Opjagen dus die hap!
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 06-12-2013 18:29 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 06-12-2013 18:29 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Zwitserland wil ook nog wel eens een wedstrijdje winnen. Die twee andere landen zeggen mij niet zo veel.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Enkel mogelijk als we verder komen jaD-e-n schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 18:36:
België tegen Portugal of Duitsland toch?
Idiocracy: it is real!
Dat is toch een makkie...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
[ Voor 15% gewijzigd door Satom op 06-12-2013 18:54 ]
PSN: Finally_Chris
Inderdaad, snap niet dat die landen nu zo de hemel in worden geprezen!CR1691 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:03:
We gaan ons toch niet drukmaken om Chili en Australië? Kom op zeg. Als je die potten al niet kan winnen heb je he-le-maal niets op een WK te zoeken. Ik kan geen seconde wakkerliggen van die twee landen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zou dat misschien iets te maken kunnen hebben met het afgelopen EK? Misschien een totaal verkeerde vergelijking, maar ik maak die, onbewust misschien, wel..CR1691 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:03:
We gaan ons toch niet drukmaken om Chili en Australië? Kom op zeg. Als je die potten al niet kan winnen heb je he-le-maal niets op een WK te zoeken. Ik kan geen seconde wakkerliggen van die twee landen.
PSN: Finally_Chris
En hoe kijkt men internationaal naar Nederland? 'Nederland heeft 2 leuke voetballers (Robben & Van Persie) en dat is het.'CR1691 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:19:
Chili heeft 2 leuke voetballers en dat is het. Het zal geen walk over worden maar ik zou het werkelijk waar beschamend vinden als wij daar niet van kunnen winnen.
EK van 2012 alweer vergeten? Elftal is sindsdien niet echt beter geworden. We stellen uit pure ellende zelfs spelers van Ajax op die nog maar 10 wedstrijden in de Eredivisie hebben gespeeld. daar gaan we geen potten mee breken.CR1691 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:19:
Chili heeft 2 leuke voetballers en dat is het. Het zal geen walk over worden maar ik zou het werkelijk waar beschamend vinden als wij daar niet van kunnen winnen.
[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 06-12-2013 19:22 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Zinedine Zidane of Jerome Valcke?RBH schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:28:
Even een vraagje tussendoor; ik kan niet op de naam komen van die man die zojuist de loting heeft verricht? Die Franse dude.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat laatste maakt die wedstrijd extra beladen. Voor hen was de uitschakeling in 2010 echt een deceptie. Dat wordt nog wat als wij tweede worden en Brazilië eerste.Vlassie1980 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:31:
Maar daarna: Stel dat je tweede wordt in de poule en tegen Brazilie mag aantreden. Die spelen in eigen huis in een heksenketel en ze hebben nog een appeltje met ons te schillen
En Sneijder, kan die de doelman zich laten verslikken en met z'n 1.50 meter groot raak koppen.RoelandO schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
Misschien dan toch Stekelenburg maar meenemen. Kan 'ie weer een bal uit de kruising plukken
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dat herinner ik me nog als de dag van gisteren... Schot van Kaka die hij inderdaad uit de kruising plukt. Allemaal even dank je wel zeggen tegen Maarten StekelenburgRoelandO schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:34:
Misschien dan toch Stekelenburg maar meenemen. Kan 'ie weer een bal uit de kruising plukken
Zullen de Aussies leuk vinden, ze zijn Zuid-Amerikaans geworden. Of heeft Chili meegespeeld in de Aziatische groep?Vicente del Bosque's side will also face South American opponents Chile and Australia, who progressed from the Asia qualification competition, in Group B.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Australië is natuurlijk wel ergens bijna een buurland van Zuid-Amerika natuurlijkgambieter schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:45:
Hm, de BBC heeft wat moeite met geografie: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/25268221
[...]
Zullen de Aussies leuk vinden, ze zijn Zuid-Amerikaans geworden. Of heeft Chili meegespeeld in de Aziatische groep?
Op zich wel een leuke replay van de laatste finale. Tijd voor revanche...Vlassie1980 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:31:
Spanje is op dit moment niet meer het Spanje van voorgaande jaren...
De puntjes op de i voor Robben zou zijn, dat hij gewoon vreselijk goed gaat spelen tegen Spanje en vervolgens ergens de winnende 2-1 maakt. Heeft Spanje hun koekje van eigen deeg gekregen! net zoals hij bij Dortmund flikte.Fiber schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:49:
[...]
Op zich wel een leuke replay van de laatste finale. Tijd voor revanche...
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 06-12-2013 20:23 ]
Robben was live in de uitzending bij de NOS, die was niet bijster enthousiast, net als Van Gaal in zijn interview. Vinden het beide dus al een zware loting.Sjah schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:37:
Ik zie de koppen, wie durft dit een zware loting te noemen, niemand? Ik wel, velen weten niet wat ze moeten denken van Chili, ik zie ze in hetzelfde ballpark als Colombia.
[ Voor 79% gewijzigd door Sjah op 06-12-2013 20:48 ]
Grotendeels was de selectie op het EK hetzelfde als in 2010 toe de finale werd gehaald. Alles draait om de vorm en de teamgeest, als dat goed is kan oranje ver komen. Landen als Frankrijk en Engeland maken geen kans omdat er teveel ego's in die teams zitten. Kwaliteit is niet altijd van doorslaggevend belang.Gunner schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:21:
[...]
EK van 2012 alweer vergeten? Elftal is sindsdien niet echt beter geworden. We stellen uit pure ellende zelfs spelers van Ajax op die nog maar 10 wedstrijden in de Eredivisie hebben gespeeld. daar gaan we geen potten mee breken.
We mogen van geluk spreken als we derde in de poule worden.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Maar colombia speelde op volle oorlogsterkte tegen Nederland C, en wisten tegen 10 man niet echt te imponeren.Sjah schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:37:
Ik zie de koppen, wie durft dit een zware loting te noemen, niemand? Ik wel, velen weten niet wat ze moeten denken van Chili, ik zie ze in hetzelfde ballpark als Colombia.
Volgens mij valt Australie onder Azie omdat ze steeds playoff tegen sterke ZA landen moesten spelen.gambieter schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 19:45:
Hm, de BBC heeft wat moeite met geografie: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/25268221
[...]
Zullen de Aussies leuk vinden, ze zijn Zuid-Amerikaans geworden. Of heeft Chili meegespeeld in de Aziatische groep?
[ Voor 22% gewijzigd door Kevinp op 06-12-2013 21:30 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Niet alleen dat maar Australie zit in de kwalificatie regio van Azie en niet die van Oceanie.Kevinp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:29:
[...]
Volgens mij valt Australie onder Azie omdat ze steeds playoff tegen sterke ZA landen moesten spelen.
Omdat Australie altijd won. En dan weer Urugai lote in de playoff om en ticket. Dan daar op 3k Hoogte spelen 3-0 verloren en dan was het weer klaar.Deadsy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:47:
[...]
Niet alleen dat maar Australie zit in de kwalificatie regio van Azie en niet die van Oceanie.
Australie zat in een groep met Oman, Saoedi-Arabië en Thailand.
Ik heb alleen geen idee waarom Australie niet in de kwalificatie groep van Oceanie zit. Maar dat zal denk ik zijn omdat geen enkel land in Oceanie een kans zou hebben tegen Australie en Oceanie krijgt geloof ik slechts 1 ticket en dat is dan ook nog voor de Play-Offs.
Ja nu is het inderdaad eerlijker voor de andere landen in Oceanie en ook voor Australie.Kevinp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:52:
[...]
Omdat Australie altijd won. En dan weer Urugai lote in de playoff om en ticket. Dan daar op 3k Hoogte spelen 3-0 verloren en dan was het weer klaar.
Terwijl ze nu in een Azie poule zitten en deze ook winnen. Waardoor ze direct een plek verdienen.
Misschien moet Australie maar weer bij Oceanië maar oceannië wel een vaste plek krijgen. En de nummer twee een playoff. Je hebt als NZ dan dus twee kansen. OF aus verslaan of de playoff. Of welk land het dan ook haald.Deadsy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:55:
[...]
Ja nu is het inderdaad eerlijker voor de andere landen in Oceanie en ook voor Australie.
Maar de winnaar van Oceanie mocht play-offs tegen Mexico spelen dus die schieten er uiteindelijk niet zo heel veel mee op.
Ja daar zit wel wat in. Want die groepen die ze nu in Azie krijgen winnen ze ook zonder al te veel moeite.Kevinp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:57:
[...]
Misschien moet Australie maar weer bij Oceanië maar oceannië wel een vaste plek krijgen. En de nummer twee een playoff. Je hebt als NZ dan dus twee kansen. OF aus verslaan of de playoff. Of welk land het dan ook haald.
Als prijs geen issue is. Gewoon de ranking aanhouden (welke ook niet perfect is). En dus gewoon naar ranking indelen. dus als er 128 landen mee doen krijg je een poule nr 1 tegen 128 2 tegen 127 etc etc. En dan weer terug.Deadsy schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:01:
[...]
Ja daar zit wel wat in. Want die groepen die ze nu in Azie krijgen winnen ze ook zonder al te veel moeite.
Het dilemma is dan gewoon het grote kwaliteits verschil tussen Australie en de rest van Oceanie en de nr2 maakt uiteraard niet veel kans in een play-off wedstrijd.
Een echt perfecte oplossing zul je uiteindelijk niet krijgen denk ik.
Dat is inderdaad het eerste waar ik aan dacht toen ik zag dat Ghana bij Duitsland erbij kwam.Fiber schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:00:
De broertjes Boateng tegen elkaar gaat ook wel leuk worden denk ik.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 06-12-2013 22:14 ]
Spanje is toch lang niet altijd goed in de Poule. Toen ze kampioen werden hadden ze er zo uit kunnen liggen.PWM schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:13:
Nou, ik cliché hem er wel in hoor:
Jongens, als je niet van Chili en Australië kan winnen, dan kan je ook maar beter naar huis gaan.
Prima poule. Spanje is een mooie pot (verlies natuurlijk wel), en Australië vind ik wel leuk om te zien.
Verwijderd
Spanje is sowieso niet meer wat het geweest is. Ze moeten het doen met mannen als Bartra en MontoyaKevinp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:14:
[...]
Spanje is toch lang niet altijd goed in de Poule. Toen ze kampioen werden hadden ze er zo uit kunnen liggen.
Na Ajax Barca denk ik dat ze zullen zeggen, hmm misschien moeten we toch wel wat oppassen. Twee weken geleden zouden ze iets heel anders zeggen.
Colombia hoefde toen niet te winnen, zij spelen daar thuis. Het WK is even iets anders dan een oefenpotjeKevinp schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 21:29:
[...]
Maar colombia speelde op volle oorlogsterkte tegen Nederland C, en wisten tegen 10 man niet echt te imponeren.
Er zijn geen echt heel slechte landen meer. FC basel hield vorig jaar MU uit de tweede ronde van de CL.
Probleem is denk ik dat die jonge gasten als Veltman straks een lang seizoen met CL/EL voetbal in de benen hebben. Die trekken dan geen WK meer, en Sneijder en Robben zijn veel te vaak geblesseerd om een zekere factor te zijn. Je mag tegen die tijd blij zijn als 1 van de 3 topspelers van oranje nog fit is.Wanneer Nederland in vorm is, en de nieuwe spelers ook hun vorm vast kunnen houden (oa Veldman/Blind) dan kan het best leuk worden.
Als Sneijder ook nog eens goed gaat spelen wat makkelijk kan moet je de poule door kunnen komen. Daarna kan iedereen winnen.
[ Voor 13% gewijzigd door D-e-n op 06-12-2013 23:48 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik had dit gemist op tv, moest even opzoeken waar het over ging maar WTF?!
En in het buitenland zien ze Chili als outsiderPWM schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 22:13:
Nou, ik cliché hem er wel in hoor:
Jongens, als je niet van Chili en Australië kan winnen, dan kan je ook maar beter naar huis gaan.
Prima poule. Spanje is een mooie pot (verlies natuurlijk wel), en Australië vind ik wel leuk om te zien.
EDIT: Die Belgen lopen denk ik nog de polonaise. Makkelijkste groep?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Net nog even gekeken en het is echt beschamend. Die vent kan geeneens een minuut zijn muil houden. Dit is echt 1 van de mensen waar ik van walg. Gadverdamme wat een vunzige vent is het ookDersan schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 00:47:
[...]
Ik had dit gemist op tv, moest even opzoeken waar het over ging maar WTF?!
http://nos.nl/video/58359...ut-stil-voor-mandela.html
Ik wist al dat het een complete dorpsgek was, maar dit slaat echt alles
België moet wel de poule winnen, anders komen ze meteen tegen Duitsland.YellowOnline schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 10:43:
Op papier hebben België en Frankrijk het wel getroffen zeg. Nederland, euh, iets minder.
Nee, merp!
Ik zeg ook niet dat Chili makkelijk zal worden. Maar wel dat je er van moet winnen. En als je Chili niet wint, gaat je het ook niet redden tegen Brazilie of Portugal (en dat is al geen wereldtop).apis29 schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 03:27:
[...]
En in het buitenland zien ze Chili als outsider. Op de Duitse tv hoopten ze nog alles behalve Chili.
In eerste instantie was ik er ook niet ontevreden over maar met die verdediging van ons...
Belgie is ook geen zekerheidje voor de volgende ronde, met Ronaldo bij Portugal is daar ook een verrassing mogelijk in de poule.PauseBreak schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:06:
België moet Portugal wel kunnen hebben. Duitsland is iets minder makkelijk voor ze denk ik
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zeg je dat ook als Robben of Persie geblesseerd is?PWM schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:32:
[...]
Ik zeg ook niet dat Chili makkelijk zal worden. Maar wel dat je er van moet winnen. En als je Chili niet wint, gaat je het ook niet redden tegen Brazilie of Portugal (en dat is al geen wereldtop).
[ Voor 19% gewijzigd door Sjah op 07-12-2013 19:57 ]
PWM schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 11:32:
[...]
Ik zeg ook niet dat Chili makkelijk zal worden. Maar wel dat je er van moet winnen. En als je Chili niet wint, gaat je het ook niet redden tegen Brazilie of Portugal (en dat is al geen wereldtop).
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 07-12-2013 17:46 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 19:36 ]
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2013 20:18 ]
Verwijderd
Wie heeft geel gehad? Mijn stream viel uit dus ik zal dat net gemist hebben.RBH schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:19:
Wat is Makkelie een drama scheids zeg. Geen penalty geven.. Geel voor een denkbeeldige schwalbe..
Is Veltman nou zojuist gewisseld om Denswil wat wedstrijd ritme op te laten doen voor woensdag tegen Milan? Aangezien Veltman niet mag spelen..?
Verwijderd
Haha, ik had precies dezelfde gedachte 5 minuten geleden.Quad schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:31:
Is Klaassen niet een verbeterde versie van Siem de Jong?
Denk het ook en zoals Furydante al zegt komt Denswil er vaker tegen het einde in.RBH schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:19:
Wat is Makkelie een drama scheids zeg. Geen penalty geven.. Geel voor een denkbeeldige schwalbe..
Is Veltman nou zojuist gewisseld om Denswil wat wedstrijd ritme op te laten doen voor woensdag tegen Milan? Aangezien Veltman niet mag spelen..?
Ja, maakt het wel wat duidelijker inderdaad. Blijft zonde dat Veltman woensdag niet mag spelen, maar goed. Denswil doet het ook meer dan prima. Ligeon vond ik ook lekker bezig vandaag!Deadsy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:38:
[...]
Denk het ook en zoals Furydante al zegt komt Denswil er vaker tegen het einde in.
Als er nog wissels zijn en het loopt goed dan is het altijd slim om Denswil erin te gooien voor wat ritme en speeltijd.
Zou jammer zijn zo een talentvolle verdediger 90min op de bank te laten zitten.
Ik denk dat de wissel van Poulsen ook vanwege Milan zal zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 07-12-2013 21:31 ]
De Boer had vantevoren al aangegeven dat ie Denswil in zou brengen voor Veltman als de situatie het toeliet, zodat die nog wat aan elkaar konden wennen voor Milan.Deadsy schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 20:38:
[...]
Denk het ook en zoals Furydante al zegt komt Denswil er vaker tegen het einde in.
Als er nog wissels zijn en het loopt goed dan is het altijd slim om Denswil erin te gooien voor wat ritme en speeltijd.
Zou jammer zijn zo een talentvolle verdediger 90min op de bank te laten zitten.
Ik denk dat de wissel van Poulsen ook vanwege Milan zal zijn.
[ Voor 27% gewijzigd door RBH op 07-12-2013 21:31 ]
De kopie is nu wel helemaal gelijk.PWM schreef op zaterdag 07 december 2013 @ 21:27:
Kopie van de 1ste helft vorige week op deze manier. Ben benieuwd of Cocu de 1ste helft een overheersend en sterk Vitesse heeft gezien
EDIT: Lol, nu is het helemaal een kopie
[ Voor 37% gewijzigd door PWM op 07-12-2013 21:36 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq