdediging. Ik las afgelopen week dit stukje: http://11tegen11.net/2013...-analyzing-psvs-midfield/ Dus zonder Schaars gaat het vast een stuk beter
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het had rood moeten zijn... Maar als ik hem vor de camera zie zeggen dat het echt niet de bedoeling was en dat hij meerdere keren zijn excuses aangeboden heeft dan geloof ik dat wel. Havenaar is namelijk echt geen speler die zulke dingen met opzet doet...Investig8or schreef op zondag 08 december 2013 @ 10:42:
Net pas de herhalingen gekeken, diep rood voor Havenaar zeg. Smerige overtreding. Alles viel voor Vitesse goed en ze waren uiterst efficiënt, misschien dan toch de te kloppen ploeg dit seizoen?
Het zou mij iig niet verbazen als hij (onder druk) zou liegen.kbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:24:
[...]
Het had rood moeten zijn... Maar als ik hem vor de camera zie zeggen dat het echt niet de bedoeling was en dat hij meerdere keren zijn excuses aangeboden heeft dan geloof ik dat wel. Havenaar is namelijk echt geen speler die zulke dingen met opzet doet...
Je weet ook dat de aanklager de beelden zou kunnen gebruiken als hij (net als Kramer) voor de camera zou zeggen dat het wel rood was?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Hij zat veel te ver van de bal af om het per ongeluk te laten zijn. Wellicht dat het niet de bedoeling was om hem de wedstrijd uit te trappen, maar hem raken zeer zeker wel.kbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 11:24:
[...]
Het had rood moeten zijn... Maar als ik hem vor de camera zie zeggen dat het echt niet de bedoeling was en dat hij meerdere keren zijn excuses aangeboden heeft dan geloof ik dat wel. Havenaar is namelijk echt geen speler die zulke dingen met opzet doet...
Tja, dat het gestraft moet worden ben ik het mee eens. Alleen denk ik dat havenaar een voorbeeld is voor menig voetballer. In de drie jaar bij vitesse zijn zijn gele kaarten op 1 hand te tellen. Ik hoop dat de knvb dat wel in het achterhoofd houdt en dat ze ook net als ik geloven dat er geen opzet in zat..
Vond het toch wel enorm bijzonder dat de spelers het publiek in gingen. En na een 2-6 verloren pot zat de tribune een half uur later nog driekwart vol, hulde voor de supporters van PSV.
Overigens mag ik hopen dat Havenaar nog een paar wedstrijden geschorst gaat worden, hij mag dan een goede reputatie hebben, dit was echt een horror tackle.
Overigens mag ik hopen dat Havenaar nog een paar wedstrijden geschorst gaat worden, hij mag dan een goede reputatie hebben, dit was echt een horror tackle.
Als er geen opzet was, hoeft hij toch ook niet gestraft te worden? (ik geloof overigens wel in 100% opzetkbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:08:
Tja, dat het gestraft moet worden ben ik het mee eens. Alleen denk ik dat havenaar een voorbeeld is voor menig voetballer. In de drie jaar bij vitesse zijn zijn gele kaarten op 1 hand te tellen. Ik hoop dat de knvb dat wel in het achterhoofd houdt en dat ze ook net als ik geloven dat er geen opzet in zat..
Oh oh, wat legt Boetius hem er mooi in
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 08-12-2013 12:39 ]
Wat een beauty van Boetius. Die jongen begint eindelijk zijn niveau weer te halen.
Wat is dat toch met dat juichen? Vier je goal lekker met je ploeggenoten, niet met de camera
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat mag je denken, ik denk namelijk niet dat hij een voorbeeld is.kbloem schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:08:
Tja, dat het gestraft moet worden ben ik het mee eens. Alleen denk ik dat havenaar een voorbeeld is voor menig voetballer.
In 3 jaar tijd 5 of minder gele kaarten ontvangen? Oh ... dan mag het wel natuurlijk.In de drie jaar bij vitesse zijn zijn gele kaarten op 1 hand te tellen.
Ik hoop dat ze hem niet geloven omwille van wat hij zegt, iedereen verstandig mens zou dat namelijk zeggen (ingefluisterd of niet).Ik hoop dat de knvb dat wel in het achterhoofd houdt en dat ze ook net als ik geloven dat er geen opzet in zat..
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
En nummer 2. Lekkere goal weer.
Overtreding? Haha alsjeblieft zeg. Er gebeurde helemaal niets.chim0 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:47:
Overtreding Schaken..
Mja, wordt weer zo'n middag..
Grapjas
Bij een eventuele 4-0 ga ik wel rustig zitten. 2 is niet genoeg. PSV maakte er ook 2 gisterenSaturnus schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:48:
Ah wat jammer, Heerenveen gaat nu bij de middenmoot (PSV, PEC,) horen.
[ Voor 43% gewijzigd door PWM op 08-12-2013 12:51 ]
Dan ben je blind.CR1691 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:48:
[...]
Overtreding? Haha alsjeblieft zeg. Er gebeurde helemaal niets.
En Pelle komt als een idioot met knie in zij.. Of is dat ook niks?
Maar goed
Hou dat maar vol dan. De tweede goal is een duel om de bal waarbij van Roon omver gaat. Schaken raakt hem niet en had die intentie ook niet.chim0 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:50:
[...]
Dan ben je blind.
En Pelle komt als een idioot met knie in zij.. Of is dat ook niks?
Maar goed
[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 08-12-2013 12:56 ]
Feyenoord speelt gewoon prima, niks op af te dingen. Heerenveen heeft nog niks gecreëerd en Feyenoord een paar goede goals en nog een paar prima kansen. Er zijn maar weinig clubs die dit laten zien uit bij Heerenveen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat is altijd een kip-ei verhaal.Vos schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:03:
Klopt je laatste zin, maar Heerenveen speelt ook ver beneden eigen kunnen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wacht maar op de eerste tweede echte doelpoging van Heerenveen, dan kan Mulder weer vissen. Dat is nu al het hele seizoen zo.
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 08-12-2013 13:04 ]
Niet altijd hoor, je kan toch als ploeg gewoon slecht spelen? Ja het kan ook door de tegenstander komen, maar dat idee heb IK niet
Ik ken de regels en ik weet wat ik gezien heb.CR1691 schreef op zondag 08 december 2013 @ 12:52:
[...]
Hou dat maar vol dan. De tweede goal is een duel om de bal waarbij van Roon omver gaat. Schaken raakt hem niet en had die intentie ook niet.
Maar goed, maakt niet uit, je doet er niks aan. Heerenveen speelt als een natte krant.
Beetje jammer dat goed spel van Feyenoord zo vaak geweten wordt aan de tegenstander. Terwijl het echt niet de eerste goede helft van Feyenoord is dit seizoen.
Je doelt vast op mij? Zeg dat dan gewoon. Ik zeg nergens dat Feyenoord slecht speelt, alleen dat ik Heerenveen slecht vind spelen.D-e-n schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:07:
Beetje jammer dat goed spel van Feyenoord zo vaak geweten wordt aan de tegenstander. Terwijl het echt niet de eerste goede helft van Feyenoord is dit seizoen.
Haha hier onder. Ik zeg dit inderdaad heel vaak
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 08-12-2013 13:11 ]
Ach, laat gaan, dat zal altijd zo blijven in de ogen van sommigen. Feyenoord zet Heerenveen gewoon al op de eigen helft onder druk en creëert een aantal hele knappe kansen. Het scorend vermogen blijft echter het probleem, en het zakt nu ook een klein beetje in. Bij 1 tegengoal kan het zo weer instorten.D-e-n schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:07:
Linksbuiten denk ook, ik ga me vanaf nu iedere keer laten vallen. Moet je vooral bij Lexie doen.
Lekker verdedigd zo vlak voor rust
[ Voor 17% gewijzigd door CR1691 op 08-12-2013 13:17 ]
Compleet tegen de verhouding in, jammer. Raar dat hij zo lang liet doorspelen, klok stond al lang op 45.PWM schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:17:
Zo, in plaats van 0-4 is het 1-2. Het komt ook gewoon weer uit.
En met zo'n inzet van Immers is het ook een overtreding, of ie hem nou raakt of nietCR1691 schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:15:
Linksbuiten denk ook, ik ga me vanaf nu iedere keer laten vallen. Moet je vooral bij Lexie doen.
Ja ik zou vooral elke inzet affluiten dan.toolkist schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:18:
[...]
En met zo'n inzet van Immers is het ook een overtreding, of ie hem nou raakt of niet
Winnen is aansluiten bij de top, verliezen is een echte middenmoter worden. Het gaat er wel echt om vandaag. Heerenveen word sterker.
Leuke 2e helft tot nu toe. Eerste helft niet gezien en het zou zo maar 3-3 kunnen eindigen hier als het zo doorgaat met de kansen.
Tomorrow is not today!
Geweldige ingreep van Mulder net. Heerenveen gaat straks gaten laten vallen en daar moet je direct van profiteren.
Als je als grens op lijn al niet kan zien dat een bal niet uit is, kan je maar beter een andere hobby zoeken 
EDIT: 3 kansen in 5 seconden, dat zegt wel genoeg over effectiviteit
EDIT: 3 kansen in 5 seconden, dat zegt wel genoeg over effectiviteit
[ Voor 24% gewijzigd door PWM op 08-12-2013 13:52 ]
Verwijderd
Zo ging het andersom ook toen Ajax Barca klop gaf natuurlijk. Toen lag het aan het zwakke spel van BarcaVos schreef op zondag 08 december 2013 @ 13:09:
[...]
Je doelt vast op mij? Zeg dat dan gewoon. Ik zeg nergens dat Feyenoord slecht speelt, alleen dat ik Heerenveen slecht vind spelen.
Haha hier onder. Ik zeg dit inderdaad heel vaak.
Blijft denk ik die gezonde rivaliteit.
Deze wedstrijd had allang beslist moeten zijn.
Dat was ook wel een beetje zo natuurlijk.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vilhena speelt zijn zwakste wedstrijd van het seizoen. 2 kansen om zeep en veel balverlies. Iemand laten staan omdat hij een talent is heeft volgens mij niet zoveel zin.
Kansen zat, zoals eigenlijk elke week, vrees dat dit weer de spreekwoordelijke deksel wordt.
Verhoek erin. Armenteros kan niet bekoren, Manu voorlopig nog te licht... Er moet echt een vleugelspeler gehaald worden. Met alleen Boetius en schaken redt je het gewoon niet.
Armenteros is geblesseerd.
Dat weet ik. Ik bedoel er mee te zeggen dat de enige twee vleugelspelers die het niveau aankunnen er maar 2 zijn, van de 5.
Ik zou meer van Manu willen zien. Dat is echt een spelertje die uit het niets een kans kan creëren. Ook een konkeltje in zn hoofd, maar dat hebben meer goede voetballers.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum