Dat nu ook weer niet, hopelijk meer een sportieve doodstraf door zijn acties even flink onder de vergrootglas en hopelijk wat acties vanuit de KNVB (Wiedemeier een paar weekjes JPL fluiten en hopelijk een schikkingsvoorstel voor Kramer (al zullen ze dat afdoen door gezien en beoordeeld).
Ik snap al jaren niet wat Ado in de ED doet, dat laten ze vandaag ook maar weer al te goed zien.
[ Voor 5% gewijzigd door argro op 01-12-2013 14:10 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Een bloedend hoofd kun je inderdaad als signaal zien, maar dan kan het nog perongeluk gebeurd zijn. Een scheidsrechter moet afgaan op wat hij heeft geconstateerd , niet op de ernst van de blessure.HamburgerHenk schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:03:
Als veltman een gat in zn kop heeft. Dan is het toch duidelijk als de hoofden niet bij elkaar waren
Te makkelijk. Er was een periode dat ADO aardig voetbal liet zien en zelfs in het linkerrijtje eindigde.MeNTaL_TO schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ik snap al jaren niet wat Ado in de ED doet, dat laten ze vandaag ook maar weer al te goed zien.
Ben benieuwd.
Er was ook een periode dat Sparte en Excelsior ook eredivisie speelde, ook Willem II heeft in Europa gespeeld. De laatste jaren vind ik Ado gewoon een slechte ploeg met irritant publiek (dat laatste eigenlijk al een stuk langer).Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:10:
[...]
Een bloedend hoofd kun je inderdaad als signaal zien, maar dan kan het nog perongeluk gebeurd zijn. Een scheidsrechter moet afgaan op wat hij heeft geconstateerd , niet op de ernst van de blessure.
[...]
Te makkelijk. Er was een periode dat ADO aardig voetbal liet zien en zelfs in het linkerrijtje eindigde.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Kunnen we dat begrip niet uitbannen?Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:17:
tikkie-takkie
Nope... Mooi begrip, nog mooier om naar te kijken. Gewoon een klasse om een mooie aanval op te zetten door de bal telkens maar een keer te raken. Lekker voor het zelfvertrouwen en de tegenstander wordt er moedeloos van
Tikkie-Takkie
Tikkie-Takkie
Tikkie-Takkie
Zit naar de stand te kijken, Ajax voorlopig koploper, Vitesse kan er weer overheen vanmiddag. Maar het opvallendste is dat PSV bij verlies in het rechter rijtje blijft staan. Dat zou zeer pijnlijk zijn, na 15 wedstrijden in het rechter rijtje
[ Voor 51% gewijzigd door Han op 01-12-2013 14:30 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Haha graag. Dat gebruikte de commentator ook dinsdag, als Barcelona de bal twee keer overspeelde.
Heerlijke dat we deze lastige uitwedstrijd ogenschijnlijk - ik heb nog geen beelden gezien - gewonnen hebben. Ik ga er vanavond maar eens voor zitten om 19:00.
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Dat klopt, toch vermoed ik dat je niet helemaal objectief over ADO bent. ADO eindigde vorig jaar nog 9de met aardig voetbal, terwijl de prestaties van de clubs die jij zojuist noemde van enkele decenia geleden stamden.MeNTaL_TO schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:14:
[...]
Er was ook een periode dat Sparte en Excelsior ook eredivisie speelde, ook Willem II heeft in Europa gespeeld. De laatste jaren vind ik Ado gewoon een slechte ploeg met irritant publiek (dat laatste eigenlijk al een stuk langer).
Bizar trouwens dat Narsingh niet speelt.
Ik vreesde het al. ADO op kunstgras tegen een technisch betere ploeg: dat zou normaliter niet goed moeten kunnen gaanAmras schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:25:
[...]
Heerlijke dat we deze lastige uitwedstrijd ogenschijnlijk - ik heb nog geen beelden gezien - gewonnen hebben.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Haha, wedstrijd is nog niet begonnen of de commentator heeft al een hoop onzin uitgekraamd. Ik heb hem ook al deze wedstrijd een "Klassieker" horen noemen.Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:30:
Verstond ik het nou verkeerd of zei de comentator nou Philip de Boer?
Begint met veel strijd. Belooft wat.
En het bidden tot Allah door enkele spelers noemde hij concentratieVerwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:31:
Haha, wedstrijd is nog niet begonnen of de commentator heeft al een hoop onzin uitgekraamd. Ik heb hem ook al deze wedstrijd een "Klassieker" horen noemen.
Begint met veel strijd. Belooft wat.
[ Voor 68% gewijzigd door Han op 01-12-2013 14:34 ]
Verwijderd
Zoet is trouwens ontzettend zwak bij voorzetten (net zoals veel andere keepers).
Edit: Haha, weet niet wat ik meemaak hier. Mathijssen met een splijtende steekpaas over 40 meter.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 14:41 ]
Verwijderd
XXXVI
Wat een pech ook dat dat balletje net niet gestopt wordt. Dat zit ook het hele seizoen telkens net niet mee.CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:52:
Jahoor het is weer zover. 1 goede tegenaanval en Feyenoord is de weg weer kwijt. Echt bizar slecht gewoon. Naja vorige jaar kwam Feyenoord ook 0-1 achter dus het kan nog.
Maar goed, zwaar tegen de verhouding in, zoals bijna elk tegendoelpunt dit seizoen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wellicht daarom extra blij? Kan me er wel iets bij voorstellen. Eindelijk in de basis, op z'n eigen plek en dan een belangrijke goal maken.ephymerous schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:53:
Triest juichen van een speler die zich voor het eerst dit seizoen laat zien
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Verwijderd
Dit. En voor de onpartijdige kijker komt die goal wel goed uit.Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:56:
Er is nog 75 minuten te spelen...
I served in a company of heroes.
Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:56:
Er is nog 75 minuten te spelen...
Ik heb het via de radio op (dus afhankelijk van het enthousiasme en commentaar aldaar), maar ik kan me haast niet voorstellen dat Feyenoord niet gaat scoren...
Idiocracy: it is real!
Verwijderd
Over onrealistische verwachtingen gesproken. Je hebt het hier over een ploeg die negen wedstrijden op rij niet heeft gewonnen...Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:57:
Valt me wel op dat als je kijkt hoe Ajax verdedigt en hoe PSV dat doet er een wereld van verschil in zit. Waar Ajax het altijd voetballend oplost zie je de verdediging van PSV alle ballen over de zijlijn rossen of naar voren rammen.
Snap dat dat frustrerend is, maar ik verwacht geen winst voor PSV vandaag. Geeft je misschien hoopD-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:59:
Dat was tegen AZ en Go Ahead ook zo maar toch haal je daar niet het resultaat dat je moet halen
PSV wordt natuurlijk ook bij vlagen volop opgejaagd, dat is ook niet elke wedstrijd het geval.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:57:
Valt me wel op dat als je kijkt hoe Ajax verdedigt en hoe PSV dat doet er een wereld van verschil in zit. Waar Ajax het altijd voetballend oplost zie je de verdediging van PSV alle ballen over de zijlijn rossen of naar voren rammen.
Als je ziet waar Pelle een paar weken geleden rood voor kreeg, dan mag met name Rekik niet klagen.
[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 01-12-2013 15:09 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Niet echt
[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 01-12-2013 15:13 ]
Verwijderd
Slaat gewoon nergens op. Zat ruim een halve meter tussen het been van Rekik en het hoofd van Pele. Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.Catorce schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:09:
Waarom krijgt Rekik daar geel? Zal dan wel voor een hoog been zijn, de bal in het gezicht van Pelle lijkt me niet bepaald reden voor een gele kaart.
Immers laat weer eens zien dat zijn vizier op scherp staat hij geen vizier heeft.
We hebben dit seizoen vooral scheidsrechters gehad die wilden laten zien dat ze tegen Feyenoord durven te fluiten.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:13:
[...]
Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.
E: Noooh, wát een lekkere goal.
[ Voor 26% gewijzigd door BeefHazard op 01-12-2013 15:16 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ongelooflijk dat een speler die al geel heeft zoiets doet. Gelukkig gelijk de heerlijke gelijkmaker er achteraan.CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Dat had de tweede kaart voor Bruma moeten zijn. Belachelijk actie op immers.
Hij praat sowieso poep, wat een gezwam zeg.Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Evert, dit is toch geen klassieker!
Verwijderd
Hij was ook de reden dat ik bij Fifa nooit NL commentaar wilde overwegen. Wat een zeverzak is dat inderdaad.
Verwijderd
Dat kan, en is vervelend. Maar dit is de enige verklaring die ik bij deze situatie kan bedenken.D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:14:
[...]
We hebben dit seizoen vooral scheidsrechters gehad die wilden laten zien dat ze tegen Feyenoord durven te fluiten.
Wel een lekkere goal hoor.
Waarom niet? Is alleen Ajax-Feyenoord een klassieker?Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Evert, dit is toch geen klassieker!
Dat bedoelde ik dus.BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:16:
Dat had toch gewoon rood moeten zijn voor Bruma.
Wat mij betreft een terechte kaart. Wat Rekik deed was worstelen en had niets met voetballen te maken. Hij gebruikte alle ledematen om de tegenstander te dwarsbomen.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:13:
[...]
Slaat gewoon nergens op. Zat ruim een halve meter tussen het been van Rekik en het hoofd van Pele. Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.
Immers laat weer eens zien dat zijn vizier op scherp staat hij geen vizier heeft.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hoezo? Omdat ze vieze overtredingen maken?Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:19:
Ik heb niks van de eerste helft gezien, maar wat een anti-PSVheid heerst hier zeg
De Klassieker is de naam waaronder de wedstrijden tussen de voetbalclubs Feyenoord en Ajax in Nederland bekendstaan. Door de grote rivaliteit tussen beide clubs horen deze wedstrijden, ongeacht de stand op de ranglijst, tot belangrijkste van het jaar. World Soccer plaatste de wedstrijd in juni 2008 op de vijfde plaats in hun 50 Greatest Derbies-lijst.[1]D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:18:
[...]
Waarom niet? Is alleen Ajax-Feyenoord een klassieker?
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Klassieker
3-1 gaat het worden
Warner Hahn gaat morgen een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. Is snel gegaan
[ Voor 26% gewijzigd door CR1691 op 01-12-2013 15:25 ]
Zoals ik zei, ik heb er niets van gezien.
1 counter, 1 kans en 0 - 1.Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:19:
Ik heb niks van de eerste helft gezien, maar wat een anti-PSVheid heerst hier zeg
De tweede grote kans was ook een counter.
Voor de rest veel smerige overtredingen van meerdere PSV-ers die niet tot nauwelijks bestraft worden, terwijl elke actie van Feyenoord-kant bestraft wordt ...
Bruma had zijn tweede gele kaart moeten krijgen, vervolgens spelen ze de bal niet over de lijn (Counter-club gaat geen counter stoppen natuurlijk) en duikt die Bakkali zo goed mogelijk geacteerd als hij maar kan alsof er een bomschoen ontploft die hij aanheeft.
Viel me ook op. Alleen bedoelde C. Ronaldo er volgens mij iets heel anders mee... Geen idee of Maher dat beseft.chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:26:
Whaha ik zie nu pas dat Maher Ronaldo nadoet hoe die z'n goal viert.
Ik weet niet wat Ronaldo ermee bedoelt? Ik dacht altijd iets van "I'm here to stay" of zo.Speedener schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:27:
[...]
Viel me ook op. Alleen bedoelde C. Ronaldo er volgens mij iets heel anders mee... Geen idee of Maher dat beseft.
We hebben er een discussie over in dat andere topic.
Nou, je kunt het wel overdrijven hoor.OPSLAGHOND schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:27:
[...]
1 counter, 1 kans en 0 - 1.
De tweede grote kans was ook een counter.
Voor de rest veel smerige overtredingen van meerdere PSV-ers die niet tot nauwelijks bestraft worden, terwijl elke actie van Feyenoord-kant bestraft wordt ...
Bruma had zijn tweede gele kaart moeten krijgen, vervolgens spelen ze de bal niet over de lijn (Counter-club gaat geen counter stoppen natuurlijk) en duikt die Bakkali zo goed mogelijk geacteerd als hij maar kan alsof er een bomschoen ontploft die hij aanheeft.
Schop gewoon de bal uit. En als je dan een vrije trap mee krijgt. Trap hem dan over de achterlijn.
Dit is echt respectloos, zeker gezien er iemand gewoon weet dat je iemand op de voeten bent gaan staan.
Die gele kaart voor de bal in het gezicht sloeg natuurlijk nergens op. Maar die handsbal was van een eigen speler in mijn ogen altijd een fout zeker als de arm zo ver van het lichaam af is. Maar als je goed keer zou het ook zomaar buiten de 16 geweest zijn. Want een penalty voor zo'n actie was ook wat overdreven.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Verwijderd
Waar gok je op? Az?BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:34:
Celso Ortiz heeft zich ziek gemeld. Weinig voetbal dus bij NEC - AZ.
Ja, mede omdat AZ een stuk beter presteert dan NEC over dit seizoen (Ja, understatement en ja, Mickey Mouse-competitie), maar ook omdat er drie jongens (te weten Elm, Henriksen en Haps) in het veld staan die zich willen bewijzen en willen laten zien dat ze in de basis thuis horen.
Tomorrow is not today!
Maar dom, moet je ook gewoon niet doen. OPSLAGHOND zal wel heel erg tevreden zijn
Verwijderd
Scoringskans is geen vereiste voor een pingel. Overtreding in 16 -> penalty.
Verwijderd
Slaat nergens op, is gewoon vasthouden. Wat had de scheids dan moeten doen volgens jou?Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Penalty Feyenoord en de scheids kon niet wachten om te fluiten. Hmmm
[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 01-12-2013 15:46 ]
PSV PSV PSV, wat doe je me aan..
Precies gewoon te opzichtig een kleine overtreding. En goed toneelspel van de tegenstander.Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Wat een ongelooflijk domme overtreding was dat. Lijkt wel op de penalties die Ajax altijd veroorzaakt
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Meer dan terecht een penalty, hij had hier nooit meer voordeel uit kunnen halen. En het is gewoon een overtreding. Gewoon oliedom van AriasSpacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Penalty Feyenoord en de scheids kon niet wachten om te fluiten. Hmmm
Verwijderd
Het harde spel is niet het probleem. Het aannaaien van kaarten, het gezeur tegen de scheidsrechter, het constant theatraal gaan liggen. En dan is er nog een scheidsrechter die overal intrapt.chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:40:
Kom op, jongens, niet zo zeuren. Bij dit soort toppers hoort gewoon hard spel. Het is niet dat het gemeen is of zo. Kijk eens naar Engeland hoe daar verdedigd wordt. Hard spel hoort gewoon bij dit soort wedstrijden. Dat is in Engeland zo, in Spanje, Duitsland, Italië.
Penalty was lachwekkend.
[ Voor 138% gewijzigd door Vuvuzela op 01-12-2013 15:46 ]
I served in a company of heroes.
WTF? Penalty, weer. En rood voor Bruma
[ Voor 25% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2013 15:46 ]
Deze gele kaart is zwaar, maar hij was al zo vaak gewaarschuwd. En hij pakt Pelle gewoon vast, dus strafschop.Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:45:
Die Rekik gaat de 90 minuten niet vol maken, helemaal als Feyenoord zo blijft drukken. Als Cocu slim is dan haalt hij hem er af.
WTF? Penalty, weer. En rood voor Bruma
Wel mis. :<
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum