[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2013/2014 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 223 Laatste
Acties:
  • 407.402 views

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 16:09
Als veltman een gat in zn kop heeft. Dan is het toch duidelijk als de hoofden niet bij elkaar waren

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Dat nu ook weer niet, hopelijk meer een sportieve doodstraf door zijn acties even flink onder de vergrootglas en hopelijk wat acties vanuit de KNVB (Wiedemeier een paar weekjes JPL fluiten en hopelijk een schikkingsvoorstel voor Kramer (al zullen ze dat afdoen door gezien en beoordeeld).
Ik snap al jaren niet wat Ado in de ED doet, dat laten ze vandaag ook maar weer al te goed zien.

[ Voor 5% gewijzigd door argro op 01-12-2013 14:10 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:03:
Als veltman een gat in zn kop heeft. Dan is het toch duidelijk als de hoofden niet bij elkaar waren
Een bloedend hoofd kun je inderdaad als signaal zien, maar dan kan het nog perongeluk gebeurd zijn. Een scheidsrechter moet afgaan op wat hij heeft geconstateerd , niet op de ernst van de blessure.
MeNTaL_TO schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:03:
[...]
Ik snap al jaren niet wat Ado in de ED doet, dat laten ze vandaag ook maar weer al te goed zien.
Te makkelijk. Er was een periode dat ADO aardig voetbal liet zien en zelfs in het linkerrijtje eindigde.

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:35

Niku

Alagaesii

Bijzondere opstelling PSV, met Maher als echte 10. Geen Toivonen dus. Ook geen Locadia en Narsingh, Josefzoon in de spits geflankeerd door Bakkali en Depay.
Ben benieuwd.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:10:
[...]

Een bloedend hoofd kun je inderdaad als signaal zien, maar dan kan het nog perongeluk gebeurd zijn. Een scheidsrechter moet afgaan op wat hij heeft geconstateerd , niet op de ernst van de blessure.

[...]

Te makkelijk. Er was een periode dat ADO aardig voetbal liet zien en zelfs in het linkerrijtje eindigde.
Er was ook een periode dat Sparte en Excelsior ook eredivisie speelde, ook Willem II heeft in Europa gespeeld. De laatste jaren vind ik Ado gewoon een slechte ploeg met irritant publiek (dat laatste eigenlijk al een stuk langer).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

BAM... Lekkere aanvallen van Ajax. Balletje ging mooi rond, beetje tikkie-takkie en Bojan plaatst de bal uiteindelijk droog diagonaal in de hoek. Prima gespeeld :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-01 13:26

two

winst binnen!

Signature

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Kunnen we dat begrip niet uitbannen? :)

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:23:
Nope... Mooi begrip, nog mooier om naar te kijken. Gewoon een klasse om een mooie aanval op te zetten door de bal telkens maar een keer te raken. Lekker voor het zelfvertrouwen en de tegenstander wordt er moedeloos van :)

Tikkie-Takkie *O*
Tikkie-Takkie *O*
Tikkie-Takkie *O*

Zit naar de stand te kijken, Ajax voorlopig koploper, Vitesse kan er weer overheen vanmiddag. Maar het opvallendste is dat PSV bij verlies in het rechter rijtje blijft staan. Dat zou zeer pijnlijk zijn, na 15 wedstrijden in het rechter rijtje :o

[ Voor 51% gewijzigd door Han op 01-12-2013 14:30 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10-2025
D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:23:
[...]

Haha graag. Dat gebruikte de commentator ook dinsdag, als Barcelona de bal twee keer overspeelde. :')

Heerlijke dat we deze lastige uitwedstrijd ogenschijnlijk - ik heb nog geen beelden gezien - gewonnen hebben. Ik ga er vanavond maar eens voor zitten om 19:00. :)

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-01 21:10

CR1691

Hero of Time

Een volle Kuip, volledige fit Feyenoord. Ondanks het tot nu toe matige seizoen heb ik alle vertrouwen in een overwinning.

PSN: Finally_Chris

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:14:
[...]

Er was ook een periode dat Sparte en Excelsior ook eredivisie speelde, ook Willem II heeft in Europa gespeeld. De laatste jaren vind ik Ado gewoon een slechte ploeg met irritant publiek (dat laatste eigenlijk al een stuk langer).
Dat klopt, toch vermoed ik dat je niet helemaal objectief over ADO bent. ADO eindigde vorig jaar nog 9de met aardig voetbal, terwijl de prestaties van de clubs die jij zojuist noemde van enkele decenia geleden stamden.

Bizar trouwens dat Narsingh niet speelt.

• D-e-n
  • Nu online
Amras schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:25:
[...]
Heerlijke dat we deze lastige uitwedstrijd ogenschijnlijk - ik heb nog geen beelden gezien - gewonnen hebben.
Ik vreesde het al. ADO op kunstgras tegen een technisch betere ploeg: dat zou normaliter niet goed moeten kunnen gaan

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-01 15:32
Verstond ik het nou verkeerd of zei de comentator nou Philip de Boer?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Verwijderd

Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:30:
Verstond ik het nou verkeerd of zei de comentator nou Philip de Boer?
Haha, wedstrijd is nog niet begonnen of de commentator heeft al een hoop onzin uitgekraamd. Ik heb hem ook al deze wedstrijd een "Klassieker" horen noemen.

Begint met veel strijd. Belooft wat.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Feyenoord begint sterk

• Han
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:31:
Haha, wedstrijd is nog niet begonnen of de commentator heeft al een hoop onzin uitgekraamd. Ik heb hem ook al deze wedstrijd een "Klassieker" horen noemen.

Begint met veel strijd. Belooft wat.
En het bidden tot Allah door enkele spelers noemde hij concentratie :p

[ Voor 68% gewijzigd door Han op 01-12-2013 14:34 ]

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Bruma is alvast weer kaarten aan het verzamelen.

Verwijderd

Clasie is een kaartennaaier, gelukkig trapt de scheids hier niet in.

Zoet is trouwens ontzettend zwak bij voorzetten (net zoals veel andere keepers).

Edit: Haha, weet niet wat ik meemaak hier. Mathijssen met een splijtende steekpaas over 40 meter.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 14:41 ]

Verwijderd

Feyenoord begint erg sterk. Veel druk naar voren kan wel eens goed werken tegen de onzekere verdediging van PSV.

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-01 20:31

RBH

Ik zit de wedstrijd half te kijken, maar deze goal had ik niet verwacht. Slim uit gevoetbald.

Verwijderd

Feyenoord neemt even gas terug en Adam Maher scoort meteen de 0-1.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Jahoor het is weer zover. 1 goede tegenaanval en Feyenoord is de weg weer kwijt. Echt bizar slecht gewoon. Naja vorige jaar kwam Feyenoord ook 0-1 achter dus het kan nog.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:54
Triest juichen van een speler die zich voor het eerst dit seizoen laat zien :/

XXXVI

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-01 09:44
CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:52:
Jahoor het is weer zover. 1 goede tegenaanval en Feyenoord is de weg weer kwijt. Echt bizar slecht gewoon. Naja vorige jaar kwam Feyenoord ook 0-1 achter dus het kan nog.
Wat een pech ook dat dat balletje net niet gestopt wordt. Dat zit ook het hele seizoen telkens net niet mee.

Maar goed, zwaar tegen de verhouding in, zoals bijna elk tegendoelpunt dit seizoen. :P

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Han
  • Niet online

Han

ephymerous schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:53:
Triest juichen van een speler die zich voor het eerst dit seizoen laat zien :/
Wellicht daarom extra blij? Kan me er wel iets bij voorstellen. Eindelijk in de basis, op z'n eigen plek en dan een belangrijke goal maken.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jammer, die onverdiende achterstand van Feyenoord.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• D-e-n
  • Nu online
Het is het verhaal van dit seizoen. Overwicht maar geen goals :(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:20

Vos

AFCA

Er is nog 75 minuten te spelen...

Verwijderd

Valt me wel op dat als je kijkt hoe Ajax verdedigt en hoe PSV dat doet er een wereld van verschil in zit. Waar Ajax het altijd voetballend oplost zie je de verdediging van PSV alle ballen over de zijlijn rossen of naar voren rammen.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50

Vuvuzela

My spire is forming

Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:56:
Dit. En voor de onpartijdige kijker komt die goal wel goed uit.

I served in a company of heroes.

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Investig8or

What goes up, could come down

Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:56:
:Y

Ik heb het via de radio op (dus afhankelijk van het enthousiasme en commentaar aldaar), maar ik kan me haast niet voorstellen dat Feyenoord niet gaat scoren...

Idiocracy: it is real!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:57:
Valt me wel op dat als je kijkt hoe Ajax verdedigt en hoe PSV dat doet er een wereld van verschil in zit. Waar Ajax het altijd voetballend oplost zie je de verdediging van PSV alle ballen over de zijlijn rossen of naar voren rammen.
Over onrealistische verwachtingen gesproken. Je hebt het hier over een ploeg die negen wedstrijden op rij niet heeft gewonnen...

• D-e-n
  • Nu online
Dat was tegen AZ en Go Ahead ook zo maar toch haal je daar niet het resultaat dat je moet halen

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:59:
Dat was tegen AZ en Go Ahead ook zo maar toch haal je daar niet het resultaat dat je moet halen
Snap dat dat frustrerend is, maar ik verwacht geen winst voor PSV vandaag. Geeft je misschien hoop ;).

• ph4ge
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 14:57:
PSV wordt natuurlijk ook bij vlagen volop opgejaagd, dat is ook niet elke wedstrijd het geval.

Als je ziet waar Pelle een paar weken geleden rood voor kreeg, dan mag met name Rekik niet klagen.

[ Voor 10% gewijzigd door ph4ge op 01-12-2013 15:09 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-11-2025
Waarom krijgt Rekik daar geel? Zal dan wel voor een hoog been zijn, de bal in het gezicht van Pelle lijkt me niet bepaald reden voor een gele kaart.

• D-e-n
  • Nu online
Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:00:
[...]
Geeft je misschien hoop ;).
Niet echt :) Het is het hele seizoen al net niet. Overwichten worden niet uitgespeeld, op cruciale momenten kaarten tegen: het lijkt even niet te mogen. En dan lijkt het lek boven qua veldspel, kom je RKC tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door D-e-n op 01-12-2013 15:13 ]

Verwijderd

Catorce schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:09:
Waarom krijgt Rekik daar geel? Zal dan wel voor een hoog been zijn, de bal in het gezicht van Pelle lijkt me niet bepaald reden voor een gele kaart.
Slaat gewoon nergens op. Zat ruim een halve meter tussen het been van Rekik en het hoofd van Pele. Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.

Immers laat weer eens zien dat zijn vizier op scherp staat hij geen vizier heeft.

• D-e-n
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:13:
[...]
Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.
We hebben dit seizoen vooral scheidsrechters gehad die wilden laten zien dat ze tegen Feyenoord durven te fluiten.

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Dat had de tweede kaart voor Bruma moeten zijn. Belachelijk actie op immers.

• Catorce
Het maakt me niet uit bij welke club het gebeurt, maar wat een trieste rukker ben je als je een laser pen meeneemt naar het stadion om naar de scheids en de tegenstander te schijnen.

• Gynnad
Evert, dit is toch geen klassieker!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-01 17:29
Dat had toch gewoon rood moeten zijn voor Bruma.

E: Noooh, wát een lekkere goal.

[ Voor 26% gewijzigd door BeefHazard op 01-12-2013 15:16 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

BAM! Lekkere goal in de Klassieker ;)

• Gynnad
Toegegeven, mooi doelpunt hoor!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Ohhhh wat zit die er lekker in!

• ph4ge
CR1691 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Dat had de tweede kaart voor Bruma moeten zijn. Belachelijk actie op immers.
Ongelooflijk dat een speler die al geel heeft zoiets doet. Gelukkig gelijk de heerlijke gelijkmaker er achteraan.

• Vos

Vos

AFCA

Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Hij praat sowieso poep, wat een gezwam zeg.

• Catorce
Prima doelpunt! Jammer, nergens voor nodig om hem in een dergelijke counter weg te geven.

Verwijderd

Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:16:
[...]

Hij was ook de reden dat ik bij Fifa nooit NL commentaar wilde overwegen. Wat een zeverzak is dat inderdaad.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:16:
[...]

Hij is zoals zo vaak weer aan het praten om het praten, niet om iets nuttigs toe te voegen.

Verwijderd

D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:14:
[...]

We hebben dit seizoen vooral scheidsrechters gehad die wilden laten zien dat ze tegen Feyenoord durven te fluiten.
Dat kan, en is vervelend. Maar dit is de enige verklaring die ik bij deze situatie kan bedenken. ;) :)

Wel een lekkere goal hoor.

• D-e-n
  • Nu online
Gynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:15:
Waarom niet? Is alleen Ajax-Feyenoord een klassieker?
BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:16:
Dat had toch gewoon rood moeten zijn voor Bruma.
Dat bedoelde ik dus.

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:13:
[...]

Slaat gewoon nergens op. Zat ruim een halve meter tussen het been van Rekik en het hoofd van Pele. Typisch voorbeeldje van een scheidsrechter die de druk van de kuip weer eens teveel wordt en toegeeft.

Immers laat weer eens zien dat zijn vizier op scherp staat hij geen vizier heeft.
Wat mij betreft een terechte kaart. Wat Rekik deed was worstelen en had niets met voetballen te maken. Hij gebruikte alle ledematen om de tegenstander te dwarsbomen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• OPSLAGHOND
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:18:
[...]
Is alleen Ajax-Feyenoord een klassieker?
Ja.
Nee, Feyenoord - Ajax ook.

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 01-12-2013 15:20 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

Ik heb niks van de eerste helft gezien, maar wat een anti-PSVheid heerst hier zeg :+

• Vos

Vos

AFCA

Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:19:
Ik heb niks van de eerste helft gezien, maar wat een anti-PSVheid heerst hier zeg :+
Hoezo? Omdat ze vieze overtredingen maken? :)

Verwijderd

Wat doet feyenoord tegenwoordig?

Gaan ze vandaag winnen?

• Gynnad
D-e-n schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:18:
[...]

Waarom niet? Is alleen Ajax-Feyenoord een klassieker?
De Klassieker is de naam waaronder de wedstrijden tussen de voetbalclubs Feyenoord en Ajax in Nederland bekendstaan. Door de grote rivaliteit tussen beide clubs horen deze wedstrijden, ongeacht de stand op de ranglijst, tot belangrijkste van het jaar. World Soccer plaatste de wedstrijd in juni 2008 op de vijfde plaats in hun 50 Greatest Derbies-lijst.[1]

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Klassieker

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Tja hoe zou dat komen...

Ach PSV staat straks wel bovenaan in het rechter rijtje :P

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:52
Wat een goal zeg! Heerlijke wedstrijd :)
3-1 gaat het worden

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nu doordrukken. Dit PSV gaat dan onder de druk bezwijken. Bruma en Rekik zullen ook op hun tellen moeten passen. 1 overtreding en ze kunnen zomaar hun tweede gele kaart krijgen.

Warner Hahn gaat morgen een 3-jarig contract tekenen bij Feyenoord. Is snel gegaan :) .

[ Voor 26% gewijzigd door CR1691 op 01-12-2013 15:25 ]

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:42
Daar gaan we weer. Zoveelste wedstrijd waarin PSV op voorsprong komt en dan tegengoals gaat krijgen. Dit gaat 4-1 worden ofzo...

• Niku

Niku

Alagaesii

Vos schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:20:
[...]

Hoezo? Omdat ze vieze overtredingen maken? :)
Zoals ik zei, ik heb er niets van gezien.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:52
Gaat zeker een rode kaart komen. Past helemaal in de wedstrijd.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:32
(jarig!)
Whaha ik zie nu pas dat Maher Ronaldo nadoet hoe die z'n goal viert. :D

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Niku schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:19:
1 counter, 1 kans en 0 - 1.
De tweede grote kans was ook een counter.
Voor de rest veel smerige overtredingen van meerdere PSV-ers die niet tot nauwelijks bestraft worden, terwijl elke actie van Feyenoord-kant bestraft wordt ...
Bruma had zijn tweede gele kaart moeten krijgen, vervolgens spelen ze de bal niet over de lijn (Counter-club gaat geen counter stoppen natuurlijk) en duikt die Bakkali zo goed mogelijk geacteerd als hij maar kan alsof er een bomschoen ontploft die hij aanheeft.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 16:46
chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:26:
Whaha ik zie nu pas dat Maher Ronaldo nadoet hoe die z'n goal viert. :D
Viel me ook op. Alleen bedoelde C. Ronaldo er volgens mij iets heel anders mee... Geen idee of Maher dat beseft.

• chim0
(jarig!)
Speedener schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:27:
[...]

Viel me ook op. Alleen bedoelde C. Ronaldo er volgens mij iets heel anders mee... Geen idee of Maher dat beseft.
Ik weet niet wat Ronaldo ermee bedoelt? Ik dacht altijd iets van "I'm here to stay" of zo. :D

We hebben er een discussie over in dat andere topic.

• Catorce
OPSLAGHOND schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:27:
[...]

1 counter, 1 kans en 0 - 1.
De tweede grote kans was ook een counter.
Voor de rest veel smerige overtredingen van meerdere PSV-ers die niet tot nauwelijks bestraft worden, terwijl elke actie van Feyenoord-kant bestraft wordt ...
Bruma had zijn tweede gele kaart moeten krijgen, vervolgens spelen ze de bal niet over de lijn (Counter-club gaat geen counter stoppen natuurlijk) en duikt die Bakkali zo goed mogelijk geacteerd als hij maar kan alsof er een bomschoen ontploft die hij aanheeft.
Nou, je kunt het wel overdrijven hoor. :X

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Wat mij opvalt is het gebrek aan respect wederom. Gaat een speler op de voet staan van een feynoorder. Volgens mij gewoon in een duel dus niet echt iets aan de hand.

Schop gewoon de bal uit. En als je dan een vrije trap mee krijgt. Trap hem dan over de achterlijn.

Dit is echt respectloos, zeker gezien er iemand gewoon weet dat je iemand op de voeten bent gaan staan.

Die gele kaart voor de bal in het gezicht sloeg natuurlijk nergens op. Maar die handsbal was van een eigen speler in mijn ogen altijd een fout zeker als de arm zo ver van het lichaam af is. Maar als je goed keer zou het ook zomaar buiten de 16 geweest zijn. Want een penalty voor zo'n actie was ook wat overdreven.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• BeefHazard
-O- Celso Ortiz heeft zich ziek gemeld. Weinig voetbal dus bij NEC - AZ.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Komt Rekik goed weg.

Verwijderd

BeefHazard schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:34:
-O- Celso Ortiz heeft zich ziek gemeld. Weinig voetbal dus bij NEC - AZ.
Waar gok je op? Az?

• D-e-n
  • Nu online
Ook al?

• BeefHazard
Ja, mede omdat AZ een stuk beter presteert dan NEC over dit seizoen (Ja, understatement en ja, Mickey Mouse-competitie), maar ook omdat er drie jongens (te weten Elm, Henriksen en Haps) in het veld staan die zich willen bewijzen en willen laten zien dat ze in de basis thuis horen.

Verwijderd

Als feyenoord en az zouden winnen zou dat mooi zijn.

• chim0
(jarig!)
Kom op, jongens, niet zo zeuren. Bij dit soort toppers hoort gewoon hard spel. Het is niet dat het gemeen is of zo. Kijk eens naar Engeland hoe daar verdedigd wordt. Hard spel hoort gewoon bij dit soort wedstrijden. Dat is in Engeland zo, in Spanje, Duitsland, Italië.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Hahaha gerechtigheid!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Penalty Feyenoord en de scheids kon niet wachten om te fluiten. Hmmm

Tomorrow is not today!

• Catorce
Het was ook echt een scoringskans :')

Maar dom, moet je ook gewoon niet doen. OPSLAGHOND zal wel heel erg tevreden zijn ;)

Verwijderd

Wat een ongelooflijk domme overtreding was dat. Lijkt wel op de penalties die Ajax altijd veroorzaakt :)

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Domme actie Arias :) . Gerechtigheid 2-1!

• ph4ge
Nu hebben 3 verdedigers ook al geel, 2 daarvan zijn al herhaaldelijk gewaarschuwd. Die rode kaart kan haast niet uitblijven nu en dan kan Feyenoord de voorsprong over de streep trekken.

• BeefHazard
Catorce schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Het was ook echt een scoringskans :')
Scoringskans is geen vereiste voor een pingel. Overtreding in 16 -> penalty.

Verwijderd

Rekik heeft wel lef met geel op zak. Die zie ik nog wel rood krijgen en dan is het helemaal gedaan denk ik.

• chim0
(jarig!)
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Slaat nergens op, is gewoon vasthouden. Wat had de scheids dan moeten doen volgens jou?

[ Voor 6% gewijzigd door chim0 op 01-12-2013 15:46 ]

• Niku

Niku

Alagaesii

De tering, Feyenoord walst er compleet overheen.

PSV PSV PSV, wat doe je me aan..

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14
Verwijderd schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Wat een ongelooflijk domme overtreding was dat. Lijkt wel op de penalties die Ajax altijd veroorzaakt :)
Precies gewoon te opzichtig een kleine overtreding. En goed toneelspel van de tegenstander.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Gynnad
Spacey23 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:42:
Meer dan terecht een penalty, hij had hier nooit meer voordeel uit kunnen halen. En het is gewoon een overtreding. Gewoon oliedom van Arias

Verwijderd

lol weer een pingel en rood

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2013 15:45 ]

Verwijderd

chim0 schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:40:
Kom op, jongens, niet zo zeuren. Bij dit soort toppers hoort gewoon hard spel. Het is niet dat het gemeen is of zo. Kijk eens naar Engeland hoe daar verdedigd wordt. Hard spel hoort gewoon bij dit soort wedstrijden. Dat is in Engeland zo, in Spanje, Duitsland, Italië.
Het harde spel is niet het probleem. Het aannaaien van kaarten, het gezeur tegen de scheidsrechter, het constant theatraal gaan liggen. En dan is er nog een scheidsrechter die overal intrapt.

Penalty was lachwekkend.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:50

Vuvuzela

My spire is forming

hahahahaa scheids :')

[ Voor 138% gewijzigd door Vuvuzela op 01-12-2013 15:46 ]

I served in a company of heroes.

• Han
  • Niet online

Han

Die Rekik gaat de 90 minuten niet vol maken, helemaal als Feyenoord zo blijft drukken. Als Cocu slim is dan haalt hij hem er af.

WTF? Penalty, weer. En rood voor Bruma :X

• Niku

Niku

Alagaesii

Bruma twee keer in de week rood..

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Doei PSV :*)

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Dat wordt nu wel 5-1 voor Feyenoord *O*

[ Voor 25% gewijzigd door bobsquad op 01-12-2013 15:46 ]

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Nou, al dat geklaag van de Feyenoord kant hier over de 1e helft mag wel vergeten worden.. Makelie is de enige scheids die hier penalty's voor geeft (al doet ie dat wel consequent).

• ph4ge
Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 15:45:
Die Rekik gaat de 90 minuten niet vol maken, helemaal als Feyenoord zo blijft drukken. Als Cocu slim is dan haalt hij hem er af.

WTF? Penalty, weer. En rood voor Bruma :X
Deze gele kaart is zwaar, maar hij was al zo vaak gewaarschuwd. En hij pakt Pelle gewoon vast, dus strafschop.

Wel mis. :<

Pagina: 1 ... 94 ... 223 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum