[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.402 views

Onderwerpen

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Haha, deze scheids is niet goed bij zijn hoofd. Niet dat psv mij interesseert, maar dit is gewoon belachelijk. Gerechtigheid dat hij er niet in zit.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Rekik was al vaker gewaarschuwd, Bruma volgens mij niet. Rekik gaat er dus ook nog af.

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Hij mist!

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En nu blijft Rekik waarschijnlijk staan... en gaat PSV de wedstrijd ook niet met tien man uitspelen.

En Pelle die een penalty mist :o

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:46:
Haha, deze scheids is niet goed bij zijn hoofd. Niet dat psv mij interesseert, maar dit is gewoon belachelijk. Gerechtigheid dat hij er niet in zit.
Ik zou maar eens langs de opticien gaan. Twee keer een lompe actie in de 16 dus twee keer een pingel.

PSN: Finally_Chris

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:46:
Hij doet het in ieder geval heel het seizoen al consequent.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:32
(jarig!)
Gerechtigheid! :+ :P

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:44:
[...]

Scoringskans is geen vereiste voor een pingel. Overtreding in 16 -> penalty.
Ook ik ken de regels. Betekent niet dat de regels slecht zijn :) Zoals velen weten ben ik Barcelona fan, maar ik vond het ook slecht wanneer Messi (en ik kan me een situatie of 2 herinneren) op een plek stond waar het totáál geen scoringskans was en er een overtreding gemaakt werd; penalty. De regels in het voetbal zijn grondig aan herziening toe, maar in het ultraconservatieve voetbalwereldje zal dat nog lang duren. Spelen op zuivere speeltijd, technologische hulpmiddelen, etc.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:33

Niku

Alagaesii

Gaan we nu ook nog het feest 'Zanka' krijgen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb die eerste gemist, maar die 2de is toch gewoon ook een pingel :? Zie niet in wat desscheids hier fout doet.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Was ook geen penalty. Wat een flut comentator. Pelle duwde Bruma naar de grond. Ja wordt daarbij ook wat vast gehouden. Maar dit kan ook gewoon andersom worden uitgelegd. Maar dat is in het voetbal bijna altijd. Niet degene die de overteding maakt krijgt de vrije trap tegen. Maar degene die het het minst opzichtig doet. Of degene die een vol stadion achter zich heeft staan.
PWM schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:48:
Ik heb die eerste gemist, maar die 2de is toch gewoon ook een pingel :? Zie niet in wat desscheids hier fout doet.
Pelle hing duidelijk eerst aan Bruma zijn shirt. Het is maar wie je het voordeel wil geven (zoals zo vaak). Hierdoor krijg je pure willekeur.

[ Voor 32% gewijzigd door Kevinp op 01-12-2013 15:49 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Niku

Niku

Alagaesii

Eerste was lichte overtreding, maar wel een pingel. Oliedom van Arias.

En dat zeg ik als PSV supporter.

• toolkist
  • Niet online
Bij de 1e penalty legt iemand z'n hand op de schouder van Boetius. Geen idee of ie echt vastgehouden werd of wat achteroverleunde omdat ie die hand voelden, maar penal werd gegeven

• Sydney08
Door deze slechte scheids krijg je in ieder geval wel een doldwaze en dus leuke wedstrijd.

Tomorrow is not today!

• Niku

Niku

Alagaesii

toolkist schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:49:
[...]

Bij de 1e penalty legt iemand z'n hand op de schouder van Boetius. Geen idee of ie echt vastgehouden werd of wat achteroverleunde omdat ie die hand voelden, maar penal werd gegeven
Waarom moet je 'm daar vastpakken, is gewoon dom. Boetius was op weg naar de corner vlag.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Wat de scheids fout doet is dat hij Rekik geen (tweede) geel geeft wegens oneindig jammeren en handtastelijkheden jegens de scheids.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• chim0
(jarig!)
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:50:
Door deze slechte scheids krijg je in ieder geval wel een doldwaze en dus leuke wedstrijd.
Nou, niet door de scheids, maar het lijkt wel gekker dan Feyenoord - Ajax. Dat stadion ontploft bekant! :D

• toolkist
  • Niet online
Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:50:
[...]

Waarom moet je 'm daar vastpakken, is gewoon dom. Boetius was op weg naar de corner vlag.
Geen idee, maar er zijn tientallen wedstrijden waar vele vergelijkbare (hand op iemand's arm leggen bv) acties gebeuren en waarvoor niet gefloten wordt. Zo'n beetje elke corner bijvoorbeeld.

Verwijderd

Feyenoord speelt slecht zelfs nu kunnen ze niet fatsoenlijk doordrukken.

• Kevinp
argro schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:51:
[...]
Wat de scheids fout doet is dat hij Rekik geen (tweede) geel geeft wegens oneindig jammeren en handtastelijkheden jegens de scheids.
De eerste was natuurlijk niet terecht. Maar inmiddels had hij er ook al 3 kunnen krijgen dat is dan wel weer waar.

• Sydney08
Ben nu al benieuwd naar de reacties van de psv spelers en staf. Die zullen zich flink genaaid voelen.

Tomorrow is not today!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Over en sluiten! Heerlijk!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:12
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:52:
Feyenoord speelt slecht zelfs nu kunnen ze niet fatsoenlijk doordrukken.
Huh volgens mij kijken wij dan een andere wedstrijd.. Volgens mij is de camera zowat de hele tijd op de 16 van PSV gericht..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Han
  • Niet online

Han

Mooie goal van Feyenoord, alleen dat was toch een overtreding van Martins Indy?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Om te sluiten moet je doordrukken en dat lukt ze niet.

• chim0
(jarig!)
Hoe is het mogelijk tussen 2 man! Dat gebeurt bij ons niet eens. :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Fack deze shit. Ik ga de 10-0 nog eens terug kijken.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 09:44
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:52:
Ben nu al benieuwd naar de reacties van de psv spelers en staf. Die zullen zich flink genaaid voelen.
Ik ben natuurlijk niet objectief, maar ik snap dat echt niet. Arias, Bruma en Rekik zijn keer op keer gewaarschuwd ipv dat ze hun tweede gele kregen. Die hadden echt alle 3 al veel eerder weggestuurd kunnen worden.

De penalties waren beide gewoon overtredingen, niet zwaar, maar wel duidelijk. Dat hij bij die 2e penalty ook geel geeft is wat zwaar bestraft, maar amper 1 minuut daarvoor werd hij al toegesproken dus het zal wel een optelsom zijn.

Overigens erger ik me dood aan die commentator. Die mag wel wat meer emotie tonen, deze wedstrijd heeft alles, de sfeer is prima en dan zit zo'n dooie er gezapig door heen te praten.
Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:55:
Fack deze shit. Ik ga de 10-0 nog eens terug kijken.
Als de scheidsrechter iets consequenter was geweest hadden we vandaag aan revanche kunnen denken, want hoewel we in de tussentijd al een aantal belangrijke overwinningen op PSV geboekt heeft zijn we daar nog niet aan toe gekomen >:)

[ Voor 19% gewijzigd door ph4ge op 01-12-2013 15:56 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:54:
[...]

Wellicht tijd voor een nieuwe televisie? Los van de counter van de 0-1 heeft PSV nog niks laten zien en doet Feyenoord niks anders dan druk zetten. Feyenoord speelt gewoon goed, zoals ze al weken doen. En nu maken ze wel de doelpunten....

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:54:
[...]

Haha :') PSV staat de hele wedstrijd al onder druk.

Verwijderd

Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:56:
[...]

Wellicht tijd voor een nieuwe televisie? Los van de counter van de 0-1 heeft PSV nog niks laten zien en doet Feyenoord niks anders dan druk zetten. Feyenoord speelt gewoon goed, zoals ze al weken doen. En nu maken ze wel de doelpunten....
Psv is gewoon slecht plus een rode kaart betekend gewoon dat feyenoord allang op 4 of 5-1 hadden moeten staan

Verwijderd

Die scheids zal morgen wel RSI hebben van al die kaarten trekken.

• Kevinp
ph4ge schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:55:
[...]

De penalties waren beide gewoon overtredingen, niet zwaar, maar wel duidelijk. Dat hij bij die 2e penalty ook geel geeft is wat zwaar bestraft, maar amper 1 minuut daarvoor werd hij al toegesproken dus het zal wel een optelsom zijn.

[...]

Als de scheidsrechter iets consequenter was geweest hadden we vandaag aan revanche kunnen denken, want hoewel we in de tussentijd al een aantal belangrijke overwinningen op PSV geboekt heeft zijn we daar nog niet aan toe gekomen >:)
Comentator ben ik met je eens.

Tweede penalty had ook andersom kunnen fluiten immers hing Pele net zo goed aan het shirt van Bruma, en volgens mij zelfs nog eerder.

Dit zijn typisch acties die je gewoon objectief terug moet zien. Wie pakt als eeste het shirtje vast, deze maakt de overtreding. Even op beeld kijken en klaar. (en dan was het waarschijnlijk geen penalty geweest).

• Sydney08
Haha, nu ziet de scheids het eindelijk goed. Die Hiljemark verwachtte hier geen kaart?

Tomorrow is not today!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Krijgt Hiljemark nou 2 keer geel maar geen rood?

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:57:
Psv is gewoon slecht plus een rode kaart betekend gewoon dat feyenoord allang op 4 of 5-1 hadden moeten staan
Heb je de tv überhaupt wel aan staan? En dan FOX er op? Ik krijg sterk het vermoeden dat je jouw verhaal baseert op teletekst of iets dergelijks. Een andere conclusie kan ik niet maken op basis van jouw commentaar... 8)7

• chim0
(jarig!)
FiXeR.nl schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:00:
Was twijfel, maar hij had nog niks.

Verwijderd

Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:00:
[...]

Heb je de tv überhaupt wel aan staan? En dan FOX er op? Ik krijg sterk het vermoeden dat je jouw verhaal baseert op teletekst of iets dergelijks. Een andere conclusie kan ik niet maken op basis van jouw commentaar... 8)7
Kijk eens naar je tv, druk zetten is niet voldoende.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50

Vuvuzela

My spire is forming

Volgens soccerway had Hiljemark in de 27ste minuut een gele kaart?

I served in a company of heroes.

• Sydney08
Volgens verschillende sites had hiljemark al geel gekregen in de 28ste minuut. Oonieuw een fout van deze scheids als dit klopt.

Tomorrow is not today!

• Han
  • Niet online

Han

FiXeR.nl schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:00:
Volgens mij ook, hij kreeg toch in de eerste helft (27e minuut) ook al geel? :?

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:49
Volgens het AD en teletekst had hij er al eentje?

Niemand die dat dan even vraagt bij de scheids of de vierde man?

[ Voor 40% gewijzigd door D-e-n op 01-12-2013 16:02 ]

• chim0
(jarig!)
Haha dat publiek bij elke pass "oooohhhh eeeuujj ooooooooohhhhhhh eeeuuujj". Als het bij Ajax was, was het "euj euj euj euj" (1x raken) :P

Verwijderd

Volgens NOS inderdaad ook Hiljemark 2x geel

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Volgens Football App ook. Vreemde zaak.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:32
Ik was er ook van overtuigd dat HIljemark al geel had, misschien dat Hiljemark het redde door zelf niet te reageren alsof hij rood zou krijgen? I don't know, maar ik dacht toch ook echt dat hij al geel had! Ik ben benieuwd wat er na de wedstrijd wordt besloten..

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Volgens FCupdate weer niet we horen het wel bij de nabeschouwing denk ik.

• Niku

Niku

Alagaesii

Hij had er zeker al eentje. Berichten ook de PSV watchers op Twitter.

• wontcachme
  • Laatst online: 11:24

wontcachme

You catch me? No you wont

En kijken al die website's ook in het boekje van de scheids of die toen wel Hiljemark had opgeschreven en niet een andere speler?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:03:
Volgens NOS inderdaad ook Hiljemark 2x geel
Volgens FC Update.nl ook, tot net dan. Die hebben nu die gele kaart van de 27e minuut geschrapt :p

Kan die Boëtius overigens niet kappen met die dramatische valpartijen? :|

[ Voor 13% gewijzigd door Han op 01-12-2013 16:08 ]

• BeefHazard
Kan idd zijn dat de scheids een andere speler geel gaf, maar welke dan?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• Sydney08
wontcachme schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:05:
En kijken al die website's ook in het boekje van de scheids of die toen wel Hiljemark had opgeschreven en niet een andere speler?
Tja, als de scheids er daar 1 is vergeten in te schrijven dan is het alsnog een fout van de scheids.

Tomorrow is not today!

• Arjan90
  • Laatst online: 09:32
Hoe gaat dat na de wedstrijd eigenlijk? Wordt er dan nog een correctie gemaakt omdat het niet goed is opgeschreven en wel duidelijk is gegevens tijdens de wedstrijd? Weet iemand dat?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Catorce schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Maar dom, moet je ook gewoon niet doen. OPSLAGHOND zal wel heel erg tevreden zijn ;)
Zeer tevreden, maar mijn dag kan niet meer stuk als Feyenoord de 3 verdiende punten heeft.
Jij zult wel zeer ontevreden zijn, maar bekijk het positief: de winterstop is dichtbij en geld moet rollen!

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• toolkist
  • Niet online
Arjan90 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:08:
Hoe gaat dat na de wedstrijd eigenlijk? Wordt er dan nog een correctie gemaakt omdat het niet goed is opgeschreven en wel duidelijk is gegevens tijdens de wedstrijd? Weet iemand dat?
Volgens mij alleen als de scheids er zelf een aantekening van maakt op het wedstrijdformulier

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:51

PauseBreak

derp!

Arjan90 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:08:
Scheidsrechter kan ook na de wedstrijd nog rood geven.

Nee, merp!

• wontcachme
  • Laatst online: 11:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:07:
[...]

Tja, als de scheids er daar 1 is vergeten in te schrijven dan is het alsnog een fout van de scheids.
Of hij gaf een kaart aan een ander maar leek het alsof die aan Hiljemark werd gegeven

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Catorce
OPSLAGHOND schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:08:
[...]

Zeer tevreden, maar mijn dag kan niet meer stuk als Feyenoord de 3 verdiende punten heeft.
Jij zult wel zeer ontevreden zijn, maar bekijk het positief: de winterstop is dichtbij en geld moet rollen!
Bedankt, je hebt mijn dag weer goed gemaakt :>

• Kevinp
wontcachme schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:09:
[...]

Of hij gaf een kaart aan een ander maar leek het alsof die aan Hiljemark werd gegeven
Hijemark reageerde wel erg rustig op de gele kaart. Dus hij leek ook niet te weten dat hij geel had.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zozo, cocu gaat nog een spits brengen. Wat een waaghals.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:51

PauseBreak

derp!

CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:12:
Zozo, cocu gaat nog een spits brengen. Wat een waaghals.
Pff, wisselt hij een keer aanvallend is het weer niet goed ...

Nee, merp!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:59

Vos

AFCA

PauseBreak schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:12:
[...]

Juist wel, maar hij doet het nooit.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

[...]

Ik vind het prima hoor, niet mijn zorgen :) . Maar bij 3-1 in de 83ste minuut in een uitzichtloze situatie, tja.

[ Voor 12% gewijzigd door CR1691 op 01-12-2013 16:14 ]

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-01 13:49
[...]

Prima, alleen gaat het in de 85e minuut niet zoveel verschil meer brengen met een 3-1 achterstand.

• Han
  • Niet online

Han

5 minuten voor tijd met een 3-1 achterstand is ook niet geweldig te noemen ;)

• chim0
(jarig!)
Ik vind het wel slecht, hoor, van PSV. OK, je hebt een zware middag en het loopt niet, maar laat dan in ieder geval iets zien, maar ze laten echt gewoon helemaal niks zien.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

St@m

@ Your Service

En dat komt 1000% door Cocu.. wat een zacht ei is dat, ik herhaal het nog maar eens voor de 300e keer hier. Alleen al de opstelling waarmee je begint.. kom op zeg..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:19:
En dat komt 1000% door Cocu.. wat een zacht ei is dat, ik herhaal het nog maar eens voor de 300e keer hier. Alleen al de opstelling waarmee je begint.. kom op zeg..
Hij is van de week anders wel heeeeeel erg boos geworden op de training hoor! :')

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:48

St@m

@ Your Service

Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:20:
[...]

Hij is van de week anders wel heeeeeel erg boos geworden op de training hoor! :')
Ja, ik zag het :') Ik werd bijna bang voor de televisie.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Verwijderd

De peper en pindakaas sessie van de PSV hooligans heeft ook niet geholpen helaas.

• Han
  • Niet online

Han

PSV is koploper!!!! *O* oOo :)F van het rechter rijtje... :o

Kuddo's voor Feyenoord overigens, geheel verdiend, loon naar werken. PSV is er niet aan te pas gekomen en dat kwam puur door de inzet van Feyenoord :)

• aicaramba
  • Laatst online: 13:34
Ik werd nog voor gek verklaard hier toen ik na de eerste 3 goede wedstrijden in het seizoen zei dat ik vond dat hij niet als ambitie 'bovenin meedraaien' moest hebben maar 'kampioen worden'.
Ik zei toen al dat er geen winnaarentaliteit ontstaat door de druk laag te houden.. En zie hier. Geen enkele speler lijkt het erg te vinden als ze weer eens verliezen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
Ik begin Manolev te missen
Verdedigend vond ik hem toch een stuk beter dan Arias.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

De hooivorken worden in Eindhoven alvast geslepen en de fakkels klaargelegd. Gaat nog een lange avond voor cocu worden.

• BeefHazard
Als ik op de marketingafdeling van Calvé had gewerkt wist ik wel wat ik nu zou doen :')

• Han
  • Niet online

Han

BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:32:
Als ik op de marketingafdeling van Calvé had gewerkt wist ik wel wat ik nu zou doen :')
Zet geen zoden aan de dijk, ze moeten de groenten van Hak hebben ;)

• Niku

Niku

Alagaesii

CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:28:
De hooivorken worden in Eindhoven alvast geslepen en de fakkels klaargelegd. Gaat nog een lange avond voor cocu worden.
Mag toch hopen dat dat wat meevalt. Het beste wat je kunt doen is die jongens een hart onder de riem steken. Ze zitten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vallen, ze kunnen alle steun gebruiken.

• bobsquad
  • Niet online
Lol NEC komt op voorsprong dat had ik niet verwacht.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:04

Quad

Doof

BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:32:
Wat is dat toch met calve pindakaas en Psv? Reclame gemaakt oid?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• bobsquad
  • Niet online
Quad schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:55:
[...]

Peper en Pindakaas

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:55:
Volgens mij de peper om in hun r**t te steken en die pindakaas is omdat je er groot van wordt (Pietertje van de Hoogenband). Correct me of i'm wrong :p

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01 19:15
http://www.speld.nl/2013/...op-nieuw-uittenue-oranje/

Titel ligt voor 't grijpen met die outfit.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 16:41:
[...]

Mag toch hopen dat dat wat meevalt. Het beste wat je kunt doen is die jongens een hart onder de riem steken. Ze zitten nu eenmaal in de hoek waar de klappen vallen, ze kunnen alle steun gebruiken.
Naja je weet hoe het in de voetballerij werkt... Helaas.

• Kevinp
CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:06:
[...]

Naja je weet hoe het in de voetballerij werkt... Helaas.
Bij psv zag je ook vaak geen inzet. Tuurlijk hebben ze dat wel, maar vaak zag het er (zeker weer in Europa) erg mak uit. tegen feyenoord zag je zeker de wil om te winnen. Het was vandaag niet goed genoeg.

Verwijderd

nec-az is ook weer bagger

• BeefHazard
Wat ben ik blij dat Elm eruit moest na 12 minuten. Overtoom heeft veel meer voetbal. Balbehandeling van Henriksen is om te janken en Haps kan niet verdedigen, aanvallend is 't dan wel weer een topper.

Verwijderd

Feyenoord heeft met veel meer passie en inzet PSV bijna van de mat gespeeld. Terwijl Feyenoord in mijn ogen niet eens echt goed speelde. Lees her en der dat de scheidsrechter een grote invloed op de wedstrijd zou hebben gehad. Is maar hoe je daar tegen aan kijkt. Grootste invloed op de wedstrijd hebben natuurlijk de spelers, niet in de laatste plaats die van PSV. Want goedemorgen, het was dat die scheidsrechter een oogje dicht bleef knijpen of zowel Arias als Rekik waren ook van het veld gestuurd.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

AZ krijgt klop van de nummer laatst :) Toch nog een verrassing deze week.

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

En Jol komt ook weer met zijn broer naar Nederland.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

• Joosie200
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://nos.nl/data/teletekst/gif/P819_01.gif

Zo klopt het al weer aardig, is het dus de laatste tijd weer goed recht getrokken. Alleen PSV staat op de plek van AZ en AZ op de plek van PSV. Maar gezien de wedstrijden is dat niet meer dan normaal. PEC moet maar weer eens in de winnig mood komen, telkens gelijkspel terwijl het niet nodig is tegen zulke teams is zonde. Tegelijkertijd weten ze zich mooi te handhaven in het linkerrijtje tot nu toe, dus ik heb niks te klagen mochten ze zich kwalificeren voor Europese play-offs :)

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PWM schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:03:
AZ krijgt klop van de nummer laatst :) Toch nog een verrassing deze week.
Ook goed voor Feyenoord, dankzij NEC gaan ze voorbij AZ op doelsaldo.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• BeefHazard
Joosie200 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:28: Alleen PSV staat op de plek van AZ en AZ op de plek van PSV.
Wat een onzin, AZ heeft over de afgelopen 10 jaar gemiddeld 3e gestaan.

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

Rhapsody

In Metal We Trust

Maher denkt ook dat ie Ronaldo is... :')

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Fiber
  • Laatst online: 14:13

Fiber

Beaches are for storming.

Joosie200 schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:28:
[...] PEC moet maar weer eens in de winning mood komen, telkens gelijkspel terwijl het niet nodig is tegen zulke teams is zonde. Tegelijkertijd weten ze zich mooi te handhaven in het linkerrijtje tot nu toe, dus ik heb niks te klagen mochten ze zich kwalificeren voor Europese play-offs :)
Ach, één keer winnen terwijl 'de rest' een een off day heeft en PEC staat weer vierde, twee keer zoiets en ze staan weer tweede... :z

* Fiber is een ras-optimist...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Niku

Niku

Alagaesii

En ja hoor, spelersbus is bij de Herdgang geblokkeerd. Schaars en Cocu hebben gesproken met supporters.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:44:
En ja hoor, spelersbus is bij de Herdgang geblokkeerd. Schaars en Cocu hebben gesproken met supporters.
Was het weer peper en pindakaas of deze keer net zo heftig als de speech die Cocu aan de spelers gaf vorige week?

• Catorce
Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 19:44:
Och, heb zelfs een keer een discussie met zo'n vent gehad op Twitter. Zelf vind ik het maar triest gedrag, ze weten zelf wel dat het geen moer uit maakt. Maar blijkbaar hebben sommigen die uitlaatklep enorm nodig. Sneu. :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Schaars én Depay hebben overigens als soort van spelersvertegenwoordiging gesproken. Goed van Depay. Ben wel benieuwd naar de YouTube filmpjes.

Verwijderd

Op voetbalzone stond juist Bruma en Rekik.
Pagina: 1 ... 95 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum