PSN: Finally_Chris
Er was natuurlijk weinig eer te behalen bij dat Excelsior, maar inderdaad het is een speler met een gebruiksaanwijzing. Dat doet niks af aan zijn talent, met alleen maar ideale schoonzonen win je ook niks.CR1691 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:09:
Nee dat idee heb ik ook. Heeft zich bij Excelsior ook niet altijd op een goede manier onderscheiden natuurlijk.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
Had liever Te Vrede voor Schaken gezien. Die gozer is gewend om samen te spelen met Pelle.
En waarom geen Vormer in plaats van Bakkal voor de Vilhena?
Koeman zou eens niet zo conservatief denkend moeten wisselen.
Ondanks dat Heerenveen natuurlijk een enorme opsteker had gehad en er dus weer vol voor ging bleef Feyenoord toch echt de gevaarlijkste ploeg. Het is gewoon zo zonde dat ze het niet afmaken.CR1691 schreef op zondag 08 december 2013 @ 14:21:
Hoppa 3 punten erbij! Zwakke tweede helft maar nu boeit dat niet. Ze hebben gesleurd en keihard gewerkt. Prima overwinning.
Ik heb natuurlijk alleen maar de samenvatting gezien, maar volgens mij heeft Feyenoord echt meer kansen gehad dan Ajax gisteren. Maarja, die maken het wel af.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Jij bent racisteus en een discriminant. Echt waar, Steijn zei het vanmiddag zelf. Het is alleen omdat het ADO is.JanW schreef op zondag 08 december 2013 @ 15:10:
UiteraardGroningen 0-1 achter tegen ADO, wie scoort die 0-1 denk je dan. Kramer
Die dwaas had voor 5 wedstrijden geschorst moeten zijn, maar mag nu doodleuk meedoen
Dan Gözübüyük, dat is een belofte, op zijn 27e al zijn 1e Wk (kwali) wedstrijd, damn... in Qatar 2022 een halve finale op zijn 36e? Wikipedia: Serdar Gözübüyük
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Aan de ene kant denk ik het ook, aan de andere kant denk ik dan weer: als je een topper bent, dat internationaal laat zien en ook zeker geen nieuweling bent, dan laat je je niet instrueren door de KNVB. Hij kent de regels en weet die blijkbaar internationaal bij zeer grote wedstrijden goed toe te passen, dan zou je die lijn gewoon naar nationaal niveau moeten doortrekken. Als hij zich wel laat beïnvloeden door de KNVB zou ik dat erg zwak vinden van hem.BeefHazard schreef op zondag 08 december 2013 @ 21:34:
Ik denk wel dat het iets te maken heeft met de KNVB.
Maakt niets uit begreep ik, pas bij de ouderen telt het ;-)Sjah schreef op zondag 08 december 2013 @ 23:20:
Mokhtar het ook goed gedaan, heeft hij al de keus voor Marokko gemaakt, zag dat die in Jong Mar. had gespeeld..?
Best trieste post van een nieuwssite, ook al gebruiken ze facebook voor satire en leuke filmpjes.voetbalzone
Zullen we afspreken dat als Joseph Blatter op een dag overlijdt - hij heeft immers net als wij niet het eeuwige leven - in alle Nederlandse stadions maximaal 12 seconden stilte wordt gehouden?
Mijn eerste gedachte was eerder negeren en lekker doorgaan met voetballen. De opvolger zal waarschijnlijk net zo corrupt zijn als hij.
Maar goed, ik wens niemand de dood toe dus opstappen/afscheid nemen van hem als FiFa president lijkt mij een beter plan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
En anders kun je wel wat gefluit verwachten. En wat mij betreft nog te begrijpen ook.
Het lijkt mij voor de afwisseling wel eens leuk als Messi niet wint. Daarnaast was 2013 voor hem ook een minder goed jaar dan de jaren er voor (nog steeds zeer goed, maar wel iets minder). Op basis van de laatste maanden gun ik het CR7 het meest.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Zal wel door de CL komen, maar toch...
Inderdaad, als Ronaldo hem nu niet wint kunnen ze die verkiezing wel gelijk afschaffen. Messi heeft een matig seizoen + blessures achter de rug en Ronaldo heeft Portugal naar het WK geleid. Ribery wordt een overschat.Railgunner schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:20:
Geen verrassingen bij de laatste drie kandidaten voor de Gouden Bal: Messi, CR7 & Ribery.
Het lijkt mij voor de afwisseling wel eens leuk als Messi niet wint. Daarnaast was 2013 voor hem ook een minder goed jaar dan de jaren er voor (nog steeds zeer goed, maar wel iets minder). Op basis van de laatste maanden gun ik het CR7 het meest.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Maar bij Bayern lopen wel meer goede voetballers rond (oa Schweinsteiger en Neuer).
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=202620
Bizar, ik moet zeggen ik had hetzelfde gevoel toen die tafel zo scheef leek te staan, maar ik weet het niet, lijkt wel enigszins vergezocht. Maar met FIFA weet je het maar nooit. Ik geloof het best allemaal, lekker mee op de bandwagon en de FIFA uitschelden
Al was het sowieso al belachelijk dat Frankrijk niet gewoon een pot omlaag viel... Wat was daar ook al weer de reden voor? Vervelend nep 3e wereld land.
[ Voor 34% gewijzigd door StrongArmLance op 09-12-2013 18:16 ]
Och, dankzij de slechte prestaties van Ronaldo zat Portugal anders wel in de playoffs. De enige teams tegen wie hij wel scoorde in de kwalificatiereeks waren de onderste twee uit de poule. Ik snap wat je bedoelt, het gaat je om de wedstrijden tegen Zweden. Maar mensen vergeten ook behoorlijk snel wat er allemaal gebeurd is in een jaar.tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:56:
[...]
Inderdaad, als Ronaldo hem nu niet wint kunnen ze die verkiezing wel gelijk afschaffen. Messi heeft een matig seizoen + blessures achter de rug en Ronaldo heeft Portugal naar het WK geleid. Ribery wordt een overschat.
Dat was omdat Platini een fransman is.kristan schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:10:
Al was het sowieso al belachelijk dat Frankrijk niet gewoon een pot omlaag viel... Wat was daar ook al weer de reden voor? Vervelend nep 3e wereld land.
Mooie was ook dat er vrijwel geen enkele uitleg gegeven is, alleen dat ze het 'er over gehad hebben binnen de Executive Committee', en dat 'het ze zo beter leek'. Maar toppunt blijft dat ze keer op keer met dit soort gedoe weg komen. Qatar 2022, Russia 2020...
Robben verdiend het wmb sowieso meer dan RiberyRailgunner schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:56:
Als het door de CL komt, snap ik niet dat Robben er niet bij zit. Hij heeft in beide halve finales + het winnende doelpunt in de finale gescoord.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat leesvoerBospa01 schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:44:
[...]
Robben verdiend het wmb sowieso meer dan Ribery
- http://www.bsports.com/st...future-with-bayern-munich
- http://bleacherreport.com...t-player-at-bayern-munich
- http://www.whoscored.com/Teams/37
[ Voor 37% gewijzigd door apis29 op 09-12-2013 21:07 ]
I stand corrected, zal mijn oranje bril wel geweest zijn.apis29 schreef op maandag 09 december 2013 @ 20:57:
[...]
Wat leesvoer. Ik heb het nooit eerder gelezen to daarnet maar het bevestigd wel wat ik zelf gevoelsmatig al vond (dat Ribery gemiddeld meer doet dan die paar highlights van Robben; bij history in link 3 zie je wel nog dat Robben de MVP was van het afgelopen Champions League seizoen voor Bayern)
Bedankt voor de links, heb ze alle drie doorgenomen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ze zijn met een nep sjeik bij diverse clubs langs gegaan met het verhaal dat deze de club wilde kopen en gingen toen met een verborgen camera alles rare eisen stellen waar de clubs maar al te graag mee akkoord gingen.
Hij is dit jaar minder geblesseerd geweest dan ooit. En hij was meer bij beslissende momenten betrokken dan Ribery.tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 17:58:
Robben is te vaak geblesseerd anders had hij zeker een plekje verdient idd.
Dat maakt niet uit. Op dit moment is ie ook weer geblesseerd en dat doet hem de das om (van Persie idem). Als Robben een heel seizoen alle wedstrijden top zou spelen zouden ze niet om hem heen kunnen.D-e-n schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:33:
[...]
Hij is dit jaar minder geblesseerd geweest dan ooit. En hij was meer bij beslissende momenten betrokken dan Ribery.
Volgens de statistieken was Robben in de CL de beste en Ribery in de Bundesliga, het is maar net wat ze belangrijker vinden. http://www.whoscored.com/Teams/37/Archive/Germany-Bayern-Munich
Als ze naar statistieken over een heel seizoen kijken gaat het sowieso altijd tussen Messi en Ronaldo. Dan doet de rest niet eens mee.
Rossi, Giuseppe? Nee toch? Die kan wel voetballen...D-e-n schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
Zo'n verkiezing wordt toch niet op statistieken beslist? Het is gewoon een jury. Als je in een WK-jaar een lekker toernooi speelt dan krijg je zo de Gouden Bal. Is Rossi ook niet eens voetballer van het jaar geworden toen hij veel scoorde op het WK? Dat was echt geen bijzondere speler, type Huntelaar (en niks ten nadele van Huntelaar).
Als ze naar statistieken over een heel seizoen kijken gaat het sowieso altijd tussen Messi en Ronaldo. Dan doet de rest niet eens mee.
Dit vind ik altijd zo makkelijk, wijzen naar één persoon. Waar slaat dat op? Een elftal bestaat uit elf spelers.Catorce schreef op maandag 09 december 2013 @ 18:16:
[...]
Och, dankzij de slechte prestaties van Ronaldo zat Portugal anders wel in de playoffs.
Ik hoor het wel vaker "Robben schiet Nederland naar het WK" "Messi schiet Argentinië naar het WK" "Ronaldo schiet Portugal naar het WK". Waar slaat dat op? Het feit dat er een paar iets bovenuit stijgen, wil niet zeggen dat we die andere tien moeten vergeten.
[ Voor 17% gewijzigd door Sjah op 09-12-2013 23:40 ]
Vergeten niet, maar deze topspelers geven wel de doorslag. Zonder Ronaldo zat Portugal nu niet op het WK.chim0 schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:26:
[...]
Dit vind ik altijd zo makkelijk, wijzen naar één persoon. Waar slaat dat op? Een elftal bestaat uit elf spelers.
Ik hoor het wel vaker "Robben schiet Nederland naar het WK" "Messi schiet Argentinië naar het WK" "Ronaldo schiet Portugal naar het WK". Waar slaat dat op? Het feit dat er een paar iets bovenuit stijgen, wil niet zeggen dat we die andere tien moeten vergeten.
Juist, alleen maar daar blind op staren. Nou, ik kan ook genieten van een mooie pass van een middenvelder, een goede verdedigingsactie van of een mooie redding van de keeper, maar daar hoor je nooit wat over.tweaker2010 schreef op maandag 09 december 2013 @ 23:44:
[...]
Vergeten niet, maar deze topspelers geven wel de doorslag.
Hoe weet je dat? Natuurlijk zijn deze spelers uitzonderingen, maar we staren ons er te blind op en doen daarmee doe de anderen tekort. Dat is alles wat ik ermee probeer te zeggen.Zonder Ronaldo zat Portugal nu niet op het WK.
Overigens heb ik weinig met EK's en WK's (hooguit kwartfinale, halvefinale en finale) en kan voor mij niets snel genoeg de competitie beginnen na zo'n maand uitzitten. Ik vind het dan wel weer leuk als een land doorgaat, die normaal nooit doorgaat. Helaas zit Bulgarije er, sinds de gouden jaren, nooit meer bij.
Nee zo'n verkiezing wordt met een gekleurde bril op gedaan waar statistieken daar al dan niet doorheen prikkenD-e-n schreef op maandag 09 december 2013 @ 22:43:
Zo'n verkiezing wordt toch niet op statistieken beslist? Het is gewoon een jury. Als je in een WK-jaar een lekker toernooi speelt dan krijg je zo de Gouden Bal. Is Rossi ook niet eens voetballer van het jaar geworden toen hij veel scoorde op het WK? Dat was echt geen bijzondere speler, type Huntelaar (en niks ten nadele van Huntelaar).
Hier een speciale voor de verkiezing: http://www.whoscored.com/...cus-Ballon-dOr-Candidates
Het geeft maar weer aan hoe er bij PSV over de EL wordt gedacht. Ben benieuwd hoeveel tijd Cocu nog krijgt."Als je puur kijkt naar het belang van een jong team, zou je eigenlijk geen Europees voetbal moeten spelen", vindt de voormalig topman van Campina. "Je moet een jong team, en ook Phillip, de kans geven."http://www.nu.nl/sport/3649953/psv-directeur-sanders-peinst-niet-vertrek-cocu.html
Ik mis vooral ook de argumentatie. Waarom zou je juist met een jong team niet een paar wedstrijden over de grens moeten spelen. Hij presenteert het nu als feit. Ik denk dat het voor ieder team interessant is om ook eens buiten de landsgrenzen te spelen. Die paar wedstrijden gaan je conditioneel niet de das omdoen, maar je doet wel een hoop ervaring op, ook kan het denk ik geen kwaad om zo nu en dan even in een andere setting / ambiance te voetballen. Verandering van spijs doet eten, zullen we maar zeggen.tweaker2010 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:52:
[...]
Het geeft maar weer aan hoe er bij PSV over de EL wordt gedacht. Ben benieuwd hoeveel tijd Cocu nog krijgt.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Het is maar wat je wilt lezen/horen.tweaker2010 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:52:
[...]
Het geeft maar weer aan hoe er bij PSV over de EL wordt gedacht. Ben benieuwd hoeveel tijd Cocu nog krijgt.
Ik denk dat er voor beide kanten van de discussie iets te zeggen valt. Aan de ene kant is de ervaring die je op doet als speler veel waard. Aan de andere kant klopt het wel wat Sanders zegt, dat wat extra tijd ter voorbereiding op wedstrijden ook goed kan zijn voor het team, dat ze dus niet rusten, twee of drie trainingen afwerken en dan weer van hot naar her moeten vliegen.
Het is vooral een geloof dat je kweekt denk ik. Je leert dat je ook je eigen spel kunt spelen als je tegen buitenlandse ploegen speelt. Ik denk dat van Gaal daar bij Oranje ook veel mee bezig is.Sempy schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:00:
Kijk bijvoorbeeld hoe je spelers als Klaassen en Veltman door goede potjes zoals tegen Barca geweldige progressie ziet maken (van invaller tot smaakmaker). Dat zijn de momenten dat je mentaal een volgende stap in je ontwikkeling maakt
Ik snap Sanders wel, alleen vind ik niet dat geen europese wedstrijden het beste is voor een jong team.
Nee, merp!
Ik denk niet dat het louter vanuit de goedheid van zijn hart is, en om het team en de coach te sparen. Zijn lot is er namelijk net zo hard aan verbonden, even als de rest van de technische staf.
Als je met zo'n jong, onervaren, maar wel gretig team start, weet je dat je vooraf de verwachtingen beter wat kunt temperen, hoe getalenteerd ook. Het gebrek aan ervaring zal zich namelijk keihard laten gelden. De disbalans in het team lijkt me evident.
Ervaring opdoen, het seizoen goed afmaken, zonder die torenhoge druk op de schouders van dit team, lijkt me verstandig. Alles in stand houden, en er een team van smeden. Uren en meters maken.
Het zou louterend kunnen werken om die gasten vertrouwen te geven, zodat ze niet hologig van slaapgebrek om de slechte resultaten kunnen werken aan hun zelfvertrouwen.
Vergelijk dit maar met Feyenoord vorig seizoen. 15e plek, dikke paniek, en alles kwam goed. Verschil zit hem natuurlijk wel in het totaal andere karakter van de staf, Koeman had wel wat leergeld betaald her en der. Die meters heeft Cocu nog lang niet gemaakt, hoogstens als assistent, alhoewel dat geen verschil hoeft te maken. Als je zelf zenuwachtig wordt, en jezelf gaat verloochenen - je anders voordoen dan je bent, niet vanuit je kracht werken - dan kun je beter de handdoek in de ring gooien. Dat lijkt me echter niet nodig. Relativeer voor de groep de pech die je hebt gehad, bovenop de onkunde en de onervarenheid. Geef de ploeg vertrouwen, rust en een goed voorbeeld - geen paniekvoetbal - en je praat heel anders na de winterstop, zelfs zonder versterkingen.
[ Voor 40% gewijzigd door Ramzzz op 10-12-2013 14:32 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik blijf er bij dat ik Cocu geen geschikte trainer vind. Hij heeft totaal geen uitstraling en straalt totaal geen autoriteit uit en zijn persconferenties en interviews zijn werkelijk om te janken. De manier hoe hij met de situatie 'Toivonen' is omgegaan is alles zeggend en daarmee heeft hij zijn autoriteit binnen de selectie te grabbel gegooid. Dat hij niet ontslagen wordt, wat geheel legitiem zou zijn, is omdat dan de personen die hem ontslaan zichzelf ook onhoudbaar maken. Dat is ook de enige reden dat ze volledig achter Cocu staan, niet omdat er geloof is dat er iets op korte termijn gaat verbeteren. De enige optie voor deze situatie zou zijn om iemand met ervaring toe te voegen aan de technische staf. Maar dat gaat niet gebeuren, want iemand met ervaring en 'gewicht' gaat echt niet onder Cocu werken. Als dat wel gebeurt dan krijgen we de zelfde situatie als bij Twente; een assistent die de lakens uit deelt en een hoofdtrainer met een bijrol.
Dat zal helaas niet werken ben ik bang, daarvoor lopen er te veel 'mannetjes' met een te grote 'air' binnen de selectie. Wat er in VI ook al geroepen werd, ze hebben de leeftijd van Sesamstraat, maar een houding van een sterspeler. Dat wetende en iemand als Cocu daar boven is gedoemd te mislukken. Deze 'jongetjes' hebben iemand nodig met autoriteit, geen ge-jamaar, half gebakken maatregelen of geacteerde 'boosheid'.Relativeer voor de groep de pech die je hebt gehad, bovenop de onkunde en de onervarenheid. Geef de ploeg vertrouwen, rust en een goed voorbeeld - geen paniekvoetbal - en je praat heel anders na de winterstop, zelfs zonder versterkingen.
[ Voor 18% gewijzigd door Han op 10-12-2013 13:21 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Waarom willen ze de Jong dan halen in de winterstop? http://www.vi.nl/nieuws/psv-informeert-naar-bij-gladbach-overbodige-de-jong.htm Paniek en angst (om weer geen kampioen te worden) regeert bij PSV.Ramzzz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 12:19:
Geef de ploeg vertrouwen, rust en een goed voorbeeld - geen paniekvoetbal - en je praat heel anders na de winterstop, zelfs zonder versterkingen.
Hattrick: Thorgal Eagles
Ik vind het wel humor hebben:Deadsy schreef op maandag 09 december 2013 @ 21:41:
Volgens de heren bij VI gaat PowNed goed worden.
Ze zijn met een nep sjeik bij diverse clubs langs gegaan met het verhaal dat deze de club wilde kopen en gingen toen met een verborgen camera alles rare eisen stellen waar de clubs maar al te graag mee akkoord gingen.
http://www.powned.tv/nieu...ik_deel_2_cambuur_af.html
http://www.powned.tv/nieu...eik_deel_3_willem_ii.html
Het is alleen een beetje genant voor de eigen spelers en achterban
"Wij als spelersgroep zijn klaar voor de overname
(https://twitter.com/Benjivdb/status/410320008745861120)
[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 10-12-2013 13:42 ]
Ik zal het even voordoen hoe het ook kan:
Feyenoord. mooie wedstrijd, keurig gespeeld en wat een geweldig doelpunt van Boetius.
PSV: Goede eerste helft, die kaart had Havenaar best kunnen krijgen, was een smerige overtreding. Helaas de tweede helft een puinhoop in de verdediging en je weet dat Vitesse met mensen als Piazon eenvoudig scoren. Daarnaast zal 't geen geheim meer zijn dat Vitesse zijn verdediging goed heeft staan.
Ajax: Fijn om naar te kijken, mooi voetbal en hele terechte uitslag.
It's not who you are , it's who you know.
Ja, op Sport1 heb je een schakelkanaal, maar dat is niks.
[ Voor 73% gewijzigd door Railgunner op 10-12-2013 14:27 ]
Die inderdaad. Qua voetbal zou het een hele mooie wedstrijd moeten worden En ja, als Real Madrid fan maakt het me niet zoveel uit of nou Juventus of Galatasaray doorgaat.Railgunner schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:25:
Welke wedstrijd is dat dan? Bayern - City? Is idd een mooie pot, maar beide teams zijn al zeker van de volgende ronde. Gala - Juve is wat dat betreft een stuk aantrekkelijker.
ManU - Shakthar, wordt ook een hele mooie pot, denk ik, maar daar is de situatie net zoals bij Bayern - City, dus ook niet interessant, maar ik wil wel kijken.
[ Voor 23% gewijzigd door chim0 op 10-12-2013 14:33 ]
Shakhtarchim0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:31:
[...]
Ja, qua voetbal inderdaad. ManU - Shakthar, wordt ook een hele mooie pot, denk ik, maar daar is de situatie net zoals bij Bayern - City, dus ook niet interessant.
Tja, als Real Madrid fan maakt het me niet zoveel uit of nou Juventus of Galatasaray doorgaat.
Op Sky Duitsland kun je alle wedstrijden live bekijken, dus om nou te zeggen dat die nergens word uitgezonden........chim0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:24:
De mooiste wedstrijd van vanavond wordt gewoon nergens uitgezonden. Op Fox niet, op Sport1 niet, Op Nederland 3 niet, op ZDF/ARD/WDR niet.
Ja, op Sport1 heb je een schakelkanaal, maar dat is niks.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Tja, wat denk je van al die Braziliaantjes? Kunnen aardig tikken, hoor, die gastjes. Heb wedstrijden gezien, was net Barca.kristan schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:33:
[...]
ShakhtarWat is die Srna een geweldenaar.
City heeft toen Fernandinho gekocht. Goede voetballer, laat het elke week weer zien.
Tja, dat heb ik helaas niet.MegaTronics schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:34:
[...]
Op Sky Duitsland kun je alle wedstrijden live bekijken, dus om nou te zeggen dat die nergens word uitgezonden........
[ Voor 26% gewijzigd door chim0 op 10-12-2013 14:36 ]
Inderdaad, bizar hoe Shakhtar zich staande houdt in Europa als Oekraïnse club(ook nog constant, in 2011 maakte ze in de return Roma finaal afchim0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:35:
[...]
Tja, wat denk je van al die Braziliaantjes? Kunnen aardig tikken, hoor, die gastjes. Heb wedstrijd gezien, was net Barca.![]()
City heeft toen Fernandinho gekocht. Goede voetballer, laat het elke week weer zien.
[...]
Tja, dat heb ik helaas niet.
Die kunnen Man United zomaar wegtikken.
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 10-12-2013 14:38 ]
Nee, merp!
Wat denken jullie? Bayern - Man City was ook leuk geweest, maar beide teams zijn daar al geplaatst.
Verwijderd
Nee, PSV niet... En dat komt allemaal door die gemene Mike Havenaar! Hij heeft persoonlijk voor deze crisis gezorgd!
Weer nieuws uit Arnhem trouwens: Jordania is geen voorzitter meer, dus naast dat hij geen eigenaar is, is hij ook niet meer betrokken bij de club. Zijn vervanger is Bert Roetert, een Arnhemmer. Het moet niet gekker worden, zijn toch geen FC Arnhem!?
Nee maar ik weet niet, ik vind Shakhtar een van de weinige sympathieke oost-blok clubs.
En heel misschien Kuban Krasnodar, maar dan alleen voor deze gek: http://nl.soccerway.com/players/djibril-aruun-cisse/9960/
Bij Anzhi is de geldkraan dichtgedraaid en ze staan meteen op degradatie. Volgens mij zijn er ook veel spelers weg. Spelen nog wel Europa League, maar ja, donderdag Tottenham uit, dus wordt lastig!kristan schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:37:
[...]
Het is te makkelijk om te zeggen oliegeld, want ik bedoel Anzhi presteerde ook nooit echt. Maar Shakhtar is ook gewoon lekker om naar te kijken.
Ik geloof dat iedere speler die veel verdiende weg is waardoor er niet echt veel over gebleven is.chim0 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:04:
[...]
Bij Anzhi is de geldkraan dichtgedraaid en ze staan meteen op degradatie. Volgens mij zijn er ook veel spelers weg. Spelen nog wel Europa League, maar ja, donderdag Tottenham uit, dus wordt lastig!
Is toch wel een goed voorbeeld voor alle andere clubs met een rijke eigenaar die er flink geld in pompt.
Een terechte mentionkristan schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:33:
[...]
ShakhtarWat is die Srna een geweldenaar.
Heel sympathiek daar
Het verhaal erachter is dat deze gasten "supporters" van de tegenstander van Shakhtar waren en de teambus bij het hotel stond waar ze sliepen: http://en.rsport.ru/football/20131107/699609316.html
[ Voor 58% gewijzigd door apis29 op 10-12-2013 20:37 ]
Nou ja, dan maar Gala - Juve op de bank, heb geen zin om achter die computer te gaan zitten. Veel plezier voor iedereen die gaat kijken!
[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 10-12-2013 20:49 ]
De verliezer van deze wedstrijd zou wel zomaar eens 4e in de poule kunnen worden..apis29 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:44:
Goede keus. Is ook de enige wedstrijd die direct gaat over CL overwintering ... of zou Kopenhagen nog door (kunnen) gaan bij een gelijk spel in deze wedstrijd
?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En ja de geldkraan bij Anzhi was dichtgedraaid om dat die eigenaar de dag daarvoor iets van 3 miljard verlies had geleden
Maar die kochten eto'o gaven hem 20 miljoen per jaar en duimen maar...
Dat is voornamelijk alleen voor Eto'o een succes geweest toch ?kristan schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 20:56:
Maar die kochten eto'o gaven hem 20 miljoen per jaar en duimen maar...
./ontopic
Zie dat het bij Bayern Munchen inmiddels alweer 2-0 voorstaat. Ben zelf Madrid aan het kijken, zijn de andere wedstrijden nog de moeite waard ?
[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 10-12-2013 21:09 ]
Gala-Juve
Galatasaray is gewoon niet goed genoeg en ik word helemaal naar van die vervelende supporters die het nodig vinden om te fluiten bij balbezit van de tegenstander.
Dat noemen ze daar 'echte fans' ik noem het sfeerverpestend en onsportief.
Wat een weer trouwens, jezus...
[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 10-12-2013 21:12 ]
Wil die andere kijken, maar alles offline.
Van gala en juve is toch niet zo veel te zien nu
[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 10-12-2013 21:29 ]
Uitzendrechten?dutchgio schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:28:
Nou schakel over naar bayern - city NOS?!
Van galla en juve is toch niet zo veel te zien nu
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel lache een sneeuwonderbreking
American Football gaat gewoon door bij 20cm sneeuw of (gevoels)temperatuur van -20C
[ Voor 30% gewijzigd door apis29 op 10-12-2013 21:34 ]
Die hebben dan ook een helm tegen hagelstenen he!apis29 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 21:32:
Kopenhagen wel of niet op 1-1?
Wel lache een sneeuwonderbreking. Hele veld nog ruimen ook ipv alleen de lijnen ...
American Football gaat gewoon door bij 20cm sneeuw of (gevoels)temperatuur van -20C
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum