De spelers lopen maar wat mee maar doen niet teveel moeite en de trainer doet lekker mee met zijn wissels (zoals hierboven al genoemd een verdediger voor een aanvaller) terwijl je al achter staat.
Edit:
Zijn er PSV supporters meegegaan?
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsy op 28-11-2013 22:45 ]
[ Voor 91% gewijzigd door argro op 29-11-2013 09:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zouden ze zich aan het sparen zijn voor die pot met het idee de laatste EL wedstrijd wel even te zullen winnen zo toch te overwinteren in de EL?
Of gaan ze Zondag ook tenonder?
Zondag gaan ze ook ten onder, ik weet niet of je PSV hebt gezien de afgelopen 2 maanden, maar iedere tegenstander die ook maar een beetje de mouwen opstroopt kan het PSV heel lastig maken. Ik denk zelfs dat Immers er 2 maaktDeadsy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:49:
O ja dat klopt. Zondag Feyenoord.
Zouden ze zich aan het sparen zijn voor die pot met het idee de laatste EL wedstrijd wel even te zullen winnen zo toch te overwinteren in de EL?
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Jammer genoeg heb ik ze wel gezien de laatste 2 maanden. Maar Feyenoord overtuigd me ook niet echt de laatste maanden, vind ze vrij wisselvallig.St@m schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:50:
[...]
Zondag gaan ze ook ten onder, ik weet niet of je PSV hebt gezien de afgelopen 2 maanden, maar iedere tegenstander die ook maar een beetje de mouwen opstroopt kan het PSV heel lastig maken. Ik denk zelfs dat Immers er 2 maakt
Ik denk niet dat Poulsen het aankan om 6 wedstrijden binnen 22 dagen te spelen. Hij is ook al op leeftijd.Tweaking Art schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:43:
[...]
Waarom zo moeilijk doen?, gewoon Blind weer linksback zetten en Poulsen laten spelen, in ieder geval tot Boilesen weer fit is, Poulsen is geen topspeler maar zo slecht is hij ook weer niet.
Daar geef ik je gelijk in, hij hoeft ook niet alle wedstrijden volledig te spelen, Ajax heeft ook relatief goede jeugdspelers op die positie in huis, die kunnen wat mij betreft ook een kans krijgen.tweaker2010 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:04:
[...]
Ik denk niet dat Poulsen het aankan om 6 wedstrijden binnen 22 dagen te spelen. Hij is ook al op leeftijd.
yup, Poulsen voor de zware wedstrijden, tegen de zwakkere ploegen zet je dan Schone en Klaassen naast elkaar en tussendoor kun je iemand uit de jeugd nog minuten geven.Tweaking Art schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:11:
[...]
Daar geef ik je gelijk in, hij hoeft ook niet alle wedstrijden volledig te spelen, Ajax heeft ook relatief goede jeugdspelers op die positie in huis, die kunnen wat mij betreft ook een kans krijgen.
Verwijderd
Persoonlijk heb ik liever dat ze met iemand anders gaan schuiven dan met Blind. Ik denk zelfs dat de wederopstanding van Ajax bijna volledig op het conto van Blind geschreven kan worden. Blind is gewoon perfect voor de positie. Voetballend enorm sterk, altijd rustig aan de bal, durft vooruit te spelen en kan het spelletje heel goed lezen. Bovendien heeft hij op deze positie geen last van zijn grootste zwakte, afwezigheid van pure sprintsnelheid.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:15:
[...]
yup, Poulsen voor de zware wedstrijden, tegen de zwakkere ploegen zet je dan Schone en Klaassen naast elkaar en tussendoor kun je iemand uit de jeugd nog minuten geven.
Poulsen verstopt zich in balbezit en lijdt veel meer balverlies. Tegen Barcelona hebben we dat in mindere mate kunnen zien omdat Ajax toen vaker de lange bal hanteerde als normaal. Gewoon lekker gaan schuiven met verdedigers en Blind op zijn plekje laten staan.
Heb zelf het gevoel dat het niet de trainers zijn of niet alleen hun maar dat er gewoon een groep mensen zit waardoor het fout zit.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:43:
Psv heeft echt een hardnekkige infectie zeg.
Hoeveel trainers gaan daar nog falen?
Misschien moeten de heren bovenin maar eens weg? Brands en Sanders?
Ja ik weet dat ze bij sommige mensen niet stuk kunnen vanwege het geld dat ze deze zomer binnen gehaald hebben maar ik heb zelf soms het gevoel dat hun zich teveel met sommige dingen bemoeien.
Heb het al vaker gezegd maar neem als voorbeeld de stoere praat aan het begin van het seizoen betreffende spelers met een aflopend contract. Maar Toivonen speelt toch met zijn aflopende contract en als ik hem zie spelen dan zie ik niet echt iemand die iets toevoegd.
Waarom speelt hij? Is het Cocu die wil dat hij speelt of bemoeien Sanders en Brands zich ermee en zeggen hun tegen Cocu dat hij moet spelen?
Advocaat zei na zijn vertrek ook al enkele dingen over hoe het binnen PSV liep.
En hij zei ook dat hij versterkingen voor de verdediging wilde en dat Brands toen een aanvaller en middenvelder haalde.
Vaste basis speelde gewoon, dus van sparen was geen sprake.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:49:
O ja dat klopt. Zondag Feyenoord.
[ Voor 112% gewijzigd door argro op 29-11-2013 10:00 ]
Verwijderd
Ik vraag me ook af waar het aan schort.Deadsy schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:52:
[...]
Heb zelf het gevoel dat het niet de trainers zijn of niet alleen hun maar dat er gewoon een groep mensen zit waardoor het fout zit.
Misschien moeten de heren bovenin maar eens weg? Brands en Sanders?
Ja ik weet dat ze bij sommige mensen niet stuk kunnen vanwege het geld dat ze deze zomer binnen gehaald hebben maar ik heb zelf soms het gevoel dat hun zich teveel met sommige dingen bemoeien.
Heb het al vaker gezegd maar neem als voorbeeld de stoere praat aan het begin van het seizoen betreffende spelers met een aflopend contract. Maar Toivonen speelt toch met zijn aflopende contract en als ik hem zie spelen dan zie ik niet echt iemand die iets toevoegd.
Waarom speelt hij? Is het Cocu die wil dat hij speelt of bemoeien Sanders en Brands zich ermee en zeggen hun tegen Cocu dat hij moet spelen?
Advocaat zei na zijn vertrek ook al enkele dingen over hoe het binnen PSV liep.
En hij zei ook dat hij versterkingen voor de verdediging wilde en dat Brands toen een aanvaller en middenvelder haalde.
Trainers? Nee, lijkt me niet.
Spelers?, ze hebben een "frisse jonge" ploeg toch?
Cultuur? Ik ben te veel barbaar om daar over te oordelen.
Ik ben geen psv fan , maar het is een fasinerende zaak.
Ik weet dat het de basis was die speelde maar als je ze zag spelen zou je niet denken dat ze voluit gingen.Niku schreef op donderdag 28 november 2013 @ 23:56:
[...]
Vaste basis speelde gewoon, dus van sparen was geen sprake.
Geen stap te veel, geen gretigheid etc. Alsof men geen energie wilde verspillen.
Dat of het boeit ze gewoon totaal niet.
@Malaria
In de ploeg ontbreekt wel een echte leider.
De 2 meest ervaren spelers zijn Schaars en Toivonen en beide zijn geen leider.
Daarbij denk ik dat het spelen van Toivonen ook vrij demotiverend werkt voor de rest van de ploeg.
[quote][b][message=41317992,noline]XeNeRgY schreef op donderdag 28 november 2013 @
*knip*
[ Voor 42% gewijzigd door argro op 29-11-2013 10:00 ]
XXXVI
Verwijderd
Ikzelf denk dat het vanzelf wel goed gaat komen. Continu Toivonen bashen vind ik wel erg makkelijk.
[ Voor 95% gewijzigd door argro op 29-11-2013 09:34 ]
[ Voor 92% gewijzigd door argro op 29-11-2013 09:35 ]
Heb gisteren geprobeerd PSV te kijken, maar zapte na enkele minuten toch weer weg. Paar keer terug gekomen, maar na 3 minuten kijken was ik weer weg ;-(
Hattrick: Thorgal Eagles
[ Voor 94% gewijzigd door argro op 29-11-2013 09:35 ]
Een jong elftal heeft zeker wel een leider nodig. Iemand die voor op gaat in de strijd en de lijnen uitzet. Die kereltjes van PSV komen net kijken. Goed voetballen kunnen ze, maar er is sprake van een collectieve vormcrisis. En een lange ook.bregweb schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:09:
Een goed elftal heeft geen leider nodig, die gaan vanuit zichzelf vol er in.
Heb gisteren geprobeerd PSV te kijken, maar zapte na enkele minuten toch weer weg. Paar keer terug gekomen, maar na 3 minuten kijken was ik weer weg ;-(
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=201539Catorce schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 01:08:
[mbr]*knip*[/]
Niet helemaal uit de lucht gegrepen hoor
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
De selectie is telt dit seizoen 7 nieuwe spelers, dat is meer dan de helft van het elftal. Wat mag er dan verwacht worden? Het is bijna onmogelijk om direct het eerste seizoenshelft constant te presteren. Helemaal niet als je de onrust rondom Toivonen er bij krijgt. DIe gast moet gewoon niet meer in de selectie zitten, helemaal omdat hij ook nog eens Maher in de weg zit. Toivonen is daarnaast ook iet bevorderlijk voor de sfeer binnen het team en Cocu is nog geen rijpe trainer die geheel beter kan krijgen in een kort tijdbestek.
Laat lekker die Toivonen uit de selectie, speel zo veel mogelijk met een vast elftal en je zal zien dat het gewoon gaat lopen. Er is talent genoeg en die krijgt vanzelf vertrouwen door vaak te spelen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
De gemiddelde leeftijd bij PSV is 21 jaar en bij Ajax is het 22 jaar volgens Voetbalstatistieken. Dat het jonge elftallen zijn klopt maar dat is imo geen excuus om niet goed te kunnen voetballen. Daar is bij het samenstellen van de teams (koop/huur) in elk geval ook niet als criterium naar gekeken, anders stonden er nu oudere spelers op het veld. Een leider helpt daar zeer zeker bij maar je mag van een 21 jarige op dit niveau toch wel verwachten dat diegene zichzelf kan opladen en motiveren.Niku schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:22:
[...]
Een jong elftal heeft zeker wel een leider nodig. Iemand die voor op gaat in de strijd en de lijnen uitzet. Die kereltjes van PSV komen net kijken. Goed voetballen kunnen ze, maar er is sprake van een collectieve vormcrisis. En een lange ook.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wijnaldum wordt enorm gemist, door Toivonen erin te zetten functioneert de aanvoer en de controle niet, Maher loopt zichzelf in de weg, en Schaars kan het niet meer belopen.
Mede daardoor staat de defensie extra onder druk, en loopt ook nog eens te schutteren.
Als je Toivonen laat staan, roep je dit allemaal over jezelf af. De defensie laat zien niet alles te willen oplossen dat voorin misgaat door Toivonen.
Het is een beetje vergelijkbaar met het beeld dat Feyenoord liet zien toen de oude garde er nog liep, en niet werkte voor het elftal.
Eerst alleen maar irritant, later dodelijk voor de resultaten en de ranglijst.
Toivonen lekker op de tribune zetten, en de jongere gasten vertrouwen geven, hopen dat Wijnaldum snel terugkomt.
Maar met Schaars, Maher en Hiljemark spelen zou al veel oplossen.
Teveel blessures op cruciale plekken, en teveel belangenverstrengeling. Toivonen brengt ook niets meer op al hij bijtekent en PSV niet bij de 1e drie eindigt...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Toivonen brengt niets, al weken niet
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 29-11-2013 12:15 ]
Ik pak even jou stukje in de quote als voorbeeld maar ik lees dit vaker hier. Het is net alsof Toivonen de as van het kwaad is in deze, ik vind dat erg makkelijk. Vogens mij zijn het toch echt andere spelers die de stomste rariteiten uithalen waardoor er doelpunten worden weggegeven.
Mocht de invloed van Toivonen echt zo groot zijn dat het heeft geresulteerd in deze resultaten dan zou ik Cocu ook per direct ontslaan. Die zou dat als trainer nooit mogen toestaan, maar ik geloof er dan ook in dat dit niet het geval is.
Laten we wel wezen, Ajax als voorbeeld noemen van goed voetbal op dit moment is ook wat oppurtunistisch. Dinsdagavond was fantastisch, zaterdagavond was prima maar alle wedstrijden daarvoor waren toch vooral heel erg wisselvallig.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 11:38:
[...]
De gemiddelde leeftijd bij PSV is 21 jaar en bij Ajax is het 22 jaar volgens Voetbalstatistieken. Dat het jonge elftallen zijn klopt maar dat is imo geen excuus om niet goed te kunnen voetballen. Daar is bij het samenstellen van de teams (koop/huur) in elk geval ook niet als criterium naar gekeken, anders stonden er nu oudere spelers op het veld. Een leider helpt daar zeer zeker bij maar je mag van een 21 jarige op dit niveau toch wel verwachten dat diegene zichzelf kan opladen en motiveren.
[ Voor 27% gewijzigd door ephymerous op 29-11-2013 12:27 ]
XXXVI
En een paar weken geleden werd Ajax nog helemaal zoek gespeeld door PSV...ephymerous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
[...]
Laten we wel wezen, Ajax als voorbeeld noemen van goed voetbal op dit moment is ook wat oppurtunistisch. Dinsdagavond was fantastisch, zaterdagavond was prima maar alle wedstrijden daarvoor waren toch vooral heel erg wisselvallig.
Los daarvan moet er bij PSV wel snel een einde komen aan de soap rond Toivonen. Op basis van hetgeen algemeen bekend is, lijkt het toch wel op een inschattingsfout van Cocu. Zijn geloofwaardigheid gaat eraan ten faveure van een onruststoker en ten kosten van een onlangs voor veel gekocht talent. Vaak werd de vergelijking gemaakt tussen Cocu en De Boer. Ik begin steeds meer te denken aan de vergelijking Cocu en Wouters of misschien wel Cocu en Van Basten. Misschien is Cocu wel niet de magistrale trainer waarvan wij verwacht hadden dat hij die zou zijn, ondanks dat hij een groot speler was.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Snap eigenlijk nog steeds niet dat ze Faber geen hoofdcoach gemaakt hebben. Die deed het bij Eindhoven uitstekend en had dus al ervaring als hoofdcoach.argro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:
[...]
En een paar weken geleden werd Ajax nog helemaal zoek gespeeld door PSV...
Los daarvan moet er bij PSV wel snel een einde komen aan de soap rond Toivonen. Op basis van hetgeen algemeen bekend is, lijkt het toch wel op een inschattingsfout van Cocu. Zijn geloofwaardigheid gaat eraan ten faveure van een onruststoker en ten kosten van een onlangs voor veel gekocht talent. Vaak werd de vergelijking gemaakt tussen Cocu en De Boer. Ik begin steeds meer te denken aan de vergelijking Cocu en Wouters of misschien wel Cocu en Van Basten. Misschien is Cocu wel niet de magistrale trainer waarvan wij verwacht hadden dat hij die zou zijn, ondanks dat hij een groot speler was.
Eens. Omdat De Boer & Cocu van ongeveer dezelfde generatie zijn en samen bij Oranje werkte, maakt iedereen die vergelijking maar die gaat niet echt op. Er was deze week een filmpje in het nieuws waarin te zien was dat Cocu een keer kwaad werd op de training. Dat was nieuws omdat dit niet echt typisch Cocu is. Het viel mij op dat het redelijk gemaakt boos worden was en dat hij moeite moet doen om zo te zijn. Frank de Boer zou als bozer klinker op een rustige uitlooptraining als hij in een goede bui isargro schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:28:
[...]
Vaak werd de vergelijking gemaakt tussen Cocu en De Boer. Ik begin steeds meer te denken aan de vergelijking Cocu en Wouters of misschien wel Cocu en Van Basten. Misschien is Cocu wel niet de magistrale trainer waarvan wij verwacht hadden dat hij die zou zijn, ondanks dat hij een groot speler was.
Ieder mens is verschillend en ik denk dat Frank de Boer in het begin een hoop mensen positief heeft verrast. De verwachtingen voor Cocu waren daardoor misschien te hoog.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Zoals hij gisteren zei dat er 'consequenties' waren voor 'sommige spelers', ik zou er niet van gaan zweten...
Als bijv. Advocaat of Verbeek zoiets zegt, dan piep je echt anders.
Toverdokter Hiddink was deze week toch openlijk aan het solliciteren?
(Ik zie hem met name als TD, of DV, mentorfunctie achter de schermen, voor een beginnende hoofdcoach, niet als trainer/coach)
Van bovenaf wordt keihard gefaald.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik mis bij hem de daadkracht die de Boer wel heeft. Cocu is te introvert als coach voor een topclub.
Verwijderd
Het was niet de bedoeling hiermee te insinueren dat Ajax goed voetbal speelt, sterker nog ik kijk niet eens meer iedere wedstrijd dit seizoen omdat het pijn doet aan mijn ogen. Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat iedereen nu vindt dat het elftal van PSV zo ontzettend jong is en bla bla terwijl de selectie van Ajax maar 1 jaar ouder is en daar hoor je niemand zeuren over de leeftijden. Imo is deze vormcrisis net zo min volledig te wijten aan de leeftijd als aan Toivonen.ephymerous schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 12:23:
Laten we wel wezen, Ajax als voorbeeld noemen van goed voetbal op dit moment is ook wat oppurtunistisch. Dinsdagavond was fantastisch, zaterdagavond was prima maar alle wedstrijden daarvoor waren toch vooral heel erg wisselvallig.
Daarbij vergeet je wel dat de selectie van ajax een stukje langer bij elkaar is als de selectie van PSV. Dat heeft er natuurlijk ook deels mee te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:45:
[...]
Het was niet de bedoeling hiermee te insinueren dat Ajax goed voetbal speelt, sterker nog ik kijk niet eens meer iedere wedstrijd dit seizoen omdat het pijn doet aan mijn ogen. Wat ik ermee bedoelde te zeggen is dat iedereen nu vindt dat het elftal van PSV zo ontzettend jong is en bla bla terwijl de selectie van Ajax maar 1 jaar ouder is en daar hoor je niemand zeuren over de leeftijden. Imo is deze vormcrisis net zo min volledig te wijten aan de leeftijd als aan Toivonen.
Leeftijd moet geen excuus zijn, zeker niet als je pretendeert een topclub te zijn.
Maar ik denk dat het merendeel wel bekend is met het feit dat ik geen fan ben van de jeugdfetisj in Nederland.
Verwijderd
Ik ben het er mee eens dat men in Nederland nogal eens wil doorslaan met de jeugd, maar je moet niet vergeten dat wat je hier denigrerend afdoet als "jeugdfetish" de grootste reden is waarom we als klein landje zo'n grote rol hebben kunnen spelen in het mondiale voetbal.Napo schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:34:
[...]
Maar ik denk dat het merendeel wel bekend is met het feit dat ik geen fan ben van de jeugdfetisj in Nederland.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t...en_gaat_bijtekenen__.htmlToivonen niet gratis de deur uit
Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN -
Ola Toivonen zal PSV niet transfervrij verlaten. Er ligt een principe-overeenkomst dat de Zweed in Eindhoven voor een jaar bijtekent, met als doel verkocht te worden. Dat laat PSV's technisch manager Marcel Brands weten tegenover Telesport.
Het eerste doel van Brands is om Toivonen in januari te verkopen. Als dat niet lukt moet het in de zomer gebeuren.
Boem. Toch nog onverwacht, wat mij betreft. Ik hoop dat ze 'm in de winterstop kunnen verkopen voor een paar knaken.
[ Voor 52% gewijzigd door Bra-Jo op 29-11-2013 15:11 ]
Nomen nescio
Maar dat weet iedereen toch al?
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Toivonen verlengt contract bij PSV
Ola Toivonen heeft vrijdag mondelinge overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract bij PSV met één jaar.
PSN: Finally_Chris
Een PSV kenner die weet wat hun budget is?Volgens Brands is het ook mogelijk dat PSV zelf nieuwe spelers gaat halen in januari: "We gaan in de winterstop kijken of er versterkingen bij komen. Daar is in ieder geval budget voor", claimt de directeur, die benadrukt dat Cocu ondanks de slechte resultaten van PSV niet ter discussie staat.
[ Voor 83% gewijzigd door Vos op 29-11-2013 15:49 ]
Inderdaad, de soap goes on. Volgend seizoen weer dezelfde onrust. Maher zal niet blij zijn denk ik.CR1691 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:37:
Haha dit is toch lachwekkend. Wat een wanbeleid. Deze stoorzender had je allang moeten lozen.
Hij kan PSV nog niet eens aan, maar Norwich was te min voor hem.Vos schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:47:
Snap niet dat hij niet al een club gevonden heeft voor volgend jaar. Imo toch wel een prima speler voor een middenmotor in Engeland of Duitsland.
Ik mag toch hopen dat PSV zo'n beetje alles accepteert.toolkist schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:23:
Dat ligt er maar net aan hoe groot die zak geld is. Het is nergens op gebaseerd, maar ik verwacht dat PSV een bod van meer dan 1 a 2 miljoen al zal accepteren.
Oftewel: de dombo die een vriendschappelijke wedstrijd tegen Indonesie heeft geregeld mag de laan uit...World Cup seeding: How to play the game
Many football fans will be scratching their heads to see Switzerland among the top seeds at next year's World Cup finals, while thoroughbreds like the Netherlands and Italy are not. The truth is that it could be down to the choices made by football administrators, not players.
[...]
How did the Swiss get seeded while the likes of the Netherlands, Italy and England missed out?
[...]
Of course it makes no sense for the Netherlands to play a game against a team like Indonesia, as whatever happens it will bring down their average number of Fifa points per game. You would have to be completely mad to do something like that in World Cup year, when the points have the most value.
Unfortunately for the orange hordes of Dutch fans, that is exactly what their team did in June 2013. If they hadn't played that game they would be one of the top seeds, not Switzerland, who played fewer friendlies than most teams in the final 12 months that counted towards World Cup qualifying ranking points.
But the Netherlands are not the only team to make this mistake - on 31 May, Italy played a friendly against San Marino, a team that has only won one game in its history. It earned Italy a paltry 150 Fifa points and of course it brought down their average number of points per game, possibly costing them a top seeding.
Of ze hadden de Spanje aanpak moeten volgen. Advies aan de Engelse FA:
Eduard Ranghiuc, who runs a football rankings website, has taken a keen interest in the subject. In April, the Romanian computer programmer wrote to the English FA and advised them to cancel their upcoming friendly games - or try to make these matches "unofficial" by making too many substitutes.
[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 29-11-2013 17:33 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van de wedstrijden dat ik hem heb zien spelen heeft hij totaal niets toegevoegd.
Vraag me af of hij een salaris verhoging krijgt en of hij tekengeld krijgt van PSV want anders kan ik me niet voorstellen waarom hij verlengd heeft. Of hij tekent bij omdat er absoluut geen interesse in hem is van andere clubs.
Wel een mooi signaal richting de jeugd. Ja jongens deze gast huppelt wat mee tijdens de wedstrijden en voegt niets toe dus hebben we besloten zijn contract met een jaar te verlengen.
Vind ik zwaar overdreven, hij was heel erg belangrijk. Kan het niveau zeker wel aan. En nee ik mag hem totaal nietchim0 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:26:
[...]
Hij kan PSV nog niet eens aan, maar Norwich was te min voor hem.
Even iets meer inhoud
[ Voor 90% gewijzigd door MailMan op 29-11-2013 21:46 ]
Een engelsman die advies geeft over friendlies in (Zuid-oost) Aziëgambieter schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 17:29:
http://www.bbc.co.uk/news/magazine-25134584
[...]
Oftewel: de dombo die een vriendschappelijke wedstrijd tegen Indonesie heeft geregeld mag de laan uit...
Of ze hadden de Spanje aanpak moeten volgen. Advies aan de Engelse FA:
[...]
Het resultaat van Zuid-Afrika vs Spanje blijft overigens staan als officieel resultaat las ik gister
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 29-11-2013 23:09 ]
En dat heeft gezien de ranglijst bijster weinig impact gehad op Spanje, vreemd.apis29 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:05:
Het resultaat van Zuid-Afrika vs Spanje blijft overigens staan als officieel resultaat las ik gister
Waarom is dat vreemd? Omdat diverse media zeiden dat een verlies partij een vrije val voor Spanje op de ranglijst zou betekenen? Neh onzin die media zijn gewoon allemaal te lui geweest om het door te rekenen.Niku schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:14:
[...]
En dat heeft gezien de ranglijst bijster weinig impact gehad op Spanje, vreemd.
Spanje heeft een dusdanig grote voorsprong op de ranglijst dat 1 verlies partij geen echt grote impact zal hebben.
Hoop toch wel op een goed resultaat. Ik vind dat Feyenoord dit seizoen weinig hoogtepunten heeft gekend tot nu toe. Maar dat is een beetje de hele Eredivisie op het moment...
Hoop wel een beetje op attractief voetbal, maar we zullen zien
PSN: Finally_Chris
Een behoorlijke ook, want die Hahn kan een behoorlijk potje goed keepen.CR1691 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 11:05:
Hahn en Feyenoord zijn mondeling akkoord over een drie-jarig contract. Eindelijk concurrentie voor Mulder.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 01-12-2013 12:52 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Idd... doorlopen was geel, maar die slaande beweging (en raken) is diep rood. Werd door de commentator afgedaan als klunzig, maar het een bewuste actie, zo ook te zien in de herhalingOuterspace schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:51:
WTF. Dat is gewoon een diep rode kaart van Braber zeg...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Edit: die commentator is echt blind zeg
Edit 2: pwm ook blijkbaar
[ Voor 48% gewijzigd door Terranova op 01-12-2013 13:01 ]
@hieronder: Dan moet EL zijn pixels in de stream weer even op lijn zetten
[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 01-12-2013 13:02 ]
Niet? Volgens mij ging ie wel naar de bal, maar werd ie in zijn gezicht gekopt.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
PreciesMeNTaL_TO schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:01:
[...]
Niet? Volgens mij ging ie wel naar de bal, maar werd ie in zijn gezicht gekopt.
Wel zonde, de weg was vrij voor Hoessen. ADO krijgt van Ajax alle gelegenheid om druk te zetten, ze wachten zelfs netjes totdat ADO zich meldt. Net zo lang rondspelen met korte balletjes achterin tot dat iemand van ADO wakker wordt. De uitnodiging wordt nog net niet per post gedaan, zou qua tijd wel kunnen.
Locadia zit op de bank, Maher staat gewoon op het middenveld hoor..Han schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:32:
Cocu heeft een verrassende opstelling neergezet. Toivonen is geblesseerd maar Maher zit op de bank en Jozefzoon staat in de spits. Raar, kijken wat het gaat opleveren. Erg gewaagd in een kolkende kuip.
Jürgen Locadia en Ola Toivonen ontbreken zondagmiddag in de basisopstelling van PSV. Beide spelers zijn gepasseerd door trainer Philip Cocu, terwijl Toivonen vanwege lichte klachten zelfs helemaal niet bij de selectie zit.
Memphis Depay moet het in de uitwedstrijd tegen Feyenoord doen met een rol als centrumspits. Zakaria Bakkali moet voor het gevaar vanaf links zorgen, terwijl Florian Jozefzoon diezelfde opdracht kreeg vanaf de rechterflank. Abel Tamata krijgt als linksback de voorkeur boven Jorrit Hendrix. Ook Luciano Narsingh is gepasseerd.
De opstellingen:
Feyenoord: Volgt snel...
PSV: Zoet; Arias, Bruma, Rekik, Tamata; Hiljemark, Maher, Schaars; Jozefzoon, Depay, Bakkali
Hmmm... Meende toch echt net op FOX dat Maher niet op het overzicht stond. Zou ook niet logisch zijn geweest. Hopen voor Maher dat zich kan laten zien en Toivonen voorgoed voorbij gaat in de pikordeGynnad schreef op zondag 01 december 2013 @ 13:36:
Locadia zit op de bank, Maher staat gewoon op het middenveld hoor..
Verwijderd
Gelukkig terechte voorsprong voor Ajax
XXXVI
waaahdileeeeeeeeeeeh KLAASSIN GOAL
Signature
[ Voor 93% gewijzigd door argro op 01-12-2013 14:10 ]
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
![]()
Voor het WK en de Oranje oefenwedstrijden voor het WK, zie het speciale themaforum